Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 410.17 Ft USD 396.2 Ft CHF 435.92 Ft GBP 487.57 Ft

Fórum

4x4 Terepjáró

Létrehozta: Jopek , 2008-03-28 20:04:08

Kedvencekhez Segítség

5003 hozzászólás
#3203 jamo
2013-01-15 19:36:04

Válasz #3201. hozzászólásra

Kössz,nem láttam tisztán hogy I vagy F. De talán még az a jobbik eset. smile rolleyes

#3202 jamo
2013-01-15 19:35:06

Válasz #3190. hozzászólásra

volt egy motor ami meg lett gyűrűzve, meg lett köszörülve a főntengelye de csúnya hangja volt és ette az olajat mégis. Került egy jobb motor akkor az ki lett dobva. Most bexart a "jobb" motor. Így az kerül vissza szétszedtem ripityomra, szép a belseje , kapott egy gyűrűsort megint, a hengerfeje fel lett újítva teljesen. Aztán ma beleraktam. A hangja nagyon gyári lett, viccen kívül olyan mint egy nagyon precízen illesztett nagy négyhengeres superbike motoré, hallani ahogy "sír" az olaj az illesztések közt. Ksartel gáza sincs. Ha nem fogja enni az olajat akkor qrva jó lesz. Ha enni fogja akkor kuka a blokk. De se válla se semmi nem volt, felöntöttem benzinnek a hengereket fél nap alatt kb egy centi szivárgott el a gyűrűk mellett belőle. Az lófax. smile rolleyes

#3201 korzo
2013-01-15 19:32:12

Válasz #3198. hozzászólásra

Ha Hajdúban járnál, szívesen megmutatom/kipróbálhatod az én valószínűleg 4-500ezret darabomat, csak hogy legyen összehasonlítási alapod ;)

#3200 *** HM ***
2013-01-15 19:31:44

Válasz #3199. hozzászólásra

az 1 F betű kérlek smile pimp

#3199 korzo
2013-01-15 19:28:49

Válasz #3197. hozzászólásra

Rá kell húzni a difizárat, mert az állandó négykerék miatt elég egy keréknek megcsúszni, és meg is állt a történet.
(mondjuk én tavaly a nagy hóban végigcsináltam a telet nyári gumin difizár kapcsolás nélkül :-)

#3198 jamo
2013-01-15 19:24:38

Válasz #3192. hozzászólásra

Ez francia vagy olasz? Egyik se jó ajánlólevél.smile rolleyes

#3197 Mézga
2013-01-15 19:24:03

Válasz #3195. hozzászólásra

smile sweatdrop most jól elgondolkodtattál, pedig megdobogtatta a szívemet

#3196 jamo
2013-01-15 19:22:32

Válasz #3195. hozzászólásra

Havernak nagyon hasonló kinézetű a pradoja, csak 5 ajtós. 4gangos automataváltós. Japán kivitel 200ló körüli gyárilag. 18 lityit eszik neki és nem tud vele mit kezdeni.smile scared És ma túrom a havat a ház előtt a buszfordulóban. Jön a pradoval, megáll, szól hogy eltolhatnám a háza előtt is... mondom ok rögtön. Akar tovább indulni és nem bír...smile lolsmile lolsmile lol kapcsolgat össze vissza, aztán nagy nehezen kínlódások árán elindult 5 centis letaposott havon lejtnek.smile lolsmile lolsmile lol Fasza téligumik vannak rajta nem terepesek de igazi téligumik.

#3195 jamo
2013-01-15 19:16:00

Válasz #3193. hozzászólásra

A neten van hozzá kalkulátor.

#3194 korzo
2013-01-15 19:14:03

Válasz #3192. hozzászólásra

Szeva' Tesó! :-D

Ami érdekes: krómmaszkhoz valószínűleg járna a krómtükör is, a fellépő nem gyári (szerintem a gyári járt a szélesítésekhez), meg talán az index is túl fényes (törve volt az eleje, és akkor került rá a krómmaszk meg a szélesítés?). De ettől még bőven lehet jó! Vigyázz az autóról 4-500ezernél is simán hihető egy 150-200ezres futás, ami mondjuk igazolja is a tartósságát. Nagyon nyomatékos, csak rövid a váltója, így a max. utazója szerintem olyan 130. Ott még nagyon húzna, de már olyan 3500-at forog. A fogyasztás 10-11 liter, ettől nem nagyon tudsz eltérni (a D4D-sek bő literrel kevesebbet fogyasztanak), nekem egyszer sikerült 9 (80-90-es utazóval a kamionok között, hosszúban), meg egyszer 12 (bő kéttonnás futót huzigálva - 2,8t-ás horog van rajta)

#3192 (Claastra)
2013-01-15 18:30:49

Válasz #3192. hozzászólásra

mennyi a forgalomba helyezés(regadó)smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#3191 Mézga
2013-01-15 18:27:51

Válasz #3191. hozzászólásra

ezt néztem ki magamnak smile rolleyes

#3190 (Claastra)
2013-01-15 18:25:26

Válasz #3190. hozzászólásra

Te hogy állsz a vásárlással?smile confusedsmile confusedsmile confused

#3189 Mézga
2013-01-15 18:22:14

Válasz #3189. hozzászólásra

gondolom csak megfoltoztad megint

#3188 jamo
2013-01-15 18:01:28

Noh! Bepöccent a kis samu. Hangja mint egy 1.3as hayabusáé!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup Az olajfogyasztássát meg majd meglátjuk...smile confused

#3187 Kamionos
2013-01-15 15:59:53

Válasz #3187. hozzászólásra
Ez igaz! Pláne a dizelnél nem minden a lóerő. A családban van egy 2.2 dti Vectra. Isuzumotoros 125 lóerős és a nyomaték is csak 270Nm. Viszont ami szép az egészben, hogy ezt a nyomatékot már 1500-as fordulaton leadja. Míg a volt céges 150lóerős vectrát meg 2500-as fordulat fölött kellett forgatni, hogy legyen benne erő. A régi jó B-2500 is jobban ment kis fordulaton mint a mostani BT-50. Pedig több a paripa az újban.

#3186 Sanyee
2013-01-14 21:41:50

Válasz #3185. hozzászólásra

Alapból szerintem nem jár senki se 4000-5000 fordulaton, mert akkor már lenne több értelme a lovaknak. 1500-2500 között szerintem menjen normálisan, nem kell a lóerőkkel hadonászni. Másik meg az, hogy egy 120 lóerős váltót könnyebb elrontani 180 lóerős motorral. Chiptuning van hozzájuk, de váltó és difi erősítés nincs.

#3185 (Claastra)
2013-01-14 21:38:01

Válasz #3185. hozzászólásra

épp erre akartam rávilágítanismile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolnissan 173paci és szétszed mindent motortol a difiig

#3184 jamo
2013-01-14 21:31:23

Válasz #3183. hozzászólásra

Ez igaz. De egy pickup nem versenyautó. Az első generációs D4D-s a 102 lovával egy teljesen normálisan autózható szerkezet, nincs olyan érzése az embernek hogy gyenge. Ez a lóerő hajszolás felesleges dolog szerintem.

#3182 (Claastra)
2013-01-14 21:25:29

Válasz #3178. hozzászólásra

csak idáig a Toyota volt a leggyengébb a maga 109 lovával,és ennek köszönhette a tartósságát,de most már ők is 150 ló körül tartanaksmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#3181 korzo
2013-01-14 21:18:35

Válasz #3170. hozzászólásra

(hú de utálom az amerikai akcentust :o)

#3179 drenthe evo
2013-01-14 20:53:54

Válasz #3178. hozzászólásra

Az a gáz hogy nem tetszik a T. , de a környéken sok ismerősnek van több féle.

-és hát nem hiszem hogy van tőlük megbízhatóbb...smile whistling

#3178 Bárány
2013-01-14 20:53:49

Válasz #3178. hozzászólásra

Hát persze, hiszen az egész országban csak két halszagú pickup van.

Nincs profilkép
#3177 007
2013-01-14 20:51:47

Válasz #3177. hozzászólásra
Könnyü dolgod volt. smile lol

Nincs profilkép
#3175 007
2013-01-14 20:48:43

Válasz #3174. hozzászólásra

Nyertél egy bambit.Ezek után a jót már gyerekjáték leszkitalálni

#3174 Bárány
2013-01-14 20:47:42

Válasz #3174. hozzászólásra

Így van! A másik meg bármi lehet!

#3173 (Claastra)
2013-01-14 20:45:58

Válasz #3173. hozzászólásra

A rosszabb a nissan,itt aki igazán használja mindíg rossz

Nincs profilkép
#3171 007
2013-01-14 20:41:26

Csakhogy kicsit pörgessük a témát

Ma mesélték,hogy egy halgazdaságban napi 8 órában hordták kifele a halakat a platón a leeresztett tóbol két egyszerre vásárolt pickuppal. 3 éves mind a 2 az egyiknek minden baja volt már a másiknak szinte semmi.Ha eladják nem fogják csakis az egyik márka autóját venni.Lehet tippelni,melyik két pickuprol van szó

#3170 (Claastra)
2013-01-14 20:27:27

Válasz #3160. hozzászólásra

Egy szakujságíró legyen pártatlan,szinte minden pontban az isuzu jobb volt a navarránál,de szerinte a navarra a jobb röhejsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolés másfél miska ,csak a kivagyi parasztok autója a navarra,nameg a Jdsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#3169 Mf-es
2013-01-14 18:59:39

smile thumbupcool

#3168 Bárány
2013-01-14 12:31:05

Válasz #3168. hozzászólásra

Nem én voltam. De van arrafelé egy fehér az újabb fajtából, talán az lehetett.

Nincs profilkép
#3167 Batka
2013-01-14 11:33:31

Válasz #3167. hozzászólásra

Akkor lehet ezt láttam pénteken este errefelé, szép járgány, csak a fehéren hamar meglátszik a kosz. A mienk aranysárga (az asszony választotta a színt, de eltalálta), egész jól leplezi ha retkes, márpedig rendszerint az!

Nincs profilkép
#3165 Batka
2013-01-14 11:27:36

Válasz #3165. hozzászólásra

Nem fehér véletlenül?

#3164 Bárány
2013-01-14 11:26:22

Válasz #3164. hozzászólásra

Régebbi Isuzu van. Mi csak úgy hívjuk: tank. És ez nagyon jellemző rá.

Nincs profilkép
#3163 Batka
2013-01-14 11:20:31

Válasz #3161. hozzászólásra

Ezért kell toyotát venni!

#3162 2266
2013-01-14 10:18:06

Válasz #3161. hozzászólásra

Engem épp ezért nem gyözött meg az ISUZU !!!!!smile cowboy

#3160 Bárány
2013-01-14 09:01:26

Válasz #3160. hozzászólásra

Az új Isuzu elment a - Navara által elkezdett - felpuhulás irányába.smile sneaky
Lehet, hogy ez lesz a tendencia az újabb pickuponál? Pl. difizár helyett ESP?

#3159 rongyember
2013-01-14 07:56:44

http://totalcar.hu/tesztek/2013/01/14/nissan_navara_-_isuzu_d-max_a_jobbat_kered_vagy_az_erosebbet/

#3158 jamo
2013-01-13 19:18:25

Válasz #3158. hozzászólásra

Amúgy is odavolt szegényke a vezérműtengelye már egyszer beállt és akkor ki lett ütve a heyléről nagykalapáccsal, sáberral megigazítva a helye, drótkoroggal a tengely és így ment még 3 évet. lógott a tengely a helyén 2-3 milit. És a viz is fogyott a hűtőből. Szóval ráfér egy renoválás de inkább még kihúzhatott volna a egy szezont és akkor kapott volna egy jó motort mnit most egy kotonfoltozottat.smile blink

#3157 Mézga
2013-01-13 19:14:55

Válasz #3156. hozzászólásra

legalább megcsinálod rendesen

#3156 Holczy
2013-01-13 19:14:55

Válasz #3156. hozzászólásra

Hát akkor ez elég cumi ha jól sejtem.smile confused

#3155 jamo
2013-01-13 19:11:03

Pfff... adtam a xarnak egy pofont... nem értettem hová tűnik az olaj a suzukiból egyik napról a másikra úgy elkezdte enni, hogy 10km alatt elfogyott belőle de nem lett több a füstje mint volt, a motortrében évek óta áll az olaj mert annyira lóg a vezérműtengely a hengerfejbe hogy új szimeringnél is jött belőle az olaj folyamatosan és azt szétszórta motortérben. tócsa sose volt alatta, most se, egy olajcsöpp se. Össze rakatam bele egy másik motort, ma kivettem a régit, kivételkor tűnt fel, hogy az egyik motortartó gumibak el van szabadulva és amikor mozdult benne a motor akkor hozzáért az olajszűrűhöz és kirepesztette, de úgy hogy ha nem ér hozzá semmi akkor nem folyik viszont mikor a nyomaték feszítette a motort akkor ép hogy benyomta a repedést a bak a szűrőn és ott elslisszant az olaj pikk-pakk.smile sweatdrop Szóval ha időben megállok és utánajárok akkor egy gumibak és agy olajszűrő cserével megúszom...smile scared

#3154 Holczy
2013-01-13 19:09:18

Válasz #3154. hozzászólásra

Az sose volt vita tárgya hogy a benzines jobban megy, de többet is eszik.Dízelnek még mindíg egy 2 előnye van.A nyomatéka meg valamennyivel kevesebbet eszik.Azon kívül semmi.Ez régen is így volt, meg egy darabig még így is lesz.A ciki a dízel részéről, hogy egyre nehezebben teljesíti a környezetvédemi normát.Részecskeszűrős technikától reszkessen a paraszt.De sanos ne mmenekülünk tőle.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Jelentősebben drágul a gázolaj, de többet kell majd fizetni a benzinért is.
Rekordhozam a kukoricában? Ezekre figyel egy amerikai gazda
Rekordhozam a kukoricában? Ezekre figyel egy amerikai gazda
No-till technológiával is kiemelkedő terméseredményeket ér el.
Ipari gyorskapu
Ipari gyorskapu

360.000 Ft

FORD Ranger 2.2 TDCi 4x4 XLT
FORD Ranger 2.2 TDCi 4x4 XLT

4.250.000 Ft

NewHolland T8050
NewHolland T8050

17.000.000 Ft

Mtz 80-as használt motor eladó
Mtz 80-as használt motor eladó

399.999 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]