Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Valaki Honda autónak birtokosa esetleg?
Öcsém Accordja dobott egy 5f06 hibakódot és nem indul be, de még a neten se találok hasonló hibakódot se. Ötlet?
Válasz *** HM *** #2431. hozzászólásáraEgyre több az automata, ha újat vennék belőle én is ilyet választanék. Aki powershiftes traktoron dolgozik pár évet utána ha nem muszály nem akar a moslékkeverősbe ülni folyamatosan...
Válasz kori01 #2451. hozzászólásáraJellemzően a kilométer bűvész autóknál hibádzanak idővel a DSG-k aki újonnan vett ilyen váltós autót az utóbbi mondjuk 8-10-évben és leszaladt vele 2-300 ezret az szinte minden esetben gond nélkül lett teljesítve, gondolj bele traktoroknál is jönnek az ilyen váltók befelé pl a Jd e23-as váltója is ilyesmi elven működik
Érdekelne valami terepjáró (is) ami inkább személyautó-jellegű, azaz a fos úton is elmegy, meg igény szerint a színházba is el lehet menni vele (ha járnánk ilyen helyekre egyáltalán).
Válasz GREVEN #2437. hozzászólásáraés mit számít az a plussz pár liter fogyasztás!?!?!?!?
Ha jó a váltó jól működik nem lusta ügyes stb akkor egyen bánja fene csak ne kellejen a moslékot kavarni folyton...
Válasz Claastra. #2446. hozzászólásárafapados pick-up, én sosem vettem volna magamnak ha már pick-up-ot vettem volna, az VW Amarok lett volna, természetesen csak DSG váltóval
Válasz GREVEN #2437. hozzászólásáraEz hülyeség... az automata azt csinálja amit te akarsz csak épp nem kell xarakodni a hülye kuplung-al... Ésszel nem fogyazt az többet semmivel sem... mondom ezt úgy hogy a 4. automata terepjáró/pick-up lépi át a 4. évet és 100.000 km-t.
Válasz GREVEN #2424. hozzászólásáravégtelen történet.itt ugyan másokat/SUV/ gyűjtögetnek eme márkából,markáns kijózanodás a vége.1-2 év és a tulajok konklúziója,nekem ez nem kell.
Válasz *** HM *** #2430. hozzászólására4x2-ra azt mondják nagyon gyámoltalan. Az első vakondtúrás már nehézségeket okoz. Felén annyi van mint a nyű. Töréstesztje ezeknek kritikán aluli még a legfelszereltebbnek is.
Válasz *** HM *** #2431. hozzászólásáraA pickup volt az utolsó kézi váltós autónk. De már azt is bánom.
Teljesen automata párti lettem, különösen, hogy ma már az automata egyre inkább duplakuplungost jelent.
Válasz GREVEN #2425. hozzászólásáraSokat nem fogok segíteni, de leírom. A maxlinert, itt csinálják melletünk -két hete jöttem rá -
A vevők közt igaz csak Mo-i cégek vannak feltüntetve, de azért a toyota bíztató (ott van a pohu is, de azért szerintem nem fogy olyan sok amarok. Egyébként voltam a csoport tagja skoda vonalon, a műszaki igazgató előtt le a kalappal). És nincs arany árba
Válasz sanyi1965 #2421. hozzászólásáraszerencsére nem az enyém. Ősöké lett. Ők akarnak rá minden vackot. Nekem csak a kutakodás jut, hála istennek. De lesz ennek a történetnek folytatása még attól félek.
Terepjáróra felépítményt honnan érdemes rendelni? elég nagy szórás van az árakban. 350-től 800-ig minden van. Esetleg valakinek eladó D40 Navarrára? Az se baj ha ezüst
Válasz Claastra. #2417. hozzászólásáraNekem 8 literből megy 140-el a pályán kb egy pesti út átlagában, helyben környéken 10körül szippant igaz ez automata
Válasz szanberg #2414. hozzászólásáragyerek X3-al kintvolt a macskánál hétvégén Ingolstadtban ,oda vissza 1500,kijött neki 7,5literre 3d manual,pedig ő se kíméli
Igen a Ford-Volvo kis dizelei meg a 2 2.2hdi-tdci Psa eredetű.De azért én jobban csípem az öblösebb motoru autókat.Az igazi egy v8 lenne.Csak tankolni ne kéne pláne a benzinest.
5864 hozzászólás
Válasz Mf-es? #2460. hozzászólásáraJa és használja terepen persze...
Menyecs kéket heggeszt a barnájában kinn a zöldövezetben.
Valaki Honda autónak birtokosa esetleg?
Öcsém Accordja dobott egy 5f06 hibakódot és nem indul be, de még a neten se találok hasonló hibakódot se. Ötlet?
Válasz szanberg #2454. hozzászólására1 lócitromsárgát hogyne
Női részlegnek max 1 ruzsaszint ha találló...
Válasz Mf-es? #2460. hozzászólásáraPont ilyen ez a fosszínű van a tanyán...
Vlm irrrrrdatlan ocsmány...
Mint a tulaja lelkivilága...
Valaki használ ilyet?Vélemény?
Válasz *** HM *** #2431. hozzászólásáraEgyre több az automata, ha újat vennék belőle én is ilyet választanék. Aki powershiftes traktoron dolgozik pár évet utána ha nem muszály nem akar a moslékkeverősbe ülni folyamatosan...
Válasz kori01 #2451. hozzászólásáraJellemzően a kilométer bűvész autóknál hibádzanak idővel a DSG-k aki újonnan vett ilyen váltós autót az utóbbi mondjuk 8-10-évben és leszaladt vele 2-300 ezret az szinte minden esetben gond nélkül lett teljesítve, gondolj bele traktoroknál is jönnek az ilyen váltók befelé pl a Jd e23-as váltója is ilyesmi elven működik
Van itt aki hajt Pajerot, vagy Land Cruisert?
Érdekelne valami terepjáró (is) ami inkább személyautó-jellegű, azaz a fos úton is elmegy, meg igény szerint a színházba is el lehet menni vele (ha járnánk ilyen helyekre egyáltalán).
Meg tetszik is az ilyesmi.
Válasz szanberg #2454. hozzászólására
Válasz *** HM *** #2450. hozzászólásárahttp://autotechnikuss.blog.hu/2016/12/12/az_ocska_dsghttp://
Válasz *** HM *** #2428. hozzászólásáraHeccikém! erre a használatra egy Suzuki jymni való ilyet keressen a paraszt.
Válasz .Feco. #2449. hozzászólásáraakkor add el a johnit is gyorsan mert a fele japán
denso
Válasz GREVEN #2437. hozzászólásáraés mit számít az a plussz pár liter fogyasztás!?!?!?!?
Ha jó a váltó jól működik nem lusta ügyes stb akkor egyen bánja fene csak ne kellejen a moslékot kavarni folyton...
Válasz *** HM *** #2450. hozzászólásárabeszarik hamar ennyi.......
Hopp
Dsg váltóknál milyen kellemetlenségek szoknak előjönni?
Válasz GREVEN #2448. hozzászólásárade azok japán autók, azokat nem jegyezzük sehol...
Válasz .Feco. #2445. hozzászólásáraNavaranal, hilux-nál megvan. Ezt többen mondták most ahogy kocsit kerestünk. Olyan akinek volt minkét fajta.
Válasz Claastra. #2446. hozzászólásárafapados pick-up, én sosem vettem volna magamnak ha már pick-up-ot vettem volna, az VW Amarok lett volna, természetesen csak DSG váltóval
Válasz .Feco. #2445. hozzászólásáraén az ótómata D-max váltómiatt mondtam le a márkárol,szinvonala mint az állólámpás e200d mercinek
Válasz *** HM *** #2443. hozzászólásáraMitsubishi Pajero, L200, mégy egy L200 és most Isuzu D-MAX
Válasz GREVEN #2437. hozzászólásáraannyi biztos nincs max 1
10-11 lityóval járok úgy hogy nyomom neki
Válasz .Feco. #2442. hozzászólásáraAkkor egyértelműen ezzel ajánlod?
Mik voltak?
Válasz GREVEN #2437. hozzászólásáraEz hülyeség... az automata azt csinálja amit te akarsz csak épp nem kell xarakodni a hülye kuplung-al... Ésszel nem fogyazt az többet semmivel sem... mondom ezt úgy hogy a 4. automata terepjáró/pick-up lépi át a 4. évet és 100.000 km-t.
Válasz GREVEN #2425. hozzászólásáraEz csak poén volt...ha erre gondolsz, akkor valamelyik áramszolgáltató flottából veszel
Válasz *** HM *** #2426. hozzászólásáraaz összes
japánt csak
Válasz GREVEN #2424. hozzászólásáravégtelen történet.itt ugyan másokat/SUV/ gyűjtögetnek eme márkából,markáns kijózanodás a vége.1-2 év és a tulajok konklúziója,nekem ez nem kell.
Válasz *** HM *** #2430. hozzászólására4x2-ra azt mondják nagyon gyámoltalan. Az első vakondtúrás már nehézségeket okoz. Felén annyi van mint a nyű. Töréstesztje ezeknek kritikán aluli még a legfelszereltebbnek is.
Válasz *** HM *** #2431. hozzászólására+3 liter fogyasztás pick up-nál autómatánál alaphangon,de inkább több.
Válasz Bárány #2433. hozzászólásáraTerepezgetni dombozni szállítani húzni mennyire való?
1 agronómusnak aki száguldozik 1ik traktortól másikig mint a p.rúgott meszes tuti megfelel....
Válasz *** HM *** #2434. hozzászólásáraahogy a citan egy csillagos kangoo az x osztály meg csillagos navarra
nagy az összesimulás a renault/nissan és a merci között
Válasz Claastra. #2432. hozzászólásáraEz meg hogy létezik?
Válasz *** HM *** #2431. hozzászólásáraA pickup volt az utolsó kézi váltós autónk. De már azt is bánom.
Teljesen automata párti lettem, különösen, hogy ma már az automata egyre inkább duplakuplungost jelent.
Válasz *** HM *** #2430. hozzászólásáraa motor jó ,a,b,c merciben is ez van
Pick upoknál hány % lehet az eladásokból az automata váltó?
Sokan vagytok akik már csakis ezzel veszitek?
Milyen dolgokon múlik a választásnál, hogy az 5 legeladottabb közül melyiknél köt ki a paraszt???
4x2 dustert vesz vlk???
Ez a 1,5 80kw motor milyen?
Egyszerű szívó benzin.
Milyen motorú kocsit mondanátok ideálisnak a
- napi min 20 30 indítás
- 1-6 km max elmászkálás 1 indításra
- és kombi
Válasz GREVEN #2425. hozzászólásáraSokat nem fogok segíteni, de leírom. A maxlinert, itt csinálják melletünk -két hete jöttem rá -
A vevők közt igaz csak Mo-i cégek vannak feltüntetve, de azért a toyota bíztató (ott van a pohu is, de azért szerintem nem fogy olyan sok amarok. Egyébként voltam a csoport tagja skoda vonalon, a műszaki igazgató előtt le a kalappal). És nincs arany árba
VW konszern új motorjai közül melyik felejtős ?
Válasz csoppika #2423. hozzászólásáraNem teljesen ilyesmire gondoltam. Egy sima pick up doboz is elég lenne.
Válasz sanyi1965 #2421. hozzászólásáraszerencsére nem az enyém. Ősöké lett. Ők akarnak rá minden vackot. Nekem csak a kutakodás jut, hála istennek. De lesz ennek a történetnek folytatása még attól félek.
Válasz GREVEN #2420. hozzászólásárahttp://kontex.hu/galeria/ponyvakeszites
Nyári gumit tudatosan választotok ?
Vagy ezt se....
Ha viszonylag repedezett az oldal a hajlatnál 3 4 mm mintás a gumi ...ez mekkora veszély faktor .....robbantatok már???
Válasz GREVEN #2420. hozzászólásárane csicsázd, használd,nehogy hamarosan másra kelljen az a zseton!
Terepjáróra felépítményt honnan érdemes rendelni? elég nagy szórás van az árakban. 350-től 800-ig minden van. Esetleg valakinek eladó D40 Navarrára? Az se baj ha ezüst
Válasz zscsizmadia #2416. hozzászólásáraÉn is azt szeretem ha van motor, csak a körülmények egyre inkább ellenünk dolgoznak
Válasz Claastra. #2417. hozzászólásáraNekem 8 literből megy 140-el a pályán kb egy pesti út átlagában, helyben környéken 10körül szippant igaz ez automata
Válasz szanberg #2414. hozzászólásáragyerek X3-al kintvolt a macskánál hétvégén Ingolstadtban ,oda vissza 1500,kijött neki 7,5literre 3d manual,pedig ő se kíméli
Igen a Ford-Volvo kis dizelei meg a 2 2.2hdi-tdci Psa eredetű.De azért én jobban csípem az öblösebb motoru autókat.Az igazi egy v8 lenne.Csak tankolni ne kéne pláne a benzinest.
Válasz szanberg #2414 hozzászóglására
Hdi motor ugy tudom.