Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.39 FtUSD390.78 FtCHF427.9 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Érdekelne mit tudott írni bárki 2 tonna vasról amit törölni kellett.Inkább itt ütközzenek a különböző véleményeink-tapasztalataink/szerelési-használati/ ,minthogy ne a számára lehető legjobban megfelelő járművet válassza bármelyik kolléga.És el is várható hogy megosszuk egymással,ne csak a sablonos, szponzorált, sok mindent elfedő teszteket vegyük alapul.
Válasz bandigh #4471. hozzászólásáraMarhára örülök, hogy időben léptem az x350d-vel, valószínűleg az utolsó v6 dinoszauruszok egyike a piacon, már az amarok v6 sem rendelhető, csak a készleteket árulják.
Válasz Földönfuto #4473. hozzászólásáraPontosan.Egy normális méretű terepjáró vagy SUV univerzálisabb mint egy platós PICK UP,melyek legtöbbjében nem alap a középső difi,ezért félelmetesen tud viselkedni ha naivan terepjáróként próbálják használni + a fura súlyelosztása.A hajtásláncok optimális használatát figyelembe véve,jobb néha ha a pilótára minél kevesebb van bízva.
Válasz wernerj #4470. hozzászólásáraÜdv ezzel el lehetne menni egyszerre 1000 km-t, de ha toljuk neki elég szomjas, elsőre egy kicsit keménynek tűnik az ülés de kényelmes hosszabb úton is ,korábban F Rangerem volt,szerintem kényelmesebb/azért valószínű a Land Roverek kényelmesebbek/
Válasz bandigh #4471. hozzászólásáraHát itt vékonyabb a zseb,és használatfüggő kinek mi lenne a nyerőbb.A diskurzus családi és egyéb használati igénnyel/vontatás/ indult,én egy megfelelő nagyságú terepjárót ajánlanék illetve SUV-ot általánosságban a kollégának nem feltétlenül PICK UP hajtásképlettel.Kérdés, mennyit szán rá?
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraInkáb nézzél klaszikus SUV autót.
Toyota Landcruser ????
Ebben szépen elférne a család.
Utánfutót meg húzod, amikor szükséged van rá.
Újat vegyél!!! Burgonya, cukorkukorica idén jól "tejelt". És ha még azt nézem, hogy a Zetorral csak éjszaki életképeket raktál be,....... két müszakra dolgoztál?
Válasz szanberg #4467. hozzászólásáraOtt a pont,ráadásul jön a BLUE POWER ebben is.Nincs itt élmezőny csak népámítás-szükség megoldások mindnél.Lásd a csillagost is levették a palettáról,a négybetűsből beragadt ki tudja mennyi,a Mitsu bekékült + a PICK UP-ot úgy általában dobta a divat is.Pedig már ha szépen köszön valaki, kap hitelt bármire,nem jó előjel.
Válasz sanyi1965 #4466. hozzászólásáraAzért az újabb Isuzukkal már van gond, motorok is kopognak befelé szépen, meg volt itt 170ezret futott gép csúszó kuplunggal is ésatöbbi.
Mióta ilyen kis 1.9-es motorral van szerintem nem marad az élmezőnyben...
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraPICK UP-nál maradva,az elnyűhetetlenség szinonimájának tekinteni azokat közülük melyek már kék löttyel vannak etetve nem életszerű,és megint csak marad az ISUZU-TOYOTA duo,az előbbi modernebb motorral,utóbbi jobb nyomatékkal,terepen meg lenyomja őket bármely szakadt terepjáró.
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraMielőtt a családot furikáztatod , nézd meg elfértek-e benne,meglepett milyen kis hely van pont egy HILUX-ban. Szerintem családnál a biztonság és kényelmesség-hely-menetstabilitás szempont, és nem az hogy 5 méternél hosszabb billegőből szállj ki valahol.Ebben pedig szinte bármely komolyabb SUV átlép egy PICK UP-ot.
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraRemélem nem veszed komolyan grűn bácsikád ferde humorát
Ha ordíttatni akarod a pályán 130-al a vasat 12 liter + naftával akkor az amit írt.
Megbízhatóság annál mondjuk még nem nagyon kérdés!!!
Ez tény
1.9es isuzu mostani valakinek?
1emberes üresen futkosáson kívül elég ez a keményebb 3t utánfutózásra?
Családdal pályázni melyik pickup a legkényelmesebb ma?
Szerintetek a hilux a legmegbízhatóbb? Persze nem cél hogy zsír legyen még mindene 500000nél...
Mondjuk 200ig...
Válasz Bigiboy77 #4460. hozzászólásáraDelphi DS150E volt kiírva. Egyébként másolat, nekem is úgy jött, hogy az interface mellett voltak a matricái.
Kintről csak program nélkül szabad rendelni, mert ha megfogják a vámon, az 50 ezer.
Én mondjuk itthon vettem, 30E volt.
Autocomot használok hozzá, mert ahhoz van teherkocsihoz is program. De próbáltam Würth WOW-al, az is jó hozzá.
Volvomat meg a Feliciámat jól tudja kezelni, de lett tesztelve Iveco Eurotrakkeren, Trakkeren, Renault Premiumon, 4-es Scanian, Renault Espacen.
Elsőre szétszedtem, kipucoltam, jó lett, másodjára már a tűztér lényegében cserés lett.
Eberspacher kályha volt, de lehetett volna webasto is, az sem olcsóbb.
Van itthon egy eberspacher, de csak a kályha, gondoltam már rá, hogyha emberi áron lenne hozzá egy vezérlő, beleapplikálnám az mtzbe.
De hát hol van még karácsony
Válasz Gumóka #4454. hozzászólásáraFene tudja, ilyenben még nem matattam, de akkor szétborítjuk. Talán a vízpumpája halhatott meg, más mozgó alkatrészt nem találtam a robbantott rajzokon ami kerepelhetne benne. Amúgy indokolatlanul drágák hozzá a cuccok.
Válasz ..MZ/X.. #4453. hozzászólásáraLehet csak ki kéne pucolni, nekem volt idő, mikor a teherautóban ezért nem gyújtott be.
Tele volt szeméttel.
Aztán már sehogy, komplett feljavítás lett belőle 80 ezer forintért.
Égőkosár, izzítógyertya stb.
Solton csinálták egyébként.
Állófűtést esetleg vágja valaki?
L200-ban van egy eber d5wsc kályhám, eddig nem volt használva mert nem kapcsolt be. Most átnéztük, vezetékszakadás volt, javítottuk. Begyújt, kimenő vízcső meleg, pár perc után elkezd piszokul zakatolni és olyan hangja van mintha szét akarna hullani. Légtelenítettük, hátha az a gondja de nem változott semmi.
Tud valaki jó áron Toyota Hiluxra acél felnit? Csak új érdekel, szalonban 40 körül lenne.
Ha minden igaz ez a mérete: 6*139,7 17*7,5j
És erre szeretnék 265*65 vagy 70*17
Bf Goodrich AT KO2 gumit. Már a Google segített, hátha valaki más is tud.
Válasz ND #4419. hozzászólásáraTegnap este átlapoztam a magyar, szlovák opel, renault forgalmazók honlapjait. Renaul Master, Opel Movano mikrobusz kivitele már nincsen kínálatban. Azt nem tudom miért? Pedig ezekben a modellekben L2H2 kivitelben rengeteg hely van, és alig hosszab egy középkategóriás limuzintól.
Válasz Szabi. #4434. hozzászólásáraÉn a hagyományos váltó híve vagyok, szeretek kutacsolni.
A Fordok szép jószágok, de talán picivel kisebbek mint az Opel, legalábbis úgy tűnik
5885 hozzászólás
Érdekelne mit tudott írni bárki 2 tonna vasról amit törölni kellett.Inkább itt ütközzenek a különböző véleményeink-tapasztalataink/szerelési-használati/ ,minthogy ne a számára lehető legjobban megfelelő járművet válassza bármelyik kolléga.És el is várható hogy megosszuk egymással,ne csak a sablonos, szponzorált, sok mindent elfedő teszteket vegyük alapul.
Válasz szanberg #4480. hozzászólásáraTél mélyen van a vas báttya![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Moderátor #4482. hozzászólásáraVisszatért???![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-02-27 03:38:55
Válasz szanberg #4478. hozzászólásáraAhhoz komoly akciók kellenének több éves túltárolás esetén,no meg vevő.
Nesze ne, euro7+++++
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200226220155_img_20200226_164006_6.jpg)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Mai kép
Válasz bandigh #4471. hozzászólásáraMarhára örülök, hogy időben léptem az x350d-vel, valószínűleg az utolsó v6 dinoszauruszok egyike a piacon, már az amarok v6 sem rendelhető, csak a készleteket árulják.
Mert fordból szerintem nem ragad be, eladják azokat.
Válasz sanyi1965 #4468. hozzászólásáraDe mi a négy betűs?
Válasz Földönfuto #4473. hozzászólásáraPontosan.Egy normális méretű terepjáró vagy SUV univerzálisabb mint egy platós PICK UP,melyek legtöbbjében nem alap a középső difi,ezért félelmetesen tud viselkedni ha naivan terepjáróként próbálják használni + a fura súlyelosztása.A hajtásláncok optimális használatát figyelembe véve,jobb néha ha a pilótára minél kevesebb van bízva.
Válasz wernerj #4470. hozzászólásáraÜdv ezzel el lehetne menni egyszerre 1000 km-t, de ha toljuk neki elég szomjas, elsőre egy kicsit keménynek tűnik az ülés de kényelmes hosszabb úton is ,korábban F Rangerem volt,szerintem kényelmesebb/azért valószínű a Land Roverek kényelmesebbek/
Válasz wernerj #4470. hozzászólásáraElég tetszetős
Válasz sanyi1965 #4472. hozzászólásáraHát nem tudom,de egy pick uppal nem szivesen mennék el egy 1000 plusz km-es nyaralásra.
Válasz bandigh #4471. hozzászólásáraHát itt vékonyabb a zseb,és használatfüggő kinek mi lenne a nyerőbb.A diskurzus családi és egyéb használati igénnyel/vontatás/ indult,én egy megfelelő nagyságú terepjárót ajánlanék illetve SUV-ot általánosságban a kollégának nem feltétlenül PICK UP hajtásképlettel.Kérdés, mennyit szán rá?
Válasz sanyi1965 #4468. hozzászólásáraNem mintha minden új pickup nem adblues lenne.. Amúgy hilux vagy L200.
Vagy ha nagyon megszaldt, Amarok V6
Én ezzel szemezek. Állítólag nagyon jók.https://www.uaz.hu/uaz/uaz-patriot
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraInkáb nézzél klaszikus SUV autót.![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
Toyota Landcruser ????
Ebben szépen elférne a család.
Utánfutót meg húzod, amikor szükséged van rá.
Újat vegyél!!! Burgonya, cukorkukorica idén jól "tejelt". És ha még azt nézem, hogy a Zetorral csak éjszaki életképeket raktál be,....... két müszakra dolgoztál?
Válasz szanberg #4467. hozzászólásáraOtt a pont,ráadásul jön a BLUE POWER ebben is.Nincs itt élmezőny csak népámítás-szükség megoldások mindnél.Lásd a csillagost is levették a palettáról,a négybetűsből beragadt ki tudja mennyi,a Mitsu bekékült + a PICK UP-ot úgy általában dobta a divat is.Pedig már ha szépen köszön valaki, kap hitelt bármire,nem jó előjel.
Válasz sanyi1965 #4466. hozzászólásáraAzért az újabb Isuzukkal már van gond, motorok is kopognak befelé szépen, meg volt itt 170ezret futott gép csúszó kuplunggal is ésatöbbi.
Mióta ilyen kis 1.9-es motorral van szerintem nem marad az élmezőnyben...
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraPICK UP-nál maradva,az elnyűhetetlenség szinonimájának tekinteni azokat közülük melyek már kék löttyel vannak etetve nem életszerű,és megint csak marad az ISUZU-TOYOTA duo,az előbbi modernebb motorral,utóbbi jobb nyomatékkal,terepen meg lenyomja őket bármely szakadt terepjáró.
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraMielőtt a családot furikáztatod , nézd meg elfértek-e benne,meglepett milyen kis hely van pont egy HILUX-ban. Szerintem családnál a biztonság és kényelmesség-hely-menetstabilitás szempont, és nem az hogy 5 méternél hosszabb billegőből szállj ki valahol.Ebben pedig szinte bármely komolyabb SUV átlép egy PICK UP-ot.
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáraRemélem nem veszed komolyan grűn bácsikád ferde humorát![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ha ordíttatni akarod a pályán 130-al a vasat 12 liter + naftával akkor az amit írt.
Megbízhatóság annál mondjuk még nem nagyon kérdés!!!
Ez tény
Válasz *** HM *** #4462. hozzászólásáracsakahilux semmi más és 2016 ig a 3 literes motorral
1.9es isuzu mostani valakinek?
1emberes üresen futkosáson kívül elég ez a keményebb 3t utánfutózásra?
Családdal pályázni melyik pickup a legkényelmesebb ma?
Szerintetek a hilux a legmegbízhatóbb? Persze nem cél hogy zsír legyen még mindene 500000nél...
Mondjuk 200ig...
Válasz Bigiboy77 #4460. hozzászólásáraDelphi DS150E volt kiírva. Egyébként másolat, nekem is úgy jött, hogy az interface mellett voltak a matricái.
Kintről csak program nélkül szabad rendelni, mert ha megfogják a vámon, az 50 ezer.
Én mondjuk itthon vettem, 30E volt.
Autocomot használok hozzá, mert ahhoz van teherkocsihoz is program. De próbáltam Würth WOW-al, az is jó hozzá.
Volvomat meg a Feliciámat jól tudja kezelni, de lett tesztelve Iveco Eurotrakkeren, Trakkeren, Renault Premiumon, 4-es Scanian, Renault Espacen.
Nekem eddig működik, ennyit megért.
Jófogáson is lehet találni.
Válasz Gumóka #4458. hozzászólásáraTipust megirnad? Olyan kellene nekem is ami bevalt...
Válasz *** HM *** #4457. hozzászólására
texa navigator txt-s tudja a traktort is
Válasz *** HM *** #4457. hozzászólásáraDelphi másolat interface aliexpressről pl.,-torrenten program +1 laptop és működik.
Hibakód kiolvasó biszbasztok van?
Ajánlás vlm.?
Válasz ..MZ/X.. #4455. hozzászólásáraNekem ugyan csak sima levegős volt benne, elindult fújt is, kattogott a szivattyúja, aztán megállt.
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Elsőre szétszedtem, kipucoltam, jó lett, másodjára már a tűztér lényegében cserés lett.
Eberspacher kályha volt, de lehetett volna webasto is, az sem olcsóbb.
Van itthon egy eberspacher, de csak a kályha, gondoltam már rá, hogyha emberi áron lenne hozzá egy vezérlő, beleapplikálnám az mtzbe.
De hát hol van még karácsony
Válasz Gumóka #4454. hozzászólásáraFene tudja, ilyenben még nem matattam, de akkor szétborítjuk. Talán a vízpumpája halhatott meg, más mozgó alkatrészt nem találtam a robbantott rajzokon ami kerepelhetne benne. Amúgy indokolatlanul drágák hozzá a cuccok.
Válasz ..MZ/X.. #4453. hozzászólásáraLehet csak ki kéne pucolni, nekem volt idő, mikor a teherautóban ezért nem gyújtott be.
Tele volt szeméttel.
Aztán már sehogy, komplett feljavítás lett belőle 80 ezer forintért.
Égőkosár, izzítógyertya stb.
Solton csinálták egyébként.
Állófűtést esetleg vágja valaki?
L200-ban van egy eber d5wsc kályhám, eddig nem volt használva mert nem kapcsolt be. Most átnéztük, vezetékszakadás volt, javítottuk. Begyújt, kimenő vízcső meleg, pár perc után elkezd piszokul zakatolni és olyan hangja van mintha szét akarna hullani. Légtelenítettük, hátha az a gondja de nem változott semmi.
Válasz Bigiboy77 #4451. hozzászólásáraNálunk rengeteget,520 darab ment el az utolsó 3 évben.Nekem is van egy kicsi belőle.
Válasz mtz1221 #4448. hozzászólásáraValaki már vett ilyet?
a jövö már elkezdödött...
Válasz mtz1221 #4448. hozzászólásáralehet az praktikusabb hozzá, mert legalább haza tudsz menni a fődről, ha ledöglik vhol.
De egy mosógéppel???
Válasz Nskype #4441. hozzászólásáraA gecik,nálunk csak bicigli van hozzá.![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz 5465 #4445. hozzászólására![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz envagyok2 #4439. hozzászólásáraCsak egyterű, vagy busz és tolóajtó. Superb nem nyel el annyi cuccot.
Válasz Nskype #4441. hozzászólásáraLehet annyit kell szerelni, hogy külön mosógép kell a melós ruhához![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz Claastra. #4443. hozzászólására9 coll szélesbe brutál lehethttps://www.ebay.de/itm/x4-17x9-BLACK-MODULAR-DISHED-STEEL-WHEELS-6x139-7-ET-32-JAP/274136831215?hash=item3fd3d414ef:g:r5AAAOSwKP5d78x8
Válasz tuto1 #4442. hozzászólásáraNálunk ritka 17-ben acél kintről hamarabb találsz plhttps://www.ebay.de/itm/4-Felgen-Dotz-Dakar-dark-7-0Jx17-6x139-7-fur-TOYOTA-Land-Cruiser-Hilux-Pick-Up/392493662039?hash=item5b6271ff57:g:4a0AAOSwT9lcnNxr
Tud valaki jó áron Toyota Hiluxra acél felnit? Csak új érdekel, szalonban 40 körül lenne.
Ha minden igaz ez a mérete: 6*139,7 17*7,5j
És erre szeretnék 265*65 vagy 70*17
Bf Goodrich AT KO2 gumit. Már a Google segített, hátha valaki más is tud.
Ajándék automata mosogéppel...
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Azt hittem először rosszul olvastam, de nem, érdekes árú kapcsolás...
Az asszony kap egy ajándék mosógépet a férj traktorjához...
Tegnapi szerzemény![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200104191956_img_20200104_142957.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200104192054_img_20200104_142931.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200104192128_img_20200104_143011.jpg)
Válasz ..MZ/X.. #4430. hozzászólásáraúj superb
Válasz Szabi. #4434. hozzászólásáraSzeged?
Titanium x?
Mennyivel lehet lemenni árban?
Válasz ND #4419. hozzászólásáraTegnap este átlapoztam a magyar, szlovák opel, renault forgalmazók honlapjait. Renaul Master, Opel Movano mikrobusz kivitele már nincsen kínálatban. Azt nem tudom miért? Pedig ezekben a modellekben L2H2 kivitelben rengeteg hely van, és alig hosszab egy középkategóriás limuzintól.
Válasz Szabi. #4434. hozzászólásáraÉn a hagyományos váltó híve vagyok, szeretek kutacsolni.
A Fordok szép jószágok, de talán picivel kisebbek mint az Opel, legalábbis úgy tűnik