Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
7-800 ezret nem menek el az biztos de a 400 000km bennük van.
Akinek a lába és az idegrendszere az alfához vagy egy bömöshöz van szok va annak bizton nemfelel meg.Írom ezt azért mert a hozzászólásban az Isu afavorizált , mert az megy ha nyomják neki de az alap astra kisebb igényeket elégít ki sokáig.Az enyémbe 200-on felül van a km de az egyik gömcsuklót most cseréltem először a másik még jó.Bár még ez is elment volna csak adok a szervizes szavára meg nem is foglalkoztam nagyon vele a csere miatt mert végre az üzemanyagon kívűl már végre cseréltettem valamit rajta.
Válasz #3996. hozzászólásra. Mondjuk,ha azt nézzük,hogy neked mire kell,arra valóban jó lehet. Ha sikerül egy jó állapotút kifogni. Mindenesetre vásárlás előtt nézesd meg hozzáértő emberrel.
Válasz #3994. hozzászólásra
az astra benzinbe még elmegy de dielebe amelyik nem isuzu motoros az egy nagy szar,annyi baja van mint az állat most mi is szivunk eggyel.
Aprók a kerekei, ha jobban alá nézel rájössz mekkora átb....s, minden kilóg a kaszni alól szinte alig magassabb az alja mint egy astrának csak messziről úgy néz ki hogy mijen magas pedig dehogy.Amúgy nekem is az egyik kocsim Astra 20éve csak megy és megy majd lehet hogy egyszer a méhtelepen végzi de az nem most lessz.Agolf után örömvolt a gondtalan autózás vele még ha oly sivatagi teve is.
A Frontera lehet ,hogy szar modell de személyautóban semmi baj velük sok van belőle így olcsó hozzá az alkatrész nekünk már volt pár Astra anyámnak most is C Corsája van semmi gond nincs velük persze ezeket mind újonnan vettük.Amúgy nincs szar kocsi csak ruppótlan smucig gazda utánna meg csak a szopás van vele.
Közben megtaláltam. Indulj ki magadból: vettél egy dízel terepjárót. Szerinted évi 10ezret mennél vele? Faterom Campójában anno olyan 300ezer után kezdett így kinézni az ülés...
2.2 benzint nehogy vegyél! Eleve a konstrukciója se tökéletes (javíthatatlan), és semmi másban nem volt (a Vectrájé se passzol bele), így bontott sincs.
Amit kinéztem 2000-es évjárat 139e km,persze ha valós,szerintem külföldi volt.Akkor biztos ami biztos megnézetném komoly szerelövel,ha nincs komoly gondja,akkor megköttetnék az üzlet.Nem komoly terepre kellene csak néha lemenni a földutról.Köszönöm a tanácsokat.
Hát kb. ennyi. Ezek a Fronterák már öreg gépek, ütve-vágva voltak, szervizt nem hogy évente, de inkább sose láttak. Olajcsere, szűrő csere, stb. max. ha elfogyott, vagy eldugult. Ha kapott a kaszni, kijavítva sose volt, mert a sár majd úgyis eltakarja, mivel mosni még a sós latyakban se nagyon szokás, csak műszaki előtt. Plusz még jó kis kannás ukrán gázolaj bele, és mivel sok helyen ez a módi, már kész is, hogy ez egy fos.
Így van. De az a bizonyos 2.5 dízel, ami majdnem kizárólagos ezekben itt Magyarországon, szintén Isuzu.
Csak Opel emblémával jobban szokás fikkantani...
Pedig mintha a Frontera átcímkézett Isuzu Rodeo lenne, nem?
Egyébként itt meg egy tulaj, meg egy volt Opel szerviz vezető épphogy dicsérni szokta ezeket.
Tegnap offroadoztunk egyet a cherokee-val, erdők között nagy vízmosásokban rönkökön amolyan triálos lassan mászkálós fellépős átugrós formában. Nagy sár mancsik nincsen ahol lendületes bőgázas áteresztésekkel kell haladni hogy bele ne ragadjunk, az majd később.
Igen jó az automata váltója, a leg meredekebb majdnem orraesős partoldalban is meglehetett fordítani az autót lefulladás kirugdosás nélkül olyan jó trakciót ad az autónak, hogy majdnem kuplunggal nem is lehet ilyen könnyedén kapargatás nélkül símán fogatni.
A diffi kicsit hamar leér, de a küszöbök meg az alja viszont így kiemelve jó magas, 40-50centis rönkön keresztbe simán átkapatható a gép, a mélyebb nyomoknál kell jobban vigyázni megkell közölni.
A kaiman gumikat meg nemkell ecsetelni, mindenki ismeri aki jártas a terepezésben.
Persze hogy el adom,majd egyszer...
Egyelőre biztos hogy nem.
Aztán az is lehet,hogy meg marad "csirke"ólnak,arra még jó lesz,lehet sok tojófészket kialakítani benne,meg sok tyúk el is fér benne.
Sőt amíg keréken áll,addig mobil is...
Meg oldódtak az anyagi gondok,úgyhogy már nem adom el,csak még nem vettem le a hirdetést.
Egy gyenge pillanatomban gondoltam azt,hogy az az egyetlen megoldás,ha eladom a gépet,de szerencsére lett jobb ötletem,úgyhogy meg marad,mert nagyon szeretem!
De jó hogy szóltál,most azonnal törlöm is a hirdetést!
Jut hajtás a terepváltóba is,hiszen ha fel engeded a féket,akkor elindul az autó,nemde?
Csak minimális,talán még lehet kapcsolgatni,de ezért mondtam,hogy kapcsoláskor "N"-be kell rakni az előválasztó kart,akkor biztos hogy nem jut hajtás a váltóba sem,így a terepváltóba sem!
Jah,a fogyasztást be néztem...azért nem semmi mit meg bírnak enni ezek a szörnyek terepen!
Persze de ha nyomod a féket akkor állsz vagyis a terepváltó sem forog.
MErt az automata váltóban a "citrom" vagyis a hidrodinamikus kuplung elforog mert el is kell neki, ezért nem fullad le a szerkezet.
Persze de ha nyomod a féket akkor állsz vagyis a terepváltó sem forog.
MErt az automata váltóban a "citrom" vagyis a hidrodinamikus kuplung elforog mert el is kell neki, ezért nem fullad le a szerkezet.
"Vegyük sorra. Motor, automata váltó terepváltó így vannak egymásután nemde!?!?!?!?!
Akkor ha nyomom a féket és D-ben van a motor forog de a váltó nem foroghat, illetve a váltóból kifelé terepváltó felé irányuló tengely nem hajthat."
"D"-ben hajtja a váltót a motor,ha nem fékezed,megy előre...
Mondjuk mi csakis offroadra használjuk az autókat így a nívák is felezőből és hídzárból sosincsenek kihúzva.
Ezért is tudtam megétetni 40km-en 25liter benzint az 1,7-esemmel, igaz fél 1-2-vel ment végig kb
Létezik a nívákba kapcsolható elsőkerékhajtás! Van ilyen terepváltó.
Ha ezt berakod a nívába akkor ugyanaz van mint ebben a csirkében, tudsz menni 2WD-vel, 4WD-vel amikor hosszában ledifferál meg amikor 4Wd van és zárod a hosszdifit.
Értelek mit akarsz mondani, de ez is kapcsolható 4x4 hajtású és ha part time-ban van akkor ugyanaz mint amikor a nissan pickupon behúzod az elejét. Csak ez utóbbin nincsen hosszdiffi hanem fixre van zárva a rendszer, a jeep-ben meg a hosszdifit zárod ezáltal fog elől hátul ugyanúgy hajtani. Ez épen olyan mint nívában a hídzár sőt ugyanaz.
5003 hozzászólás
Válasz #4000. hozzászólásra
7-800 ezret nem menek el az biztos de a 400 000km bennük van.
Akinek a lába és az idegrendszere az alfához vagy egy bömöshöz van szok va annak bizton nemfelel meg.Írom ezt azért mert a hozzászólásban az Isu afavorizált , mert az megy ha nyomják neki de az alap astra kisebb igényeket elégít ki sokáig.Az enyémbe 200-on felül van a km de az egyik gömcsuklót most cseréltem először a másik még jó.Bár még ez is elment volna csak adok a szervizes szavára meg nem is foglalkoztam nagyon vele a csere miatt mert végre az üzemanyagon kívűl már végre cseréltettem valamit rajta.
Az opel isuzu motoros verziója szuper......Ha viszont választanom kellene egy frontera vagy hasonló korú ML 400 cdi merga akkor.......
Válasz #3996. hozzászólásra. Mondjuk,ha azt nézzük,hogy neked mire kell,arra valóban jó lehet. Ha sikerül egy jó állapotút kifogni. Mindenesetre vásárlás előtt nézesd meg hozzáértő emberrel.
A 2.3 Td is egy fos. /Frontéra/
Válasz #3999. hozzászólásra
Astrákba a Német diesel tényleg egy nagy szar. Akármelyik szerelő megmondja.
Válasz #3998. hozzászólásra
Lehet hogy kifogtad azt az egy kivételt?
Mert mi a gond vele.
Válasz #3994. hozzászólásra
az astra benzinbe még elmegy de dielebe amelyik nem isuzu motoros az egy nagy szar,annyi baja van mint az állat most mi is szivunk eggyel.
Válasz #3996. hozzászólásra
Arra tökéletesen megfelel.
Ugy gondolom max 5000km-ert menne.abbol talán 1000-et könnyü terepen.
Válasz #3994. hozzászólásra
Jól mondja főnök.Opel sosem kop el.
Válasz #3988. hozzászólásra
Aprók a kerekei, ha jobban alá nézel rájössz mekkora átb....s, minden kilóg a kaszni alól szinte alig magassabb az alja mint egy astrának csak messziről úgy néz ki hogy mijen magas pedig dehogy.Amúgy nekem is az egyik kocsim Astra 20éve csak megy és megy majd lehet hogy egyszer a méhtelepen végzi de az nem most lessz.Agolf után örömvolt a gondtalan autózás vele még ha oly sivatagi teve is.
Válasz #3983. hozzászólásra
A Frontera lehet ,hogy szar modell de személyautóban semmi baj velük sok van belőle így olcsó hozzá az alkatrész nekünk már volt pár Astra anyámnak most is C Corsája van semmi gond nincs velük persze ezeket mind újonnan vettük.Amúgy nincs szar kocsi csak ruppótlan smucig gazda utánna meg csak a szopás van vele.
Válasz #3990. hozzászólásra
Közben megtaláltam. Indulj ki magadból: vettél egy dízel terepjárót. Szerinted évi 10ezret mennél vele? Faterom Campójában anno olyan 300ezer után kezdett így kinézni az ülés...
Válasz #3990. hozzászólásra
2.2 benzint nehogy vegyél! Eleve a konstrukciója se tökéletes (javíthatatlan), és semmi másban nem volt (a Vectrájé se passzol bele), így bontott sincs.
Amit kinéztem 2000-es évjárat 139e km,persze ha valós,szerintem külföldi volt.Akkor biztos ami biztos megnézetném komoly szerelövel,ha nincs komoly gondja,akkor megköttetnék az üzlet.Nem komoly terepre kellene csak néha lemenni a földutról.Köszönöm a tanácsokat.
Válasz #3988. hozzászólásra
Hát kb. ennyi. Ezek a Fronterák már öreg gépek, ütve-vágva voltak, szervizt nem hogy évente, de inkább sose láttak. Olajcsere, szűrő csere, stb. max. ha elfogyott, vagy eldugult. Ha kapott a kaszni, kijavítva sose volt, mert a sár majd úgyis eltakarja, mivel mosni még a sós latyakban se nagyon szokás, csak műszaki előtt. Plusz még jó kis kannás ukrán gázolaj bele, és mivel sok helyen ez a módi, már kész is, hogy ez egy fos.
Akkor azért mégsem fos a frontera,ami van landini,mtz peogeot 206.Igazából ezekszerint mindegyik fos,de azért mindhárom jól használható.
Válasz #3986. hozzászólásra
Így van. De az a bizonyos 2.5 dízel, ami majdnem kizárólagos ezekben itt Magyarországon, szintén Isuzu.
Csak Opel emblémával jobban szokás fikkantani...
Válasz #3979. hozzászólásra
Ebben az a különösen szép, hogy az:
Opel Frontera = Isuzu Wizard = Honda Passport = Chevrolet Rodeo = és még sokan mások: http://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Wizard
Az egész sorozat az Isuzu TF pickupon alapszik (nálunk Opel Campo).
Szóval alapvetően japán, csak a motorok tartoztak néha az emblémához.
Pedig mintha a Frontera átcímkézett Isuzu Rodeo lenne, nem?
Egyébként itt meg egy tulaj, meg egy volt Opel szerviz vezető épphogy dicsérni szokta ezeket.
Válasz #3983. hozzászólásra
Kb húsz éve azt mondta rá a német,hogy már a plakáton rozsdásodik...pedig az Opelnél dolgozott...
Válasz #3982. hozzászólásra
azért mert opel.
szar az adagoló meg minden amit csak el tudsz képzelni,vegyél hiluxot már irtam vagy semmit.
De miért fos a frontera?
Válasz #3977. hozzászólásra
Kollégának van,tényleg egy nagy fos!
Bármi más,ebben a kategóriában,csak ne Frontérát...
Válasz #3978. hozzászólásra
Válasz #3977. hozzászólásra
opelt szerinted meg se vegyed egy nagy szar,az amivel viszont jól járhatsz az hilux vagy l200.
nem nagyon lehet ezeknél a japánoknál mellé nyulni.
Válasz #3977. hozzászólásra
Fos.3892es hsz.
Üdv.Kinek mi a véleménye Opel frontera-ról 2,2dizel 2000-es évjárat,fogyasztás megbizhatóság stb.
Válasz #3974. hozzászólásra
Lehet vele ilyet is! Bár ez nem az "Ő" világa,én azért kipróbáltam...
ozzászólásra
Üdv az automaták világában!
Tegnap offroadoztunk egyet a cherokee-val, erdők között nagy vízmosásokban rönkökön amolyan triálos lassan mászkálós fellépős átugrós formában. Nagy sár mancsik nincsen ahol lendületes bőgázas áteresztésekkel kell haladni hogy bele ne ragadjunk, az majd később.
Igen jó az automata váltója, a leg meredekebb majdnem orraesős partoldalban is meglehetett fordítani az autót lefulladás kirugdosás nélkül olyan jó trakciót ad az autónak, hogy majdnem kuplunggal nem is lehet ilyen könnyedén kapargatás nélkül símán fogatni.
A diffi kicsit hamar leér, de a küszöbök meg az alja viszont így kiemelve jó magas, 40-50centis rönkön keresztbe simán átkapatható a gép, a mélyebb nyomoknál kell jobban vigyázni megkell közölni.
A kaiman gumikat meg nemkell ecsetelni, mindenki ismeri aki jártas a terepezésben.
A pacskerokkal nekem is kell...
Válasz #3971. hozzászólásra
Persze hogy el adom,majd egyszer...
Egyelőre biztos hogy nem.
Aztán az is lehet,hogy meg marad "csirke"ólnak,arra még jó lesz,lehet sok tojófészket kialakítani benne,meg sok tyúk el is fér benne.
Sőt amíg keréken áll,addig mobil is...
Válasz #3970. hozzászólásra
dehogy nem adod el!
csak pénz kérdése, csak most sokkal több!
Válasz #3968. hozzászólásra
Meg oldódtak az anyagi gondok,úgyhogy már nem adom el,csak még nem vettem le a hirdetést.
Egy gyenge pillanatomban gondoltam azt,hogy az az egyetlen megoldás,ha eladom a gépet,de szerencsére lett jobb ötletem,úgyhogy meg marad,mert nagyon szeretem!
De jó hogy szóltál,most azonnal törlöm is a hirdetést!
Válasz #3967. hozzászólásra
Majd lefotózom.
Amúgy van egy jó kis emelés rajta meg kaimanok vannak alatta.
Válasz #3966. hozzászólásra
Tiéd miért eladó???
Jó a szerkezet???
Lehet lenne rá vevő de kompletten kaimanokkal
Válasz #3964. hozzászólásra
Azért képet kérnék ám a gépről,hellóka!
Nem baj ha videó is van.
Válasz #3965. hozzászólásra
Jut hajtás a terepváltóba is,hiszen ha fel engeded a féket,akkor elindul az autó,nemde?
Csak minimális,talán még lehet kapcsolgatni,de ezért mondtam,hogy kapcsoláskor "N"-be kell rakni az előválasztó kart,akkor biztos hogy nem jut hajtás a váltóba sem,így a terepváltóba sem!
Jah,a fogyasztást be néztem...azért nem semmi mit meg bírnak enni ezek a szörnyek terepen!
Válasz #3963. hozzászólásra
Azért mondom, hogy ha D-ben is van de állva nyomod a féket a terepváltó nem forog és simán tudjuk kapcsolni benne oda ahová akarjuk.
Válasz #3962. hozzászólásra
Mondom 40km megtett úton evett meg 25liter benzint nem százon...
Akkor az nagyobb fogyasztás mint 90liter 200km-re helló
Válasz #3961. hozzászólásra
Persze. Így működik. Aztán ha gázt adsz,akkor kezd el hajtani.
Válasz #3958. hozzászólásra
Az még elég jó,itt a haver 200 km-en megetetett a Jeep-el egy tank benzint!
/90 liter/
Válasz #3959. hozzászólásra
Persze de ha nyomod a féket akkor állsz vagyis a terepváltó sem forog.
MErt az automata váltóban a "citrom" vagyis a hidrodinamikus kuplung elforog mert el is kell neki, ezért nem fullad le a szerkezet.
Válasz #3959. hozzászólásra
Persze de ha nyomod a féket akkor állsz vagyis a terepváltó sem forog.
MErt az automata váltóban a "citrom" vagyis a hidrodinamikus kuplung elforog mert el is kell neki, ezért nem fullad le a szerkezet.
Válasz #3954. hozzászólásra
"Vegyük sorra. Motor, automata váltó terepváltó így vannak egymásután nemde!?!?!?!?!
Akkor ha nyomom a féket és D-ben van a motor forog de a váltó nem foroghat, illetve a váltóból kifelé terepváltó felé irányuló tengely nem hajthat."
"D"-ben hajtja a váltót a motor,ha nem fékezed,megy előre...
Válasz #3957. hozzászólásra
Mondjuk mi csakis offroadra használjuk az autókat így a nívák is felezőből és hídzárból sosincsenek kihúzva.
Ezért is tudtam megétetni 40km-en 25liter benzint az 1,7-esemmel, igaz fél 1-2-vel ment végig kb
Válasz #3955. hozzászólásra
Azaz,mint a Nívánál! Akkor érted.
A Nívánál a kis kar ugyanaz mint ennél a PART TIME.
Nem szabad tartósan használni,csak míg ki jössz a limályból!
Létezik a nívákba kapcsolható elsőkerékhajtás! Van ilyen terepváltó.
Ha ezt berakod a nívába akkor ugyanaz van mint ebben a csirkében, tudsz menni 2WD-vel, 4WD-vel amikor hosszában ledifferál meg amikor 4Wd van és zárod a hosszdifit.
Pont ezt lehet a jeep-en is megtenni.
Válasz #3953. hozzászólásra
94-es síma cherokee NEM a grand cherokee.
Értelek mit akarsz mondani, de ez is kapcsolható 4x4 hajtású és ha part time-ban van akkor ugyanaz mint amikor a nissan pickupon behúzod az elejét. Csak ez utóbbin nincsen hosszdiffi hanem fixre van zárva a rendszer, a jeep-ben meg a hosszdifit zárod ezáltal fog elől hátul ugyanúgy hajtani. Ez épen olyan mint nívában a hídzár sőt ugyanaz.