Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdvözlöm a gazdatársakat! A micsukocsimon elszakadt a vezérszíj négy himbát eltört. A szelepek mozognak. Az lenne a kérdésem,hogy lekapjam-e a hengerfejet? kinek mi a véleménye?
Mi ujfajta L200-at nyúzunk,(szószerint)4 éves 120van benne,nem kíméljük ,8,5 az átlagfogyasztás ,de volt már 7 alatt,szervízben nem volt ezidáig,ma elkezdett nyikorogni az első fékbetét,még eredeti,gumik is a gyáriak,a légzsáklámps világít 3 hónapja,ennyi volt a hibája,fura volt megszokni az üléspoziciót,valószínű a következő is ilyen lesz
elmentem aludni basszus. folyamatosan nap mint nap, napját nemtudom már mióta este érkezek haza fél11kor meg ilyenek. Otthon az asszony meg már nagy pocakkal sikálóval vár szinte, van elegem meg melegem
hívj fel elbeszélgetek é véled meg bárkivel. Élőben is ha úgyvan, de ne a fórumozás alapján ítéljetek meg senkit! Egyszer azt írtam,hogy a fergán ha megnyomom a karfán az ódalsó gombot behúzatja az ekét a földbe. Erre lehurrogtak,hogy egyirányú munkahenger nemtud nyomatni ígyúgy nyínyányú....ja és hogy hülye vagyok a műszaki dolgokhoz. Na most aki ezt külsős elolvassa benne is ez fogalmazódik meg. Valójában meg versenymotorokat szerelek rendszeresen, autókat, most apának a commonrail motoros gépezetét nemtudta a spéci diesel szervíz sem megcsinálni, én egykét tapasztalatot telefonon megkérdeztem kolégáktól,hogy volt e már hasonló bajuk -persze nem volt- de szétszedtem és azóta is jó. meg sorolhatnám, amit ember csinált olyan nincsen,hogy ne oldjam meg. de egy hozzászólásomból kiderűl persze,hogy műszakilag hülye vagyok bakker...mindegy.
Szóval amikor így belendűlök úgy kiadom magamból a feszkót az ideget,hogy ihajj, nekem jól esik nemtagadom. Akit zavar ne olvassa el aztán béke van.
Egyébként meg nem szoktam hülyeségeket beszélni...
Fórumtalálkozón majd találkozunk oszt jónapot.
Ha nem lesz annyira kuuva messze akkor meg a nissannal megyek oszt jól megpattintjuk valahol ha már terepjáróképességeskedések vannak ebben a topicban
ma végre rájutottam a kombájnomra csinálni.
tegnap meg 4óra alatt betekertem 170bálát kényelmesen.
ez a McHale bálázó kegyetlen cucc. Voltak olyan rendek,hogy az 5455-öt megemelte a 210cm-es rendfelszedő éppenhogy csak átérte a szélességét, az orrsúly meg csak tolta maga előtt. A sodró előtt az mtz haskolt le olyanokat tekertettem az emberemmel.
A lényeg,hogy ezekre is ráhúztam akármikor gyorsan, bár azért visszábbkapcsoltam hogy 6-7-től ne legyen gyorsabb ezeken. A bálázó meg sem nyikkant, a 112lóerős motor ejtett a fordúlatából, egyszerűen nem bírod megfogni. Egy az egyben nyeli a kuuva vastag rendeket itt nincs lacafaxa, kemény a téma!
akit érdekel jöhet megmutatom, annyira nincs még sok,hogy bármelyik szomszédban ilyet lásson.
Eddig konkurenciátlanul viszi a pálmát! pedig mióta megvan direkt nézegetem az ismerősök cuccait Vicon, Claas, valami olasz Volagri vagy mi a túró...
Egyik barátomnak 2006-os de még a régi kasztnis L200-a van. Futóművel kínlódik, már mindent kicserélt benne 140ezer km alatt, és még mindig félre áll a kormány, bár már egyenesen megy. kb 5-6 lézeres futómű állítós profi cégnél volt, most már jó is...
Nagybátyjámnak 98-óta van L200, azóta mindig vett az új modellekből. A legjobb a 98-as mechanikus adagolós volt azzal gyakorlatilag egykét futómű elemen kívül nemkellett semmitsem cserélni. nomeg az elsőhajtásnak valami panelét vagy mit...aztán jött a 115lovas azzal már akadt egykét okosság. Most 2007-es van neki új kasztnis did motoros no ez meg már vicces az elsőhöz képest, bár még mindig nem sok baja van a mai megszokott új autók hibái mellett...
Van példa mindenre, ellenpélda is ezer. Kérdezzed Ermikét, nekünk nissan van, Ő ráadásúl még két új toyotát is hajt a cégénél. egyik vagy 3-4éves másik meg zsír új. Majd elmondja hol mi a jó.
Micu motor elfut 500ezret ha nincsen nagyon bántva, tartós erős konstrukció, ugyanolyan mint a többi ilyen pickup. Csak 10 liter alatt nem tud fogyasztani illetve két vezérmű szíjj kell rá, a többi téren meg egy fokkal sem jobb mint a többi.
Én L200-at akartam venni először, csak nem találtam 1998-as mechanikus adagolósat egyben lévőt illetve ami fain volt azokért meg annyira sokat kértek,hogy a 2003-as nissant ami 5esztendővel fiatalabb, erősebb,gyorsabb, kevesebbet fogyaszt úgy 2-3literrel mindenhol, ráadásúl ugyanolyan tartós és strapabíró, tehát nem volt kérdés mi legyen.
Hiluxokból azok a csúnya kockalámpás turbósok is többe kerűltek, azok meg egyrészt nagyon csúnyák, másrészt nagyon gyengék is, nem érnek használati értékben élvezeti értékben ennyit. Mazdákból az őjak egész pofásak de a régebbiek amiket akkor a nissan árán lehetett venni hát nem is tudom... Ford van itt a tűzoltóságon, jól szuperál, bár még fiatal, de nem tdci hanem a kifutó modell a régi rangerekből. Az is 10liter alatt nem fogyaszt. Pestire mentek vele 140-ekkel végig 16litert evett. Barátok a tűzoltók, elmondták,hogy mennyi is az ennyi.
Én még 10litertől többet nem tudtam kiverni ebből. 700km-et akármikor elfut egy tankból ami 70liter kb. Ezt árvízben 1-2fokozatokban való haladás mellett, soksok terepezéssel, vontatással is maximum eddig. Ha csak úgy szólóban használom személyautóként 7,1-8liter között mozog. 7,1liter ha tényleg csak úton megyek, egykét rövid földút ilyesmi....8liter meg ha sokat megyek földúton de nem akasztok rá semmit és nem ringatom félórákon keresztűl ha lehasal. Valamelyik nap éppen ez volt, tegnap meg úgy elhaskolt egy füves mezőn a lucsokba,hogy a küszöb felé süllyedt a kerekek a levegőben forogtak gyakorlatilag, hiába ringattam egy milimétert sem mozgott. traki kiszedett azért
szóval kinek hogy, felőlem legyen bármi. Ami dizájnban teccik illetve úton kényelemre venném az az új hilux, mert ilyentéren meggyőző. csak menne jobban, annyira lomha hogy már zavaró. Ha meg megchippeled úgy betyárosan akkormeg kormol mint az mtz-d meg nem fog félmilliót elfutni sohasem...
Én mondjuk úgy vagyok vele,hogy az elektromos adagolós témák jobban bejönnek mint az új commonrail motorok. A VP-s VE-s adagolókat házilag tudom javítani, személyautómon is ilyen van. bosch-diesel szervízek 120aéaphangon kimondot árakrük beszélgettek tavaly, 5ezerből gyári persellyel megcsináltam...
A common raillel meg nem tudsz mint kezdeni, ha cserélni kell cserélni kell, ami meg kegyetlen drága. Sajnos az új toyoták is ilyenek, ne úgy nézz rájuk mint a régi elől is laprúgós tipikus piros szívódízel hiluxra. Annyi köze van egymáshoz mint neked Barack Obamához
nem is tudom melyik új autó jó egyáltalán arra amire tervezik vagy tervezték valamikor. Gondolok itt a sok új pláza pickupra, amikkel dolgozni már csak az megy ki aki annyira milliomos,hogy szemrebbenés nélkül összecsikarja illetve viszi szervízbe egy vízen átkelés után...mert a kuuva elektronika bemondja az unalmast.
ugyanaz van mint mondjuk a landcruiserekkel.
A régiek odavágnak terepen az újak meg...
pajerok ugyanez...
Níván kívül nem is tudsz venni olyan terepjárót amit a mocsokba terveztek. A jeep wrangler-ek sem azok már egyiksem mint régen...
mert az erdőbe nem az kell,hogy a navit a műszerfalból mutassa a parasztnak a pickup vagyhogy multikormány legyen benne.
a sok lóvét meg elkérik ezekért, valójában meg semmi hasznuk értelmük. Aki ezt keresi pickupban vegyen személyautót szerintem.
Na most jól felidegeltem magamat
minden csak romlik és a nyomorba taszítja az embert... nincsenek már a régi vas anyagok, amikre még 10-15-20-évesen is jobban lehet számítani mint akármelyik zsírújra ami letilt ha úgy gondolja és csak annyit tehetsz ellene,hogy hazahúzatod...
na már jól eltértem a tárgytól,legalább kiadtam a dühömet ebben a formában, remélem nem bánjátok kolegák
végülis full terepjáró a téma, tehát...
Én nagyon örülök ha ilyen jók a tapasztalatok a Navarákkal!
Nissanos cégnek (is) dolgozom ...nekem sajnos más a véleményem ..a régi és az új modelleknél is ! Sírnak a szerelők! Az biztos hogy az L200 és a Hilux mögé tenném!
Egy haveromnak már szinte az összes generációból volt ..és az utolsó kettővel nagyon megjárta pedig újakat vett! ( sosem terepezett és még a szél se fújhatott rájuk )
tényleg nem beszélek mellé, én nap mint nap csak azt veszem észre,hogy olyan saras,hogy megint nem látok ki még a tetőablakon sem... sajnos nem is mosom le mindig retkes gyakran kicsikém :-D
akármikor behúztam vele földről a kéttengelyes 6tonnás ifa kocsit. Telepen bent múltkor 7tonna műtrágya volt rászorítva, nem volt bent gép ami működőképes, így ráakasztottam kihúztam a magtárból. De bálát bigbag-et nagy futót trélert vetőmagot fa anyagot vas anyagot nap mint nap és terepen is.
Egy baja van,hogy a kampója lelóg és az akad le leghamarabb, mégjó,hogy 2,5tonnás így bírja a gyűrődést:-D
laprúgók már alapból homorodnak "búslakodnak" annyira kivan már használva az autó, most akarom megívelni őket, elől meg tekerni fel a torziós rugón, kisebb így már a hasmagasság. Ha gumi megy rá legközelebb 245/70 helyett /75-80 fog rákerülni legyen minél magosabb a hasa, sokat megy terepen tényleg.
Teleppel szemben van egy olyan nagy sziklás part amin csak motorral tudok felmenni, autóval kétharmadnl megállt eddig minden technika. Volt ott patrol defender níva minden... mégis eddig a rekordot én tartom a padzséróval(én csak így hívom a nissanom:-) kb 1-1,5méterrel mentem hoszabbat mint a patrol mud gumikkal.
El lehet jönni offroadosok meglehet próbálni!
alföldiek inkább ne :-D
fekszel az ülésben és nembírsz előre hajolni, mert olyan mintha felülést kellene csinálnod annyira kakas a part. nívával félek is határeset,hogy hanyat ne verje magát... aztán lehetne gurulni lefelé 100métert az alján meg van egy 5-6méteres szakadék, földszedésből eredően...
kíváncsi vagyok ki próbálná még be:-D
főleg,hogy térgyig érő sziklák vannak középtávtól.
na az már offroad, és ismeri a nissan.
sem kuplung sem féltengely sem motor sem váltóval nem volt eddig semmi baj hálIstennek.
remélem nem is lesz, bár ahogy kapja akármikor meglehet.
megírom majd mikor mi hogyan sikerült esetleg,de ne legyen inkább :-)
x5,q7,ml,XC ezek mind mind haldex kuplungos sz*rok, nem terepjárók, bár kinek mi a terep. Ami a Cayenne-s videón van az éppen nem az. Nekem az a terep,ahonnan a traktor alig tud kihúzni, oda csak a kajakgépek jók.
Nem becsülöm alá ezeket a díszf*sz autókat, de maradjonak maximum száraz fődúton, nembeszélve a fényezésről...
régi hilux ja ha nincsen szétrohadva, az újakkal meg kétes érzéseim vannak... főleg,mert barátaimnak vannak sajátok illetve cégesek.
2010-eset kapott cégeset, zsírújat. Goodrich full offroad gumikkal. kimentünk összehasonlítani, neki sajátja egy 2001-es Nissan pickup navara. Nem ment fel ott,ahol a nissan elsőre. Sőt aztán én is kimentem enyémmel(2003-as pickup navara 133le) és AT-s goodyear gumikkal is felmentem simán.ahol nem tudott felmenni a toyota fullos gumikkal. Egyszerűen kikapart és leűlt a part közepén. Aszfalton csendes kényelmes, tágas, a régiek bent szűkösek, ez az új hilux hátul is kényelmes, viszont nem bír menni. nemtudom hány lovas a 2,5-ös motor, de egyszerűen gyenge és lomha! Az előbb írt parton én felező2-be megyek fel és robban az autó az meg csak csuklott be így, fél eggyel kellett menni, illetve hosszú 1-be de sehogy sem volt jó.
Úton meg 80-ról 5-ben ki sem bír gyorsítani főleg ha van egy kis lejtő. A nissanommal 50-től 170-ig tudok menni 5ben. alig váltok vele. Nagy trélerrel aminek önsúlya 8mázsa, rajta a hosszú angy grand vitara, 120felett is gyorsít az autó,bár azért lomhábban. Azt tudom mondani,hogy kb 1tonna leterheltséggel megy úgy a 133lóerős nissan mint az új hilux két emberrel. Ne mvagyok elfogúlt, objektíven írom le mindezt, nagyon jól megfigyeltem a dolgokat, plusz rengeteg tapasztalatom van az ilyen autókkal, sokat dolgozom a sajátommal is.
2005-ig ameddig nem jelent meg az új navara addig kell venni Nissan puckupot! jól fogyaszt jól megy, bírja a strapát. Enyémben 260ezer van, ebből kegyetlen sokat terepen és offroadozva, mindene gyári. Olly futómű van alatta,hogy letérdelhet akárki előtte, bírják a szilentek talpasok minden.
Az egyel régebbi 105lóerős is tökéletes, úton kicsit lomhább terepen ugyanolyan jó, hisz ezekben sperr diffi van, sokat számít. Fogyasztásban moindjuk nemtudod 7-8literből elhajtani 120-as átlag utazókkal járva mint emezt a 133lovasat, de annyi baj legyen. Azok viszont még régi szelep emelő rúdas motorok, ökör az összes mint a nyomorúság.
najó egyenlőre ennyi
Az új discoval vigyazni köll ám. Itt egy haver nagyon megjárta. Állandóan szervizben van. Már csak úgy becézik, hogy angol beteg. Szerencsére a gyereknek kamionjai is vannak, igy ha valahol lerobben azzal hozzák haza. A soförök már rendesen röhögik. Pl. a légrugója már ujkorában a szalonban is eresztett.
Múltkor is dekkolok a gumisnál a traktorkerékkel........
Jön a multimillijomos nemdzsezzdobos pók h. nézzék meg a alujait mert vagdalódzik a merci......
Hát minda4et megbúgatta a kátyúkba......
Lehet vinni xy tanyára kalapáltatni meg nyomattatni meg amit akarsz........ hehehehe hahahaha
Kemény az élet főleg puha gumival.
Merthát azzal száguldozott...... háháhá
Ha a jövőbe tekintünk nem árt beszerezni majd mindenkinek vlm. naaaaaaaaaagy biztonságos kényelmes TJ-t.
Sőt többet is.
Csilivilit is meg gyilkolni valót is.
De csak majd akkor ha beüt a megtollasodás érája......
Az meg persze nem ez az év. hheheheehehe
Hanem a JÖVŐév lesz az ------ érzem!!!!!!
Merthát ezek az utak már csak szarabbak lesznek........
Hovavegyek 7es bmwt????????
Kátyúworldbe????????
Kise megyek a tanyáról - máma is - özönlenek felém 100ával a melák gépek........
X6 Q7 A8 .........
Az I.bacca meg deQjólm1mindenkinek......................
Vagy van valahol dugihely ahol 20petákért kapni ezeket??????
Én egyszer, ha nem megyek most tönkre ezek közül veszek egy fiatalabb példányt valamelyik szélső modellből... (az tetszik jobban, amelyiknek a karika van a logójában)
5003 hozzászólás
Üdvözlöm a gazdatársakat! A micsukocsimon elszakadt a vezérszíj négy himbát eltört. A szelepek mozognak. Az lenne a kérdésem,hogy lekapjam-e a hengerfejet? kinek mi a véleménye?
Válasz #902. hozzászólásra
Mi ujfajta L200-at nyúzunk,(szószerint)4 éves 120van benne,nem kíméljük ,8,5 az átlagfogyasztás ,de volt már 7 alatt,szervízben nem volt ezidáig,ma elkezdett nyikorogni az első fékbetét,még eredeti,gumik is a gyáriak,a légzsáklámps világít 3 hónapja,ennyi volt a hibája,fura volt megszokni az üléspoziciót,valószínű a következő is ilyen lesz
elmentem aludni basszus. folyamatosan nap mint nap, napját nemtudom már mióta este érkezek haza fél11kor meg ilyenek. Otthon az asszony meg már nagy pocakkal sikálóval vár szinte, van elegem meg melegem
hívj fel elbeszélgetek é véled meg bárkivel. Élőben is ha úgyvan, de ne a fórumozás alapján ítéljetek meg senkit! Egyszer azt írtam,hogy a fergán ha megnyomom a karfán az ódalsó gombot behúzatja az ekét a földbe. Erre lehurrogtak,hogy egyirányú munkahenger nemtud nyomatni ígyúgy nyínyányú....ja és hogy hülye vagyok a műszaki dolgokhoz. Na most aki ezt külsős elolvassa benne is ez fogalmazódik meg. Valójában meg versenymotorokat szerelek rendszeresen, autókat, most apának a commonrail motoros gépezetét nemtudta a spéci diesel szervíz sem megcsinálni, én egykét tapasztalatot telefonon megkérdeztem kolégáktól,hogy volt e már hasonló bajuk -persze nem volt- de szétszedtem és azóta is jó. meg sorolhatnám, amit ember csinált olyan nincsen,hogy ne oldjam meg. de egy hozzászólásomból kiderűl persze,hogy műszakilag hülye vagyok bakker...mindegy.
Szóval amikor így belendűlök úgy kiadom magamból a feszkót az ideget,hogy ihajj, nekem jól esik nemtagadom. Akit zavar ne olvassa el aztán béke van.
Egyébként meg nem szoktam hülyeségeket beszélni...
Fórumtalálkozón majd találkozunk oszt jónapot.
Ha nem lesz annyira kuuva messze akkor meg a nissannal megyek oszt jól megpattintjuk valahol ha már terepjáróképességeskedések vannak ebben a topicban
ma végre rájutottam a kombájnomra csinálni.
tegnap meg 4óra alatt betekertem 170bálát kényelmesen.
ez a McHale bálázó kegyetlen cucc. Voltak olyan rendek,hogy az 5455-öt megemelte a 210cm-es rendfelszedő éppenhogy csak átérte a szélességét, az orrsúly meg csak tolta maga előtt. A sodró előtt az mtz haskolt le olyanokat tekertettem az emberemmel.
A lényeg,hogy ezekre is ráhúztam akármikor gyorsan, bár azért visszábbkapcsoltam hogy 6-7-től ne legyen gyorsabb ezeken. A bálázó meg sem nyikkant, a 112lóerős motor ejtett a fordúlatából, egyszerűen nem bírod megfogni. Egy az egyben nyeli a kuuva vastag rendeket itt nincs lacafaxa, kemény a téma!
akit érdekel jöhet megmutatom, annyira nincs még sok,hogy bármelyik szomszédban ilyet lásson.
Eddig konkurenciátlanul viszi a pálmát! pedig mióta megvan direkt nézegetem az ismerősök cuccait Vicon, Claas, valami olasz Volagri vagy mi a túró...
najó mennemkell.
Eltűnt Mr Fergusson.
Csaknem sértődött meg ..... hmmmm......
Még mindig nem tudjuk h. aki sokat ír sokat is pofázik??????
Válasz #894. hozzászólásra
Erre mondják, hogy, aki ennyi sorban írja a semmit, az más aljasságokra is képes
Válasz #897. hozzászólásra
ez a nap heccccccccce....... hehehehee
Baszki ennyit nemírnák 1be bele.
Baszki ez 200 hsz terjedelem nálam.
Azé meg ha aztveszem kapok 200eurót........
Válasz #893. hozzászólásra
életben sokkal szimpatikusabb !!( de a következő fórumtalin majd megbizonyosodhatsz róla)
Válasz #894. hozzászólásra
van, mikor a következőbe van a poén
Válasz #893. hozzászólásra
hozzád közelebb van, mint hozzám
ha gondolod megadom a számát. hivd fel!
Válasz #891. hozzászólásra
én a a végénél szoktam kezdeni , mert ott szokott lenni a poén, de ha véletlenül nincs akkor el se olvasom
de általában a poén lemarad úgyhogy...................
Válasz #892. hozzászólásra
Életben is ennyit ugat?
Válasz #890. hozzászólásra
én
szerintem Szanberg pályát tévesztett. lehetne akár politikus is, mert szövegelni azt tud nagyon
Válasz #890. hozzászólásra
Passz, én is belebuktam, bevallom, Szanberg terjedelmes hozzászóllásai sokszor kifognak rajtam.
Válasz #889. hozzászólásra
(kiváncsi vok ezt hányan olvassák majd végig )
aki esetleg elovasta.... az...... jelentkezzen
Válasz #888. hozzászólásra
Egyik barátomnak 2006-os de még a régi kasztnis L200-a van. Futóművel kínlódik, már mindent kicserélt benne 140ezer km alatt, és még mindig félre áll a kormány, bár már egyenesen megy. kb 5-6 lézeres futómű állítós profi cégnél volt, most már jó is...
Nagybátyjámnak 98-óta van L200, azóta mindig vett az új modellekből. A legjobb a 98-as mechanikus adagolós volt azzal gyakorlatilag egykét futómű elemen kívül nemkellett semmitsem cserélni. nomeg az elsőhajtásnak valami panelét vagy mit...aztán jött a 115lovas azzal már akadt egykét okosság. Most 2007-es van neki új kasztnis did motoros no ez meg már vicces az elsőhöz képest, bár még mindig nem sok baja van a mai megszokott új autók hibái mellett...
Van példa mindenre, ellenpélda is ezer. Kérdezzed Ermikét, nekünk nissan van, Ő ráadásúl még két új toyotát is hajt a cégénél. egyik vagy 3-4éves másik meg zsír új. Majd elmondja hol mi a jó.
Micu motor elfut 500ezret ha nincsen nagyon bántva, tartós erős konstrukció, ugyanolyan mint a többi ilyen pickup. Csak 10 liter alatt nem tud fogyasztani illetve két vezérmű szíjj kell rá, a többi téren meg egy fokkal sem jobb mint a többi.
Én L200-at akartam venni először, csak nem találtam 1998-as mechanikus adagolósat egyben lévőt illetve ami fain volt azokért meg annyira sokat kértek,hogy a 2003-as nissant ami 5esztendővel fiatalabb, erősebb,gyorsabb, kevesebbet fogyaszt úgy 2-3literrel mindenhol, ráadásúl ugyanolyan tartós és strapabíró, tehát nem volt kérdés mi legyen.
Hiluxokból azok a csúnya kockalámpás turbósok is többe kerűltek, azok meg egyrészt nagyon csúnyák, másrészt nagyon gyengék is, nem érnek használati értékben élvezeti értékben ennyit. Mazdákból az őjak egész pofásak de a régebbiek amiket akkor a nissan árán lehetett venni hát nem is tudom... Ford van itt a tűzoltóságon, jól szuperál, bár még fiatal, de nem tdci hanem a kifutó modell a régi rangerekből. Az is 10liter alatt nem fogyaszt. Pestire mentek vele 140-ekkel végig 16litert evett. Barátok a tűzoltók, elmondták,hogy mennyi is az ennyi.
Én még 10litertől többet nem tudtam kiverni ebből. 700km-et akármikor elfut egy tankból ami 70liter kb. Ezt árvízben 1-2fokozatokban való haladás mellett, soksok terepezéssel, vontatással is maximum eddig. Ha csak úgy szólóban használom személyautóként 7,1-8liter között mozog. 7,1liter ha tényleg csak úton megyek, egykét rövid földút ilyesmi....8liter meg ha sokat megyek földúton de nem akasztok rá semmit és nem ringatom félórákon keresztűl ha lehasal. Valamelyik nap éppen ez volt, tegnap meg úgy elhaskolt egy füves mezőn a lucsokba,hogy a küszöb felé süllyedt a kerekek a levegőben forogtak gyakorlatilag, hiába ringattam egy milimétert sem mozgott. traki kiszedett azért
szóval kinek hogy, felőlem legyen bármi. Ami dizájnban teccik illetve úton kényelemre venném az az új hilux, mert ilyentéren meggyőző. csak menne jobban, annyira lomha hogy már zavaró. Ha meg megchippeled úgy betyárosan akkormeg kormol mint az mtz-d meg nem fog félmilliót elfutni sohasem...
Én mondjuk úgy vagyok vele,hogy az elektromos adagolós témák jobban bejönnek mint az új commonrail motorok. A VP-s VE-s adagolókat házilag tudom javítani, személyautómon is ilyen van. bosch-diesel szervízek 120aéaphangon kimondot árakrük beszélgettek tavaly, 5ezerből gyári persellyel megcsináltam...
A common raillel meg nem tudsz mint kezdeni, ha cserélni kell cserélni kell, ami meg kegyetlen drága. Sajnos az új toyoták is ilyenek, ne úgy nézz rájuk mint a régi elől is laprúgós tipikus piros szívódízel hiluxra. Annyi köze van egymáshoz mint neked Barack Obamához
nem is tudom melyik új autó jó egyáltalán arra amire tervezik vagy tervezték valamikor. Gondolok itt a sok új pláza pickupra, amikkel dolgozni már csak az megy ki aki annyira milliomos,hogy szemrebbenés nélkül összecsikarja illetve viszi szervízbe egy vízen átkelés után...mert a kuuva elektronika bemondja az unalmast.
ugyanaz van mint mondjuk a landcruiserekkel.
A régiek odavágnak terepen az újak meg...
pajerok ugyanez...
Níván kívül nem is tudsz venni olyan terepjárót amit a mocsokba terveztek. A jeep wrangler-ek sem azok már egyiksem mint régen...
mert az erdőbe nem az kell,hogy a navit a műszerfalból mutassa a parasztnak a pickup vagyhogy multikormány legyen benne.
a sok lóvét meg elkérik ezekért, valójában meg semmi hasznuk értelmük. Aki ezt keresi pickupban vegyen személyautót szerintem.
Na most jól felidegeltem magamat
minden csak romlik és a nyomorba taszítja az embert... nincsenek már a régi vas anyagok, amikre még 10-15-20-évesen is jobban lehet számítani mint akármelyik zsírújra ami letilt ha úgy gondolja és csak annyit tehetsz ellene,hogy hazahúzatod...
na már jól eltértem a tárgytól,legalább kiadtam a dühömet ebben a formában, remélem nem bánjátok kolegák
végülis full terepjáró a téma, tehát...
Válasz #884. hozzászólásra
Én nagyon örülök ha ilyen jók a tapasztalatok a Navarákkal!
Nissanos cégnek (is) dolgozom ...nekem sajnos más a véleményem ..a régi és az új modelleknél is ! Sírnak a szerelők! Az biztos hogy az L200 és a Hilux mögé tenném!
Egy haveromnak már szinte az összes generációból volt ..és az utolsó kettővel nagyon megjárta pedig újakat vett! ( sosem terepezett és még a szél se fújhatott rájuk )
Válasz #884. hozzászólásra
én kicsike terranoba gondolkodom. olyan szaladgálós autónak. meg az asszonynak a gyereket hordani az oviba
tényleg nem beszélek mellé, én nap mint nap csak azt veszem észre,hogy olyan saras,hogy megint nem látok ki még a tetőablakon sem... sajnos nem is mosom le mindig retkes gyakran kicsikém :-D
akármikor behúztam vele földről a kéttengelyes 6tonnás ifa kocsit. Telepen bent múltkor 7tonna műtrágya volt rászorítva, nem volt bent gép ami működőképes, így ráakasztottam kihúztam a magtárból. De bálát bigbag-et nagy futót trélert vetőmagot fa anyagot vas anyagot nap mint nap és terepen is.
Egy baja van,hogy a kampója lelóg és az akad le leghamarabb, mégjó,hogy 2,5tonnás így bírja a gyűrődést:-D
laprúgók már alapból homorodnak "búslakodnak" annyira kivan már használva az autó, most akarom megívelni őket, elől meg tekerni fel a torziós rugón, kisebb így már a hasmagasság. Ha gumi megy rá legközelebb 245/70 helyett /75-80 fog rákerülni legyen minél magosabb a hasa, sokat megy terepen tényleg.
Teleppel szemben van egy olyan nagy sziklás part amin csak motorral tudok felmenni, autóval kétharmadnl megállt eddig minden technika. Volt ott patrol defender níva minden... mégis eddig a rekordot én tartom a padzséróval(én csak így hívom a nissanom:-) kb 1-1,5méterrel mentem hoszabbat mint a patrol mud gumikkal.
El lehet jönni offroadosok meglehet próbálni!
alföldiek inkább ne :-D
fekszel az ülésben és nembírsz előre hajolni, mert olyan mintha felülést kellene csinálnod annyira kakas a part. nívával félek is határeset,hogy hanyat ne verje magát... aztán lehetne gurulni lefelé 100métert az alján meg van egy 5-6méteres szakadék, földszedésből eredően...
kíváncsi vagyok ki próbálná még be:-D
főleg,hogy térgyig érő sziklák vannak középtávtól.
na az már offroad, és ismeri a nissan.
sem kuplung sem féltengely sem motor sem váltóval nem volt eddig semmi baj hálIstennek.
remélem nem is lesz, bár ahogy kapja akármikor meglehet.
megírom majd mikor mi hogyan sikerült esetleg,de ne legyen inkább :-)
Válasz #884. hozzászólásra
A régi navaráknak tényleg jók a referenciáji!!! Szeretik a tulajdonosok...
x5,q7,ml,XC ezek mind mind haldex kuplungos sz*rok, nem terepjárók, bár kinek mi a terep. Ami a Cayenne-s videón van az éppen nem az. Nekem az a terep,ahonnan a traktor alig tud kihúzni, oda csak a kajakgépek jók.
Nem becsülöm alá ezeket a díszf*sz autókat, de maradjonak maximum száraz fődúton, nembeszélve a fényezésről...
régi hilux ja ha nincsen szétrohadva, az újakkal meg kétes érzéseim vannak... főleg,mert barátaimnak vannak sajátok illetve cégesek.
2010-eset kapott cégeset, zsírújat. Goodrich full offroad gumikkal. kimentünk összehasonlítani, neki sajátja egy 2001-es Nissan pickup navara. Nem ment fel ott,ahol a nissan elsőre. Sőt aztán én is kimentem enyémmel(2003-as pickup navara 133le) és AT-s goodyear gumikkal is felmentem simán.ahol nem tudott felmenni a toyota fullos gumikkal. Egyszerűen kikapart és leűlt a part közepén. Aszfalton csendes kényelmes, tágas, a régiek bent szűkösek, ez az új hilux hátul is kényelmes, viszont nem bír menni. nemtudom hány lovas a 2,5-ös motor, de egyszerűen gyenge és lomha! Az előbb írt parton én felező2-be megyek fel és robban az autó az meg csak csuklott be így, fél eggyel kellett menni, illetve hosszú 1-be de sehogy sem volt jó.
Úton meg 80-ról 5-ben ki sem bír gyorsítani főleg ha van egy kis lejtő. A nissanommal 50-től 170-ig tudok menni 5ben. alig váltok vele. Nagy trélerrel aminek önsúlya 8mázsa, rajta a hosszú angy grand vitara, 120felett is gyorsít az autó,bár azért lomhábban. Azt tudom mondani,hogy kb 1tonna leterheltséggel megy úgy a 133lóerős nissan mint az új hilux két emberrel. Ne mvagyok elfogúlt, objektíven írom le mindezt, nagyon jól megfigyeltem a dolgokat, plusz rengeteg tapasztalatom van az ilyen autókkal, sokat dolgozom a sajátommal is.
2005-ig ameddig nem jelent meg az új navara addig kell venni Nissan puckupot! jól fogyaszt jól megy, bírja a strapát. Enyémben 260ezer van, ebből kegyetlen sokat terepen és offroadozva, mindene gyári. Olly futómű van alatta,hogy letérdelhet akárki előtte, bírják a szilentek talpasok minden.
Az egyel régebbi 105lóerős is tökéletes, úton kicsit lomhább terepen ugyanolyan jó, hisz ezekben sperr diffi van, sokat számít. Fogyasztásban moindjuk nemtudod 7-8literből elhajtani 120-as átlag utazókkal járva mint emezt a 133lovasat, de annyi baj legyen. Azok viszont még régi szelep emelő rúdas motorok, ökör az összes mint a nyomorúság.
najó egyenlőre ennyi
Csak nevében terepjáró
Válasz #881. hozzászólásra
akkor már a Hilux is sz@r?
nekem pedig Hylux biztosan nem kéne...
A terepjáró a Toyota Hylux-nál elkezdődik és ott be is fejeződik!!! A többi az csak divatbáb....
itt a vég...
Van valakinek 3.0 Automata Hilux?
Vélemény?
Csak a 2.5 öt ismerem!
Válasz #835. hozzászólásra
Az új discoval vigyazni köll ám. Itt egy haver nagyon megjárta. Állandóan szervizben van. Már csak úgy becézik, hogy angol beteg. Szerencsére a gyereknek kamionjai is vannak, igy ha valahol lerobben azzal hozzák haza. A soförök már rendesen röhögik. Pl. a légrugója már ujkorában a szalonban is eresztett.
Múltkor is dekkolok a gumisnál a traktorkerékkel........
Jön a multimillijomos nemdzsezzdobos pók h. nézzék meg a alujait mert vagdalódzik a merci......
Hát minda4et megbúgatta a kátyúkba......
Lehet vinni xy tanyára kalapáltatni meg nyomattatni meg amit akarsz........ hehehehe hahahaha
Kemény az élet főleg puha gumival.
Merthát azzal száguldozott...... háháhá
Ha a jövőbe tekintünk nem árt beszerezni majd mindenkinek vlm. naaaaaaaaaagy biztonságos kényelmes TJ-t.
Sőt többet is.
Csilivilit is meg gyilkolni valót is.
De csak majd akkor ha beüt a megtollasodás érája......
Az meg persze nem ez az év. hheheheehehe
Hanem a JÖVŐév lesz az ------ érzem!!!!!!
Merthát ezek az utak már csak szarabbak lesznek........
Hovavegyek 7es bmwt????????
Kátyúworldbe????????
A csucsok csucsa nekem az osztrák katonai G Mercedes.Vagy steyer punch.
Válasz #871. hozzászólásra
BFG mud terrain vagy mi a franc vót rajta.....
Az foghat vlm.t a földeken???
Válasz #852. hozzászólásra
Volt máma nálunk 1 defender.
Elég zsír.
Gömbölyű pajerook jook?
melyik skytaxira gondolsz?
Válasz #867. hozzászólásra
ki lennék ,.... Konrád oda van irva .
(akkor csak jó volt a tcs?)
Azt hiszem,de ki vagy?
Válasz #863. hozzászólásra
skytaxi ismerősen cseng?
addig oké hogy AN2 de a többit nem nagyon értem
Kise megyek a tanyáról - máma is - özönlenek felém 100ával a melák gépek........
X6 Q7 A8 .........
Az I.bacca meg deQjólm1mindenkinek......................
Vagy van valahol dugihely ahol 20petákért kapni ezeket??????
bocsi,de most nem tudom hogy miről van szó...helyreraknál?
Válasz #857. hozzászólásra
AN2??
Válasz #855. hozzászólásra
Nemtom mit esztek ezen a q7sn??????
Válasz #855. hozzászólásra
A legszélső alulról az nem vlmi nagy durranás, azt hagyd ki
Válasz #858. hozzászólásra
most is megnézem valahogy... ameddig a Passat elmegy, addig ez is biztosan...
Válasz #855. hozzászólásra
a földeket meg helikofferröl fogod szemlézni ?
????t.csé????
Válasz #854. hozzászólásra
tán csak nem a fiatalabbik t. csé -hez van szerencsénk ?
Én egyszer, ha nem megyek most tönkre ezek közül veszek egy fiatalabb példányt valamelyik szélső modellből... (az tetszik jobban, amelyiknek a karika van a logójában)