Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.05 FtUSD403.06 FtCHF439.56 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz papa maci #6182. hozzászólásáraMifelénk még csak az udvarokban látni a kombájnokat, és nem vagyok biztos, hogy a jövő héten belekezdenek egyáltalán.
Válasz .Feco. #6176. hozzászólásáraLenne 250 le ami vontatná, és szerintem is a tandem dolly tandem pót a jó választás csak nehéz jó tandemes pótot találni jó áron. Tridem van annyi eladó minta nyű, de azt tényleg nehéz a tarlón megfordítani.
A túlsúly hál istennek errefelé még nem gond, itt a hatóság még nem állt rá a parasztok szívatására!
Válasz Tobszi #6175. hozzászólásáraA dolly mindenképp tandem legyen, mert különben tengelyes lesz, ráadásul könnyen süllyed. A pot akkor lenne igazi, ha tandem lenne, az is lehetőleg bogie-s, de azok általában keves m3 urtartalmuak...
Olcsón venni csak 3 tengelyes billencset tudsz, ami nagyon jo addig, amíg egyenesen kell menni, mert eloszlik a teher, de fordulasal bele kell kapaszkodni, nem kicsit!
Amugy a vontató traktor mérete talaj- es domborzati viszonyoktól függ, sík vidéken, száraz időben 160-200 lóerő szalad bele, ha romlanak a körülmények ugy no a vonóerő szükséglet. Ami ráadásul azert problémás, mert az egyre nagyobb erogepek egyes nagyobb üres súlyt is jelentenek ami rontja a hivatalosan szállítható hasznos terhet...
Válasz Matyi50 #6173. hozzászólásáraEzek szerint összsúlyba, tengelysúlyba belefér.
Sok helyen használják,úgyhogy ha nincs agyonrakva a jogszabályoknak megfelel.
Kérdés hogy az aszfaltos utat elhagyva normál körülmények közt mennyire élhető a dolog?
Egy vagy két tengelyes legyen a dolly, és két vagy három tengelyes a pót? Vajon mekkora teljesítményű, mekkora traktort kíván a mozgatása?
Válasz Matyi50 #6173. hozzászólásáraAmugy ha tengelyterhelesben jo, akkor a túlsúlyra kérhetsz utvonalengedelyt is, de amugy a tengelysuly az, ami komoly bírság, a túlsúly akkor, ha egyébként az egyedi tengelyterhelesek rendben vannak csak szabálysértés. Másrészt egy 180 le-s traktor 7 tonna, egy nyerges billencs pot 6 tonna, egy dolly kb. 1 tonna, azaz vihet hivatalosan is 26 tonnát, ami 32 m3, az egy 8,2 m hosszú billencs pótkocsi urtartalma alap magassitokkal...
Válasz Tobszi #6172. hozzászólásáraezek jó gondolatok,csak ez össztömegbe problémás,ha gazdaságosan szeretnél vele szállítani aratáskor közúton,lakott területi mellékutcákban, mindenféle hidakon,átjárókon járni vele...
Össztömeg
két tengelyes jármű 18,00 tonna
két tengelyes, kizárólag belföldi forgalomban közlekedő jármű 20,00 tonna
két tengelyes, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági vontató, lassújármű és mezőgazdasági pótkocsi 25,00 tonna
három tengelyes gépjármű 25,00 tonna
három tengelyes, útkímélő
tengelycsoporttal rendelkező gépjármű26,00tonna
három tengelyes pótkocsi, kivéve a mezőgazdasági pótkocsi
24,00 tonna
három tengelyes, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági vontató, lassújármű és mezőgazdasági pótkocsi 32,00 tonna
négy vagy több tengelyes jármű 30,00 tonna
négy vagy több tengelyes, két kormányzott tengellyel rendelkező, továbbá útkímélő tengelycsoporttal rendelkező jármű 32,00 tonna
három tengelyes járműszerelvény, csuklós jármű 28,00 tonna
négy tengelyes járműszerelvény: két tengelyes gépjármű + két tengelyes pótkocsi, vagy félpótkocsi 36,00 tonna
négy tengelyes járműszerelvény: két tengelyes, útkímélő tengelyű gépjármű + két tengelyes, legalább 1,8 m-es tengelytávolságú félpótkocsi 38,00 tonna
négy tengelyes csuklós jármű 36,00 tonna
öt-, vagy ennél több tengelyes járműszerelvény 40,00 tonna
öt-, vagy ennél több tengelyes csuklós jármű 40,00 tonna
"40 láb hosszú ISO konténer"-t szállító öt-, vagy ennél több tengelyes, félpótkocsis járműszerelvény 44,00 tonna
Tengelyterhelés
nem hajtott tengely 10,00 tonna
hajtott tengely 11,50 tonna
alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági vontató, lassújármű és mezőgazdasági pótkocsi 13,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága kisebb 1,00 m-nél, pótkocsi, félpótkocsi esetében 11,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága kisebb 1,00 m-nél, gépjármű esetében 11,50 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága kisebb 1,00 m-nél, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági vontató, lassújármű és mezőgazdasági pótkocsi esetében
13,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága legalább 1,00 m és kisebb 1,30 m-nél, gépjármű, pótkocsi, félpótkocsi esetében 16,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága legalább 1,30 m és kisebb 1,80 m-nél, ha nem útkímélő 18,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága legalább 1,30 m és kisebb 1,80 m-nél, ha útkímélő 19,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága legfeljebb 1,30 m; pótkocsi, félpótkocsi 21,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága legfeljebb 1,30 m; gépkocsi 22,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága nagyobb 1,30 m-nél 24,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága nagyobb 1,30 m-nél, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt vontató, lassú jármű, mezőgazdasági pótkocsi 32,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága nagyobb 1,30 m-nél, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt vontató vagy lassú járműből és alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági pótkocsiból álló járműszerelvény esetén 32,00 tonna
Válasz Matyi50 #6168. hozzászólásáraAzért mert nagy még nem lenne az égig rakva, max napraforgóból. 250-280q-t ha elvinne, nem kéne a kombájnnak állni míg szállítójárműre vár, mert itt nem áll rendelkezésre végtelen számú traktor ami elhorja egy átrakó kocsi alól!
2-max 3 traktornak kellene 1 kombájnt kiszolgálni. Rissz-rossz utakon, 40 km egy forduló és még a sort is ki kell várni, úgyhogy időből van a legkevesebb!
Ja és a használt dolly meg a pót egy átrakókocsi árának a feléből megvan! És még esetleg mást is lehet vele szállítani!
Válasz Matyi50 #6168. hozzászólásáraMiert bukna meg? Hármas tengely 26 tonna míg elől a dolly általában tandem, igy az 18 tonna lehet. Ossztomegbe lehet sok de az kisebb hiba
Válasz Tobszi #6166. hozzászólásáraTengelyterhelés mérésnél megbukik az első ellenőrzésen,egyébként nincs vele gond.. Nem kispótokkal szaladgálnak,hanem kihordókocsival a tarlón
Válasz szanberg #6162. hozzászólásáraIgen azt joll latod,mert minden evben legalabb 2 % dragabb minden,mert az inflaciora fognak mindent,es ez igy is van,mert en mar jartam ugy. Az alkurol annyi,hogy az axival az a baj,hogy claas teren nincs konkurencia,meg tudjak,hogy sokan csak a class ismerik es ugyse vallalnak be mast,de nezd meg pl a claas traktorokat,imatkoznak,hogy azt vidd es kepesek sokat lemenni,a new hollandot meg lassan minden sarkon veszel,enis mikor vettem a kombajnt akkor 3 -4 ceg volt akikkel targyaltunk,de az ember idegeit kikeszitik az tuti,raadasul mikor kijon,hogy meg 1000 eurot tud engedni es ezt megteszi minden eggyes beszelgetesnel masim meg egybol enged 5 ezret,att nemkuldi emailben hanem szemelyesen kijon (en meg pont nemerek ra es tavasszal meg idegesitik az embert vele),szo mint szo ha van ellen konkurencia akkor tudsz alkudni.
Válasz szanberg #6158. hozzászólásáraEbben igazad van, én se konkrétan kérdeztem még tavaly de már ki van nézve az ár amit írtam az alatt lessz majd azért,aki meg ráér fél évig az meg nem is fog venni mert számolni lehet az éventi 2% árnövekedést és az se egy kis összeg
Válasz lac* #6160. hozzászólásáraÁrajánlatot mindenképpen lehet kérni, de itt a komoly végalkuról beszéltünk már szerintem, mert ha még annyi tartalék van bennük akkor az a lényeges ár.
A várakozással csak az a bajom, hogy az ár csak emelkedik mindig.
Válasz szanberg #6159. hozzászólásáraIgen,ez igaz. Az axi-nál nemnagyon engednek ezt én is tapasztaltam,nem is veszek tőlük semmit,amúgy is túlárazott náluk minden
Válasz szanberg #6158. hozzászólásáraEzt nem értem.
Vennék,de nincs rá pénzem,akkor nem veszek,de emiatt miért nem lehet szerinted egy árajánlatot kérni? Ez már szerinted hátulról jövés?Vagy te ilyen gáláns úrieber vagy,akkor meg ne csodálkozz,ha neked nem engednek semmit,ha nem is engeded.
Pedig,ha eldöntöttél valamit,nem árt várni még vele,nem kapkodni.
Ez csak az én véleményem,nehogy mellreszívd
Válasz lac* #6155. hozzászólására2012-ben amikor Tucanora alkudoztunk, én 450-re gondoltam, nekik 440-es lett volna "jól alkudható" gép még bent maradva aztán ezért, mert régebbi beszerzés volt, szóval akkor kaptam legalább 2-3ezer eurós árengedményt is, de ez volt a vége, bajáról jött fel a nagy kombájnos értékesítő góré közvetlen, hogy "jó" ajánlatot tudjon tenni a gépre közvetlenül
(és nagyon leszerepelt az axi akkor, meg előtte is a demógéppel, pedig szerettem volna akkor gépet venni tőlük)
Válasz lac* #6155. hozzászólásáraHát nem ugrok rá mindenre egyből, mert nem is vettünk már régóta semmitsem, de ha épen kell valami akkor nemfogok várni hónapokat, arra meg nincsen fölös időm/energiám, hogy ha tudom, hogy jövőre veszek egy traktort akkor már most alkudozzak konkrétan a gépre, mert jövőre úgyis más árak lesznek, illetve az olyan mitugrász történet én úgy érzem ezt, hogy vennék de még nem is meg nincs meg rá a pénzem de már jövök hátulról....
Válasz szanberg #6152. hozzászólásáraMert egyből ráugrasz mindenre,hagyni kell nekik egy 2-3 hónapot az ajánlat után.Akkor majd jelentkeznek egy jó ajánlattal nálad is,elhiheted
Válasz lac* #6151. hozzászólásáraNem a listaár azért, mert az 200ezer körül van, énis láttam árajánlatokat ilyen gépekre, de ha engednek még belőle az nagyon jó, kérdés mennyit lehet még remélni!?!?
Válasz szanberg #6139. hozzászólásáraKöszi a válaszokat. Jól tippeltél 6300 ha van benne. Én kicsit félek a sok hajtóműtől ami van benne azokon keresztül kapcsolja a hajtásokat és a nagy 8.5 m asztaltól( Biso VX crop ranger
Minden kereskedő azt mondja, hogy ollyan kicsi az árrés a gépein, hogy már nemtud engedni belőle, máshol meg olvasom az 5milliós alkukat...
Nem értem, komolyan.
4964!
Látode!?!?!?!?!
A 6090-es símán 60miller felett van
Kegyetlen árak. Az a baj lényegében konkrét megtérülést nem is tudsz számolni ilyen kombájnra, mert nem az a kategória amivel évi 1000 hektárt vágsz majd bérbe. Nyílván a saját mástól független betakarításod mindennél többet érhet, de nagy falat most egy kombájnvétel az biztos
Válasz lac* #6145. hozzászólásáraÉn nekem már 3 éve tervbe van tavalyi ár amit adtak 185 erez volt de még ebböl alkudni mondta a srác,és te már kértél arat
Válasz szanberg #6140. hozzászólásáraMindenki azt dicséri ami a sajátjáé,de az nem baj mert az azt jelenti h nagyon meg van vele elégedve,ezek szerint neked nagyon bevált,én inkább a new h felé hajlok mert felénk sok futkos én kimagaslóan meg vannak vele elégedve remélem majd én is az leszek
8331 hozzászólás
Válasz decsi #6186. hozzászólásáraNem nagy terület volt az Egyik 5.4ha 28q a másik 20ha 30q
Válasz apuci #6185. hozzászólásáraHogy sikerült?
Mi a cégnél héten levágtuk a korai réparepcét.
Ha nem esett volna, ma kezdtük volna az árpát.
Válasz papa maci #6182. hozzászólásáraMifelénk még csak az udvarokban látni a kombájnokat, és nem vagyok biztos, hogy a jövő héten belekezdenek egyáltalán.
Válasz Devyd #6178. hozzászólásáraAhogy látom a korai repce már megy....az árpa jövő héten.
A jövőheti 30+ fokok megteszik a hatásukat.
Válasz Devyd #6178. hozzászólásáraKb. 2-3hét, a szára még iszonyat zöld, gyengébbek max. 2 hét.
Válasz Devyd #6178. hozzászólásáraÁrpa jövőhét végére jó lesz.
Ki hogy látja, idén mikor indul a betakarítás?
Árpa? Repce?
Válasz .Feco. #6176. hozzászólásáraLenne 250 le ami vontatná, és szerintem is a tandem dolly tandem pót a jó választás csak nehéz jó tandemes pótot találni jó áron. Tridem van annyi eladó minta nyű, de azt tényleg nehéz a tarlón megfordítani.
A túlsúly hál istennek errefelé még nem gond, itt a hatóság még nem állt rá a parasztok szívatására!
Válasz Tobszi #6175. hozzászólásáraA dolly mindenképp tandem legyen, mert különben tengelyes lesz, ráadásul könnyen süllyed. A pot akkor lenne igazi, ha tandem lenne, az is lehetőleg bogie-s, de azok általában keves m3 urtartalmuak...
Olcsón venni csak 3 tengelyes billencset tudsz, ami nagyon jo addig, amíg egyenesen kell menni, mert eloszlik a teher, de fordulasal bele kell kapaszkodni, nem kicsit!
Amugy a vontató traktor mérete talaj- es domborzati viszonyoktól függ, sík vidéken, száraz időben 160-200 lóerő szalad bele, ha romlanak a körülmények ugy no a vonóerő szükséglet. Ami ráadásul azert problémás, mert az egyre nagyobb erogepek egyes nagyobb üres súlyt is jelentenek ami rontja a hivatalosan szállítható hasznos terhet...
Válasz Matyi50 #6173. hozzászólásáraEzek szerint összsúlyba, tengelysúlyba belefér.
Sok helyen használják,úgyhogy ha nincs agyonrakva a jogszabályoknak megfelel.
Kérdés hogy az aszfaltos utat elhagyva normál körülmények közt mennyire élhető a dolog?
Egy vagy két tengelyes legyen a dolly, és két vagy három tengelyes a pót? Vajon mekkora teljesítményű, mekkora traktort kíván a mozgatása?
Válasz Matyi50 #6173. hozzászólásáraAmugy ha tengelyterhelesben jo, akkor a túlsúlyra kérhetsz utvonalengedelyt is, de amugy a tengelysuly az, ami komoly bírság, a túlsúly akkor, ha egyébként az egyedi tengelyterhelesek rendben vannak csak szabálysértés. Másrészt egy 180 le-s traktor 7 tonna, egy nyerges billencs pot 6 tonna, egy dolly kb. 1 tonna, azaz vihet hivatalosan is 26 tonnát, ami 32 m3, az egy 8,2 m hosszú billencs pótkocsi urtartalma alap magassitokkal...
Válasz Tobszi #6172. hozzászólásáraezek jó gondolatok,csak ez össztömegbe problémás,ha gazdaságosan szeretnél vele szállítani aratáskor közúton,lakott területi mellékutcákban, mindenféle hidakon,átjárókon járni vele...
Össztömeg
két tengelyes jármű 18,00 tonna
két tengelyes, kizárólag belföldi forgalomban közlekedő jármű 20,00 tonna
két tengelyes, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági vontató, lassújármű és mezőgazdasági pótkocsi 25,00 tonna
három tengelyes gépjármű 25,00 tonna
három tengelyes, útkímélő
tengelycsoporttal rendelkező gépjármű26,00tonna
három tengelyes pótkocsi, kivéve a mezőgazdasági pótkocsi
24,00 tonna
három tengelyes, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági vontató, lassújármű és mezőgazdasági pótkocsi 32,00 tonna
négy vagy több tengelyes jármű 30,00 tonna
négy vagy több tengelyes, két kormányzott tengellyel rendelkező, továbbá útkímélő tengelycsoporttal rendelkező jármű 32,00 tonna
három tengelyes járműszerelvény, csuklós jármű 28,00 tonna
négy tengelyes járműszerelvény: két tengelyes gépjármű + két tengelyes pótkocsi, vagy félpótkocsi 36,00 tonna
négy tengelyes járműszerelvény: két tengelyes, útkímélő tengelyű gépjármű + két tengelyes, legalább 1,8 m-es tengelytávolságú félpótkocsi 38,00 tonna
négy tengelyes csuklós jármű 36,00 tonna
öt-, vagy ennél több tengelyes járműszerelvény 40,00 tonna
öt-, vagy ennél több tengelyes csuklós jármű 40,00 tonna
"40 láb hosszú ISO konténer"-t szállító öt-, vagy ennél több tengelyes, félpótkocsis járműszerelvény 44,00 tonna
Tengelyterhelés
nem hajtott tengely 10,00 tonna
hajtott tengely 11,50 tonna
alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági vontató, lassújármű és mezőgazdasági pótkocsi 13,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága kisebb 1,00 m-nél, pótkocsi, félpótkocsi esetében 11,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága kisebb 1,00 m-nél, gépjármű esetében 11,50 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága kisebb 1,00 m-nél, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági vontató, lassújármű és mezőgazdasági pótkocsi esetében
13,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága legalább 1,00 m és kisebb 1,30 m-nél, gépjármű, pótkocsi, félpótkocsi esetében 16,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága legalább 1,30 m és kisebb 1,80 m-nél, ha nem útkímélő 18,00 tonna
kettős tengelycsoport: a tengelyek távolsága legalább 1,30 m és kisebb 1,80 m-nél, ha útkímélő 19,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága legfeljebb 1,30 m; pótkocsi, félpótkocsi 21,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága legfeljebb 1,30 m; gépkocsi 22,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága nagyobb 1,30 m-nél 24,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága nagyobb 1,30 m-nél, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt vontató, lassú jármű, mezőgazdasági pótkocsi 32,00 tonna
hármas tengelycsoport: a tengelyek távolsága nagyobb 1,30 m-nél, alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt vontató vagy lassú járműből és alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt mezőgazdasági pótkocsiból álló járműszerelvény esetén 32,00 tonna
Válasz Matyi50 #6168. hozzászólásáraAzért mert nagy még nem lenne az égig rakva, max napraforgóból. 250-280q-t ha elvinne, nem kéne a kombájnnak állni míg szállítójárműre vár, mert itt nem áll rendelkezésre végtelen számú traktor ami elhorja egy átrakó kocsi alól!
2-max 3 traktornak kellene 1 kombájnt kiszolgálni. Rissz-rossz utakon, 40 km egy forduló és még a sort is ki kell várni, úgyhogy időből van a legkevesebb!
Ja és a használt dolly meg a pót egy átrakókocsi árának a feléből megvan! És még esetleg mást is lehet vele szállítani!
Nem kéne egy új témát nyitni!
Válasz .Feco. #6169. hozzászólására"Ossztomegbe lehet sok" Kicsit!
Válasz Matyi50 #6168. hozzászólásáraMiert bukna meg? Hármas tengely 26 tonna míg elől a dolly általában tandem, igy az 18 tonna lehet. Ossztomegbe lehet sok de az kisebb hiba
Válasz Tobszi #6166. hozzászólásáraTengelyterhelés mérésnél megbukik az első ellenőrzésen,egyébként nincs vele gond.. Nem kispótokkal szaladgálnak,hanem kihordókocsival a tarlón
Válasz Tobszi #6165. hozzászólásáraA Kunhalom Agrária régebben úgy nyomta:
Dolly
Válasz Tobszi #6165. hozzászólásáraSenki, semmi??
Mindenki kispótokkal szaladgál?
Nagy traktor + dolly + billencs félpót szerelvénnyel nyomul itt valaki??
Ismerős spekulál rajta, gondoltam jól jön némi infó!
Válasz szanberg #6150. hozzászólásáraÖkölszabály:
HA a lista árból nem alkudtál le 40%-ot, akkor még nem voltál elég rámenős....
Szereltek már? Idén is hamar beérik az árpa,ha ilyen meleghullámok jönnek,mint most is hétvégén.
Válasz szanberg #6162. hozzászólásáraIgen azt joll latod,mert minden evben legalabb 2 % dragabb minden,mert az inflaciora fognak mindent,es ez igy is van,mert en mar jartam ugy. Az alkurol annyi,hogy az axival az a baj,hogy claas teren nincs konkurencia,meg tudjak,hogy sokan csak a class ismerik es ugyse vallalnak be mast,de nezd meg pl a claas traktorokat,imatkoznak,hogy azt vidd es kepesek sokat lemenni,a new hollandot meg lassan minden sarkon veszel,enis mikor vettem a kombajnt akkor 3 -4 ceg volt akikkel targyaltunk,de az ember idegeit kikeszitik az tuti,raadasul mikor kijon,hogy meg 1000 eurot tud engedni es ezt megteszi minden eggyes beszelgetesnel masim meg egybol enged 5 ezret,att nemkuldi emailben hanem szemelyesen kijon (en meg pont nemerek ra es tavasszal meg idegesitik az embert vele),szo mint szo ha van ellen konkurencia akkor tudsz alkudni.
Válasz szanberg #6158. hozzászólásáraEbben igazad van, én se konkrétan kérdeztem még tavaly de már ki van nézve az ár amit írtam az alatt lessz majd azért,aki meg ráér fél évig az meg nem is fog venni mert számolni lehet az éventi 2% árnövekedést és az se egy kis összeg
Válasz lac* #6160. hozzászólásáraÁrajánlatot mindenképpen lehet kérni, de itt a komoly végalkuról beszéltünk már szerintem, mert ha még annyi tartalék van bennük akkor az a lényeges ár.
A várakozással csak az a bajom, hogy az ár csak emelkedik mindig.
Válasz szanberg #6159. hozzászólásáraIgen,ez igaz. Az axi-nál nemnagyon engednek ezt én is tapasztaltam,nem is veszek tőlük semmit,amúgy is túlárazott náluk minden
Válasz szanberg #6158. hozzászólásáraEzt nem értem.
Vennék,de nincs rá pénzem,akkor nem veszek,de emiatt miért nem lehet szerinted egy árajánlatot kérni? Ez már szerinted hátulról jövés?Vagy te ilyen gáláns úrieber vagy,akkor meg ne csodálkozz,ha neked nem engednek semmit,ha nem is engeded.
Pedig,ha eldöntöttél valamit,nem árt várni még vele,nem kapkodni.
Ez csak az én véleményem,nehogy mellreszívd
Válasz lac* #6155. hozzászólására2012-ben amikor Tucanora alkudoztunk, én 450-re gondoltam, nekik 440-es lett volna "jól alkudható" gép még bent maradva aztán ezért, mert régebbi beszerzés volt, szóval akkor kaptam legalább 2-3ezer eurós árengedményt is, de ez volt a vége, bajáról jött fel a nagy kombájnos értékesítő góré közvetlen, hogy "jó" ajánlatot tudjon tenni a gépre közvetlenül
(és nagyon leszerepelt az axi akkor, meg előtte is a demógéppel, pedig szerettem volna akkor gépet venni tőlük)
Válasz lac* #6155. hozzászólásáraHát nem ugrok rá mindenre egyből, mert nem is vettünk már régóta semmitsem, de ha épen kell valami akkor nemfogok várni hónapokat, arra meg nincsen fölös időm/energiám, hogy ha tudom, hogy jövőre veszek egy traktort akkor már most alkudozzak konkrétan a gépre, mert jövőre úgyis más árak lesznek, illetve az olyan mitugrász történet én úgy érzem ezt, hogy vennék de még nem is meg nincs meg rá a pénzem de már jövök hátulról....
Válasz szanberg #6156. hozzászólására NH CR 980 De nincs fenn a hirdetése.
Válasz sofi #6153. hozzászólásárade várjál ez melyik kombájn???
Válasz szanberg #6152. hozzászólásáraMert egyből ráugrasz mindenre,hagyni kell nekik egy 2-3 hónapot az ajánlat után.Akkor majd jelentkeznek egy jó ajánlattal nálad is,elhiheted
Válasz lac* #6151. hozzászólásáraNem a listaár azért, mert az 200ezer körül van, énis láttam árajánlatokat ilyen gépekre, de ha engednek még belőle az nagyon jó, kérdés mennyit lehet még remélni!?!?
Válasz szanberg #6139. hozzászólásáraKöszi a válaszokat. Jól tippeltél 6300 ha van benne. Én kicsit félek a sok hajtóműtől ami van benne azokon keresztül kapcsolja a hajtásokat és a nagy 8.5 m asztaltól( Biso VX crop ranger
Valami felénk nem működik jól, nagyon nem.
Minden kereskedő azt mondja, hogy ollyan kicsi az árrés a gépein, hogy már nemtud engedni belőle, máshol meg olvasom az 5milliós alkukat...
Nem értem, komolyan.
Válasz szanberg #6149. hozzászólásáraaz csak ez első körös listaár,abból még engednek rendesen
Válasz Cutler gazda #6148. hozzászólásárakértem,csak még nem kaptam
Válasz Cutler gazda #6148. hozzászólásáraCx5090-es nyuszi???
Az a mostani árfolyamon 59millió.
4964!
Látode!?!?!?!?!
A 6090-es símán 60miller felett van
Kegyetlen árak. Az a baj lényegében konkrét megtérülést nem is tudsz számolni ilyen kombájnra, mert nem az a kategória amivel évi 1000 hektárt vágsz majd bérbe. Nyílván a saját mástól független betakarításod mindennél többet érhet, de nagy falat most egy kombájnvétel az biztos
Válasz lac* #6145. hozzászólásáraÉn nekem már 3 éve tervbe van tavalyi ár amit adtak 185 erez volt de még ebböl alkudni mondta a srác,és te már kértél arat
Válasz dr.T #6141. hozzászólásáraBúzából laposon ha csurgásig megvan pakolva akkor kb. 100 mázsa.
12.500 literes amúgy a tartálya.
Válasz dr.T #6138. hozzászólásáraAz csx 7060 as nagyon jó masina
Válasz Cutler gazda #6144. hozzászólására Akkor már ketten vagyunk. Ajánlatot kértél már rá?
Válasz lac* #6143. hozzászólásáraHát újat akanák mert volna rá egy kis munka is de a bérbearatást nem akarom túlzásba vinni
Válasz Cutler gazda #6142. hozzászólásáraÚjat szeretnél venni,v használtat?
Válasz szanberg #6140. hozzászólásáraMindenki azt dicséri ami a sajátjáé,de az nem baj mert az azt jelenti h nagyon meg van vele elégedve,ezek szerint neked nagyon bevált,én inkább a new h felé hajlok mert felénk sok futkos én kimagaslóan meg vannak vele elégedve remélem majd én is az leszek
Válasz szanberg #6140. hozzászólásáraBitang egy allat hany tonna megy igy bele?