Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Igazad van. Olyan hülye vagyok, hogy mindig röhögő görcsöt kapok ha meglátok egy liberót. Szerencsére az utóbbi 5 évben csak a Vinkler féle cikkben találkoztam vele.
Defendert vegyél ! Itt van egy pár : www.hasznaltauto.hu
Ismerős most vett egy Zsír új platós LAND CRUISERT Németből ... platós 4.0 Diesel , csörlő megaminden .... Na az terepjáró !!!
Válasz #291. hozzászólásra
Cimbora bocs hogy ilyet írok, de te nagyon hülye vagy.
Az országban igaz hogy nincs tul sok, nekem spec 2 van, ami rendszámos, és vagy 5-6 az udvarban, mert bontom, javítom is őket, de a közvetlen megrendelőimnek összesen vagy vagy 80-90 darab. Tippem szerint az országban kb 300-350 darab lehet.
De kérdezem: kit érdekel ? És ha csak 150 van akkor mi van? Attól még nagyon jó dolog.
Nivából is csak azért van több, mert a közelebbi országban gyártják, és államközi egyezségek alapján is szórtak meg benünket velük elég rendesen.
Nics amugy azzal sem tul sok gond, de azért ne mondjuk már hogy az oroszok a terepjárógyártás fellegvára. Mellesleg a niva hajtását a PUCH tervezte :-)).
Értem ! Csak ezt szerettem volna megtudni ! Ennyi elég is . ( én nem olvasom ezeket a teszteket ) Inkább kipróbálom az autót és elkönyvelem magamban a tapasztaltakat . Aztán ha szóba kerül valahol akkor elmondom vagy leírom !!
Ezzel a liberóval megöltök. Van kettő az országban(mind a kettőnek az olvasztóban lenne a helye) de olyan szöveget nyomtok róla, hogy mindjárt még valaki behoz eggyet és akkor már három lessz.
Ezt spec a Winkler írta, ebben biztos vagyok. Az írása közben állandóan telefonálgattunk, kérte hogy javítsam azokat azadatokat is, amiket esetleg nem tudott megjegyezni, sajna igy is maradt benne hiba.
Nem tudom hogy vagy vele, nekem a Nissan Patrol, és a G merci is ugyanugy indult hidegben melegben.
Na most mi van ?
Sok érdekes történt már velem versenyeken, túrákon, vagy éppen az autóépítések közben, de ha leírogatnám, valszeg sokakat sértenék meg önérzetében, akiket az autójuk miatt érint.
Válasz #285. hozzászólásra
halihó itt vagyok, Patton Gábor kért meg, hogy ugorjak be egy kicsit.
Mivel több éve javítok liberókat, valamint jópár évet eltöltöttem a terejárózás, és terepralizás berkeiben, szívesen várom a kérdéseket.
Ízelítőnek egy vélemény, ami elismerten pártatlan, és szakértő, akit érdekel, vitaindítónak érdemes lenne elolvasni, mielőtt bárki is fikázná az említett autót :
http://totalcar.hu/magazin/szerelem/libero/
Válasz #283. hozzászólásra
Borzoljam tovább a kedélyállapotot?
Nem ez a célom... csupán annyit, hogy a subaru libero ...(igen -most röhögjetek rajta, szinte várom a gúnyos megjegyzéseteket) igenis max. 8 litert eszik kimondottan terepen használva, 1,2-es motor karburátoros, és hátul sem szűkös a hely benne. Csupán külsőre néz ki kicsinek, ez optikai csalódás, no meg fel fog borulni stb. ...eleinte én is azt gondoltam, de eddig még nem sikerült e mutatvány, pedig igyekeztem nagyon...
A hátsó hármas üléssor négy csavar kivételével, kb. 5 perc alatt vegyeshasználatúvá alakítható: egy EU raklap befér...és akkor még 4 fő mindig elüldögélhet, legalábbis annyira kényelmesen biztos, mint a nívában, két oldali tolóajtón beszállva. (Ültem már hátul a Nemzeti Parkosok nívájában nem egyszer.)
Meg az ember a nívát általába másodil harmadik autónak tartja és csak ,kevesebbett használja ,én kb havi 800-1000km-et megyek vele,de csak utánfutó vontatásra,és határszemlére használom,van egy fiat doblóm ha árut viszek ,meg egy fiat bravóm ha valahova olyan helyre megyek ahol a megjelenés számít.
Mondj még egy terepjárót ami nem eszi meg a 10 litert ,és gázolajból ami 30 ft-al mostmár drágább.Amúgy nekem is van egy csak érdekelt mi a véleményetek róla az enyím 93-as karburátoros,ha nem terepen használom hanem vegyesen,kb 10-11 litert eszik terepen,ez erős terep még nem mentem 100km-ert egyfilytába de szerintem 20 körül jönne ki,mert eléggé megnöveli a fogyasztását a terep,de alkatrész árba behozza ,mert egy l200-ra egy gumi 60,erre meg 10 azért nem mindegy.Meg nem sajnálom összekarcolgatni,és akármilyen sárosan beleülök, nem sajnálom.
a miénk 2000res központi injektoros mikor hozzánk került 13at evett úgy h az első fékdugattyúk be voltak rohadva bólintott a kocsi úgy fogott meg fojtó szelep meg jeladó is ki volt rajta menve. a vli 5 gumival a terepessel eszik 9et .úgy eszik 8at hogy kb. 60 km-re járunk vadászni az úton 3000res fordulattal megy a motor olyan 95-100al utána ki a terepre .senki se akrja elhinni hogy ennyit eszik zöldkártyán azt mondja a pali, biztos jó a fogyasztása mert kitőnők az értékek van benne 55000 km 28al vettük
Az injektoros níváknak ha rendebe van mindenük(elektronika,fék)8-9 literrel el kell menniük, a miénk 8literrel elmegy ha a 100kmből olyan 25terep a nyári gumival, téli gumival télen 9.5 a minimum ha sárba kell menni és hegynek fel 15liter de felmegy nem úgy mint a pick up ok. a benzinszag okozója: jobb oldali ülés mögött van egy kis fekete tartály a tankszellőztető 3cső megy bele , kettő egymás melett azok szoktak lerepedni mert a mipolán cső megkeményedik, le kell hozzá szedni a jobboldali kárpitot, a miénken már kétszer csináltuk, a tartályt meg meglehet müanyagheggesztővel hegesztetni mert erősebb lesz úgy mint a gyári
Én egész konkrétan nem figurázlak. Mondom tudsz , ha ezeken a nyelveken megérted a rizsát magyar létedre. Itt is van 1 db. de az csak aszfaltot látott.
Nem vágom a jellemzéseket: csak oroszul, némileg szlovákul, amúgy meg Englisül is elolvasható. Szóval egy komolytalan pali vagyok, jelentem alásan...
A subaru csak 73' óta gyárt kizárólag összkerekes kocsikat, sajnos mindenhol "elakadnak"...és vannak, akik például ettől kiakadnak, vagy éppen szeretnek benzinben fürödni...(bocs Szabi, nem akartalak megbántani, de te írtad.)
Egymás véleményét kifigurázni nem nagy érdem, tisztelni viszont szerintem ennél fontosabb!
Ettől a subarutól hülyét kapok. Azért már ne hasonlitsál egy olyen pöttöm rizsrakéta tömeghyomorhoz egy nivát. Inkább derékig ülök a benzinben a nivában minthogy a liberóban röhögjön rajtam a fél város.
A subarunak még benzinszaga sincs, képzeljétek el! Kimondottan terepen használva pedig megelégszik max. 8 literrel, és ugyanott elmegy ahol a Niva... Ja és ritkán, nagyon ritkán kell szervízbe vinni...
Ezzel én nem kívánom a tajga királyát leminősíteni, csupán tapasztalati tényeket közöltem...
Amúgy tényleg jó a Niva! No persze, akinek van hozzá külön benzinkútja, biztos megéri...Barátság III vezeték stb.
Aki elfogult, amúgy orosz, szlovák, lengyel weblapokon tájékozódhat erről a kis multifunkcionális járgányról. Talán érdemes, mielőtt lehurrogjuk.
Nivát én még nem sok gazdánál láttam, de a vadászok nagyon szeretik igénytelensége és jó terepjáró képessége miatt. és nem mellékes , hogy az alaktrész a nyugati járművekkel szemben olcsóbb.
Ha csak a földekre akarsz kijutni legegyszerűbb egy jó állapotú Suzuki S. választás ! 300 400 ezerért elég jót veszel, aztán zöld rendszám oszt csá ....
Sokan LPG hajtásúra átalakittaták a Nyívákat, ugy már türhetőbb volt a fogyasztásuk, de hosszú uton az 5 gangos változatok már jelentősebben jobban fogyasztanak, de hát végül is terepre veszik az ilen jotót :-)))
5003 hozzászólás
Válasz #297. hozzászólásra
Igazad van. Olyan hülye vagyok, hogy mindig röhögő görcsöt kapok ha meglátok egy liberót. Szerencsére az utóbbi 5 évben csak a Vinkler féle cikkben találkoztam vele.
Válasz #299. hozzászólásra
Jó autó a Liberó olyan igazi tekintélyt parancsoló autó nagygazdáknak biztos bejön a Landcruiser helyett
Válasz #298. hozzászólásra
Nem lenne az hülyeség ha már itt állna az ablak alatt!
Álmodozni csak lehet? :-)))
Válasz #295. hozzászólásra
Defendert vegyél ! Itt van egy pár : www.hasznaltauto.hu
Ismerős most vett egy Zsír új platós LAND CRUISERT Németből ... platós 4.0 Diesel , csörlő megaminden .... Na az terepjáró !!!
Válasz #294. hozzászólásra
A libertate szabadságot jelent, elöbb volt az auto neve mint ahogy te a gyerekedet pelenkáztad vele.
Válasz #296. hozzászólásra
előbb tárcsát vegyél ne hülyeségekre pazarold apénzt
Válasz #291. hozzászólásra
Cimbora bocs hogy ilyet írok, de te nagyon hülye vagy.
Az országban igaz hogy nincs tul sok, nekem spec 2 van, ami rendszámos, és vagy 5-6 az udvarban, mert bontom, javítom is őket, de a közvetlen megrendelőimnek összesen vagy vagy 80-90 darab. Tippem szerint az országban kb 300-350 darab lehet.
De kérdezem: kit érdekel ? És ha csak 150 van akkor mi van? Attól még nagyon jó dolog.
Nivából is csak azért van több, mert a közelebbi országban gyártják, és államközi egyezségek alapján is szórtak meg benünket velük elég rendesen.
Nics amugy azzal sem tul sok gond, de azért ne mondjuk már hogy az oroszok a terepjárógyártás fellegvára. Mellesleg a niva hajtását a PUCH tervezte :-)).
Válasz #295. hozzászólásra
Nekem meg 1 Range V8- as kellene!!!
Válasz #293. hozzászólásra
Én most defendert keresek gőzerővel vagy Discót.
Válasz #291. hozzászólásra
Nagyon jó Szabi! :-))))))))))
Csak legalább ne ezt a nevet adták volna neki: LIBERÓÓÓ
Ez marha rossz húzás volt.
Válasz #291. hozzászólásra
: )) Tegnap itt voltak a Román autóneppereim : ))
Egy Vitarát akartak elvinni ! Lehet hogy Neked akarták eladni !!! : )))))))
Válasz #290. hozzászólásra
Értem ! Csak ezt szerettem volna megtudni ! Ennyi elég is . ( én nem olvasom ezeket a teszteket ) Inkább kipróbálom az autót és elkönyvelem magamban a tapasztaltakat . Aztán ha szóba kerül valahol akkor elmondom vagy leírom !!
Válasz #287. hozzászólásra
Ezzel a liberóval megöltök. Van kettő az országban(mind a kettőnek az olvasztóban lenne a helye) de olyan szöveget nyomtok róla, hogy mindjárt még valaki behoz eggyet és akkor már három lessz.
Válasz #289. hozzászólásra
Ezt spec a Winkler írta, ebben biztos vagyok. Az írása közben állandóan telefonálgattunk, kérte hogy javítsam azokat azadatokat is, amiket esetleg nem tudott megjegyezni, sajna igy is maradt benne hiba.
Válasz #287. hozzászólásra
Megkérdezhetem hogy tudjátok e ki írja a Totalcaros cikkeket - teszteket ???
Válasz #286. hozzászólásra
Nem tudom hogy vagy vele, nekem a Nissan Patrol, és a G merci is ugyanugy indult hidegben melegben.
Na most mi van ?
Sok érdekes történt már velem versenyeken, túrákon, vagy éppen az autóépítések közben, de ha leírogatnám, valszeg sokakat sértenék meg önérzetében, akiket az autójuk miatt érint.
Válasz #285. hozzászólásra
halihó itt vagyok, Patton Gábor kért meg, hogy ugorjak be egy kicsit.
Mivel több éve javítok liberókat, valamint jópár évet eltöltöttem a terejárózás, és terepralizás berkeiben, szívesen várom a kérdéseket.
Ízelítőnek egy vélemény, ami elismerten pártatlan, és szakértő, akit érdekel, vitaindítónak érdemes lenne elolvasni, mielőtt bárki is fikázná az említett autót :
http://totalcar.hu/magazin/szerelem/libero/
Válasz #285. hozzászólásra
Én aszondom az orosz az orosz ! Mindegy hogy +40 vagy - 40 ! Akár a katonáik ! : ))
Válasz #283. hozzászólásra
Borzoljam tovább a kedélyállapotot?
Nem ez a célom... csupán annyit, hogy a subaru libero ...(igen -most röhögjetek rajta, szinte várom a gúnyos megjegyzéseteket) igenis max. 8 litert eszik kimondottan terepen használva, 1,2-es motor karburátoros, és hátul sem szűkös a hely benne. Csupán külsőre néz ki kicsinek, ez optikai csalódás, no meg fel fog borulni stb. ...eleinte én is azt gondoltam, de eddig még nem sikerült e mutatvány, pedig igyekeztem nagyon...
A hátsó hármas üléssor négy csavar kivételével, kb. 5 perc alatt vegyeshasználatúvá alakítható: egy EU raklap befér...és akkor még 4 fő mindig elüldögélhet, legalábbis annyira kényelmesen biztos, mint a nívában, két oldali tolóajtón beszállva. (Ültem már hátul a Nemzeti Parkosok nívájában nem egyszer.)
Válasz #283. hozzászólásra
Meg az ember a nívát általába másodil harmadik autónak tartja és csak ,kevesebbett használja ,én kb havi 800-1000km-et megyek vele,de csak utánfutó vontatásra,és határszemlére használom,van egy fiat doblóm ha árut viszek ,meg egy fiat bravóm ha valahova olyan helyre megyek ahol a megjelenés számít.
Válasz #281. hozzászólásra
Mondj még egy terepjárót ami nem eszi meg a 10 litert ,és gázolajból ami 30 ft-al mostmár drágább.Amúgy nekem is van egy csak érdekelt mi a véleményetek róla az enyím 93-as karburátoros,ha nem terepen használom hanem vegyesen,kb 10-11 litert eszik terepen,ez erős terep még nem mentem 100km-ert egyfilytába de szerintem 20 körül jönne ki,mert eléggé megnöveli a fogyasztását a terep,de alkatrész árba behozza ,mert egy l200-ra egy gumi 60,erre meg 10 azért nem mindegy.Meg nem sajnálom összekarcolgatni,és akármilyen sárosan beleülök, nem sajnálom.
Válasz #281. hozzászólásra
a miénk 2000res központi injektoros mikor hozzánk került 13at evett úgy h az első fékdugattyúk be voltak rohadva bólintott a kocsi úgy fogott meg fojtó szelep meg jeladó is ki volt rajta menve. a vli 5 gumival a terepessel eszik 9et .úgy eszik 8at hogy kb. 60 km-re járunk vadászni az úton 3000res fordulattal megy a motor olyan 95-100al utána ki a terepre .senki se akrja elhinni hogy ennyit eszik zöldkártyán azt mondja a pali, biztos jó a fogyasztása mert kitőnők az értékek van benne 55000 km 28al vettük
Válasz #280. hozzászólásra
Hát én legalább 20 Nívást ismerek, de tíz liter alatt egyik se jár ... Főleg nem ha terepen is megy ! ...és ebben van új Níva is !!
Az injektoros níváknak ha rendebe van mindenük(elektronika,fék)8-9 literrel el kell menniük, a miénk 8literrel elmegy ha a 100kmből olyan 25terep a nyári gumival, téli gumival télen 9.5 a minimum ha sárba kell menni és hegynek fel 15liter de felmegy nem úgy mint a pick up ok. a benzinszag okozója: jobb oldali ülés mögött van egy kis fekete tartály a tankszellőztető 3cső megy bele , kettő egymás melett azok szoktak lerepedni mert a mipolán cső megkeményedik, le kell hozzá szedni a jobboldali kárpitot, a miénken már kétszer csináltuk, a tartályt meg meglehet müanyagheggesztővel hegesztetni mert erősebb lesz úgy mint a gyári
Válasz #278. hozzászólásra
Mai lesz vásárolni NIVA 1,7i-es. Ez jobb autót és normál fogyasztás. Lesz eladni 1,6-et, ez már 350 ezer km-re.
Válasz #268. hozzászólásra
Ugyanott elmegy ahol a Níva ! na ne csapjuk be egymást !! Mert ez így nem igaz .
Válasz #276. hozzászólásra
Én egész konkrétan nem figurázlak. Mondom tudsz , ha ezeken a nyelveken megérted a rizsát magyar létedre. Itt is van 1 db. de az csak aszfaltot látott.
Válasz #271. hozzászólásra
Nem vágom a jellemzéseket: csak oroszul, némileg szlovákul, amúgy meg Englisül is elolvasható. Szóval egy komolytalan pali vagyok, jelentem alásan...
A subaru csak 73' óta gyárt kizárólag összkerekes kocsikat, sajnos mindenhol "elakadnak"...és vannak, akik például ettől kiakadnak, vagy éppen szeretnek benzinben fürödni...(bocs Szabi, nem akartalak megbántani, de te írtad.)
Egymás véleményét kifigurázni nem nagy érdem, tisztelni viszont szerintem ennél fontosabb!
Válasz #274. hozzászólásra
Tudom írtad már, hogy nem megy még az olvasás!!! :-DD OK. Elnézve.
Válasz #273. hozzászólásra
nekem a Palkó szimpatikusabb bocs :-)))))
Válasz #272. hozzászólásra
Paldoo nem Palkó. Az is lehet.
Válasz #271. hozzászólásra
mi a pálya tárcsa ügyben Palkó? aratás helyett tárcsázás lessz ?
Válasz #268. hozzászólásra
Te vágod ezeken a nyelveken a Subaru jellemzését???? Komoly pali vagy!
Válasz #268. hozzászólásra
Ettől a subarutól hülyét kapok. Azért már ne hasonlitsál egy olyen pöttöm rizsrakéta tömeghyomorhoz egy nivát. Inkább derékig ülök a benzinben a nivában minthogy a liberóban röhögjön rajtam a fél város.
http://youtube.com/watch?v=wqBFmnFrFWY
A subarunak még benzinszaga sincs, képzeljétek el! Kimondottan terepen használva pedig megelégszik max. 8 literrel, és ugyanott elmegy ahol a Niva... Ja és ritkán, nagyon ritkán kell szervízbe vinni...
Ezzel én nem kívánom a tajga királyát leminősíteni, csupán tapasztalati tényeket közöltem...
Amúgy tényleg jó a Niva! No persze, akinek van hozzá külön benzinkútja, biztos megéri...Barátság III vezeték stb.
Aki elfogult, amúgy orosz, szlovák, lengyel weblapokon tájékozódhat erről a kis multifunkcionális járgányról. Talán érdemes, mielőtt lehurrogjuk.
Válasz #266. hozzászólásra
Haver most vett egyet. A benzinszagon kivűl minden OK. Most dolgoznak a bűzelháritáson.
Válasz #260. hozzászólásra
Jó a Niva !! Nyugodtan vehetsz !
Válasz #261. hozzászólásra
Igen ! Nálunk sok ilyen van !!
Válasz #262. hozzászólásra
... és inkább mennek be vele a susnyába mint egy új L200assal !
Erre felénk a gazdák nagy része Mitsubishi-t használ. Nagyon szeretik.
Válasz #260. hozzászólásra
Nivát én még nem sok gazdánál láttam, de a vadászok nagyon szeretik igénytelensége és jó terepjáró képessége miatt. és nem mellékes , hogy az alaktrész a nyugati járművekkel szemben olcsóbb.
Válasz #259. hozzászólásra
hogyan lehet zöld rendszámot kérni terepjáróra? valaki csináltatott mostanában ilyet? mennyire szabályos?
Mi a véleményetek a NÍVÁRÓL?????????????????????????????????,
Ha csak a földekre akarsz kijutni legegyszerűbb egy jó állapotú Suzuki S. választás ! 300 400 ezerért elég jót veszel, aztán zöld rendszám oszt csá ....
Válasz #256. hozzászólásra
Nekem így elég a számla traktorfogyasztása meg az autóm fogyasztása! Így lefedezi az egész évet! :)
Válasz #248. hozzászólásra
Sokan LPG hajtásúra átalakittaták a Nyívákat, ugy már türhetőbb volt a fogyasztásuk, de hosszú uton az 5 gangos változatok már jelentősebben jobban fogyasztanak, de hát végül is terepre veszik az ilen jotót :-)))
Válasz #254. hozzászólásra
atz lehet venni külön is, 10% az ára
Válasz #253. hozzászólásra
Computer méri a fogyasztást és ugyanannyit lehet tankolni! Érted mire gondolok? :)
Válasz #253. hozzászólásra
Csak kúton tankolok!!! Számlára!!!! Kell a számla! :)
10évvel ezelőtt megoldható volt a furfangosság!!! :)