November elején nyitja meg kapuit a SEMA show, a világ legnagyobb tuningkiállítása Las Vegas-ban. Idén a Ford gőzerővel készül, és ennek ékes bizonyítéka, hogy már most megszellőztettek néhány különleges tervet, amelyet felvonultatnak az idei fesztiválon – írja az autoblog.hu.
Pár napja már beszámoltunk a Ford Raptor hatkerekű változatáról, melyet egy amerikai építőműhely valósított meg, és úgy látszik, a gyártó ezen típusa megihletett még néhány komoly kreativitással és tervezői tudással megáldott szakembert. Egyelőre a koncepciók terveiben és a már kiadott grafikákban gyönyörködhetünk, de novemberben a nem kevés lóerővel megáldott vasak teljes életnagyságban dübörögnek majd a gyártó szerint.Ez a rövid videó elég jól prezentálja, hogy mit tud valójában a Ford F-150 Raptor alapverziója.
Bojix Design F-150 SuperCrew 4x4 – fotó: Ford
Az egyik legmerészebb átépítés, ami vagány, tenyérbemászó, és azonnal kiváltja a „kérem a kulcsot” érzést. A külső teljesen szokatlan és egyedi a köszönhetően a megemelt hasmagasságnak, a 22 colos felniknek, és a led lámpáknak, ehhez a külsőhöz pedig hibátlanul passzol a bőrbelső, és a szélvédőrobbantó Kicker audiorendszer. A teljesítménnyel külön nem foglalkoztak, hiszen a Raptor 450 lóerős, 3,5 literes, V6-os duplaturbós motorja alapvetően könnyedén repíti a lázadó szellemiségben született járgányt.
Adrenaline Rush F-150 Lariat 4x4 – fotó: Ford
Visszafogott külső brutális belső, mind erőben, mind szépségben, hiszen a motortérbe bepréseltek egy 5 literes, V8-as blokkot, ami közel 400 lóerőt tud, de a biztonság kedvéért egy kompresszorral is megtoldották a rendszert, nehogy vissza kelljen váltani az emelkedőn. A belső tér pedig roskadozik a hangszóróktól, monitoroktól és kijelzőktől, így ha a család kirándulni megy, mindenki talál magának valami izgalmas dolgot, apa meg úgyis kiéli magát a vezetésben.
A.R.E. Accessories F-150 XLT 4x4 – fotó: Ford
Talán a legkülönlegesebb megoldásokat felsorakoztató jelenség a maga arany és szürke fényezésével, valamint 24 colos görgőivel, ami már első látásra odahúzza az ember tekintetét. Az alapjátékszer átépítésénél a legnagyobb hangsúlyt a gombnyomásra nyíló platófedél kapta, ami alatt tv, grillező, ágy, hangtechnika és valószínűleg a mérnökök sem tudják, hogy mi-minden kapott még helyet.
Hulst Customs EraThr3 F-150 – fotó: Ford
Jöjjön a vadállat! 26 colos kerekek, melyek – ha kell – a légrugóknak köszönhetően tökéletesen besimulnak a kaszniba, ha esetleg valaki pályán szeretné megmutatni, mit tud egy külsőre lomha dög látszatát keltő versenygép. A motor egy 5 literes, V8-as drágaság, amiről már olvashattunk az Adrenaline Rush típusnál, a különbség csak annyi, hogy ebből a változatból 750 lóerőt préseltek ki. Igen,
nem írtuk el: 750 lóerőt!