Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.06 FtUSD389.11 FtCHF426.08 FtGBP483.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én gyengének találtam az alját!! Konkrétabban a futómü alkatrészeit!! Sérülékenyeknek tünik a számomra és húzós használat mellett nagy-karbantartás és alkatrész felhasználást sejtet..Tehát az hogy vasból van az biztos..Csak gyengéböl és vékonyból!! Nekem ez a véleményem mert alá másztam..De az az idös házaspárnak ez fel sem tünt akik velem együtt nézték mert azok a szinét és az utas tér komfortját nézegették..
Csak egy ötlet: ha digit klíma van benne, azt is elektronika szabályozza, és együtt kergült meg a rendszer. Lehet, hogy valami hőmérséklet érzékelő szórakozott. Jobb esetben csak egy kontakt hiba valami ilyen helyen.
De ez csak ötletelés, én innen indulnék.
Lehet, hogy csak a hőmérő mutatott hülyeséget. Gondolom, ebben is, mint a maiak többségében az elektronika szabályozza a mutató állását, és nem közvetlenül a hőérzékelő.
Úgyhogy szerintem inkább elektromos gond.
Pécsen, a Pláza melletti márkakereskedőnél, a neve most nem jut eszembe. Szinte semmi sem ment rendben, örülök, hogy túl vagyok rajta. Esetleg szóban szívesen elmondom, de rohadt sokat kéne gépelnem, ha mindent le akarnék írni.
Szervizre valószínűleg majd inkább Siklósra, vagy Bajára viszem.
Tegnap érdekes dolog történt velem illetve a régi dízel fókusszal. 200zer km-et mentünk vele kb de sosem volt semmi most meg egy érdekes történet.
Utánfutóval jöttem hazafelé pályán nagyon gyorsan este sötétben pestről. Nagyon gyorsan= tényleg nagyon gyorsan...
Aztán már lassabban is mentem egyszercsak felugrott a vízhőfok a piros elejéig. Nem ment bele még fehérben maradt de igencsak határon volt. Soha nem csinált ilyet meglepődtem.
Gondoltam termosztát letapadt aztán ennyi, kilöktem üresbe majd mikor túl lassan mnet 4-5 és szépen lasan gyorsítottam közben hűlt vissza, szakaszosan 2-3ugrásból visszaugrott középre és azóta is jó. Víz nem jött ki sehol minden rendben nem rottyant meg, semmi gond olyan mint volt.
Ez lehetne egy termosztát letapadás is mondjuk viszont ami érdekes hogy amikor történt az eset közben elment a fűtés, csak hideget fújt be, majd ahogy visszahűlt úgy megjött ez is újra.
Ha csak termosztát letapadás lett volna akkor fűtenie kellene kis körről még nagyonis. VW-s haverom mondta hogy nekik volt olyan régen, hogy a vízpumpa hiába forgott hibátlanúl belül a lapátkerék elforgott rajta bizonyos fordulat felett.
Ez ésszerű lenne, amúgyis 180ezret futott már rajta a vízpumpa legalább de múltkor cseréltem hosszbordás szíjjat olyan vajasan forgott hogy értelmetlen lenne cserélni, mint újkorában.
Pedig még az utódja is vasból van.Rokonomnak van egy már kb 4-5 éve.Tény és való hogy aszfalton járkál vele, mert pestre ilyen autó kell, de nem ez a lényeg.Szervizelésen kívül nemköltött rá eddig semmit (családon bellüli beszélgetés volt) meg egyszer beledurrantak hátulról, de az egy lökhárító festésbe került.
Nem való nekünk. Nagyon jó terepjáró, ha kell, de alapvetően egy luxusautó irtózatos fenntartási költségekkel. Kellőképpen túlbonyolított, így ha valami apróság miatt megáll, jöhet a tréler. Ilyen korára a légrugózás minden porcikája csereérett, és bármikor bexarhat. Ez is felső terep vagy szerviz állásban van, nem normál utazóban. Igaz, hogy fasza BMW motor van benne, csak az kicsi(!) ebbe a kaszniba (közel 2,5 tonna önsúly, állandó összkerékkel). Ennek megfelelően sokat fogyaszt, de legalább nem is megy el sokat a motor benne.
Pár éve én is nézegettem ezeket és egy elvakult Land Rover-es cimborám beszélt le ezekről. Inkább egy Discovery, az sokkal egyszerűbb szerkezet.
Mi érdekel,kinéztem magamnak 1 isuzut,ennyi,az autó jó keveset használták ,februárban jött az országba addig 1 tulaj,én 20ezer körül tettem bele gond nélkül,2-es szinkron néha reccsen ennyi
nem nem az enyém,a gazdáját sem ismerem...sőt a típust sem,csak gondoltam az elmúlt pár napban jó pár autó(vagy annak nevezett)ki lett vesézve,talán erről is hallok pár szót
őszinte leszek,(mint mindíg)nekem gyenge,meg kellene túrbózni,mert tettek bele egy gyors váltót,megy is 115-120-at csak az erő,ha megmarad kap egy 124td motort(vagy csak adagolót és kipufogósort turbóval
Válasz #2947. hozzászólásra
Hát nem tudom de az én SUV-on van 3 állás 2kerék 4kerék ,és Fix 4kerék(ami 50km/oránál kikapcsol magátol)és ha fix be kapcsoljuk egyszerre hajt mind a 4 kerék pedig csak szar rönó
5003 hozzászólás
Válasz #2990. hozzászólásra
Én gyengének találtam az alját!! Konkrétabban a futómü alkatrészeit!! Sérülékenyeknek tünik a számomra és húzós használat mellett nagy-karbantartás és alkatrész felhasználást sejtet..Tehát az hogy vasból van az biztos..Csak gyengéböl és vékonyból!! Nekem ez a véleményem mert alá másztam..De az az idös házaspárnak ez fel sem tünt akik velem együtt nézték mert azok a szinét és az utas tér komfortját nézegették..
Válasz #2994. hozzászólásra
akkor az őrangyalod volt,hogy vegyél vissza
Válasz #2999. hozzászólásra
Sajnos hengerfejes lesz ,egy kis légbuborék keletkezett,amit utána kidolgozott,lehet ha megint megerölteted ismét produkálni fogja a tünetet
Válasz #2999. hozzászólásra
Akkor a rosseb tudja.
Mindenesetre a szakaszosan visszaugráló mutató nekem mégiscsak elektromos hibát sejtet.
Válasz #2994. hozzászólásra
Biztosan szembe fújt a szél!
Válasz #2998. hozzászólásra
nem digites ezmég egyszerű mechanikus autó "tekerőkkel" a műszerfalán
Válasz #2997. hozzászólásra
Csak egy ötlet: ha digit klíma van benne, azt is elektronika szabályozza, és együtt kergült meg a rendszer. Lehet, hogy valami hőmérséklet érzékelő szórakozott. Jobb esetben csak egy kontakt hiba valami ilyen helyen.
De ez csak ötletelés, én innen indulnék.
Válasz #2996. hozzászólásra
Persze egyszerű jeladóval működik, gyári van benne 13éves 480ezer km körüli futással. Erre lehetne is fogni
de akkor miért nem fűtött ilyenkor???!!!
Válasz #2994. hozzászólásra
Lehet, hogy csak a hőmérő mutatott hülyeséget. Gondolom, ebben is, mint a maiak többségében az elektronika szabályozza a mutató állását, és nem közvetlenül a hőérzékelő.
Úgyhogy szerintem inkább elektromos gond.
Válasz #2993. hozzászólásra
Pécsen, a Pláza melletti márkakereskedőnél, a neve most nem jut eszembe. Szinte semmi sem ment rendben, örülök, hogy túl vagyok rajta. Esetleg szóban szívesen elmondom, de rohadt sokat kéne gépelnem, ha mindent le akarnék írni.
Szervizre valószínűleg majd inkább Siklósra, vagy Bajára viszem.
Tegnap érdekes dolog történt velem illetve a régi dízel fókusszal. 200zer km-et mentünk vele kb de sosem volt semmi most meg egy érdekes történet.
Utánfutóval jöttem hazafelé pályán nagyon gyorsan este sötétben pestről. Nagyon gyorsan= tényleg nagyon gyorsan...
Aztán már lassabban is mentem egyszercsak felugrott a vízhőfok a piros elejéig. Nem ment bele még fehérben maradt de igencsak határon volt. Soha nem csinált ilyet meglepődtem.
Gondoltam termosztát letapadt aztán ennyi, kilöktem üresbe majd mikor túl lassan mnet 4-5 és szépen lasan gyorsítottam közben hűlt vissza, szakaszosan 2-3ugrásból visszaugrott középre és azóta is jó. Víz nem jött ki sehol minden rendben nem rottyant meg, semmi gond olyan mint volt.
Ez lehetne egy termosztát letapadás is mondjuk viszont ami érdekes hogy amikor történt az eset közben elment a fűtés, csak hideget fújt be, majd ahogy visszahűlt úgy megjött ez is újra.
Ha csak termosztát letapadás lett volna akkor fűtenie kellene kis körről még nagyonis. VW-s haverom mondta hogy nekik volt olyan régen, hogy a vízpumpa hiába forgott hibátlanúl belül a lapátkerék elforgott rajta bizonyos fordulat felett.
Ez ésszerű lenne, amúgyis 180ezret futott már rajta a vízpumpa legalább de múltkor cseréltem hosszbordás szíjjat olyan vajasan forgott hogy értelmetlen lenne cserélni, mint újkorában.
Szerintetek???
Válasz #2992. hozzászólásra
még nem voltam kereskedőnél,pécsen van ismerős(vettem tőle két VW-t )te hol bizniceltél
Válasz #2984. hozzászólásra
Nocsak, megfertőződtél?
A régi, vagy az új a befutó? Ja, és a pécsi kereskedő? Arról nem túl jók a tapasztalataim.
Válasz #2989. hozzászólásra
2963-as hozzászólásban
Válasz #2986. hozzászólásra
mit láttál rajta?
Válasz #2984. hozzászólásra
képek, ár.
Válasz #2987. hozzászólásra
Sok sok baleset mentes kilométert kívánok neki!!
Válasz #2986. hozzászólásra
Pedig még az utódja is vasból van.Rokonomnak van egy már kb 4-5 éve.Tény és való hogy aszfalton járkál vele, mert pestre ilyen autó kell, de nem ez a lényeg.Szervizelésen kívül nemköltött rá eddig semmit (családon bellüli beszélgetés volt) meg egyszer beledurrantak hátulról, de az egy lökhárító festésbe került.
Válasz #2984. hozzászólásra
Én ma direkt alá bujtam egynek... Nekem nem lesz az biztos.. Engem nem gyözött meg az a szlogen hogy ez még VASBÓL-van
Válasz #2982. hozzászólásra
Nem való nekünk. Nagyon jó terepjáró, ha kell, de alapvetően egy luxusautó irtózatos fenntartási költségekkel. Kellőképpen túlbonyolított, így ha valami apróság miatt megáll, jöhet a tréler. Ilyen korára a légrugózás minden porcikája csereérett, és bármikor bexarhat. Ez is felső terep vagy szerviz állásban van, nem normál utazóban. Igaz, hogy fasza BMW motor van benne, csak az kicsi(!) ebbe a kaszniba (közel 2,5 tonna önsúly, állandó összkerékkel). Ennek megfelelően sokat fogyaszt, de legalább nem is megy el sokat a motor benne.
Pár éve én is nézegettem ezeket és egy elvakult Land Rover-es cimborám beszélt le ezekről. Inkább egy Discovery, az sokkal egyszerűbb szerkezet.
Válasz #2983. hozzászólásra
Mi érdekel,kinéztem magamnak 1 isuzut,ennyi,az autó jó keveset használták ,februárban jött az országba addig 1 tulaj,én 20ezer körül tettem bele gond nélkül,2-es szinkron néha reccsen ennyi
Válasz #2974. hozzászólásra
több infót kérnénk!!!
Válasz #2981. hozzászólásra
nem nem az enyém,a gazdáját sem ismerem...sőt a típust sem,csak gondoltam az elmúlt pár napban jó pár autó(vagy annak nevezett)ki lett vesézve,talán erről is hallok pár szót
Válasz #2980. hozzászólásra
Tiéd? (csak mert akkor inkább nem mondok semmit :-)
valakinek?
http://aprod.hu/hirdetes/range-rover-2-5dse-IDKRqp.html#fd1d146586;promoted;r:;s:
Válasz #2978. hozzászólásra
Ugyan..Én ezzel én tisztába vagyok!! Gyors vagy mint mindig!!!
Válasz #2977. hozzászólásra
Kérdés akart lenni
Válasz #2976. hozzászólásra
Fejbe még mindig ott vagy...
Válasz #2975. hozzászólásra
Az AMG az nem AMágocsiGábor-nak a röviditése,
Válasz #2974. hozzászólásra
Az AMG- is igy kezdte valamikor..
Válasz #2973. hozzászólásra
őszinte leszek,(mint mindíg)nekem gyenge,meg kellene túrbózni,mert tettek bele egy gyors váltót,megy is 115-120-at csak az erő,ha megmarad kap egy 124td motort(vagy csak adagolót és kipufogósort turbóval
Válasz #2971. hozzászólásra
Meguntad vagy miért adod el?
Válasz #2970. hozzászólásra
ezen meg fix a 4x4 ,de nem hazudikpersze volt hogy a t180 huzta ki
Válasz #2969. hozzászólásra
és igy néz ki,egy motortér huszonévesen
Válasz #2969. hozzászólásra
Nem kell annyit járni aszfalton vele,terepen meg bika motor meg az állandó 4x4 az igazi.
Válasz #2968. hozzászólásra
csak a 463-asról lebeszéltek, az állandó összkerékhajtás végett 25-30%-al nagyobb a fogyasztása mint a 461-nek,ami 7-8 literrel simán elmegy
Válasz #2965. hozzászólásra
3000-böl megvan a festés,de akkor senki nem hiszi el hogy rozsdamentes,megnézed lefestem
Válasz #2964. hozzászólásra
Ezen az autón leginkább a KARC-MENTES festés tetszik!!
Válasz #2963. hozzászólásra
Kicsit másabb de tökéletes ,az ár alkuképes kicsithttp://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/g_250/mercedes-benz_g_250-6478044
Válasz #2962. hozzászólásra
Mennyiért?
Válasz #2961. hozzászólásra
Tudok egy eladót
http://www.youtube.com/watch?v=keYNzZ9SRmI Azért ez se gyenge..
Válasz #2954. hozzászólásra
31*25,4 mm azaz 787 mm. Ez a legmagasabb ami befér alá. A felni meg 15"-os Mangels krómfelni,csak az nem látszik a sártól... :D
Válasz #2957. hozzászólásra
Élőben is látttam tavaly, qrva jó, csak szerintem 20-as alatt nem nagyon van(ft-ban)
Válasz #2957. hozzászólásra
Egy nőstény Hummer.
Válasz #2956. hozzászólásra
R Sherpat vegyél a G meg a suv mehet a levesbe
Válasz #2947. hozzászólásra
Hát nem tudom de az én SUV-on van 3 állás 2kerék 4kerék ,és Fix 4kerék(ami 50km/oránál kikapcsol magátol)és ha fix be kapcsoljuk egyszerre hajt mind a 4 kerék pedig csak szar rönó
Válasz #2938. hozzászólásra
Mindegy a gumis is egy nagyobb gumistól veszi. És nekem sem a szerelés volt drága.