Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.69 Ft USD 392.62 Ft CHF 430.85 Ft GBP 485.44 Ft

Fórum

4x4 Terepjáró

Létrehozta: Jopek , 2008-03-28 20:04:08

Kedvencekhez Segítség

5003 hozzászólás
#3753 (Claastra)
2013-09-27 19:56:47

Válasz #3753. hozzászólásra

Ez is Puch ha jol tudomhttp://www.youtube.com/watch?v=JOKIeaqtPzY

#3752 (Claastra)
2013-09-27 19:48:47

Válasz #3751. hozzászólásra

Persze a civil változat is puch ,terepjáróban ők a királyok,a terepes Ducatón is ott Steyr embléma

#3751 (Claastra)
2013-09-27 19:46:23

Válasz #3750. hozzászólásra

még ez a legolcsóbb a placcon,nézz rá a használtautó.hu-n,valahol ekörül mozog az ár,itt vettek 3-ért,de frissen festve

#3750 korzo
2013-09-27 19:44:37

Válasz #3744. hozzászólásra

A labancoknál minden G-t megvehettél Puch néven, nem csak a katonai, hanem a civil személyautó változatokat is (legalábbis én így tudom, meg láttam is nem egy civil Puchot)

#3749 Czanik Sanyi
2013-09-27 19:44:18

Válasz #3749. hozzászólásra
Elég nagy az ár, ilyen idősen elmegy annyiért?smile confused

#3748 (Claastra)
2013-09-27 19:41:23

Válasz #3748. hozzászólásra

a bal első sárvédő más színű, így vettem de régi festés az is,talán megtőrték valamikor régesrég

#3747 Czanik Sanyi
2013-09-27 19:38:54

Válasz #3747. hozzászólásra
Össze fognak érni a festések?Úgy van csinálva?smile confused

#3746 (Claastra)
2013-09-27 19:36:29

Válasz #3745. hozzászólásra
Talán szebb és jobban eladható

#3745 szanberg
2013-09-27 19:36:28

Válasz #3736. hozzászólásra

Nekem volt Sc azaz szuperkomp 620 is(szerintem ezek voltak a legjobb LC4-es modellek) FCR-el volt természetesen ez is, aztán 625SXC és 660SMC is.
Az sxc-k valóban élénk jó gépek igazi jó endurók de versenyezni meg olyan helyeken mint amit a videón látsz itt lejjebb kicsit nem valók mert ilyen szívatós pakolós extrémebb helyen két embek is nehezen mozgatja nem pedig egymagam.
Nomeg az encurocross versenyeken crosspályás részek is vannak ott már tényleg csak a versenyendurók rúghatnak labdába

#3744 Czanik Sanyi
2013-09-27 19:33:09

Válasz #3741. hozzászólásra

De többi miért van újra festve?smile confused

#3743 (Claastra)
2013-09-27 19:31:50

Válasz #3742. hozzászólásra

Elméletileg,(kivéve a ponyva és tartója mivel ez magasabb)egy helyen gyártották őket a sógoroknál,az osztrák sereg Styer daimler Puch néven a német sereg Merci néven használta

#3741 jedi
2013-09-27 19:27:58

Ennek minden részegysége megegyezik a mercivel ?

#3740 (Claastra)
2013-09-27 17:26:45

Megkönnyítettem a Dzsipót ,1 tonna sarat mostam le róla 24éves és a java gyári festéssmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#3739 Holczy
2013-09-27 13:21:22

Átmegyek a milyen traktort... -os fórumba, mert ezt szétoffolomsmile blushing
Elnézést kérek mindenkitől hogy eltértem a témától. Oda töltöm fel a megtekintés ideje/helye képet.

#3738 Holczy
2013-09-27 13:16:44

Én nem, de egy közeli ismerősünk majdnem.8 misiért kelt el egy 160 lovas 2006 os ferga.NEkünk akkor nem volt lehetőségünk ilyen bulira, de folyamatosan nézegetem hátha akad valami jó lehetőség.LEgutóbb 30 misiért vittek el innen 2 936os fendt-et.A cibes hirdetéseknél oda szokták írni hogy mikor tekinthető meg a gép, tehét ha valakit érdekel, és odamegy egyszervizesel akinek kifizetni hogy meglaptopozza, már sokmindent megtud róla.Aki meg teszemazt egy használt gépben gondolkodik, amire megvan a pénze, jön egy ilyen lehetősége és jóval olcsóbban megtudja venni, annak még marad tartalék arra az esetre is ha valami összedőlne a megvétel után.Gondoltam belinekelm az oldalt, hátha valakit érdekel.Szoktak jó dolgok lenni rajta.

#3737 decsi
2013-09-27 12:56:32

Válasz #3737. hozzászólásra

Vettél már így gépet?

#3736 Holczy
2013-09-27 12:40:19

Válasz #3733. hozzászólásra

30000 millió kicsit sok lenne.Természetesen euróról van szó.Ikr es licites gépek.Tehát jó vétel lesz így is-úgyis.(feltéve hogy nincs bennük emmi lappangó hiba) az már más kérdés hogy a végére mennyi lesz az áruk..
a link

Nincs profilkép
#3735 Kanári
2013-09-27 09:43:50

Válasz #3727. hozzászólásra

Nem szeretnék beledumálni a beszélgetésbe, de ezt muszáj leírnom.
Az LC4-ek valóban nyugodt, "rotyogós" blokkok, kivéve a szürke SXC,SMC blokkok, a 41-es FCR-el, egy 625SXC-vel nyugodtan lehet endurozgatni, és sokszor nagyobb haszna van a nagyobb tömeghnek, mint hátránya. Mielőtt szó érné a ház elejét közlöm, tapasztalatból beszélek.
Üdv.

Nincs profilkép
#3734 csödtermelö
2013-09-27 08:52:22

Válasz #3731. hozzászólásra

Jo kis jŕtčkszer. A tavaszal Miskolc alatt a 3as út ahogy bemegy afelöl lŕttam 2 ilyet nagy monosemmel vetettek a vŕros alatt ,befelemenö irŕnybol a bal oldalon egy dombon.

#3733 korzo
2013-09-27 07:32:06

Válasz #3720. hozzászólásra

Ducati Multistrada 1000DS smile cool

#3732 szanberg
2013-09-26 23:37:05

Válasz #3731. hozzászólásra

millát írsz vagy eurót???smile wacko

#3731 szanberg
2013-09-26 23:35:05

Válasz #3731. hozzászólásra

Ittvan pirosban 2004-es és 7miller volt nem 30 hehe
Igaz ez még adagolós a challik meg szerintem már CR-ek lehetnek(vagy vp) de csak tippelek.

Most vettem hozzá hátsó ikreket ha lesz időm valamikor felgumizzuk és mehet rá.

#3730 Holczy
2013-09-26 23:18:01


Itt a neked való terepjáró:
találtam 2 darabot is.
Az eggyik 2006os 6074 órával 28500ért
A másik 2005ös 1950 órával 30000ért új motorral.
Menne a másik sárgádhoz smile thumbup

Bocsi azsmile offtopic-ért. smile blushing

#3729 szanberg
2013-09-26 23:13:13

Válasz #3728. hozzászólásra

és az automatája bírja a kiképzést???

Én renault motoros 2,1td-ben meg 2,5VM motoris TD-ben ültem többször, illetve 4000-es sor6-al mentünk többször úton és terepen is.
Ez utóbbi már jó, az első olyan lomha, hogy nembír belendülni, a második már kb. jó lenne de melegedősek(ameddig nem csinálják meg rendesen őket)

Az erő fontossmile devil

Tavasszal egy taknyos saras siratón autózgattunk. Samu níva navara.
Az első kettő nem ment fel, mert fél2-ben sem bírtak menni olyan meredek part volt, csakis fél 1-ben és úgy pedig egyhelyben kapartak kb, egyszerűen nemtudtak lendületet fogatni.
A navara fél2-ben könnyedén ment fel aztán fél3-ban is felverettem, úgy már nyúlott kicsit, tehát volt terhelés de kb ezen múlott az egész.

Azért mondom, hogy olyan épített offroad pályán ahol még egy samurai is felakad ott értelmetlen pickupozni, de a természet adta lehetőségeknél, ugyanolyan jól mennek mint a többiek, sőt.... esete válogatja mint írom is

Középen fix, hátul ha van jól zárt diffi akkor 3kerék már hajt, erő vastagon lehet neki tolni

#3728 4WD
2013-09-26 23:06:36

#3727 4WD
2013-09-26 23:05:08

Válasz #3722. hozzászólásra
smile thumbupcool
Szerencsére majdnem minden nap hallom azt a semmihez nem fogható,gyönyörű hangot!

#3726 szanberg
2013-09-26 23:03:58

Válasz #3725. hozzászólásra

LC4-es egy köztes megoldás, nem kihegyezett, nyugodt motor, versenyezni nem jó viszont cserébe viszonylag tartós (legalábbis a versenyendurókhoz képest) és kényelmes, széles ülése van még túrázni is jó, hobbi motornak egyik legjobb választás!

Viszont nehéz terepre ez is nehéz nagyon meg nem annyira robbanékony.

#3725 szanberg
2013-09-26 22:59:28

Válasz #3723. hozzászólásra

Nekem egy majdnem EXC-m van, XCW500 Ktm. A videón ottvan amit cibálunk, énmeg a rönk alatt hehe

#3724 jedi
2013-09-26 22:57:40

Nem ,gyilkoljuk ez egézséges beszélgetés ,"vita" (bár ,ezt nem szeretném) , magyar emberek vagyunk ,vagy mifene.Terepre KTM LC4 650 , ilyet próbáltam , az bejött .

#3723 jedi
2013-09-26 22:55:11

Én , mindent elhiszek neked .

#3722 Holczy
2013-09-26 22:54:53

Ne gyilkoljátok már egymást.Mindenki a saját körülményeit és a saját talpát ismeri.Egyikek ez jön be, másiknak meg amaz.Soha nem lesz vége ha nyúzzátok egymást.Ha meg én tehetném és motort vennék gyorsaságiból japán sor 4 terepre való motorból meg exc.Kinek mi a szájíze.

#3721 jedi
2013-09-26 22:52:55

Ja ,és a jeep v8-ról ne feledkezzünk meg , beszélhetünk dieselről , amikor beleülsz egy ilyenbe elolvadsz a hangtól,teljesítménytől :D.

#3720 szanberg
2013-09-26 22:52:52

Válasz #3720. hozzászólásra

csak addig nemlehet beszélgetni ameddig az alap felállás az, hogy amit a másik ír azt nem hisszük el...

Én amúgysem személyeskedtem, rosszul értelmezed a dolgokat, a szériáról vagy típusról írtam pro és kontra és véleményemet. Ami persze nem tetszett, mert megint ott tartunk, amit az első mondatomban írok.

#3719 jedi
2013-09-26 22:47:17

Itt a hozzászólásaid alapján ítélnek el . . akkor olvass vissza jó sokat és gondolkozz el, és mégegyszer leírom ,más is offroadozik rajtad kívül , vagy csak használja a vasat mostoha körülmények közt. Pl. én, meg azt nem szeretem , ha neten személyeskedünk , persze itt bármit lehet. De, tényleg ne vitatkozzunk ilyenen kinek mi a legjobb. Ha már motor BMW 1150 RT :).


#3718 szanberg
2013-09-26 22:38:47

Válasz #3716. hozzászólásra

Semmi éljenezés nemvolt, összegeztem a hibájával együtt és még mindig azt mondom, mert általánosságban az van, hogy a "padzsérósok" vagyis nem platós terepjárósok azthiszik a platósok csak aszfaltra valók, a legtöbbjük ledobná az ékszíjjat hová bementünk és ki is jöttünk vele.

No mindegy, csak nemszeretm amikor többszáz kilométerről hülyének nézik az embert...

#3717 Holczy
2013-09-26 22:34:57

Kenyeret cipeltem hajnlok hajnalán míg mások aludtak, volt hogy 1 km alatt 3X megálltam mert úgy voltak a boltok, de azért reggel 8ra összejött a 220-250 km reggelente.34 boltom volt csak oda, ezekből kb 25 volt vissza.Összesen 59 megálló.Átlagban 4-5 km megállónként.Város falu minden volt benne.Ettől függetlenül érzékelhető volt a fogyasztáskülömbség.Súly volt bőven.3.5-t vihet a gép, abból 2660 volt az ösúly, 1 rekesz 2 kg, volt belőle 300-350, plusz a napi 1800-2000zsemle(54 gramm), kb 500 kifli(32 gramm) 250-300 kenyér. meg még a sütemények vegyes kenyerek ilyenek.Súlyban pont feszegettem a határt,vagy átléptem....Nem egyserű feladat ez sem egy autónak.Részecskeszűrős ezt megoldja 12.5 literből max normál motor 10 ből 90km/h max sebességgel. Átlagsebesség óránként olyan 34km/h ha jól emlékszem.

#3716 4WD
2013-09-26 22:34:14

Válasz #3713. hozzászólásra

Ezen is rajta a kötél,a régi Jeep-el huztam ki... smile cool

#3715 jedi
2013-09-26 22:31:02

A fitoktatás távol áll tőlem , nem is hallhattál ilyet tőlem ,példákat említettem ,ellenben veled.A személyeskedés is , senkit nem akarok megsérteni . . beszélgetünk , csak kicsit sok volt ez a nissan éljenzés , ami nem valós közel sem .

#3714 szanberg
2013-09-26 22:30:29

Válasz #3710. hozzászólásra

Megtaláltam!!!
csak a motorosoknaksmile aikido

#3713 szanberg
2013-09-26 22:22:11

Válasz #3712. hozzászólásra

Szerintem ez nem így van a gyakorlatban, mert amikor 5fok alatti a reggeli hőmérséklet és 8km-et teszek meg telephelyig ott megint áll és visszahűl majd megint megyek valahová ésatöbbi...szóval nemtud bemelegedni hajtásrendszerben az olaj, komolyabb mínuszban rendesen mintha fogna a fék olyan tapadósak ezek.

Nekem fix agyak vannak az első féltengelyek végein így mindig visszahajtják a diffit osztóműig és hiddel ezek az apróságok sokat számítanak.
Barátom L200-ra megvette a kézzel zárható agyakat és nyáron is alaphangon fél literrel kevesebbet eszik azóta!

#3712 szanberg
2013-09-26 22:18:25

Válasz #3710. hozzászólásra

Egyszer tavasszal énis belefutottam egy szántóba ahol kb így jártam, deszkákat kellett vinni hogy ne süllyedjünk combig a sárban meg kötéllel cibáltuk ki a Husaberget. Hiába a pirúlt feltalaj csalóka lehet...

Kerestem képeket de rájöttem a régi gépen vannak ezen még semmi nincsen.
Motoros nagyon sok van régen motocrossban, enduróban endurocrossban versenyeztem, voltunk kint romániában, szoktam menni eger környékére régi versenyző cimbikkel motorozni. Mondjuk ez a szoktam=évente egyszer.

Van egy érdekes fejenállós videó megkeresem a youtube-on, kicsit megszívtam meg szédültem hehesmile aikido

#3711 Holczy
2013-09-26 22:15:35

Nem a vita kedvéért, de én úgy tudom hogy hidegebb időben oxigén dúsabb a levegő, tökéletesebb az égés, tehát csökkennie kell a fogyasztásnak.Max ha rug reggeltől estig akkor eszik kicsit többet.Kistehernél ez volt legalábbis megfigyelhető ősszel-télen.(Nem derékig érő hóban, mert ott nem lehet haladni normálisan.)

#3710 szanberg
2013-09-26 22:11:19

Válasz #3707. hozzászólásra

Szerintem hagyjuk a témár mert egyre mélyebbre ásódik a személyeskedés, fitoktatás...
Én csak szerettem volna megértetni veled amit írtam is, hogy nem utcai gumival járok discoba a csillivilli navarával...

Plusz nekem kopogott is be a motorja azt is írtam, magam javítottam másfél éve. Ennek ellenére amit kap folyamatosan, Mud terrain gumikkal fut, dolgozik nap mint nap és nemkell faragni nemkell szerelgetni még így 11évesen sem, csak beleülni és hajtani, 10ezrenként olajat cserélni.
Ja és 8-9literrel kijövök úgy, hogy országúton 120-akkal hajtok, mert mindig sietek, egyszerűen sosincs nyugalmam, platón mindig vannak súlyok és komoly súlyok, bigbag, raklapos akármi, köbös tartály izé...

Ha azt nézem, hogy a többi ilyesmi pickup átlagosan 2 literrel többet eszik és akkor még nem is ilyen intenzív használatról beszélek esetükben, akkor számold ki 300ezer km-re mennyit spóroltam meg vele....
(megsúgom, az autó árát)

Igaz most sokat futóztam meg telephelyen belül is teleportálós kocsi volt sokat az utóbbi tanolásnál így 9 liter felett jött ki az átlagom, nomeg reggelente pár fokok vannak, fagyott is már ilyenkor növekszik az étvágy egy kicsit.

#3709 4WD
2013-09-26 22:06:48

Az Alföld is tartogat meglepetéseket...

#3708 4WD
2013-09-26 22:01:36

Válasz #3706. hozzászólásra

Ezzel szerinted diszkóban voltam?smile pimp

#3706 jedi
2013-09-26 21:37:06

Kicsit feszült lettél smile biggrin . Egyébként meg kit érdekel , hogy te mennyit jártál offroadozni . Szerinted más nem jár? Láttál már hegyet vagy csak a mátrát ? De , a kollégákhoz visszatérve ahhoz nem kell domb ,hogy egy jót autózz , az alföld is kiváló ,ott is vannak buktatók ,de ezt had ne soroljam , mert sokat jársz terepre .Nem kell személyeskedni , de attól lehet fölkoppanna az állam , ahogy mondod smile biggrin. Jaja , égyébként a BAT-M-et meghúztuk egy gaz -69 -el , nem mtz-t.Láttam már én is karón varjút ,csilli villi terepjáró , aztán egy dacia motoros aro-10 húzta ki .
Jó a nissan pickup, de , kemény terepen nem , a motorjai meg ha erőltetve vannak a nagy japán gyártók közül , a legkevesebbet bírják.

#3705 szanberg
2013-09-26 21:19:36

Válasz #3698. hozzászólásra

Te most jókat mosolyogsz itt a másikon, közben felkoppanna az állad.

Ne valami hülye suttyó gyereknek nézzél már aki youtube-on látott terepet meg a sajátjával lement az aszfaltról kétszer, te komolyan azthiszed ilyennel állsz szemben.

Mi járunk ki offroadozni különféle gépjárművekkel, kb ami szóbajöhet mindegyikkel megfordultunk a szorítókban én nagyonjól tudom melyiknek hol mi az előnye.

Röhögtek már ki sokszor messziről jött vadászok "komolyabb" terepjárókkal, valamiért éjszaka mégis nálam csengettek hogy szedjem már ki őket. ne a városban futkosó divat pickuposok jussonak eszedbe.

Kalocsára nem megyek le földutazni az biztos de ha valaki erre jár keressen meg.

#3704 szanberg
2013-09-26 21:12:22

Válasz #3696. hozzászólásra

akármikor összemérném őket!!!

Annyi megnyugtató, hogy ha elsüllyedünk engem tuti kihúz egy traktor de a csirkén nemtudsz hová kötni mert nincs alvázsmile devil

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A napraforgó vízhasznosítása
A napraforgó vízhasznosítása
Az öntözés minimalizálhatja a termésveszteséget, és növelheti a vízfelhasználás...
Hirdetés
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Többek között fejlettebb gyökérrendszer alakul ki.
Eladó gabonavetőgép
Eladó gabonavetőgép

320.000 Ft

MTZ sebváltó
MTZ sebváltó

120.000 Ft

Massey Ferguson 6465
Massey Ferguson 6465

12.800.000 Ft

Pótkocsivonó fej
Pótkocsivonó fej

45.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]