Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.22 FtUSD397.3 FtCHF442.87 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
1x a teherre vettünk futózottat.
De az levolt vajazva.
A raktárban voltak 100ával a gumik.
A figura tudta melyik a zsír odavezetett aszondja NA EZEKET VIGYE!!!
A többi aszondja nem vlm. állat jó.........
Gond aztán nem is volt velük.....
Ez mint ahogy írják egy terepgumi
Az meg hogy 4évszakos az igaz ,ugyanis terepgumiban csakis 4 évszakosok vannak, mert ott nem számit a tapadás fékezéskor ,csak az számit , hogy a lamellák ne teljenek meg sárral , ha meg megtelnek könnyen kitisztuljanak
*ez a gumi olyanoknak való akik 90% terep és max. 10% műúton használják , de nem autópálya ahol illik menni min 120-at
Aszfalton halkan futó újraépített terepgumijaink szélsőséges terepviszonyok között is a legmegbízhatóbbak, köszönhetően a 16-20 mm mintamélységüknek. Természetesen terepgumijaink téli körülmények között, hóban is megállják helyüket.
Ha nagyobb mértékben aszfalton közlekedik, akkor az alábbi mintázatokat részesítse előnyben:
• 4x4
• Kobra
• Terrain
• Country
• Kaiman
Szélsőséges terepviszonyok esetén, főként sáros, agyagos terepre :
• Trac
• Kougar
• Kobra
• Kaiman
• Country
Igen? Próbáltad már, hogy mennyire engednek ezek a nagy bütykök kanyarban és fékezésnél? A hangjáról már nem is beszélek. Nálunk ezelőtt két évvel nagy divat volt aztán mindenki rájött, hogy ha nem 99 %-ban terepen használod a gépet akkor nem lessz jó és visszacserélték normál gumikra. Más a helyzet akkor, ha csak extrém terepen használod, mert akkor ez kell.
A totalcaron van egy vidi sajna nem tudom felrakni,azt nézd meg.Utánna nembiztos hogy az UAZ-t mondod királynak.Minden kocsi elment csak az uazt kellet húzni,de traktorral.
Igazad van az uaz verhetetlena sárba!Hiába fújjoglyák hogy szar de ha egy kicsit még beruház rá pl egy erös dizel motorba akkor olyanná válik mint egy fakiközelitő!Igaz hogy a közuton nem ö a leggyorsabb de terepen a világbajnok!
76-ban még az első nivák ilyen orcával rendelkeztek, a másik csodabogár pedig az első elsőkerékmeghajtású lada volt 71-ben.
unatkoztak togliattibana a mérnökök és faragtak egy kisótót , de a karosszéria a oszloptól hátrafelé alapja lett a niveának.
5003 hozzászólás
Válasz #701. hozzászólásra
Nekünk pl a nyári Continental Contitrac-on azt irja, hogy M+S(Mud and Snow) pedig tök nyári. Ezt nem értem hogy lehet.
Válasz #699. hozzászólásra
tegnap reggel letaposott havon 4X4-be 100-al hasítottam,meg se mozdult!
1x a teherre vettünk futózottat.
De az levolt vajazva.
A raktárban voltak 100ával a gumik.
A figura tudta melyik a zsír odavezetett aszondja NA EZEKET VIGYE!!!
A többi aszondja nem vlm. állat jó.........
Gond aztán nem is volt velük.....
Válasz #700. hozzászólásra
M+S miért ne??
Válasz #699. hozzászólásra
ez 4 évszakos,de te már láttál ilyet???????????
Válasz #692. hozzászólásra
csak ez nem téli gumi
Válasz #695. hozzászólásra
10-20%
Válasz #696. hozzászólásra
http://www.autogumibolt.hu/index.php?hova=meret&indulodb=24&meret=1
Válasz #692. hozzászólásra
Ár?
Mekkora az árkül. 1 ilyen nóném futózott meg 1 épkézláb gumi között???
Válasz #691. hozzászólásra
Illik menni?Ha menne se mennék 120-al,max.105 nállam.Szerintem nem tanácsos 19 éves,22 mázsás autóval 120-al menni.
Válasz #690. hozzászólásra
Az nagyon zsákba macska!!
Nekem még a kultivátoron se bírta
Válasz #686. hozzászólásra
én ilyet használok:
Bridgestone Dueler A/T 694 eddig nem akadtam el vele,aszfalton sem hangos,és havon-jégen is jól fog.
Válasz #686. hozzászólásra
Ez mint ahogy írják egy terepgumi
Az meg hogy 4évszakos az igaz ,ugyanis terepgumiban csakis 4 évszakosok vannak, mert ott nem számit a tapadás fékezéskor ,csak az számit , hogy a lamellák ne teljenek meg sárral , ha meg megtelnek könnyen kitisztuljanak
*ez a gumi olyanoknak való akik 90% terep és max. 10% műúton használják , de nem autópálya ahol illik menni min 120-at
Válasz #689. hozzászólásra
Faluba vettek már olasz futózottat,még nem panaszkodtak rá.Nemtudom ezt-e,autósujságból .
Válasz #688. hozzászólásra
ha az, olyat ne vegyél!
Válasz #687. hozzászólásra
Lehet,nemtudom.
Válasz #686. hozzászólásra
az újraépített=futózott?
Valószínű ilyet veszek.http://ficsorgumi.hu/italia-4x4-kobra-4-evszakos-gumi-205-80r16Itt azt írja,aszfaltra is ajánlott.
TEREPGUMI
Aszfalton halkan futó újraépített terepgumijaink szélsőséges terepviszonyok között is a legmegbízhatóbbak, köszönhetően a 16-20 mm mintamélységüknek. Természetesen terepgumijaink téli körülmények között, hóban is megállják helyüket.
Ha nagyobb mértékben aszfalton közlekedik, akkor az alábbi mintázatokat részesítse előnyben:
• 4x4
• Kobra
• Terrain
• Country
• Kaiman
Szélsőséges terepviszonyok esetén, főként sáros, agyagos terepre :
• Trac
• Kougar
• Kobra
• Kaiman
• Country
Válasz #684. hozzászólásra
A életveszélyes, ha a pilóta ész nélkül m1 terepgumival.
Válasz #680. hozzászólásra
Igen? Próbáltad már, hogy mennyire engednek ezek a nagy bütykök kanyarban és fékezésnél? A hangjáról már nem is beszélek. Nálunk ezelőtt két évvel nagy divat volt aztán mindenki rájött, hogy ha nem 99 %-ban terepen használod a gépet akkor nem lessz jó és visszacserélték normál gumikra. Más a helyzet akkor, ha csak extrém terepen használod, mert akkor ez kell.
Válasz #682. hozzászólásra
muti a linket!
Válasz #681. hozzászólásra
A totalcaron van egy vidi sajna nem tudom felrakni,azt nézd meg.Utánna nembiztos hogy az UAZ-t mondod királynak.Minden kocsi elment csak az uazt kellet húzni,de traktorral.
Válasz #620. hozzászólásra
Igazad van az uaz verhetetlena sárba!Hiába fújjoglyák hogy szar de ha egy kicsit még beruház rá pl egy erös dizel motorba akkor olyanná válik mint egy fakiközelitő!Igaz hogy a közuton nem ö a leggyorsabb de terepen a világbajnok!
Válasz #671. hozzászólásra
"aszfalton életveszélyes"
azért ez finoman fogalmazva is tulzás
Válasz #677. hozzászólásra
Régebbi rövid (tgk). Ilyen:
Válasz #677. hozzászólásra
Én láttam. A régi jobban bejött.
Válasz #676. hozzászólásra
120-as a LC?
láttad már élőben a 150-est ?
Nekem a Yokohama G012-est javasolták a LandCruiser-re.
Válasz #674. hozzászólásra
4 évszakost is vehetsz, (ami igazábol nem téli gumi, de valamivel jobban viselkedik a havas, jeges úton mint a nyári).
Válasz #673. hozzászólásra
Akkor milyet?Vegyes használatra.
Válasz #672. hozzászólásra
ez is terepgumi , műútra nem ajánlott , viszont amelyik jó műúton az terepen nem ér semmit.
Válasz #671. hozzászólásra
És ez?http://www.ficsor.hu/gumi_felni/gumi_aloldal.php?item=1887&gyarto=Italia 4x4&modell=KOBRA&tipus=terepjáró&atmero=&szelesseg=
Válasz #670. hozzászólásra
Ez nem nyári gumi. Ey extrém terepgumi. És aszfalton életveszélyes.
Évi kb 12-15000 km-hez,érdemes téli nyári gumigarnitúrát használni? http://www.autogumibolt.hu/autogumi/INSA%20TURBO/SPECIAL%20TRACK/index.htmlTaláltam jót 22000ft,nyári gumi.
Válasz #668. hozzászólásra
az már egy kicsit drága eljárás
Meg VFTS motort...
Válasz #665. hozzászólásra
Az meg gyenge, meg egy benzin temető, aztán nem is megy.
Válasz #665. hozzászólásra
80-as évek vége felé találkoztam átalakitott nivákkal, kivették az elsőhajtást, lentebb ültették őket, kaptak 14-es volga felniket....
Válasz #664. hozzászólásra
akkor válaszd az uazt
Hello!
Nekem egy bajom van a Nivával, a buzi lengőkaros első futóműve, az nem terepjáróba való, meg elég gyenge is.
Válasz #658. hozzászólásra
76-ban még az első nivák ilyen orcával rendelkeztek, a másik csodabogár pedig az első elsőkerékmeghajtású lada volt 71-ben.
unatkoztak togliattibana a mérnökök és faragtak egy kisótót , de a karosszéria a oszloptól hátrafelé alapja lett a niveának.
Válasz #658. hozzászólásra
tényleg olyan, csak nem hasonlít
Majdnem annyit mint a níva férni meg alig lehet benne. De terepen nagyon jó.
Válasz #659. hozzászólásra
Ezt én is akartam mondani,de eltekintettem tőle.
Egyik partnerünknek van,és azt mondja,szó szerint idézem:kurva sokat eszik.
Én most adtam el a szamurájom nem mondanám hogy keveset fogyasztott.
Válasz #657. hozzászólásra
Az olyan mintha trabi homlokfala lenne. :D
Válasz #656. hozzászólásra
ŐS vaz2121
Válasz #654. hozzászólásra
egy érdekes arcú autó... mikor és kik fejlesztgették?
Válasz #650. hozzászólásra
Az igazi off roodos kedvelt jármüve..