Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz broll79 #3517. hozzászólásáraEzek közül messze veri mindet az i40 vén.az audi a4 ugyanaz mint a passat futómű ugyanaz. Most viszek vizsgára egy a4 et,érdekes
Válasz Sk Laci #3558. hozzászólásáraPersze majd az 500 milliós eu menti meg a földet a felmelegedéstől, ezt csak idióták gondolhatják mint az eu vezérkarának a nagy része! Sok balfasz lefizetett szemétláda régi tagországok vezetői!!
Válasz szanberg #3555. hozzászólásárabocsi a félévest 60%-os áron nem németben hanem itthon vettem, audi cégvezetői autó volt fél évet vagy max 30e km-t tehetnek bele ,a mienkbe 13e km volt és 10,5 miskás ár helyett 6,4.ért megvehettük
Válasz *** HM *** #3556. hozzászólásáraAttól függ mire használod.
Ha melóra kell akkor nekünk pl az öreg, full mechanikus, 100 lovas L200 megteszi. 3,5 tonnára rakott futóval is eljut a-ból b-be, egyszerűen, olcsón.
Ha meg cerkát hegyezni kell és a lóvé nem számít akkor nincs az a szám ami elég lenne.
Agromókus meg járjon vmi kicsivel pl jimny, niva meg hasonlók...
Válasz .Richard. #3557. hozzászólásáraSzlovákiában már májustól ráálltak a diesel motorokra az egyes müszaki központok felszerelése szerint, de az év végéig mindegyiknek fel kell lenie szerelve a legkomolyab "cseszető" müszerekel.
Válasz Sk Laci #3553. hozzászólásáraNémetben most a dízel kiszorítás miatt nagyot estek ezek árai, kicsit erős a fél évesen 60%-os ár de 4éves 80ezret futott komolyabb kategóriás autót harmad áron kapsz az újhoz képest, az azért nem rossz...
Válasz szanberg #3550. hozzászólásáraBánat tudja, rákos a masina az biztos. Sokat szívtunk vele.
Ezt a szívókosár dugulást több helyről hallom fordból is meg PSA-ból is. Gyári előírás szerint állítólag minden második olajcserénél le kellene pattintani az olajteknőt.
Válasz ..MZ/X.. #3548. hozzászólásáraElhiszem és nem értem, mind a saját mind az ismerősi körben nagyon beváltak. Miénk V40 2013-as 114 lovas 1,6 Tdci motorral, 240 ezerrel egy csavart sem kellett rajta megmoccantani, valószínűleg bedolgozós szombaton készült a tiétek
Válasz szanberg #3516. hozzászólásáraMondjuk 1.6 110 lovas tdci foka nekünk nem lett bejövős. Új, szalonból kihozott, normálisan használva, 10e-nél olajcsere, amit kellett megkapott. Most 260e km van benne és pár napja lapátoltunk bele egy új motort, de csak azért mert friss műszakis, jövőre érzékeny búcsút veszünk egymástól. Eddig generátort kellett cserélni 2x, szervo szivattyút 1x, főtengely ékszíjtárcsát 3x, egr szelepet 1x, 140e környékén turbót, két porlasztót 220e-nél. Garanciában anno a szerviz minden műanyag levegő csövet cserélt mert folyamatosan telehányta olajjal a motorteret. Végül mi álltunk neki, egy fém cső volt elrepedve. Gariban cserélték még a műszerfalat is. Tempomat randomra kikapcsol 3 éves kora óta. Olajszivattyú szívókosara telement trutymóval, autópályán 120-as tempónál két pillanat alatt beállt mint a gerely, KO lett a motor. Következő jó buli a DPF meg a kettős tömegű, de ezeket már az új vállalkozó kedvű gazdira bízzuk.
Előtte gömbölyű 1.6 benzines fóka volt. Szintén újonnan vett, 380e km-el ment el. Jóformán izzó cserén kívül nem kellett hozzányúlni, csak tankolni.
Rangerrel is cumi volt, vezérmű lánc szakadás miatt. Többet nagy valószínűséggel nem jön ford az udvarba.
Válasz Dns8 #3545. hozzászólásáraCégnél hajtottam sok hiluxot, de megutaltam, kis motor se szimpi mert sokat utanfutozok oda kell a több térfogat, nem szerettem a hiluxot, mindig nyomni kellett a gázt Nissan alapjáraton elment minden rossz helyen, hiluxot nem nyomtad le fulladt, volt a cégnél amrok is alattam de nem szerettem az kis motoros volt,
Válasz Dns8 #3537. hozzászólásáraA régi Pick up, már 17 éves kapott eleget, már nagyon szét van, azt tudom hogy olyan faxa autóm soha nem lesz többet, de már megérett a cserére, ezért gondoltam hogy valtok, elvileg lefoglalták egy újat, amit néztem haaznaltat az mind kurva drága volt vagy le volt lakva szét volt nyuzva, nem sokkal több egy új, és van ra sok kedvezmeny, ezért ezt választottam, ez munkás kocsi lesz de nem ész nélkül, vadászni marad a régi, erdojaronak, de az mgt kiszolgálja! Remélem, januárban már itt is lesz!
Válasz Sk Laci #3542. hozzászólásáraidáig én is csak az újra esküdtem(8rönó és 2 dacia)de már van jobb ,féléves autók 60%-os áron,most az a sajátom (A3 limó)
Válasz Claastra. #3534. hozzászólásáraNem kételkedem a kínált autóidban, félreértés ne essen.
Én viszont előnybe részesítem az új autó vásárlását. 1999 Felícia, 2007 SSangyong Kyron, 2016 Octávia. Mai napig mindegyik megvan, 100% üzemképesen, naprakész bevetésre készen.
Válasz ermike #3528. hozzászólásáraAz autók egy felvásárló cégnél voltak újra eladásra kínálva. Mindenféle jármü felvásárlásával foglalkoznak, rengeteg kamion áll ott.
Az egyik ismerősöm vett egyet, így szép kocsik, hiba vele nem volt. Szerintem flotacsere volt. Az ilyen energia szolgáltató cégeknél nem gond lecserélnie a teljes flotát. Ugyan úgy árultak a rangerokal egy rakás ford transitot. De voltak ott focusok is.
Válasz ermike #3526. hozzászólásáraHa 3.2 es wildtrack csili vili kell akkor gondolom nem csak melózni kell. Személyautónak használva a v6 Amarok is jó választás.Itt is van egy 3.2 es ramger nem panaszkodik rá.
Válasz ermike #3526. hozzászólásáraAmit bárány mond jól gondold át,több nagymotorossal volt gond az ismeretségi körömben,ott a testvérmodellfe ,az új autómatával tökéletes
Válasz ermike #3526. hozzászólásáraCsapágyboltban találkoztam egy fószerral az őszön, mellettem parkolt le egy ilyennel.
Kis híjján 100 volt benne, valami navigáció frissítést említett rajta, egyébként műszakilag semmi gondja nem volt.
Én próbáltam, jól szalad, jó a váltója is, 10 literből elmegy és húzza a trélert mint a szél, rajta egy nagyobb személyautóval is, szinte észre sem veszi.
Válasz Sk Laci #3525. hozzászólásáraGyerek kiegészíti a zsebpénzét,apa kijavítja őket leszervizeli ,a kölyök meg eladja,és nincs pörgetés azt garantálom
Válasz Bárány #3531. hozzászólásáraEzzel együtt én nem mondanám, hogy ne vegyél ilyet, mondom, azóta jó az autó.
Ha normálisan álltak volna hozzá, és hamar kicserélik a motort, már nem is emlékezne rá senki.
Bármi elromolhat, a gyári hibára ott a garancia, de itt a képviselet nagyon xarrágó volt.
Válasz ermike #3530. hozzászólásáraAzt nem tudom. Több dolgot is cseréltek, pl. hengerfejet, de végül az egész motort kellett. Mintha a blokk megmunkálásával lett volna valami baj, de nem esküdnék meg rá.
Válasz ermike #3528. hozzászólásáraKözeli ismerősöm szívott vele. Végül garanciában motort cseréltek, de a kereskedő, meg a hazai képviselet a végsőkig húzta, mindenáron próbáltak hárítani.
Azóta viszont jó.
Válasz Sk Laci #3527. hozzászólásáraDe gond volt velük? Vagy tervezett bérlet cseres volt? 70 nem sok km, itt van olyan ami már 110 km körüli hibátlan, de mindig találkozol olyannal aki hallotta, ismerőse mondta, a szomszédja lakotarsanak volt egyetemi szobatársanak szomszédjának szar volt, bontani kellett stb. de még személyesen nem tudtam ilyennel beszélni,
Válasz ermike #3526. hozzászólására20-70 000 km árulták nálunk 14-20 000 euró között 3-4 éveseket. Ha jól tudom akkor a vilanyvezeték rendbentartók szabadultak tőlük tömegesen.
Az 1,7 cdti már nem Isuzu(német motor ),de azért még jó, a Fordokról megvan a magam véleménye,tehát 1,8 kilőve ,az 1,6-2,0 az pözsó motor ,az még elmegy egy jó darabig kategória,16 évig rönó buzi voltam ,kényelmesebb autót még nem láttam,a Vw és társai meg kimennek a világból,és a passat futóműve se annyira gány,persze a sok 5-600e km-es visszapörgetett miatt vannak félreértések,és hogy üzlet is legyen benne, 8db 2007-8-9es diesel autónk van 1,3-ba mind belefér ,passat (2db)Octavia kombi,Fabia kombi,C220d kombi(igaz ő 2004-es)Meriva,(2db)
Válasz broll79 #3522. hozzászólásáraAz alap MOL...talán Sopron környékén még eredeti az OMV...de nem vennék rá mérget. Egyszerűen mindenki tolja a saját adalékát az alap MOL-os üzemanyagba.
Válasz szanberg #3518. hozzászólásáraAz aviára is a mol-os tanker hozza, mégis csörög zörög, meg télen az az első, ami dermed. Valamit csak raknak bele a shellnél, amit szeret a német teknika
Válasz mocsok14 #3505. hozzászólásáraMerci c200 egy kicsit meg kell toldani az említett árat, de egy örök darab. Automatától sem kell félni. Vétel után a váltó hűtőjét cserélni, mivel az a gyenge pontja.
Válasz broll79 #3517. hozzászólásáraMondjuk a Shell kúton is mol üzemanyag van ugyanúgy mint az omw-n is, ami a sima gázolajat illeti. A vpower alpesidízel meg ilyenek már másabbak lehetnek
Válasz szanberg #3516. hozzászólásáraHát a passatnak tényleg a futókája a gyengéje. Évente kell rákölteni szép kerek összegeket, míg a pdtdi motorra egy forintot se. kb 4 éve fut az 5.5 passat nálunk, akkor kapott kettőstömegűt, kuplungot, turbót meg pár apróságot, üzemanyag rendszerhez nem kellett nyulni, azóta évi 30 ezer körül fut, de semmi baja, bár az olcsó kutak gázolaját nem szereti, csak a shelles tetszik, attól halkabb, kiegyensúlyozottabb és kevesebbet kér belőle.
Vlószínű a merci mellett fogunk dönteni, bár még játékban van az A4 és az I40 ebben a korosztályban
5866 hozzászólás
Válasz balazoooo #3565. hozzászólásáraElektromos gondolom,
Szerelő
Én még nem láttam találkoztam vele
Válasz kori01 #3564. hozzászólásárahali
toyota avensis c13a3 kézifék hibára van valami megoldásod?
Válasz broll79 #3517. hozzászólásáraEzek közül messze veri mindet az i40 vén.az audi a4 ugyanaz mint a passat futómű ugyanaz. Most viszek vizsgára egy a4 et,érdekes
https://www.autonavigator.hu/cikkek/tovabbra-is-a-toyota-a-vilag-elsoszamu-autogyartoja/
Válasz Sk Laci #3558. hozzászólásáraPersze majd az 500 milliós eu menti meg a földet a felmelegedéstől, ezt csak idióták gondolhatják mint az eu vezérkarának a nagy része! Sok balfasz lefizetett szemétláda régi tagországok vezetői!!
Válasz szanberg #3555. hozzászólásárabocsi a félévest 60%-os áron nem németben hanem itthon vettem, audi cégvezetői autó volt fél évet vagy max 30e km-t tehetnek bele ,a mienkbe 13e km volt és 10,5 miskás ár helyett 6,4.ért megvehettük
Válasz *** HM *** #3556. hozzászólásáraAttól függ mire használod.
Ha melóra kell akkor nekünk pl az öreg, full mechanikus, 100 lovas L200 megteszi. 3,5 tonnára rakott futóval is eljut a-ból b-be, egyszerűen, olcsón.
Ha meg cerkát hegyezni kell és a lóvé nem számít akkor nincs az a szám ami elég lenne.
Agromókus meg járjon vmi kicsivel pl jimny, niva meg hasonlók...
Válasz Sk Laci #3558. hozzászólásáraMegyünk utànnuk. Az tuti.
Válasz .Richard. #3557. hozzászólásáraSzlovákiában már májustól ráálltak a diesel motorokra az egyes müszaki központok felszerelése szerint, de az év végéig mindegyiknek fel kell lenie szerelve a legkomolyab "cseszető" müszerekel.
Válasz szanberg #3555. hozzászólásáraAttól tartok itt a fogèkonysàg ha meg van,tanulva nyugattòl elöbb utòbb megszopatják a dìzeleket. Tùl sok van.
Mennyi lóerő nyomaték stb paraméter kéne nektek akkor 1 pikupba?
Futózáshoz élményhez legmagasabb értékek?
1 agromókus hurcolásához akármi kicsik is elegendők?
Válasz Sk Laci #3553. hozzászólásáraNémetben most a dízel kiszorítás miatt nagyot estek ezek árai, kicsit erős a fél évesen 60%-os ár de 4éves 80ezret futott komolyabb kategóriás autót harmad áron kapsz az újhoz képest, az azért nem rossz...
Válasz Sk Laci #3553. hozzászólásáraAz engem is érdekelne.
Válasz Claastra. #3543. hozzászólásáraHol és milyen márkát lehet 60% áron venni félévesen? Lehet privátban is.
Válasz szanberg #3550. hozzászólásáraBánat tudja, rákos a masina az biztos. Sokat szívtunk vele.
Ezt a szívókosár dugulást több helyről hallom fordból is meg PSA-ból is. Gyári előírás szerint állítólag minden második olajcserénél le kellene pattintani az olajteknőt.
Válasz szanberg #3550. hozzászólásáraHdi ,nem tdci
Válasz ..MZ/X.. #3548. hozzászólásáraElhiszem és nem értem, mind a saját mind az ismerősi körben nagyon beváltak. Miénk V40 2013-as 114 lovas 1,6 Tdci motorral, 240 ezerrel egy csavart sem kellett rajta megmoccantani, valószínűleg bedolgozós szombaton készült a tiétek
Válasz *** HM *** #3546. hozzászólásáraSokat kell rá várni,
Válasz szanberg #3516. hozzászólásáraMondjuk 1.6 110 lovas tdci foka nekünk nem lett bejövős. Új, szalonból kihozott, normálisan használva, 10e-nél olajcsere, amit kellett megkapott. Most 260e km van benne és pár napja lapátoltunk bele egy új motort, de csak azért mert friss műszakis, jövőre érzékeny búcsút veszünk egymástól. Eddig generátort kellett cserélni 2x, szervo szivattyút 1x, főtengely ékszíjtárcsát 3x, egr szelepet 1x, 140e környékén turbót, két porlasztót 220e-nél. Garanciában anno a szerviz minden műanyag levegő csövet cserélt mert folyamatosan telehányta olajjal a motorteret. Végül mi álltunk neki, egy fém cső volt elrepedve. Gariban cserélték még a műszerfalat is. Tempomat randomra kikapcsol 3 éves kora óta. Olajszivattyú szívókosara telement trutymóval, autópályán 120-as tempónál két pillanat alatt beállt mint a gerely, KO lett a motor. Következő jó buli a DPF meg a kettős tömegű, de ezeket már az új vállalkozó kedvű gazdira bízzuk.
Előtte gömbölyű 1.6 benzines fóka volt. Szintén újonnan vett, 380e km-el ment el. Jóformán izzó cserén kívül nem kellett hozzányúlni, csak tankolni.
Rangerrel is cumi volt, vezérmű lánc szakadás miatt. Többet nagy valószínűséggel nem jön ford az udvarba.
Válasz Dns8 #3545. hozzászólásáraCégnél hajtottam sok hiluxot, de megutaltam, kis motor se szimpi mert sokat utanfutozok oda kell a több térfogat, nem szerettem a hiluxot, mindig nyomni kellett a gázt Nissan alapjáraton elment minden rossz helyen, hiluxot nem nyomtad le fulladt, volt a cégnél amrok is alattam de nem szerettem az kis motoros volt,
Válasz ermike #3544. hozzászólásáraVagy 1 nagy szürke raptor.
Erdőbe igaz nem fér be.
Válasz ermike #3544. hozzászólásáraHilux csicsás invincible edisön nem játszott? Vagy a kismotor miatt nem tetszett?
Válasz Dns8 #3537. hozzászólásáraA régi Pick up, már 17 éves kapott eleget, már nagyon szét van, azt tudom hogy olyan faxa autóm soha nem lesz többet, de már megérett a cserére, ezért gondoltam hogy valtok, elvileg lefoglalták egy újat, amit néztem haaznaltat az mind kurva drága volt vagy le volt lakva szét volt nyuzva, nem sokkal több egy új, és van ra sok kedvezmeny, ezért ezt választottam, ez munkás kocsi lesz de nem ész nélkül, vadászni marad a régi, erdojaronak, de az mgt kiszolgálja! Remélem, januárban már itt is lesz!
Válasz Sk Laci #3542. hozzászólásáraidáig én is csak az újra esküdtem(8rönó és 2 dacia)de már van jobb ,féléves autók 60%-os áron,most az a sajátom (A3 limó)
Válasz Claastra. #3534. hozzászólásáraNem kételkedem a kínált autóidban, félreértés ne essen.
Én viszont előnybe részesítem az új autó vásárlását. 1999 Felícia, 2007 SSangyong Kyron, 2016 Octávia. Mai napig mindegyik megvan, 100% üzemképesen, naprakész bevetésre készen.
Válasz ermike #3528. hozzászólásáraAz autók egy felvásárló cégnél voltak újra eladásra kínálva. Mindenféle jármü felvásárlásával foglalkoznak, rengeteg kamion áll ott.
Az egyik ismerősöm vett egyet, így szép kocsik, hiba vele nem volt. Szerintem flotacsere volt. Az ilyen energia szolgáltató cégeknél nem gond lecserélnie a teljes flotát. Ugyan úgy árultak a rangerokal egy rakás ford transitot. De voltak ott focusok is.
A benzines 5 ös bmw teszt mennyire érdekelheti az agroinform olvasókat?
Értem én de akkor is legalább egy dízelt mutassatok be.
Válasz Dns8 #3537. hozzászólására a VályiPistába se hagyott mély nyomokat
Válasz Claastra. #3536. hozzászólásáraBíztam benne hogy a nagymotoros jobb, nekünk a normál motoroson romlott el minden, ami el tudott.
Válasz ermike #3526. hozzászólásáraHa 3.2 es wildtrack csili vili kell akkor gondolom nem csak melózni kell. Személyautónak használva a v6 Amarok is jó választás.Itt is van egy 3.2 es ramger nem panaszkodik rá.
Válasz ermike #3526. hozzászólásáraAmit bárány mond jól gondold át,több nagymotorossal volt gond az ismeretségi körömben,ott a testvérmodellfe ,az új autómatával tökéletes
Válasz ermike #3526. hozzászólásáraCsapágyboltban találkoztam egy fószerral az őszön, mellettem parkolt le egy ilyennel.
Kis híjján 100 volt benne, valami navigáció frissítést említett rajta, egyébként műszakilag semmi gondja nem volt.
Én próbáltam, jól szalad, jó a váltója is, 10 literből elmegy és húzza a trélert mint a szél, rajta egy nagyobb személyautóval is, szinte észre sem veszi.
Válasz Sk Laci #3525. hozzászólásáraGyerek kiegészíti a zsebpénzét,apa kijavítja őket leszervizeli ,a kölyök meg eladja,és nincs pörgetés azt garantálom
Válasz Bárány #3531. hozzászólásáraEzzel együtt én nem mondanám, hogy ne vegyél ilyet, mondom, azóta jó az autó.
Ha normálisan álltak volna hozzá, és hamar kicserélik a motort, már nem is emlékezne rá senki.
Bármi elromolhat, a gyári hibára ott a garancia, de itt a képviselet nagyon xarrágó volt.
Válasz ermike #3526. hozzászólására40000km van benne wildtrak automata semmi gond nem volt vele, szeretem
Válasz ermike #3530. hozzászólásáraAzt nem tudom. Több dolgot is cseréltek, pl. hengerfejet, de végül az egész motort kellett. Mintha a blokk megmunkálásával lett volna valami baj, de nem esküdnék meg rá.
Válasz Bárány #3529. hozzászólásáraMi volt a gond vele?
Válasz ermike #3528. hozzászólásáraKözeli ismerősöm szívott vele. Végül garanciában motort cseréltek, de a kereskedő, meg a hazai képviselet a végsőkig húzta, mindenáron próbáltak hárítani.
Azóta viszont jó.
Válasz Sk Laci #3527. hozzászólásáraDe gond volt velük? Vagy tervezett bérlet cseres volt? 70 nem sok km, itt van olyan ami már 110 km körüli hibátlan, de mindig találkozol olyannal aki hallotta, ismerőse mondta, a szomszédja lakotarsanak volt egyetemi szobatársanak szomszédjának szar volt, bontani kellett stb. de még személyesen nem tudtam ilyennel beszélni,
Válasz ermike #3526. hozzászólására20-70 000 km árulták nálunk 14-20 000 euró között 3-4 éveseket. Ha jól tudom akkor a vilanyvezeték rendbentartók szabadultak tőlük tömegesen.
Az Uj Ford Rangerrol kinek milyen tapasztalatai vannak? A 3,2 -es motorraal milyen tapasztalatok vannak? Minden érdekel.
Válasz Claastra. #3524. hozzászólásáraEnyien vagytok, vagy eladásra behozott kocsik?
Az 1,7 cdti már nem Isuzu(német motor ),de azért még jó, a Fordokról megvan a magam véleménye,tehát 1,8 kilőve ,az 1,6-2,0 az pözsó motor ,az még elmegy egy jó darabig kategória,16 évig rönó buzi voltam ,kényelmesebb autót még nem láttam,a Vw és társai meg kimennek a világból,és a passat futóműve se annyira gány,persze a sok 5-600e km-es visszapörgetett miatt vannak félreértések,és hogy üzlet is legyen benne, 8db 2007-8-9es diesel autónk van 1,3-ba mind belefér ,passat (2db)Octavia kombi,Fabia kombi,C220d kombi(igaz ő 2004-es)Meriva,(2db)
Válasz broll79 #3522. hozzászólásáraAz alap MOL...talán Sopron környékén még eredeti az OMV...de nem vennék rá mérget. Egyszerűen mindenki tolja a saját adalékát az alap MOL-os üzemanyagba.
Válasz szanberg #3518. hozzászólásáraAz aviára is a mol-os tanker hozza, mégis csörög zörög, meg télen az az első, ami dermed. Valamit csak raknak bele a shellnél, amit szeret a német teknika
Válasz Vinkó75 #3520. hozzászólásáraVagy Cdi 220 !
Válasz mocsok14 #3505. hozzászólásáraMerci c200 egy kicsit meg kell toldani az említett árat, de egy örök darab. Automatától sem kell félni. Vétel után a váltó hűtőjét cserélni, mivel az a gyenge pontja.
Válasz broll79 #3517. hozzászólásáraHát szerintem ha belefér a Merci vagányabb azt válasszátok.
Válasz broll79 #3517. hozzászólásáraMondjuk a Shell kúton is mol üzemanyag van ugyanúgy mint az omw-n is, ami a sima gázolajat illeti. A vpower alpesidízel meg ilyenek már másabbak lehetnek
Válasz szanberg #3516. hozzászólásáraHát a passatnak tényleg a futókája a gyengéje. Évente kell rákölteni szép kerek összegeket, míg a pdtdi motorra egy forintot se. kb 4 éve fut az 5.5 passat nálunk, akkor kapott kettőstömegűt, kuplungot, turbót meg pár apróságot, üzemanyag rendszerhez nem kellett nyulni, azóta évi 30 ezer körül fut, de semmi baja, bár az olcsó kutak gázolaját nem szereti, csak a shelles tetszik, attól halkabb, kiegyensúlyozottabb és kevesebbet kér belőle.
Vlószínű a merci mellett fogunk dönteni, bár még játékban van az A4 és az I40 ebben a korosztályban