Az FPT Industrial által kifejlesztett új erőforrás, a dízel oxidációs katalizátor (DOC) töltőlevegő-hűtéssel teljesíti az érvényben lévő emissziós normákat.
Az újgenerációs TD4F traktor – fotó: newholland.com
A motor szervizciklusa továbbra is 600 üzemóra maradt, ennek és a kedvezőbb üzemanyag-felhasználásnak köszönhetően csökkentek az üzemeltetési költségek. A frissített TD4F sorozat három, 74, 84 és 98 LE teljesítményű modellből áll, tehát a korábbi generációhoz képest a teljesítményt is növelték. A generációváltással frissült a műszerfal és a kezelőszervek, így javítva az ergonómiát.
Az újgenerációs T5 traktorsorozat – fotó: newholland.com
A maximális teljesítmény elérésekor 1900 f/min a motor fordulata. Az új motorral csökkentek az üzemeltetési költségek, az erőátvitelhez pedig igényre szabható sebességváltó-kínálat érhető el a szériához.
A motorfejlesztés mellett új, magasabb kényelmű VisionView™ kabinnal szerelik az új generáció, továbbá növelték a hidraulikus hátsó függesztőszerkezet emelőképességét. Homlokrakodó előkészítéssel is felszerelik az új T5 családot.