Az FPT N67-es motorok a kéttengelyesekben 231, a 3 tengelyesekben 290 lóerősek.
A rönkvonszolók törzscsuklós kormányzásúak, a H-modellek egységesen fokozat nélküli, hidrosztatikus, állandó összkerék-meghajtásúak. A maximális sebesség 23 km/óra, a differenciálzárak közvetlen kapcsolókkal működtethető. Az FPT N67-es motorok a kéttengelyesekben 231, a 3 tengelyesekben 290 lóerősek.
A fülkék térfogata 20 százalékkal lett nagyobb, mint a korábbi típusoké, a szélvédő és hátsó ablak mérete együtt 19 százalékkal növekedett. Továbbá, az oldalablakok is mélyebbre nyúlnak, segítve a kilátást, irányítást szűk helyeken. A teljes ülésváz, az 5 pontos övvel szerelt vezetőüléssel és a kezelőszervekkel együtt 220 fokos szögben elforgatható és tetszés szerint reteszelhető.
A teljes ülésváz 220 fokos szögben elforgatható.
Ez megkönnyíti a kihordást, gépkezelő rálát a kívánt irányra és a vonatott fákra is. Az irányváltásoknál sem kell forgolódni, jelentősen kímélve a gépkezelő nyakát. Továbbá, megkönnyíti a ki- és beszállást, mindkét oldalon. A légrugós ülés hűthető-fűthető kivitelű, állható kar- és deréktámasszal. Az erőgépből nem hiányozhat a hőszigetelt pohártartó és az uzsonnás rekesz sem. A klímaberendezés légszállítását mintegy 50 százalékkal megnövelték és opcióban automatikus jégmentesítő kérhető.
A műszerfalon és egy központi több funkciós LCD érintőképernyőn kapott helyet és az abroncsnyomás-kijelző széria lett minden típuson. A hatékonyabb munkavégzéshez nagyobb teljesítményű lett a hidraulika-rendszer, a tartálytérfogat 20 százalékkal nagyobb, erősebbek lettek a gémszerkezet és munkahengerek.
|
Forrás: www.tigercat.com; www.lectura.press