Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Iveco Massif terepjáró 4x4, 3,5 tonnás vonóhoroggal, napi használatból eladó
4.000.000 Ft
BUDAPEST, 1161 Budapest (XVI. kerület)
Megosztás:
10
Ár
4.000.000 Ft
Állapot
Használt
Gyártási év
2010
Üzemanyag
Diesel
Futott km (kilométer)
208000
Okmány jellege
Érvényes okmányokkal
Műszaki vizsga érvényessége
2.025
Hengerűrtartalom (cm3)
3000
Teljesítmény (Lóerő)
176
Fordítás
Leírás
Eladó egy 2010-es Iveco Massif kapcsolható 4x4-es, felezőváltós terepjáró 208.000 kilométerrel, 3,5 tonnás vonóhoroggal, mezőgazdasági vonószemmel kihasználatlanság miatt. Folyamatosan karbantartottam, egyedül a rozsda nem lett megcsináltatva. Ez gyakorlatilag egy munkagép, mindenre alkalmas. Húztam ki vele farönköt, bejutottam olyan helyekre, ahol minden elsüllyedt. Nagyon masszív, nincs túlbonyolítva. Erős a motorja, szinte elnyűhetetlen. Vannak esztétikai problémái, de egy lakatolással megoldható. Vegyes fogyasztása 10 liter, a 3000 köbcentihez és a 2400 kilogrammhoz képest ez nagyon jó. Én éveken át nagyon jóban voltam vele, sajnálom, hogy el kell adnom, de ezt hozta az élet.
Amit megcsináltattam: hátsó kardán felújítás volt kb. 10.000 kilométerrel ezelőtt, turbócsőcsere (ki volt lyukadva), féktárcsák, fékpofák, a tank teljesen fel van újítva, olaj- és szűrőcsere rendszeresen volt.
Amiket azonban fontos tudni róla, hogy teljes legyen a kép: belülről nincs tökéletes állapotban, karcok a műanyagborításon, a padló gumiborítása nem szép (ezt ki akartam cserélni lemezre). Az üzemanyagszint mutatója nem működik, így a 90 literes tankot mindig teleraktam, lenulláztam a számlálót, és 850 kilométernél tankoltam bele. A szélvédőmosó elektronikája nem működik, egyszer megcsináltattam, majd pár hét múlva újra feladta, azóta nem foglalkoztam vele. Rozsdafoltok kívülről (nem sok), illetve a hátsó kerékív felett van egy lyuk a lemezen, statikai jelentősége nincs, de vizsga előtt meg kell csinálni. Klíma nincs benne, de beletehető.
Összegezve: jól megy, bivalyerős, mi családi kocsinak is használtuk, mint a képeken is látszik. A szerelése nem bonyolult, egy csomó kompatibilis alkatrész kapható, vagy legyártatható hozzá, ha az új tulajdonos nem ragaszkodik az eredetihez. Példának mondom, hogy a féktárcsákat csillagászati összegért akarta adni az Iveco, legyártattam darabját 20.000 forintért egy féktárcsákat is gyártó CNC-s műhelyben. Ára irányár, komoly szándék esetén alkuképes.