Az FPT Industrial által kifejlesztett új erőforrás, a dízel oxidációs katalizátor (DOC) töltőlevegő-hűtéssel teljesíti az érvényben lévő emissziós normákat.

nh

Az újgenerációs TD4F traktor – fotó: newholland.com

A motor szervizciklusa továbbra is 600 üzemóra maradt, ennek és a kedvezőbb üzemanyag-felhasználásnak köszönhetően csökkentek az üzemeltetési költségek. A frissített TD4F sorozat három, 74, 84 és 98 LE teljesítményű modellből áll, tehát a korábbi generációhoz képest a teljesítményt is növelték. A generációváltással frissült a műszerfal és a kezelőszervek, így javítva az ergonómiát.

A T5 traktorsorozat is frissítésre került. Itt is a 3,4 literes, új fejlesztésű, négyhengeres FPT dízelmotor szolgál erőforrásul 75-110 lóerő teljesítménytartomány között, 457 Nm nyomatékig.

nh

Az újgenerációs T5 traktorsorozat – fotó: newholland.com

A maximális teljesítmény elérésekor 1900 f/min a motor fordulata. Az új motorral csökkentek az üzemeltetési költségek, az erőátvitelhez pedig igényre szabható sebességváltó-kínálat érhető el a szériához.

A motorfejlesztés mellett új, magasabb kényelmű VisionView™ kabinnal szerelik az új generáció, továbbá növelték a hidraulikus hátsó függesztőszerkezet emelőképességét. Homlokrakodó előkészítéssel is felszerelik az új T5 családot.