Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.04 FtUSD392.16 FtCHF430.11 FtGBP484.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz Dns8 #5184. hozzászólásáraA dobozos uazzal is elmegyek mindenhol, fèlgázon Tizedáron :P
Csörlő nem kell, borulásvédő megint nem, mert ha felborul, visszafordítod, aztán fél liter festékkel megjavítod
Válasz *** HM *** #5172. hozzászólásáraSemmi. Gondját viseled, oszt' kimegy a világból. Hájláxot is meg lehet ölni, főleg EUR4-től felfelé, akkor már inkább egy tekercs(v.lég-)rugós masina ezekre a faxa útfelületekre.
Válasz szanberg #5176. hozzászólásáraAz X nem olyan szűkös, mint a Navara? Plusz a majompóz a vezetőülésben, eléggé padlórakerült érzés. Darabig nem volt másik autóm, addig fel se tűnt, aztán a GC Trailhawkban lehúzottt 30e km után már igen.
Én egy 2.3 Navarába tettem eddig 80e-t, jó kocsi, de az utódja egy (remélhetőleg) plazamacho-tól villogni vett, páréves diesel Raptor lesz, az újra sajnálom a 13 gurigát-bár a HILUX se sokkal olcsóbb, aztán egy fapados szűk talyiga.
A Jeep Gladiator is V6-os, csak szólok. Bár akkor, annyirért inkább már egy balfaxoknak való kis 1500-as ramocska...
A nagy amerikai szaroknak is meg van a helyük azért, próbálj ki egyet (rövid plató, crew cab) pl. egy RAM kisebb körön fordul mint az X-ed
Válasz *** HM *** #5172. hozzászólásáraNézz be az USA Toyota oldalára. V8 motorokkal 36 000-48 000 dollár újonan na gy "dögök". És ha még visszaszámolod euróra 1,216 kurzussal akkor 29 600-39 474 euró lenne az áruk.
Ilyen árakat európában nagyon nehezen fogunk látni az autószalonokban. Ha valami csoda által engednék az EU-ban a V8 motoros toyotákat minimálisan a duplája lenne. A politikusik meg csodálkoznak, hogy az egyszerü emberek 8-10 éves átlagkorú autókon járnak, mert nincsen újra pénzük.
Nagyon kiváncsi lennék ezeket a túldrágított AUDI, MERCI, BMW csodákat mennyiért árulják kint, ha konkurálni akarnak mondjuk a Toyotának?
Válasz *** HM *** #5174. hozzászólásáraÉn mindig is egy kicsit kocsi buzi voltam, szerettem a jó szekereket, megfogott a státusz szimbólum, de most meg már annyira nem érdekel, hogy ihajj. A villogás menőzés nekem nem műfajom, talán egy cseppet egy új traktorban mernék villantani, de kb ezzel kifújt a történet.
Én azt gondolom menőnek ha mondjuk egy extrém enduró nyomvonalon,vagy a salakmotor pályán, vagy ha van jégen diktàlja az ember a tempót, motorral.
Válasz hadadi.andrew #5171. hozzászólásáraMondjuk nekem használni kéne, nem villogni. Ebbe is már 51.000km van, pedig nagyon nem használtam messzi utakon, vírus korlátozás miegymás....
Ha több a terep inkább egy kis raptor, ha kevesebb akkor más, de ezek a nagy amerikai xarok használati értéke itthon nagyon mélyen van, hely parkolás magasság fogyasztás minden minden tekintetben.
Áldom az eget, hogy tavaly kapcsoltam és elhoztam az X350d-t, sajnos most már nem lehet ilyen pickupot kapni...
Ez az új hilux jó lesz, de nem kell elájulni a 204 lótól, a Ford 10 éve annyi, az X meg 258le.
Ez pont annyira lesz jó amennyire eddig a 2.4-es új hiluxok gyengék lomhák lassúak voltak.
Válasz *** HM *** #5172. hozzászólásáraSzerintem válassz egy Active-ot, aztàn belekérsz még pár extràt ami fontos neked. Máshonnan meg veszel rà rendes haspàncélt, aztán a sárba is belemehetsz, ha úgyvan.
Válasz hadadi.andrew #5171. hozzászólásáraJól van de ez 1 cicomázott egyed.
12 nettó amúgy listaár invincible ami faragható....
Én még csak öntelt balfaxokat láttam ramozni f150ezni stb...
Mit bír amerika ha 50000et tolok bele évente mint agronómus?
Válasz *** HM *** #5170. hozzászólásáraEnnyiért már autót is adnak...toyotáék elég kapzsik lettek mostanában. Egy diesel RAM nem sokkal lenne drágább, ha ráfeküdnének a Stellantisnál az EU-s forgalmazásra.
Eyébként kérdésedre a válasz, hogy szerintem nem ér meg annyit, azért hogy utcán szaladgáljon a paraszt, nem kell haspáncél, ahová meg kéne oda úgysem ez a tizen milliós szeker fog bemenni
Válasz sanyi1965 #5165. hozzászólásáraNem javítottuk még. Van neki millió baja, de nem értenek hozzá sehol eddig az a tapasztalat. Valami motorikus bánata van, ehhez kellene rendes diagnosztika.
Válasz GREVEN #5163. hozzászólásáraDiagnosztikára gondolsz?
Nekem a Ssanyongot a Csomáddieselben javították a motor diagnosztizálása után, de csinálnak más márkákat is.
Szerintem jólmenő "garázsszervizben" is meg tudják nézni-javítani a Navarádat a környezetedből.
Válasz *** HM *** #5158. hozzászólásáraHa terepre is kimennél, túl nagy kereket ne tegyél bele, mert sàrral teleragad az egész. Útcára, teher nélkül, családi kocsinak meg ami befér :D Bàr akkor lehet emelés is kéne, hogy faszábbul nézzen ki. Mondjuk attól meg csak még borulékonyabb, szóval jó az a gyári legnagyobb ajánlott méret, talán még az idősebbek is be tudnak mászni valahogy.
Válasz *** HM *** #5158. hozzászólásáraSzokták rakni rájuk a nagy ballonos simexeket, igaz a legnagyobb méreteknél már van feljebb tekerve, emelve a futómű meg piszkálva a kerékjárati ív.
235/85r16 ami még jól el szokott férni, nézd meg hány cm magas ez.
X-en 255/59 R19 van talán, ezek már nem kis kerekek, igaz még lehetne nagyobb egy kicsit alatta, úgy nézne ki jobban, mert így még nagyobb a kerékjárati ív.
Válasz medikus #5153. hozzászólásáraAHA! Ezt mondtad a múltkor is. Ki is próbáltam.
Mikor bekötöm a multit felugrik 0,09 majd pár másodperc alatt vissza megy 0,01-re és ott marad.
Válasz Maszek Zs #5148. hozzászólásáraJó arra egy digitális multiméter is,ami milliamperokat mér!Az akkusaru és a rámenő kábel közé kötve!De nem lakatfogó!!!
Válasz Maszek Zs #5150. hozzászólásáraVan olyan autó amiben elektromos kormányzár van, a reteszelés villannyal történik, gyujtás ráadásakor old ki. Nem tudom az ibiza ilyen-e, csak ez is egy lehetséges nyom. Talán
Válasz .Richard. #5146. hozzászólásáraNem igaz!
Van 1: R19 ez 26 éves. Ez tetszik a fiamnak. Csak a múltkor eltört a torziós rúgó benne. Nem találtam hozzá alkatrészt. Mindenféle képpen megszeretném,hogy jó legyen. Csak mire találtam bontóból komplett hátsó hídat addigra vettem
2. Aútót: ami egy Seat ibiza mondjuk ez se új (12éves).
És ennek merül az aksia,ha nem zárom le.
Válasz Ares 826 #5143. hozzászólásáraKöszönöm!
Lehet valami ilyen van. Ha vége lessz az online oktatásnak felszabadul egy számítógép azt rákötöm megnézzük mit rejt az agya.
Nem még nem kártyás.
Válasz medikus #5142. hozzászólásáraKöszönöm! Tudnál be linkelni egyet mire gondolsz? Olyan lenne jó amit rátudok kötni az aksira és erre a mérőre meg a sarut.
Válasz .Richard. #5144. hozzászólásáraMost ezen mit röhögsz vazeeeeeeeeeeeeee? A röncsinek is "kártyás" kulcsa van ,nem láttál még olyat baszki???????? Az 4. generációsnak meg csak a zsebben kell lennie és nyílik az ajtó meg csak a start gombot nyomod és indul a verda!
Válasz Maszek Zs #5136. hozzászólásáraHa nem zárod be az agya készenlétben tarja magát és valamelyik áramkört feszültség alatt tartja az szívja le az aksit! Kártya nélküli indítása van a masinának??
Válasz Maszek Zs #5141. hozzászólásáraKöss az akkura milliampermérőt sorba!80 milliampertől nagyobb fogyasztás nem lehet,üresjáratban,anélkül hogy valami működne!Fülke világítást is iktasd ki!Ezután szedd ki a biztosítékokat egyenként!Ahol lecsökken a fogyasztásod,ott lesz a probléma!
Válasz .Richard. #5138. hozzászólásáraArra gondolok,ha leállítom,elmegyek messzebb a kulccsal bezár magától. És amikor ott hagyom a kulcsot nyitva az autó.(nam tudok szak szavakat) Tehát kommunikál a kulccsal és így ez fogyaszt is,amúgy meg szundi állapotban van.
Válasz Maszek Zs #5136. hozzászólásáraAkkor zárd be. Nem.lehet 'hogy ezen az ajtoban ami lezár pl motor vagy elektromágnes eszi az áramot még nyitva van? Csak tipp. Mondjuk ha egyet kikötsz és rámérsz ugy'hogy bekötsz egy multimétert Amperra állitva lehet meg van'hogy egy mennyi áramot eszik. Van 4 akkor tudod is. Mint egy relé ha meg van huzva fogyaszt. Ez lehet bezárt állapotban nem fogyaszt. Én ott mérném mennyi ampert vesz fel. Pl. 0.5tized egy villanypásztornál 2nap azt kifexik egy 55ahs akksi. Kb egy helyzetjelző izzo fogyasztása.de valami villanyász erről többet tud.
Üdv!
A múltkor volt szó a Seat ibizáról most is be volt zárva 2 hétig. Úgy indult mint ahogy kell!! Nincs bezárva 5 nap múlva nem indul. Ilyen nincs!
Mitől lehet ez??
5885 hozzászólás
Válasz Dns8 #5184. hozzászólásáraA dobozos uazzal is elmegyek mindenhol, fèlgázon
Tizedáron :P ![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Csörlő nem kell, borulásvédő megint nem, mert ha felborul, visszafordítod, aztán fél liter festékkel megjavítod
Válasz *** HM ***
Az első????de nem utolsó????
✅Pedders futómű
✅Pedders extrém lengőkar
✅Modvix borulásvédő Modvix vadfelhúzóval
✅Modvix csörlő elől
✅Modvix haspáncél
✅Modvix LED tetőn
✅Modvix LED elől
✅Modvix delta cső Modvix festékkel felület kezelve
✅Modvix műanyag alapú festékkel fújt plató
✅Black Rhino felnik offroad gumikkal
Válasz *** HM *** #5168. hozzászólásáraMurczin Zsoltnál készült vadászatra. Nem rossz ez egyszer élsz vedd meg.
Válasz bandigh #5181. hozzászólásáraBaba gép, de sajna hátul hosszúkásan rugózott még ez is![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
Válasz hadadi.andrew #5179. hozzászólásáraAkkor már pattintsd bele magad egy Tundrába , lesz hely is, króm is, meg bűr is.
Válasz *** HM *** #5172. hozzászólásáraSemmi. Gondját viseled, oszt' kimegy a világból. Hájláxot is meg lehet ölni, főleg EUR4-től felfelé, akkor már inkább egy tekercs(v.lég-)rugós masina ezekre a faxa útfelületekre
.
Válasz szanberg #5176. hozzászólásáraAz X nem olyan szűkös, mint a Navara? Plusz a majompóz a vezetőülésben, eléggé padlórakerült érzés. Darabig nem volt másik autóm, addig fel se tűnt, aztán a GC Trailhawkban lehúzottt 30e km után már igen.
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Én egy 2.3 Navarába tettem eddig 80e-t, jó kocsi, de az utódja egy (remélhetőleg) plazamacho-tól villogni vett, páréves diesel Raptor lesz, az újra sajnálom a 13 gurigát-bár a HILUX se sokkal olcsóbb, aztán egy fapados szűk talyiga.
A Jeep Gladiator is V6-os, csak szólok. Bár akkor, annyirért inkább már egy balfaxoknak való kis 1500-as ramocska...
A nagy amerikai szaroknak is meg van a helyük azért, próbálj ki egyet (rövid plató, crew cab) pl. egy RAM kisebb körön fordul mint az X-ed
Válasz *** HM *** #5172. hozzászólásáraNézz be az USA Toyota oldalára. V8 motorokkal 36 000-48 000 dollár újonan na gy "dögök". És ha még visszaszámolod euróra 1,216 kurzussal akkor 29 600-39 474 euró lenne az áruk.
Ilyen árakat európában nagyon nehezen fogunk látni az autószalonokban. Ha valami csoda által engednék az EU-ban a V8 motoros toyotákat minimálisan a duplája lenne. A politikusik meg csodálkoznak, hogy az egyszerü emberek 8-10 éves átlagkorú autókon járnak, mert nincsen újra pénzük.
Nagyon kiváncsi lennék ezeket a túldrágított AUDI, MERCI, BMW csodákat mennyiért árulják kint, ha konkurálni akarnak mondjuk a Toyotának?
Válasz *** HM *** #5174. hozzászólásáraÉn mindig is egy kicsit kocsi buzi voltam, szerettem a jó szekereket, megfogott a státusz szimbólum, de most meg már annyira nem érdekel, hogy ihajj. A villogás menőzés nekem nem műfajom, talán egy cseppet egy új traktorban mernék villantani, de kb ezzel kifújt a történet.
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Én azt gondolom menőnek ha mondjuk egy extrém enduró nyomvonalon,vagy a salakmotor pályán, vagy ha van jégen diktàlja az ember a tempót, motorral.
Válasz hadadi.andrew #5171. hozzászólásáraMondjuk nekem használni kéne, nem villogni. Ebbe is már 51.000km van, pedig nagyon nem használtam messzi utakon, vírus korlátozás miegymás....
Ha több a terep inkább egy kis raptor, ha kevesebb akkor más, de ezek a nagy amerikai xarok használati értéke itthon nagyon mélyen van, hely parkolás magasság fogyasztás minden minden tekintetben.
Áldom az eget, hogy tavaly kapcsoltam és elhoztam az X350d-t, sajnos most már nem lehet ilyen pickupot kapni...
Ez az új hilux jó lesz, de nem kell elájulni a 204 lótól, a Ford 10 éve annyi, az X meg 258le.
Ez pont annyira lesz jó amennyire eddig a 2.4-es új hiluxok gyengék lomhák lassúak voltak.
Válasz *** HM *** #5174. hozzászólásáraNe egy másfél méteres felirattól legyél az, hanem a kék pirulától![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz bandigh #5173. hozzászólásáraBaszki de van az a kor mikor már nem vagy hude aktív...... . Viszont legyőzhetetlenné váltál...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz *** HM *** #5172. hozzászólásáraSzerintem válassz egy Active-ot, aztàn belekérsz még pár extràt ami fontos neked. Máshonnan meg veszel rà rendes haspàncélt, aztán a sárba is belemehetsz, ha úgyvan.
Válasz hadadi.andrew #5171. hozzászólásáraJól van de ez 1 cicomázott egyed.![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
12 nettó amúgy listaár invincible ami faragható....
Én még csak öntelt balfaxokat láttam ramozni f150ezni stb...
Mit bír amerika ha 50000et tolok bele évente mint agronómus?
Válasz *** HM *** #5170. hozzászólásáraEnnyiért már autót is adnak...toyotáék elég kapzsik lettek mostanában. Egy diesel RAM nem sokkal lenne drágább, ha ráfeküdnének a Stellantisnál az EU-s forgalmazásra.
Válasz szanberg #5169. hozzászólására16535000nettó
Válasz *** HM *** #5168. hozzászólásáraés mennyi így felvakarva ez a szeker akkor?
Eyébként kérdésedre a válasz, hogy szerintem nem ér meg annyit, azért hogy utcán szaladgáljon a paraszt, nem kell haspáncél, ahová meg kéne oda úgysem ez a tizen milliós szeker fog bemenni
Jó 4milla ezekre a plussz cuccokra reális ár?
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210122221904_6006da3bc63bf_1_.jpg)
Csőrlők bukócső cső elöl felnik más gumik 4lámpa haspáncél fellépő ülés más...
Hilux
Válasz sanyi1965 #5165. hozzászólásáraNem javítottuk még. Van neki millió baja, de nem értenek hozzá sehol eddig az a tapasztalat. Valami motorikus bánata van, ehhez kellene rendes diagnosztika.
2020-as pick-up eladási adatok.
Válasz GREVEN #5163. hozzászólásáraBontottátok-javítottátok valahol?
Válasz GREVEN #5163. hozzászólásáraDiagnosztikára gondolsz?
Nekem a Ssanyongot a Csomáddieselben javították a motor diagnosztizálása után, de csinálnak más márkákat is.
Szerintem jólmenő "garázsszervizben" is meg tudják nézni-javítani a Navarádat a környezetedből.
Tudnátok mondani olyan helyet ahol tudnak diagolni Navarát gyári géppel? Az se hátrány ha megtudják javítani ott.
Márkaszervíz szóba se jöhet.
Sosem használt teherkocsi gumiabroncsot jótállás után az új árának hány %-ért érdemes megvenni?
Válasz *** HM *** #5158. hozzászólásáraHa terepre is kimennél, túl nagy kereket ne tegyél bele, mert sàrral teleragad az egész. Útcára, teher nélkül, családi kocsinak meg ami befér :D Bàr akkor lehet emelés is kéne, hogy faszábbul nézzen ki. Mondjuk attól meg csak még borulékonyabb, szóval jó az a gyári legnagyobb ajánlott méret, talán még az idősebbek is be tudnak mászni valahogy.
Válasz *** HM *** #5158. hozzászólásáraSzokták rakni rájuk a nagy ballonos simexeket, igaz a legnagyobb méreteknél már van feljebb tekerve, emelve a futómű meg piszkálva a kerékjárati ív.
235/85r16 ami még jól el szokott férni, nézd meg hány cm magas ez.
X-en 255/59 R19 van talán, ezek már nem kis kerekek, igaz még lehetne nagyobb egy kicsit alatta, úgy nézne ki jobban, mert így még nagyobb a kerékjárati ív.
Válasz *** HM *** #5157. hozzászólásáraDobozt nem sok, rolót viszont nem lehet csak úgy le fel dobálgatni
Mekkora kerékátmérő növelést bír el még a hézag a pikapokon?
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20201227141328_img_20201227_132425.jpg)
Meddig lehet elmenni büntetlenül amit bír a szerkezet?
Mennyi ideig tart a pikupokon leszerelni a dobozt rolót fedelet?![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Aztán vissza mennyi?
Válasz medikus #5155. hozzászólásáraIgen abba a módba van. Nincs lezárva.
Válasz Maszek Zs #5154. hozzászólásáraAbban a módban mikor lemeríti az akkut?Lezáratlanul?Lezárva?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz medikus #5153. hozzászólásáraAHA! Ezt mondtad a múltkor is. Ki is próbáltam.
Mikor bekötöm a multit felugrik 0,09 majd pár másodperc alatt vissza megy 0,01-re és ott marad.
Válasz Maszek Zs #5148. hozzászólásáraJó arra egy digitális multiméter is,ami milliamperokat mér!Az akkusaru és a rámenő kábel közé kötve!De nem lakatfogó!!!
Válasz Maszek Zs #5150. hozzászólásáraJa bocs. Azt hittem ez is régebbi.
Válasz Maszek Zs #5150. hozzászólásáraVan olyan autó amiben elektromos kormányzár van, a reteszelés villannyal történik, gyujtás ráadásakor old ki. Nem tudom az ibiza ilyen-e, csak ez is egy lehetséges nyom. Talán
Válasz .Richard. #5146. hozzászólásáraNem igaz!
Van 1: R19 ez 26 éves. Ez tetszik a fiamnak. Csak a múltkor eltört a torziós rúgó benne. Nem találtam hozzá alkatrészt. Mindenféle képpen megszeretném,hogy jó legyen. Csak mire találtam bontóból komplett hátsó hídat addigra vettem
2. Aútót: ami egy Seat ibiza mondjuk ez se új (12éves).
És ennek merül az aksia,ha nem zárom le.
Válasz Ares 826 #5143. hozzászólásáraKöszönöm!
Lehet valami ilyen van. Ha vége lessz az online oktatásnak felszabadul egy számítógép azt rákötöm megnézzük mit rejt az agya.
Nem még nem kártyás.
Válasz medikus #5142. hozzászólásáraKöszönöm! Tudnál be linkelni egyet mire gondolsz? Olyan lenne jó amit rátudok kötni az aksira és erre a mérőre meg a sarut.
Válasz *** HM *** #5111. hozzászólására15 milka az új hilux rendesen felszerelve.
Ha kell a költség tökéletes
Válasz Ares 826 #5145. hozzászólására![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
ez még az Árpád korbol valo. Irta is! ![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Válasz .Richard. #5144. hozzászólásáraMost ezen mit röhögsz vazeeeeeeeeeeeeee? A röncsinek is "kártyás" kulcsa van ,nem láttál még olyat baszki???????? Az 4. generációsnak meg csak a zsebben kell lennie és nyílik az ajtó meg csak a start gombot nyomod és indul a verda!![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Válasz Ares 826 #5143. hozzászólására
kártya? Retinát olvas .....![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Maszek Zs #5136. hozzászólásáraHa nem zárod be az agya készenlétben tarja magát és valamelyik áramkört feszültség alatt tartja az szívja le az aksit! Kártya nélküli indítása van a masinának??![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz Maszek Zs #5141. hozzászólásáraKöss az akkura milliampermérőt sorba!80 milliampertől nagyobb fogyasztás nem lehet,üresjáratban,anélkül hogy valami működne!Fülke világítást is iktasd ki!Ezután szedd ki a biztosítékokat egyenként!Ahol lecsökken a fogyasztásod,ott lesz a probléma!
Válasz .Richard. #5140. hozzászólásáraElvileg igen így kell működnie.Vagy kitugya!?
Azért írtam le,hogy meg lett a hiba. Csak bezárva lesz otthagyva!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Maszek Zs #5139. hozzászólásáraDe ennek igy kell működnie? Vidd el a kcsot azt legyen bezárva. Ugy nem jo ?
Válasz .Richard. #5138. hozzászólásáraArra gondolok,ha leállítom,elmegyek messzebb a kulccsal bezár magától. És amikor ott hagyom a kulcsot nyitva az autó.(nam tudok szak szavakat) Tehát kommunikál a kulccsal és így ez fogyaszt is,amúgy meg szundi állapotban van.
Válasz Maszek Zs #5136. hozzászólásáraAkkor zárd be. Nem.lehet 'hogy ezen az ajtoban ami lezár pl motor vagy elektromágnes eszi az áramot még nyitva van? Csak tipp. Mondjuk ha egyet kikötsz és rámérsz ugy'hogy bekötsz egy multimétert Amperra állitva lehet meg van'hogy egy mennyi áramot eszik. Van 4 akkor tudod is. Mint egy relé ha meg van huzva fogyaszt. Ez lehet bezárt állapotban nem fogyaszt. Én ott mérném mennyi ampert vesz fel. Pl. 0.5tized egy villanypásztornál 2nap azt kifexik egy 55ahs akksi. Kb egy helyzetjelző izzo fogyasztása.de valami villanyász erről többet tud.
Válasz Tobszi #5102. hozzászólásáraUgyanez 1.6 benzinesbe vagy automatában?
Üdv!
A múltkor volt szó a Seat ibizáról most is be volt zárva 2 hétig. Úgy indult mint ahogy kell!! Nincs bezárva 5 nap múlva nem indul. Ilyen nincs!
Mitől lehet ez??