Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz envagyok2 #3425. hozzászólásáraLesz időm szétborítom aztán meglátjuk. Ha nyugvó forgott meg akkor a blokk az kuka. Hajtókar csapágynál másabb a helyzet azért, ott cserélhető alkatrészekről beszélünk.
Lehet érdemes lenne megvenni egy bontott motort, szétborítani és kitakaríani az elvileg nagyon szűk olajfuratokat de igazán faszásan darabokra szedve és aztán egy darabig jó lehetne.
Azért ez egy 2010-es autó, kidobni még nem lehet...
Válasz kori01 #3423. hozzászólásáraSzóval azért csak derül ki folyamatosan, hogy a jappán motorok fele is fos...
Tudod hányat lehetne még felsorolni!?!?!?!?!?
Én mindig is mondtam, hogy csakis Volvo...csak azért nem cserélem az 530-ast le mert ha vennék az újból vennék arra meg most nem tudok áldozni, már projektek vannak...
Válasz szanberg #3419. hozzászólásáraígy ahogy mondják, ennek a boxer dízelnek igen rossz híre van, egy bontott motorral ugyan ide fogsz eljutni.
ha ez nem javítható, én nem költenék halom pénzt egy bontott motorra, akkro sajnos halál...
Válasz szanberg #3419. hozzászólásáraaz egyik legszarabb diesel az a boxer motor.
vennék egy angol donort.
japán motorokat az az igazság hogy fel lehet újitani csak nem szokták mert nincs rá szükség.
Valaki tud háttér infókat a Subaru kocsikról?
Gondolok itt most a Foresterre, megmondom miért.
Mai napon vadászatból hazafelé Görbeházán (Bandigh majdnem hívtalak de megoldottuk!) egyszerűen megállt az autó, aztán nem volt indítható. 2009-es faceliftes boxer diesel Outlander. Elhúztuk egyik vadásztársunkig, ott kicsit belenéztem és nembírom a főtengelyt csillagkulccsal megmoccantani, megszorult a motorja vazzeg.
200párezer van benne, olajcsere szervizelés mindig megvolt, jó kocsi volt amúgy. Nemtudom ilyenre gondolnék mint passátoknál a ceruzatengely halála ebből kifolyólag szintén megszorult motorok ésatöbbi, ilyen gyerekbetegségek létezhetnek e boxerdieseleknél avagy sem? Tud e valaki valamit, vagy embert aki tudna mondani erről valamit esetleg.
Azért kérdezem mert javításban nem bízok, jappán autóknál sokszor nem lehet motort javítani, főtengely köszörülést nem bír el ésatöbbi, lehet ez is egy ilyen motor akár, viszont ha kerítek bele egy bontott motort annál ha esetleg van visszatérő betegségük ezeknek a blokkoknak, azt megkéne nézni beszerelés előtt.
Lehet nekiugrok és szétborítom bár nemsok időm van még mostsem de azt sem tudom hová lehetne elvinni megjavíttatni, agyhalott tehetetlen szervízekbe milliókért baxakodni az nem megoldás szerintem...
Ha valaki tud esetleg jó tanácsot adni ne tartsátok vissza! de azért ez egy érdekes dolog és megintcsak oda jutunk, hogy baxhatjuk a jappán autóka manapság már... nevetséges volt mert régebben fordítva lett volna ez talán, de a Bmw-vel kellett végighúznom 100km-et szégyen szemre
Üdv mindenkinek!!
Eddig nem hallotam az órás beállításról. Annak idején stroboszkóp odatartva enyhén fellazított adagoló azt kész (vagy nem figyeltem oda ). Mert órám van! Márcsak valami tartót kell kreálni!! Vagy szerezni. De míg kutakodtam ezen dolog útán találtam egy eredeti szerelési útmutatót elvileg holnap postára is teszik.Abban levan írva minden ami nekem kell. De meg lesz a hiba közlöm. Addig is köszönöm!!
Válasz Maszek Zs #3415. hozzászólására Ha nix jel. Egyes henger felső holtpont. Vezèrtengelyen a bütykök 4esnèl pont szelepvàltàson'ha 1.3.4.2 a gyujtàsa. Adagolot meg egyes henger szàllitàsi kezdetre mint az mtzn. Szijat fel' körbeforgat kèzzel azt indulhat. Max ha ok akkor indikàtorral az adagolot .de az csak hab a tortàn. Ne költs addig semmire.
Válasz Maszek Zs #3412. hozzászólásáraELKON SD 220/táska/,cégnél is seregben is megfelelő volt,biztos van kisebb-modernebb is.el tudod hangolni jelhez-szögértékhez,amit akarsz,a lényeg a vezérlés helyretétele először.abszurd esetben ha ez nem megy ellenőrizd rá való-e egyáltalán a fogasszíj.ja a vezérléshez-stroboszkóphoz nem kell akadémiai tagság,nyugodtan-logikusan mindent,sok sikert.
Válasz Maszek Zs #3412. hozzászólásáraSzerintem nézd meg a vezérlést HA felvannak karcolva a jelek gyárilag neki, ha el van rakva akkor megvan a hiba ha pedig nincsen elkell vinni másik szerelőhöz. Stroboszkópozni is tudni kell, hiába villogtatod meg ha nemtudod mit nézzél rajta.
Szerintem elrakták utó töltés irányába egy foggal a vezérlést, nekem egyszer volt ilyen hibám, Focus-on minden vissza volt nullára állítva, a főtengelynek is betekerve az ütköző stift csak épen nem volt rátartatva erre a stiftre és visszább fordult szerelés közben a főtengely így elraktam én is egy foggal, olyanokat tapasztaltam mint te is jelenségeket.
Utána a krovát gumipókkal húzattam meg, hogy felsőholtpont rögzítő stiftnek feszüljön a görbevas, el ne forduljon megint.
Válasz Maszek Zs #3407. hozzászólásáraa vezérlés jeleit könnyen ellenőrizheted,burkolatok le,vezérműtengelyen-hengerfejen,adagolómeghajtás-ellenjel,főtengelyjel-ellenjel összeforgatod,passzolnia kell.neked vagy el van téve/ezt látni fogod/ vagy nem állítottak-korrigáltak a fogasszíj csere után előtöltést.ha mechanikus az adagoló megteheted ezt akár egy indikátor órával is.ha nem megy ELKON vagy bármilyen Pieso fejes stroboszkóp is megteszi.általában utótöltéskor szokott olajszagú lenni.az üzemanyag ellátás szívó ágán menj végig azért,főleg ha kézi AC is van.+ az OUT csavart nézd meg, van aki kiberheli a kis szitát belőle és a kalibrált lyuk nem lyuk többé. sok sikert.
Válasz bandigh #3408. hozzászólásáraAz össze veszés már meg volt
El maradt egy burkolat amiről azt mondta,hogy padkát fogtunk holott a csavarok helye is meg a akasztó fülek is meg vannak tehát,hogy tudott le esni. És a reklamáció meg volt. Van kifogás bőven. Tudom nem MTZ de nem lehet sokkal bonyolultabb. Inkább meg próbálnám én.
Üdv mindenkinek!
Van egy Renault 19 Diesel autóm elvittem szerelőhöz kárvolt!!!!!
Kicserélte a vezérmű ékszíjat. Azóta nehezebben indul;olaj szaga van........stb!!
Az stb-it meg csinálom. De szerintem elrakta valamerre pár fokkal,szeretném le ellenőrizni. Milyen célszerszám kell (ha kell),hogy csináljam??
Válasz kori01 #3397. hozzászólásáraAz tűrhető, bár többen vannak azon a véleményen, hogy a SUV-okba, főleg ha 4x4-es inkább már a dízel lenne való. Bár ezek meg nem is pont a pakolhatóságukról híresek. Azért is nem lett ilyen, meg "köztesnek" pickup, mert az sem elég szállítani ezt-azt ahová, amire a naggyal felesleges menni, és parkolni is rossz vele a helyszűke és vagy mérete miatt. Amúgy kíváncsi voltam, igaz nem lesz Duster és hasonszőrű társai, bármennyire is kellene sokszor a 4x4-es jármű, emelt magassággal, 4 autó a háznál már tényleg pazarlóan túlzás lenne. Így marad a minszki "terepjáró", ha nagyon fos a dűlőút...
Amúgy ha jól gondolom te nagy Toyota-párti lehetsz, és jómagam nem tartom rossznak őket, bár csak a Hiace, Hilux, Land Cruiser ami szimpatikus. Egyébként 4x4-es Hiace-t szerettem volna eredetileg, csak ugye nincs már gyártásban az itthon ismert, a régebbiek meg már igazából kiöregednek, alkatrész nem is lesz hozzájuk, főleg mivel sok az araboknál, afrikában kötött ki. Mondjuk gondolok itt kasznielemekre pl. A legkésőbbi szériának az ára meg az egekben van! A japánok nem annyira erőltetik ezt a kishaszon kategóriát itt, a 4x4-es szerintem ki is fújt végleg. Szóval kishaszonból mi eztán csak Európában gyártott járművet preferálunk, mint ahogy most is így van már, pont az ilyesmi miatt. Talán a Dyna-féle típusok még amelyek mozognak ebben a szegmensben, csak nem éppen olcsóak.
Válasz kori01 #3386. hozzászólásáraEz a legnagyobb hülyeség. Az enyém ugy ment több mint 400000 km-t, hogy csak gázolajat és olajcserét kért. Mondjuk most is márkaszervizben kapja 15000 km-nként az olajat. Nekem eddig ez a legmegbizhatóbb motor, amivel találkoztam. Ezt ugy kell érteni, hogy nem volt semmi cserélve benne se EGR szelep se kuplung se semmi. Mindig nehéz, poros körülmények között használtuk és sokszor az embereim vezették.
Válasz szanberg #3389. hozzászólásáraSzerintem annyi belefér egy motor életébe! anno a Skodák Ladák mennyit mentek el teljes motor felújítás előtt, szerinted?? Ha annyit elmegy a röncsi motor én nem sajnálom a pénzt a hajtókar csapágyak cseréjére.
Válasz kori01 #3391. hozzászólásáraPersze csak azt már nem engedi a gazdasági leigázó nyugati elit forgalomba helyezni! Azt akarják megetetni az emberekkel hogy majd a föld lakosságának az egy tizenötöd része fogja a földet a globális felmelegedéstől megmenteni! HA HA HA HA erről nekem a véleményem, csak az egésszel azt akarja elérni hogy más eu-n kívüli állam ne tudjon ide semmit sem eladni, csak az ő "szarjaikat" lehessen megvenni itt semmi mást!
Válasz kovacsmihaly0905 #3387. hozzászólására3 volt a családban. 3 más évjárat. Kettő 120 000-nél állt meg. Ebből az egyik 200körül megint. A másik beszámítás utáni napokban szart be másodszor.
A 3.-ra 500 ezerig számolták a költést, majd annyi körül adták el a Kangoot.
Ezek üa. ellátó hibásak voltak.
Egy 4.ről tudok ami hajtókaros lett.
Aztán lenne még példa.
Válasz Sk Laci #3376. hozzászólásáraSzerintem nem olyan vészes a fogyasztása. Egy szívóbenzinestől szerintem belefér. Meg hát lábfüggő is a dolog nyilván. Személy szerint kíváncsi lennék magam is arra, hogy a szívóbenzines Duster, 4x4-es mennyit ehet, meg a hasonló benyós SUV-ok.
Dízeles, meg a van-kivitel viszont biztos nem kellene belőle, van 2 nagyobb ilyen célra, ami pakolás szempontjából csak jobb. Persze a szűkebb helyeken ugye vannak hátrányaik a nagyobb bódéknak.
Válasz kori01 #3386. hozzászólásáraA korábbi szériáknál a magasabb lóerős 1,5dci motoroknál hajtórúd csapágyakat kellett cserélni, rendszerint 2-300ezer között, de ott is a kis lóerős változatok kimentek a világból. A kicsit újabbak(2010körüliek) tényleg nagyon stabil gépek, sosem hittem volna mindig óczkodtam tőlük de futár haver a pár évesen 500ezret futott Kangoo-jával ezt megcáfolta, de sorolhatnék még akarmennyi példát is erre.
Én is keresek kis haszon járműt emberemnek bejárásra anyagbeszerezni, biztos, hogy egy kis Kangoot fogok hozni 5-8évesen nem is drága és strapás kis szerkezet
Válasz kovacsmihaly0905 #3387. hozzászólásáraSzerintem is az, azt tudom hogy az az "igazi kalapácsolós" merci motor az igazi! némelyik elment 600-800 ezer kilómétert is! Na ilyet már nem gyártanak egy darabig, mert tudod fogyasztó társadalmat csinált a nagytőke az emberekből!
5885 hozzászólás
Válasz Dns8 #3433. hozzászólására11 előttit kell venni? Azok még jók?
Válasz Dns8 #3433. hozzászólásárahttps://24.hu/kulfold/2018/10/23/bmw-visszahivas-2/
Válasz decsi #3432. hozzászólásáraMelyik nem? Most hivnak vissza 1.5 milio autot tűzveszély miatt. Az összed 2 és 3 ezres dízel motor 2011 óta.
Válasz kori01 #3431. hozzászólásáraMi a baj a bmw-vel?Melyik modell a szar?
Válasz szanberg #3430. hozzászólásáraA toyotának csak a 2.2es a problémás az accord jó.a bmw nek kb az összes szar.
Válasz kori01 #3429. hozzászólásárapéldául a 2.2-es cdti Accordal vagy toyátával hahahaha
Válasz szanberg #3427. hozzászólásáraHa neked volvo akkor az de japánok mindig előrébb járnak nem kicsit, tartósságban is.
Válasz envagyok2 #3425. hozzászólásáraLesz időm szétborítom aztán meglátjuk. Ha nyugvó forgott meg akkor a blokk az kuka. Hajtókar csapágynál másabb a helyzet azért, ott cserélhető alkatrészekről beszélünk.
Lehet érdemes lenne megvenni egy bontott motort, szétborítani és kitakaríani az elvileg nagyon szűk olajfuratokat de igazán faszásan darabokra szedve és aztán egy darabig jó lehetne.
Azért ez egy 2010-es autó, kidobni még nem lehet...
Válasz kori01 #3423. hozzászólásáraSzóval azért csak derül ki folyamatosan, hogy a jappán motorok fele is fos...
Tudod hányat lehetne még felsorolni!?!?!?!?!?
Én mindig is mondtam, hogy csakis Volvo...csak azért nem cserélem az 530-ast le mert ha vennék az újból vennék arra meg most nem tudok áldozni, már projektek vannak...
Leginkább szereti felkenni a csapágyat a blokkra a főtengely,kicsi az olajfurata.de a befecskendezője is szar úgy ahogy van.
Válasz szanberg #3419. hozzászólásáraígy ahogy mondják, ennek a boxer dízelnek igen rossz híre van, egy bontott motorral ugyan ide fogsz eljutni.
ha ez nem javítható, én nem költenék halom pénzt egy bontott motorra, akkro sajnos halál...
Válasz szanberg #3422. hozzászólásáraElőbb lehet bele kéne nézni, addig ne vegyetek semmit szerintem
Válasz szanberg #3419. hozzászólásáraaz egyik legszarabb diesel az a boxer motor.
vennék egy angol donort.
japán motorokat az az igazság hogy fel lehet újitani csak nem szokták mert nincs rá szükség.
Köszi, majd felhívom őket.
Forester amúgy nem outlander nem is tudom honnan írtam ezt hehe
Bontott motort kellene néznem -ha van- aztán lemennek a hajtások utána szétborítani, szerintem ez lesz.
Válasz szanberg #3419. hozzászólásáraa 2013 előtti 2000-es boxerek szeretnek széthullani. én outback-re gyúrok
Válasz szanberg #3419. hozzászólásáraEsetleg egy telefont megér, aztán mondanak valamit
Valaki tud háttér infókat a Subaru kocsikról?
Gondolok itt most a Foresterre, megmondom miért.
Mai napon vadászatból hazafelé Görbeházán (Bandigh majdnem hívtalak de megoldottuk!) egyszerűen megállt az autó, aztán nem volt indítható. 2009-es faceliftes boxer diesel Outlander. Elhúztuk egyik vadásztársunkig, ott kicsit belenéztem és nembírom a főtengelyt csillagkulccsal megmoccantani, megszorult a motorja vazzeg.
200párezer van benne, olajcsere szervizelés mindig megvolt, jó kocsi volt amúgy. Nemtudom ilyenre gondolnék mint passátoknál a ceruzatengely halála ebből kifolyólag szintén megszorult motorok ésatöbbi, ilyen gyerekbetegségek létezhetnek e boxerdieseleknél avagy sem? Tud e valaki valamit, vagy embert aki tudna mondani erről valamit esetleg.
Azért kérdezem mert javításban nem bízok, jappán autóknál sokszor nem lehet motort javítani, főtengely köszörülést nem bír el ésatöbbi, lehet ez is egy ilyen motor akár, viszont ha kerítek bele egy bontott motort annál ha esetleg van visszatérő betegségük ezeknek a blokkoknak, azt megkéne nézni beszerelés előtt.
Lehet nekiugrok és szétborítom bár nemsok időm van még mostsem de azt sem tudom hová lehetne elvinni megjavíttatni, agyhalott tehetetlen szervízekbe milliókért baxakodni az nem megoldás szerintem...
Ha valaki tud esetleg jó tanácsot adni ne tartsátok vissza! de azért ez egy érdekes dolog és megintcsak oda jutunk, hogy baxhatjuk a jappán autóka manapság már... nevetséges volt mert régebben fordítva lett volna ez talán, de a Bmw-vel kellett végighúznom 100km-et szégyen szemre
Üdv mindenkinek!!
Eddig nem hallotam az órás beállításról. Annak idején stroboszkóp odatartva enyhén fellazított adagoló azt kész (vagy nem figyeltem oda ). Mert órám van! Márcsak valami tartót kell kreálni!! Vagy szerezni. De míg kutakodtam ezen dolog útán találtam egy eredeti szerelési útmutatót elvileg holnap postára is teszik.Abban levan írva minden ami nekem kell. De meg lesz a hiba közlöm. Addig is köszönöm!!
Válasz .Richard. #3416. hozzászólásáraha jótanácsot nem tudsz adni ,akkor marhaságot ne írkálj már
Válasz Maszek Zs #3415. hozzászólására Ha nix jel. Egyes henger felső holtpont. Vezèrtengelyen a bütykök 4esnèl pont szelepvàltàson'ha 1.3.4.2 a gyujtàsa. Adagolot meg egyes henger szàllitàsi kezdetre mint az mtzn. Szijat fel' körbeforgat kèzzel azt indulhat. Max ha ok akkor indikàtorral az adagolot .de az csak hab a tortàn. Ne költs addig semmire.
Köszi az infókat akkor először meg nézem a jeleket!!
Vissza nem viszem és másik sincs(szerelő)
Válasz Maszek Zs #3412. hozzászólásáraELKON SD 220/táska/,cégnél is seregben is megfelelő volt,biztos van kisebb-modernebb is.el tudod hangolni jelhez-szögértékhez,amit akarsz,a lényeg a vezérlés helyretétele először.abszurd esetben ha ez nem megy ellenőrizd rá való-e egyáltalán a fogasszíj.ja a vezérléshez-stroboszkóphoz nem kell akadémiai tagság,nyugodtan-logikusan mindent,sok sikert.
Válasz Maszek Zs #3412. hozzászólásáraSzerintem nézd meg a vezérlést HA felvannak karcolva a jelek gyárilag neki, ha el van rakva akkor megvan a hiba ha pedig nincsen elkell vinni másik szerelőhöz. Stroboszkópozni is tudni kell, hiába villogtatod meg ha nemtudod mit nézzél rajta.
Szerintem elrakták utó töltés irányába egy foggal a vezérlést, nekem egyszer volt ilyen hibám, Focus-on minden vissza volt nullára állítva, a főtengelynek is betekerve az ütköző stift csak épen nem volt rátartatva erre a stiftre és visszább fordult szerelés közben a főtengely így elraktam én is egy foggal, olyanokat tapasztaltam mint te is jelenségeket.
Utána a krovát gumipókkal húzattam meg, hogy felsőholtpont rögzítő stiftnek feszüljön a görbevas, el ne forduljon megint.
Válasz sanyi1965 #3410. hozzászólásáraTudnál belinkelni valami jó árban egy strboszkópot. Ami jó is!
Válasz sanyi1965 #3410. hozzászólásáraKöszönöm!
Valamit kezdek vele,kíváncsi leszek! Ha oda jutok megírom.
Válasz Maszek Zs #3407. hozzászólásáraa vezérlés jeleit könnyen ellenőrizheted,burkolatok le,vezérműtengelyen-hengerfejen,adagolómeghajtás-ellenjel,főtengelyjel-ellenjel összeforgatod,passzolnia kell.neked vagy el van téve/ezt látni fogod/ vagy nem állítottak-korrigáltak a fogasszíj csere után előtöltést.ha mechanikus az adagoló megteheted ezt akár egy indikátor órával is.ha nem megy ELKON vagy bármilyen Pieso fejes stroboszkóp is megteszi.általában utótöltéskor szokott olajszagú lenni.az üzemanyag ellátás szívó ágán menj végig azért,főleg ha kézi AC is van.+ az OUT csavart nézd meg, van aki kiberheli a kis szitát belőle és a kalibrált lyuk nem lyuk többé. sok sikert.
Válasz bandigh #3408. hozzászólásáraAz össze veszés már meg volt
El maradt egy burkolat amiről azt mondta,hogy padkát fogtunk holott a csavarok helye is meg a akasztó fülek is meg vannak tehát,hogy tudott le esni. És a reklamáció meg volt. Van kifogás bőven. Tudom nem MTZ de nem lehet sokkal bonyolultabb. Inkább meg próbálnám én.
Válasz Maszek Zs #3407. hozzászólásáraHa valóban szerelő, de most hibázott, akkor szerintem oda vidd vissza, és ha igazad van, pénzedbe se kerül
Üdv mindenkinek!
Van egy Renault 19 Diesel autóm elvittem szerelőhöz kárvolt!!!!!
Kicserélte a vezérmű ékszíjat. Azóta nehezebben indul;olaj szaga van........stb!!
Az stb-it meg csinálom. De szerintem elrakta valamerre pár fokkal,szeretném le ellenőrizni. Milyen célszerszám kell (ha kell),hogy csináljam??
Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #3405. hozzászólásáraIgen szeretem őket pont az egyik nagy erény a megbízhatóságuk.
Alkatrész ritkán kell pl a vezérlés olcsóbb mint a német vagy más autók.
Válasz kori01 #3397. hozzászólásáraAz tűrhető, bár többen vannak azon a véleményen, hogy a SUV-okba, főleg ha 4x4-es inkább már a dízel lenne való. Bár ezek meg nem is pont a pakolhatóságukról híresek. Azért is nem lett ilyen, meg "köztesnek" pickup, mert az sem elég szállítani ezt-azt ahová, amire a naggyal felesleges menni, és parkolni is rossz vele a helyszűke és vagy mérete miatt. Amúgy kíváncsi voltam, igaz nem lesz Duster és hasonszőrű társai, bármennyire is kellene sokszor a 4x4-es jármű, emelt magassággal, 4 autó a háznál már tényleg pazarlóan túlzás lenne. Így marad a minszki "terepjáró", ha nagyon fos a dűlőút...
Amúgy ha jól gondolom te nagy Toyota-párti lehetsz, és jómagam nem tartom rossznak őket, bár csak a Hiace, Hilux, Land Cruiser ami szimpatikus. Egyébként 4x4-es Hiace-t szerettem volna eredetileg, csak ugye nincs már gyártásban az itthon ismert, a régebbiek meg már igazából kiöregednek, alkatrész nem is lesz hozzájuk, főleg mivel sok az araboknál, afrikában kötött ki. Mondjuk gondolok itt kasznielemekre pl. A legkésőbbi szériának az ára meg az egekben van! A japánok nem annyira erőltetik ezt a kishaszon kategóriát itt, a 4x4-es szerintem ki is fújt végleg. Szóval kishaszonból mi eztán csak Európában gyártott járművet preferálunk, mint ahogy most is így van már, pont az ilyesmi miatt. Talán a Dyna-féle típusok még amelyek mozognak ebben a szegmensben, csak nem éppen olcsóak.
Válasz traktorajtóhajtogató #3402. hozzászólásáraCeltises-nek irj ezzel kapcs.
Válasz traktorajtóhajtogató #3402. hozzászólásáraNem én találtam ki hogy nem jó hanem akik használják.
Eleve egy kereskedésben kizavarnak vele kb.
Válasz kori01 #3386. hozzászólásáraEz a legnagyobb hülyeség. Az enyém ugy ment több mint 400000 km-t, hogy csak gázolajat és olajcserét kért. Mondjuk most is márkaszervizben kapja 15000 km-nként az olajat. Nekem eddig ez a legmegbizhatóbb motor, amivel találkoztam. Ezt ugy kell érteni, hogy nem volt semmi cserélve benne se EGR szelep se kuplung se semmi. Mindig nehéz, poros körülmények között használtuk és sokszor az embereim vezették.
Válasz szanberg #3389. hozzászólásáraSzerintem annyi belefér egy motor életébe! anno a Skodák Ladák mennyit mentek el teljes motor felújítás előtt, szerinted?? Ha annyit elmegy a röncsi motor én nem sajnálom a pénzt a hajtókar csapágyak cseréjére.
Válasz kori01 #3391. hozzászólásáraPersze csak azt már nem engedi a gazdasági leigázó nyugati elit forgalomba helyezni! Azt akarják megetetni az emberekkel hogy majd a föld lakosságának az egy tizenötöd része fogja a földet a globális felmelegedéstől megmenteni! HA HA HA HA erről nekem a véleményem, csak az egésszel azt akarja elérni hogy más eu-n kívüli állam ne tudjon ide semmit sem eladni, csak az ő "szarjaikat" lehessen megvenni itt semmi mást!
Válasz Celtises #3398. hozzászólására
Válasz kovacsmihaly0905 #3387. hozzászólására3 volt a családban. 3 más évjárat. Kettő 120 000-nél állt meg. Ebből az egyik 200körül megint. A másik beszámítás utáni napokban szart be másodszor.
A 3.-ra 500 ezerig számolták a költést, majd annyi körül adták el a Kangoot.
Ezek üa. ellátó hibásak voltak.
Egy 4.ről tudok ami hajtókaros lett.
Aztán lenne még példa.
Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #3396. hozzászólásáraPályán 140ig 10-11liter,amúgy 8-9.Ismerősnek van.
Válasz Sk Laci #3376. hozzászólásáraSzerintem nem olyan vészes a fogyasztása. Egy szívóbenzinestől szerintem belefér. Meg hát lábfüggő is a dolog nyilván. Személy szerint kíváncsi lennék magam is arra, hogy a szívóbenzines Duster, 4x4-es mennyit ehet, meg a hasonló benyós SUV-ok.
Dízeles, meg a van-kivitel viszont biztos nem kellene belőle, van 2 nagyobb ilyen célra, ami pakolás szempontjából csak jobb. Persze a szűkebb helyeken ugye vannak hátrányaik a nagyobb bódéknak.
Válasz Claastra. #3393. hozzászólásáraA 2.2 csak hengerfejbajok voltak.
Válasz Claastra. #3393. hozzászólásáraJobbnak nem mondanám na meg a francia elektronika az egy szar.
A toyota a világ első.
Válasz kori01 #3392. hozzászólásárasokkal jobb az 1,5 dci mint a d4d 2,2,ezen már rég tulvagyunk,meg az 5-600ezer kilóméteres kangókon tháliákon
Válasz kovacsmihaly0905 #3387. hozzászólásáraA régiek biztosan szarok voltak majdnem ingyen se lehetett eladni. Üzemanyagrendszer megint szar.
Válasz Ares 826 #3388. hozzászólásáraA hiace is röhögve megy egy milliót a többit utána afrikába.
Válasz szanberg #3389. hozzászólásáraJa ahogy mondod egy pont hajtókar csapágyas lett amivel mentünk.
Válasz kori01 #3386. hozzászólásáraA korábbi szériáknál a magasabb lóerős 1,5dci motoroknál hajtórúd csapágyakat kellett cserélni, rendszerint 2-300ezer között, de ott is a kis lóerős változatok kimentek a világból. A kicsit újabbak(2010körüliek) tényleg nagyon stabil gépek, sosem hittem volna mindig óczkodtam tőlük de futár haver a pár évesen 500ezret futott Kangoo-jával ezt megcáfolta, de sorolhatnék még akarmennyi példát is erre.
Én is keresek kis haszon járműt emberemnek bejárásra anyagbeszerezni, biztos, hogy egy kis Kangoot fogok hozni 5-8évesen nem is drága és strapás kis szerkezet
Válasz kovacsmihaly0905 #3387. hozzászólásáraSzerintem is az, azt tudom hogy az az "igazi kalapácsolós" merci motor az igazi! némelyik elment 600-800 ezer kilómétert is! Na ilyet már nem gyártanak egy darabig, mert tudod fogyasztó társadalmat csinált a nagytőke az emberekből!
Válasz kori01 #3386. hozzászólásáraHülyeség!
Válasz traktorajtóhajtogató #3381. hozzászólására1.5dci a legmegbizhatatlanabb motor volt pedig.