Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz tri #1983. hozzászólásáraÍgy van,mielött vesz valaki egy használt autót,nézzen utána a tipusbajoknak,aBmw szívótorok is a listán van ,amikor a fiam megvette átnéztük(a maanuálváltosban nincs csappantyú)már 20000km gond nélkül belement,egy légzsák lámpa jelzett be,most fogjuk megkeresni az okot
Válasz 4964 #1982. hozzászólásáraMinden típusnak van széria betegsége...Ha időben orvosolják ezeket nincs baj. pl. BMW szívótorok csappantyúk mielőtt eltörnek a tengelyei és beszívja őket... VAG 2.0 olajpumpa és kiegyenlítőmű lánchajtás és ceruza tengely mielőtt megszűnik az olajnyomás...2.5 R5 alublokkos kihajtás csapágyház... és még sorolhatnám. Nem biztos, hogy minden új sz@r, csak ezeknek a kötelező szervizük már nem csak olajcsere, levegőszűrő, vezérműszíj cseréből áll, hanem elő van írva estleg más is, amiről a helyi autószerelő mágus nem is tud és ha időben kicseréli, nem lesz K.O. a motornak...
Válasz kori01 #1981. hozzászólásáraNem hiába szabadulnak meg tőlük a labancok időben.
A magyar meg bízik a csodákban hogy nem nála omlik össze a technika.
Itt a faluban is a suttyók többsége bmw-t vett miután kirohadt az 1.meg a 2. golfból.
Nem is lenne ezzel baj ha nem ész nélkül száguldoznának.
Válasz szanberg #1974. hozzászólásáraNem, nincsen x5, kicsit rosszul fogalmaztam.
SSanyong Kyron 2literes xdi motorral van, mechanikus váltó, plusz redukciók. Ez nem valami slágerkocsi, de elégedet vagyok vele. Papíron motor, váltó, futómü merci, de valóságban a kóreaiak menyi német cuccot raktak bele, azt csak ők tudják /lehet, hogy semmit/. Ami nem tetszik nála az a kemény rugózás, és szerintem viszonylag gyengéb fékek. Az ESP meg túlságosan is aktív nála, ami egy kicsit idegisítő. "Mindig belepofáz a vezetésbe - akár egy rossz anyós"
Válasz Sk Laci #1972. hozzászólásáraÍrj már néhány felhasználói tapasztalatot az X5-ről Laci!
Milyen évjárat? kilométer? mióta van nálad? bajok esetleg?
Válasz Sk Laci #1972. hozzászólásáraX5-ösöd van???
hát ha nem nyomod neki elhiszem de ha kicsit rálépsz előzgetsz akkor karcolja a 9-et, ha pesti dugós menetelés van akkor meg lazán többet is.
A Nissan persze, hogy működik! MINDIG!
ollyan akar a cikra, hidegben melegben télen nyáron. Most volt egy kis rendberakás rajta, talpasok, összekötők, kardánkeresztek, laprúgó szilentek, féltengelyek, ablakmosó mtor mert szétvolt fagyva, beltér lámpa mert levolt törve, hátul komplett fék csere dobostól mindenestől, turbó csere mert 600ezren felül van benne ésatöbbi
Válasz szanberg #1943. hozzászólásáraAz 530d BMW-nél valami nem lessz rendben, 8,7 liter az már sok. Esetleg a vezetéstechnika is lehet. Nekem a terepes kocsi /SUV/ 7-7,5 liters fogyasztásom van, télen 7-5-8 liter. 2200 kg üresen az autó. 8,4 liter csak egyszer volt, amikor 2012-ben Horvátországban voltam, és az úton rendesen beleléptem.
A Nisanod még müködik, amivel nálam voltál?
és még a téves közhitet is megtudom cáfolni saját példánkon, miszerint az asszonyom 2013-as V40-ében az 1,6-os ford dízel motorja ketyeg ugye. Ennek valami köze van talán az 1,6hdi-hez is, a motortömb mindháromnál ugyanaz, egykét apró sajátosság változik rajtuk, saját sallangok, de lényegében egyazon motor van bennük.
Szóval ez a miénk 2013-as 200.000km nagyjából a futott kilométere nulla azaz nulla hibával, tankolás, olajcsere, kötelező nagy szervíz 120-ezrenként.....ennyi.
Biztosan lesz turbó gondja vagy befecskendezés de már 200-at megfutott, a sok szemet között már ez sem mondható rossznak azt gondolom, bízom benne félúton jár és még ennyi tartalék lesz benne, de ha nem is akkor sem rossz ez a ford motor, jól fogyaszt, elég jól is szalad, őszintén merem ajánlani és már abszolút nem bánom, hogy nem a volvo nagyobbik motoros változatot sikerült megvenni pedig az volt a cél mert az az igazi, csak így hozta a helyzet.
Válasz kori01 #1964. hozzászólásáraAbszolút nem erről van szó, arról írtál, hogy a 2,2-es diesel megy mint a szél, énmeg írtam mit tud egy 2,5T mint turbó 5hengeres motor nem felhúzva, mert ugye ezeket húzták akármeddig, a régi audi quattro 2,2-es 5 pípás motorja ugyanez volt lényegében.
Erről volt szó nem másról, de azt továbbra is fenntartom, hogy az egyik leg stabilabb strapásabb jó minőségű autó a svéd szeker, 2001 óta van a családban rénszarvas, többféle típuson át tudok saját felhasználói tapasztalatokról nyilatkozni. Ugyanakkor létezik számomra más gyártó is, nem vagyok elvakult csak ezek a leg szimpatikusabbak számomra mindenféle szemszögből nézve a saját szubjektivitásom alapján.
biztonságról meg szót sem kell ejteni.
Válasz kori01 #1962. hozzászólásárasemmi értelme itt versengeni mint az óvodában régen, de azért leírom, hogy értsd. Nekem 230-nál váltja át 5-be magát az automata ha padlót nyomok,(ez még csak 5 sebességes váltó) ilyenkor gps szerint ~220-al megy, aztán 255-nél áll meg 5-ben az óra, gps szerint ilyenkor 243-244 a valós sebesség, itt letilt az elektronika.
Válasz szanberg #1960. hozzászólásáraAzért mert a bmw-nek fájt a foga a hibryd hajtásra,aztán csere bere lett.
de olvas utána hogy a bmw motor szebben megy a toyotában mert a japánok teljesen átdolgozták,csak a blokk maradt benne,hengerfej,befecsi mind toyotáé. Van nekik most valami közös sportkocsi is.
Válasz kori01 #1955. hozzászólásáraÉpen most megyek át cimborámhoz most vett egy zsírúj Avensist. Azt nem értem miért veszi bmw-től a Toyota a motorjait
Válasz kori01 #1955. hozzászólásárahát egy 2 literes dízelt inkább hagyjunk, mennek azok mint az állat, mármint az újak, nyomaték van csak tempó nincsen...
Válasz T.f. #1951. hozzászólásárabarátomnak is a Bt50-es mazda lefagy. Még be is indul igaz nem pöccre, de aztán leállogat folyamatosan, újra is indulgat de csak kínlódás.
Én rakok bele spurit ilyenkor a gázolajba a Nissanba meg az asszony dízel V40-esébe így most a -20-25fokoknál sem fagy(ott) el egyiksem.
Válasz szanberg #1953. hozzászólásáraakkora nem nagyon van esetleg ha agyonpadlózod.
még akkor sem.
1500től már adja lefelé rendesen a tiéd esetleg 4000fölött.
mindegy is nem az a lényeg kinek diesel kinek benzines jön be.
nekem benzinesben csak a motorom van.
Válasz kori01 #1946. hozzászólásáraEgy normális benzin motorban is van akkora nyomaték hogy bőven élvezetes de ha megszólítod rendesen akkor meg halad is.
Válasz bukócsöves-50 #1927. hozzászólásáraSzia. MAZDA BT vagy a FORD klónja ? Mert nekem is dettó ugyanezt csinálja hidegen SHELL+ diezellel . AC-vel felpumpálva elindul, 4-5 indítás után jó. A szerelőm szerint van egy mikrószűrő , az szopat(csere).
Válasz szanberg #1943. hozzászólásáraHajtod itt a hülyeségeket.
a dieselben a nyomaték az élvezet,meg a fogyi.
persze csak traktorba való a diesel.
mekkora hülyeség.
Válasz kori01 #1931. hozzászólásáraSzerintem az autó benzines, a traktor meg dízel.
Nekem van egy 2,5T automata összkerekes 5 hengeres benzines autóm. 8-10litert fogyaszt, 1700 kiló ember nélkül. Ez sok? Nagyon nem. Ha nem nyomnám neki hosszú országúton 7literből is elmenne lazán, volt mikor 4személlyel gépeket néztünk itthon meg románban is és 7,2-re jött ki a fogyasztás, amikor meg sopronból 3,5óra alatt hazaértem úgy, hogy pest volt 1 óra keresztül, akkor 11 liter. Vagy ha igen csak helyben járok 5-8-km-es távokat akkor is 10-11között jön ki az étvágya. Egyébként nagyátlag 9liter benzinből elmegy úgy, hogy engem nem érdekel mennyit eszik, megyek ahogy jólesik, haladok dinamikusan vele.
Ez 2004-es Volvo, picit fiatalabb 530d BMW van barátomnak no az meg átlag 8,7 litert fogyaszt, magyarul nem spórol az semmitsem de mindenki odavissza van a dízel autóktól, közben meg a tükörben nézem az 530d-t ha picit versenyezni akarunk.
Dieselből az jó ami max. 5 litert fogyaszt és még megy is hozzá képest, ha nem bajos mint bizonyos modellek.
Válasz bandigh #1903. hozzászólásáraNálunk olyan lett berakva már. Idáig szerencsére nem jelentkezett probléma. Kicsit talán rángatósabb, de azt mondták ezzel nem lesz gond, nem úgy mint a kettős tömegűvel, ami x. kilométer után szétesik. Majd idővel kiderül a többi!
Mondjuk ez nem terepjáró, hanem "csak" egy TDCI Tranyó. Lehet nem is illik ide....
Egyébként én sem igazán hallottam feljavított kettős tömegűről, de szerintem nem egy hosszú életű lehet. Amúgy a sima lendkerekűre való átalakítás nem is mindegyik gyártó járműinél működik. A Japán autókat mondták az egyiknek ami biztos.
Válasz bukócsöves-50 #1927. hozzászólásáraNem a gázolaj a szar, hanem a gyári gázolaj szűrő olyan finom, hogy minden kis szir-szar megáll benne. Ebben a hidegben a felgyült víz is belefagy vagy ha kicsit hidegebb volt, akkor ha egy pici parafin is kicsapódik, akkor az eltömiti a szűrőt és kakukk. Van ugyan olyan méretü és felfogatásu minta gyári nissan csak más tipusu kocsihoz, azzal megszűnik ez a gond. Jövő héten megpróbálom megtudni melyik kocsiéval azonos
Válasz Sk Laci #1939. hozzászólásáracsak növényesekre már nincs pályázat ,mindent az állatos biós,kertészetis pályázatokra fizetnek,sűrün járok sk-ban a haveroknál ,másabb a helyzet nálatok
Válasz Claaastra #1938. hozzászólásáraIsmerős amiről írsz, az adó itt 20%. Az hogy az áfát személyautónál nem lehetett visszaigényelni, de eladáskor be kellet fizetni Szlovákiában is szokás volt, de szerencsére változott a helyzet. De viszont az eu-s pályázatokban szerintem jóval utánnatok vagyunk. Mifelénk traktort venni eu-s pénzből nem nagyon lehet, de más átlagos munkagépet se. Bevallom nem nagyon figyelem a pályázatokat, mert amire szükségem lenne, az nem kivitelezhető pályázattal.
Válasz Sk Laci #1937. hozzászólásáraItt egy "vállalkozásbarát" kormány van szeretik elvenni amit lehet ilyenadó, olyanadó, 27%áfa ,útdij stb,ők meg már nem is vagonszám hanem óceánjáróval hordjáki a biznicelt pénzt
Válasz kori01 #1931. hozzászólásáraIgen az van, de nálam a benzines nem fogyassza a dupláját. A gyár által előírt fogyasztásba beleférek - legalábis a számitógép szerint.
5885 hozzászólás
Válasz 4964 #1982. hozzászólásáraNa ez tényleg igy van.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz tri #1983. hozzászólásáraÍgy van,mielött vesz valaki egy használt autót,nézzen utána a tipusbajoknak,aBmw szívótorok is a listán van ,amikor a fiam megvette átnéztük(a maanuálváltosban nincs csappantyú)már 20000km gond nélkül belement,egy légzsák lámpa jelzett be,most fogjuk megkeresni az okot
Válasz 4964 #1982. hozzászólásáraMinden típusnak van széria betegsége...Ha időben orvosolják ezeket nincs baj. pl. BMW szívótorok csappantyúk mielőtt eltörnek a tengelyei és beszívja őket... VAG 2.0 olajpumpa és kiegyenlítőmű lánchajtás és ceruza tengely mielőtt megszűnik az olajnyomás...2.5 R5 alublokkos kihajtás csapágyház... és még sorolhatnám. Nem biztos, hogy minden új sz@r, csak ezeknek a kötelező szervizük már nem csak olajcsere, levegőszűrő, vezérműszíj cseréből áll, hanem elő van írva estleg más is, amiről a helyi autószerelő mágus nem is tud és ha időben kicseréli, nem lesz K.O. a motornak...![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Válasz kori01 #1981. hozzászólásáraNem hiába szabadulnak meg tőlük a labancok időben.
A magyar meg bízik a csodákban hogy nem nála omlik össze a technika.
Itt a faluban is a suttyók többsége bmw-t vett miután kirohadt az 1.meg a 2. golfból.
Nem is lenne ezzel baj ha nem ész nélkül száguldoznának.
Egy haveromnak volt x5,de még a márkát is megutálta.
nagyon szerviz igényes,a szivotorok legalább kétszer lett kuka.
Válasz Claaastra #1979. hozzászólásáraKöszönöm, rendben szólok.
Válasz Sk Laci #1976. hozzászólásáraDe ha csőszerelőt keresel szolj elég nagy cége van (varemont)
Válasz szanberg #1974. hozzászólásáraX3 van a gyereknek 3D manuál 218 le ,szedi a lábait,de 2 tonna az 2t,nem olyan robbanékony mint egy limó
Válasz szanberg #1974. hozzászólásáraNem, nincsen x5, kicsit rosszul fogalmaztam.
SSanyong Kyron 2literes xdi motorral van, mechanikus váltó, plusz redukciók. Ez nem valami slágerkocsi, de elégedet vagyok vele. Papíron motor, váltó, futómü merci, de valóságban a kóreaiak menyi német cuccot raktak bele, azt csak ők tudják /lehet, hogy semmit/. Ami nem tetszik nála az a kemény rugózás, és szerintem viszonylag gyengéb fékek. Az ESP meg túlságosan is aktív nála, ami egy kicsit idegisítő. "Mindig belepofáz a vezetésbe - akár egy rossz anyós"
Válasz Claaastra #1975. hozzászólásáraArrafelé ritkán fordulok meg, csak ha átutazóban vagyok Pozsony felé és nem a sztrádán megyek.
Válasz Sk Laci #1971. hozzászólásáraGA és környéke
Válasz Sk Laci #1972. hozzászólásáraÍrj már néhány felhasználói tapasztalatot az X5-ről Laci!
Milyen évjárat? kilométer? mióta van nálad? bajok esetleg?
Válasz Sk Laci #1972. hozzászólásáraX5-ösöd van???
hát ha nem nyomod neki elhiszem de ha kicsit rálépsz előzgetsz akkor karcolja a 9-et, ha pesti dugós menetelés van akkor meg lazán többet is.
A Nissan persze, hogy működik! MINDIG!
ollyan akar a cikra, hidegben melegben télen nyáron. Most volt egy kis rendberakás rajta, talpasok, összekötők, kardánkeresztek, laprúgó szilentek, féltengelyek, ablakmosó mtor mert szétvolt fagyva, beltér lámpa mert levolt törve, hátul komplett fék csere dobostól mindenestől, turbó csere mert 600ezren felül van benne ésatöbbi
Válasz szanberg #1943. hozzászólásáraAz 530d BMW-nél valami nem lessz rendben, 8,7 liter az már sok. Esetleg a vezetéstechnika is lehet. Nekem a terepes kocsi /SUV/ 7-7,5 liters fogyasztásom van, télen 7-5-8 liter. 2200 kg üresen az autó. 8,4 liter csak egyszer volt, amikor 2012-ben Horvátországban voltam, és az úton rendesen beleléptem.
A Nisanod még müködik, amivel nálam voltál?
Válasz Claaastra #1940. hozzászólásáraSzlovákia melyik részére szoktál járni?
Válasz Dns8 #1965. hozzászólásáratényleg nem![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
a világ legnagyobbja
és még a téves közhitet is megtudom cáfolni saját példánkon, miszerint az asszonyom 2013-as V40-ében az 1,6-os ford dízel motorja ketyeg ugye. Ennek valami köze van talán az 1,6hdi-hez is, a motortömb mindháromnál ugyanaz, egykét apró sajátosság változik rajtuk, saját sallangok, de lényegében egyazon motor van bennük.
Szóval ez a miénk 2013-as 200.000km nagyjából a futott kilométere nulla azaz nulla hibával, tankolás, olajcsere, kötelező nagy szervíz 120-ezrenként.....ennyi.
Biztosan lesz turbó gondja vagy befecskendezés de már 200-at megfutott, a sok szemet között már ez sem mondható rossznak azt gondolom, bízom benne félúton jár és még ennyi tartalék lesz benne, de ha nem is akkor sem rossz ez a ford motor, jól fogyaszt, elég jól is szalad, őszintén merem ajánlani és már abszolút nem bánom, hogy nem a volvo nagyobbik motoros változatot sikerült megvenni pedig az volt a cél mert az az igazi, csak így hozta a helyzet.
Válasz kori01 #1964. hozzászólásáraAbszolút nem erről van szó, arról írtál, hogy a 2,2-es diesel megy mint a szél, énmeg írtam mit tud egy 2,5T mint turbó 5hengeres motor nem felhúzva, mert ugye ezeket húzták akármeddig, a régi audi quattro 2,2-es 5 pípás motorja ugyanez volt lényegében.
Erről volt szó nem másról, de azt továbbra is fenntartom, hogy az egyik leg stabilabb strapásabb jó minőségű autó a svéd szeker, 2001 óta van a családban rénszarvas, többféle típuson át tudok saját felhasználói tapasztalatokról nyilatkozni. Ugyanakkor létezik számomra más gyártó is, nem vagyok elvakult csak ezek a leg szimpatikusabbak számomra mindenféle szemszögből nézve a saját szubjektivitásom alapján.
biztonságról meg szót sem kell ejteni.
Válasz sanyi1965 #1966. hozzászólásáranem tudom, valami rémlik, hogy a hiluxokat dél-afrikában rakják össze vagy ilyesmi...
Válasz szanberg #1960. hozzászólásárakuksizd meg hol pakolták össze s írd le.betűjel is elég/hogy maradjon az imageból valami/.
Válasz kori01 #1964. hozzászólásáraToyotátol se
Válasz szanberg #1963. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
értem én a volvótól soha nem lesz jobb
Válasz kori01 #1962. hozzászólásárasemmi értelme itt versengeni mint az óvodában régen, de azért leírom, hogy értsd. Nekem 230-nál váltja át 5-be magát az automata ha padlót nyomok,(ez még csak 5 sebességes váltó) ilyenkor gps szerint ~220-al megy, aztán 255-nél áll meg 5-ben az óra, gps szerint ilyenkor 243-244 a valós sebesség, itt letilt az elektronika.
(próbáltam párszor)
Válasz szanberg #1957. hozzászólására2.2.es 177lovas.
óra szerint 220 230 a vége.
Válasz szanberg #1960. hozzászólásáraAzért mert a bmw-nek fájt a foga a hibryd hajtásra,aztán csere bere lett.
de olvas utána hogy a bmw motor szebben megy a toyotában mert a japánok teljesen átdolgozták,csak a blokk maradt benne,hengerfej,befecsi mind toyotáé. Van nekik most valami közös sportkocsi is.
Válasz kori01 #1955. hozzászólásáraÉpen most megyek át cimborámhoz most vett egy zsírúj Avensist. Azt nem értem miért veszi bmw-től a Toyota a motorjait![smile ban](/oldforum/images/smiles/ban.gif)
Válasz kori01 #1954. hozzászólásáraa benzinturbó motorok lentről nagyon adják a nyomatékok, nem olyan jelleggel mint egy diesel nyílván.
plusz ha kihajtod akkor szétpereg pár év után, míg emez 13évesen is azt tudja mint újkorában.
Pályán hosszútávra utazni strapabíró a diesel autó amúgy nem. de ilyen használat a legjobb mindegyiknek amúgy.
Válasz kori01 #1955. hozzászólásárahát egy 2 literes dízelt inkább hagyjunk, mennek azok mint az állat, mármint az újak, nyomaték van csak tempó nincsen...
Válasz T.f. #1951. hozzászólásárabarátomnak is a Bt50-es mazda lefagy. Még be is indul igaz nem pöccre, de aztán leállogat folyamatosan, újra is indulgat de csak kínlódás.
Én rakok bele spurit ilyenkor a gázolajba a Nissanba meg az asszony dízel V40-esébe így most a -20-25fokoknál sem fagy(ott) el egyiksem.
Válasz szanberg #1953. hozzászólásáraavensis vagy lexus dcatbe ülj be aztán besirsz ugy gyorsul.
meg megy is végre a volvód fasorban sem lenne.
Válasz szanberg #1953. hozzászólásáraakkora nem nagyon van esetleg ha agyonpadlózod.
még akkor sem.
1500től már adja lefelé rendesen a tiéd esetleg 4000fölött.
mindegy is nem az a lényeg kinek diesel kinek benzines jön be.
nekem benzinesben csak a motorom van.
Válasz kori01 #1946. hozzászólásáraEgy normális benzin motorban is van akkora nyomaték hogy bőven élvezetes de ha megszólítod rendesen akkor meg halad is.
Válasz bukócsöves-50 #1927. hozzászólásáraÉn is igy jártam múltkor.ledermedt a gázolaj,szürő eldugult.
mindig teszek bele dermedés gátlót.
Válasz bukócsöves-50 #1927. hozzászólásáraSzia. MAZDA BT vagy a FORD klónja ? Mert nekem is dettó ugyanezt csinálja hidegen SHELL+ diezellel . AC-vel felpumpálva elindul, 4-5 indítás után jó. A szerelőm szerint van egy mikrószűrő , az szopat(csere).
Nyilván nem Ő rontotta el, csak nála romlott el.
Ja és a hőlégfúvómat 2 éve elrontotta HAJSZÁRíTÁS közben.
Nyílván azért, mert nincs fűtött garázsom.
Én az asszony hajszárítóját 20 percre beraktam a motortérbe -19 foknál.
Válasz szanberg #1943. hozzászólásáraHajtod itt a hülyeségeket.
a dieselben a nyomaték az élvezet,meg a fogyi.
persze csak traktorba való a diesel.
mekkora hülyeség.
Válasz broll79 #1941. hozzászólásáraKi ne cseréld már.
az a lényege hogy fogja meg a piszkot.
Válasz broll79 #1941. hozzászólásáraok köszönöm
most egy hete cseréltem ki a szűrőt és akkor vettem le a tankot is rendesen tiszta volt
Válasz kori01 #1931. hozzászólásáraSzerintem az autó benzines, a traktor meg dízel.
Nekem van egy 2,5T automata összkerekes 5 hengeres benzines autóm. 8-10litert fogyaszt, 1700 kiló ember nélkül. Ez sok? Nagyon nem. Ha nem nyomnám neki hosszú országúton 7literből is elmenne lazán, volt mikor 4személlyel gépeket néztünk itthon meg románban is és 7,2-re jött ki a fogyasztás, amikor meg sopronból 3,5óra alatt hazaértem úgy, hogy pest volt 1 óra keresztül, akkor 11 liter. Vagy ha igen csak helyben járok 5-8-km-es távokat akkor is 10-11között jön ki az étvágya. Egyébként nagyátlag 9liter benzinből elmegy úgy, hogy engem nem érdekel mennyit eszik, megyek ahogy jólesik, haladok dinamikusan vele.
Ez 2004-es Volvo, picit fiatalabb 530d BMW van barátomnak no az meg átlag 8,7 litert fogyaszt, magyarul nem spórol az semmitsem de mindenki odavissza van a dízel autóktól, közben meg a tükörben nézem az 530d-t ha picit versenyezni akarunk.
Dieselből az jó ami max. 5 litert fogyaszt és még megy is hozzá képest, ha nem bajos mint bizonyos modellek.
Válasz bandigh #1903. hozzászólásáraNálunk olyan lett berakva már. Idáig szerencsére nem jelentkezett probléma. Kicsit talán rángatósabb, de azt mondták ezzel nem lesz gond, nem úgy mint a kettős tömegűvel, ami x. kilométer után szétesik. Majd idővel kiderül a többi!
![smile unsure](/oldforum/images/smiles/unsure.gif)
Mondjuk ez nem terepjáró, hanem "csak" egy TDCI Tranyó. Lehet nem is illik ide....
Egyébként én sem igazán hallottam feljavított kettős tömegűről, de szerintem nem egy hosszú életű lehet. Amúgy a sima lendkerekűre való átalakítás nem is mindegyik gyártó járműinél működik. A Japán autókat mondták az egyiknek ami biztos.
Amúgy valakinek van itt T5-ös Transportere?
Válasz bukócsöves-50 #1927. hozzászólásáraNem a gázolaj a szar, hanem a gyári gázolaj szűrő olyan finom, hogy minden kis szir-szar megáll benne. Ebben a hidegben a felgyült víz is belefagy vagy ha kicsit hidegebb volt, akkor ha egy pici parafin is kicsapódik, akkor az eltömiti a szűrőt és kakukk. Van ugyan olyan méretü és felfogatásu minta gyári nissan csak más tipusu kocsihoz, azzal megszűnik ez a gond. Jövő héten megpróbálom megtudni melyik kocsiéval azonos
Válasz Sk Laci #1939. hozzászólásáracsak növényesekre már nincs pályázat ,mindent az állatos biós,kertészetis pályázatokra fizetnek,sűrün járok sk-ban a haveroknál ,másabb a helyzet nálatok
Válasz Claaastra #1938. hozzászólásáraIsmerős amiről írsz, az adó itt 20%. Az hogy az áfát személyautónál nem lehetett visszaigényelni, de eladáskor be kellet fizetni Szlovákiában is szokás volt, de szerencsére változott a helyzet. De viszont az eu-s pályázatokban szerintem jóval utánnatok vagyunk. Mifelénk traktort venni eu-s pénzből nem nagyon lehet, de más átlagos munkagépet se. Bevallom nem nagyon figyelem a pályázatokat, mert amire szükségem lenne, az nem kivitelezhető pályázattal.
Válasz Sk Laci #1937. hozzászólásáraItt egy "vállalkozásbarát" kormány van szeretik elvenni amit lehet ilyenadó, olyanadó, 27%áfa ,útdij stb,ők meg már nem is vagonszám hanem óceánjáróval hordjáki a biznicelt pénzt![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Claaastra #1935. hozzászólásáraEzt nem tudtam. Akor ezek szerint "ahány ház annyi szokás".
Válasz kori01 #1931. hozzászólásáraIgen az van, de nálam a benzines nem fogyassza a dupláját. A gyár által előírt fogyasztásba beleférek - legalábis a számitógép szerint.