Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.52 FtUSD394.94 FtCHF442.09 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
Claas Arion 630 Cebis Powershift váltó. Induláskor és felfelé kapcsoláskor nem simán vált, hanem "ugrik". Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Jó napot kívánok!Szeretnék érdeklődni,hogy megoldódott-e a problémájuk?Sajnos nálunk is hasonló probléma adódott,és nem igazán találják az okát.Válaszát előre is köszönöm.
Sziasztok.Adott egy Claas Ares 696rz típusú traki.Azt szeretném kérdezni hogy valaki járt-e már úgy hogy le levegősödnek a függesztő szerkezet munkahengerei.Nekem mindegyik munkahenger oldalán van gyárilag légtelenítő csavar és sajnos elég sűrűn le levegősödik.Honnan kaphat levegőt?
Válasz Monky #4766. hozzászólásáraRadar nincs benne, a fülke és annak felszereltsége a korabeli 6-os szériával egyező. A gumizása 18,4x38-14,9x28. A sorba belefér mivel egyedüli gép. Sorközművelő kerekek nincsenek hozzá, hátul vonófej, vonórúd illetve fix piton.
Melső függesztő szerkezet nincs.
Válasz Nskype #4764. hozzászólásáraSzia köszönöm a választ.Tisztában voltam ezzel, hogy az információ nem teljes. A szöveg alatt ott a telefonszám amin elérhető vagyok.
A motor JD , 4 henger, ad blue nélküli.
A váltó 4 csoport 6 fokozat, CIS felszereltség.
Fix első híd, rugózott fülke. Gyakorlatilag a a motortól hátrafelé a 6 szériának megfelelő felépítés.
A gumizás elől 90%, hátsó eredeti 50%.
Gps nincs benne.
A célom az volt ebben a csoportban hogy a márkát ismerő kollégák segítségével esetleg lehetőség nyílna kisebbre cserélni.
Köszönöm.????
Válasz fexco #4763. hozzászólásáraÜdv!
Megolódott javítással, már üzemel.
Bejelentkezett indításnál a monitor, csak hiányos diagrammokkal és semmire nem.reagált. A gép ettől még működött, csak beállításokat nem.lehetett véghez vinni a monitoron.
Válasz Monky #4762. hozzászólásáraEz így szerintem kevés infó, milyen váltó, rugózott híd és fülke, milyen motor, milyen gumizás, automata kormány, esetleg GPS, stb?! Esetleg pár kép a gépről, kívülről- belülről, talán az is segítene....
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy a tulajdonomban lévő 13-as Arion 530-nak hozzávetőleg mi jelenleg a piaci ára?
Eladás, csere érdekel 440 v. 450 tipusra.
Családi gazdaságban dolgozott 3900üó-t.
Axiálnál vezetett szervíz van róla. Segítséget előre köszönöm.
Tel.sz:+36709384561
Bocsi nem volt időm netezni. Ott tartunk hogy ha levesszük az előszűrőt ( gyári szűrő )akkor a traki rendesen dolgozik semmi baja. Szerintem tápszivattyú gond - ami a nagynyomású szivattyúval össze van építve -lesz mert ezen az üzemanyagot szívja a tápszivattyú és ha ellenállásba ütközik akkor nem tud elég üzemanyag eljutni a nagynyomású szivattyú részére.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraEGR szelep-hűtő takarítás..majd dpf szűrő takarítás. Itt is volt egy kis arion..A szervíz mindent is akart cserélni. Végúl az lett mint ajánlottam. Azóta megy gond nélkül. A Diag szintén nem adott normális válasz..ezért jöttek azok az ötletek. Hogy elindulnak az elejétől a végéig. Ezek viszont súlyos milliók.
Érdemes megfordítani a motorvezérlő tartóját, és úgy feltenni a motorvezérlőt. Az a baj hogy állandóan nagy hőingadozásnak van kitéve és a motorvezérlő paneljén az alkatrészek forrasztása idővel el fog engedni.
Amikor rajta van a motorház oldala a gépen, akkor a karosszéria elem pont úgy van kialakítva , hogy a nagy ventillátor levegőjét oldalra nyomja. Ha megfordítod az ECU tartóját, akkor pont telibe fogja fújni az ECUt és legalább valamennyire javít a helyzeten.
Válasz envagyok2 #4747. hozzászólásáraA mai napon újra indítottuk a rendszert töröltük az agyát és most már 10m után megadta magát a gép. Megy a tanácskozás de most észre vettük hogy 100l üzemanyag felhasználásra tibb mint 10l adblu fogyott lehet hogy még is EGR szelep lesz majd megpróbáljuk holnap kideríteni.
Válasz gazdasz67 #4746. hozzászólásáraazt nem leeht látni, hogy milyen paraméterekt kap az ecu a száz érzékelőből? hogy azok a jelek közül melyik a rossz? ezt nem írja ki, nem tárolja el?
valamire csak állítja, hogy rossz a rendszer. de hogy az üzemanyag rendszerbe egy elem el van fáradva, tönkre van menve, és ez 4,-5 óra után jön elő, ez hihetetlen.
Válasz gazdasz67 #4742. hozzászólásáraha az ecu állítaná meg a gépet, akkor ott lennie kéne hibakódnak, ott valami értéknek, amit kap, tartományon kívül kéne esnie, és ezt ki kellene írnia hibára. ezt nem hiszem. de nincs egy csere a cégbe? feltenni, megnézni mi lesz.
Válasz envagyok2 #4739. hozzászólásáramindent mértünk laptop rajtavolt menet közben. Először az üzemanyag nyomás ingadozott akkor vittük el a nagynyomású szivattyút + az injektorokat bemérni, javítani. visszajött a cucc beszereltük és a hiba megint előjött lazításkor 4-5 ó után. A mesterséges intelligencia a z EGR ill. az ECU ra gyanakszik majd holnap megnézzük azokat is csak addig érdeklődtem hogy valakinél véletlenül jelentkezett már ezen hiba.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraez nem valami melegedés lesz? 4-5 óra az üzemanyagos probléma előjöveteléhez nekem soknak tűnik. nyári melegben, téli fagyban ugyan úgy 4,-5 óra, vagy más?
olaj hőfok, hidak hőfoka, szoktad mérni, nincs valami gócpont?
váltó felől, olajszivattyúk felől valami más hang, süvítés, szürcsölés? olajnyomásokat mértetek, megvan minden, mindenhol, a hibakor is?
olajszűrők tiszták?
Sziasztok!
Kérdésem hogy valakinél jelentkezett már az alábbi probléma.
Dolgozik a gép ( class axion 830 ) és kb 4-5 óra eltektével a fedélzati komputer kiírja az alábbi üzenetet: vezérlési hiba a gép nem terhelehtő. A fordulatot leveszi 1350-re.
Először kicseréltük az üzemanyag rendszer szűrőit, majd a nagynyomású szivattyút ill. az injektorokat elküldtük bemérni ill. javítani, ezután kicseréltük az összes üzemanyag rendszer csöveit, ill a nyomásjeladót is kicseréltük. Minden egyes javítás után előjött a fennt említett probléma. Volt hogy a traktort újra indítottuk akkor ment néha 1-2 órát de olyan is volt hogy azonnal feljött ahiba.
Kérdésem hogy esetleg járt már valaki így vagy van valakinek valamilyen ötlete hogy mi lehet a hiba.
Köszi
Válasz mtz1221 #4733. hozzászólásáraMinden gép egyforma, de ezt árba olcsóbb mint mondjuk egy johni. Megy azóta szerencsére gond nélkül, az kapja most a művelő kerekeket, a kis celtist beszámoltattam. Szerelést egy exaxialossal csináltuk, tudni kell a dolgokat, de nem volt vészes. Kissebb dolgokat megoldom, ha komolyabb probléma van akkor szólok neki.
Válasz Büresz #4732. hozzászólásáraAkkor neked nagyon bejöttek. Amelyikben pár éve difit cseréltél, az megy gond nélkül ??? Otthoni szerelés volt, ment könnyedén ???
Sikerült vennem tavaly novemberbe egy axion 830-as trakit, 2014-es fpt motoros c-matic váltós cebises. Aki hajt ilyet pár éve szeretnék telefonon pár kérdést feltenni használatról tapasztaltokat. Megköszönném
Kollégák valaki tudja a claas ares 836 sebesség váltó olajszűrűnek a számát?? Sajnos a 826 trakié az más meg alacsonyabb is a szűrő. Köszi előre a segítséget.
4778 hozzászólás
Üdv! Axion c-maticos váltóssal dolgozik valaki?
Válasz laszlobarta #4776. hozzászólásáraKalibrálni próbáltad?
Sziasztok!
Claas Arion 630 Cebis Powershift váltó. Induláskor és felfelé kapcsoláskor nem simán vált, hanem "ugrik". Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Claas Xerion hegyomlás
A kidurcsit milyen jól elpakolták.
Jó napot kívánok!Szeretnék érdeklődni,hogy megoldódott-e a problémájuk?Sajnos nálunk is hasonló probléma adódott,és nem igazán találják az okát.Válaszát előre is köszönöm.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni a következő hibakódok mit jelentenek?
Class Axion 850
Id AC0Ch
Id A759H
Köszönöm Tamás
Sziasztok!
Tud valaki J.N.SZ. megyében megbízható Claas traktor szerelőt?
Sziasztok.Adott egy Claas Ares 696rz típusú traki.Azt szeretném kérdezni hogy valaki járt-e már úgy hogy le levegősödnek a függesztő szerkezet munkahengerei.Nekem mindegyik munkahenger oldalán van gyárilag légtelenítő csavar és sajnos elég sűrűn le levegősödik.Honnan kaphat levegőt?
Tisztelt Kollégák! Érdeklődnék Claas Atles trakival kapcsolatos üzemeltetési tapasztalatok, javítási költségek, stb?
Válasz Kuzo #4765. hozzászólásáraa javitást ki végezte?
Válasz Monky #4766. hozzászólásáraRadar nincs benne, a fülke és annak felszereltsége a korabeli 6-os szériával egyező. A gumizása 18,4x38-14,9x28. A sorba belefér mivel egyedüli gép. Sorközművelő kerekek nincsenek hozzá, hátul vonófej, vonórúd illetve fix piton.
Melső függesztő szerkezet nincs.
Válasz Monky #4766. hozzászólásáraBocsánat a kérdőjelekért
Válasz Nskype #4764. hozzászólásáraSzia köszönöm a választ.Tisztában voltam ezzel, hogy az információ nem teljes. A szöveg alatt ott a telefonszám amin elérhető vagyok.
A motor JD , 4 henger, ad blue nélküli.
A váltó 4 csoport 6 fokozat, CIS felszereltség.
Fix első híd, rugózott fülke. Gyakorlatilag a a motortól hátrafelé a 6 szériának megfelelő felépítés.
A gumizás elől 90%, hátsó eredeti 50%.
Gps nincs benne.
A célom az volt ebben a csoportban hogy a márkát ismerő kollégák segítségével esetleg lehetőség nyílna kisebbre cserélni.
Köszönöm.????
Válasz fexco #4763. hozzászólásáraÜdv!
Megolódott javítással, már üzemel.
Bejelentkezett indításnál a monitor, csak hiányos diagrammokkal és semmire nem.reagált. A gép ettől még működött, csak beállításokat nem.lehetett véghez vinni a monitoron.
Válasz Monky #4762. hozzászólásáraEz így szerintem kevés infó, milyen váltó, rugózott híd és fülke, milyen motor, milyen gumizás, automata kormány, esetleg GPS, stb?! Esetleg pár kép a gépről, kívülről- belülről, talán az is segítene....
Válasz Kuzo #4761. hozzászólásárami a tünet?
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy a tulajdonomban lévő 13-as Arion 530-nak hozzávetőleg mi jelenleg a piaci ára?
Eladás, csere érdekel 440 v. 450 tipusra.
Családi gazdaságban dolgozott 3900üó-t.
Axiálnál vezetett szervíz van róla. Segítséget előre köszönöm.
Tel.sz:+36709384561
Üdv!
2013. előtti cebis monitorral, volt e már valakinek problémája?
Válasz RARGAkèny #4759. hozzászólására.axiál
Válasz fexco #4758. hozzászólásáraLátom még tartalékba is van kettő
Hol rendelted??
Original
C-matic és cebis felszereltségű traki tulajdonost vagy használót keresek aki szánna rám 10 percet???
Színkódokat tud valaki ?
Bocsi nem volt időm netezni. Ott tartunk hogy ha levesszük az előszűrőt ( gyári szűrő )akkor a traki rendesen dolgozik semmi baja. Szerintem tápszivattyú gond - ami a nagynyomású szivattyúval össze van építve -lesz mert ezen az üzemanyagot szívja a tápszivattyú és ha ellenállásba ütközik akkor nem tud elég üzemanyag eljutni a nagynyomású szivattyú részére.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraEGR szelep-hűtő takarítás..majd dpf szűrő takarítás. Itt is volt egy kis arion..A szervíz mindent is akart cserélni. Végúl az lett mint ajánlottam. Azóta megy gond nélkül. A Diag szintén nem adott normális válasz..ezért jöttek azok az ötletek. Hogy elindulnak az elejétől a végéig. Ezek viszont súlyos milliók.
Válasz gazdasz67 #4748. hozzászólásáravégülis mi lett vele? megoldódott, vagy még mindig csak a talajvizet tapossák fölfelé?
Válasz Büresz #4751. hozzászólásáraNem e neki vanv/olt. Írj rá mert eltűnt a fórumról.
https://www.agroinform.hu/forum?function=felhasznalo&act=reszletek&uid=11018
Válasz Büresz #4732. hozzászólásáraValaki némi infó?
Válasz richard.gyetvai #4684. hozzászólásáraSzia!
Érdemes megfordítani a motorvezérlő tartóját, és úgy feltenni a motorvezérlőt. Az a baj hogy állandóan nagy hőingadozásnak van kitéve és a motorvezérlő paneljén az alkatrészek forrasztása idővel el fog engedni.
Amikor rajta van a motorház oldala a gépen, akkor a karosszéria elem pont úgy van kialakítva , hogy a nagy ventillátor levegőjét oldalra nyomja. Ha megfordítod az ECU tartóját, akkor pont telibe fogja fújni az ECUt és legalább valamennyire javít a helyzeten.
Ezek 2021-es képek a #4134 hozzászólásból
Válasz gazdasz67 #4748. hozzászólásáravegyétek le a kipufogót, de legyen kéznél vésőkalapács...
Válasz envagyok2 #4747. hozzászólásáraA mai napon újra indítottuk a rendszert töröltük az agyát és most már 10m után megadta magát a gép. Megy a tanácskozás de most észre vettük hogy 100l üzemanyag felhasználásra tibb mint 10l adblu fogyott lehet hogy még is EGR szelep lesz majd megpróbáljuk holnap kideríteni.
Válasz gazdasz67 #4746. hozzászólásáraazt nem leeht látni, hogy milyen paraméterekt kap az ecu a száz érzékelőből? hogy azok a jelek közül melyik a rossz? ezt nem írja ki, nem tárolja el?
valamire csak állítja, hogy rossz a rendszer. de hogy az üzemanyag rendszerbe egy elem el van fáradva, tönkre van menve, és ez 4,-5 óra után jön elő, ez hihetetlen.
Válasz envagyok2 #4745. hozzászólásáraÍr hibakódot : A308 ha jól tudom a befecskendező rendszer hibája, motorteljesítmény korlátozva
Válasz gazdasz67 #4742. hozzászólásáraha az ecu állítaná meg a gépet, akkor ott lennie kéne hibakódnak, ott valami értéknek, amit kap, tartományon kívül kéne esnie, és ezt ki kellene írnia hibára. ezt nem hiszem. de nincs egy csere a cégbe? feltenni, megnézni mi lesz.
Válasz envagyok2 #4743. hozzászólására5800 kb
Válasz gazdasz67 #4742. hozzászólásáramennyi óra van a gépbe?
Válasz envagyok2 #4739. hozzászólásáramindent mértünk laptop rajtavolt menet közben. Először az üzemanyag nyomás ingadozott akkor vittük el a nagynyomású szivattyút + az injektorokat bemérni, javítani. visszajött a cucc beszereltük és a hiba megint előjött lazításkor 4-5 ó után. A mesterséges intelligencia a z EGR ill. az ECU ra gyanakszik majd holnap megnézzük azokat is csak addig érdeklődtem hogy valakinél véletlenül jelentkezett már ezen hiba.
Válasz Málna #4740. hozzászólására csak tapogatóznak a számítógép nem mondja meg hogy mi a gond
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraMiért nem az axiál-hoz mész.
A hibakód alapján telefonon is megmondják a hibát, ha általánydíjas vagy.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraez nem valami melegedés lesz? 4-5 óra az üzemanyagos probléma előjöveteléhez nekem soknak tűnik. nyári melegben, téli fagyban ugyan úgy 4,-5 óra, vagy más?
olaj hőfok, hidak hőfoka, szoktad mérni, nincs valami gócpont?
váltó felől, olajszivattyúk felől valami más hang, süvítés, szürcsölés? olajnyomásokat mértetek, megvan minden, mindenhol, a hibakor is?
olajszűrők tiszták?
Sziasztok!
Kérdésem hogy valakinél jelentkezett már az alábbi probléma.
Dolgozik a gép ( class axion 830 ) és kb 4-5 óra eltektével a fedélzati komputer kiírja az alábbi üzenetet: vezérlési hiba a gép nem terhelehtő. A fordulatot leveszi 1350-re.
Először kicseréltük az üzemanyag rendszer szűrőit, majd a nagynyomású szivattyút ill. az injektorokat elküldtük bemérni ill. javítani, ezután kicseréltük az összes üzemanyag rendszer csöveit, ill a nyomásjeladót is kicseréltük. Minden egyes javítás után előjött a fennt említett probléma. Volt hogy a traktort újra indítottuk akkor ment néha 1-2 órát de olyan is volt hogy azonnal feljött ahiba.
Kérdésem hogy esetleg járt már valaki így vagy van valakinek valamilyen ötlete hogy mi lehet a hiba.
Köszi
Válasz Büresz #4736. hozzászólására
Válasz mtz1221 #4733. hozzászólásáraMinden gép egyforma, de ezt árba olcsóbb mint mondjuk egy johni. Megy azóta szerencsére gond nélkül, az kapja most a művelő kerekeket, a kis celtist beszámoltattam. Szerelést egy exaxialossal csináltuk, tudni kell a dolgokat, de nem volt vészes. Kissebb dolgokat megoldom, ha komolyabb probléma van akkor szólok neki.
Válasz fexco #4734. hozzászólásáraLáttam hogy keresel, de k80-as.
Válasz Büresz #4732. hozzászólásáraüdv!ha esetleg az alsó húzója nem k80as,és neked ilyen kellene,cserélhetünk.
Válasz Büresz #4732. hozzászólásáraAkkor neked nagyon bejöttek. Amelyikben pár éve difit cseréltél, az megy gond nélkül ??? Otthoni szerelés volt, ment könnyedén ???
Sikerült vennem tavaly novemberbe egy axion 830-as trakit, 2014-es fpt motoros c-matic váltós cebises. Aki hajt ilyet pár éve szeretnék telefonon pár kérdést feltenni használatról tapasztaltokat. Megköszönném
Válasz envagyok2 #4730. hozzászólásáraDyna 4 van benne, de már meglett a történet, holnap hozza a futár már. De köszi hogy akartál segíteni.
Válasz Ares 826 #4729. hozzászólásáraebbe milyen váltó van, ez melyik fergának felel meg?
Kollégák valaki tudja a claas ares 836 sebesség váltó olajszűrűnek a számát?? Sajnos a 826 trakié az más meg alacsonyabb is a szűrő. Köszi előre a segítséget.