Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Merev hidas bizony... :) A kasznit már megemeltük,hogy beférjenek a gumik,ma vágtam ki a lökösből is,hogy szépen elforogjon a kerék.
Már csak az alászedést kell megoldani,mert beleér a stabilizátorba,meg a hosszlengőkarba. Valószínű hogy szélesítés lesz a vége...
Én mindig felhúzom elől a torziós rugókat hátra 1 pót lap vagy megíveltetem
és jó gumi.Sárba a simex mintától nincs jobb abból is a 85 peres ami csak
aláfér!
Énmég mindig azt mondom, hogy a régebbi navara jól működő sperr diffijével tisztességes magasan jó laprugókkal jó gumikkal verhetetlen.
Beszéltünk erről már télen is azóta is számtalan megmérettetés volt, egyedül Isuzu mellett nem terepeztem vele, de a többi pickup már levan tudva elkönyvelve
Nekem is volt már több gyártmányú pick up-om nagy különbség nincs
közöttük.Pár éve ilyennel szemezgetek. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/f_250/ford_f_250_6.0_td_4x4_lariat-6804607
Állandó menetlevél, útnyilvántartás, üzemanyag elszámolás NAV-nak, saját számlás személyszállítási tevékenység - lesz mit kérdezni a könyvelőtől, hogy 100 % értsem :)
Válasz #3531. hozzászólásra
Nekem 5 éves hiluxom van, év elején tettem bele egy tuningboxot mert keveselltem a 120 lóerőt. Most így 142 van benne elvileg, így sokkal élénkebb lett, fogyasztása nyáron 7,8-8,5 vegyesben, attól függ hogy mennyit megy terepen. Télen többet eszik egy másfél literrel.
Mentem jó néhány konkurenssel de én újra ilyet vennék.
Elég jó az értéktartásuk is, egy 100e alatti 5 éves sr jó állapotban veri az 5 millát bruttóban. Összehasonlításképpen egy ötös bmw 6 évesben az új ár harmadát se éri.
Én úgy tudom, hogy csak a következő esetekben kell menetlevél:
"a díj ellenében végzett közúti árutovábbítási, a saját számlás áruszállítási, valamint az autóbusszal díj ellenében végzett személyszállítási és a saját számlás személyszállítási tevékenység"
Az útnyilvántartás a NAV felé teljesen más tészta, ahhoz semmi köze a rendőröknek meg az NKH-nak.
Én egy darabig jártam ilyennel és egy toyota hiluxal.Hát nekem nem jött be a mazda.Hiluxhoz képest erőtlen,terepen is sokkal rosszabb volt és a belső se volt olyan jó.
2,5 diesel motoros volt mind kettő.
Válasz #3524. hozzászólásra
"(4) Nem közúti közlekedési szolgáltatást végző tehergépkocsi, vontató és ezekből vagy mezőgazdasági vontatókból és pótkocsikból álló járműszerelvény a közúti forgalomban menetlevéllel vehet részt.
Mezőgazdasági vontatóból és pótkocsiból álló járműszerelvényhez ha a település közigazgatási határán belül telephelyei vagy termőföldjei között végez áruszállítást nem kell menetlevelet vezetni.
(5) A (4) bekezdésben meghatározott esetekben menetlevélként az R. 2. számú mellékletének c) pontja szerinti vagy olyan okmány használható, amely legalább
a) a szállítóeszközre (rendszám, teherbírás),
b) az üzemben tartóra, gépjárművezetőre (üzemben tartó vagy tulajdonos neve, telephelye, gépjárművezető neve), és
c) a rakományra (a szállítmány megnevezése, mennyisége, származása) és a rakománnyal megtett kilométer-teljesítményre
vonatkozó adatokat tartalmazza."
Ez a KRESZ,
persze van egy kiskapu az állandó írogatásra: az állandó menetlevél, amikor a tgk. rakományt nem szállít!
Tehát kell egy olyan papír ami a fenti adatokat tartalmazza, a címe, hgy állandó menetlevél, és szerepel rajta, hogy a tgk rakományt nem szállít.
Szityu
Válasz #3528. hozzászólásra
Szerintem nem rossz autó. Az volt a bt-50 előtt. Terepen jobb volt. Nyersebb, és szerintem jobban leadta az erőt mint az új. Erősebb is a futóműve. Ez már személyautósabb. Hátrány a dupla akksi. Egyszerre kellett cserélni. De hogy mibe kóstál azt nem tudom.
Válasz #3524. hozzászólásra
Kell írni és a rendőr meg a közúti felügyelet emberei kérhetik. Az már csak tőlük függ h kérik v nem, de ha van és nincs megírva az 30 ha nincs az 60.
Válasz #3524. hozzászólásra
Igen kell. Az üzemanyagelszámolás miatt a NAV-nak. De ha jól tudom a rendőr már nem kéri. Legalábbis engem igazoltattak nemrég és azt mondta a redőr úr, hogy nem érdekli. De jogilag nem tudom kell-e.
Válasz #3522. hozzászólásra
használt autó-ról néztemki egy párat de az egyik éppen itt volt a közelben hozzám 3000cm crd 3,5milla
nem a négy szögletes lámpával, hanem a kerek ikresített fekete színben ami nagyon jól áll neki.Igazi presztizs kocsi bízunk benne hogy neked be vállik.A nagy forduló kört az előbb kifelejtettem.
Egy-két típusról hallottam én is hogy szerviz igényes,meg gyári hibás. Ez egy négyliteres automata váltós. Erről csak jót olvastam eddig. Te milyet néztél magadnak?
Ez automata,és nagyon precízen működik. Amerikai oldalakról fordítottam,mikor hogy kell kapcsolni,mert van kétféle terep állás,plusz a két kerék,plusz a felező. Jól bele bír zavarodni az ember,de számomra már érthető. Szerintem nyugodt kis gép a maga 186 lovával,mentünk vele sárban is,2000-es fordulat fölé nem ment a fordulatszámmérő,ment mint a bajnok. Persze a fogyasztás ilyenkor gondolom olyan 25-30 l körül alakul...
Válasz #3517. hozzászólásra
Drága az alkatrész hozzá, de ez nem lenne baj, de kell is bele.Ha gond nélkül akarok autózni, ne ilyet vegyek.Legtöbbet a szervízben láttam őket.
A "sír okit" nem mertem megvenni az automata miatt ezért wolkszvágen transzporterek vannak és minden eddigit vernek...17-es és 16-os felnikkel per 75 gumikkal és egy kis emeléssel
Nekem volt pár Japánom,nem tudok rosszat mondani róluk. De ez már meg van és eddig úgy néz ki,hogy nagyon bele szerettem... Mégis mit mondott a szakember?
Válasz #3515. hozzászólásra
Helló
Gratulálok és sok kátyú mentes kilómétert kívánok hozzá.
Szeretnél meg erősítést, így van ezzel mindenki mikor újabb vasba invesztál, ami nem hozza a pénzt hanem viszi.
Csak azért szólok hozzá mert néhány napja még én is szemezgettem velük nagyon tetszenek.Monthatni csupa amerika.Aztán jött a lelombozó vélemény egy közeli szakember hozzám tartozótól.Felejtsd el.Indokokkal.Mondhatom nem esett valami jól,de halgattam tanácsára.Most egy japánnal barátkozom.Kellemes.
Sziasztok! Most lettem boldog tulajdonosa egy Jeep Cherokee-nak. Nagyon szokatlan az autó,pláne az előző Japán,Orosz terepjárókhoz képest. Azt szeretném kérdezni,közületek volt/van-e valakinek ilyen autója. Mi a tapasztalata,milyen a gép? Gondolok itt fogyasztásra,terepjáró képességre,megbízhatóságra. Irjatok pár sort,vajon jó vásárt csináltam vele?
Szerintem az gyári méret de ha kinyitod a vezetőoldali ajtót a b oszlopon rajt vannak az ajánlott méretek! Nekem yokohama geolander van rajta 265/ 70 es . már 30000-t futott de még mindig olyan mintha új lenne....terepen erős közepes hóban viszont nagyon jó!
Olvasd el. [link1]
És itt a lényeg!!!! átmérőkülönbség 1,83% azaz 14 mm.
+-2,5% -nál nagyobb eltérés az átmérőben nem ajánlott! Tehát elméletileg .....
Olvasd el. http://weltgumi.hu/valtomeret_szamologep.html
És itt a lényeg!!!! átmérőkülönbség 1,83% azaz 14 mm.
+-2,5% -nál nagyobb eltérés az átmérőben nem ajánlott! Tehát elméletileg .....
5003 hozzászólás
Válasz #3552. hozzászólásra
Merev hidas bizony... :) A kasznit már megemeltük,hogy beférjenek a gumik,ma vágtam ki a lökösből is,hogy szépen elforogjon a kerék.
Már csak az alászedést kell megoldani,mert beleér a stabilizátorba,meg a hosszlengőkarba. Valószínű hogy szélesítés lesz a vége...
Válasz #3551. hozzászólásra
Üzemórát számolok,mert sár,hó,meg latyak lesz ha előveszem,a tanyára kijárni. Km-ben meg 30 literrel számoltam plusz-mínusz 2-vel...:)
Válasz #3550. hozzászólásra
Vigyázz az autóra mert ezek a gumik szétkapják.Bár ez a jeep merev hidas.?
Válasz #3550. hozzászólásra
Ezzel a gumival kb 2 literrel többet fog fogyasztani.Ahol egyszer elmész ezzel a gumival sárban azt az utat meglehet nézni utána.Amúgy nagyon fog.
Válasz #3545. hozzászólásra
Pont a héten vettem nčgy Simexet..... Próba még nem volt.
Válasz #3546. hozzászólásra
Próbáld meg, talán jó lesz:
http://workshop-manuals.zezes.com/Peugeot+Boxer+2_5+TD+Workshop+Manual
elvileg ingyenes
Szityu
Üdv!
Nem 4x4 ,kéne egy kis segítség.Peugeot Boxer 2.5td 96-os évjárathoz hol tudok letölteni robbantott ábrát?A kormányszervó érdekelne.Sürgős lenne.Valaki közületek szerelget ilyeneket?
Válasz #3544. hozzászólásra
Én mindig felhúzom elől a torziós rugókat hátra 1 pót lap vagy megíveltetem
és jó gumi.Sárba a simex mintától nincs jobb abból is a 85 peres ami csak
aláfér!
Énmég mindig azt mondom, hogy a régebbi navara jól működő sperr diffijével tisztességes magasan jó laprugókkal jó gumikkal verhetetlen.
Beszéltünk erről már télen is azóta is számtalan megmérettetés volt, egyedül Isuzu mellett nem terepeztem vele, de a többi pickup már levan tudva elkönyvelve
Nekem is volt már több gyártmányú pick up-om nagy különbség nincs
közöttük.Pár éve ilyennel szemezgetek. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/f_250/ford_f_250_6.0_td_4x4_lariat-6804607
Valakinek volt már része benne?
Válasz #3537. hozzászólásra
?
Válasz #3540. hozzászólásra
Igazi terepjáró a Land rover,a Gmerci a Raj Gaz,Toyota régi merevhidas változatai
Válasz #3539. hozzászólásra
Nekem mindig a Land Rover!
Válasz #3538. hozzászólásra
Az még japó,de egyenlőre marad az öreg németállítólag a Ford kivonul a piköp piacról,most olvastam valahol
Válasz #3537. hozzászólásra
Isuzu ???
Válasz #3536. hozzászólásra
Engem meg ,hogy mióta( 2010) törökök rakják össze nincs minőség,1 igazi japán van a piacon ,én arra pályázom
Válasz #3533. hozzászólásra
A hiluxtól ami vissza tart az az 5 sebességes váltó..................
Válasz #3532. hozzászólásra
Állandó menetlevél, útnyilvántartás, üzemanyag elszámolás NAV-nak, saját számlás személyszállítási tevékenység - lesz mit kérdezni a könyvelőtől, hogy 100 % értsem :)
Moderálta: BNC (4849) 2013-08-13 21:07:34
Válasz #3532. hozzászólásra
Köszi Neked és Többieknek is a válaszokat!
Válasz #3531. hozzászólásra
Nekem 5 éves hiluxom van, év elején tettem bele egy tuningboxot mert keveselltem a 120 lóerőt. Most így 142 van benne elvileg, így sokkal élénkebb lett, fogyasztása nyáron 7,8-8,5 vegyesben, attól függ hogy mennyit megy terepen. Télen többet eszik egy másfél literrel.
Mentem jó néhány konkurenssel de én újra ilyet vennék.
Elég jó az értéktartásuk is, egy 100e alatti 5 éves sr jó állapotban veri az 5 millát bruttóban. Összehasonlításképpen egy ötös bmw 6 évesben az új ár harmadát se éri.
Válasz #3530. hozzászólásra
Én úgy tudom, hogy csak a következő esetekben kell menetlevél:
"a díj ellenében végzett közúti árutovábbítási, a saját számlás áruszállítási, valamint az autóbusszal díj ellenében végzett személyszállítási és a saját számlás személyszállítási tevékenység"
Az útnyilvántartás a NAV felé teljesen más tészta, ahhoz semmi köze a rendőröknek meg az NKH-nak.
Válasz #3528. hozzászólásra
Én egy darabig jártam ilyennel és egy toyota hiluxal.Hát nekem nem jött be a mazda.Hiluxhoz képest erőtlen,terepen is sokkal rosszabb volt és a belső se volt olyan jó.
2,5 diesel motoros volt mind kettő.
Válasz #3524. hozzászólásra
"(4) Nem közúti közlekedési szolgáltatást végző tehergépkocsi, vontató és ezekből vagy mezőgazdasági vontatókból és pótkocsikból álló járműszerelvény a közúti forgalomban menetlevéllel vehet részt.
Mezőgazdasági vontatóból és pótkocsiból álló járműszerelvényhez ha a település közigazgatási határán belül telephelyei vagy termőföldjei között végez áruszállítást nem kell menetlevelet vezetni.
(5) A (4) bekezdésben meghatározott esetekben menetlevélként az R. 2. számú mellékletének c) pontja szerinti vagy olyan okmány használható, amely legalább
a) a szállítóeszközre (rendszám, teherbírás),
b) az üzemben tartóra, gépjárművezetőre (üzemben tartó vagy tulajdonos neve, telephelye, gépjárművezető neve), és
c) a rakományra (a szállítmány megnevezése, mennyisége, származása) és a rakománnyal megtett kilométer-teljesítményre
vonatkozó adatokat tartalmazza."
Ez a KRESZ,
persze van egy kiskapu az állandó írogatásra: az állandó menetlevél, amikor a tgk. rakományt nem szállít!
Tehát kell egy olyan papír ami a fenti adatokat tartalmazza, a címe, hgy állandó menetlevél, és szerepel rajta, hogy a tgk rakományt nem szállít.
Szityu
Válasz #3528. hozzászólásra
Szerintem nem rossz autó. Az volt a bt-50 előtt. Terepen jobb volt. Nyersebb, és szerintem jobban leadta az erőt mint az új. Erősebb is a futóműve. Ez már személyautósabb. Hátrány a dupla akksi. Egyszerre kellett cserélni. De hogy mibe kóstál azt nem tudom.
Sziasztok!
Mazda b2500-asról vélemények?
Milyen árban lehet használható állapotút venni?
Üdv.Zsolti
Válasz #3524. hozzászólásra
Bence!
Ezt találtam! Eszerint kell. Mondjuk azt én is sejtettem, hogy nem attól függ a dolog, hogy rakott-e vagy sem.
Válasz #3524. hozzászólásra
Kell írni és a rendőr meg a közúti felügyelet emberei kérhetik. Az már csak tőlük függ h kérik v nem, de ha van és nincs megírva az 30 ha nincs az 60.
Válasz #3524. hozzászólásra
Igen kell. Az üzemanyagelszámolás miatt a NAV-nak. De ha jól tudom a rendőr már nem kéri. Legalábbis engem igazoltattak nemrég és azt mondta a redőr úr, hogy nem érdekli. De jogilag nem tudom kell-e.
Sziasztok!
Szerintetek kell írni menetlevelet pickuphoz, ha az cégben van üzemben és éppen nem szállítunk vele árut? Mit tudtok erről?
Válasz #3522. hozzászólásra
használt autó-ról néztemki egy párat de az egyik éppen itt volt a közelben hozzám 3000cm crd 3,5milla
nem a négy szögletes lámpával, hanem a kerek ikresített fekete színben ami nagyon jól áll neki.Igazi presztizs kocsi bízunk benne hogy neked be vállik.A nagy forduló kört az előbb kifelejtettem.
Válasz #3520. hozzászólásra
Egy-két típusról hallottam én is hogy szerviz igényes,meg gyári hibás. Ez egy négyliteres automata váltós. Erről csak jót olvastam eddig. Te milyet néztél magadnak?
Válasz #3519. hozzászólásra
Ez automata,és nagyon precízen működik. Amerikai oldalakról fordítottam,mikor hogy kell kapcsolni,mert van kétféle terep állás,plusz a két kerék,plusz a felező. Jól bele bír zavarodni az ember,de számomra már érthető. Szerintem nyugodt kis gép a maga 186 lovával,mentünk vele sárban is,2000-es fordulat fölé nem ment a fordulatszámmérő,ment mint a bajnok. Persze a fogyasztás ilyenkor gondolom olyan 25-30 l körül alakul...
Válasz #3517. hozzászólásra
Drága az alkatrész hozzá, de ez nem lenne baj, de kell is bele.Ha gond nélkül akarok autózni, ne ilyet vegyek.Legtöbbet a szervízben láttam őket.
A "sír okit" nem mertem megvenni az automata miatt ezért wolkszvágen transzporterek vannak és minden eddigit vernek...17-es és 16-os felnikkel per 75 gumikkal és egy kis emeléssel
Válasz #3515. hozzászólásra
Az egyik barátomnak ilyen van és nyűhetetlen!
Válasz #3516. hozzászólásra
Nekem volt pár Japánom,nem tudok rosszat mondani róluk. De ez már meg van és eddig úgy néz ki,hogy nagyon bele szerettem... Mégis mit mondott a szakember?
Válasz #3515. hozzászólásra
Helló
Gratulálok és sok kátyú mentes kilómétert kívánok hozzá.
Szeretnél meg erősítést, így van ezzel mindenki mikor újabb vasba invesztál, ami nem hozza a pénzt hanem viszi.
Csak azért szólok hozzá mert néhány napja még én is szemezgettem velük nagyon tetszenek.Monthatni csupa amerika.Aztán jött a lelombozó vélemény egy közeli szakember hozzám tartozótól.Felejtsd el.Indokokkal.Mondhatom nem esett valami jól,de halgattam tanácsára.Most egy japánnal barátkozom.Kellemes.
Nahh...vegyük már elő a témát ha lehet... Sokat számítana a véleményetek. Maradjon,vagy menjen piacra és keressek "jobb" terepjárót???
Sziasztok! Most lettem boldog tulajdonosa egy Jeep Cherokee-nak. Nagyon szokatlan az autó,pláne az előző Japán,Orosz terepjárókhoz képest. Azt szeretném kérdezni,közületek volt/van-e valakinek ilyen autója. Mi a tapasztalata,milyen a gép? Gondolok itt fogyasztásra,terepjáró képességre,megbízhatóságra. Irjatok pár sort,vajon jó vásárt csináltam vele?
Válasz #3511. hozzászólásra
Szerintem az gyári méret de ha kinyitod a vezetőoldali ajtót a b oszlopon rajt vannak az ajánlott méretek! Nekem yokohama geolander van rajta 265/ 70 es . már 30000-t futott de még mindig olyan mintha új lenne....terepen erős közepes hóban viszont nagyon jó!
Ugyan már mit sajnálsz olyan emberen akinek sem a Land cruser sem az X-5 nem felel meg még újonan semVálasz #3505. hozzászólásra
És a 245/75r16 az jó lehet mert ezek még talán olcsóbbak.
Válasz #3504. hozzászólásra
Helló! A 285-ös szerintemnem megy rá a gyári felnire. Nekem 265-ös van rajta és már ez is határeset.de rá kell próbálni...
Válasz #3504. hozzászólásra
Ha nem rávaló gyári méret,csalhat a km óra trafinál gáz lehet.
Válasz #3507. hozzászólásra
http://weltgumi.hu/valtomeret_szamologep.html Sorry!
Válasz #3504. hozzászólásra
Olvasd el. [link1]
És itt a lényeg!!!! átmérőkülönbség 1,83% azaz 14 mm.
+-2,5% -nál nagyobb eltérés az átmérőben nem ajánlott! Tehát elméletileg .....
Válasz #3504. hozzászólásra
Olvasd el. http://weltgumi.hu/valtomeret_szamologep.html
És itt a lényeg!!!! átmérőkülönbség 1,83% azaz 14 mm.
+-2,5% -nál nagyobb eltérés az átmérőben nem ajánlott! Tehát elméletileg .....
Válasz #3502. hozzászólásra
Sajnálom. A szalonban biztosan nem így festett a technika. Lám bárkit meg tudnak szívatni.