Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR407.83 FtUSD391.39 FtCHF431.41 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz szanberg #3715. hozzászólásáral200 187km/h-ra van lekorlátozva.Menne még kényelmesen de ott már nagyon instabil.140-150-nél még biztonságban érzi magát az ember.
Válasz Tomi81 #3731. hozzászólásáraIgen a régieknél minden további nélkül le lehet dugózni és kész. Ezt is le akarom vakolni mert irtó pocsék a motor belseje (egyáltalán minek a légszűrő ha megetetik a motort a saját piszkával?), csal még előtte lesz egy műszaki.
Ez már tele van elektronikával, majd meglátom mit művel ha levakolom az EGR-t, jó volna megúszni egy sima hiba üzenettel.
Bár ki tudja, lehet nem szól bele az elektronika mert ez még vákumos nem elektromos vezérlésű EGR szelep.
Válasz Tomi81 #3728. hozzászólásáraEgr-t nem lehet levakolni?
Én a Jeepét a múltkor vagy másfél óráig takarítottam gázolajjal meg féktisztítóval. Kapott utána egy csinos lezárólemezt, jobban is megy azóta.
Válasz rigás #3726. hozzászólásáraTrisó.
Az egyik ismerősömnek a kombájn motor járt így. Neki is mondtak mindent. Két reggel felöntöttük trisós vizzel, aratás, este leengedtük, második este már tiszta víz jött le.
Túl sokat ne tegyél bele. Mtzbe is kétszerre szoktuk beletenni az egy zsacskóval.
Mielőtt beleöntöd meleg vízben old fel egy vödörben.
Válasz tuto1 #3725. hozzászólásáraIsmerős a helyzet. Csináltunk két rámpát hogy normálisan ki lehessen mosni a platót, meg az első felfüggesztésből a sarat.
Sziasztok!
Lentebb már Írtam, küzdök egy isuzu motoros G astrával
Fő baja az volt , hogy olajozta a vizet nem kicsit bajokat megszüntettem, csak most már valahogy ki kéne mosni az olajat a víztérből.
Olvastam a neten mindenféle csodaszerekről, de volt aki az egyszerű trisóra esküdött megy olyan is aki szerint a spuri adalék a tuti, ami ugye nem épp hűtővízhez lett kitalálva.
Szerintetek ezt a mocskot mivel tudom hatásosan kimosni anélkül, hogy bármit is tönkretenne a hűtő/fűtő rendszerben?
A baj okozói. Olajhűtő jó, hengerfejben meg reménykedem...
EGR szelep és a légbeömlő is megérett egy tisztításra az előbbi cserére is csak piszok drága ez a vacak motorrongáló.
Válasz Dns8 #3723. hozzászólásáraJó az sokmindenre tényleg, csak ha mindenre (is) használod akkor el kell fogadnod a tényt, hogy 2 éves korában lesz rajta elégsok csúnya seb. Fényezés, horpadás, fityegő sárvédő és társai, szóval ezt kell mérlegelni h belefér e.
Aki csak főúton jár vele, ismerek párat, na annak 5 évesen is karcmentes, csak éppen nem volt kihasználva az autó. Aki mondjuk árúért jár utánfutóval, az még talán kihasználja, a vontatás miatt, de ezt egy sima “hobbiterepjáró” is tudja.
Válasz szanberg #3719. hozzászólásáraA most kifutó x5 nagyon jó autó itt annyi van mint csillag az égen és senki se panaszkodik.Bárkit kérdeztem újra megvenné.Az áraik rendesen beesve mert ugye itt az új modell na meg az x7. A V6 Xklássze kicsit túlárazva akkor inkább V6 Amarok.Új lendcrúz árán új X5 van és nem 1 kategória a kettő ami drága a lendcrúzba azt úgyse használod soha autópályán meg vicc. Szóval olcsó pikap ganyét hordani meg vadászni arcoskodni meg x5 M50d
Válasz kori01 #3720. hozzászólásáraHiluxból már csak 2,4-es motorral van, Landcruiser meg nem tgk, de szerintem az is már csak 2,8 ha jól rémlik, majd megkérdezem, most vett itt egyik állatorvos egy újat belőle. Amúgy szép jószág.
Válasz bandigh #3718. hozzászólásáraAkkor lenne jó, ha lehetne tgk-nak vizsgáztatni, úgyis szokott bennük lenni amolyan rács féle, a farába meg egy köböstartály beférne alapterületre, szóval szerintem tgk is lehetne
Válasz szanberg #3711. hozzászólásáraMi lesz a funkciója neki? Mert egy 15 gurigás kocsival ha ki kéne menni a szóróra egy disznóért és egy gally végighúzná az oldalàt, tuti elmorzsolnék egy könnycseppet. Vagy ha tavaszi traktorelakadásnál egy kiszőrösödött drótkötél letesztelé a farrész fényezését.
Meglehet h egy 4 éves D-max meg egy 5 éves X5 ugyanennyiből kijönne és célgép lenne mindkettő.
Válasz decsi #3713. hozzászólásáraa kis motorosat 160körül meghajtottam, elég jól szaladt, nem olyan volt mint egy 10éves pickupban ülni. Inkább egy kis szélzaj ami játszik...
Persze jobb lenne egy XC90 vagy X5 de azok nem tgk-k azt nem egyszerű elszámolni...
Válasz szanberg #3710. hozzászólására5 ből 3 megoldva ,sőt uj turbót(közepet) is kapott,hardin és ékszíjtárcsán semmi gond nem látszik még ugyanennyit kibír
Válasz kori01 #3709. hozzászólásáraBiztosan jó lesz a V6-os, Mercikben az a motor nagyon fínom teknika és igazán jól megy, akkor ebben is fog szakítani. Egyébként próbáltam az X-et egy évvel ezelőtt, sőt még egy kicsivel hamarabb, akkor jött ki. Pickupok közül szerintem a leg személyautósabb, valamiben másabb mint a navara hiába egyazon alapokra épül. Érezni, hogy magasabb autó de gyorsan könnyedén különösebb billegés nélkül lehet vele cirkálni, kicsit még meglepően feszesnek is éreztem kanyarokban és nem úgy mint a régi laprúgósakat, hogy elpattog a fara neki rossz úton, hanem amolyan sportosan.
Válasz kori01 #3705. hozzászólásáraHát ha meg tudom venni akkor csakis a V6-os Merci motorral 7gangos merci váltóval. Jövőre ha valamennyire sikerül az esztendő beruházok mint tgk, idén már megoldottam a kérdést, tudok áttolni majd akkorra...
Egyébként a 2,3-as motor sem rossz, az van a Ranault Masterekben is, nagyon sok km-et elfutnak, nincsen velük gond, bevállt dolgok, csak annyival drágább ez az X, hogy ha már vevődik akkor legyen benne valami tényleg mercis, egyébként meg a navarrát kell 4 millával olcsóbban megvenni a kis motorral...
Válasz Maszek Zs #3671. hozzászólásáraHa vezérműékszíj csere után jelentkezett akkor először szánd rá az időt,és forgasd át a motort annyiszor hogy mindegyik jel a helyére kerüljön.Ha szerencsés vagy akkor nem kell 360 X.Az autó hangja meleg motornál nem változott,nem lett lágyabb csendesebb ??
Válasz szanberg #3695. hozzászólásáraEzek az alapítványok a pénz 10-20 százalákát juttatják el a rászorulóknak,mert van működési költségük (nem is kevés)de ha a 8-10 köb fát ,10-15 tálca süteményt kiosztjuk ott nincs működési költség,nálunk alapeset pénzt sosem adunk,de bármi szóba jöhet,a pénz utját sose lehet nyomonkövetni
Válasz kori01 #3697. hozzászólásáraHa megnyomatja a hengert kompresszorral, az nem kompresszió végnyomás mérés. Ugyanis ezt írta a kolléga.
Van ilyen mérés, henger légveszteség mérésnek hívják (vagy nyomásveszteség). De nem szerencsés a kompresszort direktbe rákötni a hengerre. Van hozzá egy egyszerű műszer.
A kompresszió végnyomás=sűrítési végnyomás.
A kompresszió arány vagy sűrítési arány, az van arányszámmal megadva (a nevében is benne van).
Válasz Claastra. #3681. hozzászólásáraEz nem is kérdés Gáborom, most nem írom le mit hová mennyit miért, maradjunk annyiban kiteszünk magunkért rendesen és ez így van jól.
Ezt csak azért írtam mert 250Ft-ot mindenki megtehet és a mindenki az nagyon nagy szorzó lenne!
Válasz ..MZ/X.. #3685. hozzászólásáraKössz!
Jó az ötlet, csak 1-2 hengertől éphogy kifordult a gyertya az adagolótol. Nem férek talán oda de majd karácsony után meglátjuk. Amúgy olvastam a neten erről a megoldásrol.
Válasz Maszek Zs #3671. hozzászólására"Ahogy ketyegett a motor gondoltam meg lazítom a nyomó csövet változik a hangja akkor ott a hiba." Ez csak elírás vagy fordítva ülsz a lovon?
Válasz Maszek Zs #3684. hozzászólásáraHelyes plusz amikor kiszeded a porlasztót cserélj tűzkarikát ami alatta van,mindegyiket szinte a hengerfejből kell kipiszkálni.alatta meg tisztítsd ki.
5885 hozzászólás
Válasz rigás #3733. hozzászólására1,7dti, 75 lovas az isuzu dízel?
Válasz szanberg #3715. hozzászólásáral200 187km/h-ra van lekorlátozva.Menne még kényelmesen de ott már nagyon instabil.140-150-nél még biztonságban érzi magát az ember.
Válasz Tomi81 #3731. hozzászólásáraIgen a régieknél minden további nélkül le lehet dugózni és kész. Ezt is le akarom vakolni mert irtó pocsék a motor belseje (egyáltalán minek a légszűrő ha megetetik a motort a saját piszkával?), csal még előtte lesz egy műszaki.
Ez már tele van elektronikával, majd meglátom mit művel ha levakolom az EGR-t, jó volna megúszni egy sima hiba üzenettel.
Bár ki tudja, lehet nem szól bele az elektronika mert ez még vákumos nem elektromos vezérlésű EGR szelep.
Válasz Tomi81 #3728. hozzászólásáraKöszönöm ezt akartam tudni!
Válasz csferri #3730. hozzászólásáraA régieknél aminek nincs motorvezérlése -sima adagolós motorok-, csak egy vákumcső megy az egr-re ott le lehet.
Válasz Tomi81 #3729. hozzászólásáraHa le van vakolva nem kell a motorvezérlést is mókolni laptoppal? Vagy ez tipusfüggő?
Válasz Tomi81 #3728. hozzászólásáraEgr-t nem lehet levakolni?
Én a Jeepét a múltkor vagy másfél óráig takarítottam gázolajjal meg féktisztítóval. Kapott utána egy csinos lezárólemezt, jobban is megy azóta.
Válasz rigás #3726. hozzászólásáraTrisó.
Az egyik ismerősömnek a kombájn motor járt így. Neki is mondtak mindent. Két reggel felöntöttük trisós vizzel, aratás, este leengedtük, második este már tiszta víz jött le.
Túl sokat ne tegyél bele. Mtzbe is kétszerre szoktuk beletenni az egy zsacskóval.
Mielőtt beleöntöd meleg vízben old fel egy vödörben.
Válasz tuto1 #3725. hozzászólásáraIsmerős a helyzet. Csináltunk két rámpát hogy normálisan ki lehessen mosni a platót, meg az első felfüggesztésből a sarat.
Sziasztok!
Lentebb már Írtam, küzdök egy isuzu motoros G astrával
Fő baja az volt , hogy olajozta a vizet nem kicsit bajokat megszüntettem, csak most már valahogy ki kéne mosni az olajat a víztérből.
Olvastam a neten mindenféle csodaszerekről, de volt aki az egyszerű trisóra esküdött megy olyan is aki szerint a spuri adalék a tuti, ami ugye nem épp hűtővízhez lett kitalálva.
Szerintetek ezt a mocskot mivel tudom hatásosan kimosni anélkül, hogy bármit is tönkretenne a hűtő/fűtő rendszerben?
A baj okozói. Olajhűtő jó, hengerfejben meg reménykedem...
EGR szelep és a légbeömlő is megérett egy tisztításra az előbbi cserére is csak piszok drága ez a vacak motorrongáló.
Válasz bandigh #3716. hozzászólására2 hetesen, 500 km-rel be kellett hozni 6 disznót.
Válasz Dns8 #3723. hozzászólásáraJó az sokmindenre tényleg, csak ha mindenre (is) használod akkor el kell fogadnod a tényt, hogy 2 éves korában lesz rajta elégsok csúnya seb. Fényezés, horpadás, fityegő sárvédő és társai, szóval ezt kell mérlegelni h belefér e.
Aki csak főúton jár vele, ismerek párat, na annak 5 évesen is karcmentes, csak éppen nem volt kihasználva az autó. Aki mondjuk árúért jár utánfutóval, az még talán kihasználja, a vontatás miatt, de ezt egy sima “hobbiterepjáró” is tudja.
Válasz Dns8 #3722. hozzászólásáraAmi mindenre jó(pikap)az semmire se jó igazán
Válasz szanberg #3719. hozzászólásáraA most kifutó x5 nagyon jó autó itt annyi van mint csillag az égen és senki se panaszkodik.Bárkit kérdeztem újra megvenné.Az áraik rendesen beesve mert ugye itt az új modell na meg az x7. A V6 Xklássze kicsit túlárazva akkor inkább V6 Amarok.Új lendcrúz árán új X5 van és nem 1 kategória a kettő ami drága a lendcrúzba azt úgyse használod soha autópályán meg vicc. Szóval olcsó pikap ganyét hordani meg vadászni arcoskodni meg x5 M50d
Válasz kori01 #3720. hozzászólásáraHiluxból már csak 2,4-es motorral van, Landcruiser meg nem tgk, de szerintem az is már csak 2,8 ha jól rémlik, majd megkérdezem, most vett itt egyik állatorvos egy újat belőle. Amúgy szép jószág.
Válasz szanberg #3717. hozzászólásáraNa a v6 azok jók .
Válaszd azzal a motorral.
Hilux vagy landcruiser 3.0d?
Válasz bandigh #3718. hozzászólásáraAkkor lenne jó, ha lehetne tgk-nak vizsgáztatni, úgyis szokott bennük lenni amolyan rács féle, a farába meg egy köböstartály beférne alapterületre, szóval szerintem tgk is lehetne
Válasz szanberg #3717. hozzászólásáraEzzel nem vitázom! bár 13 végén már volt új pofájú
Válasz bandigh #3716. hozzászólásáraMert az 5 éves X5 nem annyira jól néz ki, a 4 évesek már igen!
Válasz szanberg #3711. hozzászólásáraMi lesz a funkciója neki? Mert egy 15 gurigás kocsival ha ki kéne menni a szóróra egy disznóért és egy gally végighúzná az oldalàt, tuti elmorzsolnék egy könnycseppet. Vagy ha tavaszi traktorelakadásnál egy kiszőrösödött drótkötél letesztelé a farrész fényezését.
Meglehet h egy 4 éves D-max meg egy 5 éves X5 ugyanennyiből kijönne és célgép lenne mindkettő.
Válasz decsi #3713. hozzászólásáraa kis motorosat 160körül meghajtottam, elég jól szaladt, nem olyan volt mint egy 10éves pickupban ülni. Inkább egy kis szélzaj ami játszik...
Persze jobb lenne egy XC90 vagy X5 de azok nem tgk-k azt nem egyszerű elszámolni...
Válasz szanberg #3710. hozzászólására5 ből 3 megoldva ,sőt uj turbót(közepet) is kapott,hardin és ékszíjtárcsán semmi gond nem látszik még ugyanennyit kibír
Válasz szanberg #3712. hozzászólásáraStabil lehet 200 környékén...
Válasz kori01 #3709. hozzászólásáraBiztosan jó lesz a V6-os, Mercikben az a motor nagyon fínom teknika és igazán jól megy, akkor ebben is fog szakítani. Egyébként próbáltam az X-et egy évvel ezelőtt, sőt még egy kicsivel hamarabb, akkor jött ki. Pickupok közül szerintem a leg személyautósabb, valamiben másabb mint a navara hiába egyazon alapokra épül. Érezni, hogy magasabb autó de gyorsan könnyedén különösebb billegés nélkül lehet vele cirkálni, kicsit még meglepően feszesnek is éreztem kanyarokban és nem úgy mint a régi laprúgósakat, hogy elpattog a fara neki rossz úton, hanem amolyan sportosan.
Válasz Claastra. #3707. hozzászólásáraMi volt a nagyszervíz rajta?
Szívó torok kicserélve, kipufogó leömlő sor szintén, főtengely szíjtárcsa csere, kardánnál hardi tárcsa csere, automata váltó olaj csere?
Mert ha ezeket megcsináltátok akkor nyugodtan megvehető az autó, csak akkor kuuva drága lesz
Válasz szanberg #3708. hozzászólásáraIsmerősnek van v6os
Megkérdezem mi merre
Inkább mont a renó.
Válasz kori01 #3705. hozzászólásáraHát ha meg tudom venni akkor csakis a V6-os Merci motorral 7gangos merci váltóval. Jövőre ha valamennyire sikerül az esztendő beruházok mint tgk, idén már megoldottam a kérdést, tudok áttolni majd akkorra...
Egyébként a 2,3-as motor sem rossz, az van a Ranault Masterekben is, nagyon sok km-et elfutnak, nincsen velük gond, bevállt dolgok, csak annyival drágább ez az X, hogy ha már vevődik akkor legyen benne valami tényleg mercis, egyébként meg a navarrát kell 4 millával olcsóbban megvenni a kis motorral...
Ha valakit érdekel van egy fölös 2006-os 530 d E61-ünk,245e km-rel nagyszervíz után
Válasz szanberg #3704. hozzászólásáraIgen
Válasz szanberg #3704. hozzászólásáraMilyen motorral szeretnéd?
X mercit vett e már valaki?
Válasz mtz1221 #3701. hozzászólásáraMár az megvolt
Jelen van azt írta.
Válasz Tomszi #3699. hozzászólásáraNagyomból tudom miről beszélsz nem kell osztani.de a kompresszorról lemaradtam.
Válasz Maszek Zs #3671. hozzászólásáraHa vezérműékszíj csere után jelentkezett akkor először szánd rá az időt,és forgasd át a motort annyiszor hogy mindegyik jel a helyére kerüljön.Ha szerencsés vagy akkor nem kell 360 X.Az autó hangja meleg motornál nem változott,nem lett lágyabb csendesebb ??
Válasz szanberg #3695. hozzászólásáraEzek az alapítványok a pénz 10-20 százalákát juttatják el a rászorulóknak,mert van működési költségük (nem is kevés)de ha a 8-10 köb fát ,10-15 tálca süteményt kiosztjuk ott nincs működési költség,nálunk alapeset pénzt sosem adunk,de bármi szóba jöhet,a pénz utját sose lehet nyomonkövetni
Válasz kori01 #3697. hozzászólásáraHa megnyomatja a hengert kompresszorral, az nem kompresszió végnyomás mérés. Ugyanis ezt írta a kolléga.
Van ilyen mérés, henger légveszteség mérésnek hívják (vagy nyomásveszteség). De nem szerencsés a kompresszort direktbe rákötni a hengerre. Van hozzá egy egyszerű műszer.
A kompresszió végnyomás=sűrítési végnyomás.
A kompresszió arány vagy sűrítési arány, az van arányszámmal megadva (a nevében is benne van).
Válasz kori01 #3697. hozzászólásáraNem vérnyomás hanem végnyomás akart lenni
Válasz Tomszi #3696. hozzászólásáraKompresszió mérésrőlt beszéltünk az pedig kompresszió vérnyomás a sűrítési az más.az arányokban van megadva.
Válasz kori01 #3686. hozzászólásáraNem végnyomas mérésről írt a kolléga.
Válasz Claastra. #3681. hozzászólásáraEz nem is kérdés Gáborom, most nem írom le mit hová mennyit miért, maradjunk annyiban kiteszünk magunkért rendesen és ez így van jól.
Ezt csak azért írtam mert 250Ft-ot mindenki megtehet és a mindenki az nagyon nagy szorzó lenne!
Válasz Maszek Zs #3692. hozzászólására
Válasz jamo #3688. hozzászólásáraMiért mi van vele.
Válasz kori01 #3687. hozzászólásáraÜnnepek után lessz valami. Eddig valahogy ment ezt akicsit kibírja. Kössz neked is.
Válasz ..MZ/X.. #3685. hozzászólásáraKössz!
Jó az ötlet, csak 1-2 hengertől éphogy kifordult a gyertya az adagolótol. Nem férek talán oda de majd karácsony után meglátjuk. Amúgy olvastam a neten erről a megoldásrol.
Válasz ..MZ/X.. #3662. hozzászólásáraSzerbusz uram!
Nem bántja a szemét???
Válasz jamo #3688. hozzászólásáraIgen ha szarul megy és nem változik lett volna gondolom.
Válasz Maszek Zs #3671. hozzászólására"Ahogy ketyegett a motor gondoltam meg lazítom a nyomó csövet változik a hangja akkor ott a hiba." Ez csak elírás vagy fordítva ülsz a lovon?
Válasz Maszek Zs #3684. hozzászólásáraHelyes plusz amikor kiszeded a porlasztót cserélj tűzkarikát ami alatta van,mindegyiket szinte a hengerfejből kell kipiszkálni.alatta meg tisztítsd ki.
Válasz ..MZ/X.. #3685. hozzászólásáraNe bonyolítsd túl neki amúgy sem tud keréknyomásmérő mérni pl 30bár végnyomást.