Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Juhtenyésztés új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- AKG támogatás új
- Poénok új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kukorica vetőmagok új
- Gallydaráló gép új
765 hozzászólás
Válasz #114. hozzászólásra
kérdezd Heccit majd Ő beavat a sajtkészités rejtelmeibe
Válasz #113. hozzászólásra
Ha agrármérnök vagyok, érdemes még ezt elvégezni?
Közben pedig még egy kérdés: sajtkészítéssel kapcsolatos tanfolyam indul valahol?
Köszönöm
Válasz #79. hozzászólásra
Kedves Melinda! Mezőgazdasági technikus OKJ képzést javaslom Önnek, mely távoktatásban végezhető el! Aranykalászos gazda végzettség esetén felmentést kap!
Hívjon a 70/424-2330-as számon és szívesen tájékoztatom a részletekről.
Köszönöm, hogy minket választott! Javaslom Önnek is a továbblépési lehetőséget!
Ha rendelkezik érettségivel, jelentkezzen a Mezőgazdasági technikus OKJ képzésünkre, mely hasonló kedvező feltételekkel indul! 4 modulból felmentést kap, használja ki a lehetőséget!
Hívjon most a 70/424-2330-as számon.
Mátrix Oktatási Központ
www.matrixoktatas.hu
Azóta pedig mint Aranykalászos gazda mutatkozhat be! Örülök, hogy minket választott!
Aranykalászos gazda tanfolyam, TÁVOKTATÁSBAN! Ha még az idén pályázni szeretnél, gyere és jelentkezz a Mátrix Oktatási Központba, amely ezen képzés területén piacvezető szerepet tölt be! Hívj a 70/424-2330-as számon most, hogy a 2011. november 02-i vizsgán részt tudj venni!
Sziasztok,
aranykalaszos vizsgam lesz, munka mellett osszesen ket hetem van felkeszulni, es elkepeszto meretu az anyag olyanoknak, akik nem voltak meg sokat falun. Mennyire szigoru a rendszer? Konnyu megbukni?
koszi barmi informaciot,
Peter
Sziasztok!
Biztos, hogy lesz fiatal gazda pályázat, már csak az a kérdés, hogy mikor!