Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
volt egy motor ami meg lett gyűrűzve, meg lett köszörülve a főntengelye de csúnya hangja volt és ette az olajat mégis. Került egy jobb motor akkor az ki lett dobva. Most bexart a "jobb" motor. Így az kerül vissza szétszedtem ripityomra, szép a belseje , kapott egy gyűrűsort megint, a hengerfeje fel lett újítva teljesen. Aztán ma beleraktam. A hangja nagyon gyári lett, viccen kívül olyan mint egy nagyon precízen illesztett nagy négyhengeres superbike motoré, hallani ahogy "sír" az olaj az illesztések közt. Ksartel gáza sincs. Ha nem fogja enni az olajat akkor qrva jó lesz. Ha enni fogja akkor kuka a blokk. De se válla se semmi nem volt, felöntöttem benzinnek a hengereket fél nap alatt kb egy centi szivárgott el a gyűrűk mellett belőle. Az lófax.
Rá kell húzni a difizárat, mert az állandó négykerék miatt elég egy keréknek megcsúszni, és meg is állt a történet.
(mondjuk én tavaly a nagy hóban végigcsináltam a telet nyári gumin difizár kapcsolás nélkül :-)
Havernak nagyon hasonló kinézetű a pradoja, csak 5 ajtós. 4gangos automataváltós. Japán kivitel 200ló körüli gyárilag. 18 lityit eszik neki és nem tud vele mit kezdeni. És ma túrom a havat a ház előtt a buszfordulóban. Jön a pradoval, megáll, szól hogy eltolhatnám a háza előtt is... mondom ok rögtön. Akar tovább indulni és nem bír... kapcsolgat össze vissza, aztán nagy nehezen kínlódások árán elindult 5 centis letaposott havon lejtnek. Fasza téligumik vannak rajta nem terepesek de igazi téligumik.
Ami érdekes: krómmaszkhoz valószínűleg járna a krómtükör is, a fellépő nem gyári (szerintem a gyári járt a szélesítésekhez), meg talán az index is túl fényes (törve volt az eleje, és akkor került rá a krómmaszk meg a szélesítés?). De ettől még bőven lehet jó! Vigyázz az autóról 4-500ezernél is simán hihető egy 150-200ezres futás, ami mondjuk igazolja is a tartósságát. Nagyon nyomatékos, csak rövid a váltója, így a max. utazója szerintem olyan 130. Ott még nagyon húzna, de már olyan 3500-at forog. A fogyasztás 10-11 liter, ettől nem nagyon tudsz eltérni (a D4D-sek bő literrel kevesebbet fogyasztanak), nekem egyszer sikerült 9 (80-90-es utazóval a kamionok között, hosszúban), meg egyszer 12 (bő kéttonnás futót huzigálva - 2,8t-ás horog van rajta)
Válasz #3187. hozzászólásra
Ez igaz! Pláne a dizelnél nem minden a lóerő. A családban van egy 2.2 dti Vectra. Isuzumotoros 125 lóerős és a nyomaték is csak 270Nm. Viszont ami szép az egészben, hogy ezt a nyomatékot már 1500-as fordulaton leadja. Míg a volt céges 150lóerős vectrát meg 2500-as fordulat fölött kellett forgatni, hogy legyen benne erő. A régi jó B-2500 is jobban ment kis fordulaton mint a mostani BT-50. Pedig több a paripa az újban.
Alapból szerintem nem jár senki se 4000-5000 fordulaton, mert akkor már lenne több értelme a lovaknak. 1500-2500 között szerintem menjen normálisan, nem kell a lóerőkkel hadonászni. Másik meg az, hogy egy 120 lóerős váltót könnyebb elrontani 180 lóerős motorral. Chiptuning van hozzájuk, de váltó és difi erősítés nincs.
Ez igaz. De egy pickup nem versenyautó. Az első generációs D4D-s a 102 lovával egy teljesen normálisan autózható szerkezet, nincs olyan érzése az embernek hogy gyenge. Ez a lóerő hajszolás felesleges dolog szerintem.
Ma mesélték,hogy egy halgazdaságban napi 8 órában hordták kifele a halakat a platón a leeresztett tóbol két egyszerre vásárolt pickuppal. 3 éves mind a 2 az egyiknek minden baja volt már a másiknak szinte semmi.Ha eladják nem fogják csakis az egyik márka autóját venni.Lehet tippelni,melyik két pickuprol van szó
Egy szakujságíró legyen pártatlan,szinte minden pontban az isuzu jobb volt a navarránál,de szerinte a navarra a jobb röhejés másfél miska ,csak a kivagyi parasztok autója a navarra,nameg a Jd
Akkor lehet ezt láttam pénteken este errefelé, szép járgány, csak a fehéren hamar meglátszik a kosz. A mienk aranysárga (az asszony választotta a színt, de eltalálta), egész jól leplezi ha retkes, márpedig rendszerint az!
Amúgy is odavolt szegényke a vezérműtengelye már egyszer beállt és akkor ki lett ütve a heyléről nagykalapáccsal, sáberral megigazítva a helye, drótkoroggal a tengely és így ment még 3 évet. lógott a tengely a helyén 2-3 milit. És a viz is fogyott a hűtőből. Szóval ráfér egy renoválás de inkább még kihúzhatott volna a egy szezont és akkor kapott volna egy jó motort mnit most egy kotonfoltozottat.
Pfff... adtam a xarnak egy pofont... nem értettem hová tűnik az olaj a suzukiból egyik napról a másikra úgy elkezdte enni, hogy 10km alatt elfogyott belőle de nem lett több a füstje mint volt, a motortrében évek óta áll az olaj mert annyira lóg a vezérműtengely a hengerfejbe hogy új szimeringnél is jött belőle az olaj folyamatosan és azt szétszórta motortérben. tócsa sose volt alatta, most se, egy olajcsöpp se. Össze rakatam bele egy másik motort, ma kivettem a régit, kivételkor tűnt fel, hogy az egyik motortartó gumibak el van szabadulva és amikor mozdult benne a motor akkor hozzáért az olajszűrűhöz és kirepesztette, de úgy hogy ha nem ér hozzá semmi akkor nem folyik viszont mikor a nyomaték feszítette a motort akkor ép hogy benyomta a repedést a bak a szűrőn és ott elslisszant az olaj pikk-pakk. Szóval ha időben megállok és utánajárok akkor egy gumibak és agy olajszűrő cserével megúszom...
Az sose volt vita tárgya hogy a benzines jobban megy, de többet is eszik.Dízelnek még mindíg egy 2 előnye van.A nyomatéka meg valamennyivel kevesebbet eszik.Azon kívül semmi.Ez régen is így volt, meg egy darabig még így is lesz.A ciki a dízel részéről, hogy egyre nehezebben teljesíti a környezetvédemi normát.Részecskeszűrős technikától reszkessen a paraszt.De sanos ne mmenekülünk tőle.
5003 hozzászólás
Válasz #3201. hozzászólásra
Kössz,nem láttam tisztán hogy I vagy F. De talán még az a jobbik eset.
Válasz #3190. hozzászólásra
volt egy motor ami meg lett gyűrűzve, meg lett köszörülve a főntengelye de csúnya hangja volt és ette az olajat mégis. Került egy jobb motor akkor az ki lett dobva. Most bexart a "jobb" motor. Így az kerül vissza szétszedtem ripityomra, szép a belseje , kapott egy gyűrűsort megint, a hengerfeje fel lett újítva teljesen. Aztán ma beleraktam. A hangja nagyon gyári lett, viccen kívül olyan mint egy nagyon precízen illesztett nagy négyhengeres superbike motoré, hallani ahogy "sír" az olaj az illesztések közt. Ksartel gáza sincs. Ha nem fogja enni az olajat akkor qrva jó lesz. Ha enni fogja akkor kuka a blokk. De se válla se semmi nem volt, felöntöttem benzinnek a hengereket fél nap alatt kb egy centi szivárgott el a gyűrűk mellett belőle. Az lófax.
Válasz #3198. hozzászólásra
Ha Hajdúban járnál, szívesen megmutatom/kipróbálhatod az én valószínűleg 4-500ezret darabomat, csak hogy legyen összehasonlítási alapod ;)
Válasz #3199. hozzászólásra
az 1 F betű kérlek
Válasz #3197. hozzászólásra
Rá kell húzni a difizárat, mert az állandó négykerék miatt elég egy keréknek megcsúszni, és meg is állt a történet.
(mondjuk én tavaly a nagy hóban végigcsináltam a telet nyári gumin difizár kapcsolás nélkül :-)
Válasz #3192. hozzászólásra
Ez francia vagy olasz? Egyik se jó ajánlólevél.
Válasz #3195. hozzászólásra
most jól elgondolkodtattál, pedig megdobogtatta a szívemet
Válasz #3195. hozzászólásra
Havernak nagyon hasonló kinézetű a pradoja, csak 5 ajtós. 4gangos automataváltós. Japán kivitel 200ló körüli gyárilag. 18 lityit eszik neki és nem tud vele mit kezdeni. És ma túrom a havat a ház előtt a buszfordulóban. Jön a pradoval, megáll, szól hogy eltolhatnám a háza előtt is... mondom ok rögtön. Akar tovább indulni és nem bír... kapcsolgat össze vissza, aztán nagy nehezen kínlódások árán elindult 5 centis letaposott havon lejtnek. Fasza téligumik vannak rajta nem terepesek de igazi téligumik.
Válasz #3193. hozzászólásra
A neten van hozzá kalkulátor.
Válasz #3192. hozzászólásra
Szeva' Tesó! :-D
Ami érdekes: krómmaszkhoz valószínűleg járna a krómtükör is, a fellépő nem gyári (szerintem a gyári járt a szélesítésekhez), meg talán az index is túl fényes (törve volt az eleje, és akkor került rá a krómmaszk meg a szélesítés?). De ettől még bőven lehet jó! Vigyázz az autóról 4-500ezernél is simán hihető egy 150-200ezres futás, ami mondjuk igazolja is a tartósságát. Nagyon nyomatékos, csak rövid a váltója, így a max. utazója szerintem olyan 130. Ott még nagyon húzna, de már olyan 3500-at forog. A fogyasztás 10-11 liter, ettől nem nagyon tudsz eltérni (a D4D-sek bő literrel kevesebbet fogyasztanak), nekem egyszer sikerült 9 (80-90-es utazóval a kamionok között, hosszúban), meg egyszer 12 (bő kéttonnás futót huzigálva - 2,8t-ás horog van rajta)
Válasz #3193. hozzászólásra
nem tudom
Válasz #3192. hozzászólásra
mennyi a forgalomba helyezés(regadó)
Válasz #3191. hozzászólásra
ezt néztem ki magamnak
Válasz #3190. hozzászólásra
Te hogy állsz a vásárlással?
Válasz #3189. hozzászólásra
gondolom csak megfoltoztad megint
Noh! Bepöccent a kis samu. Hangja mint egy 1.3as hayabusáé! Az olajfogyasztássát meg majd meglátjuk...
Válasz #3187. hozzászólásra
Ez igaz! Pláne a dizelnél nem minden a lóerő. A családban van egy 2.2 dti Vectra. Isuzumotoros 125 lóerős és a nyomaték is csak 270Nm. Viszont ami szép az egészben, hogy ezt a nyomatékot már 1500-as fordulaton leadja. Míg a volt céges 150lóerős vectrát meg 2500-as fordulat fölött kellett forgatni, hogy legyen benne erő. A régi jó B-2500 is jobban ment kis fordulaton mint a mostani BT-50. Pedig több a paripa az újban.
Válasz #3185. hozzászólásra
Alapból szerintem nem jár senki se 4000-5000 fordulaton, mert akkor már lenne több értelme a lovaknak. 1500-2500 között szerintem menjen normálisan, nem kell a lóerőkkel hadonászni. Másik meg az, hogy egy 120 lóerős váltót könnyebb elrontani 180 lóerős motorral. Chiptuning van hozzájuk, de váltó és difi erősítés nincs.
Válasz #3185. hozzászólásra
épp erre akartam rávilágítaninissan 173paci és szétszed mindent motortol a difiig
Válasz #3183. hozzászólásra
Ez igaz. De egy pickup nem versenyautó. Az első generációs D4D-s a 102 lovával egy teljesen normálisan autózható szerkezet, nincs olyan érzése az embernek hogy gyenge. Ez a lóerő hajszolás felesleges dolog szerintem.
Válasz #3183. hozzászólásra
144!
Válasz #3178. hozzászólásra
csak idáig a Toyota volt a leggyengébb a maga 109 lovával,és ennek köszönhette a tartósságát,de most már ők is 150 ló körül tartanak
Válasz #3170. hozzászólásra
(hú de utálom az amerikai akcentust :o)
Válasz #3179. hozzászólásra
Válasz #3178. hozzászólásra
Az a gáz hogy nem tetszik a T. , de a környéken sok ismerősnek van több féle.
-és hát nem hiszem hogy van tőlük megbízhatóbb...
Válasz #3178. hozzászólásra
Hát persze, hiszen az egész országban csak két halszagú pickup van.
Válasz #3177. hozzászólásra
Könnyü dolgod volt.
Válasz #3176. hozzászólásra
T. Hilux...
Válasz #3174. hozzászólásra
Nyertél egy bambit.Ezek után a jót már gyerekjáték leszkitalálni
Válasz #3174. hozzászólásra
Így van! A másik meg bármi lehet!
Válasz #3173. hozzászólásra
A rosszabb a nissan,itt aki igazán használja mindíg rossz
Válasz #3172. hozzászólásra
ARO és GAZ?
Csakhogy kicsit pörgessük a témát
Ma mesélték,hogy egy halgazdaságban napi 8 órában hordták kifele a halakat a platón a leeresztett tóbol két egyszerre vásárolt pickuppal. 3 éves mind a 2 az egyiknek minden baja volt már a másiknak szinte semmi.Ha eladják nem fogják csakis az egyik márka autóját venni.Lehet tippelni,melyik két pickuprol van szó
Válasz #3160. hozzászólásra
Egy szakujságíró legyen pártatlan,szinte minden pontban az isuzu jobb volt a navarránál,de szerinte a navarra a jobb röhejés másfél miska ,csak a kivagyi parasztok autója a navarra,nameg a Jd
Válasz #3168. hozzászólásra
Nem én voltam. De van arrafelé egy fehér az újabb fajtából, talán az lehetett.
Válasz #3167. hozzászólásra
Akkor lehet ezt láttam pénteken este errefelé, szép járgány, csak a fehéren hamar meglátszik a kosz. A mienk aranysárga (az asszony választotta a színt, de eltalálta), egész jól leplezi ha retkes, márpedig rendszerint az!
Válasz #3166. hozzászólásra
De.
Válasz #3165. hozzászólásra
Nem fehér véletlenül?
Válasz #3164. hozzászólásra
Régebbi Isuzu van. Mi csak úgy hívjuk: tank. És ez nagyon jellemző rá.
Válasz #3161. hozzászólásra
Ezért kell toyotát venni!
Válasz #3161. hozzászólásra
Engem épp ezért nem gyözött meg az ISUZU !!!!!
Jönnek a hugyos dizelek
Válasz #3160. hozzászólásra
Az új Isuzu elment a - Navara által elkezdett - felpuhulás irányába.
Lehet, hogy ez lesz a tendencia az újabb pickuponál? Pl. difizár helyett ESP?
http://totalcar.hu/tesztek/2013/01/14/nissan_navara_-_isuzu_d-max_a_jobbat_kered_vagy_az_erosebbet/
Válasz #3158. hozzászólásra
Amúgy is odavolt szegényke a vezérműtengelye már egyszer beállt és akkor ki lett ütve a heyléről nagykalapáccsal, sáberral megigazítva a helye, drótkoroggal a tengely és így ment még 3 évet. lógott a tengely a helyén 2-3 milit. És a viz is fogyott a hűtőből. Szóval ráfér egy renoválás de inkább még kihúzhatott volna a egy szezont és akkor kapott volna egy jó motort mnit most egy kotonfoltozottat.
Válasz #3156. hozzászólásra
legalább megcsinálod rendesen
Válasz #3156. hozzászólásra
Hát akkor ez elég cumi ha jól sejtem.
Pfff... adtam a xarnak egy pofont... nem értettem hová tűnik az olaj a suzukiból egyik napról a másikra úgy elkezdte enni, hogy 10km alatt elfogyott belőle de nem lett több a füstje mint volt, a motortrében évek óta áll az olaj mert annyira lóg a vezérműtengely a hengerfejbe hogy új szimeringnél is jött belőle az olaj folyamatosan és azt szétszórta motortérben. tócsa sose volt alatta, most se, egy olajcsöpp se. Össze rakatam bele egy másik motort, ma kivettem a régit, kivételkor tűnt fel, hogy az egyik motortartó gumibak el van szabadulva és amikor mozdult benne a motor akkor hozzáért az olajszűrűhöz és kirepesztette, de úgy hogy ha nem ér hozzá semmi akkor nem folyik viszont mikor a nyomaték feszítette a motort akkor ép hogy benyomta a repedést a bak a szűrőn és ott elslisszant az olaj pikk-pakk. Szóval ha időben megállok és utánajárok akkor egy gumibak és agy olajszűrő cserével megúszom...
Válasz #3154. hozzászólásra
Az sose volt vita tárgya hogy a benzines jobban megy, de többet is eszik.Dízelnek még mindíg egy 2 előnye van.A nyomatéka meg valamennyivel kevesebbet eszik.Azon kívül semmi.Ez régen is így volt, meg egy darabig még így is lesz.A ciki a dízel részéről, hogy egyre nehezebben teljesíti a környezetvédemi normát.Részecskeszűrős technikától reszkessen a paraszt.De sanos ne mmenekülünk tőle.