Jól variálható vonórúd jellemzi az új generációt – fotó: farmtech.eu
Újratervezett, teljesen horganyzott alvázat kap az új széria, amely tartós védelmet nyújt a korrózió és a mechanikai sérülések ellen, így hosszabbítva meg a gép élettartamát. A vonórúd bekötési magassága is többféle pozícióba variálható és ezen belül még a vonószem magassága is többféle méret közül választható ki, így nincs olyan elhelyezésű pótkocsi vonószerkezet, amelyhez a trágyaszóró vontatási pontját ne lehetne optimálisan beállítani.
Újratervezett, teljesen horganyzott alvázat kap az új széria – fotó: farmtech.eu
A felépítmény minden egyes részét újratervezték. A tisztításhoz nagyon könnyedén lenyithatók a gép oldalfalai, de amennyiben kisebb vonóképességű traktorral üzemeltetik, akkor a felső oldalfalak is könnyen eltávolíthatók. A láncos-kaparóléces lehordószerkezet miatt a nagy surlódásnak, kopásnak kitett rakfelület 3 mm vastag fémlemezből készül, Magnelis® fémbevonattal, amely nagyobb tartósságot és magas korrózióállóságot biztosít a legnehezebb munkakörülmények között is. Legalább háromszor tartósabb, mint a horganyzott acél, mégis könnyebb, védi a lapos és deformált felületeket, és csökkenti a karbantartási költségeket.
A könnyen lenyitható oldalfalak megkönnyítik a tisztítást –fotó: farmtech.eu
A hidrosztatikus meghajtású erős, 12×36 mm-es kaparólánc kenési pontjai könnyebben karbantarthatók. A vízszintes és függőleges elrendezésű tépő-terítőhengerekkel szerelt szórószerkezet – a korábbi csavarkötéses megoldás helyett – két rögzítőbilincs segítségével rendkívül könnyen le és felszerelhető, így amennyiben hidraulikus zárófallal is fel van szerelve szórógépünk, a lehordószerkezet pótkocsiként is könnyen alkalmazható.
Új formatervezet, poliészter anyagú hátsó védőfal, integrált LED féklámpával – fotó: farmtech.eu
A szóróadapter új, formatervezett, poliészter hátsó védőfalat kapott, melybe integrálták a rendszámtábla helyét és a közlekedés biztonságot segítő LED féklámpát, sőt aláfutás gátlóval is ellátták a hátsó részt.
A gyártó sajtóközleményéből szerzett előzetes információk szerint az új generáció a jövő év első felében váltja majd a gyártásban a leköszönő szériát.