Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR407.83 FtUSD391.39 FtCHF431.41 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Tudtommal a super select az az, hogy van egy központi difimű is benne a két kardán között ezért kétt állása van az összkeréknek mikor letud diferálni a középső difi és mikor fixen összevan zárva. (ez olyan mikor a sima navarrán vagy hiluxon vagy l200on vagy régi pajéron bekapcsolod asz összkereket és fixen hajt előre hátra.
Sima manuális.Autómata a városba való.Meg többet is eszik mer pörgeti ész nélkül.Én meg ha elakarok váltani 2000 alatt akkor elválltok.Motorral semmi probléma nem volt még.most cseréltek benne láncfeszítőt.Ennyi.Unaolvastam a super selectnek.Fantázianév.Annyi előnyőnyt ír rá hogy akár 100 nál is bekapcsolhatod ha hirtelen cúszósá válik az út.Igazából nem panaszkodom erre az autóra. 8 éves de ami nyűgje eddig volt az használatból eredendő->kerékcspágy, meg emberi túlkapás.
A navarán is tudom be ki kapcsolni menet közben az elejét kuplung meg minden nélkül, igaz felezőbe rakni jobb megállni mert gurulás közben egy kis fogszámlálást lehet érezni hehe
a tietek automata pajero????
motor 3,2did? nemvolt vele baj? itt olyan gond volt ezzel a srácnak hogy nemakart 2000felé pörögni ha meg feléugrott mégis akkormeg nem akart leállni vissza
a super select azt jelenti hogy a difizáron kívűl mindet kapcsolgathatod menet közben nem kell megállni mint a régi kockáknál.legalábbis a kereskedő ezt mondta, meg gondolom valami fantázia név is van benne.(mert ugye avatatlan fülnek így jobbn hangzik.Ez plusz piár.Amúgy jó az a váltó.nekünk azzal még nem volt gondunk.Pajero 150.00 nél szereti kicseréltetni az első kerékcspágyakat, olajgomba tömítés néha megdöglik, meg a miénk most 300.000nál lepattintott 3 fogat a kúpfogaskerékből.Ezen kívül más kehéje nemigen volt.
Most mi ebben a super select???
Az elektronika? Az hogy ha ledifferál egyik oldalon akkor oda fékez kicsit és kész?
Ezek az újabb gömbölyű pajerok szépek egyébként nekem jobban teccik mint a Landcruiser vagy régi jeep-ek is, viszont azt hallani ahogy idősödnek megbízhatatlanok lesznek nem úgy mint a régi vaskockák így tehát egy 8éveset megvenni elég reckír lehet automatával mindenképpen...
Régen volt itt két ilyen, vagy ehhez hasonló favágóknak. Talán ettől egy számmal kisebb volt. De brutál jól ment. Tolta az eleje a havat Csóványosnak fölfelé akkor sem gondolkodott egy pillanatig se. Kicsikék voltak de látszott rajtuk hogy van benne anyag.
A 2.5-be nem volt alap tartozék, hanem rendelhető extra volt ezért kevésben találni a SS váltót.
Ami még fontos lehet az alváz és a kasztni állapota, (rohadásra hajlamosak, jól meg kell nézni őket).
A 2,8-as jobban felszereltebb, a 2,5 egy alap változat hozzá képest. A 2,8-ban van super select váltó, difizár, elektromosan állítható lengéscsillapító, erősebb motor, stb.
1:55-nél van egy kép a terepváltó és a difizár kapcsolási sorrendjéről érdemes megnézni, ezt a rendszert így nem sok autóba építették be szériában abban az időben és azóta sem.
ugyanez a legenda a micsuval kapcsolatban is. néztem suzuki vitalát is 1,9 td peugeot motorral. arra meg az a legenda, hogy fos a motor, de legalább keveset fogyaszt
Egyébként nem tudom. Mi a cél?
terepre elsősorban? akkor amelyikben jobb a hajtás, mármint amelyiknél van valami összekapcsolási lehetőség vagy sperr vagy ilyenek.
Még ha a Te hátadon ülnék... Ez kérlek atv! Megindulna veled a domboldalon elakadna a lélegzeted tutira. Ne holmi pöfékelő vasdarab ahol ellehet engedni a gázt.
Próbáltam venni a bontóba motort de már ott is csak összebuherált xarok vannak. Gyári állapotút sajnos nem találok. Egy gyűrűzött blokkért amibe nem húzták meg az egyik hajtókart rendesen ezért csapágyasra verődött, szóval köszörülni kellene a tengelyt kérnek "haveri alapon" ötvenezret. Hát akkor van nekem is itthon négy szedett vetett motorom megpróbálok belőlük összerakni egy normálisat. Megy ameddig megy. Van egy blok ami nagyon égette az olajat csak nem tudom mitől. Hengerek szépek benne, válla sincs, van benne egy frissen köszörült főtengely alig ment 4-5e km-t. Szakáll metál csinálta és nem volt szép hangja kicsit durva volt a suzukihoz képest. Nem tom mi lehet rajta elbaxva. Anno kaptam egy másik motort és akkor kicseréltem, nem foglalkoztam ezzel. Most felújíttatok rá egy hengerfejet (szelepfészkek vezetők szárszimeringek,) kapott egy új gyűrűsort összerakom aztán majd meglátjuk mire lesz elég. jobban örültem volna ha egy gyári állapotú bontott motort kapok hozzá.
Flancos terepjárók utcai gumival terepen mit sem érnek...
A Pajero ezen a terepen egy BFG MT gumival bármikor elmegy akár tolatva is, ez max. könnyű terepnek számít, semmi extra nem volt benne. Kicsi sár és víz, de az alja keményre taposott földút volt...
Motorral amúgy is jobban jár az ember egyértelmű.1 lényegesen kevesebb a vételi/fentartási költsége.2 jobb a terepjáró képessége, nehezebben akad el, de ha el is akad kitudja emelni az ember a sárból.3 elfér a sorok között.... nagyonnagy előny.4 hidegben nem kényelmes.Azért írtam hogy esetleg mivel egy egy 4x4 es topic.Csak megemlítés szintjén írtam ide nem másért.Amúgy többre tartom a simsont mint a pajerot haterszemle alkalmával.Vetésfehérítő keresésére a simi használható.Bár a micu is csak tovább tart lemosni felesleges taposás ilyenek.Csak nem mindenki szeret/fog motorral járni.Ezért írtam hogy "esetleg".
Ez igaz, de azért a lendülettel is észnél kell lenni. Engem most ősszel úgy bedobott egy alattomos víz alatt levő bakhát a barázdába Hosszúdűlőn, hogy kb. 500 métert kellett mennem felhasalva a szántás végéig úgy, hogy a jobboldali kerekek szinte csak a levegőt kapirgálták. Hál'Istennek a difizár kivitt. Bő egy órát mostam utána a kocsi alját
Korzó!
Ezek egyszerűen utcai autósok látszik rajtuk.
Ott ahol elakadozott a micsu az nem is elakadás volt hanem megállás. Kicsit megkapart az autó már meg is álltak ledobták az ékszíjjat. Utána megindult ment 1métert megállította megint és újra.
Ezen a pályán ott ahol a legmélyebb volt a víz meg sár középen fél3-ban megszólítva úgy átsepertem volna a pickuppal mint a mese.
Sárban nem lassan nyomatékból kell menni, főleg ha felhasalós gyanús legalábbis túrja hasa a fődet...
Ott vágatni kell neki vastagon nagygázzal elsem venni tőle legyen lendület meg folyamatos hajtóerő
Motorral lehet elmenni a legtovább!
Nyílván ne derékig érő vízre gondolj, egyébként elég magas állóvízben ellehet azokat is vinni de a légszűrőt nemtudod az A-oszlop tetejére rakni értelem szerűen hehe
Viszont ahol egy akármilyen szuper terepjáró elakad, legyen az G-merga Defender vagy samurai, motorral körbekörbe zúgatnék körülötte bárhol bármikor.
A rangerovernek meg van jó hajtása csak nagy és nemvinné senki a karistolásnak neki.
Landcruiser meg éppen nem a telekjáró kategória, viszont vagy 8-10éve ezek is túl szépek lettek a terepezéshez, egyébként mindenesnek ezt választanám úgyérzem.
Válasz #1. hozzászólásra
Tata Telcoline 2.0 tdi,nagyon olcsó használtan,elég nagy és teherbíró plató,8-9 liter gázolajjal elmegy 100-on,ha szeretsz szerelni akkor othon is javítható,nekem 1 hátrányom van, az 190 magasságommal alig van fejterem
.
Azért abban szerintem egyet értünk hogy a range rover nem terepre való.A régebbiek még "talán" de az újakat már nemigen oda tervezik.Maximum egy földúton végigmenni, de ahova az l200-al gondolkodás nélkül, oda ezzel az ember (én legalábbis) nem szívesen.Mint ahogy pl x3,5 tel touareggel land cruiserrel q5,7-tel sem(enyi jutott hirtelen eszembe).Ha olyan helyre akar menni az ember, vagy vesz egy külön terep (nem telek) járó autót, vagy sétál gyalog esetleg elmotorozik. Saját vélemény természetesen.
5003 hozzászólás
Tudtommal a super select az az, hogy van egy központi difimű is benne a két kardán között ezért kétt állása van az összkeréknek mikor letud diferálni a középső difi és mikor fixen összevan zárva. (ez olyan mikor a sima navarrán vagy hiluxon vagy l200on vagy régi pajéron bekapcsolod asz összkereket és fixen hajt előre hátra.
Válasz #3052. hozzászólásra
Sima manuális.Autómata a városba való.Meg többet is eszik mer pörgeti ész nélkül.Én meg ha elakarok váltani 2000 alatt akkor elválltok.Motorral semmi probléma nem volt még.most cseréltek benne láncfeszítőt.Ennyi.Unaolvastam a super selectnek.Fantázianév.Annyi előnyőnyt ír rá hogy akár 100 nál is bekapcsolhatod ha hirtelen cúszósá válik az út.Igazából nem panaszkodom erre az autóra. 8 éves de ami nyűgje eddig volt az használatból eredendő->kerékcspágy, meg emberi túlkapás.
Válasz #3051. hozzászólásra
A navarán is tudom be ki kapcsolni menet közben az elejét kuplung meg minden nélkül, igaz felezőbe rakni jobb megállni mert gurulás közben egy kis fogszámlálást lehet érezni hehe
a tietek automata pajero????
motor 3,2did? nemvolt vele baj? itt olyan gond volt ezzel a srácnak hogy nemakart 2000felé pörögni ha meg feléugrott mégis akkormeg nem akart leállni vissza
Válasz #3050. hozzászólásra
a super select azt jelenti hogy a difizáron kívűl mindet kapcsolgathatod menet közben nem kell megállni mint a régi kockáknál.legalábbis a kereskedő ezt mondta, meg gondolom valami fantázia név is van benne.(mert ugye avatatlan fülnek így jobbn hangzik.Ez plusz piár.Amúgy jó az a váltó.nekünk azzal még nem volt gondunk.Pajero 150.00 nél szereti kicseréltetni az első kerékcspágyakat, olajgomba tömítés néha megdöglik, meg a miénk most 300.000nál lepattintott 3 fogat a kúpfogaskerékből.Ezen kívül más kehéje nemigen volt.
Válasz #3043. hozzászólásra
Most mi ebben a super select???
Az elektronika? Az hogy ha ledifferál egyik oldalon akkor oda fékez kicsit és kész?
Ezek az újabb gömbölyű pajerok szépek egyébként nekem jobban teccik mint a Landcruiser vagy régi jeep-ek is, viszont azt hallani ahogy idősödnek megbízhatatlanok lesznek nem úgy mint a régi vaskockák így tehát egy 8éveset megvenni elég reckír lehet automatával mindenképpen...
Válasz #3030. hozzászólásra
Régen volt itt két ilyen, vagy ehhez hasonló favágóknak. Talán ettől egy számmal kisebb volt. De brutál jól ment. Tolta az eleje a havat Csóványosnak fölfelé akkor sem gondolkodott egy pillanatig se. Kicsikék voltak de látszott rajtuk hogy van benne anyag.
Válasz #3047. hozzászólásra
A 2.5-be nem volt alap tartozék, hanem rendelhető extra volt ezért kevésben találni a SS váltót.
Ami még fontos lehet az alváz és a kasztni állapota, (rohadásra hajlamosak, jól meg kell nézni őket).
Válasz #3045. hozzászólásra
amit belinkeltem az is superselekt és 2.5-ös
Pajero 2.8 TD
Most 9 db 2.8TD van rövidben eladó a hirdetésekben, az áruk picit magasabb a 2,5-nél, de ennyivel jobbak is.
Válasz #3044. hozzászólásra
A 2,8-as jobban felszereltebb, a 2,5 egy alap változat hozzá képest. A 2,8-ban van super select váltó, difizár, elektromosan állítható lengéscsillapító, erősebb motor, stb.
Válasz #3043. hozzászólásra
miért jobb a 2,8-as?
Válasz #3038. hozzászólásra
Allrad-Technik Mitsubishi Pajero
Egy videó a Super Select működéséről...
A rövidben is van 2,8-as, csak az ritkább, mert keresettebb, mint a 2,5...
Pajero
1:55-nél a kép... :)
Válasz #3037. hozzászólásra
1:55-nél van egy kép a terepváltó és a difizár kapcsolási sorrendjéről érdemes megnézni, ezt a rendszert így nem sok autóba építették be szériában abban az időben és azóta sem.
Válasz #3036. hozzászólásra
ez samu?
Válasz #3037. hozzászólásra
a rövidekbe 2.5-eseket találok. mi az a superselect váltó?
Válasz #3024. hozzászólásra
Rövid 2,8 Pajero-t ajánlanám, super select váltóval, jobban felszerelt, mint a Pajero 2,5 és Nissan Terrano.
Válasz #3034. hozzászólásra
Az szamuráj
Válasz #3033. hozzászólásra
http://totalcar.hu/tesztek/2012/03/09/made_in_csepel/
Válasz #3029. hozzászólásra
ugyanez a legenda a micsuval kapcsolatban is. néztem suzuki vitalát is 1,9 td peugeot motorral. arra meg az a legenda, hogy fos a motor, de legalább keveset fogyaszt
Válasz #3031. hozzászólásra
Csepelen rakták őket ossze
Válasz #3030. hozzászólásra
egy ilyen tetszene
Rákerestem még google-ban ezek tényleg portálhídasak gyárilag????
diffizár van ezekben? milyen a hajtásuk?
No ez terepjáró! vagy inkább holdjáró
Válasz #3028. hozzászólásra
Amit én hallok az az hogy a TERRÁNÓ az le zabálja a fejedet is.. Persze ez csak városi legenda..
Válasz #3025. hozzászólásra
horgászni járni
Válasz #3022. hozzászólásra
Nekem egy majd' 30 éves SAAB turbóm van. Jó
Válasz #3023. hozzászólásra
mivolt az porsche?
Válasz #3024. hozzászólásra
Amelyik jobb állapotban van!!!
Egyébként nem tudom. Mi a cél?
terepre elsősorban? akkor amelyikben jobb a hajtás, mármint amelyiknél van valami összekapcsolási lehetőség vagy sperr vagy ilyenek.
Válasz #3019. hozzászólásra
koma! melyiket vennéd? rövid 2,5 pajero vagy rövid terrano 2?
Válasz #3022. hozzászólásra
én ültem egy 4000 cm3 turbós benzinesbe, állat....
van valakinek turbó benzines autója???
Azt mondják piszok gyorsak simúlnak mint állat.
Audi 1,8T-k volvo T5 motorok ésatöbbi társai...
Válasz #3019. hozzászólásra
Még ha a Te hátadon ülnék... Ez kérlek atv! Megindulna veled a domboldalon elakadna a lélegzeted tutira. Ne holmi pöfékelő vasdarab ahol ellehet engedni a gázt.
Próbáltam venni a bontóba motort de már ott is csak összebuherált xarok vannak. Gyári állapotút sajnos nem találok. Egy gyűrűzött blokkért amibe nem húzták meg az egyik hajtókart rendesen ezért csapágyasra verődött, szóval köszörülni kellene a tengelyt kérnek "haveri alapon" ötvenezret. Hát akkor van nekem is itthon négy szedett vetett motorom megpróbálok belőlük összerakni egy normálisat. Megy ameddig megy. Van egy blok ami nagyon égette az olajat csak nem tudom mitől. Hengerek szépek benne, válla sincs, van benne egy frissen köszörült főtengely alig ment 4-5e km-t. Szakáll metál csinálta és nem volt szép hangja kicsit durva volt a suzukihoz képest. Nem tom mi lehet rajta elbaxva. Anno kaptam egy másik motort és akkor kicseréltem, nem foglalkoztam ezzel. Most felújíttatok rá egy hengerfejet (szelepfészkek vezetők szárszimeringek,) kapott egy új gyűrűsort összerakom aztán majd meglátjuk mire lesz elég. jobban örültem volna ha egy gyári állapotú bontott motort kapok hozzá.
Válasz #3009. hozzászólásra
Flancos terepjárók utcai gumival terepen mit sem érnek...
A Pajero ezen a terepen egy BFG MT gumival bármikor elmegy akár tolatva is, ez max. könnyű terepnek számít, semmi extra nem volt benne. Kicsi sár és víz, de az alja keményre taposott földút volt...
Válasz #3018. hozzászólásra
szamárháton???
Végül akkor felújítod a szuzka motort?
Múltkor azt mondtad ezeket nemigen szabad javítani bontóból venni kell a másikat és kész.
Mivel a suzuki motor most így néz ki:
Ezért így járom a terepet:
Válasz #3015. hozzászólásra
hiába a sáros barázda nagyúr nem enged el senkit és semmit
Válasz #3014. hozzászólásra
Motorral amúgy is jobban jár az ember egyértelmű.1 lényegesen kevesebb a vételi/fentartási költsége.2 jobb a terepjáró képessége, nehezebben akad el, de ha el is akad kitudja emelni az ember a sárból.3 elfér a sorok között.... nagyonnagy előny.4 hidegben nem kényelmes.Azért írtam hogy esetleg mivel egy egy 4x4 es topic.Csak megemlítés szintjén írtam ide nem másért.Amúgy többre tartom a simsont mint a pajerot haterszemle alkalmával.Vetésfehérítő keresésére a simi használható.Bár a micu is csak tovább tart lemosni felesleges taposás ilyenek.Csak nem mindenki szeret/fog motorral járni.Ezért írtam hogy "esetleg".
Válasz #3013. hozzászólásra
Ez igaz, de azért a lendülettel is észnél kell lenni. Engem most ősszel úgy bedobott egy alattomos víz alatt levő bakhát a barázdába Hosszúdűlőn, hogy kb. 500 métert kellett mennem felhasalva a szántás végéig úgy, hogy a jobboldali kerekek szinte csak a levegőt kapirgálták. Hál'Istennek a difizár kivitt. Bő egy órát mostam utána a kocsi alját
Válasz #3011. hozzászólásra
jajjajjjjujjjjj
gépjárművekről van szó!
és meglepett Holczy aztírja esetleg elmotorozni
Válasz #3009. hozzászólásra
Korzó!
Ezek egyszerűen utcai autósok látszik rajtuk.
Ott ahol elakadozott a micsu az nem is elakadás volt hanem megállás. Kicsit megkapart az autó már meg is álltak ledobták az ékszíjjat. Utána megindult ment 1métert megállította megint és újra.
Ezen a pályán ott ahol a legmélyebb volt a víz meg sár középen fél3-ban megszólítva úgy átsepertem volna a pickuppal mint a mese.
Sárban nem lassan nyomatékból kell menni, főleg ha felhasalós gyanús legalábbis túrja hasa a fődet...
Ott vágatni kell neki vastagon nagygázzal elsem venni tőle legyen lendület meg folyamatos hajtóerő
Válasz #3011. hozzászólásra
Sőt, pattanjunk lóhátra! (Nem is akkora hülyeség!)
Válasz #3010. hozzászólásra
ennyi erővel gyalog is elég messze el lehet jutni
körbe lehet sétálni még az elakadt motorokat is
Válasz #3007. hozzászólásra
"esetleg elmotorozik" ???????
Motorral lehet elmenni a legtovább!
Nyílván ne derékig érő vízre gondolj, egyébként elég magas állóvízben ellehet azokat is vinni de a légszűrőt nemtudod az A-oszlop tetejére rakni értelem szerűen hehe
Viszont ahol egy akármilyen szuper terepjáró elakad, legyen az G-merga Defender vagy samurai, motorral körbekörbe zúgatnék körülötte bárhol bármikor.
A rangerovernek meg van jó hajtása csak nagy és nemvinné senki a karistolásnak neki.
Landcruiser meg éppen nem a telekjáró kategória, viszont vagy 8-10éve ezek is túl szépek lettek a terepezéshez, egyébként mindenesnek ezt választanám úgyérzem.
Válasz #3007. hozzászólásra
Tudják azok azt ami kell, legfeljebb az áruk és a műanyag burkolatok sérülékenysége miatt sajnálják odavinni a népek:
Válasz #1. hozzászólásra
Tata Telcoline 2.0 tdi,nagyon olcsó használtan,elég nagy és teherbíró plató,8-9 liter gázolajjal elmegy 100-on,ha szeretsz szerelni akkor othon is javítható,nekem 1 hátrányom van, az 190 magasságommal alig van fejterem
.
Válasz #3004. hozzászólásra
Azért abban szerintem egyet értünk hogy a range rover nem terepre való.A régebbiek még "talán" de az újakat már nemigen oda tervezik.Maximum egy földúton végigmenni, de ahova az l200-al gondolkodás nélkül, oda ezzel az ember (én legalábbis) nem szívesen.Mint ahogy pl x3,5 tel touareggel land cruiserrel q5,7-tel sem(enyi jutott hirtelen eszembe).Ha olyan helyre akar menni az ember, vagy vesz egy külön terep (nem telek) járó autót, vagy sétál gyalog esetleg elmotorozik. Saját vélemény természetesen.
Válasz #3005. hozzászólásra
Range Rover gondolom én
Válasz #3004. hozzászólásra
Ezt melyikről írtad? Én már belekeveredtem.