Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #45. hozzászólásra
Ilyen hülyeségeket honnan szedsz ? Ne hidd hogy olcsó az mtz már az sem egy olcsó mulatság feljavításkor nem úgy van mint 3-4 éve hogy 150000-ből totál generál a gépen hanem most már vagy 3-szorosa nem beszélve arról hogy nagyon sok a silány minőségű pótalkatrész . Nem beszélve arról hogy az embernek csak egy egészsége van és az MTZ nem pont legemberbarátabb gép .
Válasz #44. hozzászólásra
Nem tudom, konkrétan melyikre gondolsz. EGY jd-T LÁTTAM JÓ árban, viszont a többi FIAT pl azok nagy dögök, azért is lehet olcsó. Nem nagyon vesz nek ilyeneket. A téeszcsé méretűek megvették támogatásra a nagy gépeket.
Válasz #43. hozzászólásra
Én amiket hallottam az kész agybaj. Vette Misi barátom az Agrokidet. A szöghajtásban szerintem rosszul volt hézagolva vagy a fene tudja, de elpattant neki egy fog a kúpfogaskereken. 60 ropi voltz a kis vacak kúpfogaskerék. Tavaly meg saját fülemmel hallottam, hogy a KITE-nél 18 ezerért volt az ára egy nyüves hidraulika karnak a JD-hez. Az adósom meg az Agrotronba vett vagy 4 éve 480 ezerért egy kis vacak szivattyút. A .2-be már 160-180 ezer körül van egy adagoló. Én fillérekért hoztam Ukrajnából a .1-hez ha netán kell valamikor sohanapján. Az MTZ-hez képest vicc, amilyenek a többinek az alkatrészára. Azon kívül én nem nyúlnék egyikhez sem, ha valami bonyolultabb és akkor kiszállás,, szervizóradíj, stb pénzkidobások. Nagy gazdaságokban is még szinte egyeduralkodó a szállításban az MTZ és bolondok lennének kicserélni. Az is szempont a qrvadrága alkatrésznél, hogy most is milyen jó árfolyamon van az Euro. Az MTZ alkatrészesek nem nagyon ugrálnak, mert sok van belőlük és nagy a konkurrencia. Ha az égből potyogna a pénz, akkor is meggondolnám. Mindig attól rettegnék, hogy mikor romlik el valami a gépben.Az MTZ-nek meg még ha a bele lóg ,akkor is dolgozik...
Ja és az idén van ára a terménynek, mármint a gabonaféléknek, de lesz ez még így se. Nem kell az embernek elbízni magát, hogy mondjuk mindig lesz pénze egy marék alkatrészért fél milliót adni...
Válasz #34. hozzászólásra
Az biztos, de még egy 10 éveset is inkább, mint egy új MTZ-t. Annyi bibi azért van a dologban, hogy 35 mázsa a tömege a Landinak. Az LTZ-nek is ennyi volt és forgott keze-lába...
Ennyi és még se 5 milla. Én szivesebben elfogadnák egy 20éves ilyet mint egy új mtz-t. és biztos vagyok benne hogy hosszútávon olcsóbb az üzemeltetése is.
Válasz #32. hozzászólásra
Engem először mindig az alkatrészárak és beszerzési lehetőségei, meg a fenttartási költségek érdekelnek. Onnantól kezdve meg el is dől minden.... volt egy újonnan vett LTZ traktorom. 8 évesen adtam el úgy, hogy 7 évig árultam.
Amikor az egyik gázolaj -nyomócső eltört rajta akkor volt gubanc. Sehol sem kaptam és egyéb alkatrészeinél, amikor kellett akkor a kereskedő visszaélt azzal, hogy pl Szabolcs megyében csak a Crystalnál volt. Nem szeretem az ilyet.
Válasz #31. hozzászólásra
Az elso hajtason kivul pont annyit tud, mint egy 80-as... Csak joval kenyelmesebb:-))) (Es ez is 80 lovas, a konedata szerint, gumik hatul 13.6r38, elol 12.4r24, tomeg 3580kg)
2,5-ért vvettem új gumis (a szemem láttára rakták rá) 82.1-es orbitos 2000-es évjáratút 2200 óra volt benne.Többek szerint igazi jó állapotú gép. 820.1-től fiatalabbat nem vettem volna meg, mert az már Zetor adagolós, stb.
Nincs egy éve, hogy vettem és nem adnék 5 milliót egy traktorért, amikor ilyet lehet venni a feléért.
Nem találtam jobb képet. Nekem is ilyen landinim van 80 valahanyas évjárat 5000 üzemóra felett valamennyivel még csak 500 üzemórát raktunk bele tankoláson kívül nem kell vele foglalkozni csak a lemeze nagyon rohad ez az egyetlen hátránya amúgy nagyon kényelmes csaendes. Úgyhogy egy nagyon jó gép, és sokkal kevesebbet kajál mint egy MTZ
Volt fent az agárkeresőn pár napja egy ferga kinézetű 85 vagy 90 lovas landini. 1,6 milláért. Összkerekes, pofás gép volt. Ha még rá is kell költeni valami extrém rossz esetben mondjuk 2 millát ami reálisan nézve szinte lehetetlen. Akkor is 3,6ért van egy komoly géped ami ha egygazdás akkor örök élet meg egy nap. És az MTZvel egy bolygón se lehet említeni kényelemben, megbízhatóságban.
no meg mi személy szerint sajnáljuk is őket hisz ők termelték ki a jobb gépek árát s mert már úgysem fizetnék meg !
meg néha kell az érzés amikor az ember a fokozatokat bele ""aprittja "" váltóba...
Héj arról nem volt szó, hogy megvan a régi 82-es is Ha van nagygép a mellé érdemes az 5 millióból még egy felet rákölteni és akkor nem nagyon lesz baja.
559 hozzászólás
Válasz #57. hozzászólásra
akkor a veteránokat, meg régebbi dolgokat sem szeretitek
Válasz #53. hozzászólásra
akármi baja is van, kicsit könyörögni kell neki és kibírja addig míg kész nincs a föld
Válasz #50. hozzászólásra
Egyik ismerősömet idézve " összekéne az összeset túrni egy rakásba aztán meggyújtani a fenébe had égjen a hulladék "
Válasz #49. hozzászólásra
Olyannak nézel...
Válasz #48. hozzászólásra
Sajnos nem .
Válasz #52. hozzászólásra
Milyen szeszt ?
Válasz #50. hozzászólásra
Mert ?
Válasz #47. hozzászólásra
azt hittem lecsuktak. nem te főzted a szeszt?
Válasz #50. hozzászólásra
Válasz #47. hozzászólásra
Az MTZ-t nem szabad szidni
Válasz #48. hozzászólásra
Igaz.Fizesd be az árát,aztán várd,hogy mikor hozzák.
Válasz #44. hozzászólásra
Ez igaz lehet ennyiért?EZ
Válasz #45. hozzászólásra
Ilyen hülyeségeket honnan szedsz ? Ne hidd hogy olcsó az mtz már az sem egy olcsó mulatság feljavításkor nem úgy van mint 3-4 éve hogy 150000-ből totál generál a gépen hanem most már vagy 3-szorosa nem beszélve arról hogy nagyon sok a silány minőségű pótalkatrész . Nem beszélve arról hogy az embernek csak egy egészsége van és az MTZ nem pont legemberbarátabb gép .
Válasz #44. hozzászólásra
Nem tudom, konkrétan melyikre gondolsz. EGY jd-T LÁTTAM JÓ árban, viszont a többi FIAT pl azok nagy dögök, azért is lehet olcsó. Nem nagyon vesz nek ilyeneket. A téeszcsé méretűek megvették támogatásra a nagy gépeket.
Válasz #43. hozzászólásra
Én amiket hallottam az kész agybaj. Vette Misi barátom az Agrokidet. A szöghajtásban szerintem rosszul volt hézagolva vagy a fene tudja, de elpattant neki egy fog a kúpfogaskereken. 60 ropi voltz a kis vacak kúpfogaskerék. Tavaly meg saját fülemmel hallottam, hogy a KITE-nél 18 ezerért volt az ára egy nyüves hidraulika karnak a JD-hez. Az adósom meg az Agrotronba vett vagy 4 éve 480 ezerért egy kis vacak szivattyút. A .2-be már 160-180 ezer körül van egy adagoló. Én fillérekért hoztam Ukrajnából a .1-hez ha netán kell valamikor sohanapján. Az MTZ-hez képest vicc, amilyenek a többinek az alkatrészára. Azon kívül én nem nyúlnék egyikhez sem, ha valami bonyolultabb és akkor kiszállás,, szervizóradíj, stb pénzkidobások. Nagy gazdaságokban is még szinte egyeduralkodó a szállításban az MTZ és bolondok lennének kicserélni. Az is szempont a qrvadrága alkatrésznél, hogy most is milyen jó árfolyamon van az Euro. Az MTZ alkatrészesek nem nagyon ugrálnak, mert sok van belőlük és nagy a konkurrencia. Ha az égből potyogna a pénz, akkor is meggondolnám. Mindig attól rettegnék, hogy mikor romlik el valami a gépben.Az MTZ-nek meg még ha a bele lóg ,akkor is dolgozik...
Válasz #40. hozzászólásra
Apró-traktor-második lap.JD,NH,Fendt,stb.
Válasz #41. hozzászólásra
Az nem gond,ha drága,csak ritkán keljen,és akkor is tovább bírja,mint az mtz.
Ja és az idén van ára a terménynek, mármint a gabonaféléknek, de lesz ez még így se. Nem kell az embernek elbízni magát, hogy mondjuk mindig lesz pénze egy marék alkatrészért fél milliót adni...
Válasz #38. hozzászólásra
Mint minden nyugatihoz. Erről van szó.
Válasz #39. hozzászólásra
Na mutasd!
Most már itt is hirdetnek Qva olcsó nyugati traktort,nem csak az Expressen.
Én mtz párti vagyok de 5 milláért elfogadhato állapotu steyr traktort kapsz.Alkatrész az viszont horror áron van.
Ez szimpatikusabb!
Nekem elvárásom,max.15 éves,és vontatni tudjon.Meg ne egy egyedi tipus legyen,és alkatrész legyen hozzá,a nagy alkatrészkereskedőknél.
Válasz #34. hozzászólásra
Az biztos, de még egy 10 éveset is inkább, mint egy új MTZ-t. Annyi bibi azért van a dologban, hogy 35 mázsa a tömege a Landinak. Az LTZ-nek is ennyi volt és forgott keze-lába...
Válasz #32. hozzászólásra
Ennyi és még se 5 milla. Én szivesebben elfogadnák egy 20éves ilyet mint egy új mtz-t. és biztos vagyok benne hogy hosszútávon olcsóbb az üzemeltetése is.
Válasz #32. hozzászólásra
Engem először mindig az alkatrészárak és beszerzési lehetőségei, meg a fenttartási költségek érdekelnek. Onnantól kezdve meg el is dől minden.... volt egy újonnan vett LTZ traktorom. 8 évesen adtam el úgy, hogy 7 évig árultam.
Amikor az egyik gázolaj -nyomócső eltört rajta akkor volt gubanc. Sehol sem kaptam és egyéb alkatrészeinél, amikor kellett akkor a kereskedő visszaélt azzal, hogy pl Szabolcs megyében csak a Crystalnál volt. Nem szeretem az ilyet.
Válasz #31. hozzászólásra
Az elso hajtason kivul pont annyit tud, mint egy 80-as... Csak joval kenyelmesebb:-))) (Es ez is 80 lovas, a konedata szerint, gumik hatul 13.6r38, elol 12.4r24, tomeg 3580kg)
Válasz #30. hozzászólásra
Nekem bejön ógyis de itt van egyszerűbben.
Válasz #29. hozzászólásra
Semmi normális sem jön be a linkeken
http://www.agrarkereso.hu/gep/megmutat.php?hird=41401&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=12&kereses=411741#Válasz #25. hozzászólásra
2,5-ért vvettem új gumis (a szemem láttára rakták rá) 82.1-es orbitos 2000-es évjáratút 2200 óra volt benne.Többek szerint igazi jó állapotú gép. 820.1-től fiatalabbat nem vettem volna meg, mert az már Zetor adagolós, stb.
Nincs egy éve, hogy vettem és nem adnék 5 milliót egy traktorért, amikor ilyet lehet venni a feléért.
http://www.youtube.com/watch?v=T0XF8WQypWk
Válasz #9. hozzászólásra
A környékünkön 4db van mind 4-nek széthúzták a váltóját...
Válasz #24. hozzászólásra
Nem találtam jobb képet. Nekem is ilyen landinim van 80 valahanyas évjárat 5000 üzemóra felett valamennyivel még csak 500 üzemórát raktunk bele tankoláson kívül nem kell vele foglalkozni csak a lemeze nagyon rohad ez az egyetlen hátránya amúgy nagyon kényelmes csaendes. Úgyhogy egy nagyon jó gép, és sokkal kevesebbet kajál mint egy MTZ
Válasz #24. hozzászólásra
Én ilyen olcsón nemláttam még gépet,milyen régi kockás volt??? De ezt a topikkot össze kellen vonni egy másik mtz- nyugatival,neem??
Válasz #11. hozzászólásra
Volt fent az agárkeresőn pár napja egy ferga kinézetű 85 vagy 90 lovas landini. 1,6 milláért. Összkerekes, pofás gép volt. Ha még rá is kell költeni valami extrém rossz esetben mondjuk 2 millát ami reálisan nézve szinte lehetetlen. Akkor is 3,6ért van egy komoly géped ami ha egygazdás akkor örök élet meg egy nap. És az MTZvel egy bolygón se lehet említeni kényelemben, megbízhatóságban.
Válasz #22. hozzászólásra
én sem recsegtettem de érzem mikor fog a fogba kapcsol érzéssel!!
igen a power jobb de néha uncsi szokott lenni a nagyokban..
Válasz #21. hozzászólásra
Meg kell tanulni kuplung nélkül váltani
Aki úgy érzi annak sose recseg
Válasz #20. hozzászólásra
no meg mi személy szerint sajnáljuk is őket hisz ők termelték ki a jobb gépek árát s mert már úgysem fizetnék meg !
meg néha kell az érzés amikor az ember a fokozatokat bele ""aprittja "" váltóba...
Válasz #18. hozzászólásra
Kímélje a jobbat!
Válasz #18. hozzászólásra
öntözésnél legalább 3 trakesz kell mert 2 dob,csőszállitó,aggregát,lakókocsi stb
Válasz #15. hozzászólásra
Ha ott a JD minek az MTZ Legyen mire száll a por?
Válasz #14. hozzászólásra
Jól döntöttél,komfortra,megbízhatóságra sokkal jobb,mint az Mtz,talán ha egyszer megunod,piacképesebb is!
6310 erősen tervben van...
mi az Mtz-et nem lecseréljük hanem JD állitunk melléjük!!
NA ezt ki gondolta volna..
Én is dilemáztam a tavasszal, a nyugati mellett döntöttem.
Válasz #11. hozzászólásra
Héj arról nem volt szó, hogy megvan a régi 82-es is Ha van nagygép a mellé érdemes az 5 millióból még egy felet rákölteni és akkor nem nagyon lesz baja.
Itt van egy 820.4-es, egész jól bírja.
Válasz #11. hozzászólásra
ha bevált szerintem tartsd meg a régi 82-est
Válasz #8. hozzászólásra
Csak az 5 millás nyugati,az kb.10 éves,és 5-8000 üzemóra.
Válasz #9. hozzászólásra
Nincs hál istennek de ahogy nézegettem nem egy nyerő konstrukciónak tűnik és az alkatrész ellátás is bizonytalannak tartom .