Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.51 FtUSD394.94 FtCHF438.4 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ez a beszéd!!!!!!!!!!!!!!!
Ezzel én is igy vagyok.2 hete volt itt hajtás(disznóra mentek az Osztrákok)jöttek itt mitsuval,toyotával de a falutól 5-600 méterre meghalt a technika.A samurai ment 2 napig az hordta a disznókat meg a vadászokat.
400ért nem veszel jó állapotút csak az 1,6os ból, egy jó 2000évjáratú milla körül mocorog,az olcsóbbak mind rendörségiek......azoknak meg véres a torka meg vissza vannak tekerve az órák
Hozzáteszel annyit amennyit a nivára 2év alatt ráköltenél (gömbfejek, gumik, lengéscsillapítók ,fékbetétek, első nyergek, gardán keresztek és a bosszúságot hogy mindig beszarik valami) és lesz egy jó kocsid.
nálam kb úgy áll a két autó hogy amíg vezetni tudok egy suzi mindig fog állni a portán ha másnak nem hát tartalékba. nivát viszont akkor se fogok beengedni a portára ha gyalog kell járnom. Egy trabit 100x többre nézek egy nivánál. Én olyan nívát még nem láttam amit csak kicsit is terepjárónak használnak és fél évet elment volna javítás nélkül. Suzi meg össze van rakva 1x és csak tankolni kell bele meg olajat cserélni. Se fék se futómű probléma nincs vele folyamatos ütés-vágás mellett se. És terepen se lehet összehasonlítani a kettőt.
Nekem is Sumurai van 91-es 1.3-as injektoros.A fütés nagyon pöpec,pedig télen a nagy hidegekben sokat jártam vele erdöre.A ponyvát meg ki kell cserélni keménytetösre.Tudok olyan kasznit 35-ért.
amugy neztem alitolag 60.000kmest 2000/es evjaratut 420.000 ert,nem neyett ki rosszul ,csak fako volt a festese,meg egy kis vakroysda a hatso ajton,1.5 ev muszakival.
Enyém ponyvás + xarrá van rohadva. Pl most olvadáskor, hajnalban melóba menet beleszaggatam egy mély vízátfolyásba... térdig bőrigáztam. :) Szóval van lyuk bőven. :) De régebb mikor még vállkozó szellemű ifjoncok voltunk , kimentünk vele télen szlovákokhoz haver aki mellettem ült belülről jégkaparózta az ablakot menetközben hogy kilássunk nagyjából. :D Ismerősök dicsérik hogy faxa bennük a fűtés de nekem nincs vele szerencsém. Már több radiátort és fűtőmotort cseréltem de javulást nem tapasztaltam. :s Viszont ha hóesésben megyek akkor a fűtés csövekből szállingózik a hó! :D
Szerintem azért próbálj ki egy szuzuki samurait is mielőtt véglegest döntesz. Van tapasztalatom mindkettővel. Ég és föld a különbség. 2dolog írható a níva javára a spirálrugóból adódó komfortos rugózása (ami nem terepjárónak való tulajdonság végül is) és a fűtése.
az enyémben 115000 van eddig bontatlan a motor
valószinü a vezérmüláncot és kuplungot kicserélem benne ne hogy a fél méteres trutyiban unja meg a banánt
a váltója prima mint ahogy az osztó és a hidak is !!
Hali!
Nekem most van Opel Campo-m,fél éve hajtom,apám cégénél már 3 kiszolgált.
Az enyém 2,5 td isuzu,kerékagynál kapcsolható elsőhajtással.Fogyasztása nagyon baráti 7-9 liter,helybenfutkozásnál 8,szóval nem vészes,raksúlya is jó ,majd 1 tonnával terhelhető.
Alkatrészárban ami opel cucc rajta(frontera)az fillérekért ami isuzu cucc na az 10.000 nél kezdődik,de aránylag egyszerűen javítható.
Öregemék a cégnél mind a 3at 250-300 ezer kilóméternél adták le szinte semmi hibával.
Ha valakinek kérdése van a kocsiról szóljon,már van pár tapasztalatom róla.
Kicsit rozsdásodik, terepen esetlen, és nem túl fürge. Nagyon nem. Cserébe viszont viszonylag keveset eszik. (országúton akár 7 alatt is, általános "paraszti" földutas használatnál se többet mind 9, sohasem.)
Fater tekert bele majd 500ezer km-t, mielőtt beszámíttatta a LandCruiser-be.
Régi öreg mesterektöl tudom hogy a volgába is pászolt egy csomó mercedesz alkatrész is..És forditva is..Mondjuk akinek mercedese volt az nem volga alkatrészböl javitott az tuti..
5003 hozzászólás
Válasz #502. hozzászólásra
Te hol laksz Nálunk minden faluban van 5-6.
Válasz #499. hozzászólásra
Ez a beszéd!!!!!!!!!!!!!!!
Ezzel én is igy vagyok.2 hete volt itt hajtás(disznóra mentek az Osztrákok)jöttek itt mitsuval,toyotával de a falutól 5-600 méterre meghalt a technika.A samurai ment 2 napig az hordta a disznókat meg a vadászokat.
csendben megjegyzem se egy suzuki se egy aro nem jár a határban
Válasz #495. hozzászólásra
400ért nem veszel jó állapotút csak az 1,6os ból, egy jó 2000évjáratú milla körül mocorog,az olcsóbbak mind rendörségiek......azoknak meg véres a torka meg vissza vannak tekerve az órák
http://www.aro4x4.cz/english/nabidka.php
Válasz #493. hozzászólásra
Hozzáteszel annyit amennyit a nivára 2év alatt ráköltenél (gömbfejek, gumik, lengéscsillapítók ,fékbetétek, első nyergek, gardán keresztek és a bosszúságot hogy mindig beszarik valami) és lesz egy jó kocsid.
nálam kb úgy áll a két autó hogy amíg vezetni tudok egy suzi mindig fog állni a portán ha másnak nem hát tartalékba. nivát viszont akkor se fogok beengedni a portára ha gyalog kell járnom. Egy trabit 100x többre nézek egy nivánál. Én olyan nívát még nem láttam amit csak kicsit is terepjárónak használnak és fél évet elment volna javítás nélkül. Suzi meg össze van rakva 1x és csak tankolni kell bele meg olajat cserélni. Se fék se futómű probléma nincs vele folyamatos ütés-vágás mellett se. És terepen se lehet összehasonlítani a kettőt.
Válasz #494. hozzászólásra
Nekem is Sumurai van 91-es 1.3-as injektoros.A fütés nagyon pöpec,pedig télen a nagy hidegekben sokat jártam vele erdöre.A ponyvát meg ki kell cserélni keménytetösre.Tudok olyan kasznit 35-ért.
Válasz #495. hozzászólásra
a rozsdát meigazitód a 1.5 müszaki meg nem kevés!!
Válasz #494. hozzászólásra
Válasz #489. hozzászólásra
amugy neztem alitolag 60.000kmest 2000/es evjaratut 420.000 ert,nem neyett ki rosszul ,csak fako volt a festese,meg egy kis vakroysda a hatso ajton,1.5 ev muszakival.
Válasz #490. hozzászólásra
Enyém ponyvás + xarrá van rohadva. Pl most olvadáskor, hajnalban melóba menet beleszaggatam egy mély vízátfolyásba... térdig bőrigáztam. :) Szóval van lyuk bőven. :) De régebb mikor még vállkozó szellemű ifjoncok voltunk , kimentünk vele télen szlovákokhoz haver aki mellettem ült belülről jégkaparózta az ablakot menetközben hogy kilássunk nagyjából. :D Ismerősök dicsérik hogy faxa bennük a fűtés de nekem nincs vele szerencsém. Már több radiátort és fűtőmotort cseréltem de javulást nem tapasztaltam. :s Viszont ha hóesésben megyek akkor a fűtés csövekből szállingózik a hó! :D
Válasz #488. hozzászólásra
az a baj az is kiesik a 400.000 ft arkategoriabol
Válasz #491. hozzászólásra
IGENde ha alakatresz kell bele a gatyam rakoltom,meg az azert nem 400.000ft
Válasz #487. hozzászólásra
Mecedes G ott van kényelem meg terpre való tehnika.
Ja és gyárilag ki van alakit va benne a MAUSER 7.62 ahelye.
Válasz #488. hozzászólásra
hideg a suzuki
Válasz #487. hozzászólásra
értelek! ilyennél fontos hogy 2 év müszakival vennéd meg mert akkor az még ugy ahogy rendben van ha átment a vizsgán
Válasz #484. hozzászólásra
Szerintem azért próbálj ki egy szuzuki samurait is mielőtt véglegest döntesz. Van tapasztalatom mindkettővel. Ég és föld a különbség. 2dolog írható a níva javára a spirálrugóból adódó komfortos rugózása (ami nem terepjárónak való tulajdonság végül is) és a fűtése.
Válasz #486. hozzászólásra
tobbet nem akarok szanni ra ,mert ganajos csizmaval eleg ebbe is beszallni,meg csak kilakotoltat nezek
Válasz #484. hozzászólásra
ott már a rozsdával van sok baj!!
no meg mindennel ami nem volt cserélve rajta
Válasz #483. hozzászólásra
Annyit hulyeseg kiadni nivaert,mert 1 ev utan,kb felet eri csak,meg plane ha munkasautonak kell,befenni eleg egy olcsobb.
Mire figyeljek oda niva vasarlasnal,kb 400.000 et szanok ra,munkasautonak kell,mik a gyengepontjai,stb...
Válasz #480. hozzászólásra
Ha Te 1,5ért vetted akkor kim1ek a fagyra minnyá oszt futok 1 kört!
Szóval Niva gyilkolásra.
Szanberg üzemmód vrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmm......
Válasz #479. hozzászólásra
Ja!!! Miért nem ezzel kezdted!
Szóval csak egyszeri alkalomra lesz.
Válasz #479. hozzászólásra
gyilkolásra
ez már biztató
Válasz #478. hozzászólásra
Milyen nézés?
Gyilkolásra!!!!
Kíméletes üzemmódban persze... hehehhe
Válasz #476. hozzászólásra
Mire kell használatra vagy arra, hogy nézd az udvaron?
Válasz #476. hozzászólásra
300 máris kaphatsz 1 a MÉH telepen
Válasz #472. hozzászólásra
Annyit adni értük........
300é nincs vlm. uuuujszaguuuuuuu?????
Nem ujjjjjjszagú Bakkermen!!!
Válasz #473. hozzászólásra
annyi mint az enyémnek1.7 i ez nem sokat változott
az enyémben 115000 van eddig bontatlan a motor
valószinü a vezérmüláncot és kuplungot kicserélem benne ne hogy a fél méteres trutyiban unja meg a banánt
a váltója prima mint ahogy az osztó és a hidak is !!
Válasz #472. hozzászólásra
Mijen a fogyasztása az ujaknak??
Válasz #471. hozzászólásra
fiatalt éri megvenni 1-1.5 között !!
A kérdés:
Milyen Nivát és mennyiért????
Válasz #449. hozzászólásra
Hali!
Nekem most van Opel Campo-m,fél éve hajtom,apám cégénél már 3 kiszolgált.
Az enyém 2,5 td isuzu,kerékagynál kapcsolható elsőhajtással.Fogyasztása nagyon baráti 7-9 liter,helybenfutkozásnál 8,szóval nem vészes,raksúlya is jó ,majd 1 tonnával terhelhető.
Alkatrészárban ami opel cucc rajta(frontera)az fillérekért ami isuzu cucc na az 10.000 nél kezdődik,de aránylag egyszerűen javítható.
Öregemék a cégnél mind a 3at 250-300 ezer kilóméternél adták le szinte semmi hibával.
Ha valakinek kérdése van a kocsiról szóljon,már van pár tapasztalatom róla.
kellemes ünnepeket mindenkinek
Menyire nehéz elkötni 1et?
Nem az tudom persze............
Szervizmókus is azé benne lehet 1 ilyen buliba nem???
Válasz #467. hozzászólásra
pl. örömet okoz egy szegény ukrán családapának
Mi a sorsa 1 fullhauszos járgánynak ha ellopják????????
Válasz #449. hozzászólásra
Kicsit rozsdásodik, terepen esetlen, és nem túl fürge. Nagyon nem. Cserébe viszont viszonylag keveset eszik. (országúton akár 7 alatt is, általános "paraszti" földutas használatnál se többet mind 9, sohasem.)
Fater tekert bele majd 500ezer km-t, mielőtt beszámíttatta a LandCruiser-be.
Válasz #462. hozzászólásra
igy van akinek tényleg szüksége van a zöldrendszámra ,azt szivatják mert minden hülyeségre (terepjáró,quad,teherautó)zöldrendszámot raknak
Válasz #462. hozzászólásra
Ez lett a mi bajunk..És amire való az meg majd szivni fog..
Mi ez a trendi zöld rendszám terepjárókon ??????????????
Vadászok,mvh.
Válasz #460. hozzászólásra
Régi öreg mesterektöl tudom hogy a volgába is pászolt egy csomó mercedesz alkatrész is..És forditva is..Mondjuk akinek mercedese volt az nem volga alkatrészböl javitott az tuti..
Válasz #459. hozzászólásra
Válasz #450. hozzászólásra
Vicelsz ezt lehet hogy épp a Hamer kopintota..Miért is feltételezel ijet ezekröl a derék emberektöl..
Válasz #454. hozzászólásra
Erre csak annyit szoktunk mondani: KELL
Válasz #449. hozzászólásra
Állítólag olcsón lehet hozzá alkatrészt venni.
Válasz #454. hozzászólásra
ez a MARKETING KÉREM
még az atomcsapást is kibirja