Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.51 FtUSD394.94 FtCHF438.4 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Eszembe nem jutott hogy bántsalak Titeket! Egyszer egy fórumtalin aztmondta egy faxa srác hogy, "tudod 80% hecc és 20% egyéb", De jó, ha titeket ennyire zavar akkor befejeztem.
Szerintem is fontos megbeszelni, hogy melyik mezogazdasagi geppel, eszkozzel, technologiaval mik a tapasztalatok. A marketing kommunikaciobol sokszor nem tudhatod, hogy X hasznalat utan milyen dolgok jonnek ki. Emellett termeszetes, hogy itt velemenyeket is olvashatsz minositessel egyutt.
Napról napra ellenszenvesebbé válsz ám! Pedig a fórumtali után hazafelé jól kibeszéltünk hogy te egy faxa csávó vagy!!!! Vagy nem???????????
Jó a gép és nem kell ide ommni se nebraska mi itt élünk egymás mellett és látjuk ki mit és hogyan csinál! Nincs itt lehetőség egyikünknek se félre dumálni mert a másik egyből látná! Hidd el hogy itt jól beváltak a Nissanok!
El kell jönni kipróbálni ha ennyire hitetlen vagy és ne a fórumon sok ember előtt minősítsd a cimborát!!! Mert a következő találkozón
Nekem mindegy hogy nissan vagy samu ferga vagy mtz. Mindegyik csak vasdarab amivel dolgozni kell.
Nem misztifikálom egyiket se hogy ez a "legjobb". Gép gép. Fő lényeg hogy minél kevésbé keljen vele összeolajoznom a kezem.
de mindig olyan hülyeségeket írogatsz mint a mostani hozzászólásod...
sosem írtam dicshimnuszról vagy ódákról csak a tapasztalataimat, csak úgy mint teis samuról csak mi ezzel nem baxtatunk Téged hoppá
DE most mit mondjak rá? Állítsunk egy oltárt a következő főrumtalin a nissanoknak és évente koszorúzzuk őket! Közben éltető dicshimnuszok fognak szólni kihangosítón róluk. Így már jó?
Ezek csak vasdarabok. Kár vitázni róluk. Kinek a pap kinek a papné.
Látom ebben az egyben sosem fogunk kiegyezni
sebaj így van jól!
Azért ez a nissanos duma kicsit már buzerálás mert 9évre halt meg 280ezer km-nél úgy hogy traktorként vagy autópályás belsősávos autóként volt használva.
Ja és átlag 8 literből mindezt és még majdnem sokat is mondtam...
Samuval semmi bajom, de semmivel sem jobb terepen mint a nívea! csak ahogy mondod ritkábban kell szerelni meg biztosan kevesebbet is eszik.
tény, hogy valódi offroadnál az 1,7-es nívea szűk 40km-en 25 liter benzintől többet megevett ezt aláírom!
Ja hát igen. A nissan is faxa kocsi csak félévente ki kell tenni kicsit a főtengelyét a fényre hogy erőtgyüjtsön.
Bírom mikor valaki azzal jön hogy pl az uaz a legjobb terepjáró csak robur hidak kellenek alá, difizárasra megcsinálva, meg ford v6os motor bele automata váltóval és akkor már tényleg jól teljesít. DE akkor ha arra a tákolmányra samu kasznit barkácsolnánk rá akkor samu lenne a legjobb trepjáró.
A níva a szemembe annyit se ér mint egy egy nissan. Annak való aki nem fér otthon a sok benzintől, és szeret rendszreesen orosz vasakat csavarozni.
Nem azért te lüke, de a níva gyári vagy inkább a fenyőmintás gumikkal odabax rendesen!
Emelni kell rajta kicsit, diffit picit lejjebb hézagolni hogy ne feszűljön a féltengő oszt szevasz.
Üzemanyagtartály bentvan padlólemez felett és mégis elfér benne 4ember rendesen.
Samun safőr űlésből megfogom a hátsóablakot hehe
terepjáró képességnél utolsó szempont a lóerő. Enyém 1000ccm, 45 ló erő. De pl egy 17es nivával egy bolygón se lehet említeni menetdinamikában sem. Bár nem tudom azok hány lóerősek de gondolom több mint 45.
Láttam már hasonlót somogybabodon a dioferes csávónak vagy 10 évvel ezelőtt. Mindenki küzdött a dagonyában, ott volt egy nagy steyer az húzgálta ki a vasakat. Megérkezett a szóbanfrogó samuval a srác, szőke bombázó mellette a kocsiba, bikini ponyva. A kocsi patyolat tiszta. Amikor meglátta közönség kifütyülték hogy túl tiszta az autó. Csávó szép komótosan bedöcögött a sok uaz meg CJ7es közé a dagonyába. Y-ba megfordult közöttük keresztbe és kijött ugyanazon az oldalon ahol bement. mindezt úgy mintha a Mártában sétakocsikázna egy kövér gázfröccsöt se nyomott. Valahogy a füttyszó is átment előbb bamba csöndbe majd éljenzésbe-tapsolásba.
Én a slickgumira esküszöm. Egyszer volt jó gumi az egyik samumom el is adtam a felszerelés után kb 2-3 héttel. Amúgy mindig csak annyira legyen jó hogy hatvannal még lehessen vele aszfalton menni. Ha nem lehet akkor az azt jelenti hogy már nagyon vászonszakadt, megérett a cserére. ( az elsőt ilyenkor lecseréljük hátsóra ott még elemegy)
ottan? Ha üres lenne a platója a nissannnak akkor csak vakarózna...
A samu hóba mutat a leggyengébben. Nincs hozzá súlya hogy törje zúzza. Én amikor elakadtam vele mindig úgy hogy felült a kicsit fagyott havon. Kiszáltam belőle besülyedtem térdig de a kis samu alatt keményen tartott a hó a 4 kerék pedig csak kapircsolt. Nehezebb kocsi megtöri maga alatt a havat és megy tovább.
Na ebben biztos egyben maradt a teáskészlet!
Láttam én ilyen lakókocsit de az olyan volt hogy a tengelye valami hidrómotoros volt és mikor elakadtak akkor az ürge bent rákapcsolta a kocsiba az áramot és elkezdte kitolni a lakókocsi az autót.
Jól nézett ki,de elsősorban amcsi fakitermelőknek szánták a kamionok pótlyára meg kamionok nem hajtott tengelyei helyére.
Most hárman. Volt velünk egy csinos huszonéves leányka (hú, ha én ezt neki elmondom), ő a húgom. A hozzám hasonló méretekkel rendelkező másik srác meg a vőlegénye ;)
5003 hozzászólás
Válasz #2101. hozzászólásra
Úgy, hogy .Szabi. a leggyengébb embere Ermikének, szűk 2méter 120 kiló és ha megszólal elszaladnak az emberek
Én értem a poént de ez már a "nemvagy te egy kicsit kabbeafaxom?" -kategória néha
Az egész summája, hogy a samu apró terepre triálozni mászkálni saraskodni jó, egy pickup meg DOLGOZNI mind e közben
Válasz #2102. hozzászólásra
gondolom vesz egy nissant
Válasz #2097. hozzászólásra
ennyit bírt ?
Válasz #2099. hozzászólásra
Eszembe nem jutott hogy bántsalak Titeket! Egyszer egy fórumtalin aztmondta egy faxa srác hogy, "tudod 80% hecc és 20% egyéb", De jó, ha titeket ennyire zavar akkor befejeztem.
Szabi hogy jön a képbe?
Válasz #2094. hozzászólásra
Szerintem is fontos megbeszelni, hogy melyik mezogazdasagi geppel, eszkozzel, technologiaval mik a tapasztalatok. A marketing kommunikaciobol sokszor nem tudhatod, hogy X hasznalat utan milyen dolgok jonnek ki. Emellett termeszetes, hogy itt velemenyeket is olvashatsz minositessel egyutt.
Válasz #2096. hozzászólásra
már megint ez mire volt jó?????
Napról napra ellenszenvesebbé válsz ám! Pedig a fórumtali után hazafelé jól kibeszéltünk hogy te egy faxa csávó vagy!!!! Vagy nem???????????
Jó a gép és nem kell ide ommni se nebraska mi itt élünk egymás mellett és látjuk ki mit és hogyan csinál! Nincs itt lehetőség egyikünknek se félre dumálni mert a másik egyből látná! Hidd el hogy itt jól beváltak a Nissanok!
El kell jönni kipróbálni ha ennyire hitetlen vagy és ne a fórumon sok ember előtt minősítsd a cimborát!!! Mert a következő találkozón
De .Szabi. velem lesz!!!!!
Válasz #2097. hozzászólásra
bocs 2006-os 2,7-ér
lenne egy mitsukocsi eladó 140000kmrel intense plus
Válasz #2095. hozzászólásra
Ááá dehogy, azok mind OMMI által hitelesített objektív méréseken alapuló vizsgálatok.
Válasz #2092. hozzászólásra
no-no-no-no,mit hogy ódákat több kötetes regényt,az általad preferált márkákról.
Válasz #2092. hozzászólásra
Szánom bánom "bűnömet"!
Nekem mindegy hogy nissan vagy samu ferga vagy mtz. Mindegyik csak vasdarab amivel dolgozni kell.
Nem misztifikálom egyiket se hogy ez a "legjobb". Gép gép. Fő lényeg hogy minél kevésbé keljen vele összeolajoznom a kezem.
Válasz #2092. hozzászólásra
Egyetértek!
Kicsit uncsi már!!!!
Válasz #2091. hozzászólásra
de mindig olyan hülyeségeket írogatsz mint a mostani hozzászólásod...
sosem írtam dicshimnuszról vagy ódákról csak a tapasztalataimat, csak úgy mint teis samuról csak mi ezzel nem baxtatunk Téged hoppá
Válasz #2090. hozzászólásra
DE most mit mondjak rá? Állítsunk egy oltárt a következő főrumtalin a nissanoknak és évente koszorúzzuk őket! Közben éltető dicshimnuszok fognak szólni kihangosítón róluk. Így már jó?
Ezek csak vasdarabok. Kár vitázni róluk. Kinek a pap kinek a papné.
Látom ebben az egyben sosem fogunk kiegyezni
sebaj így van jól!
Azért ez a nissanos duma kicsit már buzerálás mert 9évre halt meg 280ezer km-nél úgy hogy traktorként vagy autópályás belsősávos autóként volt használva.
Ja és átlag 8 literből mindezt és még majdnem sokat is mondtam...
Samuval semmi bajom, de semmivel sem jobb terepen mint a nívea! csak ahogy mondod ritkábban kell szerelni meg biztosan kevesebbet is eszik.
tény, hogy valódi offroadnál az 1,7-es nívea szűk 40km-en 25 liter benzintől többet megevett ezt aláírom!
Válasz #2086. hozzászólásra
Ja hát igen. A nissan is faxa kocsi csak félévente ki kell tenni kicsit a főtengelyét a fényre hogy erőtgyüjtsön.
Bírom mikor valaki azzal jön hogy pl az uaz a legjobb terepjáró csak robur hidak kellenek alá, difizárasra megcsinálva, meg ford v6os motor bele automata váltóval és akkor már tényleg jól teljesít. DE akkor ha arra a tákolmányra samu kasznit barkácsolnánk rá akkor samu lenne a legjobb trepjáró.
A níva a szemembe annyit se ér mint egy egy nissan. Annak való aki nem fér otthon a sok benzintől, és szeret rendszreesen orosz vasakat csavarozni.
Válasz #2087. hozzászólásra
Volumex komresszor nem semmi
Válasz #2086. hozzászólásra
azért egy ILYET eltudnék viselni a "tanyán"
Válasz #2085. hozzászólásra
Nem azért te lüke, de a níva gyári vagy inkább a fenyőmintás gumikkal odabax rendesen!
Emelni kell rajta kicsit, diffit picit lejjebb hézagolni hogy ne feszűljön a féltengő oszt szevasz.
Üzemanyagtartály bentvan padlólemez felett és mégis elfér benne 4ember rendesen.
Samun safőr űlésből megfogom a hátsóablakot hehe
Válasz #2084. hozzászólásra
Tudom neked az van akkor csak jó lehet. Nekünk meg van egy xar nissanunk.
Válasz #2083. hozzászólásra
azért a níveát se írd le terepen tud az legalább olyat mint a samu!
csak többetkell szerelni
Válasz #2082. hozzászólásra
terepjáró képességnél utolsó szempont a lóerő. Enyém 1000ccm, 45 ló erő. De pl egy 17es nivával egy bolygón se lehet említeni menetdinamikában sem. Bár nem tudom azok hány lóerősek de gondolom több mint 45.
ezekbe a samukba csak ilyen kicsi motorok vannak? 64-69LE? és mégis átmennek mindenen?
Válasz #2079. hozzászólásra
Láttam már hasonlót somogybabodon a dioferes csávónak vagy 10 évvel ezelőtt. Mindenki küzdött a dagonyában, ott volt egy nagy steyer az húzgálta ki a vasakat. Megérkezett a szóbanfrogó samuval a srác, szőke bombázó mellette a kocsiba, bikini ponyva. A kocsi patyolat tiszta. Amikor meglátta közönség kifütyülték hogy túl tiszta az autó. Csávó szép komótosan bedöcögött a sok uaz meg CJ7es közé a dagonyába. Y-ba megfordult közöttük keresztbe és kijött ugyanazon az oldalon ahol bement. mindezt úgy mintha a Mártában sétakocsikázna egy kövér gázfröccsöt se nyomott. Valahogy a füttyszó is átment előbb bamba csöndbe majd éljenzésbe-tapsolásba.
Válasz #2079. hozzászólásra
no akkor megnézem már
Válasz #2078. hozzászólásra
de ha az emlitett gumit valaki felteszi napi 5 hektárt feszánt vele
Válasz #2077. hozzászólásra
Én a slickgumira esküszöm. Egyszer volt jó gumi az egyik samumom el is adtam a felszerelés után kb 2-3 héttel. Amúgy mindig csak annyira legyen jó hogy hatvannal még lehessen vele aszfalton menni. Ha nem lehet akkor az azt jelenti hogy már nagyon vászonszakadt, megérett a cserére. ( az elsőt ilyenkor lecseréljük hátsóra ott még elemegy)
Válasz #2076. hozzászólásra
nézz rá az agrosatra az alkatrészeknél fasza kerekek vannak samura
Válasz #2072. hozzászólásra
ottan? Ha üres lenne a platója a nissannnak akkor csak vakarózna...
A samu hóba mutat a leggyengébben. Nincs hozzá súlya hogy törje zúzza. Én amikor elakadtam vele mindig úgy hogy felült a kicsit fagyott havon. Kiszáltam belőle besülyedtem térdig de a kis samu alatt keményen tartott a hó a 4 kerék pedig csak kapircsolt. Nehezebb kocsi megtöri maga alatt a havat és megy tovább.
Válasz #2074. hozzászólásra
Na ebben biztos egyben maradt a teáskészlet!
Láttam én ilyen lakókocsit de az olyan volt hogy a tengelye valami hidrómotoros volt és mikor elakadtak akkor az ürge bent rákapcsolta a kocsiba az áramot és elkezdte kitolni a lakókocsi az autót.
Jól nézett ki,de elsősorban amcsi fakitermelőknek szánták a kamionok pótlyára meg kamionok nem hajtott tengelyei helyére.
Az ausztrálok meg LandCruiserrel mennek kempingelni:
Válasz #2072. hozzászólásra
de ezután nem kőne kocsi, annyi rámegy a platóra
Válasz #2069. hozzászólásra
Jól megy a kis samu, de azért itt a Nissan úgy húzná a fáskocsit mint a rongyot.
A kis triálos terepen jobb a samu nyílvánvaló de az ilyeneken nem ezmeg egyértelmű.
Válasz #2069. hozzászólásra
Ezt is mikor máskor kelene csinálni mint ilyenkor..
Válasz #2059. hozzászólásra
Csúnya helyekre, erdőbe: UAZ
Mindenesnek:
Micsupicsu L200
Nem sok gond van vele. Megcsinálja amit kell. 1500kg vonóhoroggal elvisz mindent.
Válasz #2068. hozzászólásra
Itt a samu a futóval!
Válasz #2065. hozzászólásra
Látod ezért vettem teherautót is.Egy nagy folkszvagányt.55-öset!
Válasz #2065. hozzászólásra
utánfutót is veszünk
ha lesz mit cipeni
vannak ilyen 9 méteresek
az jó pont
Válasz #2059. hozzászólásra
komolyabb terhet szoktál e cieplni ? mert oda már más kategória kell
Válasz #2063. hozzászólásra
Fész hogy annyi fux lesz a nyakadba mint Bódy Gusztikának heeeee
Válasz #2062. hozzászólásra
ráfolyik a nyakamba viletlen.....
még több lé lesz a zsebembe
vagy
mégaranyosabb leszek hühűűűűű
Válasz #2061. hozzászólásra
Tetöcsomagtartó bakker.Pakolhatod az égig van hely böven.
Válasz #2060. hozzászólásra
oszt hova teszem a 1000l naftát ha?
vagy a 1000l ovasztott aranyat......he?
Válasz #2059. hozzászólásra
NO-NO! SAMU a király hehehehehe
azi beindult a dolog látom
sikerült fölkavartyolni a iszapot hehehe
no nemtom hangzottak e el tipusok mint lehetőségek a használ témában e.........
új témában?
micu?
vagy mellik?
hilu?
Válasz #2057. hozzászólásra
ok
Válasz #2056. hozzászólásra
Most hárman. Volt velünk egy csinos huszonéves leányka (hú, ha én ezt neki elmondom), ő a húgom. A hozzám hasonló méretekkel rendelkező másik srác meg a vőlegénye ;)
Válasz #2055. hozzászólásra
az tényleg szomszéd
ti hányan voltatok a saabtalálkozón? (csinos huszonéves lányka nem volt veletek?)
Válasz #2054. hozzászólásra
Én meg Szoboszlón