Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz Szabi. #4178. hozzászólásáraEmelt VW Bora laprúgón...
Plusz az Audi v6 blokk mind lánc hibás, hátul van rajta a váltó oldalon, cserébe még nem is bírja. Ja és nem 500 hanem 200 körül már tud bajos lenni...
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraDemó szekér, enyém 3 hete a szalonban. Csak megkapom végre...
Raptor teccik csak mondom talán az utolsó 6 hengeres pickup az X, ha ebből nem vettem volna többé nem lett volna ilyen.
De jó is a 3 liter, megy mint a szél.
Ranger 3.2 is jó de ez más...
Válasz .Richard. #4170. hozzászólásáraha bele van kötve feljön a beöntőhöz,ha nincs alul ködölhet bárhol,ha közvetlen zabáltatják esetleg a turbóval meglátszik a füstön és a viselkedésén is/nem szabályoz le rendesen/.Itt volt olyan DAF 400-as amivel mindent elkövettek hogy elnyomják a kartergázt,nemigen sikerül ilyen a motornál.
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraKis raptor nem néz ki rosszul. Ha jobb konstrukció a kettes motor mint a 2.2-es akkor már megérte :D
Nem hiszem h kevés lenne az a blokk(210 ló), az idő 95% ában normál használat van, szaladgálás, aki meg hegyre fel akar vontatni, az lehet h nagyobbat vesz, bár ez is felszalad úgyanúgy mint a nagyblokkosok, több a fokozat, stb.
Válasz Dns8 #4163. hozzászólásáraTespedek az út mellett pont 1 xes besüvöltött pont oda kellett nézni miaszar hörög...
Kék raptorka van komának megkéne tapogatni mán... elég ebbe a 2es motor?
Válasz sanyi1965 #4169. hozzászólásáraA kartergázt ti, hogy nézitek? csak leveszitek a beöntőt? Mert ha az elszívó csöve nix levéve, akkor jócskán átbaszhat, mert ugye az a dolga, hogy szűrő után elszívja. Ha nem szeded vagy vakolod le szart sem ér a lesegetés. Csak azért írtam, hogy azért tisztán meg valósan lássuk a dolgot.
Válasz B.Bali #4167. hozzászólásáraEnnyi kilométer ha valós annak a motornak semmi,emelt alapjáratról adj gázt neki és figyeld a kartergázt,és ha még soradagolós egész jól ki is pörgethető és szabályozzon le úgy mint anno az IFA. A figyelmed felhívnám az alvázszám épségére és valódiságára + papírozás is korrekt legyen,ha vissza van minősítve a megengedett összsúly a gyári adattáblához viszonyítva, ne vedd meg.
Válasz szanberg #4161. hozzászólásáraS 90 szép kocsi, csak a kuforajtó valahogyan nem paszol, kicsi. A hátsóablak nagyon hátul van, nem nyílik a kuforajtóval, és ha lefékezel, a kufor tartalma előrecsúszik, akkor szedheted ki az ülléstől félig bemászva az autóba.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraTesla model 3
Akinek csak A márka, Audi e-tron
Aki szereti égetni a kőolajat, meg a motortérben kotorászó szervizes látványát, annak pedig elég széles a választék.
De ha a felsoroltak közül kéne akkor rav4 hibrid, bár a hűtőmaszk pont nem a kedvencem, de kinek mi.
Érdekelne hogy ebben a minutumban a mostani életszakaszotokban ki mit tart vállalható KOCSInak az újak palettájáról...
Persze az anyagi hullámhosszod ízlésed...meg a múlt elkoptatott autói...márkabuziságod befolyásolják...
Vegyük a toyotát.
Lc hilux camry rav4... Megtűrhetőek nemdebár?
Fiatért gondolom senki nem adna pénzt max 1 ducatot...
Stbstb
Válasz Sk Laci #4155. hozzászólásáraHa a leírtak alapján sárban futózol,akármilyen trendy-multilink-anyámtyúkja hátsó felfüggesztésű szóba sem jöhet.Kinéz neked egy pickup,ámbár a múltheti roggyant WILDTRAK váz látványa picit meglepett.
Válasz Sk Laci #4155. hozzászólásáraNem tudom,hogy az új Landcruser mit tud,de a 10 év fölöttieket még mindig nem lehet elnyúzni. A barátoméban már közel 500000 km van,de még mindig bontatlan a motor és a váltó.
Válasz sanyi1965 #4153. hozzászólásáraIgen, jól emlékezel. Mára már csak 2,2 L-es motorral lehet venni, de csak Rextont. 2 L-es XDi már nem gyártják. Ha jól emlékszem 180 lovas. Próbáltam egy tiszta újat automata sebváltóval frissen a szalonból kiemelve demo verziósat. 6 km volt a km számlálón. Csináltam vele kb 15-18 km-t, de valahogyan ez az automata nem jött be. Hiába 7 fokozatú, de hiányzik az az élet, amit a mechanikus sebváltóval lehet elérni. Az is meglehet, hogy az EU 6 norma miatt van visszabutítva a motor. Ezt más márkánál is tapasztaltam.
A márkától nem idegenkedem, de az eladó és szerelői hozzáállástól már jobban tartok.
Szlovákiában drágáb a Ssangyong, mint Magyarországon. Talán többet akar rajta fogni a kereskedő. De így pont az ellenkezőjét éri el. Jóval a Skoda Kodiak felé árazott. A potencionális vevő így átmehet más márkához.
Válasz bandigh #4152. hozzászólásáraMár volt rá példa.
De inkáb a "trakcióról" megy, zöld növényborított partos talajon felkaparja magát utánfutóval plusz 400-600 L nafta.
Sajnos ilyen szempontból akármilyen "szöcske" nem jöhet számitásba.
Jókora sárban és rendesen mély "pocsolyából" is kikaparta magát. Húzatni sohase kellet.
Válasz Sk Laci #4150. hozzászólásáraHa jól rémlik KYRON-od van.Tehát nem idegenkedsz a típustól,maradj a 2000 motornál alias REXTON 2.0 E-XDI.Viszont a konyhapénzt is kérd el a párodtól,250 mm hasmagasság 155 le,alacsony fordulattól nagy nyomaték.Török videótesztek a legrészletesebbek róla bemutatásban,kívül-belül-terepen.Csak manuálisat.
Válasz sanyi1965 #4149. hozzászólásáraHolnap megyek müszakira a jelenlegi 12 éves kocsimmal, és áprilistól a Szlovák törvények annyira bekeményitetek a müszakizás terén, hogy rengeteg autó "kirepül", nem engedik át.
Nem tudom, én is mire számíthatok. Fékrendszer totálisan felujítva, az emisziós normába nem látok bele, azt a müszakin mondják meg, hogy milyen, .......
Ha nem menne át, akor bajban lehetek, nem lessz autóm, ami a határt járná.
Ezért keresgélek olyan SUV kategóriás kocsit, mint a jelenlegi felépitésü. 4x4, mechanikus váltó, 2500 kg megengedett vontatósággal.
Sajnos sok autó ezt nem teljesíti. Amiket néztem az a Toyota Landcruser, Ssanyong Rexton /az autót megemelték, ajtó alja a kocsi aljáig leér, ha fellépő küszöböt tennék rá, elveszítem a hasmagasságot/, Skoda Kodiak /itt a max vontatvány 1800 kg, de viszont árban nagyon jó/. Hyunday Santafe van pár ismerősnek, sokkal gyakoribb vendégek a szervizben, mint én a jelenlegi SSanyongal. A többi márkába meg nyomják az automata sebváltót, ami nekem nagyon nem jön be.
Válasz Sk Laci #4148. hozzászólásáraVásárlási szándék megvolt,vizitek megvoltak,és rádöbben az ember semmi szüksége hogy egy ekkora hombárt fenntartson.Ez a néhány éves kategória amúgy is a necces,kilométer nagy-bajok kezdődnek-garancia lejárt.Ha terepjáró kell terepjárót végy ha telik újat-kisebbet.
Van valakinek használati tapasztalata Toyota Landcruserrel, amik az utolsó 3 évben voltak legyártva???
Minden tapasztalat érdekel, rossz és jó is.
Mennyire váltak be, és ha venne még egyszer autót, újból az említett modelt választaná, vagy áttérne más márkára?
Válasz Földönfuto #4145. hozzászólásáraNem tudom, hogy az a gomb mennyire változtatja meg a váltó működését. Általában a váltónak szokot S fokozata lenni, amikor az automata hagyja tovább forogni a motort, bár ezek az újabb automaták elég tanulékonyak és ha azt érzkelik, hogy jobban nyomod a gázt, akkor tovább hagyják forogni a motort.
Hello.Van egy BMW-s kérdésem.A kocsi automata váltós,a sport fokozatot hogy tudom kapcsolni?Elég ha lenyomom a sport gombot és kész?Bármikor lehet kapcsolni,induláskor és menet közben is?Az iDrive-ban nem kell konfigurálni semmit?Elnézést ha hülyeségeket kérdeztem,de a kezelési utasításban nem találtam erre választ.
Válasz Full Random #4139. hozzászólásáraAkkut kéne megnézni. Indításkor kattan a behúzótekercs?
Az immo nem biztos, hogy kikapcsol. Oda kellene neki rakni a kulcsot. Kulcsból kipiszkálni a chipet és odaragasztani a burkolatra.
Ha hozzáférni az önindítóhoz meg lehet próbálni rövidre zárni.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy peugeot 307 2002 12. havi, 1997 cm3, hdi 90 le autó bajában. alvázszám vf3erhyb82719912
Az autó nemrég került hozzám, erősen lelakottan de fizetnem nem kellett érte csak a nevemre íratnom.
Most a legnagyobb bajom az, hogy beragadt a gyújtáskapcsoló-vagyis nem engedte elfordulni az indító kulcsot. Ami történt: Kedves ismerősöm addig játszott vele még csak elfordult, akkor eljöttem arról a helyszínről majd mikor újra próbáltam indítani ismét nem fordult el. Akkor én addig ütögettem a kulcsot még nagy nehezen csak elfordult akkor utoljára. Szerencsére akkor már itthon álltam meg vele.
Azóta a kedves ismerős szétszedte az indítás kapcsoló részt, kiiktatta a kormányzárat s arra számitottunk igy majd csavarhúzóval elfordítva a fényképen látható 3 ágú csillgaot majd beindul. De nem csinál semmit. Az illető azt mondja tönkrement az ön indító, pedig semmi moccanás nem jön felőle és eddig inditott. Az önindítón áram van. Az indításgátló csipet természetesen odacsipgtatjuk és az a része elhallgat úgy gondolom.
Szerintetek mi lehet a baj? El tudom indítani csavarhúzóval ezt az autót vagy sem? Kieghetett egy biztosíték vagy van még valami védő mechanizmusa amit nem tudok? Amikor indítózni próbálok azon a 3 ágú csillagon akkor eltűnik minden fény a műszerfalon.
Egy gépkönyvel vagy elektromos rajz linkel tudnátok esetleg segíteni? Valamint további tapasztalatokkal, ki hogyan inditaná be. Tolásra azonnal könnyen beindul.
Előre is köszönöm szépen a segítséget)
Válasz atisgyulai #4133. hozzászólásáraÉn is csak ritkán veszek ezt-azt, de az Unix adott 20-25%ot mint parasztnak.
Lángnál 40% van, mert a Bosch-nál dolgozok, de a város más autóipari beszállítójának munkavállalói is ugyan ennyit kapnak ott.
Gondolom nem sokkal kevesebb akkor sem, ha vki bemegy és rákérdez pofátlanul
Válasz atisgyulai #4136. hozzászólásáraIgen, mert napi % kedvezmény van, 23-27% között szokott változni.
Korrektek, eddig gondom nem volt. 50e felett ingyen posta van. Azt küldték amit rendeltem, ami nem volt jó +990-ért futárral "ingyen" visszaviszik. Ha délelőtt rendelsz akkor két napon belül nálad a cucc. Vannak nagyobb méretű cuccok amit nem szállít ki Mo.-ra pl kipufogó dobok, gumiabroncsok, lökhárító stb. Ügyfélszolgálat külföldi, az online chates google translate színvonalú, de magyar, a telefonos az angol.
Elég sokat rendeltem tőlük az utóbbi időben, eredetinek is tűnnek a motyók. Mondjuk a mai világban minden reprodukálható.
Pl kettőstömegű sachs szett 30-al volt olcsóbb mint lángautónál 40% kedvezménnyel.
Válasz ..MZ/X.. #4135. hozzászólásáraMár böngésztem az appon! Autót kiválasztva tényleg jól/könnyen használható!
Egyet rühelltem benne. Az egyik este kosárba pakolt alkatrészeket reggel akartam megrendelni, és 3rugóval drágábbat dobott ki. És utánvéttel nem küldenek, csak elölre u. vagy pay pall.
Minőségileg azt küldik amit rendelsz? Vagy csak a márkásabb dolgok alteregóját?
5885 hozzászólás
Heccikém!
No?
Válasz envagyok2 #4180. hozzászólásáraÁáá
Olyan mint egy megemelt Bora, laprúgón....
Válasz Szabi. #4181. hozzászólásáraAkarok sem sokkal olcsóbb ha ugyanaz benne van. Kb 1 millával
Sok pénz persze, de nem nagyságrendű a difi.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraVagy itt az új Micsubicsi Padzséró
Válasz szanberg #4179. hozzászólásáraNekem túl drága, csak azért írtam, hogy van a csillagon túl is 6 köcsögös
Válasz szanberg #4179. hozzászólásárabora laprugó?
biztos hogy létezik ilyen?
Válasz Szabi. #4178. hozzászólásáraEmelt VW Bora laprúgón...
Plusz az Audi v6 blokk mind lánc hibás, hátul van rajta a váltó oldalon, cserébe még nem is bírja. Ja és nem 500 hanem 200 körül már tud bajos lenni...
Válasz szanberg #4177. hozzászólásáraAzért nem az utolsó, ott van az amarok v6 is még.
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraDemó szekér, enyém 3 hete a szalonban. Csak megkapom végre...
Raptor teccik csak mondom talán az utolsó 6 hengeres pickup az X, ha ebből nem vettem volna többé nem lett volna ilyen.
De jó is a 3 liter, megy mint a szél.
Ranger 3.2 is jó de ez más...
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólására
Válasz .Richard. #4170. hozzászólásáraha bele van kötve feljön a beöntőhöz,ha nincs alul ködölhet bárhol,ha közvetlen zabáltatják esetleg a turbóval meglátszik a füstön és a viselkedésén is/nem szabályoz le rendesen/.Itt volt olyan DAF 400-as amivel mindent elkövettek hogy elnyomják a kartergázt,nemigen sikerül ilyen a motornál.
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraKis raptor nem néz ki rosszul. Ha jobb konstrukció a kettes motor mint a 2.2-es akkor már megérte :D
Nem hiszem h kevés lenne az a blokk(210 ló), az idő 95% ában normál használat van, szaladgálás, aki meg hegyre fel akar vontatni, az lehet h nagyobbat vesz, bár ez is felszalad úgyanúgy mint a nagyblokkosok, több a fokozat, stb.
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraHilux 2.4 elég ha nem akarsz sietni. Raptorkáé biztos nem adnék pénzt főleg nem netto 50 ezret
Válasz Dns8 #4163. hozzászólásáraTespedek az út mellett pont 1 xes besüvöltött pont oda kellett nézni miaszar hörög...
Kék raptorka van komának megkéne tapogatni mán... elég ebbe a 2es motor?
Hát a hiluxos 2.4 mit mondotok?
Válasz .Feco. #4160. hozzászólásáraJa mindenki szinte ilyen karikással jár, csak némelyik lassan 20 évhez közelít,. Lényeg, hogy aóddi.
Válasz sanyi1965 #4169. hozzászólásáraA kartergázt ti, hogy nézitek? csak leveszitek a beöntőt? Mert ha az elszívó csöve nix levéve, akkor jócskán átbaszhat, mert ugye az a dolga, hogy szűrő után elszívja. Ha nem szeded vagy vakolod le szart sem ér a lesegetés. Csak azért írtam, hogy azért tisztán meg valósan lássuk a dolgot.
Válasz B.Bali #4167. hozzászólásáraEnnyi kilométer ha valós annak a motornak semmi,emelt alapjáratról adj gázt neki és figyeld a kartergázt,és ha még soradagolós egész jól ki is pörgethető és szabályozzon le úgy mint anno az IFA. A figyelmed felhívnám az alvázszám épségére és valódiságára + papírozás is korrekt legyen,ha vissza van minősítve a megengedett összsúly a gyári adattáblához viszonyítva, ne vedd meg.
Válasz szanberg #4161. hozzászólásáraS 90 szép kocsi, csak a kuforajtó valahogyan nem paszol, kicsi. A hátsóablak nagyon hátul van, nem nyílik a kuforajtóval, és ha lefékezel, a kufor tartalma előrecsúszik, akkor szedheted ki az ülléstől félig bemászva az autóba.
Válasz sanyi1965 #4165. hozzászólásáraMegkérdeztem, az amit írtál akkor érheti az árát?
Válasz sanyi1965 #4165. hozzászólásáraPontosan nem tudom, de ràkérdezek
Válasz B.Bali #4158. hozzászólásáraLeyland motoros 6 hengeres? Mert akkor valószínű igen.
Válasz B.Bali #4158. hozzászólásáraNem.Max a 1/2t.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraX klássze amíg még lehet kapni. Vagy raptorka. Városba meg e-bike.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraTesla model 3
Akinek csak A márka, Audi e-tron
Aki szereti égetni a kőolajat, meg a motortérben kotorászó szervizes látványát, annak pedig elég széles a választék.
De ha a felsoroltak közül kéne akkor rav4 hibrid, bár a hűtőmaszk pont nem a kedvencem, de kinek mi.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraSzemélyautóból S90 Volvo...
VW ódi nem jáccik ám, autókról beszélünk
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraNem totoyazunk! Csak VW/Audi, a többit hagyjuk meg a hobbi sofőröknek...
Rendes burzsuj paraszt nem adja ettől lejjebb!
Érdekelne hogy ebben a minutumban a mostani életszakaszotokban ki mit tart vállalható KOCSInak az újak palettájáról...
Persze az anyagi hullámhosszod ízlésed...meg a múlt elkoptatott autói...márkabuziságod befolyásolják...
Vegyük a toyotát.
Lc hilux camry rav4... Megtűrhetőek nemdebár?
Fiatért gondolom senki nem adna pénzt max 1 ducatot...
Stbstb
Üdv! VW LT35 2.8-ról vélemények érdekelnének.Ismerős kínálja 300000km 2000-es évjárat 1milla.Szerintem alkuképes,de ér az annyit?
Válasz Sk Laci #4155. hozzászólásáraHa a leírtak alapján sárban futózol,akármilyen trendy-multilink-anyámtyúkja hátsó felfüggesztésű szóba sem jöhet.Kinéz neked egy pickup,ámbár a múltheti roggyant WILDTRAK váz látványa picit meglepett.
Válasz Sk Laci #4155. hozzászólásáraNem tudom,hogy az új Landcruser mit tud,de a 10 év fölöttieket még mindig nem lehet elnyúzni. A barátoméban már közel 500000 km van,de még mindig bontatlan a motor és a váltó.
Válasz sanyi1965 #4153. hozzászólásáraIgen, jól emlékezel. Mára már csak 2,2 L-es motorral lehet venni, de csak Rextont. 2 L-es XDi már nem gyártják. Ha jól emlékszem 180 lovas. Próbáltam egy tiszta újat automata sebváltóval frissen a szalonból kiemelve demo verziósat. 6 km volt a km számlálón. Csináltam vele kb 15-18 km-t, de valahogyan ez az automata nem jött be. Hiába 7 fokozatú, de hiányzik az az élet, amit a mechanikus sebváltóval lehet elérni. Az is meglehet, hogy az EU 6 norma miatt van visszabutítva a motor. Ezt más márkánál is tapasztaltam.
A márkától nem idegenkedem, de az eladó és szerelői hozzáállástól már jobban tartok.
Szlovákiában drágáb a Ssangyong, mint Magyarországon. Talán többet akar rajta fogni a kereskedő. De így pont az ellenkezőjét éri el. Jóval a Skoda Kodiak felé árazott. A potencionális vevő így átmehet más márkához.
Válasz bandigh #4152. hozzászólásáraMár volt rá példa.
De inkáb a "trakcióról" megy, zöld növényborított partos talajon felkaparja magát utánfutóval plusz 400-600 L nafta.
Sajnos ilyen szempontból akármilyen "szöcske" nem jöhet számitásba.
Jókora sárban és rendesen mély "pocsolyából" is kikaparta magát. Húzatni sohase kellet.
Válasz Sk Laci #4150. hozzászólásáraHa jól rémlik KYRON-od van.Tehát nem idegenkedsz a típustól,maradj a 2000 motornál alias REXTON 2.0 E-XDI.Viszont a konyhapénzt is kérd el a párodtól,250 mm hasmagasság 155 le,alacsony fordulattól nagy nyomaték.Török videótesztek a legrészletesebbek róla bemutatásban,kívül-belül-terepen.Csak manuálisat.
Válasz Sk Laci #4150. hozzászólásáraHúzol is vele 25 mázsát?
Válasz Sk Laci #4150. hozzászólásáraSzia!
Kia sorentot vettem egy misa körül, ki lehet fogni jókat....
Válasz sanyi1965 #4149. hozzászólásáraHolnap megyek müszakira a jelenlegi 12 éves kocsimmal, és áprilistól a Szlovák törvények annyira bekeményitetek a müszakizás terén, hogy rengeteg autó "kirepül", nem engedik át.
Nem tudom, én is mire számíthatok. Fékrendszer totálisan felujítva, az emisziós normába nem látok bele, azt a müszakin mondják meg, hogy milyen, .......
Ha nem menne át, akor bajban lehetek, nem lessz autóm, ami a határt járná.
Ezért keresgélek olyan SUV kategóriás kocsit, mint a jelenlegi felépitésü. 4x4, mechanikus váltó, 2500 kg megengedett vontatósággal.
Sajnos sok autó ezt nem teljesíti. Amiket néztem az a Toyota Landcruser, Ssanyong Rexton /az autót megemelték, ajtó alja a kocsi aljáig leér, ha fellépő küszöböt tennék rá, elveszítem a hasmagasságot/, Skoda Kodiak /itt a max vontatvány 1800 kg, de viszont árban nagyon jó/. Hyunday Santafe van pár ismerősnek, sokkal gyakoribb vendégek a szervizben, mint én a jelenlegi SSanyongal. A többi márkába meg nyomják az automata sebváltót, ami nekem nagyon nem jön be.
Válasz Sk Laci #4148. hozzászólásáraVásárlási szándék megvolt,vizitek megvoltak,és rádöbben az ember semmi szüksége hogy egy ekkora hombárt fenntartson.Ez a néhány éves kategória amúgy is a necces,kilométer nagy-bajok kezdődnek-garancia lejárt.Ha terepjáró kell terepjárót végy ha telik újat-kisebbet.
Van valakinek használati tapasztalata Toyota Landcruserrel, amik az utolsó 3 évben voltak legyártva???
Minden tapasztalat érdekel, rossz és jó is.
Mennyire váltak be, és ha venne még egyszer autót, újból az említett modelt választaná, vagy áttérne más márkára?
Válasz traktorajtóhajtogató #4144. hozzászólásáraVagy 8K TV-t
Ugyanannyi köze van a SUV- hoz, mint a robogónak...
Válasz Földönfuto #4145. hozzászólásáraNem tudom, hogy az a gomb mennyire változtatja meg a váltó működését. Általában a váltónak szokot S fokozata lenni, amikor az automata hagyja tovább forogni a motort, bár ezek az újabb automaták elég tanulékonyak és ha azt érzkelik, hogy jobban nyomod a gázt, akkor tovább hagyják forogni a motort.
Válasz traktorajtóhajtogató #4143. hozzászólásáraez egy 535d GT a középkonzolon van a sport és comfort gomb.
Válasz Agrárteenager #4111. hozzászólásáraEnnyiért valami robogót kellene nézegetni talán...
Válasz Földönfuto #4142. hozzászólásáraA váltónak kellene lennie egy S fokozata a PRND mellett.
Hello.Van egy BMW-s kérdésem.A kocsi automata váltós,a sport fokozatot hogy tudom kapcsolni?Elég ha lenyomom a sport gombot és kész?Bármikor lehet kapcsolni,induláskor és menet közben is?Az iDrive-ban nem kell konfigurálni semmit?Elnézést ha hülyeségeket kérdeztem,de a kezelési utasításban nem találtam erre választ.
Válasz Full Random #4139. hozzászólásáraAkkut kéne megnézni. Indításkor kattan a behúzótekercs?
Az immo nem biztos, hogy kikapcsol. Oda kellene neki rakni a kulcsot. Kulcsból kipiszkálni a chipet és odaragasztani a burkolatra.
Ha hozzáférni az önindítóhoz meg lehet próbálni rövidre zárni.
Válasz ..MZ/X.. #4137. hozzászólásáraKöszi mindenkinek!
Kikeresem hol jövök ki jobban anyagilag.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy peugeot 307 2002 12. havi, 1997 cm3, hdi 90 le autó bajában. alvázszám vf3erhyb82719912
Az autó nemrég került hozzám, erősen lelakottan de fizetnem nem kellett érte csak a nevemre íratnom.
Most a legnagyobb bajom az, hogy beragadt a gyújtáskapcsoló-vagyis nem engedte elfordulni az indító kulcsot. Ami történt: Kedves ismerősöm addig játszott vele még csak elfordult, akkor eljöttem arról a helyszínről majd mikor újra próbáltam indítani ismét nem fordult el. Akkor én addig ütögettem a kulcsot még nagy nehezen csak elfordult akkor utoljára. Szerencsére akkor már itthon álltam meg vele.
Azóta a kedves ismerős szétszedte az indítás kapcsoló részt, kiiktatta a kormányzárat s arra számitottunk igy majd csavarhúzóval elfordítva a fényképen látható 3 ágú csillgaot majd beindul. De nem csinál semmit. Az illető azt mondja tönkrement az ön indító, pedig semmi moccanás nem jön felőle és eddig inditott. Az önindítón áram van. Az indításgátló csipet természetesen odacsipgtatjuk és az a része elhallgat úgy gondolom.
Szerintetek mi lehet a baj? El tudom indítani csavarhúzóval ezt az autót vagy sem? Kieghetett egy biztosíték vagy van még valami védő mechanizmusa amit nem tudok? Amikor indítózni próbálok azon a 3 ágú csillagon akkor eltűnik minden fény a műszerfalon.
Egy gépkönyvel vagy elektromos rajz linkel tudnátok esetleg segíteni? Valamint további tapasztalatokkal, ki hogyan inditaná be. Tolásra azonnal könnyen beindul.
Előre is köszönöm szépen a segítséget)
Válasz atisgyulai #4133. hozzászólásáraÉn is csak ritkán veszek ezt-azt, de az Unix adott 20-25%ot mint parasztnak.
Lángnál 40% van, mert a Bosch-nál dolgozok, de a város más autóipari beszállítójának munkavállalói is ugyan ennyit kapnak ott.
Gondolom nem sokkal kevesebb akkor sem, ha vki bemegy és rákérdez pofátlanul
Válasz atisgyulai #4136. hozzászólásáraIgen, mert napi % kedvezmény van, 23-27% között szokott változni.
Korrektek, eddig gondom nem volt. 50e felett ingyen posta van. Azt küldték amit rendeltem, ami nem volt jó +990-ért futárral "ingyen" visszaviszik. Ha délelőtt rendelsz akkor két napon belül nálad a cucc. Vannak nagyobb méretű cuccok amit nem szállít ki Mo.-ra pl kipufogó dobok, gumiabroncsok, lökhárító stb. Ügyfélszolgálat külföldi, az online chates google translate színvonalú, de magyar, a telefonos az angol.
Elég sokat rendeltem tőlük az utóbbi időben, eredetinek is tűnnek a motyók. Mondjuk a mai világban minden reprodukálható.
Pl kettőstömegű sachs szett 30-al volt olcsóbb mint lángautónál 40% kedvezménnyel.
Válasz ..MZ/X.. #4135. hozzászólásáraMár böngésztem az appon! Autót kiválasztva tényleg jól/könnyen használható!
Egyet rühelltem benne. Az egyik este kosárba pakolt alkatrészeket reggel akartam megrendelni, és 3rugóval drágábbat dobott ki. És utánvéttel nem küldenek, csak elölre u. vagy pay pall.
Minőségileg azt küldik amit rendelsz? Vagy csak a márkásabb dolgok alteregóját?