Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR402.41 FtUSD387.9 FtCHF425.17 FtGBP483.33 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Na itt vagyok megint, egyik szar után a másikkal.
Megint a passat 5.5, 1.9 pd
Hidegen mostanában mintha egy egy ütemet ki hagyott volna egy henger, ma már kicsit jobban dadogot, de ment rendesen ettől függetlenül, csak sokkal tovább és intenzívebben csinálta.
PD elem lesz a ludas vagy lehet csak egy egyszerű tűzkarika? Ha bemelegszik, akkor abba hagyja. Nem kell hogy a víz elérje a 50-60 fokot és már jó is
Felicia pick up.
Elnyűhetetlen, nagyjából még a terepet is bírja.
Nekem ez van, bár néha kicsi, de ki van használva.
Ez 1,5 tonna rakomány, 28 zsák, 16 a kocsin, 14 a futón.
Válasz GREVEN #4374. hozzászólásáraHát ha nem megy, vagy csak keveset, aszfalton akkor egy jó mintájú MT kell. Simex, kaiman stb...
Ha meg aszfalton gurul tobbet akkor AT, de itt kompromisszumot kell kötni, mert b.ni is meg szűznek is maradni egyszerre nem igen megy.
Válasz broll79 #4371. hozzászólásáraKicsit levegős fék nincs. Az vagy levegős vagy nem. Amúgy sem ártana 2-3 évente a fékfolyadék csere.
Fékcső kulccsal kell megfogni aztán óvatosan oda-vissza játszani vele. Melegíteni, ha kell többször is.
Vigyázz, nehogy a fékcsövet eltekerd, a hollander szeret rárohadni.
Most egy 4 évszakos garnitura van alatta. Nyáron sárba jól elment, meg a téli hó se volt gond, de most már a ragacsba nem akar a gátra felmenni, csuszkál a szappanon össze vissza.
Válasz GREVEN #4372. hozzászólásáraBFG AT vagy MT attól függ mennyit mész terepen. Mt-vel télen ha jegesedik, le van taposva a hó akkor csak mint malac a jégen, kell mellé téli garnitúra.
Válasz ..MZ/X.. #4370. hozzászólásáraLehet megpróbálom, de elbarmolni nem akarom, mert gyári a munkahenger, egy év mozdulatlanság után úgy működik, mintha napi használatban lenne, nem is igen levegős a rendszer ezen része, lehet békén hagyom
Válasz sanyi1965 #4366. hozzászólásáraA légtelenítő az 6os csavar, arra nem nagyon lehet hegeszteni úgy, hogy még használható maradjon.
20 éves a szekér, ennyi a komolyabb rozsda rajta
Válasz sanyi1965 #4366. hozzászólásáraSzerintem ne vegye le. Nem indul meg a cső sem. Max lesarkazza. Talán ha kiadja 6os csavart belefurni szintben leköszörülni azzal levakolja. De lehet a csere jobb lenne. Persze uj cső stb. Ahol a cső fogatva van az is törik...2évente nem ártana az ilyen lovakat alul festeni mert ennek sok pénz kell. Amugy a gyári lik a vázon megtette célját. Szét is rohadt. Ha menthető ki kéne vágni a likat azt ujra lemezel.
Válasz broll79 #4360. hozzászólásáraFékmunka hengert vedd le-kibelezni s fölpötyögteted a beszakadt légtelenítő csavart,majd megfelelő anyát rá ami beveszi és ráhegeszted,kihajtod. Ami hőt kap közben az elég hogy engedjen.Ja és ne hűtsd soha. Nippon katonája ez, hogy ennyire rohad? Lengéscsillapító fogatás környéke ha jól látom,ne hagyd így, ne maszatold,szépen kulturáltan meg kell borítani lemezzel majd alvázvédelem/a szemnek/.Ha így hagyod megroppan-szétszakad és GAME OVER!
Válasz broll79 #4363. hozzászólásáraÖnhordó alváz nincs, ez sima alvázas jármű. Ha az sérült, és ez kizáró, akkor a kör bezárult. Persze mindent meg lehet oldani..
Valakinek valami ötlete, hogy mit lehetne kezdeni ezzel, teljes alváz csere nélkül? Meg a fékdobba beszakitittam a légtelenitő csavart, hogy tudnám kiszedni?
Sziasztok!
Kishaszonjárműből ki mit ajánl? Jelenleg Ducato van, nem is sok km-rel, de megérett a cserére. Új Transit (zárt, L3H2) milyen? 2 literes EcoBlue motor megbízható? Kasztnija melyiknek a legmasszívabb? Elég sokat kell mennie földúton, hozza-viszi a vetőmagot, alkatrészt, ilyesmiket.
Válasz Claastra. #4346. hozzászólásáraLakóbusz??? Kirakták otthonról? Kempingezni ilyen méretü lakókocsival, hát nem tudom. Mindenhová nem fér be. Szerencsésebb lenne inkáb Ivecot furgont átalakítani, vagy más kisseb furgont.
Ilyen öreg átalakított busszal nem lessz gond a határon kívül?
Válasz sanyi1965 #4337. hozzászólásáraTettem már alulra is, de úgy is ugyanez.
Még kap egy új termosztátot, megpróbálom lelégteleníteni és ennyi. Radiátor nincs hozzá. Legalábbis bárdi/unix/autodoc-nál.
Válasz Tomi81 #4334. hozzászólására
Okos vétel volt,fűtéscsapot fixáld nyitott állásban s ha a termosztát is jó akkor csak a radiátor tisztasága marad.A belépőágat alsó csőcsonkra tedd/egyszer Moszkvics etetett meg így/.
5885 hozzászólás
Válasz .Richard. #4384. hozzászólásáraGarázsban tartott nemdohányzó házaspártól
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Kérdés miért tartasz egy párt a garázsban
Válasz Claastra. #4382. hozzászólásáraKevés kilòméterrel 'nem dohányzo orvos házaspár második autoja volt.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz broll79 #4381. hozzászólásáraGolf 7 1,6crdi ,Dacia logan kombi 1,5 dci,Mercedes E220cdi 2009-es,Golf 5 2,0 pdtd,Mercedes A160cdi 200peugeot 207 1,6 hdi 2009,Mind kintről jó állapotban
Válasz broll79 #4381. hozzászólásáraGolf 7 1,6crdi ,Dacia logan kombi 1,5 dci,Mercedes E220cdi 2009-es,Golf 5 2,0 pdtd,Mercedes A160cdi 200peugeot 207 1,6 hdi 2009,Mind kintről jó állapotban
Nincs valakinek valami faxa személy autója eladó? Fiatal(10 év ) és tágas kellene. Megbízható és jó állapotú? Vagy ilyet a Jézuskától szokás kérni???
Na itt vagyok megint, egyik szar után a másikkal.
Megint a passat 5.5, 1.9 pd
Hidegen mostanában mintha egy egy ütemet ki hagyott volna egy henger, ma már kicsit jobban dadogot, de ment rendesen ettől függetlenül, csak sokkal tovább és intenzívebben csinálta.
PD elem lesz a ludas vagy lehet csak egy egyszerű tűzkarika? Ha bemelegszik, akkor abba hagyja. Nem kell hogy a víz elérje a 50-60 fokot és már jó is
Válasz Gumóka #4378. hozzászólására12 a futón, elszámoltam...![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
Felicia pick up.
![Kép](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20191128150225_img_20191127_093510.jpg)
![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
Elnyűhetetlen, nagyjából még a terepet is bírja.
Nekem ez van, bár néha kicsi, de ki van használva.
Ez 1,5 tonna rakomány, 28 zsák, 16 a kocsin, 14 a futón.
Válasz GREVEN #4374. hozzászólásáraHát ha nem megy, vagy csak keveset, aszfalton akkor egy jó mintájú MT kell. Simex, kaiman stb...
Ha meg aszfalton gurul tobbet akkor AT, de itt kompromisszumot kell kötni, mert b.ni is meg szűznek is maradni egyszerre nem igen megy.
Válasz broll79 #4371. hozzászólásáraKicsit levegős fék nincs. Az vagy levegős vagy nem. Amúgy sem ártana 2-3 évente a fékfolyadék csere.
Fékcső kulccsal kell megfogni aztán óvatosan oda-vissza játszani vele. Melegíteni, ha kell többször is.
Vigyázz, nehogy a fékcsövet eltekerd, a hollander szeret rárohadni.
Válasz GREVEN #4374. hozzászólására
Akkor neked egy ilyen szettre van szükséged.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz ..MZ/X.. #4373. hozzászólásáraEgy valamire való szett kellene,ami eljár nyáron is a sárba, meg ilyenkor télen is a dagonyába, plusz hóba.
Most egy 4 évszakos garnitura van alatta. Nyáron sárba jól elment, meg a téli hó se volt gond, de most már a ragacsba nem akar a gátra felmenni, csuszkál a szappanon össze vissza.
Válasz GREVEN #4372. hozzászólásáraBFG AT vagy MT attól függ mennyit mész terepen. Mt-vel télen ha jegesedik, le van taposva a hó akkor csak mint malac a jégen, kell mellé téli garnitúra.
Terepgumit keresnék D40 Navara alá. Ki min gurul, mi vált be?
Válasz ..MZ/X.. #4370. hozzászólásáraLehet megpróbálom, de elbarmolni nem akarom, mert gyári a munkahenger, egy év mozdulatlanság után úgy működik, mintha napi használatban lenne, nem is igen levegős a rendszer ezen része, lehet békén hagyom
Válasz broll79 #4368. hozzászólásáraCo-val óvatosan pöttyözgetni kell a közepét, aztán rávarrni egy 8 vagy 10-es anyát, a melegtől megindul.
Válasz broll79 #4368. hozzászólásáraAkkor munkahenger csere párban.
Válasz sanyi1965 #4366. hozzászólásáraA légtelenítő az 6os csavar, arra nem nagyon lehet hegeszteni úgy, hogy még használható maradjon.
20 éves a szekér, ennyi a komolyabb rozsda rajta
Válasz sanyi1965 #4366. hozzászólásáraSzerintem ne vegye le. Nem indul meg a cső sem. Max lesarkazza. Talán ha kiadja 6os csavart belefurni szintben leköszörülni azzal levakolja. De lehet a csere jobb lenne. Persze uj cső stb. Ahol a cső fogatva van az is törik...2évente nem ártana az ilyen lovakat alul festeni mert ennek sok pénz kell. Amugy a gyári lik a vázon megtette célját. Szét is rohadt. Ha menthető ki kéne vágni a likat azt ujra lemezel.
Válasz broll79 #4360. hozzászólásáraFékmunka hengert vedd le-kibelezni s fölpötyögteted a beszakadt légtelenítő csavart,majd megfelelő anyát rá ami beveszi és ráhegeszted,kihajtod. Ami hőt kap közben az elég hogy engedjen.Ja és ne hűtsd soha. Nippon katonája ez, hogy ennyire rohad? Lengéscsillapító fogatás környéke ha jól látom,ne hagyd így, ne maszatold,szépen kulturáltan meg kell borítani lemezzel majd alvázvédelem/a szemnek/.Ha így hagyod megroppan-szétszakad és GAME OVER!
Válasz broll79 #4363. hozzászólásáraAkkor trükk!
Festhető szilo vagy gitt, az alváz meg alvázvédővel az igazi.![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Ha nem akarnak, nem kötnek bele.
Válasz broll79 #4363. hozzászólásáraÖnhordó alváz nincs, ez sima alvázas jármű. Ha az sérült, és ez kizáró, akkor a kör bezárult. Persze mindent meg lehet oldani..![smile sad](/oldforum/images/smiles/sad.gif)
Válasz rigás #4362. hozzászólásáraIgazából ennyi ami nagyon rozsdás, de úgy tudom önhordó alvázat nem lehet heggeszteni, műszakin elkaszálják
Válasz broll79 #4360. hozzászólásáraHa csak ennyi ezt még ki lehet hegeszteni, ha több helyen is rohad az már lehet, hogy csere.
Beszakadt légtelenítő csavarra nincs ötletem. Az egy spec kúpos menet nem láttam hozzá még menet javítót (attól még lehet) szvsz. munkahenger csere.
Az elrohadt alvázról eszembejutott az alváz nélküli, önhordó, rozsdamentes acél karosszériájú pickup.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Bepukkant üveggel
Szóval kiváncsi leszek ennyi idősen milyenek lesznek, elvileg ugyanúgy fog kinézni mint mikor megcsinálták
Valakinek valami ötlete, hogy mit lehetne kezdeni ezzel, teljes alváz csere nélkül? Meg a fékdobba beszakitittam a légtelenitő csavart, hogy tudnám kiszedni?
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20191126143558_20191126_114641.jpg)
Válasz später77 #4355. hozzászólásáraSk-ban a Renault Masterokra van akciós ár. Nagy valószinüséggel Magyarországon is lessz.
Válasz sopiz #4357. hozzászólásáraEltaláltad, Hiace mellé kellene.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz später77 #4355. hozzászólásáraToyota hice
Válasz später77 #4355. hozzászólásáraToyota hice
Sziasztok!
Kishaszonjárműből ki mit ajánl? Jelenleg Ducato van, nem is sok km-rel, de megérett a cserére. Új Transit (zárt, L3H2) milyen? 2 literes EcoBlue motor megbízható? Kasztnija melyiknek a legmasszívabb? Elég sokat kell mennie földúton, hozza-viszi a vetőmagot, alkatrészt, ilyesmiket.
Válasz Claastra. #4353. hozzászólásáraHa elkészül a remekmü, tehetnél be képeket.
Válasz Sk Laci #4351. hozzászólásáracsaládi kötődés fűzi a géphez,édasapja járt vele25 évig(egy iskoláé volt)a motor hivatalosan Eu3
Válasz Claastra. #4346. hozzászólásáraLakóbusz??? Kirakták otthonról? Kempingezni ilyen méretü lakókocsival, hát nem tudom. Mindenhová nem fér be. Szerencsésebb lenne inkáb Ivecot furgont átalakítani, vagy más kisseb furgont.
Ilyen öreg átalakított busszal nem lessz gond a határon kívül?
Válasz Claastra. #4349. hozzászólásáraÍrod hogy 78-as, az akkor még a kétfelé nyílós.
Válasz Czanik Sanyi #4347. hozzászólásáralevegős
Válasz Claastra. #4346. hozzászólásáraAzért ez szép kis falat!
Válasz Claastra. #4346. hozzászólásáraCsapóajtós vagy levegős?
Válasz Czanik Sanyi #4344. hozzászólására79-es évjárat,motor már ujjáépítve,lakóbusz a megrendelő "álma"
Válasz Czanik Sanyi #4344. hozzászólásáraVártam, hogy megjelensz!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile flowers](/oldforum/images/smiles/flowers.gif)
Válasz Claastra. #4343. hozzászólásáraHihihi......későn kezded a hajrát a busznál.......![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile flowers](/oldforum/images/smiles/flowers.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Legfrissebb projekt,a t...m teli van a mezőgazdasággal,inkább mással töltöm az időm![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20191108210105_002.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20191108210150_003.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20191108210219_004.jpg)
Válasz Tomi81 #4339. hozzászólásáraHa hengerfejes a vízcsövet keményíti, felfujná.
Válasz Tomi81 #4338. hozzászólásáraPl igen
Így jártam én is hol volt fűtés hol nem langyos volt csak aztán levegős volt.
Válasz sanyi1965 #4337. hozzászólásáraTettem már alulra is, de úgy is ugyanez.
Még kap egy új termosztátot, megpróbálom lelégteleníteni és ennyi. Radiátor nincs hozzá. Legalábbis bárdi/unix/autodoc-nál.
Válasz broll79 #4335. hozzászólására15-20mázsa fákat húzgál, de nem melegszik. Szóval nem hiszem, hogy hengerfejes.
Válasz kori01 #4336. hozzászólásáraÉs azt hogy? Nyissak valamelyik bilincsen ami a legmagasabban van?
Válasz Tomi81 #4334. hozzászólására
Okos vétel volt,fűtéscsapot fixáld nyitott állásban s ha a termosztát is jó akkor csak a radiátor tisztasága marad.A belépőágat alsó csőcsonkra tedd/egyszer Moszkvics etetett meg így/.
Válasz Tomi81 #4334. hozzászólásáraLégtelenítsd ki elsőnek a fűtéskört.