- milyen pályázati lehetőségekre kell felkészülni rövid és hosszú távon,
- milyen segítséget érdemes igénybe venni ahhoz, hogy pénzügyi és az adminisztrációs szempontból gördülékeny legyen a projektmegvalósítás.
A webinárium helyszíne: ZOOM alkalmazás (itt letöltheted).
A webinárium időpontja: 2021. május 13. csütörtök, 10:00
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Regisztrálj a rendezvényre az alábbi űrlap kitöltésével:
PROGRAM
- 10:00 – 10:10 Megnyitó – Dr. Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkára
- 10:10 – 10:25 A következő időszak pályázati lehetőségei, fókuszban az átmeneti évek (2021-22) – Dr. Viski József, az Agrárminisztérium vidékfejlesztési programok végrehajtásáért felelős helyettes államtitkára
- 10:25 – 10:40 Mi kell a sikeres a pályázathoz? Hogyan működik a pályázatírási folyamat? – Török Zoltán, Agrárközösség Kft.
- 10:40 – 10:55 A pályázatok finanszírozási kérdései – felelős döntések – Dr. Mezei Dávid, a Takarékbank Zrt. Agrár és Uniós Kapcsolatok ügyvezető igazgatója
Előadóink: Dr. Feldman Zsolt, Dr. Viski József, Török Zoltán, Dr. Mezei Dávid
A rendezvény előtt 9:50-től lehet csatlakozni, melyhez a regisztráció során megadott e-mailre küldünk információkat az esemény előtt.
További friss pályázatokkal kapcsolatos hírekért keresd fel a Támogatások – pályázatok rovatunkat!
A programváltozás jogát fenntartjuk!