Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz ND #3331. hozzászólásáranem ,a fiam nepperkedik(hivatalosan)és a kinti partnere küldözgeti az autókat össze -vissza ,néha váratlanul jön egy két tréler
Válasz Sk Laci #3317. hozzászólásáraA használt árkülönbség is nagy, de az újkori sokkal nagyobb, tehát jóval kevesebb az értékvesztés. Ehhez jön még az olcsóbb fenntartás, és ha azt mondod, a kényelme, megbízhatósága rendben van, akkor jobb vétel volt a koreai.
Ugyanez igaz a lentebbi Dacia-német összevetésre is.
Válasz traktorajtóhajtogató #3316. hozzászólásáraVW, BMW, Mercedes használtban nagyon is sokat kérnek értek, de csak a felkapotsága tartsa fenn az árakat, valós értéke jóval alacsonyab.
Nekem kóreai SSanyongom van, újonan vetem 11 éve, 137 000 van bene, soha nem garambolozot kaparásmentes kocsi, és használtan ha el akarnám adni, anyit se kapnék érte, mint egy totál öszetört ML Merciért, pedig még soha sehol se hagyot ott. Egyedül amit javítani kelet rajta, a porlasztók. Nem bírják a bio adalékot az üzemanyagban.
Válasz jedi #3314. hozzászólásáraAzért ha választani kellene egy 500000-et futott dákó és egy ugyanennyit futott vw termék között, én a dákót választanám, mert biztosan nem fog annyiba kerülni a következő 100000 km. Ha kényelemről meg gyorsulásról beszélünk, akkor már nem biztos bár ezek a vw-k elég csunyán öregednek szóval kitudja.
Válasz traktorajtóhajtogató #3308. hozzászólásáraAkkor eddig azt tudja ,amit az átlag német autó ,amit kis hazánkba behoznak használtan .Nagyrészt tekert km-s autók itthon 200-al ,pedig bőven duplájánár járnak :). Akkor nem is olyan jó a dákó ..
Válasz *** HM *** #3309. hozzászólásáraHeccikém én anno míg egy autó volt 75ezret belevágtam úgy, hogy nem jártam rendszeresen hosszútávokra. Jelenleg vannak ugye a pickupok meg a kapitány, így megoszlik, illetve kevesebbet megyek mint anno, de 50ezer évente belemegy a lábamba akármikor.
Válasz csoppika #3301. hozzászólásáraDákó azért jó, mert egyszerű és strapabiró. Nekünk van 1.5 dci 500000 km-vel bontatlan motor+váltóval. A skodák megbizhatósága még a fasorban sincs a dákóval.
Válasz *** HM *** #3306. hozzászólásáraFocusból jók az újak is, a leg strapásabb autó a piacon. A kettessel az lesz a baj igen sokat futottak már és sok olyan helyen van ahol a karbantartás fogalma kimerül az üzemanyag tankolással, azt is 1000Ft-jával....érted.
Válasz Claastra. #3300. hozzászólásáraNekem a Dákó most lépte meg a 250000km, olajat nem eszi...
Valami jeladó kezdhet szórakozni, mert kevesebbet eszik, mint szokott...érzésre...
Válasz traktorajtóhajtogató #3293. hozzászólásáraa kérdés mi a sokat futott ami 300-ezret mutat,vagy amiben ténylegesen 300 ezer van,láttam mát 650 ezres x3-at mint a patika,mert kint 200 km-re járt dolgozni vele a tulaj naponta,csak hát a magyar vevőnek 200ezres kell hát a kereskedők java csinál
Válasz Sk Laci #3297. hozzászólásáraFigyelj, ezen sem veszünk össze de felénk szlovákból vesznek cuccokat számlával hivatalosan elég sok termelő és mi magunk is értékesítettünk oda elég sok terményt, nyilván nem azért mert tökön akartam magam szúrni, hogy rosszabbul járjak érted.
Egyébként lengyelbe viszik minden évben a repcét napraforgót kukoricát de még búzát is, nektek még közelebb adott esetben, miért nem nyitsz arrafelé?
Autóból meg simán vennék skodát, annyi, hogy nekem az octavia nem annyira gyere be, viszont az újfajta SuperB az nagyon állat, azt bevállalnám
Válasz traktorajtóhajtogató #3292. hozzászólásáraÉn úgy állok hozá, az új csak új, van jótállás, és nem zsákbamacska.
Nem mondom, hogy egy Mercivel, vagy BMW vel egyenrangú, de az árához képest szép kínálatja van. Az Octáviák elég jól megálják a helyüket egy állami beszerzéseknél is, mondjuk a rendőrség részére, Csehek, Lengyelek, Németek, Osztrákok,... meg még kitudja mere.
Amikor az Octáviát vetem, előte egy pár kocsit megnéztem belülről is, hát az Octinak nem kell szégyenkeznie, és az utastér "bőséges" helyet kínál, csoportján belül talán a legtöbet.
Válasz szanberg #3295. hozzászólásáraCégautóra nálunk is van adó, amit az egyes megyék maguk határozák meg, hogy menyi legyen, nem központilag, hogy igazságos legyen "mindenkinek egyformán".
Vanak dolgok, amik Szlovákiában jobak, vanak amik Magyarországon /nálatok még nincsen földadó, ami nálunk van a rendszerváltás óta/.
A növénytermesztésben a vetőmag, vegyszer, mütrágya mind olcsób nálatok, mint Szlovákiában. A szlovák Duslos mütrágyát olcsóban megkapnám ha "mindjárt" a Szerb határtól hozatnám visza, mintha egyenesen a gyártól veném nálunk.
A termésért viszont töbet kaptok, mint mink a határ túloldalán. Lehet idén némelyik ár kiegyenlítődik.
De amiben a Magyarországi gazdák abszolút jóval eléb vanak a Szlovákokal szemben, az a leadot termény utáni fizetés. Még nálatok pár napon belül fizetnek, adig nálunk ha 30 napon belül látod a pénzedet, akor örülhetsz. De sok esetben a fizetési határidő meglehet hogy 90 nap vagy anál is több, és akad olyan is, hogy neked kell könyörögnöd a pénzedért, küldjenek már valamit a majd fél éve leadot termény után.
Válasz szanberg #3294. hozzászólásáraAzt ne sajnáld, hogy nem benzines. Ha létezik jó BMW motor, akkor a 30 D jó. Inkább az a gond ezekkel, hogy nagyon komplex, bonyolult szerkezetek és idősen, 300000 km fölött már azért nagyon sokba kerül a fenntartásuk.
Elmondanám neked nav-os kivett ellenőrzésre mert volt benzinről pár tízezer Ft számlám amit fűkaszába hordtam, telephelyet rendbe tartani...
áfa nuku, ha autód van akkor cégautó adó ésatöbbi...
szoktad mondani, hogy szlovákban minden rosszabb mint itt nálunk mert rosszabbak az árak meg ilyenek, nem szoktam rá semmit mondani és most sem csak ez a benzin téma miatt, de hidd el, itt az egész adórendszer és a gazdálkodási körülmények tizenötször szopatósabbak mint SK-ban...
Válasz traktorajtóhajtogató #3283. hozzászólásáraEgy barátomé volt, 2 évesen vette 145ezer volt akkor benne aztán 10évig nála volt ezalatt 45ezret ment, illetve mentünk mert hungexpókra jártunk vele meg ilyen hoszabb távú dolgokra szinte mindig együtt. Most 230ezer van benne, tavaly ősszel hoztam. Tudtam, hogy ezek elő fognak jönni rajta, típushibák és épen 150-250ezrekig bírják. Főtengely végén a gumis hosszbordás szíjtárcsát cserélte a cimbi, szívósort szintén, automataváltó olajat illetve a kardánnál azt a hardi gumit ami a váltó után van. EGyikkel sem volt gond, csak az első kettő szétpereg rajtuk ha nincsen lecserélve, váltóolajat attól függetlenül, hogy a szerviz szerint nem kell cserélni KELL! cserélni, a hardi gumi meg sokaknál szétszakadt mert megsem nézték, ennek semmi baja nem volt csak már látszott rajta, hogy vannak apró mikro repedései, az idő helyben is megeszi.
Egyébként nagyon jó autó, dinamic drive-os, aktív kormány, kanyarkövető xenon ésmég millió extra van benne, de ezek amiket írtam nagyon hasznosak is, vaskos masszív szeker, sajnos nem benzines ezt sajnálom csak...
Válasz Claastra. #3288. hozzászólásáraSokat futott X3 nem rossz? Várjunk még ezzel a kijelentéssel. Én szivtam már X 3-al. Tudom miről beszélek. Igaz, az egy kicsikét ujabb volt.
Válasz Sk Laci #3287. hozzászólásáraAbban igazad van, hogy ha van keret, akkor ujat kell venni. Skodát mondjuk én már nem vennék többé. Mostmár van egy két alternativa, ami jobb.
Válasz Claastra. #3290. hozzászólásáraLátom képben vagy
Magyarországon benzint, mint üzemanyagot nem lehet leírni? vagy még az áfáját se ?
Igen nálunk le lehet írni a személykocsi áfáját, sőt mindenek, ami a vállalkozásal öszefügg.
Válasz Sk Laci #3287. hozzászólásáraJó a benzin motor, csak azokat a buta 30 ezres olajcseréket el kell felejteni, az enyémet is azzal cseszték el többek közt.... Nekem 1.8 TFSI motorom van most várja a felújítást... Mondjuk ez a dízelekre is érvényes...
Válasz traktorajtóhajtogató #3283. hozzászólásáranem rosszabbak mint a többi,a gyerek 2 éve vette,70ezret tett bele azóta ,terepváltót újítottam fel a multhéten,és kivettem a pillangókat,és a katalizátort a tavasszal,egy abs senzor volt a télen aztán csak olajcsere,3x voltam vele nürnbergbe trélerrel autóért 2 hónapja,jól bírta,most van benne valós 320e km rozsda,zörej semmi,van egy 2008-as octávia scout az udvaron multhéten hozta a tréler,kurvaszép,megbótolom a lányoméknak,2,0 pd,
Válasz mocsok14 #3281. hozzászólásáraInkáb nézzél újat. 2016-ban vetem egy új 1,4-es 150 lovas Octáviát, csak jót tudok róla mondani. Csendes, nem hallani be semien zajt, se a motort, se a szelet, egyedül ha szétvert úton mész gyorsaban, hallani a kerék gödrökben való ütközéseket. És anak elenére, hogy benzinmotoros vegyes forgalomban nyugiban beférsz 5 l/100Km alá. Általában 4,5-4,7 L szokot kijöni, de nem "téli bakancsal" taposva a gázt.
5885 hozzászólás
Válasz traktorajtóhajtogató #3334. hozzászólásáraNem minden doktornő ügyvédnő pénzesnő autózza laposra a seggit.
Válasz *** HM *** #3323. hozzászólására10 éves Merci 150000 km-el? Gondolom viccelsz. Nem 500000 km-t akartál irni?
Válasz Claastra. #3332. hozzászólásáraKeskeny nyomtávú ültetvénytraktort nem tud ócsóé jót?
Válasz ND #3331. hozzászólásáranem ,a fiam nepperkedik(hivatalosan)és a kinti partnere küldözgeti az autókat össze -vissza ,néha váratlanul jön egy két tréler
Válasz ND #3329. hozzászólásáraKóborogtak
ja x3 tárgytalan ma elvitték a 400éve migráncsok
Válasz Claastra. #3327. hozzászólásáraKóborogtal az utcán te meg befogadtad őket, mi?
Válasz Bárány #3326. hozzászólásáravagy mb-trac-ot
Válasz ND #3325. hozzászólásárahát néha még én se tudom mi is van az udvarban,tegnap jött kia sorrentó,és bmw 320d 2009.es kombi
Válasz Claastra. #3324. hozzászólásáraÁááá, szerintem szippantóst keres.
Válasz Claastra. #3324. hozzászólásáraBaszki, neked témyleg mindened van? Vagy pontosabban minden IS.
Válasz *** HM *** #3323. hozzászólásáraegy szép és jó A160d-m van 1,6nokoásdobozért,2009 novemberi
8 9 10 éves mercik mennyire gebaszosak? 3milla alatti jó kiállású 150000km mondjuk.
Válasz Bárány #3318. hozzászólásáraFelébe került a gyengében felszerelt ML mercinek. Tudom, mert néztem a csilagos kocsit is.
Válasz traktorajtóhajtogató #3319. hozzászólására31000 volt áfával és tartozékokal.
Eből 1200 volt a vonófej az utánfutóra. Csak tudnám mi olyan drága rajta.
Válasz traktorajtóhajtogató #3319. hozzászólásáraTavaly érdeklődtem az új Rextonra. Közel fullosan, automatával kicsivel 10 millió Ft fölött.
Válasz Sk Laci #3317. hozzászólásáraDe azért gondolom újkorában se került 70-80000 euróba mint egy ML.
Válasz Sk Laci #3317. hozzászólásáraA használt árkülönbség is nagy, de az újkori sokkal nagyobb, tehát jóval kevesebb az értékvesztés. Ehhez jön még az olcsóbb fenntartás, és ha azt mondod, a kényelme, megbízhatósága rendben van, akkor jobb vétel volt a koreai.
Ugyanez igaz a lentebbi Dacia-német összevetésre is.
Válasz traktorajtóhajtogató #3316. hozzászólásáraVW, BMW, Mercedes használtban nagyon is sokat kérnek értek, de csak a felkapotsága tartsa fenn az árakat, valós értéke jóval alacsonyab.
Nekem kóreai SSanyongom van, újonan vetem 11 éve, 137 000 van bene, soha nem garambolozot kaparásmentes kocsi, és használtan ha el akarnám adni, anyit se kapnék érte, mint egy totál öszetört ML Merciért, pedig még soha sehol se hagyot ott. Egyedül amit javítani kelet rajta, a porlasztók. Nem bírják a bio adalékot az üzemanyagban.
Válasz jedi #3314. hozzászólásáraAzért ha választani kellene egy 500000-et futott dákó és egy ugyanennyit futott vw termék között, én a dákót választanám, mert biztosan nem fog annyiba kerülni a következő 100000 km. Ha kényelemről meg gyorsulásról beszélünk, akkor már nem biztos bár ezek a vw-k elég csunyán öregednek szóval kitudja.
Válasz jedi #3314. hozzászólásáraAz az előnye, hogy egyszerű...
Válasz traktorajtóhajtogató #3308. hozzászólásáraAkkor eddig azt tudja ,amit az átlag német autó ,amit kis hazánkba behoznak használtan .Nagyrészt tekert km-s autók itthon 200-al ,pedig bőven duplájánár járnak :). Akkor nem is olyan jó a dákó ..
Válasz *** HM *** #3309. hozzászólásáraHeccikém én anno míg egy autó volt 75ezret belevágtam úgy, hogy nem jártam rendszeresen hosszútávokra. Jelenleg vannak ugye a pickupok meg a kapitány, így megoszlik, illetve kevesebbet megyek mint anno, de 50ezer évente belemegy a lábamba akármikor.
Válasz Sk Laci #3311. hozzászólásáraValójában mindenik. Ezekről az új kisturbós benzinesekről nincs infóm. Azokkal más lehet gond.
Válasz traktorajtóhajtogató #3308. hozzászólásáraMelyik Dácia model enyire megbízható?
Válasz *** HM *** #3309. hozzászólására11 éves és céges.
Válasz traktorajtóhajtogató #3308. hozzászólásáraHova az istenbe lehet 500at lemászkálni pár éves kocsival?
Válasz csoppika #3301. hozzászólásáraDákó azért jó, mert egyszerű és strapabiró. Nekünk van 1.5 dci 500000 km-vel bontatlan motor+váltóval. A skodák megbizhatósága még a fasorban sincs a dákóval.
Válasz *** HM *** #3306. hozzászólásáraFocusból jók az újak is, a leg strapásabb autó a piacon. A kettessel az lesz a baj igen sokat futottak már és sok olyan helyen van ahol a karbantartás fogalma kimerül az üzemanyag tankolással, azt is 1000Ft-jával....érted.
Válasz szanberg #3305. hozzászólásáraUtánad évjárat focusok milyenek?
Válasz *** HM *** #3304. hozzászólásáraEgyik ismerősöméknek van ilyen hófehérben, nagyon vagány, oda adnám érte kapitányt(530d)
Milyen ez a 2d 190 lo 4x4 7aut superb megoldás amúgy?
Meddig mehetnek gondok nélkül?
Válasz szanberg #3299. hozzászólásáraJött tanyára 1 sárga sportlineos superb most.
Hát elég kirívó feltűnő szín.
Válasz csoppika #3301. hozzászólásáraidáig rönó buzi voltam,de most "fapados" ódival járok,összezördülés végett, volt 2 dákóm is
Válasz Claastra. #3300. hozzászólásáraNekem a Dákó most lépte meg a 250000km, olajat nem eszi...
Valami jeladó kezdhet szórakozni, mert kevesebbet eszik, mint szokott...érzésre...
Válasz traktorajtóhajtogató #3293. hozzászólásáraa kérdés mi a sokat futott ami 300-ezret mutat,vagy amiben ténylegesen 300 ezer van,láttam mát 650 ezres x3-at mint a patika,mert kint 200 km-re járt dolgozni vele a tulaj naponta,csak hát a magyar vevőnek 200ezres kell hát a kereskedők java csinál
Válasz Sk Laci #3297. hozzászólásáraFigyelj, ezen sem veszünk össze de felénk szlovákból vesznek cuccokat számlával hivatalosan elég sok termelő és mi magunk is értékesítettünk oda elég sok terményt, nyilván nem azért mert tökön akartam magam szúrni, hogy rosszabbul járjak érted.
Egyébként lengyelbe viszik minden évben a repcét napraforgót kukoricát de még búzát is, nektek még közelebb adott esetben, miért nem nyitsz arrafelé?
Autóból meg simán vennék skodát, annyi, hogy nekem az octavia nem annyira gyere be, viszont az újfajta SuperB az nagyon állat, azt bevállalnám
Válasz traktorajtóhajtogató #3292. hozzászólásáraÉn úgy állok hozá, az új csak új, van jótállás, és nem zsákbamacska.
Nem mondom, hogy egy Mercivel, vagy BMW vel egyenrangú, de az árához képest szép kínálatja van. Az Octáviák elég jól megálják a helyüket egy állami beszerzéseknél is, mondjuk a rendőrség részére, Csehek, Lengyelek, Németek, Osztrákok,... meg még kitudja mere.
Amikor az Octáviát vetem, előte egy pár kocsit megnéztem belülről is, hát az Octinak nem kell szégyenkeznie, és az utastér "bőséges" helyet kínál, csoportján belül talán a legtöbet.
Válasz szanberg #3295. hozzászólásáraCégautóra nálunk is van adó, amit az egyes megyék maguk határozák meg, hogy menyi legyen, nem központilag, hogy igazságos legyen "mindenkinek egyformán".
Vanak dolgok, amik Szlovákiában jobak, vanak amik Magyarországon /nálatok még nincsen földadó, ami nálunk van a rendszerváltás óta/.
A növénytermesztésben a vetőmag, vegyszer, mütrágya mind olcsób nálatok, mint Szlovákiában. A szlovák Duslos mütrágyát olcsóban megkapnám ha "mindjárt" a Szerb határtól hozatnám visza, mintha egyenesen a gyártól veném nálunk.
A termésért viszont töbet kaptok, mint mink a határ túloldalán. Lehet idén némelyik ár kiegyenlítődik.
De amiben a Magyarországi gazdák abszolút jóval eléb vanak a Szlovákokal szemben, az a leadot termény utáni fizetés. Még nálatok pár napon belül fizetnek, adig nálunk ha 30 napon belül látod a pénzedet, akor örülhetsz. De sok esetben a fizetési határidő meglehet hogy 90 nap vagy anál is több, és akad olyan is, hogy neked kell könyörögnöd a pénzedért, küldjenek már valamit a majd fél éve leadot termény után.
Válasz szanberg #3294. hozzászólásáraAzt ne sajnáld, hogy nem benzines. Ha létezik jó BMW motor, akkor a 30 D jó. Inkább az a gond ezekkel, hogy nagyon komplex, bonyolult szerkezetek és idősen, 300000 km fölött már azért nagyon sokba kerül a fenntartásuk.
Válasz Sk Laci #3291. hozzászólásáraleírni?????
Elmondanám neked nav-os kivett ellenőrzésre mert volt benzinről pár tízezer Ft számlám amit fűkaszába hordtam, telephelyet rendbe tartani...
áfa nuku, ha autód van akkor cégautó adó ésatöbbi...
szoktad mondani, hogy szlovákban minden rosszabb mint itt nálunk mert rosszabbak az árak meg ilyenek, nem szoktam rá semmit mondani és most sem csak ez a benzin téma miatt, de hidd el, itt az egész adórendszer és a gazdálkodási körülmények tizenötször szopatósabbak mint SK-ban...
Válasz traktorajtóhajtogató #3283. hozzászólásáraEgy barátomé volt, 2 évesen vette 145ezer volt akkor benne aztán 10évig nála volt ezalatt 45ezret ment, illetve mentünk mert hungexpókra jártunk vele meg ilyen hoszabb távú dolgokra szinte mindig együtt. Most 230ezer van benne, tavaly ősszel hoztam. Tudtam, hogy ezek elő fognak jönni rajta, típushibák és épen 150-250ezrekig bírják. Főtengely végén a gumis hosszbordás szíjtárcsát cserélte a cimbi, szívósort szintén, automataváltó olajat illetve a kardánnál azt a hardi gumit ami a váltó után van. EGyikkel sem volt gond, csak az első kettő szétpereg rajtuk ha nincsen lecserélve, váltóolajat attól függetlenül, hogy a szerviz szerint nem kell cserélni KELL! cserélni, a hardi gumi meg sokaknál szétszakadt mert megsem nézték, ennek semmi baja nem volt csak már látszott rajta, hogy vannak apró mikro repedései, az idő helyben is megeszi.
Egyébként nagyon jó autó, dinamic drive-os, aktív kormány, kanyarkövető xenon ésmég millió extra van benne, de ezek amiket írtam nagyon hasznosak is, vaskos masszív szeker, sajnos nem benzines ezt sajnálom csak...
Válasz Claastra. #3288. hozzászólásáraSokat futott X3 nem rossz? Várjunk még ezzel a kijelentéssel. Én szivtam már X 3-al. Tudom miről beszélek. Igaz, az egy kicsikét ujabb volt.
Válasz Sk Laci #3287. hozzászólásáraAbban igazad van, hogy ha van keret, akkor ujat kell venni. Skodát mondjuk én már nem vennék többé. Mostmár van egy két alternativa, ami jobb.
Válasz Claastra. #3290. hozzászólásáraLátom képben vagy
Magyarországon benzint, mint üzemanyagot nem lehet leírni? vagy még az áfáját se ?
Igen nálunk le lehet írni a személykocsi áfáját, sőt mindenek, ami a vállalkozásal öszefügg.
Válasz Koszi. #3289. hozzászólásáracsak náluk a benzin áfáját is visszakérhetik,sőt az autóét is,azért más a gyerek fekvése
Válasz Sk Laci #3287. hozzászólásáraJó a benzin motor, csak azokat a buta 30 ezres olajcseréket el kell felejteni, az enyémet is azzal cseszték el többek közt.... Nekem 1.8 TFSI motorom van most várja a felújítást... Mondjuk ez a dízelekre is érvényes...
Válasz traktorajtóhajtogató #3283. hozzászólásáranem rosszabbak mint a többi,a gyerek 2 éve vette,70ezret tett bele azóta ,terepváltót újítottam fel a multhéten,és kivettem a pillangókat,és a katalizátort a tavasszal,egy abs senzor volt a télen aztán csak olajcsere,3x voltam vele nürnbergbe trélerrel autóért 2 hónapja,jól bírta,most van benne valós 320e km rozsda,zörej semmi,van egy 2008-as octávia scout az udvaron multhéten hozta a tréler,kurvaszép,megbótolom a lányoméknak,2,0 pd,
Válasz mocsok14 #3281. hozzászólásáraInkáb nézzél újat. 2016-ban vetem egy új 1,4-es 150 lovas Octáviát, csak jót tudok róla mondani. Csendes, nem hallani be semien zajt, se a motort, se a szelet, egyedül ha szétvert úton mész gyorsaban, hallani a kerék gödrökben való ütközéseket. És anak elenére, hogy benzinmotoros vegyes forgalomban nyugiban beférsz 5 l/100Km alá. Általában 4,5-4,7 L szokot kijöni, de nem "téli bakancsal" taposva a gázt.
Válasz _NB_ #3284. hozzászólásáraNincs lengő kar.