Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak607 FtBenzin árak616 FtEUR387.3 FtUSD359.2 FtCHF396.2 FtGBP450.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok.Adott egy Claas Ares 696rz típusú traki.Azt szeretném kérdezni hogy valaki járt-e már úgy hogy le levegősödnek a függesztő szerkezet munkahengerei.Nekem mindegyik munkahenger oldalán van gyárilag légtelenítő csavar és sajnos elég sűrűn le levegősödik.Honnan kaphat levegőt?
Radar nincs benne, a fülke és annak felszereltsége a korabeli 6-os szériával egyező. A gumizása 18,4x38-14,9x28. A sorba belefér mivel egyedüli gép. Sorközművelő kerekek nincsenek hozzá, hátul vonófej, vonórúd illetve fix piton.
Melső függesztő szerkezet nincs.
Válasz Nskype #4764. hozzászólására
Szia köszönöm a választ.Tisztában voltam ezzel, hogy az információ nem teljes. A szöveg alatt ott a telefonszám amin elérhető vagyok.
A motor JD , 4 henger, ad blue nélküli.
A váltó 4 csoport 6 fokozat, CIS felszereltség.
Fix első híd, rugózott fülke. Gyakorlatilag a a motortól hátrafelé a 6 szériának megfelelő felépítés.
A gumizás elől 90%, hátsó eredeti 50%.
Gps nincs benne.
A célom az volt ebben a csoportban hogy a márkát ismerő kollégák segítségével esetleg lehetőség nyílna kisebbre cserélni.
Köszönöm.????
Válasz fexco #4763. hozzászólására
Üdv!
Megolódott javítással, már üzemel.
Bejelentkezett indításnál a monitor, csak hiányos diagrammokkal és semmire nem.reagált. A gép ettől még működött, csak beállításokat nem.lehetett véghez vinni a monitoron.
Ez így szerintem kevés infó, milyen váltó, rugózott híd és fülke, milyen motor, milyen gumizás, automata kormány, esetleg GPS, stb?! Esetleg pár kép a gépről, kívülről- belülről, talán az is segítene....
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy a tulajdonomban lévő 13-as Arion 530-nak hozzávetőleg mi jelenleg a piaci ára?
Eladás, csere érdekel 440 v. 450 tipusra.
Családi gazdaságban dolgozott 3900üó-t.
Axiálnál vezetett szervíz van róla. Segítséget előre köszönöm.
Tel.sz:+36709384561
Bocsi nem volt időm netezni. Ott tartunk hogy ha levesszük az előszűrőt ( gyári szűrő )akkor a traki rendesen dolgozik semmi baja. Szerintem tápszivattyú gond - ami a nagynyomású szivattyúval össze van építve -lesz mert ezen az üzemanyagot szívja a tápszivattyú és ha ellenállásba ütközik akkor nem tud elég üzemanyag eljutni a nagynyomású szivattyú részére.
EGR szelep-hűtő takarítás..majd dpf szűrő takarítás. Itt is volt egy kis arion..A szervíz mindent is akart cserélni. Végúl az lett mint ajánlottam. Azóta megy gond nélkül. A Diag szintén nem adott normális válasz..ezért jöttek azok az ötletek. Hogy elindulnak az elejétől a végéig. Ezek viszont súlyos milliók.
Érdemes megfordítani a motorvezérlő tartóját, és úgy feltenni a motorvezérlőt. Az a baj hogy állandóan nagy hőingadozásnak van kitéve és a motorvezérlő paneljén az alkatrészek forrasztása idővel el fog engedni.
Amikor rajta van a motorház oldala a gépen, akkor a karosszéria elem pont úgy van kialakítva , hogy a nagy ventillátor levegőjét oldalra nyomja. Ha megfordítod az ECU tartóját, akkor pont telibe fogja fújni az ECUt és legalább valamennyire javít a helyzeten.
Válasz envagyok2 #4747. hozzászólására
A mai napon újra indítottuk a rendszert töröltük az agyát és most már 10m után megadta magát a gép. Megy a tanácskozás de most észre vettük hogy 100l üzemanyag felhasználásra tibb mint 10l adblu fogyott lehet hogy még is EGR szelep lesz majd megpróbáljuk holnap kideríteni.
azt nem leeht látni, hogy milyen paraméterekt kap az ecu a száz érzékelőből? hogy azok a jelek közül melyik a rossz? ezt nem írja ki, nem tárolja el?
valamire csak állítja, hogy rossz a rendszer. de hogy az üzemanyag rendszerbe egy elem el van fáradva, tönkre van menve, és ez 4,-5 óra után jön elő, ez hihetetlen.
ha az ecu állítaná meg a gépet, akkor ott lennie kéne hibakódnak, ott valami értéknek, amit kap, tartományon kívül kéne esnie, és ezt ki kellene írnia hibára. ezt nem hiszem. de nincs egy csere a cégbe? feltenni, megnézni mi lesz.
Válasz envagyok2 #4739. hozzászólására
mindent mértünk laptop rajtavolt menet közben. Először az üzemanyag nyomás ingadozott akkor vittük el a nagynyomású szivattyút + az injektorokat bemérni, javítani. visszajött a cucc beszereltük és a hiba megint előjött lazításkor 4-5 ó után. A mesterséges intelligencia a z EGR ill. az ECU ra gyanakszik majd holnap megnézzük azokat is csak addig érdeklődtem hogy valakinél véletlenül jelentkezett már ezen hiba.
ez nem valami melegedés lesz? 4-5 óra az üzemanyagos probléma előjöveteléhez nekem soknak tűnik. nyári melegben, téli fagyban ugyan úgy 4,-5 óra, vagy más?
olaj hőfok, hidak hőfoka, szoktad mérni, nincs valami gócpont?
váltó felől, olajszivattyúk felől valami más hang, süvítés, szürcsölés? olajnyomásokat mértetek, megvan minden, mindenhol, a hibakor is?
olajszűrők tiszták?
Sziasztok!
Kérdésem hogy valakinél jelentkezett már az alábbi probléma.
Dolgozik a gép ( class axion 830 ) és kb 4-5 óra eltektével a fedélzati komputer kiírja az alábbi üzenetet: vezérlési hiba a gép nem terhelehtő. A fordulatot leveszi 1350-re.
Először kicseréltük az üzemanyag rendszer szűrőit, majd a nagynyomású szivattyút ill. az injektorokat elküldtük bemérni ill. javítani, ezután kicseréltük az összes üzemanyag rendszer csöveit, ill a nyomásjeladót is kicseréltük. Minden egyes javítás után előjött a fennt említett probléma. Volt hogy a traktort újra indítottuk akkor ment néha 1-2 órát de olyan is volt hogy azonnal feljött ahiba.
Kérdésem hogy esetleg járt már valaki így vagy van valakinek valamilyen ötlete hogy mi lehet a hiba.
Köszi
Minden gép egyforma, de ezt árba olcsóbb mint mondjuk egy johni. Megy azóta szerencsére gond nélkül, az kapja most a művelő kerekeket, a kis celtist beszámoltattam. Szerelést egy exaxialossal csináltuk, tudni kell a dolgokat, de nem volt vészes. Kissebb dolgokat megoldom, ha komolyabb probléma van akkor szólok neki.
Válasz Büresz #4732. hozzászólására
Akkor neked nagyon bejöttek. Amelyikben pár éve difit cseréltél, az megy gond nélkül ??? Otthoni szerelés volt, ment könnyedén ???
Sikerült vennem tavaly novemberbe egy axion 830-as trakit, 2014-es fpt motoros c-matic váltós cebises. Aki hajt ilyet pár éve szeretnék telefonon pár kérdést feltenni használatról tapasztaltokat. Megköszönném
Kollégák valaki tudja a claas ares 836 sebesség váltó olajszűrűnek a számát?? Sajnos a 826 trakié az más meg alacsonyabb is a szűrő. Köszi előre a segítséget.
Nem akarok mókulni,nekiálltam régebben valami ilyen festegetős sztorinak,vagy leszakatt az ég,vagy porvihar,vagy a legyek,mondjuk ennél ez nemlenne gond,viszont attól meg tartok,hogy kb kétévmulva nekiáll lepattogni,lemálani a festés.profi fényezőshöz viszem.
Minek adsz ezért pénzt, magad is lefújhatod, matricát meg lehet kapni utángyártottat! Ha a festő haverod megértem de házilag is szépen lehet festeni még egy nem drága szóróval is! A hígítást nitroval csináld pár perc alatt szárad még most is ebben a hideg időben! Én már több T-150 trakit festettem le még ősszel is kint az udvaron, nem hogy két oldalburkolatot egy kis sufniban is zsépen meg lehet csinálni, szerintem.
4771 hozzászólás
Sziasztok.Adott egy Claas Ares 696rz típusú traki.Azt szeretném kérdezni hogy valaki járt-e már úgy hogy le levegősödnek a függesztő szerkezet munkahengerei.Nekem mindegyik munkahenger oldalán van gyárilag légtelenítő csavar és sajnos elég sűrűn le levegősödik.Honnan kaphat levegőt?
Tisztelt Kollégák! Érdeklődnék Claas Atles trakival kapcsolatos üzemeltetési tapasztalatok, javítási költségek, stb?
Válasz Kuzo #4765. hozzászólására
a javitást ki végezte?
Válasz Monky #4766. hozzászólására
Radar nincs benne, a fülke és annak felszereltsége a korabeli 6-os szériával egyező. A gumizása 18,4x38-14,9x28. A sorba belefér mivel egyedüli gép. Sorközművelő kerekek nincsenek hozzá, hátul vonófej, vonórúd illetve fix piton.
Melső függesztő szerkezet nincs.
Válasz Monky #4766. hozzászólására
Bocsánat a kérdőjelekért
Válasz Nskype #4764. hozzászólására
Szia köszönöm a választ.Tisztában voltam ezzel, hogy az információ nem teljes. A szöveg alatt ott a telefonszám amin elérhető vagyok.
A motor JD , 4 henger, ad blue nélküli.
A váltó 4 csoport 6 fokozat, CIS felszereltség.
Fix első híd, rugózott fülke. Gyakorlatilag a a motortól hátrafelé a 6 szériának megfelelő felépítés.
A gumizás elől 90%, hátsó eredeti 50%.
Gps nincs benne.
A célom az volt ebben a csoportban hogy a márkát ismerő kollégák segítségével esetleg lehetőség nyílna kisebbre cserélni.
Köszönöm.????
Válasz fexco #4763. hozzászólására
Üdv!
Megolódott javítással, már üzemel.
Bejelentkezett indításnál a monitor, csak hiányos diagrammokkal és semmire nem.reagált. A gép ettől még működött, csak beállításokat nem.lehetett véghez vinni a monitoron.
Válasz Monky #4762. hozzászólására
Ez így szerintem kevés infó, milyen váltó, rugózott híd és fülke, milyen motor, milyen gumizás, automata kormány, esetleg GPS, stb?! Esetleg pár kép a gépről, kívülről- belülről, talán az is segítene....
Válasz Kuzo #4761. hozzászólására
mi a tünet?
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy a tulajdonomban lévő 13-as Arion 530-nak hozzávetőleg mi jelenleg a piaci ára?
Eladás, csere érdekel 440 v. 450 tipusra.
Családi gazdaságban dolgozott 3900üó-t.
Axiálnál vezetett szervíz van róla. Segítséget előre köszönöm.
Tel.sz:+36709384561
Üdv!
2013. előtti cebis monitorral, volt e már valakinek problémája?
Válasz RARGAkèny #4759. hozzászólására
.axiál
Válasz fexco #4758. hozzászólására
Látom még tartalékba is van kettő
Hol rendelted??
Original
C-matic és cebis felszereltségű traki tulajdonost vagy használót keresek aki szánna rám 10 percet???
Színkódokat tud valaki ?
Bocsi nem volt időm netezni. Ott tartunk hogy ha levesszük az előszűrőt ( gyári szűrő )akkor a traki rendesen dolgozik semmi baja. Szerintem tápszivattyú gond - ami a nagynyomású szivattyúval össze van építve -lesz mert ezen az üzemanyagot szívja a tápszivattyú és ha ellenállásba ütközik akkor nem tud elég üzemanyag eljutni a nagynyomású szivattyú részére.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólására
EGR szelep-hűtő takarítás..majd dpf szűrő takarítás. Itt is volt egy kis arion..A szervíz mindent is akart cserélni. Végúl az lett mint ajánlottam. Azóta megy gond nélkül. A Diag szintén nem adott normális válasz..ezért jöttek azok az ötletek. Hogy elindulnak az elejétől a végéig. Ezek viszont súlyos milliók.
Válasz gazdasz67 #4748. hozzászólására
végülis mi lett vele? megoldódott, vagy még mindig csak a talajvizet tapossák fölfelé?
Válasz Büresz #4751. hozzászólására
Nem e neki vanv/olt. Írj rá mert eltűnt a fórumról.
https://www.agroinform.hu/forum?function=felhasznalo&act=reszletek&uid=11018
Válasz Büresz #4732. hozzászólására
Valaki némi infó?
Válasz richard.gyetvai #4684. hozzászólására
Szia!
Érdemes megfordítani a motorvezérlő tartóját, és úgy feltenni a motorvezérlőt. Az a baj hogy állandóan nagy hőingadozásnak van kitéve és a motorvezérlő paneljén az alkatrészek forrasztása idővel el fog engedni.
Amikor rajta van a motorház oldala a gépen, akkor a karosszéria elem pont úgy van kialakítva , hogy a nagy ventillátor levegőjét oldalra nyomja. Ha megfordítod az ECU tartóját, akkor pont telibe fogja fújni az ECUt és legalább valamennyire javít a helyzeten.
Ezek 2021-es képek a #4134 hozzászólásból
Válasz gazdasz67 #4748. hozzászólására
vegyétek le a kipufogót, de legyen kéznél vésőkalapács...
Válasz envagyok2 #4747. hozzászólására
A mai napon újra indítottuk a rendszert töröltük az agyát és most már 10m után megadta magát a gép. Megy a tanácskozás de most észre vettük hogy 100l üzemanyag felhasználásra tibb mint 10l adblu fogyott lehet hogy még is EGR szelep lesz majd megpróbáljuk holnap kideríteni.
Válasz gazdasz67 #4746. hozzászólására
azt nem leeht látni, hogy milyen paraméterekt kap az ecu a száz érzékelőből? hogy azok a jelek közül melyik a rossz? ezt nem írja ki, nem tárolja el?
valamire csak állítja, hogy rossz a rendszer. de hogy az üzemanyag rendszerbe egy elem el van fáradva, tönkre van menve, és ez 4,-5 óra után jön elő, ez hihetetlen.
Válasz envagyok2 #4745. hozzászólására
Ír hibakódot : A308 ha jól tudom a befecskendező rendszer hibája, motorteljesítmény korlátozva
Válasz gazdasz67 #4742. hozzászólására
ha az ecu állítaná meg a gépet, akkor ott lennie kéne hibakódnak, ott valami értéknek, amit kap, tartományon kívül kéne esnie, és ezt ki kellene írnia hibára. ezt nem hiszem. de nincs egy csere a cégbe? feltenni, megnézni mi lesz.
Válasz envagyok2 #4743. hozzászólására
5800 kb
Válasz gazdasz67 #4742. hozzászólására
mennyi óra van a gépbe?
Válasz envagyok2 #4739. hozzászólására
mindent mértünk laptop rajtavolt menet közben. Először az üzemanyag nyomás ingadozott akkor vittük el a nagynyomású szivattyút + az injektorokat bemérni, javítani. visszajött a cucc beszereltük és a hiba megint előjött lazításkor 4-5 ó után. A mesterséges intelligencia a z EGR ill. az ECU ra gyanakszik majd holnap megnézzük azokat is csak addig érdeklődtem hogy valakinél véletlenül jelentkezett már ezen hiba.
Válasz Málna #4740. hozzászólására
csak tapogatóznak a számítógép nem mondja meg hogy mi a gond
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólására
Miért nem az axiál-hoz mész.
A hibakód alapján telefonon is megmondják a hibát, ha általánydíjas vagy.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólására
ez nem valami melegedés lesz? 4-5 óra az üzemanyagos probléma előjöveteléhez nekem soknak tűnik. nyári melegben, téli fagyban ugyan úgy 4,-5 óra, vagy más?
olaj hőfok, hidak hőfoka, szoktad mérni, nincs valami gócpont?
váltó felől, olajszivattyúk felől valami más hang, süvítés, szürcsölés? olajnyomásokat mértetek, megvan minden, mindenhol, a hibakor is?
olajszűrők tiszták?
Sziasztok!
Kérdésem hogy valakinél jelentkezett már az alábbi probléma.
Dolgozik a gép ( class axion 830 ) és kb 4-5 óra eltektével a fedélzati komputer kiírja az alábbi üzenetet: vezérlési hiba a gép nem terhelehtő. A fordulatot leveszi 1350-re.
Először kicseréltük az üzemanyag rendszer szűrőit, majd a nagynyomású szivattyút ill. az injektorokat elküldtük bemérni ill. javítani, ezután kicseréltük az összes üzemanyag rendszer csöveit, ill a nyomásjeladót is kicseréltük. Minden egyes javítás után előjött a fennt említett probléma. Volt hogy a traktort újra indítottuk akkor ment néha 1-2 órát de olyan is volt hogy azonnal feljött ahiba.
Kérdésem hogy esetleg járt már valaki így vagy van valakinek valamilyen ötlete hogy mi lehet a hiba.
Köszi
Válasz Büresz #4736. hozzászólására
Válasz mtz1221 #4733. hozzászólására
Minden gép egyforma, de ezt árba olcsóbb mint mondjuk egy johni. Megy azóta szerencsére gond nélkül, az kapja most a művelő kerekeket, a kis celtist beszámoltattam. Szerelést egy exaxialossal csináltuk, tudni kell a dolgokat, de nem volt vészes. Kissebb dolgokat megoldom, ha komolyabb probléma van akkor szólok neki.
Válasz fexco #4734. hozzászólására
Láttam hogy keresel, de k80-as.
Válasz Büresz #4732. hozzászólására
üdv!ha esetleg az alsó húzója nem k80as,és neked ilyen kellene,cserélhetünk.
Válasz Büresz #4732. hozzászólására
Akkor neked nagyon bejöttek. Amelyikben pár éve difit cseréltél, az megy gond nélkül ??? Otthoni szerelés volt, ment könnyedén ???
Sikerült vennem tavaly novemberbe egy axion 830-as trakit, 2014-es fpt motoros c-matic váltós cebises. Aki hajt ilyet pár éve szeretnék telefonon pár kérdést feltenni használatról tapasztaltokat. Megköszönném
Válasz envagyok2 #4730. hozzászólására
Dyna 4 van benne, de már meglett a történet, holnap hozza a futár már. De köszi hogy akartál segíteni.
Válasz Ares 826 #4729. hozzászólására
ebbe milyen váltó van, ez melyik fergának felel meg?
Kollégák valaki tudja a claas ares 836 sebesség váltó olajszűrűnek a számát?? Sajnos a 826 trakié az más meg alacsonyabb is a szűrő. Köszi előre a segítséget.
Válasz ..,-:) #4727. hozzászólására
Nem.értem.így van,pont ezmiatt kéri a kodot,mert ő iskeverteti.első nekifutásból bízok abba,hogy valaki csak tudja a kódot.
Válasz fexco #4726. hozzászólására
Polir nem elég !?
Én egy olyan kisebb elemre gondoltam, amit egy másik gépről le lehet szedni és elvinni mintának ahol kikeverik……
Válasz ..,-:) #4724. hozzászólására
Elviszem én kompletten mindkét oldalt,csak aztmondta,neki kell szinkod.
Válasz Ares 826 #4723. hozzászólására
Nem akarok mókulni,nekiálltam régebben valami ilyen festegetős sztorinak,vagy leszakatt az ég,vagy porvihar,vagy a legyek,mondjuk ennél ez nemlenne gond,viszont attól meg tartok,hogy kb kétévmulva nekiáll lepattogni,lemálani a festés.profi fényezőshöz viszem.
Válasz fexco #4722. hozzászólására
Legjobb, ha viszel egy kisebb darabot……valakitől kérj…….
Válasz fexco #4722. hozzászólására
Minek adsz ezért pénzt, magad is lefújhatod, matricát meg lehet kapni utángyártottat! Ha a festő haverod megértem de házilag is szépen lehet festeni még egy nem drága szóróval is! A hígítást nitroval csináld pár perc alatt szárad még most is ebben a hideg időben! Én már több T-150 trakit festettem le még ősszel is kint az udvaron, nem hogy két oldalburkolatot egy kis sufniban is zsépen meg lehet csinálni, szerintem.
Srácok,a két motortér oldalburkolatot fogom elvinni a fényezős mesterhez.neki kell a szinkod.akkor most melyiket adjam meg neki?