Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD393.86 FtCHF437.06 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Pöttinger Syncro késes tarlóhántóra a 4 cm széles orkés - bontócsúcs amivel 30 cm-re le lehet menni milyen árban van?
Minálunk már 4x kérdeztem a Pöttinger forgalmazót, de egyszer se mondott árat. Mintha titok lenne.
Gondolkodtam ilyen 4 cm vékony késen, ez nem forgat, meghúznám mostan a búzatarlókat. Megbolygatnám az egérfészkeket is, ne érezzék magukat otthon a kis "dögök".
Így meg lenne lazítva, és a szalma is fent lenne, ahogyan az EU elvárja.
Valaki már rendelt alkatrészt az Agrogalaxyn keresztül?
Kikerestem az alkatrészt, amire szükségem lenne, majd azt írta ki az oldaljuk, hogy nem rendelhető, majd nemsokára, hogy oldalukon karbantartást végeznek.
+36 1800 1000 telefonszám van megadva.
Ez normális telefonszám, vagy valami emeltdíjas?
Válasz mtz1221 #2019. hozzászólásáraHát pont ez az, hogy semmi!!!!
Amikor eléri a tartályban a nyomás a beállított értéket, a lefúvó szele nyit, és a "leszusszantott" levegőt a kötő fejkre köpi.
Ezzel lentebb esik a nyomás, a szelep zár. A kompresszor termel, és pár másodperc múlva ismétlődik az egész.
Válasz csabahegeszt #2015. hozzászólásáraEz nem újdonság.
Nagy kocka bálázókon saját kompresszor van, +kicsi légtartály, lefúvó szeleppel.
A kötöző fejekre vezetve 1-1 levegő cső, amit a lefúvó szelep aljára kötnek, mint egy központi zsírzót.
A pici tartályban hamar felszalad a nyomás, és le szusszanáskor egy rövid ideig tartó, de magas nyomás le köpi a koszt a kötő fejekről.
Ez munka közben folyamatosan tisztán tartja a kényes helyeket.
Válasz Ares 826 #2014. hozzászólásáraAz sem lehet rossz megoldás.
Sőt lehet a legjobb mivel máshonnan is takarít.
Na ha ezt most olvassa valami bálázó
tervező akkor lenyulják az 5leted.
Válasz csabahegeszt #2004. hozzászólásáraMire kell a kefe port letakarítani??? Arra jó ha bekötöd a traki levegős rendszerét is ami állandóan fújja rá a levegőt! Én így hoztam össze a dolgokat.
Válasz tubaz #2011. hozzászólásáraHelyileg merre vagy,persze ha nem titok? A lehúzó lemez szerintem egyforma ,gondolom a rúgók is.
Fotózd le öket.
A foaskereken megszamolom a fogakat.
Válasz envagyok2 #2002. hozzászólásáraNagy fenéket. Valamikor esztergáltuk a rakovica nyomlapját, alig lehetett mérgelődött az esztergályos. Ő mondta hogy új korában gond nélkül lehetne, mert olyan ötvözetből vannak, amik pont a hő hatására keményednek, tükröződnek fel.
Válasz mtz1221 #2001. hozzászólásáradobot, tárcsát személykocsira ezstergálni szoktunk, azzal nincs baj, de egy traktor nyomólap azért más tészta. annak tükörfényesnek kell lennie, egyrészt, másrészt gondolom én keménynek is, különben forgácsolódik, azt hetente lehet az egész belét cserélni a spéntől...
Válasz envagyok2 #2000. hozzászólásáraFord márkaszervízben anno azt mondták ilyen marhaság nincs, majd a pofák hoázzákopnak a dobhoz. Ha meg úgy nézed hőre keményedő anyagok ezek, majd meg cementálódik.
fék nyomólapot vagy lendkereket síkoltatott már fel valaki? ezek milyen edzett anyagok lehetnek, a síkolással nem veszik el az edzett kéreg réteg? érdemes, lehet ezeket síkoltatni, vagy utána totál kukák lesznek?
Válasz ND #1984. hozzászólásáraAdára jár mindenki tőletek, mert itt fele pénzért megcsinálják. Mi kell hozzá ??? Ha megvan a katalógus szám, bírsz firadot rendelni bele olaszból.
2081 hozzászólás
Szia. Van cikkszámod?
Pöttinger Syncro késes tarlóhántóra a 4 cm széles orkés - bontócsúcs amivel 30 cm-re le lehet menni milyen árban van?
Minálunk már 4x kérdeztem a Pöttinger forgalmazót, de egyszer se mondott árat. Mintha titok lenne.
Gondolkodtam ilyen 4 cm vékony késen, ez nem forgat, meghúznám mostan a búzatarlókat. Megbolygatnám az egérfészkeket is, ne érezzék magukat otthon a kis "dögök".
Így meg lenne lazítva, és a szalma is fent lenne, ahogyan az EU elvárja.
Válasz envagyok2 #2027. hozzászólásáraCase hátsó kerékcsonk ára érdekelne náluk.
Válasz A.I. #2026. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Sk Laci #2023. hozzászólásáramihez kell, agroparknál nincs? ők sztem olcsóbbak.
Válasz Sk Laci #2023. hozzászólásáraEz egy pesti szám. Én is ezen szoktam hívni őket, nem emeltdíjas. Olajban szinte mindig ők a legjobbak nekem.
Válasz pangi #2024. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Sk Laci #2023. hozzászólásáraAmit rendeltem eddig tőlük(többször),azzal minden ok volt.A szám az normál díjas.
Valaki már rendelt alkatrészt az Agrogalaxyn keresztül?
Kikerestem az alkatrészt, amire szükségem lenne, majd azt írta ki az oldaljuk, hogy nem rendelhető, majd nemsokára, hogy oldalukon karbantartást végeznek.
+36 1800 1000 telefonszám van megadva.
Ez normális telefonszám, vagy valami emeltdíjas?
Válasz csabahegeszt #2021. hozzászólásáraIgen. Ez egy 160-as bálát készítő változó kamrás bálázó volt.
Válasz tubaz #2016. hozzászólásáraSzerintem az enyémbe ezek nem jók! Nincs olyan sokbordás tengely benne.
Ez valami nagy gép lehetett.
Az enyém kicsi.
Válasz mtz1221 #2019. hozzászólásáraHát pont ez az, hogy semmi!!!!
Amikor eléri a tartályban a nyomás a beállított értéket, a lefúvó szele nyit, és a "leszusszantott" levegőt a kötő fejkre köpi.
Ezzel lentebb esik a nyomás, a szelep zár. A kompresszor termel, és pár másodperc múlva ismétlődik az egész.
Válasz atisgyulai #2018. hozzászólásáraDe mi fogyassza a levegőt, hogy folyamatosan leszusszan ?
Válasz csabahegeszt #2015. hozzászólásáraEz nem újdonság.
Nagy kocka bálázókon saját kompresszor van, +kicsi légtartály, lefúvó szeleppel.
A kötöző fejekre vezetve 1-1 levegő cső, amit a lefúvó szelep aljára kötnek, mint egy központi zsírzót.
A pici tartályban hamar felszalad a nyomás, és le szusszanáskor egy rövid ideig tartó, de magas nyomás le köpi a koszt a kötő fejekről.
Ez munka közben folyamatosan tisztán tartja a kényes helyeket.
Válasz Ares 826 #2014. hozzászólásáraÉn is valamikor kis bálázón. A kötőrendszerhez oda volt két permetező porlasztóra vezetve.
Válasz tubaz #2013. hozzászólásáraItt van egy pár fotó.
Válasz Ares 826 #2014. hozzászólásáraAz sem lehet rossz megoldás.
Sőt lehet a legjobb mivel máshonnan is takarít.
Na ha ezt most olvassa valami bálázó
tervező akkor lenyulják az 5leted.
Válasz csabahegeszt #2004. hozzászólásáraMire kell a kefe port letakarítani??? Arra jó ha bekötöd a traki levegős rendszerét is ami állandóan fújja rá a levegőt! Én így hoztam össze a dolgokat.
Válasz csabahegeszt #2012. hozzászólásáraJánkmajtis. Csinálok fotókat ma, és feltöltöm.
Válasz tubaz #2011. hozzászólásáraHelyileg merre vagy,persze ha nem titok? A lehúzó lemez szerintem egyforma ,gondolom a rúgók is.
Fotózd le öket.
A foaskereken megszamolom a fogakat.
Válasz csabahegeszt #2008. hozzászólásáraCsapágyak, lánckerék, rendfelszedő lemez, -rugó, meg a többit meg kellene nézni.
Válasz csabahegeszt #2009. hozzászólásáraHa azt akarod hogy fájjon, vegyél gyárit!
Válasz medikus #2005. hozzászólásáraKöszi
Ott lesz
Ugye hogy nem is fàjt?
Válasz tubaz #2006. hozzászólásáraMik vannak?
Hátha jó valami ehez.
Válasz tubaz #2006. hozzászólására3120
Válasz csabahegeszt #2004. hozzászólásáraMilyen Pöttinger? Ha 6165, akkor lenne egy pár maradék alkatrészem hozzá. Ha érdekel.
Válasz csabahegeszt #2004. hozzászólásáraKefe shop! Léc kefe! gondolom az jó neked!
Szerintetek hol kaphatok a körbalázóhoz kefét?
A gumihengert takarítanà .
Elég kaka àllapotban van már.
Sajnos képem nincs róla.
Pöttinger bálázó
Válasz envagyok2 #2002. hozzászólásáraNagy fenéket. Valamikor esztergáltuk a rakovica nyomlapját, alig lehetett mérgelődött az esztergályos. Ő mondta hogy új korában gond nélkül lehetne, mert olyan ötvözetből vannak, amik pont a hő hatására keményednek, tükröződnek fel.
Válasz mtz1221 #2001. hozzászólásáradobot, tárcsát személykocsira ezstergálni szoktunk, azzal nincs baj, de egy traktor nyomólap azért más tészta. annak tükörfényesnek kell lennie, egyrészt, másrészt gondolom én keménynek is, különben forgácsolódik, azt hetente lehet az egész belét cserélni a spéntől...
Válasz envagyok2 #2000. hozzászólásáraFord márkaszervízben anno azt mondták ilyen marhaság nincs, majd a pofák hoázzákopnak a dobhoz. Ha meg úgy nézed hőre keményedő anyagok ezek, majd meg cementálódik.
fék nyomólapot vagy lendkereket síkoltatott már fel valaki? ezek milyen edzett anyagok lehetnek, a síkolással nem veszik el az edzett kéreg réteg? érdemes, lehet ezeket síkoltatni, vagy utána totál kukák lesznek?
Válasz ND #1994. hozzászólásárahttps://olajshopnet.hu/Adagolo-alkatreszek
Válasz ND #1994. hozzászólásáraAz az, ott a szelep rugó körül van egy kis műanyag szűrő. Nem is nagyon látszik, egy 14es csavarral lehet kihúzatni.
Válasz ND #1991. hozzászólásáraSzuper!
Válasz mtz1221 #1992. hozzászólásáraIMT 539meg a Ford dexta 1964ugyan az szemre.
Válasz mtz1221 #1992. hozzászólásáraAz inkább későbbi MF klón. De amennyire tudom ez a Ford meg az MF135 nagyon hasonlít
Válasz mtz1221 #1993. hozzászólásáraKb. Egy lyukas csavar, egy rugót meg egy szelep féle vasdarabot szorít le
Válasz ND #1990. hozzászólásáraAhol bemegy a naftacső az adagolóba, az nem egy 24es hatsarkos külsejű valami ???
Válasz ND #1991. hozzászólásáraTiszta IMT.
https://www.google.com/search?sca_esv=580358c80b5d5430&sca_upv=1&hl=hu&q=imt+542&udm=2&fbs=AEQNm0CRjlOtE433-CvsDZEksQ8zUchZAntv9lLo-e4ZT42rap1dyMd2XV4R3wiTnVydibmPT99UKIC8UdhctFOzfuQpTs5TFO4qmOET7yphPils4Zhq8YYXQ5SAxFST0KpnF2QI2czD7VQox-vqn1XBFJYS8-iE3xN1d56cJaZjampoxDZXEWqdyYPtyIn1R7a90dsgv7lJJOFketDm1JUtECHbYqeyQPdY-E0oXpTy0CAi64o3G-k&sa=X&ved=2ahUKEwjbx4qKpN2GAxUJ3gIHHbo8BeQQtKgLegQIDBAB&biw=1552&bih=701&dpr=1.24
Amúgy ilyen lett
Válasz mtz1221 #1988. hozzászólásáraKöszi, majd amit kapok hozzá, mert egyelőre semmit nem találtam
Az enyémbe nincs szűrő, kerestük
Válasz Lipi #1987. hozzászólásáraNagyon úgy tűnik, de legalább a motort már nem kell
Arra is ráfért
Válasz ND #1986. hozzászólásáraAzt egybe kell cserélni. Meg a bemenő csavar alatt van egy szűrő, azt meg az alatta levő szelepet is.
Válasz ND #1984. hozzászólásáraLehet nem is a motor volt a gond hanem az adagoló? Nyírtelek, Nyírség nehézgép?!
Válasz mtz1221 #1985. hozzászólásáraElső körben az excenter szivattyúba lapát, esetleg ház
Válasz ND #1984. hozzászólásáraAdára jár mindenki tőletek, mert itt fele pénzért megcsinálják. Mi kell hozzá ??? Ha megvan a katalógus szám, bírsz firadot rendelni bele olaszból.
Sziasztok, CAV adagolóhoz hol lehet alkatrészeket venni. Miskolc környéki forrás előnyben. Köszönöm
Válasz JOSEY #1981. hozzászólásáraKöszi
Válasz JOSEY #1981. hozzászólásáraplusz áfa