Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekünk régebben szamurai volt, 26 éves volt, mikor eladtuk. A kuplung megégett, de miután át lett alakítva a motor, és a kuplung, elment mindenhol ( persze,ahol nem ért le az alja) , egyébként meg volt magasítva,
Alapjában véve szerettük, de sajnos ette az olajat és 12 l-t.
Most suzuki jimey van. Ezt már jobban féltjük, mivel 15 éves, Még nem hagyott cserben, nagyon jó terepen és kb 8 l-t eszik. Egyébként eladó,
Ennyi pénzért samurai! ha nem kell nagy plató persze.... ha nem sokat mész terepen akkor vitara esetleg, az kicsit konfrortosabb közúton. Ha magad is értesz hozzá valamilyen szinten olcsó a fenntartása, alkatrészt lehet könnyen találni hozzá Személy szerint a vitara tetszik azért van kettő is
Többen ajánlották hogy vegyek Suzuki Samurai-t mert megbízható terepjáró terepen és ráadásul nem fogyaszt sokat mint pl. a Lada Niva
hirdetéseknél láttam is sokat ebben az árban (500-600 ezer ft) csak nem tudom mi alapján válasszam ki
csak azt nem tudom hogy ez a Suzuki Samurai menyit bírna el utánfutóval?
ha 500 kg elbírna akkor ez is jó lenne
egyébként nem csak 12 mennék vele a szőlőbe csak azt pl. hoztam fel hogy akkor plusz súlyt is kell vigyek . mert metszéstől kezdve minden munkálathoz ezzel közlekednék plusz a városba is szeretném használni.
toyota hilux a motor megállítása után pár másodpercig bugyborékol, hallani bent is az utastérben.
Érdeklődnék hogy másnál is ezt csinálja?
Nem fogy a víz, meg nem is színeződik el. A nyomás is normális a hűtőben.
80000-km-et ment így.
Katonaságtól ha megvenné, ahol csak jóformán tető alatt áltak, és nem voltak használva, akkor megérné megvenni mivel totálisan igénytelen, szerelni sose kellett, minden mechanikus benne, és ha olyan kezekben volt ahol nem "lapáttal" rakták benne a sebességeket nyugodtan haszálhatja akár 100 évet is. Terepen úgymond nincsen akadály előtte, "mindenhol átmegy". Akkor érné meg megvenni a legjobban ha nem járna az úton és nem kellene rá rendszám / elesne az adó és biztosítás /.
Válasz #4391. hozzászólásra
ennyi pénzért tényleg szamarat kell venni mert még lóra se futja:) - ennyit szánsz rá azért lesz az udvarba egy lom. ha 12 szer mész fel akkor kérj meg valakit de erre nem érdemes kocsit tartani. de olcsó kategória a régi katonai terepjárok viszont csak akkor ajánlom ha szeretsz szerelni
Milyen terepjárót vegyek ami nem drága és egyuttal megbízható, nem eszik sokat? Tudnátok mondani pár típust ami nem fogyaszt sokat és kijön max 500-600 ezer forintbol
Főleg a szőlő megdolgozása miatt kellene vagyis
évente 12 szer kell felvigyek vele 120 liter vizet
a földmunkálathoz rotációs kapát
és szüretkor naponta 1 hétig 500 kg vagy 1 tonna szőlőt lehozni
egyik ismerős ezeket írta:
Vw transporter t4 2.4 D vagy az 1.9 D
Ford transit MAXI vagy ebből is a platós
Fiat ducato maxi jumper vagy boxer.
L200as terepjáró.
A későbbi költségekre is gondolnom kell hogy hosszútávon nehogy ráfizetés legyen adó, üzemanyag, beíratás stb
ezért a fentiek szerintem nem jók mivel sokat fogyasztanak és az adó is nagy rájuk
én valami terepjáróra gondoltam ami eltud húzni egy utánfutót esetleg (ez csak szüretkor kellene inkább)
Erdélyből szilágy megyéből írok és ahogy Ady írta “a hepehupás vén Szilágy” vagyis ilyen terepen kell helyt álljon.
Követelmények: csak földútra, dagonyába, nehéz terepre kell, semmi aszfalt, fényezés nem kell, matt színű legyen, hadd karcolódjon, az elejére lehessen tenni elektromos csörlőt, 4-5 személyes legyen, de lehet kis csomagterű, zárt felépítés, nem ponyvatető, , gyári alkatrészeket még lehessen hozzá kapni évekig, naponta járnék vele földutakon, köves utakon minden évszakban
Nekünk van.
Műszakilag nagyon jó autó! Csak kisebb elektromos gondok vannak vele. A központi zár hol jó hol nem jó. Általában azért jó . A guminyomás ellenőrző rendszer hol jó hol nem jó. Általában ez nem jó . Ülés fűtést néha nem lehet bekapcsolni. Valami szívja le az aksit. Stb.
Negatívum még, hogy nem hozza az az BMW-s prémium minőséget a beltér mint amit várna az ember. Pl kormányról mállik le a borítás alatta meg ronda fehér műanyag. Itt-ott meg kezdenek benne nyikorogni-zörögni a dolgok.
Ezek mind típus hibák. Több X3-asnál megfigyelhetőek ugyanezek.
De műszakilag egyébként mint mondtam nagyon jó! Eddig szinte csak kopó alkatrész csere volt. Majd viszont lassan jönnek a drága szervizek. Kettős tömegű lendkerék már azért ad egy kis csattanó hangot leállítás után. Na meg a BMW nyűgök majd jönnek elő mint pl a szívósori örvénycsappantyú elfáradás.
Válasz #4378. hozzászólásra
üdv!nekem is l200-ra esett a választás,a fogyasztása (is)nagyon teccik:vegyesen 8liter.(ez common rail motor,178le,2015-ös modell)
Válasz #4380. hozzászólásra
Nekem ilyen van a Pajeron, lassan egy éve fent. Eddig jó. Mondjuk lehetne ritkább a minta, hogy jobban tisztuljon, de ha csak földútra kell nem csapatni, szerintem elmegy. Ja, és nem egy vagyon...
Ki milyen gumit ajánl vegyes használatra nyárra,ami nem virsli és nem is nehéz terep,magyarán egy zápor után azért ne előzzön meg egy trabant a földúton? Néztem a BFg A/T mintás gumiját,jónak tűnik,de 50ezret nem adnék darabjáért
Nekem a nissan munkahasználat mellett általában 750-800km-et fut el egy tankból, de ennek csak 70lityós a tankja, 68 litereket szoktam bele verni kb mindig így jön ki a lépés, mert amikor kigyúl a lámpa utána még megyek vele valamennyit.
Ez annyit jelent ,hogy ha kicsit kevesebb a terep földút szaladgálás kubikolás akkor 8,5literből is elmegy vegyesbe, ha több az ilyen jellegű meló vagy ki ki ugrunk erdőben mászkálni kicsit akkor 9 litert eszik. 10-et igen néha éri el ha sokat gyúrjuk a sarat vagy ha utánfutót húz
Egy Rangert néztünk még, de az nem győzött meg, elég lelakott volt szegény.
Ez is 2002-es. Tied mennyit kajált? Csak hogy legyen egy kis viszonyítási alap...
Ezek az újak is tetszenek
Fényezőé volt. Szerintem csak közúton használta a jószágot. Belseje is teljesen ép. Munkás kocsi volt az látszik rajta, de nem verte össze mindenhol. Doboz az nem rossz dolog ha van, feltétel is volt, hogy legyen vele, meg legyen horog, tavaly a lazítót is érdekes volt hazahozni.
Megeszi a magáét ez már most látszik csak még nem volt mód lemérni, de ad is cserébe.
Gratula hozzá!Jó kocsi nekem is volt egy ilyen 2002 vettem újonnan 8 évig
hajtottam nem volt semmi baja.Most vagyok túl én is egy autó vásárláson
nem egyszerű jó autót találni mindenütt be akarnak csapni.Végül ez lett.
Hát ez patika egyben van látszik a képen is!
Látszik, hogy nem paraszt munkaautója volt. Enyém nem így néz ki, mert használom minden nap melóra, pihenésképpen meg terepezni vele amit bír
Annyi, hogy a micu alaphangon kétszer annyit eszik mint a passatotok így ha nincs értelme vele menni akkor inkább amazzal kell, de igen jó egy pickup a gzadaságokba.
Mondjuk az a buzzancs doboz felesleges rá, így nemlehet megpakolni.
Enyémen köbös tartály, raklap vagy bigbag műtrágya, de 50kg-os zsákból is megszoktuk pakolni ha épen az van.... Köbméter felett fa ha jól felrakoncázódik...
Ősszel trágya a kertekbe, bálák folyamatosan, vas anyag, sóder, minden amit rátudok dobni és elbír.
és "mindent" elbír
Persze van nekem hátul belefűzve plussz egy vastagabb szál L200-ból származó lap a rúgókötegbe, így nem is űl össze úgy mint azelőtt.
Felénk meg nincsenek olyan helyek, ahol nagy dombokon meg buckákon kell majd neki átmenni. Nincs az a hely, ahol ez négy kerékkel ne menne át szerintem. Síkság az egész. Csak voltunk földet méretni és rossz volt hallani a passatot, ahogy üti a földút.
Gumik jók, km 300k, motor szépen jár, őrült nyomatéka van, mindene működik, nincs rozsda, van doboz és megy mint a rakéta. Nem csörög, nem zörög a belseje, nincsenek megkopva a műanyagok és a kormány sem, szóval az 300ezer hihető benne. És nincs körbe verve mint a legtöbb amit megnéztünk. Már most jobban csípem, mint a passatot
Nemkell egy pickupot alábecsülni.
egy tisztességesebb példány ami kicsit fel van emelve és megfelelő terepgumik vannak rajta az sokmindenre képes.
Pl.: mai nap is olyan helyeken másztunk át, hogy aki ember ott volt azt mondta nem létezik hogy ez felmegy oda, átmegy azon a törésen...
Üdv mindenkinek, csak szeretnék figyelmetekbe ajánlani egy gallytörő rácsot amit el szeretnék adni fellépőkkel együtt. Az ára 12500Ft fellépőkkel viszont a ködlámpák már nincsenek meg. Tel.:06305196440
Üdv, Zoli
Mezőre járni jók nem a színe a fontos, biztos így ocsóbb, készlet gépeket tudott venni. A lényeg, hogy van tartalék, mert szezonban ugye muszály menni!
A H1-et annyira nem, de egy jó dízel G mergát simán el tudnék képzelni magamnak. El lehet menni vele bárhova, nem egy batár nagy mozdony, és szerintem nem is néz ki rosszul. És ha már luxus is kell meg terepjáró is akkor ebben minden megvan. Csak baxom drága. Bár ha azt nézzük egy Land Cruiser vagy egy Range Rover sem ócsó mulatság.
Szomszéd faluban ismerősöm vett egy komplett 525 tds kombi bmw-t 120 ezerért. Abból rakta át a motort váltóstól, adagolót le kellett cserélni mechanikusra és egy szakival felhuzatta, 170 lóra.. Ja és komplett autót érdemes venni, ő még leadta a kasztnit vasba, a többi neki felesleges cuccot meg kiárulta majdnem nullára jött ki
Uaz hajtásláncban azért van némi túlméretezés, egy darabig bírja ezt az erős motort. Itt volt aki nissan patrol hidakat rakott alá azóta elfelejtette ezt a gondot. Amúgy észak Baranyaiak vagyunk.
A régi 123 motorját szokták be szerelni. A legjobb a 2.0 vagy a 2.4-es diesel.
A motor maga az örökkévalóság+a gyári motorhoz képest jó nagy nyomaték,fogyasztásban meg aztán...Uaz benzinből eszik 25-30 litert,ezek meg el mennek dieselből 10-12 literrel.
Mit mire terveztek,ezt tiszteletben kell tartani.
Az M24 Volga motor teljesítményére megfeleltek a hidak.
A nagyobb nyomaték,lóerő hamar tönkre teszi őket...
Itt a faluban régebb rengeteg uazból átépített csettegő volt. 3hengeres bolgár targonca, meg 3 hengeres zetor motorokkal.... tépték a hidakat folyamatosan. Az uaz hídja kifejezetten gyenge. És nagyom macerás a javítása.
5003 hozzászólás
Sziasztok!
Nekünk régebben szamurai volt, 26 éves volt, mikor eladtuk. A kuplung megégett, de miután át lett alakítva a motor, és a kuplung, elment mindenhol ( persze,ahol nem ért le az alja) , egyébként meg volt magasítva,
Alapjában véve szerettük, de sajnos ette az olajat és 12 l-t.
Most suzuki jimey van. Ezt már jobban féltjük, mivel 15 éves, Még nem hagyott cserben, nagyon jó terepen és kb 8 l-t eszik. Egyébként eladó,
Válasz #4399. hozzászólásra
A szamuráj is simán beveri a 10 l-t arról nem beszélve,hogy általában szét vannak rohadva.
Válasz #4399. hozzászólásra
Ennyi pénzért samurai! ha nem kell nagy plató persze.... ha nem sokat mész terepen akkor vitara esetleg, az kicsit konfrortosabb közúton. Ha magad is értesz hozzá valamilyen szinten olcsó a fenntartása, alkatrészt lehet könnyen találni hozzá Személy szerint a vitara tetszik azért van kettő is
Válasz #4400. hozzászólásra
teljesen tiszta, egyáltalán nem is melegszik a motor
Válasz #4397. hozzászólásra
hűtőrendszer tiszta?
vízpumpa jó?
Többen ajánlották hogy vegyek Suzuki Samurai-t mert megbízható terepjáró terepen és ráadásul nem fogyaszt sokat mint pl. a Lada Niva
hirdetéseknél láttam is sokat ebben az árban (500-600 ezer ft) csak nem tudom mi alapján válasszam ki
csak azt nem tudom hogy ez a Suzuki Samurai menyit bírna el utánfutóval?
ha 500 kg elbírna akkor ez is jó lenne
egyébként nem csak 12 mennék vele a szőlőbe csak azt pl. hoztam fel hogy akkor plusz súlyt is kell vigyek . mert metszéstől kezdve minden munkálathoz ezzel közlekednék plusz a városba is szeretném használni.
Válasz #4391. hozzászólásra
Max egy opel campot tudsz venni ennyi pénzből.
toyota hilux a motor megállítása után pár másodpercig bugyborékol, hallani bent is az utastérben.
Érdeklődnék hogy másnál is ezt csinálja?
Nem fogy a víz, meg nem is színeződik el. A nyomás is normális a hűtőben.
80000-km-et ment így.
Válasz #4394. hozzászólásra
Katonaságtól ha megvenné, ahol csak jóformán tető alatt áltak, és nem voltak használva, akkor megérné megvenni mivel totálisan igénytelen, szerelni sose kellett, minden mechanikus benne, és ha olyan kezekben volt ahol nem "lapáttal" rakták benne a sebességeket nyugodtan haszálhatja akár 100 évet is. Terepen úgymond nincsen akadály előtte, "mindenhol átmegy". Akkor érné meg megvenni a legjobban ha nem járna az úton és nem kellene rá rendszám / elesne az adó és biztosítás /.
Válasz #4391. hozzászólásra
Abból a pénzből vegyél 2 Aro-t, az egyik alkatrésznek jó lessz és a gondod meg van oldva
praga v3s még talán
Válasz #4391. hozzászólásra
ennyi pénzért tényleg szamarat kell venni mert még lóra se futja:) - ennyit szánsz rá azért lesz az udvarba egy lom. ha 12 szer mész fel akkor kérj meg valakit de erre nem érdemes kocsit tartani. de olcsó kategória a régi katonai terepjárok viszont csak akkor ajánlom ha szeretsz szerelni
Válasz #4391. hozzászólásra
Akkor vegyél két szamarat ,az ősök is azzal jártak a hegyre
Sziasztok!
Milyen terepjárót vegyek ami nem drága és egyuttal megbízható, nem eszik sokat? Tudnátok mondani pár típust ami nem fogyaszt sokat és kijön max 500-600 ezer forintbol
Főleg a szőlő megdolgozása miatt kellene vagyis
évente 12 szer kell felvigyek vele 120 liter vizet
a földmunkálathoz rotációs kapát
és szüretkor naponta 1 hétig 500 kg vagy 1 tonna szőlőt lehozni
egyik ismerős ezeket írta:
Vw transporter t4 2.4 D vagy az 1.9 D
Ford transit MAXI vagy ebből is a platós
Fiat ducato maxi jumper vagy boxer.
L200as terepjáró.
A későbbi költségekre is gondolnom kell hogy hosszútávon nehogy ráfizetés legyen adó, üzemanyag, beíratás stb
ezért a fentiek szerintem nem jók mivel sokat fogyasztanak és az adó is nagy rájuk
én valami terepjáróra gondoltam ami eltud húzni egy utánfutót esetleg (ez csak szüretkor kellene inkább)
Erdélyből szilágy megyéből írok és ahogy Ady írta “a hepehupás vén Szilágy” vagyis ilyen terepen kell helyt álljon.
Követelmények: csak földútra, dagonyába, nehéz terepre kell, semmi aszfalt, fényezés nem kell, matt színű legyen, hadd karcolódjon, az elejére lehessen tenni elektromos csörlőt, 4-5 személyes legyen, de lehet kis csomagterű, zárt felépítés, nem ponyvatető, , gyári alkatrészeket még lehessen hozzá kapni évekig, naponta járnék vele földutakon, köves utakon minden évszakban
Előre is köszönöm a segítséget
Üdv!
Válasz #4388. hozzászólásra
Nekünk van.
Műszakilag nagyon jó autó! Csak kisebb elektromos gondok vannak vele. A központi zár hol jó hol nem jó. Általában azért jó . A guminyomás ellenőrző rendszer hol jó hol nem jó. Általában ez nem jó . Ülés fűtést néha nem lehet bekapcsolni. Valami szívja le az aksit. Stb.
Negatívum még, hogy nem hozza az az BMW-s prémium minőséget a beltér mint amit várna az ember. Pl kormányról mállik le a borítás alatta meg ronda fehér műanyag. Itt-ott meg kezdenek benne nyikorogni-zörögni a dolgok.
Ezek mind típus hibák. Több X3-asnál megfigyelhetőek ugyanezek.
De műszakilag egyébként mint mondtam nagyon jó! Eddig szinte csak kopó alkatrész csere volt. Majd viszont lassan jönnek a drága szervizek. Kettős tömegű lendkerék már azért ad egy kis csattanó hangot leállítás után. Na meg a BMW nyűgök majd jönnek elő mint pl a szívósori örvénycsappantyú elfáradás.
Válasz #4378. hozzászólásra
üdv!nekem is l200-ra esett a választás,a fogyasztása (is)nagyon teccik:vegyesen 8liter.(ez common rail motor,178le,2015-ös modell)
x3as bömbölővel van valakinek esetleg tapasztalata? Mi szokott rajtuk elromlani?
Válasz #4384. hozzászólásra
Azt el tudom mondani róla, hogy nagyon kellene egy ilyen, még ha nem is túl praktikus...
Moderálási elveink miatt törölve.
Bakayd (3932)
2014-08-25 14:51:31
r 17 felnire valakinek nincs terep gumija eladó
Válasz #4377. hozzászólásra
Erről a csajozós autódról is mesélhetnél pár szót
http://totalcar.hu/magazin/szerelem/2014/03/30/ford_mustang_shelby_gt_500/
Nekem ez a gumi van, télen is jól viselkedett:
http://gumistart.hu/continental-crosscontact-at-205-70r15-96t-fr.html
Nekem ez a gumi van, télen is jól viselkedett:
http://gumistart.hu/continental-crosscontact-at-205-70r15-96t-fr.html
Válasz #4380. hozzászólásra
Nekem ilyen van a Pajeron, lassan egy éve fent. Eddig jó. Mondjuk lehetne ritkább a minta, hogy jobban tisztuljon, de ha csak földútra kell nem csapatni, szerintem elmegy. Ja, és nem egy vagyon...
http://www.autogumiakcio.hu/gumi-adatlap/185171027/gt-radial/adventuro-at/235_75r15
Ki milyen gumit ajánl vegyes használatra nyárra,ami nem virsli és nem is nehéz terep,magyarán egy zápor után azért ne előzzön meg egy trabant a földúton? Néztem a BFg A/T mintás gumiját,jónak tűnik,de 50ezret nem adnék darabjáért
Válasz #4378. hozzászólásra
Nekem a nissan munkahasználat mellett általában 750-800km-et fut el egy tankból, de ennek csak 70lityós a tankja, 68 litereket szoktam bele verni kb mindig így jön ki a lépés, mert amikor kigyúl a lámpa utána még megyek vele valamennyit.
Ez annyit jelent ,hogy ha kicsit kevesebb a terep földút szaladgálás kubikolás akkor 8,5literből is elmegy vegyesbe, ha több az ilyen jellegű meló vagy ki ki ugrunk erdőben mászkálni kicsit akkor 9 litert eszik. 10-et igen néha éri el ha sokat gyúrjuk a sarat vagy ha utánfutót húz
Válasz #4377. hozzászólásra
10 litert.Emlékszem 730-760km-nél mentem mindig tankolni 75 literes a tankja.
Válasz #4375. hozzászólásra
Egy Rangert néztünk még, de az nem győzött meg, elég lelakott volt szegény.
Ez is 2002-es. Tied mennyit kajált? Csak hogy legyen egy kis viszonyítási alap...
Ezek az újak is tetszenek
Válasz #4374. hozzászólásra
Fényezőé volt. Szerintem csak közúton használta a jószágot. Belseje is teljesen ép. Munkás kocsi volt az látszik rajta, de nem verte össze mindenhol. Doboz az nem rossz dolog ha van, feltétel is volt, hogy legyen vele, meg legyen horog, tavaly a lazítót is érdekes volt hazahozni.
Megeszi a magáét ez már most látszik csak még nem volt mód lemérni, de ad is cserébe.
Válasz #4371. hozzászólásra
Gratula hozzá!Jó kocsi nekem is volt egy ilyen 2002 vettem újonnan 8 évig
hajtottam nem volt semmi baja.Most vagyok túl én is egy autó vásárláson
nem egyszerű jó autót találni mindenütt be akarnak csapni.Végül ez lett.
Válasz #4373. hozzászólásra
Hát ez patika egyben van látszik a képen is!
Látszik, hogy nem paraszt munkaautója volt. Enyém nem így néz ki, mert használom minden nap melóra, pihenésképpen meg terepezni vele amit bír
Annyi, hogy a micu alaphangon kétszer annyit eszik mint a passatotok így ha nincs értelme vele menni akkor inkább amazzal kell, de igen jó egy pickup a gzadaságokba.
Mondjuk az a buzzancs doboz felesleges rá, így nemlehet megpakolni.
Enyémen köbös tartály, raklap vagy bigbag műtrágya, de 50kg-os zsákból is megszoktuk pakolni ha épen az van.... Köbméter felett fa ha jól felrakoncázódik...
Ősszel trágya a kertekbe, bálák folyamatosan, vas anyag, sóder, minden amit rátudok dobni és elbír.
és "mindent" elbír
Persze van nekem hátul belefűzve plussz egy vastagabb szál L200-ból származó lap a rúgókötegbe, így nem is űl össze úgy mint azelőtt.
Válasz #4372. hozzászólásra
Felénk meg nincsenek olyan helyek, ahol nagy dombokon meg buckákon kell majd neki átmenni. Nincs az a hely, ahol ez négy kerékkel ne menne át szerintem. Síkság az egész. Csak voltunk földet méretni és rossz volt hallani a passatot, ahogy üti a földút.
Gumik jók, km 300k, motor szépen jár, őrült nyomatéka van, mindene működik, nincs rozsda, van doboz és megy mint a rakéta. Nem csörög, nem zörög a belseje, nincsenek megkopva a műanyagok és a kormány sem, szóval az 300ezer hihető benne. És nincs körbe verve mint a legtöbb amit megnéztünk. Már most jobban csípem, mint a passatot
Válasz #4371. hozzászólásra
Nemkell egy pickupot alábecsülni.
egy tisztességesebb példány ami kicsit fel van emelve és megfelelő terepgumik vannak rajta az sokmindenre képes.
Pl.: mai nap is olyan helyeken másztunk át, hogy aki ember ott volt azt mondta nem létezik hogy ez felmegy oda, átmegy azon a törésen...
Mai szerzemény Telekjáró
És ez megvan? Én még nem is hallottam róla.
2008 körüli 200e km-es mitsubishi L200 vélemény tapasztalat?
Szemezek velük.
Válasz #4367. hozzászólásra
Dobjál fel képet,lehet hogy érdekel.Milyen autón volt??
Üdv mindenkinek, csak szeretnék figyelmetekbe ajánlani egy gallytörő rácsot amit el szeretnék adni fellépőkkel együtt. Az ára 12500Ft fellépőkkel viszont a ködlámpák már nincsenek meg. Tel.:06305196440
Üdv, Zoli
Válasz #4365. hozzászólásra
Mezőre járni jók nem a színe a fontos, biztos így ocsóbb, készlet gépeket tudott venni. A lényeg, hogy van tartalék, mert szezonban ugye muszály menni!
Válasz #4364. hozzászólásra
Hát nem egy színes egyéniség :-D
Janukovics fiának az autógyüjteménye...
Válasz #4361. hozzászólásra
Igen! További jó autózást nektek is, kékfénymentesen
Válasz #4341. hozzászólásra
A H1-et annyira nem, de egy jó dízel G mergát simán el tudnék képzelni magamnak. El lehet menni vele bárhova, nem egy batár nagy mozdony, és szerintem nem is néz ki rosszul. És ha már luxus is kell meg terepjáró is akkor ebben minden megvan. Csak baxom drága. Bár ha azt nézzük egy Land Cruiser vagy egy Range Rover sem ócsó mulatság.
Válasz #4359. hozzászólásra
Észak Baranya,az majdnem Tolna,igaz?
Mi meg itt lakozunk a Duna túl oldalán,Szekszárd,Paks magasságában... :))
Üdv Nektek innen! :))
Válasz #4357. hozzászólásra
Szomszéd faluban ismerősöm vett egy komplett 525 tds kombi bmw-t 120 ezerért. Abból rakta át a motort váltóstól, adagolót le kellett cserélni mechanikusra és egy szakival felhuzatta, 170 lóra.. Ja és komplett autót érdemes venni, ő még leadta a kasztnit vasba, a többi neki felesleges cuccot meg kiárulta majdnem nullára jött ki
Válasz #4354. hozzászólásra
Uaz hajtásláncban azért van némi túlméretezés, egy darabig bírja ezt az erős motort. Itt volt aki nissan patrol hidakat rakott alá azóta elfelejtette ezt a gondot. Amúgy észak Baranyaiak vagyunk.
Válasz #4357. hozzászólásra
A régi 123 motorját szokták be szerelni. A legjobb a 2.0 vagy a 2.4-es diesel.
A motor maga az örökkévalóság+a gyári motorhoz képest jó nagy nyomaték,fogyasztásban meg aztán...Uaz benzinből eszik 25-30 litert,ezek meg el mennek dieselből 10-12 literrel.
Válasz #4356. hozzászólásra
Uaz-ba milyen diesel motort érdemes szerelni?
Válasz #4355. hozzászólásra
Mit mire terveztek,ezt tiszteletben kell tartani.
Az M24 Volga motor teljesítményére megfeleltek a hidak.
A nagyobb nyomaték,lóerő hamar tönkre teszi őket...
Válasz #4354. hozzászólásra
Itt a faluban régebb rengeteg uazból átépített csettegő volt. 3hengeres bolgár targonca, meg 3 hengeres zetor motorokkal.... tépték a hidakat folyamatosan. Az uaz hídja kifejezetten gyenge. És nagyom macerás a javítása.