Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Massey Ferguson traktorok új
- Kukorica vetőmagok új
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Solis traktorok új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Agrárjog új
418 hozzászólás
Válasz Sk Laci #367. hozzászólásáraTe nem mtz helyett veted. Hány üzemórát tárcsázott 32 levelessel, és szántott 3x35 fogással ???
Válasz mtz1221 #366. hozzászólásáraTörik ....
Az enyémben kb 5700 óra lehet, de nem tört el semmit. Nem mondom, hogy hibátlan, mert csapágy itt ott megadja magát, de eddig roppanni még nem roppant semmi.
Válasz Sk Laci #365. hozzászólásáraNálunk a pár éves zetoroktól szabadul mindenki.1500-2000 óránál törik a váltót/difit. Armánál ha oda van figyelve vásárlásnál hogy melyiket kell elkerülni,akkor ilyen gond nincs .
Válasz blsjela #361. hozzászólásáraNálatok a Zetor Proxima egyszerübb kivitele mibe kerül? Ha nem túl drága, szerintem jobb választás, mint az Arma.
Mifelénk az egyik gazda Monoszem 6 soros kukoricavetőgép+ mütrágya van összeakasztva. Szépen viszi. Azt tudom, hogy előre tett plussz súlyt.
Válasz blsjela #361. hozzászólásáraHárom hete dilemáztam ezen.Én Mtz 1025.3 választottam,de ha nem talajozni kellet volna akkor Arma vagy akár Deutz 5100G széria.Ha van lóvé akkor legalább MF5711 az tuti
Válasz blsjela #361. hozzászólásáraMTZ-ben szerintem a 1025.3-ast nézzed.
A Te 920-asod (ha jól emlékszem) pereg szét gyorsan, az biztos nem is 90 lóőerőre van állítva.
Armába amit érdemes nézni szerintem az a 1004, 1154 CRD4 típusok. Azok már tényleg jobbak az MTZ-né.
Amit te írtál 1054-es a legkisebb gumizással annyi, nem? Az meg sorközműveléskor eléggé töri a terményt, a III-as opciós gumit legalább kérni kéne alá, azzal szerintem nem ennyi az ára.
A 1025.3-ban biztos nem csalódnál, sem erőben sem tartósságban. Hidraulikában is HFR-el van szerelve ami többet emel, mint a 1054-es.
Én néztem már ezt a 1054 szériás traktort. Kisegítő traktornak tökéletes (permetezéshez oda vinni a vizet, pótkocsit húzni, stb), de azt amit te most csinálsz a 920-al azt ez nem bírná csinálni az fix.
Válasz blsjela #361. hozzászólásáraHa 10 millánál nézem a két gépnél az árbeli különbséget, akkor nem olyan sok ahhoz, hogy arma legyen.
Tavaly 1054 es volt 29-30e euró között most 32e euró. Akkor 10,7 millió+afa és az MTZ 952.4 lett volna 9.9 millió+áfa 952.5 10.5millio+áfa. És se irányváltó se klíma. Mi is gondolkodunk a cserén.
Akaratos a kicsi nagyon.
Válasz szervezkedo #358. hozzászólásáraDrágul itt is hétről hétre. Utoljára +-29000 bruttó ejró körül volt. Egy éve meg 24000 kereken.
Válasz mtz1221 #357. hozzászólásáraNálatok 854lux létezik még?
Ha igen, mi az ára?
Lábon elhajtom...
:-))))
Válasz szervezkedo #356. hozzászólásáraLehet meg kellene próbálni 4-5 darabra összeszedni vevőt, és megpróbálni azt eljátszani amit az mtz-kel játszanak.
Válasz mtz1221 #354. hozzászólására370es euroval szamolva bruttó 19.970 750,- Forintot kell adni egy alap 90lovas gépért. Ezt ha megtankolod már nem is elég 20millio.
Ez azért nem kevés pénz. Ennyiért kell is bírnia.
Ha az arányokat nézzük ez kb 2 Mtz ára.
Nem vagyok eu szkeptikus, de érzek egy pici versenyhátrányt, azokkal a gazdákkal szemben, akik eu-n kívül, de EU piacra termelnek, és nem kell megfelelniük az ad-blue-s előírásoknak.
Válasz mtz1221 #354. hozzászólásáraSemmi bajuk nem lesz. Nem rossz gépek ezek. Meg ahogy látom ArmaTrac-ot nem idióták veszik.
MTZ-ben még mindig az a nagyobb baj, hogy 80-as MTZ-vel a 4m-es tárcsát húzzák és csodálkozik, hogy hullik szét állandóan. Ami nem arra a terhelésre van kitalálva az jóhogy szétmegy. Az MTZ-t nem érdemes túlterhelni.
Válasz dnsv #352. hozzászólásáraDrágább nem drágább, de hogy nálunk 50 darabot eladnak havonta az biztos. Kezdek kíváncsi lenni mi lesz majd velük 5000+ munkaórával.
Válasz VW passat #344. hozzászólásáraSzia. Palyazatba egy ilyen lett beadva ,igaz front hidraulika nelkul kb 18,5milla ft az ara mivel 10% - ot emeltek rajta.
Válasz szervezkedo #351. hozzászólásáraAz MTZ fejlesztett azért. Bár te biztos messziről nézed, úgy ugyanaz, piros valóban a színe mindnek.
Van/volt változtatás nem is kevés.
A jelenleg kapható MTZ-k, mind külföldön (Lengyelországban) kerülnek forgalomba, így Magyarországon is kap forgalmit attól független, hogy az új környezetvédelmi normáknak nem felel meg nagyrésze. De kvázi használtként van az MTZ.
Az ArmaTracnál erre nincs igény. A kereskedő úgy van vele, hogy ha nem MTZ-t akarsz venni, akkor csengesd ki a lóvét a drágább ArmaTracra.
Ezzel nyilván nagyobb árelőnye van egy MTZ-nek. Bár én úgy gondolom egyre kevesebben vesznek már MTZ-t Magyarországon.
Válasz balazoooo #349. hozzászólásáraAhol én néztem, ott a 904e már kifutó modellként van feltüntetve.
Azt nem értem hogy a bánatban van még mindig ezer éve konstruált MTZ a piacon, az új Armák közül pedig már csak 40ezer euro felett felel meg majd az előírásoknak?!?!?
Rejtély!
Válasz trikolor5 #346. hozzászólásáraNálunk is felmentek az árak és nincs is gépbeszerzős támogatás. A vas ára több mint duplájára drágult, és ez az oka. Csak azt nem értem az mtz hogy bírja tartani a tavalyi árakat ?
Válasz trikolor5 #348. hozzászólásáraKöszi!
904e kb 31000 most
kicsit elszaladt az ára... ennek is..
Válasz trikolor5 #347. hozzászólásáraMost a 854es lett tán 31000euro
Válasz trikolor5 #346. hozzászólásáraPedig a 854 esen ennyi pénzért nagyon elgondolkoztam, de letörték a lelkesedésem ezzel az áremeléssel
Válasz balazoooo #345. hozzászólásáraSzabadbattyáni cég honlapján volt, de már fel is emelték az áraikat ahogy néztem, gondolom a gépbeszerzős támogatások miatt.
Válasz trikolor5 #339. hozzászólásáramelyik cég adta ezeket az árakat ha szabad tudni?
Armatrac 1004 Lux CRD4 PowerShuttle traktort vett itt valaki?
Sziasztok! Fehérvár környékén valaki vett 92 le-s Armatrackot! Tapasztalatokat szeretnék kérni!
Válasz BartaZoli #341. hozzászólásáraHa kiterheled a 80 lóerőset a 105 lóerőset meg nem akkor a 105 lovas többet fog enni. De ha mindkettőt kiterheled úgy ahogy kell akkor hektárra vetítve biztos jobban jössz ki a nagyobbal.
Pl. a két hengerrel nagyobb traktorom másfélszer többet eszik, mint a 4 hengeres MTZ, de mivel 2x annyit csinál meg a munkából így kevesebbet fogyaszt.
Egy kettes ekével biztos jobban fogyaszt egy 60 lovas gép, mint egy 200 lovas.
Fogyasztással kapcsoltban mik a tapasztalatok? Vajon ugyanezen motorból a kisebb teljesítményű (854e+) kevesebbet fogyaszthat mint az erősebbre belőtt 1054e+?
Békéscsabai Alfagéppel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Szervízesek? Hozzáértés? Alkatrész?
Válasz trikolor5 #339. hozzászólásáraNem lehet ezeken elmenni, valamiért így lőtték be az árakat nálatok és kész. Amúgy a 3 traktor adagolót belsőt gumizást kivéve szerintem ugyanaz.904-sen 2 segéd munkahenger van, de a helye meg van a 854-sen is.
Válasz mtz1221 #337. hozzászólásáraA 904e+ 28200+áfa míg a 854e+ 25500+áfa. Amiatt a 8 lóerő miatt kerül ennyivel többe? Fura mert a 1054e+ meg 29700+áfa alig több mint a 904e+
Válasz trikolor5 #336. hozzászólásáraTőlem 200 méterre vannak...
Válasz trikolor5 #336. hozzászólásáraVáltozó, attól függ ki rakta össze.Azért mondom hogy min 5-600 órát bele hajtani garancia alatt, akkor ha nem mutatja ki a gondjait utána már nem fog leni. Itt nekem 200+ euró körül volt a 100 órás meg a 200 órás szerviz is.
Válasz mtz1221 #335. hozzászólásáraKöszi az infót. Bevallom nagyon tetszik a gép ár/érték arányban. Egy gondom van csak, hogy 200km-re van tőlem a cég ami foglalkozik vele, szervízkor nem tudom mekkora gondot fog ez jelenteni. Közelemben NH forgalmazás/szervíz van, de horror áron. Armát valamivel barátibb áron szervizelik? Mennyire gyakran van gondja? Lehet otthon bütykölni ha gond van mint az MTZ-t?
Válasz trikolor5 #331. hozzászólásáraBírni fogja. 904 vagy 854-es is. Az a lényeg garancia alatt bele menyjen 5-600 óra hogy kimutassa a szerelési bajait. Utána csak tankolni kell. Facen jelentkezz be a vajdasági armatrack tulajok közé, ott mindent megtudsz.
Válasz trikolor5 #333. hozzászólásáraJah, hogy pályázat.
Abban meg főleg nem vennék sem Armát, sem MTZ-t.
MF 57xx-es szériát vagy JD 6ezres széria legkisebbjeit venném. Vagy kubota MGX110. Inkább kis hitellel, de akkor már tényleg traktort kell venni, ha 50%-ot fizeti az állam. Azokban legalább tényleg jól fogod érezni magad.
Válasz dnsv #332. hozzászólásáraHali! Pályázattal akarnám venni, de ha nem jön össze akkor is inkább újban gondolkoznék.
Válasz trikolor5 #331. hozzászólásáraHelló
10m környékén már kapsz egész jó állapotú 6220-as JD-t is. De láttam már 6230-ast is ilyesmi áron.
Az biztos, hogy csendes és jó is lesz.
Armatrak 854e+ jó választás lenne egy 40ha-os gazdaságba? Eddig egy 820.2-es MTZ csinált mindent. Lóerőben kb ugyanaz a két gép. Bírni fogja azt a talaj munkát amit az MTZ? Hármas ekét tárcsát is kéne húznia fekete talajon. Árban sajna csak ez opció, vagy max egy másik MTZ, de azaz igazság, hogy nagyon vágyom már egy csendes fülkére.
Válasz olasz_kapo #329. hozzászólásáraNagy melóra még nem volt fogva a 3,6-os ásóboronát viszi szépen. De mint írtam egy 90-es mtz enni hány neki.Ami az arma mellett szól az a komfort érzet és kezelhetőbb az mtz-től. A váltója is jól szuperál. Annyit még,hogy lassú, szállítási bérmunkát nem vállalnék rá. Akkor inkább elő a gyorsléptűt 892
Válasz seravadasz #326. hozzászólásáraNeked talán ilyen masinád van? Váltó difi motor hogy szperál?irták itt ,hogy carraro válto talán gyengécske?
Válasz mtz1221 #327. hozzászólásáraGréta ezt a müveletet nem dijazná...
Válasz seravadasz #326. hozzászólásáraLe kell venni az adagolót garancia után és belövetni rendesen. Ez az átka az emissziós marhaságoknak. Itt nálunk a 85 lovas sima szívó euró 0-ás motor kb tud annyit mint a 102 lovas tier mit tudom én hányas, gyári beállításokkal. De ez nem csak az arma perkinsére igaz hanem bármelyik újabb nyugati motorra is.
Válasz seravadasz #325. hozzászólásáraAz arma 31km/h max
Jól fölszerelt, kezelő barát
súlya 51q rakodóstól
Talajon viszont a 102le-vel nem tud többet egy 90le mtz-nél
Válasz olasz_kapo #324. hozzászólására1054e+ kb egy 892.2
Sziasztok tapasztalatokra volnák kiváncsi,arma 904 és felfele(paciban)köszönöm.
Válasz simodomokos1978 #321. hozzászólásáraRakodó nélkül bruttó 36000.Ki forgalmazza nálatok ? Nyílt új telephely ?
https://www.mojauto.rs/agrotech/poredjaj-po/oglas_najnoviji/po_stranici/20/prikazi_kao/lista/stranica/1
Válasz klante #320. hozzászólására2 dologra.Olaj viz legyen benne,meg a hidraulika karokat max emelés után rá lehessen még 1-2 centit emelni kézzel.Ez szokott a bajuk lenni hogy a gyárban nem állítják be rendesen,és ha túl emel forralja az olajat a váltóban.Más nincs,apró elektromos szerelési hibákat meg majd megmutatja garancia alatt.Ja meg 1900-2000 motorfordulat alatt nem dolgoznák vele nehéz munkát.
Válasz mtz1221 #319. hozzászólására1054e 102 lóerő perkins -motorral kürt homlokrakodoval menyi az -ára nálatok felé. Erdélyi vágyok.
Köszönöm!
Itt agroinformon volt a hirdetés.
A Facebookos csoportban válaszoltak rá, ahol a lámpákat kell kapcsolni, azon a panelen van a kettő ikon ami mindig világít, de ez másnál is így van.
Pár jó tanácsot kaphatnék, mire figyeljek.....?
Klímával van másnak is gondja? Nekem a kondez víz elvezető szórakozik (letört az a műanyag pöcök).
Válasz klante #318. hozzászólásáraGratula. Te hogy hogy találtál 1004-es luxot ? Tegyél már egy képet a visszajelző lámpáról amivel gondod van.