Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.06 FtUSD389.11 FtCHF426.08 FtGBP483.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Végig olvastam ezt a topikot,pár gondolatot hozzáfüznék a leírtakhoz! Eleve ketté kellene választani ezeket az elméleteket. Vannak köztűnk olyanok akik,csak terepversenyzésről és autógyilkolásról beszélnek,és vannak olyanok akik az autót munkaeszközként használják! Jó magam a második kategóriába tartozom! Nem járok tökig sáros földutakon,szántáson!De az élet mindig hoz olyan gondot,hogy a határban járva adódik olyan akadály ,sárfolt ami lehet,hogy csak 5m ,de ezen normál autóval nem lehetne átjutni,erre veló az összkerékhajtás.
1 mazda,2-L-200-as picap után CRV-t vásároltam!
Meguntam a picapok lassúságát,platón való szállitást,lopásra gondolok,10l feletti fogyasztást,klimázásra,akár a közúti közlekedést is beleértve!Idesorolnám a hátsó ülések szűkösségét is!
Ha összehasonlitom a honda autómata összkerékhajtását az előző picapokkal,hát terepen nemmarad alul aCRV!
Hosszú épitésű l-200 ha lecsúszott az útról a borozdába az csak akkor jött ki onnan,ha vége lett a borozdának!7, éve használom a hondát,és sajnálom azokat akik,és nagyon sokan vannak olyanok, akik csak a picap imigért használjk az autót,és nem a hasznáért!
Mégegyszer nem ofroadozom,csak dolgozom a mezőgazdaságban!
Hagyjátok már abba! Nem vagyunk egyformák... mindenkinek megvan a maga "igazsága". Ha valakinek nem tetszik a másik véleménye akkor figyelmen kívül is lehet hagyni vagy le is lehet alacsonyodni olyan szintre ami a hozzászólót minősíti vagy meg is lehet kultúráltan kritizálni.
Tegyél meg nekem egy szivességet.Sorold már fel légyszives , hogy milyen tipusú terepjáróba ill pickupba mennyi kilométert tettél és milyen hibákat tapasztaltál.Én 97-ben vettem át a gépészmérnökit, de ez nem jelent semmit , viszont az elmult 19 évben mentem kb 1M kilométert(Lada Niva,Toyota HIlux,Mazda B2500)és javitom a kollégák Micuját ,Ford Rangert és két öreg Nissan pickupot.Tehát most is azt mondon, hogy beszélsz csak össze-vissza.Forog a bicska a zsebemben.
Rendben! Bár abban biztos vagyok, hogy kevesebbet kell húzgálni majd mint a gyári bridgestone duelerrel kellett. Ritkán akadok el akkor viszont mocskosul!!
Figyelj joske szerintem Te magad vagy cinikus, azzal meg nemkell felvágnod hogy diplomád van mert nekünk is akad, csak szerintem egy embert nem ezzel mérik
Azt azért elmagyarázhatnád, hogy miért nemszabad sebességben hagyni egy autót éjszakára mondjuk az udvaron.
Vagy pl egy lejtőn is csak kézifékezel??? nekem még nem szakadt el autómon kézifék kötél de volt akinek már igen, hát én nemnagyon bíznék szimplán ebben, és ezt semmiféle okoska magyarázat nemtudja megváltoztatni bennem hehe
Ha sebességben van az autó biztosan feszíti a motort és a hajtókarcsapágyak közül kipréseli az olajat is meg minden és ha ilyenkor hidegindítózol tuti szétvágja a motort mi!?!?!?!?
tudod nemcsak egyféleképpen lehet művelni a dolgokat
Még nem vettem gyárit a JDhez lehet, hogy amit ajánlanak hozzá a kezelésibe az már rég nem is kapható.
Az viszont tény, hogy a régebbi adagolós 30-ast aminek 3 furatos a porlasztócsúcsa nagy hidegben nemigen lehet életre lehelni enélkül.
Viszont azt azért érezned kéne, hogy csak nagy általánosságban lehúzni a hidegindítót kicsit erős, ezért mert vannak kretének akik nem tudják használni. Nálam még soha nem okozott kárt a motorban.
Beszéltünk eddig itt személy-, terepjáró-, és pick-up autókról. Erre jössz a JD gyári start-pilotjával. Akkor nézzük ezt, régebbi motoroknál (és néha maiaknál) van start-pilot rendszer. És létezik az izzítógyertyás rendszer. A legújjabb motoroknál meg régebbieknél is, van ahol semmi sincs.
Start-pilotos az ifa pl. Na meg az Ifa-ban van izzító gyertya is a szívócsőben. A Zil meg úgy tudom izzítógyertyás rendszer. A mai "nagy" motoroknál vagy nincs semmi, pl. MAN, MB, Volvo, DAF, Caterpillar, vagy néha van gyári start-pilot. A gyár által kikisérletezett, tesztelt anyaggal!!!
Valahogy úgy hozta a fejlődés, hogy a kicsi motoroknál izzító gyertyás rendszer van. Ez vagy kézzel vezérelz, de ma már inkább elektronika vezérli. Mutass nekem olyan ma forgalomban lévő 3,5 megengedett össztömegíg, járművet amiben startpilot van! Ugye többségben nincs, csak a benzinkúton kapható fujkálható csodaszer.
A benzinkútnál vásárolható, ad-hoc ismeretlen eredetű spray vagy lötty-re írtam, hogy veszélyes a motorra.
De ha nagyon nem érdekel amit írtam, akkor nem kell foglalkozni vele. Sőt jobbat mondok, nem kell semmit elolvasni amit írtam, de ha jobban tetszik főleg nem kell elfogadni. Én sem teszem, ha nem érdekel valami vagy valaki.
Külön gartulálok a moderátoroknak, ha járnak erre, hogy simán benn maradhat bármiféle személyeskedő, gyalázkodó post. Nem igazán tesz jót a site hírének.
Ha meg még nem látták, akkor elnézést tőlük is.
Valóban. Megyek és visszaadom 15 évnyi dízelgenerátoros tapasztalat után a diplomámat.
Ja még csak annyit hogy a jd motorjain egy start-pilot rendszer van, amit sok helyen már nem használnak, mert felesleges. Mint mondtam egy MB tgk motor 1Mkm után -20 fokban köszönés után indul... Lehet a motor tervezők nem tudják, hogy ilyen van?
Itt most két okból nem fogom elmagyarázni:
Egyrészt a stílusod ismeretlenűl olyan cinikus hogy ezért én nem fárasztom magam. Ha meg akarod tudni, olvass utána vagy iratkozz be egy iskolába!
Másodsorban itt van egy golyó nevű IQ betyár akinek ha képébe tolom a választ még le is gyökerez. Amíg ő is itt postolgat, addig ebbe fórumba értelmes postot éb nem küldök!
Ez már csak ilyen ország...
toyota hilux nagyon jó nálunk a cégnél van igaz 2 éves amit az kap és birja! van másik cégnél navara álandó kerékcsapágyak volt már turbo gondja felfügesztés ha lejár a garanciája a navarának már meg is válnak töle és hilux lessz helyett a navara utcára való hilux terepre
Annyira azért ne fossál tőle bírják ezek az igát, ebben itt 300000km van kapja az ívet megy 4x4-ben rúgatódik rendszeresen terepen nemcsak egyenesben hoppá.
Felénk kanyarok is vannak
Figyelj már okoska!
ezt most írják éppen főcímoldalt a totalcar-on.
Persze egyébként is magától ertetődő de hogy jön ide a hidegindító spray???
Meg magyarázd el miért baj ha az udvaromon megállok az autóval és fokozatban marad és úgy pihen???
Mi baja lesz? Kéziféket minek baxtatni? csak befagy ha olyan van, meg használódik fokozottan a bowden meg minden...
Figyelj már te tényleg ennyire zizis vagy vagy csak iszol keményen???
Mondom a hátsó kerekek egyszerre hajtanak mert Sperr diffis! Hátsókerékkel szimplán közlekedek és szűk kanyarban aszfalton érezni hogy radíroz sőt kapargál a belsőíves kerék sőt ezt hallani is megnyiffan a gumi, meg azt is érezni hogy tolja az orrát el ilyenkor.
4x4-ben meg egész télen eljárunk évek óta ha havas jeges a pálya mert hátsókerékkel gyorsan stabilan nem lehet.
80km/h-ig javasolja a 4x4 hajtást könyve szerint én megyek gyorsabban is havas úton ha sietni kell. Jégen persze nem mert ott semmi sem fog rendesen.
Ez amúgy D22-es Navara nem az újfajta de írtam már számtalanszor.
Válasz #2801. hozzászólásra
A biztosító az ciki mert kaptam ajánlatot 94 ezer/év, és a végén egy kicsit kopogtattam a klaviatúrát és 34 ért megkötöttem, adó majd ezután jön!!!
Válasz #2799. hozzászólásra
Az új és az ilyen bemutató jármű között az a különbség,hogy ha 0-ást veszel akkor igaz a 4,7+fa de, akkor jön a számolás a szalonban,hogy asszongya metál felár, vonóhorog, platóbélés meg minden amit kérsz az felfelé viszi azaz 3-4 százassal több,hozzáadódik én meg odamentem megtetszett ,kérem ez ennyi ilyen felszereltséggel és fizetek!
Egy szóval nem állítom hogy ez egy szuper járgány ,de célszerű, nekem mint gazdának ez nagyon megfelel, ha kell terhet viszek ,ha kell akkor a 3 unoka is befér ,ha meg egyedül megyek akkor is kényelmes ,és gyönyörűen szólnak benne ventures, shadows ,instrumentális zenéim.
7. §31 (1) Az adó mértéke a 6. § (1) bekezdése szerinti adóalap után a gépjármű
- gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt.
(2) Az adó mértéke a 6. § (2)-(3) bekezdései szerinti adóalap esetén az adóalap minden megkezdett 100 kilogrammja után:
a) a légrugós vagy azzal egyenértékű rugózási rendszerű nyerges vontató, tehergépjármű, autóbusz esetén 1200 Ft,
b) az a) pont alá nem tartozó gépjárművek és pótkocsik esetén 1380 Ft.
(3) Az „E” betűjelű ideiglenes rendszámtáblával ellátott személyszállító gépjármű után 10 000 Ft, míg a tehergépjármű után 46 000 Ft adót kell fizetni. A „P” betűjelű ideiglenes rendszámtábla kiadása esetén 23 000 Ft adót kell fizetni. A gépjármű állandó rendszámtáblával való ellátását követő hónap 1. napjától az adófizetési kötelezettségre az általános szabályok az irányadók. Amennyiben a hatósági nyilvántartás szerint állandó rendszámmal ellátott gépjárműre „E” betűjelű ideiglenes rendszámtáblát adnak ki, ez után nem kell az e bekezdés szerinti adót megfizetni.
5003 hozzászólás
Válasz #2853. hozzászólásra
![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
és sajna még csak nem is én!
Pedig az Amarok eléggé tetszik, de az a laprugózás nincs ínyemre!
Válasz #2852. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
de azért már kifordítottál egy párat
Válasz #2851. hozzászólásra
Igen, de a lengéskényelme olyannyira elmarad a személykocsitól h képtelen lennék megszokni egy pickupot!!!
Válasz #2850. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
A pickapon sokszor csak azért van plató,hogy az áfa visszajőjjön
Végig olvastam ezt a topikot,pár gondolatot hozzáfüznék a leírtakhoz! Eleve ketté kellene választani ezeket az elméleteket. Vannak köztűnk olyanok akik,csak terepversenyzésről és autógyilkolásról beszélnek,és vannak olyanok akik az autót munkaeszközként használják! Jó magam a második kategóriába tartozom! Nem járok tökig sáros földutakon,szántáson!De az élet mindig hoz olyan gondot,hogy a határban járva adódik olyan akadály ,sárfolt ami lehet,hogy csak 5m ,de ezen normál autóval nem lehetne átjutni,erre veló az összkerékhajtás.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
1 mazda,2-L-200-as picap után CRV-t vásároltam!
Meguntam a picapok lassúságát,platón való szállitást,lopásra gondolok,10l feletti fogyasztást,klimázásra,akár a közúti közlekedést is beleértve!Idesorolnám a hátsó ülések szűkösségét is!
Ha összehasonlitom a honda autómata összkerékhajtását az előző picapokkal,hát terepen nemmarad alul aCRV!
Hosszú épitésű l-200 ha lecsúszott az útról a borozdába az csak akkor jött ki onnan,ha vége lett a borozdának!7, éve használom a hondát,és sajnálom azokat akik,és nagyon sokan vannak olyanok, akik csak a picap imigért használjk az autót,és nem a hasznáért!
Mégegyszer nem ofroadozom,csak dolgozom a mezőgazdaságban!
Jamo!
Figyeld az orosz csodákat!!!http://youtu.be/41yBv9UsTy4
Ne hidegindítót használjatok, hanem szilikont!!Kitűnő,és nem kopog tőle a motor!
Válasz #2845. hozzászólásra
![smile sneaky](/oldforum/images/smiles/sneaky.gif)
Én is ebben reménykedem. 235/70 R16 Kár hogy még nem tudtam kipróbálni mert mióta fenn van azóta meg vagyok fázva.
Hagyjátok már abba!
Nem vagyunk egyformák... mindenkinek megvan a maga "igazsága". Ha valakinek nem tetszik a másik véleménye akkor figyelmen kívül is lehet hagyni vagy le is lehet alacsonyodni olyan szintre ami a hozzászólót minősíti vagy meg is lehet kultúráltan kritizálni.
Válasz #2840. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Az én B 2500 mazdámon 225/75R16 méretben volt ilyen gumi még 2001-ben, és gond nélkül teljesitett 120e km-et(defektmentesen).
Válasz #2830. hozzászólásra
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Tegyél meg nekem egy szivességet.Sorold már fel légyszives , hogy milyen tipusú terepjáróba ill pickupba mennyi kilométert tettél és milyen hibákat tapasztaltál.Én 97-ben vettem át a gépészmérnökit, de ez nem jelent semmit , viszont az elmult 19 évben mentem kb 1M kilométert(Lada Niva,Toyota HIlux,Mazda B2500)és javitom a kollégák Micuját ,Ford Rangert és két öreg Nissan pickupot.Tehát most is azt mondon, hogy beszélsz csak össze-vissza.Forog a bicska a zsebemben.
Válasz #2842. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Rendben! Bár abban biztos vagyok, hogy kevesebbet kell húzgálni majd mint a gyári bridgestone duelerrel kellett. Ritkán akadok el akkor viszont mocskosul!!
Válasz #2840. hozzászólásra
Ezek igen jó mindenes gumik!
Meglepő hogy terepen is elég sokáig eljut vele az ember pedig nem bütykös gumi.
azért az igazi sarazáshoz ésszel állj majd hozzá
Válasz #2830. hozzászólásra
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Figyelj joske szerintem Te magad vagy cinikus, azzal meg nemkell felvágnod hogy diplomád van mert nekünk is akad, csak szerintem egy embert nem ezzel mérik
Azt azért elmagyarázhatnád, hogy miért nemszabad sebességben hagyni egy autót éjszakára mondjuk az udvaron.
Vagy pl egy lejtőn is csak kézifékezel??? nekem még nem szakadt el autómon kézifék kötél de volt akinek már igen, hát én nemnagyon bíznék szimplán ebben, és ezt semmiféle okoska magyarázat nemtudja megváltoztatni bennem hehe
Ha sebességben van az autó biztosan feszíti a motort és a hajtókarcsapágyak közül kipréseli az olajat is meg minden és ha ilyenkor hidegindítózol tuti szétvágja a motort mi!?!?!?!?
tudod nemcsak egyféleképpen lehet művelni a dolgokat
Megkapta a karácsonyi ajándékot a Mazdi. Felraktuk az új sártaposó cipellőket.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130101111442_2012-12-27-331.jpg)
Válasz #2838. hozzászólásra
Még nem vettem gyárit a JDhez lehet, hogy amit ajánlanak hozzá a kezelésibe az már rég nem is kapható.
Az viszont tény, hogy a régebbi adagolós 30-ast aminek 3 furatos a porlasztócsúcsa nagy hidegben nemigen lehet életre lehelni enélkül.
Viszont azt azért érezned kéne, hogy csak nagy általánosságban lehúzni a hidegindítót kicsit erős, ezért mert vannak kretének akik nem tudják használni. Nálam még soha nem okozott kárt a motorban.
Válasz #2833. hozzászólásra
Ugye azt te is érzed, a gyári start-pilot és a hidegindító spray nem azonos?
Válasz #2819. hozzászólásra
Beszéltünk eddig itt személy-, terepjáró-, és pick-up autókról. Erre jössz a JD gyári start-pilotjával. Akkor nézzük ezt, régebbi motoroknál (és néha maiaknál) van start-pilot rendszer. És létezik az izzítógyertyás rendszer. A legújjabb motoroknál meg régebbieknél is, van ahol semmi sincs.
Start-pilotos az ifa pl. Na meg az Ifa-ban van izzító gyertya is a szívócsőben. A Zil meg úgy tudom izzítógyertyás rendszer. A mai "nagy" motoroknál vagy nincs semmi, pl. MAN, MB, Volvo, DAF, Caterpillar, vagy néha van gyári start-pilot. A gyár által kikisérletezett, tesztelt anyaggal!!!
Valahogy úgy hozta a fejlődés, hogy a kicsi motoroknál izzító gyertyás rendszer van. Ez vagy kézzel vezérelz, de ma már inkább elektronika vezérli. Mutass nekem olyan ma forgalomban lévő 3,5 megengedett össztömegíg, járművet amiben startpilot van! Ugye többségben nincs, csak a benzinkúton kapható fujkálható csodaszer.
A benzinkútnál vásárolható, ad-hoc ismeretlen eredetű spray vagy lötty-re írtam, hogy veszélyes a motorra.
De ha nagyon nem érdekel amit írtam, akkor nem kell foglalkozni vele. Sőt jobbat mondok, nem kell semmit elolvasni amit írtam, de ha jobban tetszik főleg nem kell elfogadni. Én sem teszem, ha nem érdekel valami vagy valaki.
Külön gartulálok a moderátoroknak, ha járnak erre, hogy simán benn maradhat bármiféle személyeskedő, gyalázkodó post. Nem igazán tesz jót a site hírének.
Ha meg még nem látták, akkor elnézést tőlük is.
Kedvenc kis videó, de angol tesztnél mindig angol kocsi nyer!
Nincs több kérdés!
Válasz #2832. hozzászólásra
Add.
Nem felesleges az hidd el, ésszel használva meghosszabbítja az aksi és az önindító életét, csak tudni kell használni.
Válasz #2831. hozzászólásra
Valóban. Megyek és visszaadom 15 évnyi dízelgenerátoros tapasztalat után a diplomámat.
Ja még csak annyit hogy a jd motorjain egy start-pilot rendszer van, amit sok helyen már nem használnak, mert felesleges. Mint mondtam egy MB tgk motor 1Mkm után -20 fokban köszönés után indul... Lehet a motor tervezők nem tudják, hogy ilyen van?
Válasz #2830. hozzászólásra
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Amit a hidegindításról írtál az tényleg baromság ebben a formában.
Válasz #2812. hozzászólásra
Itt most két okból nem fogom elmagyarázni:
Egyrészt a stílusod ismeretlenűl olyan cinikus hogy ezért én nem fárasztom magam. Ha meg akarod tudni, olvass utána vagy iratkozz be egy iskolába!
Másodsorban itt van egy golyó nevű IQ betyár akinek ha képébe tolom a választ még le is gyökerez. Amíg ő is itt postolgat, addig ebbe fórumba értelmes postot éb nem küldök!
Ez már csak ilyen ország...
Válasz #2828. hozzászólásra
Respect haver, de innentől fogva bannollak.
Válasz #2773. hozzászólásra
Most olvastam a hozzászólásaidat és szerintem veled az a baj:hogy szimplán csak gyökér vagy.OFF!
Válasz #2826. hozzászólásra
Rendelhető extra felszerelés.
Válasz #2824. hozzászólásra
Régi 8ezresbe (00és10) szerintem nincs vagy ha van akkor azt nagyon elrejtették
Válasz #2823. hozzászólásra
Ezt magyarázd el a Hazard megye lordjainak is :-D
Válasz #2822. hozzászólásra
Miből gondolod, hogy nincs benne?
(apropó, a linkelt oldalon: "features" fülön az "engine" részben, a "Attachments, cold weather start aids" cím)
Válasz #2821. hozzászólásra
![smile scared](/oldforum/images/smiles/scared.gif)
Sőt, az enyémből meg csak akkor lehet kiszállni, ha nyitva van az ajtó!!!
Na BÚÉK! Mindenkimennnyenmulatni!!!!
Válasz #2819. hozzászólásra
Miért nem tudnak beleszerelni izzógyertyát ami nem annyira káros a motorra?
Válasz #2812. hozzászólásra
A SAABomból meg csak akkor tudom kivenni a kulcsot, ha rükvercbe tettem (c:
toyota hilux nagyon jó nálunk a cégnél van igaz 2 éves amit az kap és birja! van másik cégnél navara álandó kerékcsapágyak volt már turbo gondja felfügesztés ha lejár a garanciája a navarának már meg is válnak töle és hilux lessz helyett a navara utcára való hilux terepre
Válasz #2804. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20121231163749_Screen_shot_2012-12-31_at_16.36.39.jpg)
(mindezek mellett az amerikai JD traktorokba gyárilag lehet indítósprayt rendelni... kétségtelen, hogy nem bolondbiztos a módszer, de működik)
Pl. itten van
Válasz #2815. hozzászólásra
nálam megy
Válasz #2812. hozzászólásra
pont írni akartam neki még biztos nem fagyott be kézifék
Válasz #2815. hozzászólásra
hátha így
Válasz #2813. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Ezt szúrd be ide mégegyszer mert csak egy fekete négyszöget látni semmi élet benne
Válasz #2799. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Annyira azért ne fossál tőle bírják ezek az igát, ebben itt 300000km van kapja az ívet megy 4x4-ben rúgatódik rendszeresen terepen nemcsak egyenesben hoppá.
Felénk kanyarok is vannak
Válasz #2811. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Nyavara ide vagy oda de rendesen csorog a tájszólásos emberke nyála amikor egy rendes autót vezethetett
Válasz #2804. hozzászólásra
Figyelj már okoska!
ezt most írják éppen főcímoldalt a totalcar-on.
Persze egyébként is magától ertetődő de hogy jön ide a hidegindító spray???
Meg magyarázd el miért baj ha az udvaromon megállok az autóval és fokozatban marad és úgy pihen???
Mi baja lesz? Kéziféket minek baxtatni? csak befagy ha olyan van, meg használódik fokozottan a bowden meg minden...
Válasz #2791. hozzászólásra
Figyelj már te tényleg ennyire zizis vagy vagy csak iszol keményen???
Mondom a hátsó kerekek egyszerre hajtanak mert Sperr diffis! Hátsókerékkel szimplán közlekedek és szűk kanyarban aszfalton érezni hogy radíroz sőt kapargál a belsőíves kerék sőt ezt hallani is megnyiffan a gumi, meg azt is érezni hogy tolja az orrát el ilyenkor.
4x4-ben meg egész télen eljárunk évek óta ha havas jeges a pálya mert hátsókerékkel gyorsan stabilan nem lehet.
80km/h-ig javasolja a 4x4 hajtást könyve szerint én megyek gyorsabban is havas úton ha sietni kell. Jégen persze nem mert ott semmi sem fog rendesen.
Ez amúgy D22-es Navara nem az újfajta de írtam már számtalanszor.
Válasz #2809. hozzászólásra
Ráfutóval 2210kg, nélkül 970kg!
Válasz #2808. hozzászólásra
Teherautónak tényleg nem is rossz választás az Isuzu. Azt megnéznéd, hogy a forgalmi mennyi a legnagyobb vontatható össztömeget enged meg?
Válasz #2801. hozzászólásra
A biztosító az ciki mert kaptam ajánlatot 94 ezer/év, és a végén egy kicsit kopogtattam a klaviatúrát és 34 ért megkötöttem, adó majd ezután jön!!!
Válasz #2799. hozzászólásra
Az új és az ilyen bemutató jármű között az a különbség,hogy ha 0-ást veszel akkor igaz a 4,7+fa de, akkor jön a számolás a szalonban,hogy asszongya metál felár, vonóhorog, platóbélés meg minden amit kérsz az felfelé viszi azaz 3-4 százassal több,hozzáadódik én meg odamentem megtetszett ,kérem ez ennyi ilyen felszereltséggel és fizetek!
Egy szóval nem állítom hogy ez egy szuper járgány ,de célszerű, nekem mint gazdának ez nagyon megfelel, ha kell terhet viszek ,ha kell akkor a 3 unoka is befér ,ha meg egyedül megyek akkor is kényelmes ,és gyönyörűen szólnak benne ventures, shadows ,instrumentális zenéim.
Válasz #2803. hozzászólásra
7. §31 (1) Az adó mértéke a 6. § (1) bekezdése szerinti adóalap után a gépjármű
- gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt.
(2) Az adó mértéke a 6. § (2)-(3) bekezdései szerinti adóalap esetén az adóalap minden megkezdett 100 kilogrammja után:
a) a légrugós vagy azzal egyenértékű rugózási rendszerű nyerges vontató, tehergépjármű, autóbusz esetén 1200 Ft,
b) az a) pont alá nem tartozó gépjárművek és pótkocsik esetén 1380 Ft.
(3) Az „E” betűjelű ideiglenes rendszámtáblával ellátott személyszállító gépjármű után 10 000 Ft, míg a tehergépjármű után 46 000 Ft adót kell fizetni. A „P” betűjelű ideiglenes rendszámtábla kiadása esetén 23 000 Ft adót kell fizetni. A gépjármű állandó rendszámtáblával való ellátását követő hónap 1. napjától az adófizetési kötelezettségre az általános szabályok az irányadók. Amennyiben a hatósági nyilvántartás szerint állandó rendszámmal ellátott gépjárműre „E” betűjelű ideiglenes rendszámtáblát adnak ki, ez után nem kell az e bekezdés szerinti adót megfizetni.
Vannak adókedvezmények, adómentességek...
Válasz #2803. hozzászólásra
Mindent megtalálsz itt