Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 412.2 Ft USD 400.32 Ft CHF 438.4 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

5866 hozzászólás
Nincs profilkép
#3566 kori01
2018-12-12 08:08:45

Válasz balazoooo #3565. hozzászólásáraElektromos gondolom,
Szerelő
Én még nem láttam találkoztam vele

Nincs profilkép
#3565 balazoooo
2018-12-12 08:01:56

Válasz kori01 #3564. hozzászólásárahali
toyota avensis c13a3 kézifék hibára van valami megoldásod?

Nincs profilkép
#3564 kori01
2018-12-12 06:39:09

Válasz broll79 #3517. hozzászólásáraEzek közül messze veri mindet az i40 vén.az audi a4 ugyanaz mint a passat futómű ugyanaz. Most viszek vizsgára egy a4 et,érdekes

Nincs profilkép
#3562 Ares 826
2018-12-11 23:18:31

Válasz Sk Laci #3558. hozzászólásáraPersze majd az 500 milliós eu menti meg a földet a felmelegedéstől, ezt csak idióták gondolhatják mint az eu vezérkarának a nagy része! Sok balfasz lefizetett szemétláda régi tagországok vezetői!!

Nincs profilkép
#3561 Claastra.
2018-12-11 21:45:35

Válasz szanberg #3555. hozzászólásárabocsi a félévest 60%-os áron nem németben hanem itthon vettem, audi cégvezetői autó volt fél évet vagy max 30e km-t tehetnek bele ,a mienkbe 13e km volt és 10,5 miskás ár helyett 6,4.ért megvehettük

#3560 ..MZ/X..
2018-12-11 19:53:11

Válasz *** HM *** #3556. hozzászólásáraAttól függ mire használod.
Ha melóra kell akkor nekünk pl az öreg, full mechanikus, 100 lovas L200 megteszi. 3,5 tonnára rakott futóval is eljut a-ból b-be, egyszerűen, olcsón.
Ha meg cerkát hegyezni kell és a lóvé nem számít akkor nincs az a szám ami elég lenne.
Agromókus meg járjon vmi kicsivel pl jimny, niva meg hasonlók...

Nincs profilkép
#3559 .Richard.
2018-12-11 18:23:19

Válasz Sk Laci #3558. hozzászólásáraMegyünk utànnuk. Az tuti.

Nincs profilkép
#3558 Sk Laci
2018-12-11 18:08:25

Válasz .Richard. #3557. hozzászólásáraSzlovákiában már májustól ráálltak a diesel motorokra az egyes müszaki központok felszerelése szerint, de az év végéig mindegyiknek fel kell lenie szerelve a legkomolyab "cseszető" müszerekel.

Nincs profilkép
#3557 .Richard.
2018-12-11 17:53:46

Válasz szanberg #3555. hozzászólásáraAttól tartok itt a fogèkonysàg ha meg van,tanulva nyugattòl elöbb utòbb megszopatják a dìzeleket. Tùl sok van.

#3556 *** HM ***
2018-12-11 17:38:05

Mennyi lóerő nyomaték stb paraméter kéne nektek akkor 1 pikupba?
Futózáshoz élményhez legmagasabb értékek?
1 agromókus hurcolásához akármi kicsik is elegendők?

#3555 szanberg
2018-12-11 16:07:38

Válasz Sk Laci #3553. hozzászólásáraNémetben most a dízel kiszorítás miatt nagyot estek ezek árai, kicsit erős a fél évesen 60%-os ár de 4éves 80ezret futott komolyabb kategóriás autót harmad áron kapsz az újhoz képest, az azért nem rossz...

Nincs profilkép
#3553 Sk Laci
2018-12-11 12:16:10

Válasz Claastra. #3543. hozzászólásáraHol és milyen márkát lehet 60% áron venni félévesen? Lehet privátban is.

#3552 ..MZ/X..
2018-12-10 22:01:55

Válasz szanberg #3550. hozzászólásáraBánat tudja, rákos a masina az biztos. Sokat szívtunk vele.
Ezt a szívókosár dugulást több helyről hallom fordból is meg PSA-ból is. Gyári előírás szerint állítólag minden második olajcserénél le kellene pattintani az olajteknőt.smile bored

#3550 szanberg
2018-12-10 21:54:33

Válasz ..MZ/X.. #3548. hozzászólásáraElhiszem és nem értem, mind a saját mind az ismerősi körben nagyon beváltak. Miénk V40 2013-as 114 lovas 1,6 Tdci motorral, 240 ezerrel egy csavart sem kellett rajta megmoccantani, valószínűleg bedolgozós szombaton készült a tiétek

#3548 ..MZ/X..
2018-12-10 21:48:46

Válasz szanberg #3516. hozzászólásáraMondjuk 1.6 110 lovas tdci foka nekünk nem lett bejövős. Új, szalonból kihozott, normálisan használva, 10e-nél olajcsere, amit kellett megkapott. Most 260e km van benne és pár napja lapátoltunk bele egy új motort, de csak azért mert friss műszakis, jövőre érzékeny búcsút veszünk egymástól. Eddig generátort kellett cserélni 2x, szervo szivattyút 1x, főtengely ékszíjtárcsát 3x, egr szelepet 1x, 140e környékén turbót, két porlasztót 220e-nél. Garanciában anno a szerviz minden műanyag levegő csövet cserélt mert folyamatosan telehányta olajjal a motorteret. Végül mi álltunk neki, egy fém cső volt elrepedve. Gariban cserélték még a műszerfalat is. Tempomat randomra kikapcsol 3 éves kora óta. Olajszivattyú szívókosara telement trutymóval, autópályán 120-as tempónál két pillanat alatt beállt mint a gerely, KO lett a motor. Következő jó buli a DPF meg a kettős tömegű, de ezeket már az új vállalkozó kedvű gazdira bízzuk.
Előtte gömbölyű 1.6 benzines fóka volt. Szintén újonnan vett, 380e km-el ment el. Jóformán izzó cserén kívül nem kellett hozzányúlni, csak tankolni.
Rangerrel is cumi volt, vezérmű lánc szakadás miatt. Többet nagy valószínűséggel nem jön ford az udvarba.smile nonono

#3547 ermike
2018-12-10 21:48:41

Válasz Dns8 #3545. hozzászólásáraCégnél hajtottam sok hiluxot, de megutaltam, kis motor se szimpi mert sokat utanfutozok oda kell a több térfogat, nem szerettem a hiluxot, mindig nyomni kellett a gázt Nissan alapjáraton elment minden rossz helyen, hiluxot nem nyomtad le fulladt, volt a cégnél amrok is alattam de nem szerettem az kis motoros volt,

#3546 *** HM ***
2018-12-10 21:45:01

Válasz ermike #3544. hozzászólásáraVagy 1 nagy szürke raptor.
Erdőbe igaz nem fér be. smile devil

Nincs profilkép
#3545 Dns8
2018-12-10 21:40:57

Válasz ermike #3544. hozzászólásáraHilux csicsás invincible edisön nem játszott? Vagy a kismotor miatt nem tetszett?

#3544 ermike
2018-12-10 21:29:51

Válasz Dns8 #3537. hozzászólásáraA régi Pick up, már 17 éves kapott eleget, már nagyon szét van, azt tudom hogy olyan faxa autóm soha nem lesz többet, de már megérett a cserére, ezért gondoltam hogy valtok, elvileg lefoglalták egy újat, amit néztem haaznaltat az mind kurva drága volt vagy le volt lakva szét volt nyuzva, nem sokkal több egy új, és van ra sok kedvezmeny, ezért ezt választottam, ez munkás kocsi lesz de nem ész nélkül, vadászni marad a régi, erdojaronak, de az mgt kiszolgálja! Remélem, januárban már itt is lesz!

Nincs profilkép
#3543 Claastra.
2018-12-10 21:28:35

Válasz Sk Laci #3542. hozzászólásáraidáig én is csak az újra esküdtem(8rönó és 2 dacia)de már van jobb ,féléves autók 60%-os áron,most az a sajátom (A3 limó)

Nincs profilkép
#3542 Sk Laci
2018-12-10 21:04:59

Válasz Claastra. #3534. hozzászólásáraNem kételkedem a kínált autóidban, félreértés ne essen.
Én viszont előnybe részesítem az új autó vásárlását. 1999 Felícia, 2007 SSangyong Kyron, 2016 Octávia. Mai napig mindegyik megvan, 100% üzemképesen, naprakész bevetésre készen.

Nincs profilkép
#3541 Sk Laci
2018-12-10 21:01:00

Válasz ermike #3528. hozzászólásáraAz autók egy felvásárló cégnél voltak újra eladásra kínálva. Mindenféle jármü felvásárlásával foglalkoznak, rengeteg kamion áll ott.
Az egyik ismerősöm vett egyet, így szép kocsik, hiba vele nem volt. Szerintem flotacsere volt. Az ilyen energia szolgáltató cégeknél nem gond lecserélnie a teljes flotát. Ugyan úgy árultak a rangerokal egy rakás ford transitot. De voltak ott focusok is.

Nincs profilkép
#3540 Dns8
2018-12-10 21:00:22

A benzines 5 ös bmw teszt mennyire érdekelheti az agroinform olvasókat?
Értem én de akkor is legalább egy dízelt mutassatok be.

Nincs profilkép
#3539 Dns8
2018-12-10 20:58:07

Válasz Dns8 #3537. hozzászólására a VályiPistába se hagyott mély nyomokat

#3538 bandigh
2018-12-10 20:57:45

Válasz Claastra. #3536. hozzászólásáraBíztam benne hogy a nagymotoros jobb, nekünk a normál motoroson romlott el minden, ami el tudott.

Nincs profilkép
#3537 Dns8
2018-12-10 20:54:11

Válasz ermike #3526. hozzászólásáraHa 3.2 es wildtrack csili vili kell akkor gondolom nem csak melózni kell. Személyautónak használva a v6 Amarok is jó választás.Itt is van egy 3.2 es ramger nem panaszkodik rá.

Nincs profilkép
#3536 Claastra.
2018-12-10 20:50:22

Válasz ermike #3526. hozzászólásáraAmit bárány mond jól gondold át,több nagymotorossal volt gond az ismeretségi körömben,ott a testvérmodellfe ,az új autómatával tökéletes

#3535 szanberg
2018-12-10 20:49:50

Válasz ermike #3526. hozzászólásáraCsapágyboltban találkoztam egy fószerral az őszön, mellettem parkolt le egy ilyennel.
Kis híjján 100 volt benne, valami navigáció frissítést említett rajta, egyébként műszakilag semmi gondja nem volt.
Én próbáltam, jól szalad, jó a váltója is, 10 literből elmegy és húzza a trélert mint a szél, rajta egy nagyobb személyautóval is, szinte észre sem veszi.

Nincs profilkép
#3534 Claastra.
2018-12-10 20:48:10

Válasz Sk Laci #3525. hozzászólásáraGyerek kiegészíti a zsebpénzét,apa kijavítja őket leszervizeli ,a kölyök meg eladja,és nincs pörgetés azt garantálom

#3533 Bárány
2018-12-10 20:47:22

Válasz Bárány #3531. hozzászólásáraEzzel együtt én nem mondanám, hogy ne vegyél ilyet, mondom, azóta jó az autó.
Ha normálisan álltak volna hozzá, és hamar kicserélik a motort, már nem is emlékezne rá senki.
Bármi elromolhat, a gyári hibára ott a garancia, de itt a képviselet nagyon xarrágó volt.

Nincs profilkép
#3532 Dinnyés Laci
2018-12-10 20:43:05

Válasz ermike #3526. hozzászólására40000km van benne wildtrak automata semmi gond nem volt vele, szeretem

#3531 Bárány
2018-12-10 20:42:30

Válasz ermike #3530. hozzászólásáraAzt nem tudom. Több dolgot is cseréltek, pl. hengerfejet, de végül az egész motort kellett. Mintha a blokk megmunkálásával lett volna valami baj, de nem esküdnék meg rá.

#3529 Bárány
2018-12-10 20:37:46

Válasz ermike #3528. hozzászólásáraKözeli ismerősöm szívott vele. Végül garanciában motort cseréltek, de a kereskedő, meg a hazai képviselet a végsőkig húzta, mindenáron próbáltak hárítani.
Azóta viszont jó.

#3528 ermike
2018-12-10 20:32:31

Válasz Sk Laci #3527. hozzászólásáraDe gond volt velük? Vagy tervezett bérlet cseres volt? 70 nem sok km, itt van olyan ami már 110 km körüli hibátlan, de mindig találkozol olyannal aki hallotta, ismerőse mondta, a szomszédja lakotarsanak volt egyetemi szobatársanak szomszédjának szar volt, bontani kellett stb. de még személyesen nem tudtam ilyennel beszélni,

Nincs profilkép
#3527 Sk Laci
2018-12-10 20:26:33

Válasz ermike #3526. hozzászólására20-70 000 km árulták nálunk 14-20 000 euró között 3-4 éveseket. Ha jól tudom akkor a vilanyvezeték rendbentartók szabadultak tőlük tömegesen.

#3526 ermike
2018-12-10 20:16:11

Az Uj Ford Rangerrol kinek milyen tapasztalatai vannak? A 3,2 -es motorraal milyen tapasztalatok vannak? Minden érdekel.

Nincs profilkép
#3525 Sk Laci
2018-12-10 20:10:47

Válasz Claastra. #3524. hozzászólásáraEnyien vagytok, vagy eladásra behozott kocsik?

Nincs profilkép
#3524 Claastra.
2018-12-10 20:03:59

Az 1,7 cdti már nem Isuzu(német motor ),de azért még jó, a Fordokról megvan a magam véleménye,tehát 1,8 kilőve ,az 1,6-2,0 az pözsó motor ,az még elmegy egy jó darabig kategória,16 évig rönó buzi voltam ,kényelmesebb autót még nem láttam,a Vw és társai meg kimennek a világból,és a passat futóműve se annyira gány,persze a sok 5-600e km-es visszapörgetett miatt vannak félreértések,és hogy üzlet is legyen benne, 8db 2007-8-9es diesel autónk van 1,3-ba mind belefér ,passat (2db)Octavia kombi,Fabia kombi,C220d kombi(igaz ő 2004-es)Meriva,(2db)

#3523 Vinkó75
2018-12-10 19:04:03

Válasz broll79 #3522. hozzászólásáraAz alap MOL...talán Sopron környékén még eredeti az OMV...de nem vennék rá mérget. Egyszerűen mindenki tolja a saját adalékát az alap MOL-os üzemanyagba.

#3522 broll79
2018-12-10 19:01:00

Válasz szanberg #3518. hozzászólásáraAz aviára is a mol-os tanker hozza, mégis csörög zörög, meg télen az az első, ami dermed. Valamit csak raknak bele a shellnél, amit szeret a német teknika

#3520 Vinkó75
2018-12-10 18:38:09

Válasz mocsok14 #3505. hozzászólásáraMerci c200 egy kicsit meg kell toldani az említett árat, de egy örök darab. Automatától sem kell félni. Vétel után a váltó hűtőjét cserélni, mivel az a gyenge pontja.smile thumbupcool

#3519 szanberg
2018-12-10 18:21:37

Válasz broll79 #3517. hozzászólásáraHát szerintem ha belefér a Merci vagányabb azt válasszátok.

#3518 szanberg
2018-12-10 18:19:18

Válasz broll79 #3517. hozzászólásáraMondjuk a Shell kúton is mol üzemanyag van ugyanúgy mint az omw-n is, ami a sima gázolajat illeti. A vpower alpesidízel meg ilyenek már másabbak lehetnek

#3517 broll79
2018-12-10 18:07:31

Válasz szanberg #3516. hozzászólásáraHát a passatnak tényleg a futókája a gyengéje. Évente kell rákölteni szép kerek összegeket, míg a pdtdi motorra egy forintot se. kb 4 éve fut az 5.5 passat nálunk, akkor kapott kettőstömegűt, kuplungot, turbót meg pár apróságot, üzemanyag rendszerhez nem kellett nyulni, azóta évi 30 ezer körül fut, de semmi baja, bár az olcsó kutak gázolaját nem szereti, csak a shelles tetszik, attól halkabb, kiegyensúlyozottabb és kevesebbet kér belőle.
Vlószínű a merci mellett fogunk dönteni, bár még játékban van az A4 és az I40 ebben a korosztályban

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdok kerültek a gazdákhoz
Milliárdok kerültek a gazdákhoz
A felhívásokra többszörös volt a túljelentkezés.
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Egy éve csak reménykedtek a termelők egy hasonlóan magas árban.
Väderstad Rapid 400, 450
Väderstad Rapid 400, 450

9.390.000 Ft

Állatkedvelő segédmunkás
Állatkedvelő segédmunkás

450.000 Ft

Eladó fűkasza
Eladó fűkasza

2.900.000 Ft

Bálaszállító pótkocsi
Bálaszállító pótkocsi

900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]