Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR408 FtUSD391.24 FtCHF431.97 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz ..MZ/X.. #4082. hozzászólásáraAkkor ennyit bírt. Mèg az első nyugvó èp lehete? Nem az a hàtha hiba? Bontott tengő csapàgyastol nincs? Aztán mehetne Mèg.
Válasz ..MZ/X.. #4082. hozzászólásáraAkkor ne is keresd a hibát. Ennyit bírt. Lehet az olajfuratbol indult a repedès. Mèg a legelső nyugvó èp e neme lòg? Bontott csapàgyastol nix? Aztàn mehet tovább.
Válasz .Richard. #4077. hozzászólásáraEz egy buta diesel, full mechanikus, hagyományos kuplunggal. Első gazdás, garancuán túl mi magunk szervizeltük, amit kellett megkapta. Igaz egész életében dolgozott. Határt, erdőt járt, platón cipelt, trailert húzott.
Ma borítom szét tovább. Csapágyak, minden a helyén, igaz az első nyugvót kicsit megnyalta. Olajnyomás is rendben volt.
Válasz jamo #4073. hozzászólására2 fog a törés miatt lett, terhelésváltásnál kottyant és kiszopódott, ennyit vándorolt oda-vissza.
Érdekes, hogy 1000-es fordulattól semmit nem lehetett érezni belőle. Szépen járt, fordulatot is vette, erő is volt.
A miérten agyalunk, ha anyaghiba lenne akkor az elmúlt 18 évben előjött volna. Meg ezen a részen a legkisebb a terhelés. Ha az 1-es henger csinálta akkor eltört volna a másik fele is, mert egy ideje így szaladt. Ékszíjaktól nem szabadna akkora terhelést kapnia, hogy törjön. Kb 100e km ezelőtt cseréltük a vezérlést, akkor semmi gond nem volt.
Ugyan ez a motor az L300-ban 700e-et futott egy hengerfejezést leszámítva komolyabb hiba nélkül mire elfogyott körülötte a bódé.
Válasz .Richard. #4071. hozzászólásáraEz gondolom az új kisköbcentis remegős kettőstömegű lendkerekes személyautóvackok problémája, egy haszongépjárműbe gondolom nem öntik.
Válasz jamo #4076. hozzászólásáraAz is lehet. Mikor pl.nix kettőst.lendkerèk cserèlve az előirt kmnèl'akkor az utolsònyugvòt kikeni'vagy törik. Ha a 2fog odavàg neki'èn a helyèben a lendkerèknèl törnèk. De a kollèga vètelkor nem cserèlt vezrlst? Az a nagyobb baj. Nem hinnèm 'hogy a jàràsàn a 2fogat èszrevenni. De a kèp alapjàn mièrt olyan szinű az egèsz?olyan mintha a csapàgy elfordul aztàn felmelegszik aztàn törik. Mèg az is lehetett ott. De màr lehet nem àllapithato meg mert összezagyvàlta a repedès az egèszet.
Válasz .Richard. #4075. hozzászólásárakét foggal arrébb lehet más rezgések ébrednek és az törné el. De akkor azt már észre kellett volna venni a használónak is valószínűleg.
Válasz ..MZ/X.. 2foggal arèbb milyen terhelèst kap a főtengely? Nem hinnèm'hog azèrt tört. De ha minden befolyàsol akkor egy feszes szìj is lefesziti. Lehet egszer valaki laràntotta kajakra . Aztàn ott hajlik. Csak tipp.
Válasz .Richard. #4071. hozzászólásáraEz öntött, és valami pulutyka bili anyag, vídiás karctű viszi mint a szél. A törési kép is inkább kenődös kinézetű mintsem acélos szürke öntvény.
Válasz ..MZ/X.. #4070. hozzászólásáraTipushiba. Nem egyet láttam már. Régen a 2.3asok mégjobban törték. De a 2,5ösöknél is előfordul. A kettő fog már lehet ennek a következménye? Ha két foggal odébb van a vezérlés akkor azt már álltalában észrevenni.
Válasz ..MZ/X.. #4070. hozzászólásáraállítólag régen a főtengelyeket úgy kovácsolták. Ezért tömörebb,jobb minőségű erősebb volt. Most úgy öntik. Szerintem ezért törik. Szó se róla, benzines annyira nem rázza szét magát.
Ez mitől lett?
Dzsímántos japán határjáró, koreai motorja ~250e km-el.
Az addig ok, hogy szokásos hiba a szíjtárcsa és a retesz kiszopódása ami elkerülhető. De mit kaphat az első hengernél amitől így elrottyan? Javára legyen írva, hogy azon kívül, hogy alapjáraton ki akart ugrani a helyéről, fordulaton szépen járt, könnyen indult, volt olajnyomás, ment, tette a dolgát. 2 foggal volt odébb csúszva a vezérlés.
Köszőnöm a sok seegitséget de marad a suzuki egy darabig most motor csere lesz szereztem bele mocit ocson 15 ezerbe ment 140 ezret a motor 1 gazdás csak oldala hátulja törtn igy a tulajtol átt vettem most egy 2-3 honapot birjon ki utána egy opel lesz dieseles kőszönőm a sok segitséget azért nem jo a dobozos meg a platos mert sok szor 5 ember vagy 3 mindig megy igy inkább kis auto nagy futo marad ez a megoldás sajnos nincs anyi fölös pénzem se hogy l200 ast vegyek meg hasonlot
Válasz mocsok14 #4046. hozzászólásáraKérlek szépen opel astra témában otthon vagyok
pláne a dieselekbe. Több mint 10 éve ezek a melós autóink, magam is javítgatom őket ezért nagyjából képben vagyok.
Igazi az volna ha találnál még valahol egy jó állapotú F astra karavant 1.7-es csakis ISUZU(!) diesel motorral ez a motor 82 lovat tud erősebb mint az utódja a G astra Y17DT isuzu motorja ami már csak 75 paci.
Mi mindkettővel futózunk, és a G astrán érzik a lóerőhiány ha meg van pakolva, míg az öreg F-es bírja.
Ha opelban gondolkodsz messziről kerüld a német GM dieseleket még akkor is ha (a G széria) esetében lóerőben többet tud.
Ja fogyasztás 5 liter, ha nyúzod valamivel több, de nem sokkal.
Tudok feltölteni motor fotókat, mert jó tudni, hogy is néz ki az isuzu motor. Ha további kérdésed van szívesen válaszolok, az F és G Isuzu diesel astrákkal van tapasztalat ismerem a tipushibáikat, hol rohad mit és hol érdemes rajtuk nézni stb...
Válasz mocsok14 #4046. hozzászólásáraBiztos hogy 250-et futott az a suzuki? Nem fordult még vagy 2-őt az órája. Ritka elnyűhetetlen, igénytelen jószág. Ha annyinál kinyiffant, elég rossz gazdája lehettél.
Válasz Bárány #4049. hozzászólásáraHaha nem vagyok pökhendi egyáltalán,a g astrát irtam ebből mi a bajod?
Renaultot nem irok mert nem szeretem.
Szerinted miért van akkora karom mint a combod?
Azért hogy leüssek ezt azt
Válasz mocsok14 #4050. hozzászólásáraSzerintem millió alatt erre olajkàlhàt ne is keress. Èn nem tenném. Nem gondolod, hogy ugyanerre a melóra hasonló benzines nem felel meg? Esetleg egy platós dízel kisteher? Nagyobb motor,erősebb,B vel vezethető legyen. Ha tovább ennyit kell cipelni akkor megérné..ha az rendbe van rakva,több szwmèlykocsit kibírna nem sokkal többèrt.
Válasz csoppika #4051. hozzászólásáraL200+4,5-ös trailer 11db 150-es gurigával simán szalad. De 120-as szenázsból is fent van a 9, igaz azzal már nem ficánkolnak a lovak.
Válasz .Richard. #4048. hozzászólásáraIgen a suzuki 1 tonnát huzot de csak 60-70 el lehetet menni nagyon jo uton vele mert rángata de igy is a csomagtartoba bent volt a kovács üllő
Meg 3x volt kuplongozva 1 tengelyes után futtot huzott 3 körbála hesstonost lucerna volt trakival rakták ra
Meg joszágot viitem vele sokat mert 3-3,5 méter hosszu 165-170 szélles kb és alap súlya a futonak az 300 kg hát meg a suzuki az nem volt kimélve utánfuto 12 db nagy anya birkákk aoutopályán 120 al hogy azért haladjünk is
Válasz kori01 #4041. hozzászólásáraNem vagy te rossz csávó, de az autók témakör valami olyan pökhendi stílust hoz elő belőled, hogy ha ezt élőben is így tolod (szerintem nem), akkor akár naponta többször is pofánvághatnak téged.
Másod auto ként kénne egy ilyen futkározos mellos auto
És ezt a 2 néztem inkáb diselest szeretnék és hát
Az opel astra g disel ezekről csak jott hallotam
De a renault thalia rol viszont semmit nem tudok ezt a 2 autot néztem
De ilyen 200-400 ezer közt kénne most egy auto valami kombi vagy sedán vagy ferdehátu de ez inkább nem anyira
Ami érdekel az a fogyasztás kb opelnál isuzu motoros vagy opel mocis mi a 2 autonak a gyengeje ilyenre gondoltam menyire birják a 1 tonnás vontatás jo ez ritka de mostanába elő fordul
Réggeben suzuki swift 1,3 mas volt erre a célra de az 250 ezernél felata mint kaszni mint motor annak végge és ennek a helyére kellene most egy másik
Vállaszokat előre is kőszőnőm
Válasz kori01 #4031. hozzászólásáraGondolkozzál már picit. Miért kel minden ami nem japó ledregradálni. Szerintem ezzel a forumozók nagyobbrészét (mivel valszeg a többségnek európai autója van) egyszerúen lehüjézed mert nem japán autót vettek. Elhisszük, hogy neked bejön a japán (én se utasítom el) de próbálájál már egy kicsit objektívebb és tényszerűbb lenni légyszives. Senki nem azért jár ide, hogy az értelmetlen, megfoghatatlan, légbőlkapott ócsárolásaidat olvassa. Amik rendszerint arra szorítkoznak, hogy amelyik autó nem japán az csak s..r lehet. Ha te ezt tényleg így gondolod akkor ezzel magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt. Hidd el más is konyít valamicsét az autókhoz nem csak te.
Válasz kori01 #4031. hozzászólásáraA számokhoz nem értek, te viszont az autókhoz igen, jó neked. Mi csak járunk vele, nem cserélgetjük, ha valami olyan szar, azt nem kell megvenni.
5885 hozzászólás
Válasz .Richard. #4084. hozzászólásáraEltűnt, most beadta mindkettőt.
Válasz ..MZ/X.. #4082. hozzászólásáraAkkor ennyit bírt. Mèg az első nyugvó èp lehete? Nem az a hàtha hiba? Bontott tengő csapàgyastol nincs? Aztán mehetne Mèg.
Válasz ..MZ/X.. #4082. hozzászólásáraAkkor ne is keresd a hibát. Ennyit bírt. Lehet az olajfuratbol indult a repedès. Mèg a legelső nyugvó èp e neme lòg? Bontott csapàgyastol nix? Aztàn mehet tovább.
Válasz .Richard. #4077. hozzászólásáraEz egy buta diesel, full mechanikus, hagyományos kuplunggal. Első gazdás, garancuán túl mi magunk szervizeltük, amit kellett megkapta. Igaz egész életében dolgozott. Határt, erdőt járt, platón cipelt, trailert húzott.
Ma borítom szét tovább. Csapágyak, minden a helyén, igaz az első nyugvót kicsit megnyalta. Olajnyomás is rendben volt.
Válasz jamo #4073. hozzászólására2 fog a törés miatt lett, terhelésváltásnál kottyant és kiszopódott, ennyit vándorolt oda-vissza.
Érdekes, hogy 1000-es fordulattól semmit nem lehetett érezni belőle. Szépen járt, fordulatot is vette, erő is volt.
A miérten agyalunk, ha anyaghiba lenne akkor az elmúlt 18 évben előjött volna. Meg ezen a részen a legkisebb a terhelés. Ha az 1-es henger csinálta akkor eltört volna a másik fele is, mert egy ideje így szaladt. Ékszíjaktól nem szabadna akkora terhelést kapnia, hogy törjön. Kb 100e km ezelőtt cseréltük a vezérlést, akkor semmi gond nem volt.
Ugyan ez a motor az L300-ban 700e-et futott egy hengerfejezést leszámítva komolyabb hiba nélkül mire elfogyott körülötte a bódé.
Válasz .Richard. #4077. hozzászólására1fog is észre lehet venni nem Hogy kettőt.
Válasz bandigh #4078. hozzászólásáraNem tudom. Önteni olcsòbb gondolom'akkor biztos ugy kèszül.
Válasz .Richard. #4071. hozzászólásáraEz gondolom az új kisköbcentis remegős kettőstömegű lendkerekes személyautóvackok problémája, egy haszongépjárműbe gondolom nem öntik.
Válasz jamo #4076. hozzászólásáraAz is lehet. Mikor pl.nix kettőst.lendkerèk cserèlve az előirt kmnèl'akkor az utolsònyugvòt kikeni'vagy törik. Ha a 2fog odavàg neki'èn a helyèben a lendkerèknèl törnèk. De a kollèga vètelkor nem cserèlt vezrlst? Az a nagyobb baj. Nem hinnèm 'hogy a jàràsàn a 2fogat èszrevenni. De a kèp alapjàn mièrt olyan szinű az egèsz?olyan mintha a csapàgy elfordul aztàn felmelegszik aztàn törik. Mèg az is lehetett ott. De màr lehet nem àllapithato meg mert összezagyvàlta a repedès az egèszet.
Válasz .Richard. #4075. hozzászólásárakét foggal arrébb lehet más rezgések ébrednek és az törné el. De akkor azt már észre kellett volna venni a használónak is valószínűleg.
Válasz ..MZ/X.. 2foggal arèbb milyen terhelèst kap a főtengely? Nem hinnèm'hog azèrt tört. De ha minden befolyàsol akkor egy feszes szìj is lefesziti. Lehet egszer valaki laràntotta kajakra . Aztàn ott hajlik. Csak tipp.
Válasz .Richard. #4071. hozzászólásáraEz öntött, és valami pulutyka bili anyag, vídiás karctű viszi mint a szél. A törési kép is inkább kenődös kinézetű mintsem acélos szürke öntvény.
Válasz ..MZ/X.. #4070. hozzászólásáraTipushiba. Nem egyet láttam már. Régen a 2.3asok mégjobban törték. De a 2,5ösöknél is előfordul. A kettő fog már lehet ennek a következménye? Ha két foggal odébb van a vezérlés akkor azt már álltalában észrevenni.
Válasz ..MZ/X.. #4070. hozzászólásáraA kettő fog.
Válasz ..MZ/X.. #4070. hozzászólásáraállítólag régen a főtengelyeket úgy kovácsolták. Ezért tömörebb,jobb minőségű erősebb volt. Most úgy öntik. Szerintem ezért törik. Szó se róla, benzines annyira nem rázza szét magát.
Ez mitől lett?
Dzsímántos japán határjáró, koreai motorja ~250e km-el.
Az addig ok, hogy szokásos hiba a szíjtárcsa és a retesz kiszopódása ami elkerülhető. De mit kaphat az első hengernél amitől így elrottyan? Javára legyen írva, hogy azon kívül, hogy alapjáraton ki akart ugrani a helyéről, fordulaton szépen járt, könnyen indult, volt olajnyomás, ment, tette a dolgát. 2 foggal volt odébb csúszva a vezérlés.
Válasz mocsok14 #4067. hozzászólásáraCsak gumistól vedd szerintem.
Válasz mocsok14 #4067. hozzászólásáraNeten rengeteg oldal foglalkozik ezzel érdemes rászánni pár órát és átnyálazni
Ki honnan szokta rendelni vagy venni a gumikat és ár értékbe melyikek a jok
Köszőnöm a sok seegitséget de marad a suzuki egy darabig most motor csere lesz szereztem bele mocit ocson 15 ezerbe ment 140 ezret a motor 1 gazdás csak oldala hátulja törtn igy a tulajtol átt vettem most egy 2-3 honapot birjon ki utána egy opel lesz dieseles kőszönőm a sok segitséget azért nem jo a dobozos meg a platos mert sok szor 5 ember vagy 3 mindig megy igy inkább kis auto nagy futo marad ez a megoldás sajnos nincs anyi fölös pénzem se hogy l200 ast vegyek meg hasonlot
"paraszti harci szekerek!"
Válasz atisgyulai #4060. hozzászólásáraHa 3 hesston lucernabálával szaladgált, még jó h ennyit elment..
Válasz mocsok14 #4046. hozzászólásáraKérlek szépen opel astra témában otthon vagyok
pláne a dieselekbe. Több mint 10 éve ezek a melós autóink, magam is javítgatom őket ezért nagyjából képben vagyok.
Igazi az volna ha találnál még valahol egy jó állapotú F astra karavant 1.7-es csakis ISUZU(!) diesel motorral ez a motor 82 lovat tud erősebb mint az utódja a G astra Y17DT isuzu motorja ami már csak 75 paci.
Mi mindkettővel futózunk, és a G astrán érzik a lóerőhiány ha meg van pakolva, míg az öreg F-es bírja.
Ha opelban gondolkodsz messziről kerüld a német GM dieseleket még akkor is ha (a G széria) esetében lóerőben többet tud.
Ja fogyasztás 5 liter, ha nyúzod valamivel több, de nem sokkal.
Tudok feltölteni motor fotókat, mert jó tudni, hogy is néz ki az isuzu motor. Ha további kérdésed van szívesen válaszolok, az F és G Isuzu diesel astrákkal van tapasztalat ismerem a tipushibáikat, hol rohad mit és hol érdemes rajtuk nézni stb...
Válasz kori01 #4061. hozzászólásáraVagy csak kerek évfordulókkor cseréltek olajat...
Válasz atisgyulai #4060. hozzászólásáraKb duplája is lehetett
Válasz mocsok14 #4046. hozzászólásáraBiztos hogy 250-et futott az a suzuki? Nem fordult még vagy 2-őt az órája. Ritka elnyűhetetlen, igénytelen jószág. Ha annyinál kinyiffant, elég rossz gazdája lehettél.
Válasz kori01 #4055. hozzászólásáraHaha, max. hosszában!
Válasz .Richard. #4057. hozzászólásáraÉn kukkoló vagyok
Válasz kori01 #4055. hozzászólásáraMitől vagytok ennyire tisztàban egymàs testrèszeivel?
Válasz ..MZ/X.. #4052. hozzászólására
Válasz Bárány #4049. hozzászólásáraHaha nem vagyok pökhendi egyáltalán,a g astrát irtam ebből mi a bajod?
Renaultot nem irok mert nem szeretem.
Szerinted miért van akkora karom mint a combod?
Azért hogy leüssek ezt azt
Válasz mocsok14 #4050. hozzászólásáraSzerintem millió alatt erre olajkàlhàt ne is keress. Èn nem tenném. Nem gondolod, hogy ugyanerre a melóra hasonló benzines nem felel meg? Esetleg egy platós dízel kisteher? Nagyobb motor,erősebb,B vel vezethető legyen. Ha tovább ennyit kell cipelni akkor megérné..ha az rendbe van rakva,több szwmèlykocsit kibírna nem sokkal többèrt.
Válasz mocsok14 #4046. hozzászólásáraha 1 tonnát akarsz rángatni nagyobbat kell nézni mint a Thalia.
Válasz csoppika #4051. hozzászólásáraL200+4,5-ös trailer 11db 150-es gurigával simán szalad. De 120-as szenázsból is fent van a 9, igaz azzal már nem ficánkolnak a lovak.
Válasz mocsok14 #4050. hozzászólásáraÉn a 4 méteres 1100kg-os futómmal se viszek 3 bálát......Jó hát nem is akarom a dolgaim 2 évente kicserélni...
Válasz .Richard. #4048. hozzászólásáraIgen a suzuki 1 tonnát huzot de csak 60-70 el lehetet menni nagyon jo uton vele mert rángata de igy is a csomagtartoba bent volt a kovács üllő
Meg 3x volt kuplongozva 1 tengelyes után futtot huzott 3 körbála hesstonost lucerna volt trakival rakták ra
Meg joszágot viitem vele sokat mert 3-3,5 méter hosszu 165-170 szélles kb és alap súlya a futonak az 300 kg hát meg a suzuki az nem volt kimélve utánfuto 12 db nagy anya birkákk aoutopályán 120 al hogy azért haladjünk is
Válasz kori01 #4041. hozzászólásáraNem vagy te rossz csávó, de az autók témakör valami olyan pökhendi stílust hoz elő belőled, hogy ha ezt élőben is így tolod (szerintem nem), akkor akár naponta többször is pofánvághatnak téged.
Válasz mocsok14 #4046. hozzászólására200-400ezerért? Annyiért benzinesben még jó lehet. Milyen dízel jó annyiért? suzuki egy tonnát huzott?
Válasz mocsok14 #4046. hozzászólásáraEgyiket sem szeretem de a g astra 1.7diesel isuzu a jobbik.
Másod auto ként kénne egy ilyen futkározos mellos auto
És ezt a 2 néztem inkáb diselest szeretnék és hát
Az opel astra g disel ezekről csak jott hallotam
De a renault thalia rol viszont semmit nem tudok ezt a 2 autot néztem
De ilyen 200-400 ezer közt kénne most egy auto valami kombi vagy sedán vagy ferdehátu de ez inkább nem anyira
Ami érdekel az a fogyasztás kb opelnál isuzu motoros vagy opel mocis mi a 2 autonak a gyengeje ilyenre gondoltam menyire birják a 1 tonnás vontatás jo ez ritka de mostanába elő fordul
Réggeben suzuki swift 1,3 mas volt erre a célra de az 250 ezernél felata mint kaszni mint motor annak végge és ennek a helyére kellene most egy másik
Vállaszokat előre is kőszőnőm
Passat kombi 2015-től és Peugeot 508 kombi 2015-től jót és rosszat?Csak diesel.
Válasz mocsok14 #4042. hozzászólásárathalia 1.5 dci-vel van.mi a probléma? mert ritka jó autók,fájó szívvel váltam meg tőle.
Válasz mocsok14 #4042. hozzászólásáraOpel astra G karavannal van, meg a régebbi F astrával is.
Renault-val nincs.
Mi érdekel?
Valakinek van tapasztalata renault thalia 1,5 dci vel
Vagy opel astra g 1,6 vagy a disel esekel
Válasz jamo #4039. hozzászólásáraNem azt irtam hogy csak ez lehet jó de ha nem tetszik ne olvasd.
Válasz bandigh #4038. hozzászólásáraNeked mondhatnám ne vegyél szart. Cserélgettem mert egy év alatt 50ezret teszek bele.
Válasz kori01 #4031. hozzászólásáraGondolkozzál már picit. Miért kel minden ami nem japó ledregradálni. Szerintem ezzel a forumozók nagyobbrészét (mivel valszeg a többségnek európai autója van) egyszerúen lehüjézed mert nem japán autót vettek. Elhisszük, hogy neked bejön a japán (én se utasítom el) de próbálájál már egy kicsit objektívebb és tényszerűbb lenni légyszives. Senki nem azért jár ide, hogy az értelmetlen, megfoghatatlan, légbőlkapott ócsárolásaidat olvassa. Amik rendszerint arra szorítkoznak, hogy amelyik autó nem japán az csak s..r lehet. Ha te ezt tényleg így gondolod akkor ezzel magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt. Hidd el más is konyít valamicsét az autókhoz nem csak te.
Válasz kori01 #4031. hozzászólásáraA számokhoz nem értek, te viszont az autókhoz igen, jó neked. Mi csak járunk vele, nem cserélgetjük, ha valami olyan szar, azt nem kell megvenni.
Válasz Bárány #4036. hozzászólásáraOk nem akarok én se balhét lecsuknak itt minket stb
Válasz kori01 #4035. hozzászólásáraJól van, jól van! Ilyen hülyeségeken nem akarok ám veszekedést!
(Arra majd keresünk valami komolyabb okot.)