Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 408 Ft USD 392.16 Ft CHF 431.22 Ft GBP 487.57 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

5885 hozzászólás
#885 (Claastra)
2014-02-02 16:06:01

Mivel kocsikrol van szó smile thumbupkeresnék két darab lőcsős szekeret jó állapotban

#884 jedi
2014-02-01 19:40:49

220 le , de ez nem gyári, 190-be nem raktak ekkora benzinmotort.

#881 szanberg
2014-02-01 18:30:07

Ma körbefékeztem az S60-at.
Brembo tárcsákat és betéteket kapott.
és rájöttem, hogy miért nem fog túl jól a kézifék.
Olyan a rendszere mint a merciknek, hogy a hátsó tárcsafék belselyében egy kisebb dobfék van beleépítve. Jobb oldalt egyik pofán nincsen ferodol, de nyoma sincsen. Hogy ledarálta e porrá vagy kivették belőle nemtudom, de a többin vastag jól kinéző a ferodol ezen meg ohne.
Hétfőn pótolom.

#879 szanberg
2014-01-31 20:34:14

Válasz #878. hozzászólásra

Nemkell mégegy gép a portára, ez kezd már tök jól alakúlnismile thumbup

Volt két nagyon gagyi hiba vele, egy vákuumcső volt lecsúszva a levegőszűrő és turbó közötti szívócsőről, illetve nem voltak meghúzva a gyertyák baxa meg!!!
2 jó volt, de 3 gyertyánál kidolgozott a gertyák mellett kicsit. Szó szerint 3ujjammal fogtam a crovát és úgy lazítottam ki őket. Zártak azért de kifelé is dolgoztak.

Ezeket megoldottam, rögtön fickósabb lett az inas, egyre jobban tecciksmile thumbupcool

#878 (Claastra)
2014-01-31 09:46:25

Válasz #877. hozzászólásra

Ezt vedd meg jáccani,vagy alkatrészneksmile thumbupsmile thumbupEZT

#877 szanberg
2014-01-31 09:36:00

Válasz #875. hozzászólásra

Hát már a motor elkelt sajnos, az elektronika megvan. Pedig nagyon zsír állapotú volt, mondtam is a srácnak ahová került, hogy ezzel jól járnak majd, 160párezer volt benne szervízkönyves karbantartott autóból.

#876 (Claastra)
2014-01-31 08:37:33

Válasz #872. hozzászólásra

Én csak egy erős motort keresek G-pbe,kaszni nem érdekel

Nincs profilkép
#875 forgo
2014-01-31 07:38:27

Válasz #872. hozzászólásra

Üdv! a 1,9 dci-nek elektronikával együtt mi lenne az ára.
Iratok nem érdekelnek mert stabil motornak kellene.
Ja és be lehet indítani?

#874 Koppány Vezér
2014-01-31 05:33:20

Válasz #873. hozzászólásra
Nem heggeszt ..........szolizik Sanyibá!
smile biggrin

#873 Czanik Sanyi
2014-01-31 05:13:55

http://www.vezess.hu/vezetunk/egy_trabant_amitol_felrobban/49778/#a3smile biggrin Ezt nézzétek, meg a munkaruhát, ahogy fogja az apparátott.smile lolsmile biggrin

#872 szanberg
2014-01-29 09:51:42

Válasz #869. hozzászólásra

Koma!

Az a gond ezekkel a mercikkel, hogy a leg rohadósabb széria a világon! A régi 124-es is jobban állta a sarat, ezek egyszerűen mennek széjjel nincs mihez hegeszteni.
Egyszer néztem egy ilyet magamnak még régebben, a legutolsó évjáratok közül való volt, de már javítva is volt és ismét rohadt keményen, el is ment a kedvem tőlük.
Aztán barátomnak is nézegettünk ilyeneket de 4-5-öt megnézve alánézve kényes pontokra térve mindnél ugyanez volt a felállás sajnos.
Egyébként igen teccett nekem, meg most is teccik valamiért, de sosem kellene. Főleg automata nem mert régivágású lusta vakarózós váltóik vannak, tartósak de akkoris lusták. Moslékkeverővel lenne jó, jobb a békesség.

Mergából a W140 bálna ami még mindig a legjobban teccik, csak azoknál meg zsír állapotúakat bontanak szét, mert az elektronikájuk nem bírja az idő vas fogát, kábelköteg cserékkel lehet orvosolni de egyre kevesebb ember lesz rá aki ért is hozzá meg is tudja csinálni, egyszerűen e végett nevetségesen olcsók ezek sajnos, pedig a világ legjobb autói voltak.
Az utolsó évjáratokban volt 300-as újabbfajta dízelmotorral meg valamit variálhattak az elektromos hálózattal is mert azokat dícsérik meg meg is kérik az árát mindnek.

#871 szanberg
2014-01-29 09:45:50

Válasz #868. hozzászólásra

Hááát ha úgyvan szólj felugrok szívesen, de azzal meg én nem angyon érintkezem, nincs is hol nem is volt.

Motorozni kétszer motoroztam a hungaroringen, KTM 990Superduke-al meg SMR690-supermotoval igaz ez utóbbi nem nagyon oda való volt. Az első sem de azért az "ezres" V2 már valamit ér... fektetni viszont nagyon lehet az egyhengerest is, hátul a sikánban sokkal jobbat lehetett menni vele mint a nagyokkal.
Euro ringen kis 125-ös sportmotorokat teszteltünk egyszer, meg szuperlotyó pályázni saját motorral voltunk de az már egészen más.

#870 korzo
2014-01-29 08:22:13

Válasz #858. hozzászólásra

Az EGR arra való, hogy a szívócsőben folyamatosan jelenlevő olajfilmet elássa megfelelő mennyiségű korommal smile lol

#868 jedi
2014-01-28 23:40:31

Háát ,igzából nem szeretem a rallyt , pályaversenyzés a mindenem , ha , gondolod március hungaroring , nyitó szezon egy kis eszmecsere a boxban. :) Mutatok egy-két formula autót. :).


#867 szanberg
2014-01-28 23:40:15

Válasz #865. hozzászólásra

Hankook winter I-cept van azaz téli a fókán.
Nyári Wredestein Hi-trac.
Volvo-n Téli Wredi Snowtrac
nyárit nemtudom, mit adtak hozzá kerékgarnitúrát, felnin vannak jó állapotúek nem is néztem milyen, Ha nemjó lecserélem úgyis.

#866 szanberg
2014-01-28 23:38:38

node lépek, jó éjt!
Holnap van sok dolog és még az S60 ablakmosó motorját is kikéne bányásznom mert nem fújja a vizet, ilyenkor meg néha jólenne...
igaz még a biztosítékját sem néztem meg ,ezzel kezdem nyílván de úgy láttam a tartály-motor marhára elvan dugva sajnos...alulról csak hozzáférek!?!?!?!?

#865 jedi
2014-01-28 23:37:01

A Vredestein teljesen jó téligumi ,nekem is azok vannak , picit hangos de , jól fog , van tartása és nem három év alatt megy tönkre.Nyáriban ez a hankok egyenlő nálam a matadorral , alsó -középkategória, nálam a fulda a nyerő.

#864 szanberg
2014-01-28 23:36:11

Válasz #861. hozzászólásra

látom szereted rallyt.
Él itt egy haverom rally autókat épít illetve szerel szerződésesen magyar bajnoki versenyzőknek a szerelője, de a suzuki motorsportnál is a vb-s suzkákat csinálta sokévig külföldön.
A lényeg, hogy egy trabantot épít magának. A motor még képlékeny, de alap esetben a gyári lesz átfaragva kőkeményre, ha esetleg nemlesz tartós akkor egy sor4-es 1000-es vagy nagyobb motor blokkja lesz belefaragva kb. mindegy.
Utána a lényeg, szekis váltó, írható motorvezérlő digitális gyújtástérkép miegymás...programozott tiltás és motorkarakterisztika, mint egy VB-s autón.
Ja és a 2ütemű motornál is ez fog dolgozni, egy jeladós kis krosszmotor gyújtással összehozva valamiképpen, a két hengernek egy jelről a motorvezérlő fogja elosztani a gyújtást és szabályozni azt.
Futómű szintén vb-s suzukik alkatrészeiből lesz, komoly harciszeker várható belőle.smile biggrin

#863 szanberg
2014-01-28 23:29:32

Válasz #861. hozzászólásra

Én gumiból előszeretettel veszek Vredestein köpenyeket, mind téli mind nyáriról legyen szó.
A nyáriak esőben vízes úton verhetetlenek szerintem, egyszerűen nem csúszik meg, nem úszik meg, nincs aquplanning amikor egy olcsóbbal vagy nem erre fejlesztett mintázattal már gond van adott helyetekben.

Az S60-ra téliből vettem, most jó hó van meg jeges útak, teccik fékezéskor bólint az autó gyorsításkor meglepően jól húz nemcsak hirtelen kipörög és utána semmi.
Fordon írtam már, Hankook téli gumik vannak előtte kléber volt meg azelőtt megint v-milyen más de mindkettőnél jobbat fog, kicsit olcsóbb mint egy vredi de kisebb autóra ár-érték-tudás tekintetében nehéz jobbat találni azt gondolom tapasztalom.

A fókának amúgy elég feszes futómve van nem hajózik nem nyúlik határozott. Régen peresebb gumikkal hajtottam amikor tényleg igen hajtottam betyárul fordítható volt.
Az S60urasabb, puhább kicsit meg sokkal nagyobb a negatív rugóútja mait mondjuk nem szeretek mert minek akkora rugóút ha csak az utolsó negyedben rugózik az autó és itt kemény kátyúnál képes felütni. Az újak ilyentéren jobbak lettek már a kis 40-es is.
Viszont ezek jó útra országútra pályára lettek kitalálva utazni hosszan gyorsan, és fekszi is szépen az útat.

#862 jedi
2014-01-28 23:24:51

Bocsánat javítottak ,1300-as a suzuki :).

#861 jedi
2014-01-28 23:19:53

Már a hétköznapi autózásnál sem vagyon , egy jobb futómű , fék ,és tényleg jobb , volt egy pár mérés.(egy focus-hoz) Már egy jó minőségű gumi is sokat számít. Van két isemrőöm , egyik enduro eb rendszeres indulója. Magyar bajnok. Másik streefighter europabajnok 1000-es turbos suzukival.

#860 szanberg
2014-01-28 23:08:29

Válasz #859. hozzászólásra

Picit jobban megrúg a kocsi, gondolom gázadáskor az egr rányitna cseppet ami turbónyomsá esést is okozhat hirtelen, ígymeg nem hogy levakoltam, ezért rúgósabb egy pillanatra ahogy mondod de érzésre tisztán éreztem amikor beleraktam a lezárást.

Persze ha időre megy a dolog meg pályán ott más a helyzet, a stoppernél nem az számít mekkorát rúg egy autó hanem, hogy milyen gyors.
Motorsportban is maga az erőforrás bizonyos szakágakban nem is annyira jelentős, futómű fék viszont annál inkább.

Élő példa volt, amikor 2007 vagy 8-ban szlovákiában Krompachy-ban Enduró VB futam volt, hát kimentünk. Depóban próbáltunk beszélgetni a gyári VB-s szerelőkkel. Nevezetesen a Husaberg-nél. A világbajnok Joakim Ljuinggren motorja úgy néz ki, hogy a széria FE450-modell kapott egy kovácsolt tuning spéci hajtókart ami bombabiztos, egy Akrapovic rendszert, a kartergáz csövet ami gyárilag a légszűrő alá fut és újra lélegzi be a motor, azt kivezették, légszűrőházat(ami husabergnél valójában a fő váz gerenda egyben) ledugózták és kész.
Futómű teljes egészében egyénre szelepelt sokmilliós tuning WP, fékekkel mondjuk lehet nem kell foglalkozni, ezért ktm a ktm és berg a berg, mert amíg egy japán krosszgépre rakhatod a nagyobb tárcsát fém fékcsövet más főfék hengert és vagy nyerget addig ezeken ready to race minden.
Szóval a világbajnok és kicsit optimalizált és gondolom igen pontosan beállított karburált széri motorral nyerte a VB futamokat és nyert összetettben is.
Viszont mint írtam a futómű sokmilliós történet...

#859 jedi
2014-01-28 22:58:09

Illetve , lehet egy ponton jobban megy , de összességében nem ,és ezt legjobban egy pályán órával lehet mérni . Nagyobb fék , jobb futómű , és némi érzék ,gondolom az megvan , ahogy olvasom hozzászólásaid, csodálkozni fogsz. A motorhoz még nem nyúltunk . .
!

#858 jedi
2014-01-28 22:55:10

Szerintem is az EGR hűtöttsége az inkább az emissziós érték végett volt ,ahogy említetted , jelentős
teljesítménytöbblet nem lesz , ott ,ha "levakolással" próbálkozol.Annyira pici a változás ,hogy egy jobb futómű ,és, vagy egy fékrendszer drasztikusan változtat az autó tulajdonságain. A le marad ugyanaz , szinte, azzal lehet a legkevesebbet nyerni , itt gondolok 5-10 le-re.

#857 szanberg
2014-01-28 22:33:46

Válasz #856. hozzászólásra

Igen én tisztában vagyok vele, egy drágább korszerűbb technikát fenntartani vagy rendbehozni nem egyszerű költségvetést jelent, itthon hanyagolás van ezerrel.
MEgintcsak ezért is írtam a fókát.(de csak a 90lovasat, lehet te a 75lovassal mentél, 2000előtt nem is nagyon volt erősebb) az utolsó adagolós egyszerű szerkezet, 2004-ig gyártották ugyanolyan formában mint az első modelljét, annyi, hogy 2001 vagy 2002-után amikor a ráncfelvarrás is befutott a szériába, akkor egy euro normával magasabbat kapott ez a motor is a hűtött EGR rendszer végett, előttiekben nemvolt hűtése, de a lényeg, hogy levakolva a legjobb, ezen még meg is lehet csinálni, sok újon nem mert figyeli a rendszer az egr-t is.
Amúgy levakolva jobbat is rúg a kocsi meg kevesebbet fogyaszt egykét decivel rögtön.

#856 jedi
2014-01-28 22:28:20

Sajnos ezeknek a kintről behozott "prémium kategóriás " autókkal az a baj , amint bekerül hozzánk nem áldoznak rá megfelelően .Van is sok hulladék bőven ,egy pár embernek már letörtem a szarvát ilyen téren.

#855 jedi
2014-01-28 22:22:15

Értem , mit mondasz , én sem vitának szántam ,ez távol áll tőlem , a focus-ban nem vagyok otthon , kipróbáltam ,mindkettőt 90-es évek valamelyikében vették ,talán 98-99 de ezt nem tudom biztosra mondani. Nekem semmivel nem ment jobban mint egy 90-es e30-as 324 szívó dizel a maga hat hengerével , és közel ennyi fogyasztással.A 2000 eurós bmw-t aki megveszi az meg is érdemli , egy rakás ,sz . . k lepukkant hulladékok ,mondom úgy ,hogy bmw-s vagyok . Ami kint olcsó az nemhiába olcsó ott sem , ebben egyetértünk.Kismillió kilométerrel , , szinte mindent cserélni kell rajta , . . .de mindegy ebbe ne menjünk bele.

#854 szanberg
2014-01-28 22:13:11

Válasz #853. hozzászólásra

Az 530i-hez képest meg nagy kocsikhoz képest egy 1,8-as kis dízel nemfog semmit menni, de egy ilyen kategóriás régi ismétlem régi autóhoz mérve megy ez szépen. Meghát ebből van 75lovas is az tényleg cammogó lehet, a mienk 90lovas szerkezet, csapottfarú nem kombi kis gépezet, 140-es utazóról egy pillanat alatt 160-170-en van pályán alig kell gázt nyomni, szerintem jól szalad, persze mindig is úgy értettem, hogy egy régi kis lóerős magához való kategóriájához képest.

Nem is akarom bmw-hez hasonlítani mert semmi értelme az egy prémium autó, ez meg egy alap kiskategóriás egyszerű embereknek való strapás autó. Hálás kis fogyasztású fenntartású és dolgos. SZJ-nek ez kell azért mondom hogy csak félszemmel kacsintson egyre rá és menjen egy kört vele.
Amit 8kilóőrt veszel 320D-t nemlesz tipptopp patika és az újabbak már bajosabbak lehetnek mint minden más márkából is. Ha ilyennel belenyúl akkor lesz bmw köpködés utána, volt itt egyik szerelő srácnak 320 D-je bizonytalan előélettel mint mindegyik tíz tizenéves társa is.
Először elszakadt a főtengely szíjjtárcsa hardi gumija, aztán szétfújta a szívótorok "piklangószelepeit", cserélt lendkerék kuplung párost benne és az injektorokkal is volt gebax. Turbóval nem de aztán el is adta ilyet nem várt meg.

Ez nem általánosítás de ha egy ilyenbe nyúl akkor vége mindennek.

Ezekben a régi tddi fókákban meg hagyományos vas bugából faragott régivágású lendkerék van, olcsó alacsony nyomású porlasztók, főtengely tárcsa sosem megy szét és még pillangó szelep sincsen sehol....egyszerű hagyományos turbó, egyedül az adagolója olyan mint a bmw-nek, elektromos és egy hibalehetőség lehet adott esetben, hálIstennek eddig nem volt gondja.
Szóval nincs drága alkatrésze cserébe bírja is mindene sokszáz ezerig, még a vízpumpa meg ilyen kopó alkatrészei is.
jót akarnék, nem összehasonlítani két egymástól távol álló autót

#853 jedi
2014-01-28 21:55:25

115 meg 136 le 320d ?? A 136 ok .Kipróbáltam egy ilyen focust 1,8 td , első tulaj , kettő van nekik a másik 1.8 16v szintén újkora óta van meg .
Háát . . .nem akarok senkit megsérteni, de felejtős minden szinten. Talán a benzinesben van valami fantázia , pörgetve még cammog ,de a dízel .
Minta a riga motor ,hangja van csak menni nem megy.Ettől Neked beválhatott , de az 500000-es futásteljesítményt bármelyik dízel bmw tudja.
Japánról meg nem is beszélve .(Toyota)

#852 BNC
2014-01-28 21:17:42

Ejj mi a szösz mösz ez smile unsure

#851 .Norbert
2014-01-28 13:11:21

Válasz #849. hozzászólásra

Meg amúgy én azt vallom hogy aki nem mer az nem nyer smile whistling

#850 .Norbert
2014-01-28 13:09:02

Válasz #849. hozzászólásra

Annyi hogy a sofőrt ismertük eléggé szóval ezen a téren kicsi volt az esélye az átverésnek, a kinti tulajjal meg keresztapa fia beszélte le az üzletet olyan 16-17 évesen smile biggrin

#849 Bárány
2014-01-28 12:22:34

Válasz #848. hozzászólásra

Azért az öreg szeretheti az adrenalint.

#848 .Norbert
2014-01-28 10:31:14

Válasz #830. hozzászólásra

Suziki vitarát ponyvás 3,5t-ás kocsival hozatta haza keresztfater úgy hogy csak képen látta a kocsit és a sofőr fizette ki smile biggrin

#846 jamo
2014-01-28 07:03:40

Válasz #845. hozzászólásra

Egy trabit inkább ,vagy kikenem pipamocsokkal a kis samut és járok azzal. De a ford a szemembe nem autó.

#845 szanberg
2014-01-28 00:26:55

Válasz #838. hozzászólásra

Azért mondtam neked, ezek csa kakkor esznek 6litert ha utánfutót húznak vagy 140-150-el jársz vele folyamatosan a pályán klímával.
Ha csak kicsit figyelsz a gázra akkor 5literből lazán, asszonyom 5alatt jár vele nyáron klímát használva. Nekem 5,3-5,5literek voltak az átlagaim amikor azzal jártam sokat, volt olyan év amikor 75ezer km-et raktam bele. Átlag 35ezer km körül összesen a 7éve alatt itt beleszaladt, de ebben volt olyan hogy állt félévet amikor elszakadt a vez.mű szíjjam és nemvolt időm megcsinálni őszi szezon alatt meg pár éve csak asszony használja és 30alatt megy vele valahol.

Én biztos vagyok benne, hogy aligha akad kisebb fogyasztású fenntartású strapásabb autó, amire gyakorlatilag nemkell költeni ennek ellenére erős is, magához képest gyors is, marha nagy kulpungja van majdnem akkora mint egy pickupnak, nem is kell cserélni kb sosem és lehet vele vontatni is ezáltal. Meg nem is alacsony, egy /65-ös gumival egész terepjárós. (ennek is levan rongyolva az alja, lekopva a vastag gyári alvázvédelem, hővédő lemez összegyűrve sokszorta rajta kipufogó körül, alsó motorburkolat rég leszakadt kb első évén itt...)

Én nem akarok semmitsem rádtukmálni, csak azt is tudom, hogy ha ez a mienk ami egy lehasznált xar már hozzádkerülne megint évekig ottis helytállna félmillió km-et elhagyva a háta mögött is.

Ami eltud rajta romlani és drága az az adagoló. ÉPPEN UGYAN AZ VAN RAJTA MINT a 115 meg 136lovas 320D-ken és éppen ugyanakkor romlik el. Nekem nemvolt bajom vele eddig meg ismerősi körben sem, de olvastam róla, hogy több ilyen kocsin is volt elektromos dobozával baj.

Nézz szét közöttük aztmondom, meg próbálj ki egyet utána magyarázz itten...

#844 jamo
2014-01-27 21:06:11

Válasz #843. hozzászólásra

Ó olyanról még nem is hallotam G-be. Pedig volt főnökömnek volt pár darab és motort is cserélgettünk benne. 2.3benzines automatából lett 2.5 Dízel. Ha jól rémlik ugyanaz a váltó maradt. ÉS marha lassú lett a gép. Meg volt neki egy fullos V8as hosszú talán 4,2 TD motorral, na az brutál volt. smile thumbupcool De lehet hogy 4,8as volt már nem emlékszem.

#843 (Claastra)
2014-01-27 20:57:37

Válasz #842. hozzászólásra

Merga simán,csak a G-pem 24voltos ráadásulsmile karateka

#842 jamo
2014-01-27 20:54:56

Válasz #841. hozzászólásra

Jó jó de azért a mergába a mergát csak könnyebb összehozni mint mást.

#841 (Claastra)
2014-01-27 20:52:58

Válasz #840. hozzászólásra

igy van a fiatalabb Merga motorokkal is egázpedál meg feketedoboz,smile cursing

#840 jamo
2014-01-27 20:50:08

Válasz #839. hozzászólásra

Nem is tudom, a Gnek külön van a terepváltója? Mert akkor nem nagy kunszt. Csak ezeken az újabb fajta motorokon már annyi az elektromos bizbasz ami kell a működésükhöz... a merga nem kultiválná a bömbi feszültséget. Szóval sokat kellene mekkelni rajta szerintem elektromosan.

#839 (Claastra)
2014-01-27 20:35:58

Válasz #838. hozzászólásra

Én a motor végett nézek sok autót,mát elgondolkodtam,hogy 25TDS motort rakok a G-p-be mert abbol vagy hússzal találkoztamsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#838 jamo
2014-01-27 20:25:24

Válasz #836. hozzászólásra

Te nekem kocsit akarsz venni. Lét is adsz hozzá? smile lolsmile lolsmile lol Kiszemeltek vannak az én tarsolyomba is.

Amúgy ebben látnák fantáziát, de nekem felesleges a 6 henger. a 4 hengeresre is jött párszor a 30e csekk, pedig nem szeretek sietni. smile rolleyes És az a +2-3liter fogyasztás felesleges pénzkidobás számomra. 2liter 100kilométerenként, az 20 liter 1000kmenként, 30ezer km évente az 600liter évente... 600x420= 252e ft felesleges kiadás évente, vékonyan számolva. 4év alatt egy másik kocsi árát megspórolom, pont mire cserés lesz.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mindenki kapott még egy kis időt az eGN benyújtásához!
Mindenki kapott még egy kis időt az eGN benyújtásához!
Február 3-án éjfélig végezhető el az adatszolgáltatás.
Hirdetés
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Soronkénti elzárással rendelkezik a gép, így 1 százalék alá csökkenthetők az...
Kubota U36-4 minikotró / 2018 / 2 268 üzemóra / Lízing 20%-tól
Kubota U36-4 minikotró / 2018 / 2 268...

25.900 EUR

Kubota KX018-4 minikotró / 2020 / 2.018 üzemóra / Lízing 20%-tól
Kubota KX018-4 minikotró / 2020 / 2.018...

18.900 EUR

Fixes tridem pótkocsi
Fixes tridem pótkocsi

1.650.000 Ft

Zenith 828 térkőgyártó
Zenith 828 térkőgyártó

13.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]