A sorozat legkisebb teljesítményű tagja 180 lóerővel indul, a zászlóshajó modell pedig 240 lóerőt és 983 Nm maximális nyomatékot képes leadni, 1400 ford / perc motorfordulatszám mellet. A Cooling Matrix rendszer megkönnyíti a motorházfedél alá tartozó radiátorok kinyitását az egyszerű tisztítás érdekében.
Megújult külső, a nagy testvér X8 sorozat vonalait követi - fotó: Argo Tractors
A szállítási mód hatékonyságát a motorfék javítja, amely a turbófeltöltő fojtószelepével kombinálva lehetővé teszi a kezelő számára, hogy csökkentse a motor fordulatszámát a motor fékének a hátsó fékekkel együtt történő működtetésével.
A gép megjelenését a nagy testvér X8 sorozathoz igazították, így sokkal modernebb külsővel hódít. A vezetőfülke mechanikus vagy félig aktív, elektro-hidraulikus, Semi-Active Anti-csillapítású rugózással rendelhető. A „Deluxe Cab” fülkében található Data Screen Manager (DSM) (képernyős adatmegjelenítő rendszer) – standard a VT-Drive modelleken – és egy 12” érintőképernyős monitor, amelynek segítségével a vezető vezérelni tudja a traktor és a munkaeszköz teljesítményét és funkcióit (ISOBUS, műholdas irányító rendszer, stb.). ISOBUS terminál adatkezeléssel és fordulókezeléssel.
Az új széria öt modellt tartalmaz, 180-240 LE teljesítmény között - fotó: Argo Tractors
Az ergonómia javítása érdekében változtattak a kormányoszlop szögének állíthatóságán. A traktor magas technológiai szintje magában foglalja a McCormick Fleet Management rendszert, amely az erőgép hatékonyságának mérésére szolgál az üzemanyag-fogyasztás, az üzemidő és a szerviz-emlékeztetők szempontjából, mindezt egy olyan portálba integrálva, amely lehetővé teszi a flottakezelők számára a maximális felhasználást és a működés ellenőrzését, a költségeket.
A 12 munkalámpát áthelyezték, hogy a kezelő számára még nagyobb láthatóságot biztosítson az éjszakai munkák során. A kényelem növelése, jobb ergonómia biztosítása érdekében a kartámaszok kezelőszerveinek elrendezését felülvizsgálták.
A vezetőfülke mechanikus vagy félig aktív, elektro – hidraulikus, Semi-Active Anti-csillapítású rugózással rendelhető - fotó: Argo Tractors
A korábbi generációhoz hasonlóan a megrendelők választhatnak a korlátlan számú sebességfokozatot biztosító CVT sebességváltóval szerelt, VT Drive változat és a 6-fokozatú terhelés alatt kapcsolható P6-Drive váltómű között. Mindkettőt továbbra is a ZF szállítja a szériához. A VT-Drive-nál három automatikus kapcsolású tartományt és négy programozható fordulatszám-tartományt kínál 0,4-50 km/h sebességhatárok között. A P6-Drive öt csoporttal és hat terhelés alatt kapcsolható fokozattal működik, ahol a csoportok és a redukciós arányok manuálisan vagy automatikusan válthatók.
A fokozatok a jobb oldali könyöklőbe épített multifunkciós karról gombnyomással kapcsolhatók, ráadásul „Autoshift” automata kapcsolási mód is választható. Az elektrohidraulikus irányváltó kapcsolási finomsága a fülkéből potméterrel állítható, attól függően, hogy finom irányváltásra vagy határozottabb, gyorsabb kapcsolásra van szükség az adott munkához.
A széria kétféle erőátviteli rendszerrel rendelhető - fotó: Argo Tractors
A Stop & Action rendszer lehetővé teszi a kezelő számára, hogy egyszerűen megállítsa a járművet a fékpedálok megnyomásával, amelyek kikapcsolják a tengelykapcsolót, és lehetővé teszik a P6-Drive sebességváltónak a folyamatosan változó sebességváltóhoz hasonló zökkenőmentes utazást. Alapfelszereltségként rugózott lengéscsillapítású, független kerékfelfüggesztésű, Carraro első tengellyel szerelik.
Alapkivitelben a Load-Sensing hidraulika 88 l/min teljesítményű, illetve 160 l/min szállítási kapacitású változat is rendelkezésre áll, legfeljebb 8 kettős működésű vezérlőegységgel, és háromirányú áramlás-elosztóval. Az X6 VT-Drive modellekben CCLS zárt központú hidraulikarendszerét, variálható térfogat-kiszorításos szivattyú szolgálja ki. Az elektronikusan vezérelhető hátsó hárompont függesztés, az alsó karokon lévő vonóerő-érzékelővel van felszerelve. A legnagyobb modell maximális emelési kapacitás hátul 9,74 t, elöl 3,5 t.