Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz szanberg #2073. hozzászólásáraEz a porlasztó kifújás nekem is volt.Azt hittem,hogy a kipufogóval van valami,mert csak a korom szagot éreztem.Nem látszott semmi a motortakarótól.Miután kiderült,hogy csak 1 porlasztó fúj ki vettem hozzá tömítést.De a porlasztót nem bírtam otthon kihúzni.Gondoltam nem barmolok szét semmit,visszacsavarozom és majd elviszem a Ford szervizbe Miskolcra.Kíváncsiságból ránéztem a többi csavarjaira is,és rohadt lazák voltak,úgyhogy utánahúztam őket.Olyan jól sikerült a visszahúzás,hogy azóta sem fúj ki egyik sem.Úgyhogy ennyivel megúsztam.Ennél nagyobb bajom sose legyen.
Válasz kori01 #2075. hozzászólásáraTéged nagyon felbőszítettek,hogy így elkezdtél itt vaktában lövöldözni.
Egyébként nem hülye egyik autógyártó sem semmihez,pusztán csak üzlet ez a cserebere.Minek költenének egy olyan fejlesztésre amit valaki már megtett,és az megfelel az ő igényeiknek is.És ugyanígy fordítva.Inkább cserélnek.A Nissan is japán,mégis Renault motorokat használ.A Renault meg kapja a 4x4 hajtást cserébe.Sok autógyártó ezt játssza,és ez csak a pénzről,költségcsökkentésről szól.De ugyanezt csinálják a traktorgyártók is.Nézd meg a John Deere régebbi típusait,hogy hány európai traktormárka van közte,amik csak zöld-sárgára lettek festve és John Deere lett belőle.(Zetor,Renault,stb.)
Válasz csoppika #2078. hozzászólásáraa világon egyedűl itt európában néhány helyen van a dieselre igény.
a toyota dieselei mindig is világhirűek voltak,mondjuk most már leszarják ezt a részét,helyette hybridet.hidrogénes,benzines csinálnak nagyobb számban.
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraEgyrészt ez a szarrágás tipikus esete... Minél olcsóbban kihozni valamit... Minek fejlessze ki ugyanazt még egyszer drágán, ha meg is lehet venni...
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraJa még annyit hogy imádott német márkáid buktak meg környezet védelmi csalás miatt mert pont ök nem tudják teljesteni a mai normákat.
mielőtt irnál használd az eszed is.
Cimborámnak van kettes Focusban szintén ez az aggregát, 250ezer felett jár. Turbó nyomócső repedt már ki rajta nemrégen meg fellazult benne egy porlasztó, illetve injektor ugye.
Azt mondja, hogy rendesen laza volt az összes, úgyhogy húzzak rá kicsit, mert ha menetközben elkezd csacsogni netán akkor utána lehet már hiába húzod kifújja kicsit a tűzkarikát és lehet akkor cserélni. Ő ráhúzott rögtön mikor elkezdte a kifújást, megállt de azt mondja olvasott ilyen jelenséget más autónál is és ott kikellett venni a porlasztót, csak hát egy régi motorból lehet nem is könnyen jön ki, beletud gyógyulni.
Válasz kori01 #2070. hozzászólásáraIgen, a leg érdekesebb, mert hajdanán a leg japánabb japán tartósság szimbóluma és megtestesítője volt, manapság meg a BMW-től veszik a motort mert nemtudnak korhoz méltó teljesíményű, minőségű, károsanyag kibocsátású motort építeni minden bizonnyal hehe
Válasz szanberg #2069. hozzászólásáraA PSA. és a Ford közös fejlesztése.Használja a Peugeot,Citroen Ford,Volvo és a Mazda.Nekem is ilyen van a Focusomba.Jó kis erős pörgős motor.140000 van benne de még nem volt baja.
Válasz Gergő, #2067. hozzászólásáraHát, hogy honnan kitől ered végülis az alap koncepció azt én nem tudom, 1,6tdci 1,6hdi motor ugyan az, ez tény. Valami sallang ráakasztott kacat biztosan más de amúgy egyezik.
Amúgy nagyon elgondolkodnék az 1000-es turbós fókuszon. Direkt elmentem kipróbálni tavaly ilyenkor az új tesztautót.
Csepp 3 hengeres kis kompakt motor nekem annyira teccik, hogy csak na. Nincsen kipufogótorok meg ilyenek, blokk oldalára feltéve a csepp csiga alatta katalizátor majd kipufogó. Kevés a hulladékhője, hamar melegszik-fűt, ugyanakkor ugyanúgy szalad mint mondjuk az 1,6 diesel, elve 120 lovasok ha jól emlékszem. Olajban fürdik a vezérmű szíj, eszméletlen csendes és nincsen nagyszervíz, alacsony karbantartás igényű olcsó fenntartású szerkezet és megy mint a nagyok. Youtube-on vannak videók, hogy 1,6-os társait leverik menetteljesítményben gyorsulásban, annyira jó kis nyomatékos motor már magához képest persze, hogy engem megfogott. 6gangos kellően hosszú váltója van, kis fordulaton gyorsan szalad, tök jó. Kisgázon alapjáraton is elindul könnyen nem leböffenős, pedig azt gondolná az ember róla.
Vannak környéken céges autók ilyenek, sokban 200ezer körül van és eddig minden stimmt
Válasz Gergő, #2065. hozzászólásáraNekünk v40 Volvoban van ez a motor, kb. 200ezer van benne eddig mindig okés, jól fogyaszt, magához képest jól is szalad nagyon nem bánom, hogy ezzel lett végülis, reméljük sokáig egészséges marad még nekünk.
Nekem igen teccik a turbóbenzin technika, nagyon dinamikus élvezetes motorok és kedvező a károsanyag kibocsátásuk, nyílván ha mindig taposod neki többet fogyaszt mint egy diesel de ha normálisan dinamikusan jársz vele a mostaniak majdnem annyiból elgurulnak mint egy picit magasabb fogyasztású diesel társai.
nekem most is turbós a kocsim de lehetőség szerint ez után is olyat választok
Az egyértelmű, ha modernebb, elektronikával telepakolt autóra cserélem a régit, ott sokkal több a hibalehetőség.
És mint tudjuk, ami elromolhat az el is romlik. (előbb vagy utóbb) Meg ugye az sem mindegy "mekkora a làba" a sofőrnek, pl. hideg turbós motornál. Nem megszokott dolog benzinesnél a turbó.
Csak olyan nagy típushibába nem szeretnék beleszaladni.
A megosztottnál nem az alapjárati mennyiséget adja a torokba?
Az egyik németben dolgozó cimbinek van egy újfajta talán 6-os???? golf R-je, összkerekes gyárilag, 280ló-lenne ha nem 360-ra húzták volna, sokminden átvan építve rajta, turbó egr RS6os audi jeladók lambdák meg mittudomén mi, versenykuplung meg ilyenek mert a gyári 40ezernél elfüstölt. Ja és a lényeg, hogy egy 2 literes Tfsi blokk van ebben ugye. De még ilyen keményen épített húzott formában is jó a motor semmi gond nincsen vele igaz talán 100ezer lehet benne de akkor sem kell felülni ezeknek a toyotás rosszindulatú híreknek teljesen hehe
Vannak problémák velük, elektromos jeladók csecsbecsék akármik, hallani a nagy dumákat turbó hibákról lánc szakadásokról, nem 5 db-ot ismerek és egyikkel sem volt ilyen baj és azért van amelyikben 300körül áll már az óra.
Ami hiba és senki nem foglalkozik vele az a szívótorok és szívó szelepek felülről történő elkormozódása. Ugye mivel direct injection már a téma magyarul a dűzni nem a torokba fúj bele hanem közvetlen az égéstérbe így a szívó szelep nem "fürdik", de a turbó tolja az olajfilmet az egr-szelep az égésterméket és szépen nem is sok km után telerakja magát. Németben élnek kint szerelő cimboráim szerelőként is dolgoznak, kint olajcserékkor de kettőnként mindenképpen takarítják a szívósort és alkatrészeit belülről így sosem lesz velük baj, csakhát plussz munka költség...
Talán a Toyota oldotta ezt a kérdést úgy meg, hogy duett formában pisili be a benzint, tehát van egy direkt befecskendező az égéstérbe meg egy dűzni a szívótorokba és egymás között megosztja a befecskendezett mennyiséget, így a torok és szelepek kapják folyamatosan a benzinfürdőt és nincs gond a lerakódással mert folyamatosan tisztítja magát mint minden régebbi hagyományos motornál.
de ez az összes direkt motornál fennáll márkától függetlenül, nyílván egy szívó direkt fecskendezett benzinmotornál nincsen turbó nincsen olajfilm így azzal kevesebb az ilyen gond de konstrukcióból ered ez a probléma
Válasz szanberg #2057. hozzászólására
Senki ne vegye magára, de ez tipikus esete a ' kiskutya ugatja a nagykutyát a kerítés mellett szaladgálva, amikor meg a nyitott kapuhoz érnek, gyorsan elcsendesül, és inkább megbarátkozik'
-történetnek.
Véleményem szerint sokan teljesen más személyiségek "élőben" mint itt a fórumon, egy (vagy több ) személytelen nick-név mögé bújva. Talán kivéve szürkét, de inkább nem emlegetem.
De hogy ne legyen ennyire :
TSI motorokról mi a vélemény. Szerintetek hosszabb távon mit fognak produkálni? Nem km-ben hanem években gondolom.
Válasz kori01 #2053. hozzászólásáranagyon rosszúl gondolod, volt itt aki azt mondta ha találkoznak leveri a másik fejét, aztán találkoztak és soksok éve jó cimborák
Válasz kori01 #2053. hozzászólásáraEgyikőjüket személyesen, Másikukat a fórumról ismerem(mint Téged), jól elbeszélgetnének na nem a politikáról , hanem a mezőgazdaságról is!
Nem akarok itt Szanberg védelmére kelni, de ezért jó a fórum találkozó, személyesen meg ismerni a Másikat, s látni milyen alapossággal érvel az általa leírt vagy elmondott gondolatokkal, tapasztalatokkal! Hozzá értő fórumtársat ismertem meg benne, aki szívesen megosztja a vele meg történt dolgokat, jót rosszat egyaránt.
Válasz jedi #2048. hozzászólásáraNa hagyjuk már ezt a kvarcóra dumát,a többiben is az van.
ráadásul már a 80as években tele volt elektronikával,ablak,tükör stb.
elektronikusan meg föleg ott vannak.
Válasz Ares 826 #2043. hozzászólásáraEz a válasz értelmezhetetlen az adott témában, személyeskedsz, senki nem beszélt szekér szaladásról, hogy értsd a saját írásod, anyagiaskodásra sarkallod a témát közben szó nemvolt ilyenről.
de jóóó tudom megmondta az okoska másutt is az orromnál tovább nem látok, elfogadom és kussolok főleg ha ez boldoggá tesz hehe
Válasz kori01 #2047. hozzászólásáraOlvass a sorok között ! Tényleg jó autó a Toyota ,elnyűhetetlen , teszi a dolgát ...de azért ne feledjük amikor az avensis elektronikája kimerült egy kvarcórában akkor már rég előbb jártak a német technikák.Nálam bajor a favorit az is lesz , többet jobban használom őket mint gondolnád. Carina e , na az örökké tart ...
Válasz jedi #2046. hozzászólásáraTényleg unalom mert csak tankolni kell bele,a német ganékat meg még plusz szerelni is kell.
Van egy a4 is tdi,igazi fosskupac,föleg mindig leragad a turboja.
körbe rohadva stb.
Ti , aztán ütitek egymást rendesen :). Japán , német, francia...kinek mi jön be .Bajor mindig volt itthon , lesz is a legjobb autó .Volt Toyota mellette kiváló autó de dög unalmas ,teszi a dolgát ennyi semmi több :).
Megkérdezném tisztelt fórum társakat, hogy hátha tudják, hogy ez melyik autó (ha autó) ajtóbehúzója vagy kapaszkodója lehet?
Már szinte minden régebbi autófajtát végig vizsgáltam, de valami biztosan kimaradt. A találgatással nem mentem eddig semmire, így konkrét válasz kellene, hogy minek a kapaszkodója ez.
Köszönöm előre is!
Válasz szanberg #2041. hozzászólásáraTudod a régi öregek szokták mondani a "mókuskerék körbe jár" te is kerülhetsz oda amit írtál! Azért mert ma szalad a szekér nálad az még nem jelent semmit! Szép napot neked!
Válasz szanberg #2032. hozzászólásáraAz enyém 18 éves rozsda sehol és toyota.
a yaris 16é es rozsda sehol.
ne suzukit nézd.
a fordok.mercik,opelek szétporladnak ilyen idős korukban.
Válasz Ares 826 #2037. hozzászólásárasajnálom, hogy a mai napig nem tudsz kinőni abból, hogy személyeskedsz és olyanokat írsz amire senki nem gondolt, de hát az igazság mindig annak fáj aki a fax roszabbik végén áll
Ma már alváz védelem nélkül nem adnak ki semmit, még egy kerékpárt sem. Az Opelnél is csak a G-szériával érkezett a teljes védelem.Az sem most volt. A Kínaik kezében a Volvo még nem kutyult el, de sosem lehet tudni. Felénk a 10 éves autókon nem látni rohadást. 2008 óta az autó gyártóknak is át kellett értékelni pár dolgot a piacon maradásért. Természetesen csodák nincsenek. De ki egy jó vétel reményében belenyúl egy nepper játékába,az szívni fog. És a pakliban benne van a keleti piacot megtömni pár megúsztatott paripával. A sós víz nem kegyelmez !
Válasz szanberg #2035. hozzászólásáraÉn úgy veszek valamit ha új ,hogy nem szoktam eladni hanem megtartom ameddig csak lehet elméletileg ne legyen vele olyan probléma,hogy miatta hetekig nélkülözni kell.
Az autónál a karosszéria javításnál jó ideig oda van míg egy javítás ha nem azonnali igényű hanem
tervezhető ,mert érzik,hogy kopik ráz mittudomén akkor a hibát egy nap alatt kijavítják.Itt jött a képbe a horganyzott karosszéria legalább a rohadás miatt nem kelljen szívni.Sok ilyen korú"márkásabb" autóknál lehet rozsdát látni szégyen.
5885 hozzászólás
Ki melyik benzinkut-töltöállomás dieseljére esküszik.![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz szanberg #2073. hozzászólásáraEz a porlasztó kifújás nekem is volt.Azt hittem,hogy a kipufogóval van valami,mert csak a korom szagot éreztem.Nem látszott semmi a motortakarótól.Miután kiderült,hogy csak 1 porlasztó fúj ki vettem hozzá tömítést.De a porlasztót nem bírtam otthon kihúzni.Gondoltam nem barmolok szét semmit,visszacsavarozom és majd elviszem a Ford szervizbe Miskolcra.Kíváncsiságból ránéztem a többi csavarjaira is,és rohadt lazák voltak,úgyhogy utánahúztam őket.Olyan jól sikerült a visszahúzás,hogy azóta sem fúj ki egyik sem.Úgyhogy ennyivel megúsztam.Ennél nagyobb bajom sose legyen.
Válasz kori01 #2075. hozzászólásáraTéged nagyon felbőszítettek,hogy így elkezdtél itt vaktában lövöldözni.
Egyébként nem hülye egyik autógyártó sem semmihez,pusztán csak üzlet ez a cserebere.Minek költenének egy olyan fejlesztésre amit valaki már megtett,és az megfelel az ő igényeiknek is.És ugyanígy fordítva.Inkább cserélnek.A Nissan is japán,mégis Renault motorokat használ.A Renault meg kapja a 4x4 hajtást cserébe.Sok autógyártó ezt játssza,és ez csak a pénzről,költségcsökkentésről szól.De ugyanezt csinálják a traktorgyártók is.Nézd meg a John Deere régebbi típusait,hogy hány európai traktormárka van közte,amik csak zöld-sárgára lettek festve és John Deere lett belőle.(Zetor,Renault,stb.)
Válasz szanberg #2081. hozzászólásáradehogy nem ,csak lehet már utánozlak téged..![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz kori01 #2074. hozzászólásáraNem látsz a sorok közé kolléga...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
nem veszed a lapot, és azt az egyet te hajtod a legjobban
Válasz csoppika #2078. hozzászólásáraa világon egyedűl itt európában néhány helyen van a dieselre igény.
a toyota dieselei mindig is világhirűek voltak,mondjuk most már leszarják ezt a részét,helyette hybridet.hidrogénes,benzines csinálnak nagyobb számban.
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraEgyrészt ez a szarrágás tipikus esete... Minél olcsóbban kihozni valamit... Minek fejlessze ki ugyanazt még egyszer drágán, ha meg is lehet venni...
Válasz kori01 #2077. hozzászólásáraAki befejezte a dízel fejlesztést...az felér egy beismerő vallomással...
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraJa még annyit hogy imádott német márkáid buktak meg környezet védelmi csalás miatt mert pont ök nem tudják teljesteni a mai normákat.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
mielőtt irnál használd az eszed is.
Válasz Plútó #2071. hozzászólásáraPsa vesztes banda.
Válasz Plútó #2071. hozzászólásáraAzért közösködnek bmw-el mert a bmw nek kell a hybrid mert hülyék hozzá.
japán motoroktól nincs jobb.
ennyi.
Válasz szanberg #2072. hozzászólásáraMár bocsi de te nagyon rottyant vagy.
egyet hajtasz.
még szerencse hogy tények tények.
Válasz Plútó #2071. hozzászólásáraEbben itt 200körül de ez is jó.
Cimborámnak van kettes Focusban szintén ez az aggregát, 250ezer felett jár. Turbó nyomócső repedt már ki rajta nemrégen meg fellazult benne egy porlasztó, illetve injektor ugye.
Azt mondja, hogy rendesen laza volt az összes, úgyhogy húzzak rá kicsit, mert ha menetközben elkezd csacsogni netán akkor utána lehet már hiába húzod kifújja kicsit a tűzkarikát és lehet akkor cserélni. Ő ráhúzott rögtön mikor elkezdte a kifújást, megállt de azt mondja olvasott ilyen jelenséget más autónál is és ott kikellett venni a porlasztót, csak hát egy régi motorból lehet nem is könnyen jön ki, beletud gyógyulni.
Válasz kori01 #2070. hozzászólásáraIgen, a leg érdekesebb, mert hajdanán a leg japánabb japán tartósság szimbóluma és megtestesítője volt, manapság meg a BMW-től veszik a motort mert nemtudnak korhoz méltó teljesíményű, minőségű, károsanyag kibocsátású motort építeni minden bizonnyal hehe![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz szanberg #2069. hozzászólásáraA PSA. és a Ford közös fejlesztése.Használja a Peugeot,Citroen Ford,Volvo és a Mazda.Nekem is ilyen van a Focusomba.Jó kis erős pörgős motor.140000 van benne de még nem volt baja.
http://http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/01/31/tessek_kapaszkodni_a_toyota_a_legerdekesebb_automarka/![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ennyi
Válasz Gergő, #2067. hozzászólásáraHát, hogy honnan kitől ered végülis az alap koncepció azt én nem tudom, 1,6tdci 1,6hdi motor ugyan az, ez tény. Valami sallang ráakasztott kacat biztosan más de amúgy egyezik.
Amúgy nagyon elgondolkodnék az 1000-es turbós fókuszon. Direkt elmentem kipróbálni tavaly ilyenkor az új tesztautót.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Csepp 3 hengeres kis kompakt motor nekem annyira teccik, hogy csak na. Nincsen kipufogótorok meg ilyenek, blokk oldalára feltéve a csepp csiga alatta katalizátor majd kipufogó. Kevés a hulladékhője, hamar melegszik-fűt, ugyanakkor ugyanúgy szalad mint mondjuk az 1,6 diesel, elve 120 lovasok ha jól emlékszem. Olajban fürdik a vezérmű szíj, eszméletlen csendes és nincsen nagyszervíz, alacsony karbantartás igényű olcsó fenntartású szerkezet és megy mint a nagyok. Youtube-on vannak videók, hogy 1,6-os társait leverik menetteljesítményben gyorsulásban, annyira jó kis nyomatékos motor már magához képest persze, hogy engem megfogott. 6gangos kellően hosszú váltója van, kis fordulaton gyorsan szalad, tök jó. Kisgázon alapjáraton is elindul könnyen nem leböffenős, pedig azt gondolná az ember róla.
Vannak környéken céges autók ilyenek, sokban 200ezer körül van és eddig minden stimmt
Válasz szanberg #2066. hozzászólásáraEz ugyan úgy citroen motor mint a régebbi focusba? Nem Ford motor gondolom.
Válasz Gergő, #2065. hozzászólásáraNekünk v40 Volvoban van ez a motor, kb. 200ezer van benne eddig mindig okés, jól fogyaszt, magához képest jól is szalad nagyon nem bánom, hogy ezzel lett végülis, reméljük sokáig egészséges marad még nekünk.
Focussal kapcsolatba van valakinek tapasztalata 2012 utáni de nem a legújabb 1,6 Tdci motoros 116LE
Válasz atisgyulai #2063. hozzászólásáraLehet, nem tudom, nem ástam bele magamat csak olvastam-hallottam ezt amit írtam az osztott befecskendezésről.
Nekem igen teccik a turbóbenzin technika, nagyon dinamikus élvezetes motorok és kedvező a károsanyag kibocsátásuk, nyílván ha mindig taposod neki többet fogyaszt mint egy diesel de ha normálisan dinamikusan jársz vele a mostaniak majdnem annyiból elgurulnak mint egy picit magasabb fogyasztású diesel társai.
nekem most is turbós a kocsim de lehetőség szerint ez után is olyat választok
Válasz szanberg #2061. hozzászólásáraKöszi!
Az egyértelmű, ha modernebb, elektronikával telepakolt autóra cserélem a régit, ott sokkal több a hibalehetőség.
És mint tudjuk, ami elromolhat az el is romlik. (előbb vagy utóbb) Meg ugye az sem mindegy "mekkora a làba" a sofőrnek, pl. hideg turbós motornál. Nem megszokott dolog benzinesnél a turbó.
Csak olyan nagy típushibába nem szeretnék beleszaladni.
A megosztottnál nem az alapjárati mennyiséget adja a torokba?
Az egyik németben dolgozó cimbinek van egy újfajta talán 6-os???? golf R-je, összkerekes gyárilag, 280ló-lenne ha nem 360-ra húzták volna, sokminden átvan építve rajta, turbó egr RS6os audi jeladók lambdák meg mittudomén mi, versenykuplung meg ilyenek mert a gyári 40ezernél elfüstölt. Ja és a lényeg, hogy egy 2 literes Tfsi blokk van ebben ugye. De még ilyen keményen épített húzott formában is jó a motor semmi gond nincsen vele igaz talán 100ezer lehet benne de akkor sem kell felülni ezeknek a toyotás rosszindulatú híreknek teljesen hehe![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
Válasz atisgyulai #2058. hozzászólásáraVannak tsi és tfsi motorral szerelt audik vw-k skodák... a környéken.
Vannak problémák velük, elektromos jeladók csecsbecsék akármik, hallani a nagy dumákat turbó hibákról lánc szakadásokról, nem 5 db-ot ismerek és egyikkel sem volt ilyen baj és azért van amelyikben 300körül áll már az óra.
Ami hiba és senki nem foglalkozik vele az a szívótorok és szívó szelepek felülről történő elkormozódása. Ugye mivel direct injection már a téma magyarul a dűzni nem a torokba fúj bele hanem közvetlen az égéstérbe így a szívó szelep nem "fürdik", de a turbó tolja az olajfilmet az egr-szelep az égésterméket és szépen nem is sok km után telerakja magát. Németben élnek kint szerelő cimboráim szerelőként is dolgoznak, kint olajcserékkor de kettőnként mindenképpen takarítják a szívósort és alkatrészeit belülről így sosem lesz velük baj, csakhát plussz munka költség...
Talán a Toyota oldotta ezt a kérdést úgy meg, hogy duett formában pisili be a benzint, tehát van egy direkt befecskendező az égéstérbe meg egy dűzni a szívótorokba és egymás között megosztja a befecskendezett mennyiséget, így a torok és szelepek kapják folyamatosan a benzinfürdőt és nincs gond a lerakódással mert folyamatosan tisztítja magát mint minden régebbi hagyományos motornál.
de ez az összes direkt motornál fennáll márkától függetlenül, nyílván egy szívó direkt fecskendezett benzinmotornál nincsen turbó nincsen olajfilm így azzal kevesebb az ilyen gond de konstrukcióból ered ez a probléma
Válasz kori01 #2059. hozzászólásáraÚgy általánosságban, vagy csak bizonyos márkák ilyen motorjai?
Válasz atisgyulai #2058. hozzászólásáraOlvas utána,már rövid távon is bizonyították,hogy milyen szarok.
olajfogyasztás,lánc szakadás,turbó hibák.
Válasz szanberg #2057. hozzászólására![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
) személytelen nick-név mögé bújva. Talán kivéve szürkét,
de inkább nem emlegetem.
:![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Senki ne vegye magára, de ez tipikus esete a ' kiskutya ugatja a nagykutyát a kerítés mellett szaladgálva, amikor meg a nyitott kapuhoz érnek, gyorsan elcsendesül, és inkább megbarátkozik'
-történetnek.
Véleményem szerint sokan teljesen más személyiségek "élőben" mint itt a fórumon, egy (vagy több
De hogy ne legyen ennyire
TSI motorokról mi a vélemény. Szerintetek hosszabb távon mit fognak produkálni? Nem km-ben hanem években gondolom.
Válasz kori01 #2053. hozzászólásáranagyon rosszúl gondolod, volt itt aki azt mondta ha találkoznak leveri a másik fejét, aztán találkoztak és soksok éve jó cimborák![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Czanik Sanyi #2054. hozzászólására
Válasz Czanik Sanyi #2052. hozzászólására![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
és lehet szúrkálódni jóízűen oda-vissza, attól jó a hangulat csak ne menjen át bántó személyeskedésbe a történet
Válasz kori01 #2053. hozzászólásáraEgyikőjüket személyesen, Másikukat a fórumról ismerem(mint Téged), jól elbeszélgetnének na nem a politikáról , hanem a mezőgazdaságról is!
Válasz Czanik Sanyi #2052. hozzászólásáraJa szerinted mi lenne ha találkozna pl aressel?
osztás
Nem akarok itt Szanberg védelmére kelni, de ezért jó a fórum találkozó, személyesen meg ismerni a Másikat, s látni milyen alapossággal érvel az általa leírt vagy elmondott gondolatokkal, tapasztalatokkal! Hozzá értő fórumtársat ismertem meg benne, aki szívesen megosztja a vele meg történt dolgokat, jót rosszat egyaránt.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz jedi #2048. hozzászólásáraNa hagyjuk már ezt a kvarcóra dumát,a többiben is az van.
ráadásul már a 80as években tele volt elektronikával,ablak,tükör stb.
elektronikusan meg föleg ott vannak.
Válasz Ares 826 #2043. hozzászólásáraEz a válasz értelmezhetetlen az adott témában, személyeskedsz, senki nem beszélt szekér szaladásról, hogy értsd a saját írásod, anyagiaskodásra sarkallod a témát közben szó nemvolt ilyenről.
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
de jóóó tudom megmondta az okoska másutt is az orromnál tovább nem látok, elfogadom és kussolok főleg ha ez boldoggá tesz hehe
Válasz Arpy #2045. hozzászólásáraMOSZKVICS 2140 AZLK /szerintem/.
Válasz kori01 #2047. hozzászólásáraOlvass a sorok között ! Tényleg jó autó a Toyota ,elnyűhetetlen , teszi a dolgát ...de azért ne feledjük amikor az avensis elektronikája kimerült egy kvarcórában akkor már rég előbb jártak a német technikák.Nálam bajor a favorit az is lesz , többet jobban használom őket mint gondolnád. Carina e , na az örökké tart ...
Válasz jedi #2046. hozzászólásáraTényleg unalom mert csak tankolni kell bele,a német ganékat meg még plusz szerelni is kell.
Van egy a4 is tdi,igazi fosskupac,föleg mindig leragad a turboja.
körbe rohadva stb.
Ti , aztán ütitek egymást rendesen :). Japán , német, francia...kinek mi jön be .Bajor mindig volt itthon , lesz is a legjobb autó .Volt Toyota mellette kiváló autó de dög unalmas ,teszi a dolgát ennyi semmi több :).
Megkérdezném tisztelt fórum társakat, hogy hátha tudják, hogy ez melyik autó (ha autó) ajtóbehúzója vagy kapaszkodója lehet?![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170128190637_kapaszkod_jpg.jpg)
Már szinte minden régebbi autófajtát végig vizsgáltam, de valami biztosan kimaradt. A találgatással nem mentem eddig semmire, így konkrét válasz kellene, hogy minek a kapaszkodója ez.
Köszönöm előre is!
Válasz Ares 826 #2043. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz szanberg #2041. hozzászólásáraTudod a régi öregek szokták mondani a "mókuskerék körbe jár" te is kerülhetsz oda amit írtál! Azért mert ma szalad a szekér nálad az még nem jelent semmit! Szép napot neked!
Válasz szanberg #2032. hozzászólásáraAz enyém 18 éves rozsda sehol és toyota.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
a yaris 16é es rozsda sehol.
ne suzukit nézd.
a fordok.mercik,opelek szétporladnak ilyen idős korukban.
Válasz Ares 826 #2037. hozzászólásárasajnálom, hogy a mai napig nem tudsz kinőni abból, hogy személyeskedsz és olyanokat írsz amire senki nem gondolt, de hát az igazság mindig annak fáj aki a fax roszabbik végén áll
Válasz antaljoco0 #2039. hozzászólásáraLátod milyen jó az az öreg LADA!
Itt egy jó kis pickup: http://erdo-mezo.hu/2017/01/23/atalakitott-ladaval-loptak-a-fat-kepek/![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ma már alváz védelem nélkül nem adnak ki semmit, még egy kerékpárt sem. Az Opelnél is csak a G-szériával érkezett a teljes védelem.Az sem most volt. A Kínaik kezében a Volvo még nem kutyult el, de sosem lehet tudni. Felénk a 10 éves autókon nem látni rohadást. 2008 óta az autó gyártóknak is át kellett értékelni pár dolgot a piacon maradásért. Természetesen csodák nincsenek. De ki egy jó vétel reményében belenyúl egy nepper játékába,az szívni fog. És a pakliban benne van a keleti piacot megtömni pár megúsztatott paripával. A sós víz nem kegyelmez !![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz szanberg #2032. hozzászólásáraNa persze a tiéd 50 évet is ki fog bírni mert a tiéd csak a tuti!!!!!!! Mesemondásban szuper vagy vazeeeee!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz szanberg #2035. hozzászólásáraÉn úgy veszek valamit ha új ,hogy nem szoktam eladni hanem megtartom ameddig csak lehet elméletileg ne legyen vele olyan probléma,hogy miatta hetekig nélkülözni kell.
Az autónál a karosszéria javításnál jó ideig oda van míg egy javítás ha nem azonnali igényű hanem
tervezhető ,mert érzik,hogy kopik ráz mittudomén akkor a hibát egy nap alatt kijavítják.Itt jött a képbe a horganyzott karosszéria legalább a rohadás miatt nem kelljen szívni.Sok ilyen korú"márkásabb" autóknál lehet rozsdát látni szégyen.