Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
ilyen jellemmel nyugodtan meettél volna a valóvillába énmeg azt mondom...
azért várlak, hogy megmutassad nekem, hogy a MI ifa kocsink vonórúdján a lyuk kisebb mint a nissankampón a gömb, amiew már 3-szor volt kb. ráakasztva...
bár nyáron melegben biztosan annyit tágult nincs igazam???
ne mond már nagyokos, most vasárnap jártam ott...
nomeg nemrégen éppen a garázs padlóját fúrkálták a cimborák szolgálatban, mert az a legmélyebb pontja az udvarnak és oda folyt a víz, ott állt meg nekik bent. Aztán ezeken meg letudott már szivárogni, ha feltudod fogni amit írok
hogy hová? ha ennyire képben vagy akkor tudnod kellene. Hát a telephelyre jóképű! hová máshová???!!!
Válasz #1098. hozzászólásra
Mi az hogy ma sem? Mikor kellet volna még? Meg nem is mondtad hogy hová kell menni. Vannak sokkal jobb ismerőseim Szendrőben, ha már oda szeretnék kirándulni. Én se mondtam domboldalt meg a fél fok betonon semmit sem számít meg sem látod. De ha van is benne fél fok akkor biztos hogy nem az épületbe lejt befelé hanem onnan kifelé. Részemről ennyi.
Edelényben a város közepén autósboltban mindent meglehet venni olcsóbban sokkal mint a gyári -ha ez közel van Neked esetleg.
Van unix-bárdi autó ilyen helyeken még.
Nekem a szeélyautómon tönkrementek, több keréknél is, aztán kiiktattam. Egyszerűen annyiba került volna amiből évekig leszervizelem magamnak. S különben is jobb abs nélkül autózni szerintem, én nem szeretem
Válasz #1090. hozzászólásra
Kedves Máté! Akkor a válaszból ítélve marad az Agroszan! Ha jól emlékszem Szendrőn a tűzoltóságon az udvarral egy szintben vannak a szer garázsok nem rémlik hogy honnan húzhatta ki a Ranger a Mercit meg ilyen súly különbségnél valószínű hogy magát húzta volna a Mercihez és nem fordítva. Az igaz hogy mind a kettőn van csörlő. Meg ha az Ermike olyan nagy haverod és azt se tudja hány éves vagy. Szóval ennyit a témáról. Szép napot.
Mi folyik itt kérem szépen három napig nem vagyok itt és elkap mindenkit a szófosás!?
Tehát amit én tudok:
A csávó tényleg meghúzta a pótkocsit és tényleg meg is törte az akkor még pár hónapos autót!
Még sose hívott fel ha ment off roadozni!!! Mi egyszer mentünk el az én Nissan Pick Up ommal és én elakadtam igaz előtte egy két gyalázatos helyről kijött az autó!
Királyul megemelte a kocsit, a minapi jégbeszakadásos sztorit értem mert ismerem ezeket az utakat! Nem mély vagy Ural nyomokról volt ott szó! Hanem egyszerű gázlókról amibe vastagon állt a víz!!!!
Szumma Szumárum
Kegyetlenül bánik a géppel! De sok sztorit hallok ettől attól, de a saját szememmel nem láttam még túlsok mindent avagy a nagypartos sztorit igen!
Minap hívtam mert mennem kellett az erdőre jöjjön de mindig siet mintha olyan sok dolga volna sose áll meg!
Még le kell neki nyugodnia!!! Akkor lesz ideje másokra is rendesen!!!!!!!!
De ő tudja!
Talán nem sértődik meg ezen hanem elgondolkodik!
Ahoz képest hogy 24 év körüli a kölyök sokmindent megélt és megcsinált ami egy 40 évesnek is becsületére várna, de még heves a gyerek!
Bár már van egy tündéri kislánya!
.Szabi. gyere már el hozzánk! Ha van puskád mert mondjuk vadászol akkor vendégül látlak!!! Az utiköltséged is kifizetem! Ha kell leküldöm érted az autót! GYere fel!
Vagy csináljuk itt a fórumtalálkozót igaz nem a világ közepe de a kicsit hosszabb útért kárpótolunk benneteket!
Hecci!
tűzoltóknak van egy Ford Ranger. Azon nemtudompontosan, de holnap megkérdem,hogy milyen és hány tonnás csörlő van, de a lényeg, hogy a Merci tűzoltóautót(természetesen full menetkészen felszereléssel, 2köbméter vízzel,teli gázolajjal mindenminden) szóval a mélyebben fekvő garázsból felhúzza a csörlő!!!!
a kamion üresbe van persze, de akkoris kicsi emelkedőn felfelé, küszöbön át...
Szóval kistraktort ami tud segíteni magán csak éppen nem elég simán kiszed egy fain!
Traktort kibírná venni az ilyen csőrlő az izgatna?
Velős gondolatokat várunk...
És persze csakis az írjon akinek van tapasztalata!
Szófosás nem érdekel...
Azt azért már mindenki levágja itt, h. nem ártana téged elzárni valahova... a többi nem őrülttől.... meg ne fertőzzd szerencsétleneket ott bacsólendbe
Pedig még csak hány éves vagy 10-12?????
És már most miket csinál!!!!
Lakat alá a gyereket! heheheheehe
Válasz #1073. hozzászólásra
Ha már játszunk akkor játszunk. De ha jobban utána néznél az Ifa kocsi vonószemének kisebb az átmérője mint a személyautók vonóhorgán a gömb átmérője. Hol van ez a telephely pontosan én is borsodban lakom elmennék megnézni.
dehogy is!
Ebben is 270ezer km van, olajakat mindig lecserélem, szűrőket is, bemelegítem, átvan nézve időnként, amit kell megkap.
A személyautót is hajtom, nem is kicsit, de karban van tartva.
A rakodót ne vedd ide barátom, mert azt mindenki hajtja és senki sem tartja karban hahaha
de abban is vagy 20ezer óra bennevan már nyugodt lehetsz
van egy fotóm a nissanról, még a régi kopott félterepes gumikkal, de azért terepen azzal is adtam neki, a gumiból adódó hiányosságait gázzal pótoltam
még alacsony is volt akkor,műr magasabb
sajnos valamiért sem a nívás sem a nissanos elakadós nagyon necces terepes fotók sincsenek meg. Még megkeresem a pendriveot amin lehet,mert évközben volt formattálva ez a gép, aztán valami nem faxa. Családfotók is alig vannak már.
Nem állt ez le sehol, de vizet kaphatott, mert most akartam cserélni a levegőszűrőt, csak rövidet hoztam el véltlenűl, aztán még visszaraktam a régit.
Szóval a szűrő után a turbóra menő szívó harmonikacső alján végig ottvan a saras víz lecsurgásának nyoma, illetve a harmonika cső hullámvölgyeiben is.
Plusz a levegőszűő műanyag háza belülről is olyan mint amikor a saras pocsolya felveri az autót.
Ezért ha találok gyári A-oszlopra kivezető csövet, akkor meg is fogom venni rá.
Haver én ha kell bármit utána akasztok. Hartmybácsi igen volt amikor a kéttengelyes ifa kocsit rajta 7tonna műtrágyával kihúztam a nagymagtár végiből,mert útban volt. De majdnem üresen a kocsit már fődről is húztam be a telephelyre. Egyszerűen a vonóhorogra akasztom a pótkocsit is. Bár amikor 7tonna volt rajta kibaxtam magammal, mert nem állt rá senki sem és váltáskor a rugók felhúzták a vonórúdat ztán leakadt majd hátulról úgy megtolt,hogy megugrott a nyakam
de sikerűlt kikasztnizni a vas lököst, nem nagyon látszik, csak a fény törik meg rajta, nem gyári a felület.
MTZ-t behúzni ha nem indúl meg ilyenek napi melója a gépnek.
Plusz a telephelyel szemben van egy nagy sziklás hegy. Aki járt már erre láthatta. No azon is felmenésben én artom a rekodrot. Motorral bármikro felrepűlök, deautóval a háromnegyedénél lévő kiálló sziklatömbre csak a első kerekeket tudtam eddig felkapatni. Akkora a part,hogy bő féltanknyi gázolajjal belevegősödött a rendszerem
Fekve kell kiszállni az ülésből, az ajtót alig bírtam kinyitni
semmi csodaság sincsen benne, gyári nissan még a régiféle japán anyag. Ha jó a sperr alatta és jó magas gumik vannak rajta akkor oda tud baxni de rendesen.
maj Ermike megvéd, hiszen neki van sajátj, plusz két új hiluxot hajt cégeset ful terepen mindig mindenkor.
és aki nem hiszi eljön és mindent amiben kételkedik megpróbálunk együtt, én állok elébe bármikor!!!
Tényleg szépeket írsz kihúzni a 7 tonna műtrágyát plusz a pótot meg teleszívja magát a légszűrő ház. Hová is akasztottad a pótkocsit az autón? És akkor a motorba miért is nem jutott víz, és miért nem állt le? Tényleg rakhatnál fel egy videót erről a csoda autót mert ha tényleg így van akkor szerintem mindenki ilyet venne.
Félre értetek.
Nem a nyom térgyig érő!!!!!
hanem olyan mély pocsolyák annak az útakon mindenhol! aoknak nem derékszögű merőleges az oldalfaluk, egyszerűen mélyek és nagyok.
Akkor halas fel az autó amikor mély éles nyomba esel bele. Ilyenbe minden autó ottmarad, de én NEM erről beszélek.
Az autó egy egyszerű 2002-3-as nissan régi navara 133lóerős gépezet. Új jó gumik vannak rajta, és bizony én sem csak határjárásra használom.
Rendszeresen járok offroadozni, ez az autó mindig olyan mint a gyekec.
Múltkor áradás előtt a bódván mentem át, kilincsekig ért, de olyan összefüggő saras vízeken is, hogy a legszűrőt teleszívta vele, pedig a lámpa magasságában szív az autó.
Barátomnak egy 2,8GR patrolja van, zsír Goodyear MT/R gumikkal, 33x11,5-ös méretben. Nekem 245/75 van csak, ez kisebb gumi, de jobban fog. Ez az új KM2-es Goodrich mudterrain. A nagy GR patrol hamarabb elakadt eddig mindig egyöntetűen Még nagyobb nehezebb mint a pickup, és hiába van benne diffizár, az nem úgy mászik el.
Plusz a merevhíd hátránya,hogy no az hamar leakad a nyomba! Ez meg elől lengőkaros és lefelé terpeszt ugye, plusz nincs ott a dolygómű gömbje sem. Kb10centivel magasabb a navara ezen a helyen.
Voltak képek, még AT/R goodyear gumikkal is olyan helyeken eljártam vele hogy ihajj. A minap kerestem őket de bakker nemlelem. A cimborűmnak tuti van mert amikor offroadozunk egyik rokonát minig hozza aki jó telefonnal fotóz.
Node mindegy.
Ja azt elfelejtettem írni, hogy vanegy hely ahol nyáron búzával felborúlt az egytengelyes kocsi, pedig tele sem volt. Síma egyenes födút, csak abban is akkora félre merülős rész van, ráadásúl annak az alja meg takony igazi mocsár, kellemes volt fellapátolni onnan a búzát...
A lényeg,hogy ott is átverettem. Rendesen majdnem 45fokba áll az autó olyan méy felesoldalra. De elmegy. Igenis jó a sperrdifi, a nélküliek ilyen helyen megállnak, a felső kerekek kikaparnak.
Node látom senki sem hisz, én felajánlok egy téli -bármikor is legyen- offroad túrát! útvonalat megszrvezem, mentőtraktort kötelet embert intézem.
Ez most komoly akit érdekel hívjon fel!!!
Ma is megjártam már az utat,itt most a lehető legrosszabb. A megfagyott traktornyomoknak nyálkás a teteje a naptól,meg hogy +3 van.
Össze-vissza dobálja az autót,a múlt héten kiszakadt egy alsó kitámasztógömbfej is.
Ja,tényleg szanberg,kicsit nagyokat mondasz.
Én gyerekkorom óta tanyán lakok,jó másfél km földút van a kövesútig,fasza kötött talaj.
15 éve van terepjáróm,volt már minden,uaz,patrol,samurai...
Amiket írtál,én is nehezen tudom elképzelni.
Én nem határszemlére járok,hogy ahol nem akarok menni,ott nem megyek,hanem mindennap MUSZÁJ azt az utat megtennem.
Legyen /tényleg/ térdig érő hó,akár térdig érő befagyott traktor nyom.
Mikor leszakadt alattam a jég,én is traktort hívtam,pedig diffizár is volt,ami többet ér terepen mint a speer.
De mindegy,elhiszem hogy kemény a géped.
Azért ilyenkor valaki vehetné az akciót mobillal,hogy legalább megoszthasd velünk!!
figyelj!
eljössz megmutatom!
arra bizony vigyázni kell,hogy ne egyszerre essen bele nyomokba. Ha pedig féloldalasan van elmegy! Tegnap reggel erre van 4tanú(3traktoros+kombájnos) csak lestek, de még én is.
meg is lehet nézni az alját. Ezen nem olan kartervédő van mintegy hiluxon, ez nagyon vastag, mégis megtudtam nyomni a minap. A fagyos főd kemény ugye...
Aztmeg csak hiddel koma! jobbszéle olyan mélyen volt amikor beszakadt a jég alatta, hogy a kerék nemlátszott, ezt a mögöttem jövő traktorosom mondta.
persze a jég alatt sár volt meg nem elfagyott föld,azt tudja túrni, túrta is, a két első lengőkar között ahol a féltengely fut nemláttál semmit csak egy fődkockát
Magasabb umik vannak rajta, plusz megíveltem a laprugóit,elől pedig tekertem a torziósokon. Nem brutál nagy, csak a gyári állagához képest. H kiszállok belőle már nem a vádlim lesz saras a küszöbtől,hanem a térdhajlatom-combom alja.
Sajnos én már jártam igy.. Még tél sem kellet hozzá!! Ugy be estem a nyomok közzé hogy amikor a mentéshez kiérkezet az MTZ és csak ugy a vonohorogra tettük a láncot recseget az egész autó Gyorsan át kellet tenünk a vontatási pontjára ahonan lehet normálisan huzatni!!Ja és az MTZ -nek meg kellet fordulni mert az orával rá álva tolatva nem tudta kihuzni Ezért megfordult a srác és menetirányba tudot csak kiszedni!! Egyszoval én már játszotam ilyet amiröl a Szabi beszél!!
Hantaboy!
Térdig érő befagyott-beszakadozó traktornyomokban nem megy el 1 terepjáró sem ,ha sperr difis ,ha nem ugyanis lehasal a technika és akkor game over!Ne butitsd a népet!
Csörlő? Nissan patrol GR gyári oldallehajtás a váltóról, az tekeri a kötelet ahogy kell. Ha van mihez kötni akkor ér is valamit. Láttam már olyat a duna árterébe hogy egy suzuki és egy g merdzsó csörlőzte magát, egy fához. A fa elkezdett dőlni... így kispaniferezték a hegyét két másik fa tövéhez... akkor már három fa kezdett dőlni... azok hegyét is kispaniferezték a mögöttük lévő fa tövéhez. Így már öt fa dőlt... aztán kértek még spanifert így már nem tom hány fa dőlt egyszerre.. aztán már nem volt több spanifer... elkezdett sötétedni... jött egy nagy cater, kiásta a pandalt aztán felhúzgálta rajta az autókat. :)
Ekkor felgyujtottákk a dunát is... egy vitarás csávó rengeteg bokrot kivágott és belehordta a patak mederbe amin át kellett volna menni. Az ötlet bevált kb 2órás meó után faxa átkelőt épített és így ő elsőnek jutott át a túlpartra. A többeiek akik eddig lefikázták a művét egyből vérszemet kaptak és rajtoltak volna rá a potya átkelőre. Erre a vitarás csávó berágott ráöntötte a 20 liret tartalék üzemanyagját a "bokor hídra" és felgyújtotta... hogy a többieknek ne legyen. De a benyó lecsurgott az ágak között a patak vizébe. A patak 50 méter után beletorkolott a Dunába... ahogy m meggyújtotta a hidat a láng végig szaladt a patak tetején onnan ki a Dunára és úgy 200m hosszan elkezdett lángolni a Duna és szép lassan úszott lefelé a lángtenger rajta. Volt nagy csodálkozás minden részről...
Nívára Samuraira elég egy 2,5-4tonnás, ezekkel kitudod húzni egy fára és persze nem csak egyszer...
Haver Feroza-ra egy gagyi olcsót vett, de a célnak megfelel, már 3-4-szer kihozta a bajból, megérte. kb 20ezer Ft-be került, és még mindig tudja azt mint gyárilag.
De én a navarára egy Warn 5-8tonna körülit eltudnék viselni!!!!
Persze eléglenne kisebb is, mert kiszed egy gyengébb is, egy kis rásegítés gyakran elég tud lenni.
Ma is volt vele offroad. Reggel -8fok volt még mindig, pedig a nap már sütött egy ideje, aztán mentem körbe néztem a kombájn elé a "terepet" ,hogy hol lenne jó aratni. Itt úgykell elképzelni, hogy a földútakon a legkisebb gödör térgyig ér ami a nyomokból indít még lefelé. 5-8centi vastag jég mindenhol, fagyos kemény föld. A navara szaggatta szét a jeget, csak úgy ropogott csattogott alatta ahogy törtek a nagy táblák. Pedig több gázlón is mentem át ahol ajtóközépig ért a víz.
Kegyetlen és e a gumi is állat!
ameddig a földön van és érintkezik a talajjal egyszerűen nem áll meg! Mivel sper diffis ha csak egy hátsó kerék ér is a talajra elmegy és elrúgatja magát!
A többiek csak lestek hogy megint kimentem ott,ahová már jóideje a vadászok sem járnak a régi G merga terepjárókkal nívával samuval semmivel.
Amíg nem fagyott nagyon masszív fogs lassító sarak voltak, amibe a kis benzinesek fúltak bele, nekem is felező kettőben rendesen fogódott a motor gyakran!!!!
Jövőhéten cserélek a legszűrőt,mert tuti bevan sarasodva megint, minden ősz után kicserélem, mert telemegy sárral.
Kéne egy A-oszlopra építhető gyári légpípa, aki tud esetleg szóljon mert nagyon érdekel
5003 hozzászólás
Válasz #1103. hozzászólásra
meg mint közben kiderült egy igazi s*ggfej is.
ilyen jellemmel nyugodtan meettél volna a valóvillába énmeg azt mondom...
azért várlak, hogy megmutassad nekem, hogy a MI ifa kocsink vonórúdján a lyuk kisebb mint a nissankampón a gömb, amiew már 3-szor volt kb. ráakasztva...
bár nyáron melegben biztosan annyit tágult nincs igazam???
Válasz #1102. hozzászólásra
Tényleg jóképű vagyok. Köszi a dícséretet.
Válasz #1101. hozzászólásra
ne mond már nagyokos, most vasárnap jártam ott...
nomeg nemrégen éppen a garázs padlóját fúrkálták a cimborák szolgálatban, mert az a legmélyebb pontja az udvarnak és oda folyt a víz, ott állt meg nekik bent. Aztán ezeken meg letudott már szivárogni, ha feltudod fogni amit írok
hogy hová? ha ennyire képben vagy akkor tudnod kellene. Hát a telephelyre jóképű! hová máshová???!!!
Fendt 818...
Válasz #1098. hozzászólásra
Mi az hogy ma sem? Mikor kellet volna még? Meg nem is mondtad hogy hová kell menni. Vannak sokkal jobb ismerőseim Szendrőben, ha már oda szeretnék kirándulni. Én se mondtam domboldalt meg a fél fok betonon semmit sem számít meg sem látod. De ha van is benne fél fok akkor biztos hogy nem az épületbe lejt befelé hanem onnan kifelé. Részemről ennyi.
Válasz #1099. hozzászólásra
szerintem jó áron sehol sem...
Edelényben a város közepén autósboltban mindent meglehet venni olcsóbban sokkal mint a gyári -ha ez közel van Neked esetleg.
Van unix-bárdi autó ilyen helyeken még.
Nekem a szeélyautómon tönkrementek, több keréknél is, aztán kiiktattam. Egyszerűen annyiba került volna amiből évekig leszervizelem magamnak. S különben is jobb abs nélkül autózni szerintem, én nem szeretem
Sziasztok !!!Mondjátok, hol lehet jó áron ABS-érzékelôt(senzort) kapni jó áron Mitsubishi L200 ra ?
Válasz #1093. hozzászólásra
jólvan látom csak kötekedni bírsz, persze nem jöttél el ma sem...
nomeg mindent félre értessz, kákán is csomót keresel...
nem domboldalról beszéltem, hanem egy kis lejtőről. Tudod iyenkor egy fél fokos téma is nagyon sokat jelent.
Én meg persze hülye vagyok, Te jobban tudod itt mivan.
Fendt...
Válasz #1095. hozzászólásra
Anno MTZ-s korszakomba nálunk is suzuki samurai volt az önindító télen. :)
Válasz #1095. hozzászólásra
meg ilyeneket ?
Válasz #1092. hozzászólásra
ilyesmiket műveltek ti is ott a világ végén?????
Válasz #1093. hozzászólásra
ezt most nem rosszul aszondtad meg nekik
tehát: ezt most JÓL megaszondtad nekik....hehehehehhehe
Válasz #1090. hozzászólásra
Kedves Máté! Akkor a válaszból ítélve marad az Agroszan! Ha jól emlékszem Szendrőn a tűzoltóságon az udvarral egy szintben vannak a szer garázsok nem rémlik hogy honnan húzhatta ki a Ranger a Mercit meg ilyen súly különbségnél valószínű hogy magát húzta volna a Mercihez és nem fordítva. Az igaz hogy mind a kettőn van csörlő. Meg ha az Ermike olyan nagy haverod és azt se tudja hány éves vagy. Szóval ennyit a témáról. Szép napot.
Válasz #1091. hozzászólásra
Helló helló!!
Mi folyik itt kérem szépen három napig nem vagyok itt és elkap mindenkit a szófosás!?
Tehát amit én tudok:
A csávó tényleg meghúzta a pótkocsit és tényleg meg is törte az akkor még pár hónapos autót!
Még sose hívott fel ha ment off roadozni!!! Mi egyszer mentünk el az én Nissan Pick Up ommal és én elakadtam igaz előtte egy két gyalázatos helyről kijött az autó!
Királyul megemelte a kocsit, a minapi jégbeszakadásos sztorit értem mert ismerem ezeket az utakat! Nem mély vagy Ural nyomokról volt ott szó! Hanem egyszerű gázlókról amibe vastagon állt a víz!!!!
Szumma Szumárum
Kegyetlenül bánik a géppel! De sok sztorit hallok ettől attól, de a saját szememmel nem láttam még túlsok mindent avagy a nagypartos sztorit igen!
Minap hívtam mert mennem kellett az erdőre jöjjön de mindig siet mintha olyan sok dolga volna sose áll meg!
Még le kell neki nyugodnia!!! Akkor lesz ideje másokra is rendesen!!!!!!!!
De ő tudja!
Talán nem sértődik meg ezen hanem elgondolkodik!
Ahoz képest hogy 24 év körüli a kölyök sokmindent megélt és megcsinált ami egy 40 évesnek is becsületére várna, de még heves a gyerek!
Bár már van egy tündéri kislánya!
.Szabi. gyere már el hozzánk! Ha van puskád mert mondjuk vadászol akkor vendégül látlak!!! Az utiköltséged is kifizetem! Ha kell leküldöm érted az autót! GYere fel!
Vagy csináljuk itt a fórumtalálkozót igaz nem a világ közepe de a kicsit hosszabb útért kárpótolunk benneteket!
Válasz #1084. hozzászólásra
Hecci!
tűzoltóknak van egy Ford Ranger. Azon nemtudompontosan, de holnap megkérdem,hogy milyen és hány tonnás csörlő van, de a lényeg, hogy a Merci tűzoltóautót(természetesen full menetkészen felszereléssel, 2köbméter vízzel,teli gázolajjal mindenminden) szóval a mélyebben fekvő garázsból felhúzza a csörlő!!!!
a kamion üresbe van persze, de akkoris kicsi emelkedőn felfelé, küszöbön át...
Szóval kistraktort ami tud segíteni magán csak éppen nem elég simán kiszed egy fain!
Válasz #1085. hozzászólásra
Milyen meteszolg?
az már a világon sincsen....
sajnos volt... jól megszívtuk miatta, de ha eljössz elmesélek mindent.
Te hol laksz?
akkor lehet ismerjük egymást...
Válasz #1086. hozzászólásra
Válasz #1086. hozzászólásra
Arra én is kíváncsi leszek.
Válasz #1085. hozzászólásra
na, a logika szerint melyik lehet????
Válasz #1080. hozzászólásra
Szendrő? Az szép hely, Agroszan vagy Me-Te-Szolg?
Traktort kibírná venni az ilyen csőrlő az izgatna?
Velős gondolatokat várunk...
És persze csakis az írjon akinek van tapasztalata!
Szófosás nem érdekel...
Válasz #1080. hozzászólásra
Azt azért már mindenki levágja itt, h. nem ártana téged elzárni valahova... a többi nem őrülttől.... meg ne fertőzzd szerencsétleneket ott bacsólendbe
Pedig még csak hány éves vagy 10-12?????
És már most miket csinál!!!!
Lakat alá a gyereket! heheheheehe
ezen ne múljék, sör is van...
szanberg őrült...!
Pálinka behűtve??
Válasz #1078. hozzászólásra
Szia!
Szendrőben vagyunk, holnap jöhetsz, ha közel vagy még most is akár!
telszámom: húsz
572
2814
hozzál fényképezőt is, legalább minden megerősítődik!
most bálaszállító keret van az ifa kocsin de ha kell megpattintom 12 bálávalaztán húzzuk egy kört.
nagyon mást dolgozni úgy sem lehet.
Várlak
Válasz #1077. hozzászólásra
Igaz, én azt olvastam el, amira válaszoltál neki, sorry.
Válasz #1073. hozzászólásra
Ha már játszunk akkor játszunk. De ha jobban utána néznél az Ifa kocsi vonószemének kisebb az átmérője mint a személyautók vonóhorgán a gömb átmérője. Hol van ez a telephely pontosan én is borsodban lakom elmennék megnézni.
Válasz #1072. hozzászólásra
Neki nincs kivezetve, a 7tonna műkaki meg pár hozzászólással lejjebb van. Olvass utána.
Válasz #1074. hozzászólásra
dehogy is!
Ebben is 270ezer km van, olajakat mindig lecserélem, szűrőket is, bemelegítem, átvan nézve időnként, amit kell megkap.
A személyautót is hajtom, nem is kicsit, de karban van tartva.
A rakodót ne vedd ide barátom, mert azt mindenki hajtja és senki sem tartja karban hahaha
de abban is vagy 20ezer óra bennevan már nyugodt lehetsz
van egy fotóm a nissanról, még a régi kopott félterepes gumikkal, de azért terepen azzal is adtam neki, a gumiból adódó hiányosságait gázzal pótoltam
még alacsony is volt akkor,műr magasabb
sajnos valamiért sem a nívás sem a nissanos elakadós nagyon necces terepes fotók sincsenek meg. Még megkeresem a pendriveot amin lehet,mert évközben volt formattálva ez a gép, aztán valami nem faxa. Családfotók is alig vannak már.
A nissanra visszatérve, mindig így néz ki majdnem
Válasz #1073. hozzászólásra
Akkor kicsit figyelmetlenül olvastam
Nálunk a régi Fiat Tiponk volt hogy traktort huzigált be.
Válasz #1073. hozzászólásra
látom már, hogy te egy gépgyílkos vagy
tőled a gépek egyből az olvaszóba mennek
Nem állt ez le sehol, de vizet kaphatott, mert most akartam cserélni a levegőszűrőt, csak rövidet hoztam el véltlenűl, aztán még visszaraktam a régit.
Szóval a szűrő után a turbóra menő szívó harmonikacső alján végig ottvan a saras víz lecsurgásának nyoma, illetve a harmonika cső hullámvölgyeiben is.
Plusz a levegőszűő műanyag háza belülről is olyan mint amikor a saras pocsolya felveri az autót.
Ezért ha találok gyári A-oszlopra kivezető csövet, akkor meg is fogom venni rá.
Haver én ha kell bármit utána akasztok. Hartmybácsi igen volt amikor a kéttengelyes ifa kocsit rajta 7tonna műtrágyával kihúztam a nagymagtár végiből,mert útban volt. De majdnem üresen a kocsit már fődről is húztam be a telephelyre. Egyszerűen a vonóhorogra akasztom a pótkocsit is. Bár amikor 7tonna volt rajta kibaxtam magammal, mert nem állt rá senki sem és váltáskor a rugók felhúzták a vonórúdat ztán leakadt majd hátulról úgy megtolt,hogy megugrott a nyakam
de sikerűlt kikasztnizni a vas lököst, nem nagyon látszik, csak a fény törik meg rajta, nem gyári a felület.
MTZ-t behúzni ha nem indúl meg ilyenek napi melója a gépnek.
Plusz a telephelyel szemben van egy nagy sziklás hegy. Aki járt már erre láthatta. No azon is felmenésben én artom a rekodrot. Motorral bármikro felrepűlök, deautóval a háromnegyedénél lévő kiálló sziklatömbre csak a első kerekeket tudtam eddig felkapatni. Akkora a part,hogy bő féltanknyi gázolajjal belevegősödött a rendszerem
Fekve kell kiszállni az ülésből, az ajtót alig bírtam kinyitni
semmi csodaság sincsen benne, gyári nissan még a régiféle japán anyag. Ha jó a sperr alatta és jó magas gumik vannak rajta akkor oda tud baxni de rendesen.
maj Ermike megvéd, hiszen neki van sajátj, plusz két új hiluxot hajt cégeset ful terepen mindig mindenkor.
és aki nem hiszi eljön és mindent amiben kételkedik megpróbálunk együtt, én állok elébe bármikor!!!
Válasz #1070. hozzászólásra
Ha a levegőszűrő beömlője ki van vezetve magasabbra, akkor akár te is térdig lehetsz a vízben vezetés közben...
Válasz #1070. hozzászólásra
Azt hol írta hogy utána akasztotta?
Válasz #1069. hozzászólásra
Tényleg szépeket írsz kihúzni a 7 tonna műtrágyát plusz a pótot meg teleszívja magát a légszűrő ház. Hová is akasztottad a pótkocsit az autón? És akkor a motorba miért is nem jutott víz, és miért nem állt le? Tényleg rakhatnál fel egy videót erről a csoda autót mert ha tényleg így van akkor szerintem mindenki ilyet venne.
Félre értetek.
Nem a nyom térgyig érő!!!!!
hanem olyan mély pocsolyák annak az útakon mindenhol! aoknak nem derékszögű merőleges az oldalfaluk, egyszerűen mélyek és nagyok.
Akkor halas fel az autó amikor mély éles nyomba esel bele. Ilyenbe minden autó ottmarad, de én NEM erről beszélek.
Az autó egy egyszerű 2002-3-as nissan régi navara 133lóerős gépezet. Új jó gumik vannak rajta, és bizony én sem csak határjárásra használom.
Rendszeresen járok offroadozni, ez az autó mindig olyan mint a gyekec.
Múltkor áradás előtt a bódván mentem át, kilincsekig ért, de olyan összefüggő saras vízeken is, hogy a legszűrőt teleszívta vele, pedig a lámpa magasságában szív az autó.
Barátomnak egy 2,8GR patrolja van, zsír Goodyear MT/R gumikkal, 33x11,5-ös méretben. Nekem 245/75 van csak, ez kisebb gumi, de jobban fog. Ez az új KM2-es Goodrich mudterrain. A nagy GR patrol hamarabb elakadt eddig mindig egyöntetűen Még nagyobb nehezebb mint a pickup, és hiába van benne diffizár, az nem úgy mászik el.
Plusz a merevhíd hátránya,hogy no az hamar leakad a nyomba! Ez meg elől lengőkaros és lefelé terpeszt ugye, plusz nincs ott a dolygómű gömbje sem. Kb10centivel magasabb a navara ezen a helyen.
Voltak képek, még AT/R goodyear gumikkal is olyan helyeken eljártam vele hogy ihajj. A minap kerestem őket de bakker nemlelem. A cimborűmnak tuti van mert amikor offroadozunk egyik rokonát minig hozza aki jó telefonnal fotóz.
Node mindegy.
Ja azt elfelejtettem írni, hogy vanegy hely ahol nyáron búzával felborúlt az egytengelyes kocsi, pedig tele sem volt. Síma egyenes födút, csak abban is akkora félre merülős rész van, ráadásúl annak az alja meg takony igazi mocsár, kellemes volt fellapátolni onnan a búzát...
A lényeg,hogy ott is átverettem. Rendesen majdnem 45fokba áll az autó olyan méy felesoldalra. De elmegy. Igenis jó a sperrdifi, a nélküliek ilyen helyen megállnak, a felső kerekek kikaparnak.
Node látom senki sem hisz, én felajánlok egy téli -bármikor is legyen- offroad túrát! útvonalat megszrvezem, mentőtraktort kötelet embert intézem.
Ez most komoly akit érdekel hívjon fel!!!
Ma is megjártam már az utat,itt most a lehető legrosszabb. A megfagyott traktornyomoknak nyálkás a teteje a naptól,meg hogy +3 van.
Össze-vissza dobálja az autót,a múlt héten kiszakadt egy alsó kitámasztógömbfej is.
na erről beszéltem...
Ja,tényleg szanberg,kicsit nagyokat mondasz.
Én gyerekkorom óta tanyán lakok,jó másfél km földút van a kövesútig,fasza kötött talaj.
15 éve van terepjáróm,volt már minden,uaz,patrol,samurai...
Amiket írtál,én is nehezen tudom elképzelni.
Én nem határszemlére járok,hogy ahol nem akarok menni,ott nem megyek,hanem mindennap MUSZÁJ azt az utat megtennem.
Legyen /tényleg/ térdig érő hó,akár térdig érő befagyott traktor nyom.
Mikor leszakadt alattam a jég,én is traktort hívtam,pedig diffizár is volt,ami többet ér terepen mint a speer.
De mindegy,elhiszem hogy kemény a géped.
Azért ilyenkor valaki vehetné az akciót mobillal,hogy legalább megoszthasd velünk!!
Válasz #1057. hozzászólásra
figyelj!
eljössz megmutatom!
arra bizony vigyázni kell,hogy ne egyszerre essen bele nyomokba. Ha pedig féloldalasan van elmegy! Tegnap reggel erre van 4tanú(3traktoros+kombájnos) csak lestek, de még én is.
meg is lehet nézni az alját. Ezen nem olan kartervédő van mintegy hiluxon, ez nagyon vastag, mégis megtudtam nyomni a minap. A fagyos főd kemény ugye...
Aztmeg csak hiddel koma! jobbszéle olyan mélyen volt amikor beszakadt a jég alatta, hogy a kerék nemlátszott, ezt a mögöttem jövő traktorosom mondta.
persze a jég alatt sár volt meg nem elfagyott föld,azt tudja túrni, túrta is, a két első lengőkar között ahol a féltengely fut nemláttál semmit csak egy fődkockát
Magasabb umik vannak rajta, plusz megíveltem a laprugóit,elől pedig tekertem a torziósokon. Nem brutál nagy, csak a gyári állagához képest. H kiszállok belőle már nem a vádlim lesz saras a küszöbtől,hanem a térdhajlatom-combom alja.
Gyere már el koma! elviszlek területnézőbe!
Válasz #1059. hozzászólásra
ok legyen az!
Válasz #1057. hozzászólásra
Helyesbitek Hantaberg
Válasz #1057. hozzászólásra
Sajnos én már jártam igy.. Még tél sem kellet hozzá!! Ugy be estem a nyomok közzé hogy amikor a mentéshez kiérkezet az MTZ és csak ugy a vonohorogra tettük a láncot recseget az egész autó Gyorsan át kellet tenünk a vontatási pontjára ahonan lehet normálisan huzatni!!Ja és az MTZ -nek meg kellet fordulni mert az orával rá álva tolatva nem tudta kihuzni Ezért megfordult a srác és menetirányba tudot csak kiszedni!! Egyszoval én már játszotam ilyet amiröl a Szabi beszél!!
Válasz #1055. hozzászólásra
Hantaboy!
Térdig érő befagyott-beszakadozó traktornyomokban nem megy el 1 terepjáró sem ,ha sperr difis ,ha nem ugyanis lehasal a technika és akkor game over!Ne butitsd a népet!
Válasz #1054. hozzászólásra
Csörlő? Nissan patrol GR gyári oldallehajtás a váltóról, az tekeri a kötelet ahogy kell. Ha van mihez kötni akkor ér is valamit. Láttam már olyat a duna árterébe hogy egy suzuki és egy g merdzsó csörlőzte magát, egy fához. A fa elkezdett dőlni... így kispaniferezték a hegyét két másik fa tövéhez... akkor már három fa kezdett dőlni... azok hegyét is kispaniferezték a mögöttük lévő fa tövéhez. Így már öt fa dőlt... aztán kértek még spanifert így már nem tom hány fa dőlt egyszerre.. aztán már nem volt több spanifer... elkezdett sötétedni... jött egy nagy cater, kiásta a pandalt aztán felhúzgálta rajta az autókat. :)
Ekkor felgyujtottákk a dunát is... egy vitarás csávó rengeteg bokrot kivágott és belehordta a patak mederbe amin át kellett volna menni. Az ötlet bevált kb 2órás meó után faxa átkelőt épített és így ő elsőnek jutott át a túlpartra. A többeiek akik eddig lefikázták a művét egyből vérszemet kaptak és rajtoltak volna rá a potya átkelőre. Erre a vitarás csávó berágott ráöntötte a 20 liret tartalék üzemanyagját a "bokor hídra" és felgyújtotta... hogy a többieknek ne legyen. De a benyó lecsurgott az ágak között a patak vizébe. A patak 50 méter után beletorkolott a Dunába... ahogy m meggyújtotta a hidat a láng végig szaladt a patak tetején onnan ki a Dunára és úgy 200m hosszan elkezdett lángolni a Duna és szép lassan úszott lefelé a lángtenger rajta. Volt nagy csodálkozás minden részről...
Válasz #1054. hozzászólásra
Nívára Samuraira elég egy 2,5-4tonnás, ezekkel kitudod húzni egy fára és persze nem csak egyszer...
Haver Feroza-ra egy gagyi olcsót vett, de a célnak megfelel, már 3-4-szer kihozta a bajból, megérte. kb 20ezer Ft-be került, és még mindig tudja azt mint gyárilag.
De én a navarára egy Warn 5-8tonna körülit eltudnék viselni!!!!
Persze eléglenne kisebb is, mert kiszed egy gyengébb is, egy kis rásegítés gyakran elég tud lenni.
Ma is volt vele offroad. Reggel -8fok volt még mindig, pedig a nap már sütött egy ideje, aztán mentem körbe néztem a kombájn elé a "terepet" ,hogy hol lenne jó aratni. Itt úgykell elképzelni, hogy a földútakon a legkisebb gödör térgyig ér ami a nyomokból indít még lefelé. 5-8centi vastag jég mindenhol, fagyos kemény föld. A navara szaggatta szét a jeget, csak úgy ropogott csattogott alatta ahogy törtek a nagy táblák. Pedig több gázlón is mentem át ahol ajtóközépig ért a víz.
Kegyetlen és e a gumi is állat!
ameddig a földön van és érintkezik a talajjal egyszerűen nem áll meg! Mivel sper diffis ha csak egy hátsó kerék ér is a talajra elmegy és elrúgatja magát!
A többiek csak lestek hogy megint kimentem ott,ahová már jóideje a vadászok sem járnak a régi G merga terepjárókkal nívával samuval semmivel.
Amíg nem fagyott nagyon masszív fogs lassító sarak voltak, amibe a kis benzinesek fúltak bele, nekem is felező kettőben rendesen fogódott a motor gyakran!!!!
Jövőhéten cserélek a legszűrőt,mert tuti bevan sarasodva megint, minden ősz után kicserélem, mert telemegy sárral.
Kéne egy A-oszlopra építhető gyári légpípa, aki tud esetleg szóljon mert nagyon érdekel