Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.22 FtUSD397.3 FtCHF442.87 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz sanyi1965 #4901. hozzászólásáraNem lehet mert nincs egybefüggő önhordó alvázszerkezete, lemezzel van hosszabbra toldva a hagyományostól, és nincs engedélye rá a járműnek. Van ahol így mondja a kereskedő.
Válasz sanyi1965 #4901. hozzászólásáraDombóváron van két cég, aki vonóhorgokat (is) gyárt. Az egyik az Auguszt vonóhorog. Neten keress rá, és kérdezd meg őket.
A másik cég tulaját ismerem, de a cégnevet nem tudom, amúgy igazából Kapospulában van a műhely, ha kell, kontaktot oda is tudok szerezni.
Válasz bandigh #4898. hozzászólásáraAz már ritka példány szerintem, akkor egy Hiace ésszerűbb lesz, először valószínűleg úgy is az lesz, mivel az a kategória a legtöbbször használatos nálunk.
De a későbbiekben ha netalán még megérem azt, hogy legyen egy olyan jármű ami a néha szar dűlőúton is megállja a helyét (nem pont még egy MTZ-re gondoltam ) akkor valami ilyesmiben gondolkodok.
Meg persze ha lesz rá keret, és nem csak jóformán kicseréljük a pénzt mint az idén.
Egyelőre viszont a fentebbi lesz majd az ami "mindenre jó".
A japán-klón Terracanra még magam is kíváncsi lettem volna, de szerintem nem gyakori az országban, a pár "népítéletes" valamiben viszont jókat írtak róluk.
Vagy egy pickup? De amire most kb. futná a keret azok már egy részüknek 400000 is van a háta mögött, viszont már évek óta megért egy valami 4x4-es jármű, és mondjuk nem pont a díszmajmoknak, p.n@mágnesnek (az arra hajlamos nők körében biztos van vonzata) való Crossover-SUV-ok érdekelnének, persze biztos egy sima autótól jobban elboldogulnak, de az esetben egy 4x4-es Hiace, Transporter típusú autó szerintem sokoldalúbb. Persze terepen biztos nem tud annyit mint egy pickup, vagy egy Terrano, LC, Pajero.
Sziasztok!
Szeretnék invitálni mindenkit,egy hasonló témával foglalkozó facebook csoportba : https://www.facebook.com/groups/116664645700269/?fref=ts
Talán egy kicsit személyesebbé lehet tenni az eszmecserét:)
Minden jót! Üdv
üdv mindenkinek!olvastam itt a landroverről,a freelander 2002 évjáratról is ezek a vélemények??mert nekem is lett egy alkalmi vétel volt,nem lehetett nem megvenni.mondjatok már róla valamit,mert én eddig nagyon keveset mentem vele,állandó 4x4 van,az utastér nekem kicsi.ennyit tudok róla csak.ne kiméjjetek!!!
Válasz Davidzonn #4888. hozzászólásáraIgen igaz ,az enyém a héten fordul 200 ezerbe, 5 éve hajtom , a többit aki kiváncsi a totalcar népítélet rovatban szürke és...... címmel olvashatja!
Ja ez egy előző típusváltozat, már csak használtan érhető el!
Válasz bandi28 #4887. hozzászólásárabármiben is találkozol MERCEDES klón motorral,kerüld el.amúgy ,ami megtetszik ülj bele és próbáld ki úgy, amire majd használni akarod.fejre áll a világnézeted ,hidd el.
Sziasztok! Hyundai Terracan-rol van valakinek barmilyen infoja, esetleg tapasztalata? Totalcaros népítéleten túl nem nagyon találtam infokat, hátha itt többre jutok. Előre is köszi!
Válasz *** HM *** #4880. hozzászólásáraHa olyan jó akciós árban fogják árulni, mint az utolsó Pozsonyi autószalonon voltak beárazva, nem kel tartani , hogy hiánycik lene. A Nyitrai gyártás még egy kicsit odéb van...
Válasz *** HM *** #4873. hozzászólásáraNe vegyél Discovery 3-at! Nekünk 2013 óta van,173.000-el vettük, 178.000-nél volt már motorgenerál, a 2.7-es V6 egy baromi szar konstrukció. Főtengely csapágy hajlamos az átfordulásra. Nekünk egy kecskeméti gépműhelybe megoldották úgy ahogy az UAZ-okon van a csapágy, nem fog átfordulni mostmár, de 1,5 milliós generál volt. Új főtengely stb....Azóta 215.000 van benne.
Ezen felül említhetem még a mindennapos elektronikai hibákat, légrugó gondok, légkompresszor hiba, szilentek széthullása, EGR hiba, turbó olajzás hiba stb.... Mi már azért nem adjuk el végül, mert rengeteg pénzben van. Marad ameddig húzza azt kész.
3.3-ért vettük, azóta kb 6.0-ban van, ha az új gumikat is beleszámolom. LR soha többet, de egyik sem.
Csak Toyota!!
Válasz *** HM *** #4873. hozzászólásáraGyönyörű 2 est vett most egy ismerős NL bol 7e euróért.Vezettem nem rossz autó terepre és rövidebb távokra megteszi,de aurópályára nem való.
Válasz *** HM *** #4873. hozzászólásáraNem tudom hol hogyan, de ha Szlovákiában akarnád a márkaszervizben szervizeltetni, vigyél nekik kifaragot ceruzát, mert az övéké piszokul vastagon fog írni.
Válasz *** HM *** #4873. hozzászólásáraMire a vas meg érte a 3-dik évet, már havonta utazott a szervízbe.A toyota land-Micsu pajero...körbeautózta. De még a játszós Vitarával sem volt, fele annyi gond sem. Ezek a helyi tapasztalatok.
Válasz Matyi50 #4868. hozzászólásáraTény és való, hogy amit kellett azt megcsinálta. De jobb volna egy diesel, meg árban lassan ott van egy használható mint egy öregebb pickup. Ráadásul talán nem kell annyit szerelni mint az orosz csodát. Alkatrész is egyre kevesebb van hozzá, meg műszaki előtt 4-5 napot kell renoválni, hogy valami legyen belőle. A vizsgaállomások sem látják szivesen.
A legolcsóbb, jócskán millió alatti kategóriából melyik 4x4-es pickupot érdemes nézegetni?
Melós autó kell aminek semmi sem számít. Telep körül ~30 km-es körben mozogna csak, 600-as üzemanyagos tartály, szerszám ez-az cipelésre, melósok közlekedésére kell. Eddig egy 452-es dobozos UAZ volt de már nagyon nehézkes a műszaki elintézése, az alváza is csak nyomokban felfedezhető. Valami ilyen színvonalú gép tökéletesen megfelelne, extra elég annyi, hogy le és fel lehet tekerni az ablakot.
Válasz pet1985 #4857. hozzászólásárahid el,hogy csak az a baja,amit előszőr irtam,vidd vissza a szervizbe,emlitsd meg,hogy nyissanak rajtukegy picit,és ennyi!!
Válasz szanberg #4852. hozzászólására90 ezres nagyszerviz+4gumi ment volna rá,ehhez egy kicsi még ment hozzá,oszt jött ez.semmi gond nemvolt vele.szakszervizbe lett hordva a kötelezőkre.ennek 20 000ként kell állitólag olajcsere...tudom ezt inkább ne is feszegessük ezt a olajcsere periódust,de ez is szakszervizbe lesz hordva,és legyen ez a micsubicsi szerviz dolga.5év full garancia,12év kaszni,és 3vagy5év assistance,de inkább 5.a másikon a motorháztetőt csak 1-2xnyitottam fel,azért hogy megsasojjam kiváncsiságból hogy néz ki.ezt csak azért irom,hogy nehogy azt mondja valaki hogy ezek az új vasak milyenek!!!!!!!
Válasz pet1985 #4844. hozzászólásáraSzerintem amint lehet ülj át egy néhány éves kevés kilóméteres hiluxba.. Amíg lehet. Nem vagyok ranger ellenes,a régi mazdás vonal, az atom volt, de a 2,2-es motorral bejött a nájlon korszak, egy a húggyal.. 100k kilóméter előtt első kerék csapágyak, vetérműlánc(feszítőjével), motorolaj szivattyú, többszörös hátsóféder törés, hibakódok, lepattogzó kerékjárati festés, kidörzsölődö vízcső, kilyukadó coolercső, blahblbla.. Szállj ki belőle
Köszönöm a hozzászólásokat.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy céges autó.
És teherrel mondjuk ez nem fog járni. Terepen is annyit, amennyit épp muszáj.
Ja, van a lapok közt gumilap, amik még meg is vannak mind.
5003 hozzászólás
Válasz sanyi1965 #4901. hozzászólásáraNem lehet mert nincs egybefüggő önhordó alvázszerkezete, lemezzel van hosszabbra toldva a hagyományostól, és nincs engedélye rá a járműnek. Van ahol így mondja a kereskedő.
Válasz sanyi1965 #4901. hozzászólásáraDombóváron van két cég, aki vonóhorgokat (is) gyárt. Az egyik az Auguszt vonóhorog. Neten keress rá, és kérdezd meg őket.
A másik cég tulaját ismerem, de a cégnevet nem tudom, amúgy igazából Kapospulában van a műhely, ha kell, kontaktot oda is tudok szerezni.
Válasz sanyi1965 #4901. hozzászólásáraKülsős cég biztosan megcsinálja
kérdésem lenne a kollégákhoz.másfelé sem lehet 5 ajtós 4x4 NIVA-ra vonóhorgot kérni vagy a kereskedő 3 ajtóst kifuttató falmelléki dumája, ez?
Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #4899. hozzászólására H1 STAREX,meglepően jó terepen egy mikrobuszhoz képest.
Válasz bandigh #4898. hozzászólásáraAz már ritka példány szerintem, akkor egy Hiace ésszerűbb lesz, először valószínűleg úgy is az lesz, mivel az a kategória a legtöbbször használatos nálunk.
De a későbbiekben ha netalán még megérem azt, hogy legyen egy olyan jármű ami a néha szar dűlőúton is megállja a helyét (nem pont még egy MTZ-re gondoltam ) akkor valami ilyesmiben gondolkodok.
Meg persze ha lesz rá keret, és nem csak jóformán kicseréljük a pénzt mint az idén.
Egyelőre viszont a fentebbi lesz majd az ami "mindenre jó".
Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #4897. hozzászólásáraMitsubishi L300 4x4 ... Ha találsz belőle.
A japán-klón Terracanra még magam is kíváncsi lettem volna, de szerintem nem gyakori az országban, a pár "népítéletes" valamiben viszont jókat írtak róluk.
Vagy egy pickup? De amire most kb. futná a keret azok már egy részüknek 400000 is van a háta mögött, viszont már évek óta megért egy valami 4x4-es jármű, és mondjuk nem pont a díszmajmoknak, p.n@mágnesnek (az arra hajlamos nők körében biztos van vonzata) való Crossover-SUV-ok érdekelnének, persze biztos egy sima autótól jobban elboldogulnak, de az esetben egy 4x4-es Hiace, Transporter típusú autó szerintem sokoldalúbb. Persze terepen biztos nem tud annyit mint egy pickup, vagy egy Terrano, LC, Pajero.
Sziasztok!
Szeretnék invitálni mindenkit,egy hasonló témával foglalkozó facebook csoportba : https://www.facebook.com/groups/116664645700269/?fref=ts
Talán egy kicsit személyesebbé lehet tenni az eszmecserét:)
Minden jót! Üdv
Válasz mtz1221 #4894. hozzászólásáraigen 2000dizel.elméletileg112ló.o.k.!akkor ti se vagytok elájulva tőle,olvasgatok...
Válasz fexco #4892
Ha diesel akkor még elmegy.Nekem van 5-éve egy benzines,de ettől sz@rabb meg pénzevős autóm még az életben nem volt.olvass
Válasz fexco #4892. hozzászólásáraSok jót nem hallottam róla...
üdv mindenkinek!olvastam itt a landroverről,a freelander 2002 évjáratról is ezek a vélemények??mert nekem is lett egy alkalmi vétel volt,nem lehetett nem megvenni.mondjatok már róla valamit,mert én eddig nagyon keveset mentem vele,állandó 4x4 van,az utastér nekem kicsi.ennyit tudok róla csak.ne kiméjjetek!!!
Válasz sanyi1965 #4889. hozzászólásáraMilyen negatív tapasztalataid vanak a Mercedes klón motorokal?
Válasz Davidzonn #4888. hozzászólásáraIgen igaz ,az enyém a héten fordul 200 ezerbe, 5 éve hajtom , a többit aki kiváncsi a totalcar népítélet rovatban szürke és...... címmel olvashatja!
Ja ez egy előző típusváltozat, már csak használtan érhető el!
Válasz bandi28 #4887. hozzászólásárabármiben is találkozol MERCEDES klón motorral,kerüld el.amúgy ,ami megtetszik ülj bele és próbáld ki úgy, amire majd használni akarod.fejre áll a világnézeted ,hidd el.
Dmax elég fasza
Sziasztok! Hyundai Terracan-rol van valakinek barmilyen infoja, esetleg tapasztalata? Totalcaros népítéleten túl nem nagyon találtam infokat, hátha itt többre jutok. Előre is köszi!
Válasz csoppika #4884. hozzászólásáraErős munkásból van hiány....
Válasz Sk Laci #4883. hozzászólására10 hegyitótot ledogozunk csak Zetor legyen alánk amivel huzigatjuk majd a Jaguarokat....
Válasz Sk Laci #4883. hozzászólásáraNálatok is munkaerő hiány van?
Válasz *** HM *** #4880. hozzászólásáraCsaknem te is jelentkeztél a gyártószalaghoz jó pénzért? Fico papa örülni fog, hogy nem lesz munkaerő hiány
Válasz *** HM *** #4880. hozzászólásáraHa olyan jó akciós árban fogják árulni, mint az utolsó Pozsonyi autószalonon voltak beárazva, nem kel tartani , hogy hiánycik lene. A Nyitrai gyártás még egy kicsit odéb van...
Válasz *** HM *** #4880. hozzászólásáraA nyugdíjas nagymamák, meg az amatőrök
No de akkor ki fogja venni majd a sok új nyitrai discoverit?
elado egy jo allapotban levo disco 2 erdekel valakit?
Válasz *** HM *** #4873. hozzászólásáraNe vegyél Discovery 3-at! Nekünk 2013 óta van,173.000-el vettük, 178.000-nél volt már motorgenerál, a 2.7-es V6 egy baromi szar konstrukció. Főtengely csapágy hajlamos az átfordulásra. Nekünk egy kecskeméti gépműhelybe megoldották úgy ahogy az UAZ-okon van a csapágy, nem fog átfordulni mostmár, de 1,5 milliós generál volt. Új főtengely stb....Azóta 215.000 van benne.
Ezen felül említhetem még a mindennapos elektronikai hibákat, légrugó gondok, légkompresszor hiba, szilentek széthullása, EGR hiba, turbó olajzás hiba stb.... Mi már azért nem adjuk el végül, mert rengeteg pénzben van. Marad ameddig húzza azt kész.
3.3-ért vettük, azóta kb 6.0-ban van, ha az új gumikat is beleszámolom. LR soha többet, de egyik sem.
Csak Toyota!!
Válasz *** HM *** #4873. hozzászólásáraGyönyörű 2 est vett most egy ismerős NL bol 7e euróért.Vezettem nem rossz autó terepre és rövidebb távokra megteszi,de aurópályára nem való.
Válasz *** HM *** #4873. hozzászólására2-es még jó,3-as,az nem.Csak rosszat lehet róla hallani.
Válasz *** HM *** #4873. hozzászólásáraNem tudom hol hogyan, de ha Szlovákiában akarnád a márkaszervizben szervizeltetni, vigyél nekik kifaragot ceruzát, mert az övéké piszokul vastagon fog írni.
Válasz *** HM *** #4873. hozzászólásáraMire a vas meg érte a 3-dik évet, már havonta utazott a szervízbe.A toyota land-Micsu pajero...körbeautózta. De még a játszós Vitarával sem volt, fele annyi gond sem. Ezek a helyi tapasztalatok.
Lr Disc 3asról vannak tényei vlkinek???
Válasz ..MZ/X.. #4871. hozzászólásáraKötsög tablet. Szóval a normál dolgokon felül melyiknél mit kell lesni? Ezeket az öregebb vasakat nem ismerem.
Válasz csontii #4870. hozzászólásáraEz a 3 tipus játszik, hilux, L200, B2500/ranger. Melyiknek mi a gyenge pontja amit meg kell nézni a no
Válasz ..MZ/X.. #4869. hozzászólásáraRégi L200 között nézelődj.
Válasz Matyi50 #4868. hozzászólásáraTény és való, hogy amit kellett azt megcsinálta. De jobb volna egy diesel, meg árban lassan ott van egy használható mint egy öregebb pickup. Ráadásul talán nem kell annyit szerelni mint az orosz csodát. Alkatrész is egyre kevesebb van hozzá, meg műszaki előtt 4-5 napot kell renoválni, hogy valami legyen belőle. A vizsgaállomások sem látják szivesen.
Válasz ..MZ/X.. #4867. hozzászólásáraEgy másik uaz!
A legolcsóbb, jócskán millió alatti kategóriából melyik 4x4-es pickupot érdemes nézegetni?
Melós autó kell aminek semmi sem számít. Telep körül ~30 km-es körben mozogna csak, 600-as üzemanyagos tartály, szerszám ez-az cipelésre, melósok közlekedésére kell. Eddig egy 452-es dobozos UAZ volt de már nagyon nehézkes a műszaki elintézése, az alváza is csak nyomokban felfedezhető. Valami ilyen színvonalú gép tökéletesen megfelelne, extra elég annyi, hogy le és fel lehet tekerni az ablakot.
Válasz fexco #4865. hozzászólásáraintense plus
Válasz decsi #4864. hozzászólásárafelszereltség?holvetted?
Válasz fexco #4863. hozzászólásáraNekem most van új.
Válasz decsi #4862. hozzászólásáranemigazán publikus ez a része,mindenkinek jutott is-maratt is!!!intens+valami rémlik hogy neked is l200 van??
Válasz fexco #4859. hozzászólásáraMennyibe számolták be a régit ha nem titok? Az új miyen felszeretségű?
Válasz Matyi50 #4854. hozzászólásáraa hozzászólásod első felével nem,de a másodikkal teljesen 1et értek!!!!!
Válasz pet1985 #4857. hozzászólásárahid el,hogy csak az a baja,amit előszőr irtam,vidd vissza a szervizbe,emlitsd meg,hogy nyissanak rajtukegy picit,és ennyi!!
Válasz szanberg #4852. hozzászólására90 ezres nagyszerviz+4gumi ment volna rá,ehhez egy kicsi még ment hozzá,oszt jött ez.semmi gond nemvolt vele.szakszervizbe lett hordva a kötelezőkre.ennek 20 000ként kell állitólag olajcsere...tudom ezt inkább ne is feszegessük ezt a olajcsere periódust,de ez is szakszervizbe lesz hordva,és legyen ez a micsubicsi szerviz dolga.5év full garancia,12év kaszni,és 3vagy5év assistance,de inkább 5.a másikon a motorháztetőt csak 1-2xnyitottam fel,azért hogy megsasojjam kiváncsiságból hogy néz ki.ezt csak azért irom,hogy nehogy azt mondja valaki hogy ezek az új vasak milyenek!!!!!!!
Válasz pet1985 #4844. hozzászólásáraSzerintem amint lehet ülj át egy néhány éves kevés kilóméteres hiluxba.. Amíg lehet. Nem vagyok ranger ellenes,a régi mazdás vonal, az atom volt, de a 2,2-es motorral bejött a nájlon korszak, egy a húggyal.. 100k kilóméter előtt első kerék csapágyak, vetérműlánc(feszítőjével), motorolaj szivattyú, többszörös hátsóféder törés, hibakódok, lepattogzó kerékjárati festés, kidörzsölődö vízcső, kilyukadó coolercső, blahblbla.. Szállj ki belőle
Köszönöm a hozzászólásokat.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy céges autó.
És teherrel mondjuk ez nem fog járni. Terepen is annyit, amennyit épp muszáj.
Ja, van a lapok közt gumilap, amik még meg is vannak mind.
Válasz csoppika #4855. hozzászólásáraMikor lerohad a küszöb.
Válasz .Richard. #4853. hozzászólásáraOszt akkor mikó venne újat, he???