Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz fexco #4836. hozzászólásáraDe szerintem a laptopos ember tudná ezt orvosolni.
Nekem a diag még viszi a régi premiumot, ott a nagyfülkésünknél volt, az 5 perces automata leállítás, fogtam, aztán kikapcsoltam szoftveresen.
Válasz Gumóka #4835. hozzászólásáraa 900 az még o.k. de az1550?
nekem is a 900rémlik amugy,ez teljesen rendbe van.talán amikor üzemmeleg,és leesik a nyomás akkor emeli fel talán 1200ra.
ezen a rönön már 2xcseréltek kompletten kipufogót.(asszem másodszor a gyár állta a cekket---mármint az anyagot----a munkadij az exponenciálisan kompenzálta)
Válasz fexco #4832. hozzászólásáraIgen. Ha 8bar alá esik a nyomás, emel 900-ig azt hiszem, mindegy, hogy hideg-meleg a motor, vagy az időjárás.
Ha meg ilyen hideg van, az adblue fűtése miatt is emel, ha hidegen kezdek vele műszakot, még beérek a gyárba is kevés neki, első körön le sem szoktam állítani. Mert ha kiveszem sebességből is automatikusan visszaemel. Akkor fázik.
Az újak meg lassabban is melegednek fel, mint a régiek.
A mostani újak 2 évesek lesznek, azokkal nincs adblue baj, a 4 évessel elinte sok volt, döcögtem biára 40-el is, meg ott cseréltek komplett kipufogót is, mert kiköpködte a szigetelést magából
Válasz Gumóka #4828. hozzászólásáraaz még oké,most azon agyalok,hogy amikor hidegen beinditod,és mondjuk 0 a levegő,akkor is?én is szoktam menni a mezőfődes rönóval,szegényke mindig biatorbágyon van mostanába.az adblu miatt ilyenkor miért?---olyat még nemcsinált (ez is szinte csak az adblu rendszer miatt van szervizbe,pedig még ez azért egy kicsit nagyobb távokat megy mint ti.)
Válasz Büresz #4826. hozzászólásáraigen!elvileg a tidbe sincs még adblu!?(a tied volt a legutolsó)
c matic:-5fok alatt irányváltót csak szigoruan kuplungpedállal használni!!
Válasz fexco #4823. hozzászólásáraA teherautóink is ugyanezt csinálják, csak ott a levegőnyomás esésre emel fordulatot, na meg az adblue miatt, ilyenkor.
Tudod mi a munka, mennek, az öregek már 13e óra felett járnak, kartergáz azért már van, de még nem veszélyes az olajfogyasztása.
Válasz mtz1221 #4825. hozzászólásáradehogy basztatom,elvileg majd tavasszal inditom csak be,tegnap is csak be álltam vele.full gyári belevaló claas c matic olaj van benne.--amúgy kb olyasmi ----BUÉK!+egy szökét+1feketét a fullosból 1xre neked
!!
2013as az axionom,nincs adblu.---de azért van benne elektronika gazdagon----
tegnap odébb álltam vele,beinditom,aztán felemeli 1550es motorfordulatra a motor magát.én meg nézek bután,hogy what a....ma meg olvasom a kezelésibe,hogy -5fok alatt megemeli a forulatot inditáskor,hogy megvédja a váltót a károsodástól.
a motorral ilyenkor mi a gyász van???(pöccre indul,kb 10 másodperc után egyből 1550.)
ja még jó hogy nincs -25fok!! mert akkor egy tappottat se enged mozdulni.....
Válasz Ares 826 #4818. hozzászólásáraPersze vannak jelek, mondjuk vettem egy 697-est 1100 üó-val, nah ott nem tekergettek talán. Szegénykém átfordult, de mai napig nagyon szeretem a 3 közül.
Válasz mtz1221 #4819. hozzászólásáraDehogy nyomtad ki szerintem a rugó sokat fog rajta! Ezeken nálunk ferga váltón még rugó sincs csak három "perem" az tömít semmi más!
Válasz mtz1221 #4819. hozzászólásáraEzekben a ferga dyna váltókban kint oldalt nem szimmering van hanem csak egy három élű futógyűrű, még ha túl is zsírozná az ember semmi baj nincs belőle mert kijönne a retkes zsír s semmi gond nincs belőle! De nem lehet túlzsírozni mert van benne akkora hely hogy tuti 5 de inkább 7kg zsír is elfér a házban!
Válasz Ares 826 #4815. hozzászólásáraÉsz megáll. Én a töröknél tűlzsíroztam, nem tudom mi lesz így vele. Csapágy egyik oldalán benne a porvédő, biztos kinyomtam.
Válasz Büresz #4817. hozzászólásáraHát vannak az tuti tekergetős cégek de a kis apró dolgokon lehet látni valamennyire, hogy tényleg annyi-e az óra mint amit mosdanak! Nálam az óra az valós volt csak szar hozzá nem értő a szerelője az axiálnak! Mert csak ők javíthatták nem a traktorosok csak víz ,olaj meg tankolást csinálhattak rajta! most is itt az agrón hirdetnek egy 836 claas valami 6-7 órával szépen festegetve de tuti hogy 10.000 órával több van benne, csak tuti mondják hogy valós az óra benne! de az sem érdekel ha az eladó beperel hogy valótlant állítok, állok elébe! már sok sok trakit láttam így 30+ évesen!
Válasz Ares 826 #4816. hozzászólásáraNem tudok róla, de nagyobb cégek tekergetnek össze vissza, azt mondják amit az ember hallani akar. Kivédeni csak új vásárlással lehet. Persze annak ára is van.
Válasz mtz1221 #4813. hozzászólásáraGeci volt az AGCO cégcsoport mert a régi röncsinél van beöntő nívó meg leeresztő csavar is! De már ugyan azon gépen csak ZŐŐŐŐŐŐŐŐDRE festve
pár évvel későbbi gyártásnál nem tesz nívó csavart meg még jól eldugja a beöntő csavart is hogy sokkal nehezebben vedd észre! ezekben mindben Ferga Dyna 4 váltó van az az 16 előre meg 16 hátra meg felező benne meg ha külön kéred még van "csiga" verzió is! A kicsiknél meg a bolygóház az olajat a váltóból kapja nincs külön a háznak olajzása csak a féltengely végén a keréknél zsirzógombnak helye ami le is van "vak" csavarral csavarozva mintha egy rögzítő csavar lenne a külső kerék csapágynak! Ha ezt a szervizes nem tuddja s nem mondja el a tulajnak meg a kezelési könyvben sem írják! Csak is véletlenül jön rá az ember hogy ott kell zsírozni a kerékcsapágyat! erre később azt modta a "szakszerelő" hogy azért van ledugózva hogy ne lehessen túlzsírozni a csapágyat! kérdezem én hogy a faszomba lehet túlzsírozni mikor legalább 5 kiló zsírnak van helye a hajtóházban ahol a féltengely forog???? Maradjunk annyiban nagy gecik az tuti a szervizesek egy része, meg a kereskedők nagy része! Persze tisztelet a kivételnek!
Válasz Büresz #4811. hozzászólásáraEzt csak akkor lehet tapasztalni ha elmész megnézni! Mindig van valami átbaszás a gépeknél amit csak akkor látsz meg mikor elmész megnézni! én jártam úgy hogy az Axiál szervizelte a gépet s nem cseréltek olajat a hajtóházba de nem is öntöttek bele, s csapágytörés lett a vége! Még az a szerencse hogy én megcsináltam mert lett volna a javítás 1,5 milla nálunk az tuti!
Válasz Büresz #4809. hozzászólásáraA felét éri nem többet! az is balfasz lesz aki ad érte ennyit én azt mondom! Vagy úgy van vele MÉG LÓSZAR VAN ADDIG VERÉB IS! HOL A FASZOMBAN ÉR AZ ANNYIT????
kollégák mit szóltok hozzá így karácsony alkalmából viccesek a kupecok de rendesen! Árul egy szerencsétlen nem tudom minek nevezzem őt egy 2004 gyártású 5000 órás 696 claas arest 20.000.000 de csak adásvételivel, számla nuku! Szerintetek nagy a baj nála, vagy csak vicces hangulatában van???
Válasz csabika #4806. hozzászólásáraakkor nemtudom.szerintem ott valami mókulás volt. akkor vedd le a sarut,aztán próba...(azért ennek is nézz utána, mert a kulcsal biztos nem áramtalanitasz.) arion 430 2017 automata áramtalanitás: elvégzi a dolgait amit kell,aztán elveszi az áramot saját maga.a fülkében egy nyomogombal visszaadod az áramot.
Válasz Büresz #4800. hozzászólásáratudom,már irtad.az enyém az ZF c matic.a tied ami elvileg 2014től van az claas cmatic.állitólag ez sokkal jobbm int a zf.
de:amit tudok már:akár hogy nyomom neki,akár milyen sebességgel,nincs le-fel kapcsolgatás---nem hallom az biztos----ilyeneket is hallottam róla.kibaszott jó!aztán hogy meddig,na azt nemtudom,de már ezt kibeszéltük itt.ha gondolod most is nyugodtan felhivhatsz:203321122
Válasz csabika #4798. hozzászólásáraaz enyém 2013as.a műszerfal ugyanez.a jobb oldalon a kipufogónál(ahol vn az aksi)ott kell lenni egy áramtalanitónak(piros hella) és ez a tieden nincs????
Itt nincs olyan, mint a autóknál hogy a féket nyomni kell közben ?
Nem értek hozzá, de a C a csoportot mutatja elvileg az nem hinném, hogy
gond volna, fokozatba elvileg nincs, N-et jelez azaz elvileg üresben lehet.
4843 hozzászólás
Válasz fendt309 #4842. hozzászólásáraNemrég lett egy újabb szerzeményem...
Válasz Gumóka #4840. hozzászólásáraJaaa
Köszi
Azt hittem van ott valami claas szerviz.
Válasz fexco #4836. hozzászólásáraDe szerintem a laptopos ember tudná ezt orvosolni.
Nekem a diag még viszi a régi premiumot, ott a nagyfülkésünknél volt, az 5 perces automata leállítás, fogtam, aztán kikapcsoltam szoftveresen.
Válasz fendt309 #4839. hozzászólásáraTeherautó.
Kicsit elkanyarodtunk...
Válasz fexco #4832. hozzászólásáraSzia!
Milyen Renault?
Mi van Biatorbágyon?
Köszi
Válasz fexco #4829. hozzászólásáraVolt benn de már nincs. Forgalmi 2015-öt ír. Értem köszi. Miért kell úgy?
Válasz fexco #4834. hozzászólásáraIgazad van, egy kutya kölke mind. Akkor máshol csavarozták össze.
Az enyém is 950-ig pörög fel, ha fázik.
Válasz Gumóka #4835. hozzászólásáraa 900 az még o.k. de az1550?
nekem is a 900rémlik amugy,ez teljesen rendbe van.talán amikor üzemmeleg,és leesik a nyomás akkor emeli fel talán 1200ra.
ezen a rönön már 2xcseréltek kompletten kipufogót.(asszem másodszor a gyár állta a cekket---mármint az anyagot----a munkadij az exponenciálisan kompenzálta)
Válasz fexco #4832. hozzászólásáraIgen. Ha 8bar alá esik a nyomás, emel 900-ig azt hiszem, mindegy, hogy hideg-meleg a motor, vagy az időjárás.
Ha meg ilyen hideg van, az adblue fűtése miatt is emel, ha hidegen kezdek vele műszakot, még beérek a gyárba is kevés neki, első körön le sem szoktam állítani. Mert ha kiveszem sebességből is automatikusan visszaemel. Akkor fázik.
Az újak meg lassabban is melegednek fel, mint a régiek.
A mostani újak 2 évesek lesznek, azokkal nincs adblue baj, a 4 évessel elinte sok volt, döcögtem biára 40-el is, meg ott cseréltek komplett kipufogót is, mert kiköpködte a szigetelést magából
Válasz t.romsics #4830. hozzászólásáraez se.biztos vagy benne,hogy teljesen más gyártó????
Válasz mtz1221 #4831. hozzászólására1550!
abba is a original claas.
Válasz Gumóka #4828. hozzászólásáraaz még oké,most azon agyalok,hogy amikor hidegen beinditod,és mondjuk 0 a levegő,akkor is?én is szoktam menni a mezőfődes rönóval,szegényke mindig biatorbágyon van mostanába.az adblu miatt ilyenkor miért?---olyat még nemcsinált (ez is szinte csak az adblu rendszer miatt van szervizbe,pedig még ez azért egy kicsit nagyobb távokat megy mint ti.)
Válasz fexco #4827. hozzászólásáraMotorba gondoltam a vékonyat. megette a fene ha egyből 1500 fordulaton tartja a motort kenés nélkül. BÚÉK.
Válasz fexco #4829. hozzászólásáraTeljesen más gyártó, de indítás után meg sem mozdul, még az olajak el nem érik a 12 fokot…
Válasz Büresz #4826. hozzászólásáraigen!elvileg a tidbe sincs még adblu!?(a tied volt a legutolsó)
c matic:-5fok alatt irányváltót csak szigoruan kuplungpedállal használni!!
Válasz fexco #4823. hozzászólásáraA teherautóink is ugyanezt csinálják, csak ott a levegőnyomás esésre emel fordulatot, na meg az adblue miatt, ilyenkor.
Tudod mi a munka, mennek, az öregek már 13e óra felett járnak, kartergáz azért már van, de még nem veszélyes az olajfogyasztása.
Válasz mtz1221 #4825. hozzászólásáradehogy basztatom,elvileg majd tavasszal inditom csak be,tegnap is csak be álltam vele.full gyári belevaló claas c matic olaj van benne.--amúgy kb olyasmi ----BUÉK!+egy szökét+1feketét a fullosból 1xre neked
!!
Válasz fexco #4823. hozzászólásáraFasza. nekem másabb a motorháztető, fiatalabb lehet egy évvel?
Válasz fexco #4823. hozzászólásáraTegyél bele 5w-30 olajat ha sokat bactatod télen.
Múltkor volt itt téma az elsőhidrugozásról na,ez rugozikBUÉK!
2013as az axionom,nincs adblu.---de azért van benne elektronika gazdagon----
tegnap odébb álltam vele,beinditom,aztán felemeli 1550es motorfordulatra a motor magát.én meg nézek bután,hogy what a....ma meg olvasom a kezelésibe,hogy -5fok alatt megemeli a forulatot inditáskor,hogy megvédja a váltót a károsodástól.
a motorral ilyenkor mi a gyász van???(pöccre indul,kb 10 másodperc után egyből 1550.)
ja még jó hogy nincs -25fok!! mert akkor egy tappottat se enged mozdulni.....
Válasz Ares 826 #4818. hozzászólásáraPersze vannak jelek, mondjuk vettem egy 697-est 1100 üó-val, nah ott nem tekergettek talán. Szegénykém átfordult, de mai napig nagyon szeretem a 3 közül.
Válasz mtz1221 #4819. hozzászólásáraDehogy nyomtad ki szerintem a rugó sokat fog rajta! Ezeken nálunk ferga váltón még rugó sincs csak három "perem" az tömít semmi más!
Válasz mtz1221 #4819. hozzászólásáraEzekben a ferga dyna váltókban kint oldalt nem szimmering van hanem csak egy három élű futógyűrű, még ha túl is zsírozná az ember semmi baj nincs belőle mert kijönne a retkes zsír s semmi gond nincs belőle! De nem lehet túlzsírozni mert van benne akkora hely hogy tuti 5 de inkább 7kg zsír is elfér a házban!
Válasz Ares 826 #4815. hozzászólásáraÉsz megáll. Én a töröknél tűlzsíroztam, nem tudom mi lesz így vele. Csapágy egyik oldalán benne a porvédő, biztos kinyomtam.
Válasz Büresz #4817. hozzászólásáraHát vannak az tuti tekergetős cégek de a kis apró dolgokon lehet látni valamennyire, hogy tényleg annyi-e az óra mint amit mosdanak! Nálam az óra az valós volt csak szar hozzá nem értő a szerelője az axiálnak! Mert csak ők javíthatták nem a traktorosok csak víz ,olaj meg tankolást csinálhattak rajta! most is itt az agrón hirdetnek egy 836 claas valami 6-7 órával szépen festegetve de tuti hogy 10.000 órával több van benne, csak tuti mondják hogy valós az óra benne! de az sem érdekel ha az eladó beperel hogy valótlant állítok, állok elébe! már sok sok trakit láttam így 30+ évesen!
Válasz Ares 826 #4816. hozzászólásáraNem tudok róla, de nagyobb cégek tekergetnek össze vissza, azt mondják amit az ember hallani akar. Kivédeni csak új vásárlással lehet. Persze annak ára is van.
Válasz Büresz #4814. hozzászólásáraTe milyen szart vettél hol basztak át???
Válasz mtz1221 #4813. hozzászólásáraGeci volt az AGCO cégcsoport mert a régi röncsinél van beöntő nívó meg leeresztő csavar is! De már ugyan azon gépen csak ZŐŐŐŐŐŐŐŐDRE festve
pár évvel későbbi gyártásnál nem tesz nívó csavart meg még jól eldugja a beöntő csavart is hogy sokkal nehezebben vedd észre! ezekben mindben Ferga Dyna 4 váltó van az az 16 előre meg 16 hátra meg felező benne meg ha külön kéred még van "csiga" verzió is! A kicsiknél meg a bolygóház az olajat a váltóból kapja nincs külön a háznak olajzása csak a féltengely végén a keréknél zsirzógombnak helye ami le is van "vak" csavarral csavarozva mintha egy rögzítő csavar lenne a külső kerék csapágynak! Ha ezt a szervizes nem tuddja s nem mondja el a tulajnak meg a kezelési könyvben sem írják! Csak is véletlenül jön rá az ember hogy ott kell zsírozni a kerékcsapágyat! erre később azt modta a "szakszerelő" hogy azért van ledugózva hogy ne lehessen túlzsírozni a csapágyat! kérdezem én hogy a faszomba lehet túlzsírozni mikor legalább 5 kiló zsírnak van helye a hajtóházban ahol a féltengely forog???? Maradjunk annyiban nagy gecik az tuti a szervizesek egy része, meg a kereskedők nagy része! Persze tisztelet a kivételnek!
Nagyon kevés hirdetés ami nem átverés. Sajnos pénz az kevés, ezért szart adnak el meg szart vesznek. Ahogy én is.
Válasz Ares 826 #4812. hozzászólásáraMár meg ne haragudj, de azt nem kellett volna észrevened hogy nem cserélték, vagy legalább felöntened ?
Válasz Büresz #4811. hozzászólásáraEzt csak akkor lehet tapasztalni ha elmész megnézni! Mindig van valami átbaszás a gépeknél amit csak akkor látsz meg mikor elmész megnézni! én jártam úgy hogy az Axiál szervizelte a gépet s nem cseréltek olajat a hajtóházba de nem is öntöttek bele, s csapágytörés lett a vége! Még az a szerencse hogy én megcsináltam mert lett volna a javítás 1,5 milla nálunk az tuti!
Válasz Ares 826 #4810. hozzászólásáraPontosan így van.
Válasz Büresz #4809. hozzászólásáraA felét éri nem többet! az is balfasz lesz aki ad érte ennyit én azt mondom! Vagy úgy van vele MÉG LÓSZAR VAN ADDIG VERÉB IS! HOL A FASZOMBAN ÉR AZ ANNYIT????
Válasz Ares 826 #4808. hozzászólásáraSzép állapotban van azért ennyi, de dupla áron.
kollégák mit szóltok hozzá így karácsony alkalmából viccesek a kupecok de rendesen! Árul egy szerencsétlen nem tudom minek nevezzem őt egy 2004 gyártású 5000 órás 696 claas arest 20.000.000 de csak adásvételivel, számla nuku! Szerintetek nagy a baj nála, vagy csak vicces hangulatában van???
Válasz csabika #4806. hozzászólásáraakkor nemtudom.szerintem ott valami mókulás volt. akkor vedd le a sarut,aztán próba...(azért ennek is nézz utána, mert a kulcsal biztos nem áramtalanitasz.) arion 430 2017 automata áramtalanitás: elvégzi a dolgait amit kell,aztán elveszi az áramot saját maga.a fülkében egy nyomogombal visszaadod az áramot.
Válasz fexco #4799. hozzászólásáraNincs , elvileg a kulcsal àramtalanitok
Válasz Büresz #4804. hozzászólásáraO.K.!
Válasz fexco #4803. hozzászólásáraHolnap hívnálak inkább. Lehet hogy 2013-as az enyém is.
Válasz Büresz #4800. hozzászólásáratudom,már irtad.az enyém az ZF c matic.a tied ami elvileg 2014től van az claas cmatic.állitólag ez sokkal jobbm int a zf.
de:amit tudok már:akár hogy nyomom neki,akár milyen sebességgel,nincs le-fel kapcsolgatás---nem hallom az biztos----ilyeneket is hallottam róla.kibaszott jó!aztán hogy meddig,na azt nemtudom,de már ezt kibeszéltük itt.ha gondolod most is nyugodtan felhivhatsz:203321122
Válasz _NB_ #4801. hozzászólásáraamikor gyujtáson van,nincs olajnyomás.(a hajtómübe)ennyi.
Válasz _NB_ #4796. hozzászólásáraKözben nézegetem a netet, elvileg valami hidraulikával kapcsolatos jelzés.
https://www.codeready.org/guides/john-deere-dashboard-symbols/#hydraulic-related-dash-symbols
Válasz fexco #4799. hozzászólásáraÉn tavaly vettem, tudnánk beszélni pár percet? Váltó használat miatt.
Válasz csabika #4798. hozzászólásáraaz enyém 2013as.a műszerfal ugyanez.a jobb oldalon a kipufogónál(ahol vn az aksi)ott kell lenni egy áramtalanitónak(piros hella) és ez a tieden nincs????
Válasz fexco #4795. hozzászólására2008
Válasz _NB_ #4794. hozzászólásáranekem c matic-van,de szerintem az az N ott az az irányváltót mutatja.
Válasz csabika #4791. hozzászólásáraAz az ikon mit jelez a műszerfalon az LCD-n?
Válasz csabika #4793. hozzászólásárahányas évjárat?
Itt nincs olyan, mint a autóknál hogy a féket nyomni kell közben ?
Nem értek hozzá, de a C a csoportot mutatja elvileg az nem hinném, hogy
gond volna, fokozatba elvileg nincs, N-et jelez azaz elvileg üresben lehet.