Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz Maszek Zs #5462. hozzászólásáraMi az? Bármi van benne kitéped egy darabban ha lehet. Ha nem veszel tetszés szerint alubevonatos szigetelőt. Vagy zajcsökkentő gumi stb. Vagy dupla padlószőnyeg a gumiszőnyeg alá. De azt tudni kéne hol ment be a viz amitől kirohadt.
Válasz .Richard. #5460. hozzászólásáraAz aljára van be ragasztva valami gumi, azt ugye fel kell szednem. Mivel tudnám helyettesíteni? A zaj szigetelés meg legyen.
Válasz Maszek Zs #5459. hozzászólásáraHa pl. 40×40es kockát hegesztenél bele. De aggodsz,hogy sima meg esetleg hupog mert egy darab egyenes lemez kifeszitve. Akkor középen ha nem merevited pupos lehet vagy ha rálépsz horpad meg vissza huppanik. Mert huzza a hegesztés. Mert van ilyen. Akkor mielött belhegeszted elvágod hosszában középen. Egymásrarakod az elvágott részt. Kb 2centit. Akkor 2es lemez lett Középen. Összehegeszted alul felül. Utána mehet a helyére. Az szinte el is birja akocsit ha ott emeled egy deszkával. de elötte az összetoldás méretet számold rá!!!!!
Válasz Maszek Zs #5457. hozzászólásáraMert ami kirohadt az kazánlap volt? Ha nagy a felület vágd el középen azt tedd fölé egyiket a másik fölé centinként alul felül hegesztve festve. . Akkor nem dudorodik meg merev. Nekem ez bevált főleg ha gyárilag hullámosan merevitett volt. Akkor nem.kell otthon hajcigálni a hullámot.
Üdv!
Baj van! Majdnem át mentem Frédibe
Milyen lemezt kell vennem?
A váznak nincs baja.
Csak a padlólemeznek. Nem szeretném se alul se felül méretezni.
Válasz hasutas1 #5452. hozzászólásáraMiért nincs lába a fotosnak? Elcsapta ez a kocsi? Amugy jo az. Minél nagyobb a felület annál jobban tapad. Sok marha tele karistolja azt csak 5centi van az aszfalton. Szoval ezért 2 év letöltendő járna!!!!!!minimum!!!!
Válasz jamo #5448. hozzászólásáraElképzelhető. Sajnos asszem irtam is belül a szimering kizárja az olajat igy a csapágy csak a saját zsirjában megy. Ha log oda a szimering kap olajat de a fékdob is. Talán a műanyaggal kopást csökkentenek. Mindegy bezsiroztam. Igaz nem az a baj ha log egy kicsit csak a szimering elengedi az olajat. Tehát nem loghat.
Válasz Claastra. #5428. hozzászólásáraHasználtam ilyet pár évig. Király kis gép. Szerettük nagyon! Eltepert mindenhol, ha nyakig pakoltuk úgy kínoztuk terepen akkor törtek a laprugók de más gond nem volt vele. Sajna xarrá volt rohadva.
Válasz Sk Laci #5440. hozzászólásáraÉn is azt mondom onnét számolj hogy motorcsere kell a verdába. Ha viszont lehet javítani akkor jól jártál ha meg nem akkor sem fog csalódás érni! továbbá nem lesz pislogás hogy átbasztak a kocsival!
Válasz A.I. #5442. hozzászólásáraNézd meg a motorkód alapján hogy mivel állsz szemben.Ha nem hüvelyes,acél hengerfejes,nemigen kell félni tőle.Nézd meg mibe pakolták még bele,tartósságát tekintve sokat jelenthet.Tisztán dúrja-e a vizet vagy keveri olajjal,milyen szaga van a vízgőznek,megy-e minden henger,van-e segéd keringtető szivattyú a fűtésnek,levakolt vízág,szivárgó fagydugó,olaj milyen és mennyi,ilyesmiket nézz.
Válasz A.I. #5441. hozzászólásáraEgyébként gyanús a hengerfej, de sok minden lehet még: vízpumpa, dugulás, nem tud megfordulni a hűtőfolyadék, és a többi...
Válasz Sk Laci #5440. hozzászólásáraSzámolj egy komplett motor cserét, attól rosszabb nem lesz, aztán hogy a többi része milyen, azt majd meglátod, aztán számolsz, hogy úgy olcsóbb-e mint egy "hibátlan"!
Kis segítség kéne:
Adott egy Iveco furgon, ami nyomja ki a hütővizet.
Feltételezett hiba, talán hengerfejtömités, vagy behordott hütő esetleg hibás termosztát.
Lehet elpattant fej? Lehetséges Iveco furgonnál 300 000 km körül?
Elpattant hengerfej csinál buborékokat a hőtővízben, vagy csak terhelés alatt lehet megtudni?
Ki hol kezdené a hibát keresni?
Holnap mennék megnézni egy platós Iveco furgont, de csak annyit mondott a tulaj, hogy nyomja a hütővizet, de nem tudja mitől /vagy nem akarja megmondani a valóságot/.
Nem kifejezetten ez a topik de auto gumi. Kuvaiti gumiabroncs szemétdomb ég. Videon csodálatos. Nem lehetne odavinni az itt is hegyekben tárolt gumikat oda elégetni? Most a műtrágyát az Eu forszirozza de mondjuk odamehetne eloltani meg ujrahasznositani. Mert az a füst lehet 50év autoszennyezésén is tultesz.
Válasz $£€?! #5434. hozzászólásáraEzen csak amit a kavics levert a doblemezben festéket az ami rozsdás. Még menthető. Ha meg nem az lenne hegesztem. Ez már olyan hobbi mászkálos . Gyerekekkel fürödni meg kirándulni megyünk vele a környéken. Miota emberes a belseje azota tetszik nekik. Mondjuk én sem akarnák lemezen ülni. A karburátorja automata szivatos, hűtővizhő alapján működteti. Ebbe injektoros kár lenne mert ahhoz uj holmi nincs. Erre jelenleg 40körül van egy szivatobovdenos uj karburátor. Na de ez meg ugy sem megy tönkre hacsak agyon nem verem. sárvédőperemet kivágva ujrahegesztve festve legyen belül is. Ha a viz nem megy bele akkor nem rohad el alől a doblemeznél nekem az első kerék felbssza a vizet kátyut a sárvésőperembe . Az akku alá. Meg a másik felén is.Na az a beépitett rohadás. Azt a likat megszüntetem mert saját magát rohassza vele. Jelenleg ott is rozsdás. Pattog a festék. Még menthető. Kicsit több mint 2honapja van meg de ezer km fölöt mentem vele eddig de egy bőffenése nem volt. Le a kalappal elötte. Olaj meg gyertya ,gyujtokábel rotor fedél csere is volt ujra mindent. Le a kalappal elötte. Pedig az előző tulajnál csak vadászni járt. Épp azért adta el mert látta ahogy leépül az egész verda. Mondtam neki ha nincs elrohadva ha motor sincs benne akkor is viszem.
Válasz .Richard. #5433. hozzászólásáraSok baj van az enyémmel is. Fékek, váltó, kormány, motor rendben. Nekem a sárvédö ívek csere, rohad. Küszöb kezd rohadni, de az alváz oké. Apró szarok, mint ablak gumik, küszöb védö stb kell cserélni.
Karburátoros, szívatós ez is, szerintem ez a jobb, mint az injectoros. Havernak volt olyan, mindig gond volt vele.
Mindegy, mindig kell valamit bütykölni rajta, de nem adnám semmiért, mert benzin, víz, olaj, és Japánig elmegyek vele meg vissza.
Ez minden fos helyen elmegy! Jönnek a 20 millás vonatokkal arcoskodni, oszt egyhelyben pörögnek egy kis húgyon.
Ez meg szalad el mellettük traktor nyomat közölve a padkán.
Ez örök, mint a nyomorúság!
Volt Níva, Uaz, Luaz, Mitshu.
Ezt szeretem.
Válasz $£€?! #5432. hozzászólásáraLehet. Ebben már cserélték mert az őrült beleflexelt a féltengelybe. Ha a szimering kivül lenne a csapágy meg az olaj fele akkor nem is döglene az a csapágy. De mivel a csapágyat csak a bennelévő zsir keni igy nem olyan faxa. Az egész fékdob zsiros olajban uszott. De az a meglepő,hogy uj holmik minden van hozzá. Ez nem gyilkolásra van. Oda megy a traktor. Vettem rá keménytetőt,bekárpitoztam a belét, uj ajto meg oldalkárpitokat kapott. Igaz az ajtók is ujak lehetnek mert belűl is eredeti rohadásmentes. Jelenleg az első kardán is a satupad alatt van. Keresztek szarok. Vadszállito a vonohoroggal felszabta az ülés alatti lemezt, az hegesztve lett meg majd a vonot visszateszem alvázfestés után. Meg olajszivattyu csere kell meg féltengelyzár, vezérlés vizpumpa cserélve szelephézag kész,uj ac,uj gumik,uj hátso kerék csapágyak fékbetétek,hátso ajtó zár,ajtóban vizlehuzók ajtógumik szigetelők minden ujat vettem. aztán bodéfestés. Motor hivatal szerint a 3dik benne.vizet olajat nem eszik, de igy igaz mikor próbálgattam terepgumival a falon is felmenne. } ez 87es karburátoros. Vezetékelése alapján injektoros lehetett de a kaszni az a függőleges hűtőrácsos ami szerintem a karburátoros verzio lehetett. Szoval ezt ujjáépitették de elhanyagolták igy szétesett komfortilag de nincs rohadása.
Válasz .Richard. #5427. hozzászólásáraSJ413 asom van. Nem ifjú darab. Imádom!Őszintén szólva még nem volt nálam szétszedve, így érdemben nem sokat teszek hozzá a kérdésedhez, de…
Én sejtem, hogy az enyém még fémkosaras.
Olyan sártengerben, dagonyákban is járok, ami szerintem egy műanyagnak nem tetszene.
Nézz bontókban fém cuccot, szerintem strapabíróbb sárban, porban.
Urak! Samurai sj413 hátsó kerékcsapágyat cserélek. A régiben golyóskosár fém volt. Az uj meg műanyag kosaras. Eddig csak toronycsapággyal találkoztam ami műanyag kosaras volt. Szoval mit várjak tőle? Jobb 'vagy rosszabb?
Sziasztok!
Nálam jártasabb kollégák tanácsára lenne szükségem.
Ssanyong Kyron 2007 gyártásu autón "befagyott" a kézféknél a keréken levő villa, ami a kézifék pofákat nyomja szét. Az egyik fele csavaros, az kijött, de a másik fele be van rohadva, amit a kézfék drótkötele mozgat a villán keresztül.
Nagyon megköszönnék egy robbantott ábrát, mert nem merek a lyukon kersztül ütni, nehogy több kárt csináljak mint hasznot.
Állitólag ilyen rendszere van a Hyundai Santafénak, Kiában Sportis meg állitólag a Mercédeszekben is.
Minden útbaigazítás nagyon jól jönne.
Válasz szanberg #5417. hozzászólásáraAmi nálam volt kölcsönben, azon 12 vagy 15 colos kerék volt ha jól emlékszem. C gumik voltak rajta arra emlékszem, de az oldalprofil olyan 65-70% lehetett. 2018 őszétől már homályosabbak az emlékek, met nem nagyon tanulmányoztam. Nagyon örültem, hogy volt trélerkölcsönzési lehetőség, mert nálam nagyon ritkán menne, ha megvenném.
Válasz *** HM *** #5413. hozzászólásáraHa benne vagy a buliba,garantalom,hogy soha nemfogod elfelejteni ezt a vitaminpotlast! Lasd milyen jofej vok,valaszthatsz,melyikbol kered a feheret:a feketebol vagy a feherbol!!!!
Válasz Sk Laci #5415. hozzászólásáraEz fontos, de amikor a saját gumijain kezd el tekeredni ide oda, mert azoknak magas az oldalfaluk amik a nagy kerekesek, hiába C-gumi meg keményre fújva, ilyen súlynál már tapasztalhatod ezt. Nem beszélve a magas súlypontról.
Az alsó kis, azt hiszem 10 collos kerékkel szerelt szekeren "majdnem mindegy" hogy van a súly.
Válasz szanberg #5414. hozzászólásáraHa nem gond hozzátenném, hogy a bebillegést, rángatást inkább a súly elosztása befolyásolja a tréleren.
Én csak 2 tonnásat vontattam, szépen középre került a rakomány kissé a rúdra ráterhelve, és szépen rángatózás nélkül vontatható volt az utánfutó "foltozott" utakon is.
5864 hozzászólás
Válasz Maszek Zs #5462. hozzászólásáraMi az? Bármi van benne kitéped egy darabban ha lehet. Ha nem veszel tetszés szerint alubevonatos szigetelőt. Vagy zajcsökkentő gumi stb. Vagy dupla padlószőnyeg a gumiszőnyeg alá. De azt tudni kéne hol ment be a viz amitől kirohadt.
Válasz Maszek Zs #5462. hozzászólásáraLehet kapni alukasírozott bitumenlapot, nekem is az lesz az emtézébe!
Válasz .Richard. #5460. hozzászólásáraAz aljára van be ragasztva valami gumi, azt ugye fel kell szednem. Mivel tudnám helyettesíteni? A zaj szigetelés meg legyen.
Válasz .Richard. #5460. hozzászólásáraOK!
Így értem
Válasz Maszek Zs #5459. hozzászólásáraHa pl. 40×40es kockát hegesztenél bele. De aggodsz,hogy sima meg esetleg hupog mert egy darab egyenes lemez kifeszitve. Akkor középen ha nem merevited pupos lehet vagy ha rálépsz horpad meg vissza huppanik. Mert huzza a hegesztés. Mert van ilyen. Akkor mielött belhegeszted elvágod hosszában középen. Egymásrarakod az elvágott részt. Kb 2centit. Akkor 2es lemez lett Középen. Összehegeszted alul felül. Utána mehet a helyére. Az szinte el is birja akocsit ha ott emeled egy deszkával. de elötte az összetoldás méretet számold rá!!!!!
Válasz .Richard. #5458. hozzászólásáraEzt egy skiccel vagy másképp.
nem értem
Válasz Maszek Zs #5457. hozzászólásáraMert ami kirohadt az kazánlap volt? Ha nagy a felület vágd el középen azt tedd fölé egyiket a másik fölé centinként alul felül hegesztve festve. . Akkor nem dudorodik meg merev. Nekem ez bevált főleg ha gyárilag hullámosan merevitett volt. Akkor nem.kell otthon hajcigálni a hullámot.
Válasz .Richard. #5456. hozzászólására Az elég?
Válasz Maszek Zs #5455. hozzászólására1mili.
Üdv!
Baj van! Majdnem át mentem Frédibe
Milyen lemezt kell vennem?
A váznak nincs baja.
Csak a padlólemeznek. Nem szeretném se alul se felül méretezni.
Válasz hasutas1 #5452. hozzászólásáraTedd fel hátra télen jó lesz vele driftelni.
Válasz hasutas1 #5452. hozzászólásáraMiért nincs lába a fotosnak? Elcsapta ez a kocsi? Amugy jo az. Minél nagyobb a felület annál jobban tapad. Sok marha tele karistolja azt csak 5centi van az aszfalton. Szoval ezért 2 év letöltendő járna!!!!!!minimum!!!!
Ezt most így tél előtt érdemes lecserélni?
Válasz Sk Laci #5450. hozzászólásáraNem is kell minden lehetőséget kihasználni.
Mindenkinek köszönöm a hozzászóllást!
Voltam megnézni, nem egészen olyan, mint a telefonba mondtak. Meghagyom valaki vakmerőbnek......
Válasz jamo #5448. hozzászólásáraElképzelhető. Sajnos asszem irtam is belül a szimering kizárja az olajat igy a csapágy csak a saját zsirjában megy. Ha log oda a szimering kap olajat de a fékdob is. Talán a műanyaggal kopást csökkentenek. Mindegy bezsiroztam. Igaz nem az a baj ha log egy kicsit csak a szimering elengedi az olajat. Tehát nem loghat.
Válasz .Richard. #5427. hozzászólásáratök mindegy. jó lesz az úgy is sokáig.
Válasz Claastra. #5428. hozzászólásáraHasználtam ilyet pár évig. Király kis gép. Szerettük nagyon! Eltepert mindenhol, ha nyakig pakoltuk úgy kínoztuk terepen akkor törtek a laprugók de más gond nem volt vele. Sajna xarrá volt rohadva.
Válasz Claastra. #5428. hozzászólásáraMegveszem!
Válasz Sk Laci #5440. hozzászólásáraÉn is azt mondom onnét számolj hogy motorcsere kell a verdába. Ha viszont lehet javítani akkor jól jártál ha meg nem akkor sem fog csalódás érni! továbbá nem lesz pislogás hogy átbasztak a kocsival!
Válasz sanyi1965 #5443. hozzászólásáraSk Laci kollégának írva az előző.
Válasz A.I. #5442. hozzászólásáraNézd meg a motorkód alapján hogy mivel állsz szemben.Ha nem hüvelyes,acél hengerfejes,nemigen kell félni tőle.Nézd meg mibe pakolták még bele,tartósságát tekintve sokat jelenthet.Tisztán dúrja-e a vizet vagy keveri olajjal,milyen szaga van a vízgőznek,megy-e minden henger,van-e segéd keringtető szivattyú a fűtésnek,levakolt vízág,szivárgó fagydugó,olaj milyen és mennyi,ilyesmiket nézz.
Válasz A.I. #5441. hozzászólásáraEgyébként gyanús a hengerfej, de sok minden lehet még: vízpumpa, dugulás, nem tud megfordulni a hűtőfolyadék, és a többi...
Válasz Sk Laci #5440. hozzászólásáraSzámolj egy komplett motor cserét, attól rosszabb nem lesz, aztán hogy a többi része milyen, azt majd meglátod, aztán számolsz, hogy úgy olcsóbb-e mint egy "hibátlan"!
Válasz A.I. #5439. hozzászólásáraBajt nem nagyon akarok, de az igaz, hogy a kínált furgon meglehetősen olcsó. /Jóformán a számban van, 5 km-re tőlem/.
Válasz Sk Laci #5438. hozzászólásáraBajt akarsz venni magadnak? Vagy hibás és nagyon olcsón mérik!?
Kis segítség kéne:
Adott egy Iveco furgon, ami nyomja ki a hütővizet.
Feltételezett hiba, talán hengerfejtömités, vagy behordott hütő esetleg hibás termosztát.
Lehet elpattant fej? Lehetséges Iveco furgonnál 300 000 km körül?
Elpattant hengerfej csinál buborékokat a hőtővízben, vagy csak terhelés alatt lehet megtudni?
Ki hol kezdené a hibát keresni?
Holnap mennék megnézni egy platós Iveco furgont, de csak annyit mondott a tulaj, hogy nyomja a hütővizet, de nem tudja mitől /vagy nem akarja megmondani a valóságot/.
Nem kifejezetten ez a topik de auto gumi. Kuvaiti gumiabroncs szemétdomb ég. Videon csodálatos. Nem lehetne odavinni az itt is hegyekben tárolt gumikat oda elégetni? Most a műtrágyát az Eu forszirozza de mondjuk odamehetne eloltani meg ujrahasznositani. Mert az a füst lehet 50év autoszennyezésén is tultesz.
Az öreg Határvadász .
Válasz $£€?! #5434. hozzászólásáraEzen csak amit a kavics levert a doblemezben festéket az ami rozsdás. Még menthető. Ha meg nem az lenne hegesztem. Ez már olyan hobbi mászkálos . Gyerekekkel fürödni meg kirándulni megyünk vele a környéken. Miota emberes a belseje azota tetszik nekik. Mondjuk én sem akarnák lemezen ülni. A karburátorja automata szivatos, hűtővizhő alapján működteti. Ebbe injektoros kár lenne mert ahhoz uj holmi nincs. Erre jelenleg 40körül van egy szivatobovdenos uj karburátor. Na de ez meg ugy sem megy tönkre hacsak agyon nem verem. sárvédőperemet kivágva ujrahegesztve festve legyen belül is. Ha a viz nem megy bele akkor nem rohad el alől a doblemeznél nekem az első kerék felbssza a vizet kátyut a sárvésőperembe . Az akku alá. Meg a másik felén is.Na az a beépitett rohadás. Azt a likat megszüntetem mert saját magát rohassza vele. Jelenleg ott is rozsdás. Pattog a festék. Még menthető. Kicsit több mint 2honapja van meg de ezer km fölöt mentem vele eddig de egy bőffenése nem volt. Le a kalappal elötte. Olaj meg gyertya ,gyujtokábel rotor fedél csere is volt ujra mindent. Le a kalappal elötte. Pedig az előző tulajnál csak vadászni járt. Épp azért adta el mert látta ahogy leépül az egész verda. Mondtam neki ha nincs elrohadva ha motor sincs benne akkor is viszem.
Válasz .Richard. #5433. hozzászólásáraSok baj van az enyémmel is. Fékek, váltó, kormány, motor rendben. Nekem a sárvédö ívek csere, rohad. Küszöb kezd rohadni, de az alváz oké. Apró szarok, mint ablak gumik, küszöb védö stb kell cserélni.
Karburátoros, szívatós ez is, szerintem ez a jobb, mint az injectoros. Havernak volt olyan, mindig gond volt vele.
Mindegy, mindig kell valamit bütykölni rajta, de nem adnám semmiért, mert benzin, víz, olaj, és Japánig elmegyek vele meg vissza.
Ez minden fos helyen elmegy! Jönnek a 20 millás vonatokkal arcoskodni, oszt egyhelyben pörögnek egy kis húgyon.
Ez meg szalad el mellettük traktor nyomat közölve a padkán.
Ez örök, mint a nyomorúság!
Volt Níva, Uaz, Luaz, Mitshu.
Ezt szeretem.
Válasz $£€?! #5432. hozzászólásáraLehet. Ebben már cserélték mert az őrült beleflexelt a féltengelybe. Ha a szimering kivül lenne a csapágy meg az olaj fele akkor nem is döglene az a csapágy. De mivel a csapágyat csak a bennelévő zsir keni igy nem olyan faxa. Az egész fékdob zsiros olajban uszott. De az a meglepő,hogy uj holmik minden van hozzá. Ez nem gyilkolásra van. Oda megy a traktor. Vettem rá keménytetőt,bekárpitoztam a belét, uj ajto meg oldalkárpitokat kapott. Igaz az ajtók is ujak lehetnek mert belűl is eredeti rohadásmentes. Jelenleg az első kardán is a satupad alatt van. Keresztek szarok. Vadszállito a vonohoroggal felszabta az ülés alatti lemezt, az hegesztve lett meg majd a vonot visszateszem alvázfestés után. Meg olajszivattyu csere kell meg féltengelyzár, vezérlés vizpumpa cserélve szelephézag kész,uj ac,uj gumik,uj hátso kerék csapágyak fékbetétek,hátso ajtó zár,ajtóban vizlehuzók ajtógumik szigetelők minden ujat vettem. aztán bodéfestés. Motor hivatal szerint a 3dik benne.vizet olajat nem eszik, de igy igaz mikor próbálgattam terepgumival a falon is felmenne. } ez 87es karburátoros. Vezetékelése alapján injektoros lehetett de a kaszni az a függőleges hűtőrácsos ami szerintem a karburátoros verzio lehetett. Szoval ezt ujjáépitették de elhanyagolták igy szétesett komfortilag de nincs rohadása.
Válasz .Richard. #5427. hozzászólásáraSJ413 asom van. Nem ifjú darab. Imádom!Őszintén szólva még nem volt nálam szétszedve, így érdemben nem sokat teszek hozzá a kérdésedhez, de…
Én sejtem, hogy az enyém még fémkosaras.
Olyan sártengerben, dagonyákban is járok, ami szerintem egy műanyagnak nem tetszene.
Nézz bontókban fém cuccot, szerintem strapabíróbb sárban, porban.
Válasz Claastra. #5428. hozzászólásáraElismerésem!
Gyönyörű remekmű.
El ne add!!!
Válasz Ares 826 #5429. hozzászólására2 tábla lemez. 1 nagy palack co
Válasz Claastra. #5428. hozzászólásáraJól felvarrtátok a ráncait! Sajnos nálam nem fiatalabb, lehet jó vagy nem!
Csak úgy , Daihatsu Taft 1981-böl,idősebb mint sokan itt a fórumon
Urak! Samurai sj413 hátsó kerékcsapágyat cserélek. A régiben golyóskosár fém volt. Az uj meg műanyag kosaras. Eddig csak toronycsapággyal találkoztam ami műanyag kosaras volt. Szoval mit várjak tőle? Jobb 'vagy rosszabb?
Yokohama Geolandar M/T G003-as abroncsot használ valaki?
Sziasztok!
Nálam jártasabb kollégák tanácsára lenne szükségem.
Ssanyong Kyron 2007 gyártásu autón "befagyott" a kézféknél a keréken levő villa, ami a kézifék pofákat nyomja szét. Az egyik fele csavaros, az kijött, de a másik fele be van rohadva, amit a kézfék drótkötele mozgat a villán keresztül.
Nagyon megköszönnék egy robbantott ábrát, mert nem merek a lyukon kersztül ütni, nehogy több kárt csináljak mint hasznot.
Állitólag ilyen rendszere van a Hyundai Santafénak, Kiában Sportis meg állitólag a Mercédeszekben is.
Minden útbaigazítás nagyon jól jönne.
Válasz szanberg #5417. hozzászólásáraAmi nálam volt kölcsönben, azon 12 vagy 15 colos kerék volt ha jól emlékszem. C gumik voltak rajta arra emlékszem, de az oldalprofil olyan 65-70% lehetett. 2018 őszétől már homályosabbak az emlékek, met nem nagyon tanulmányoztam. Nagyon örültem, hogy volt trélerkölcsönzési lehetőség, mert nálam nagyon ritkán menne, ha megvenném.
Válasz fexco #5420. hozzászólására
Válasz fexco #5418. hozzászólásáraJó nagy xarzsákok,király
Válasz fexco #5420. hozzászólásáraJól van ne idegeskedjél itt vagy te is 10 éve csak bírod a heccet
Válasz *** HM *** #5413. hozzászólásárabekólázok,megkereslek csicskakutya!!!
Válasz *** HM *** #5413. hozzászólására
Válasz *** HM *** #5413. hozzászólásáraHa benne vagy a buliba,garantalom,hogy soha nemfogod elfelejteni ezt a vitaminpotlast! Lasd milyen jofej vok,valaszthatsz,melyikbol kered a feheret:a feketebol vagy a feherbol!!!!
Válasz Sk Laci #5415. hozzászólásáraEz fontos, de amikor a saját gumijain kezd el tekeredni ide oda, mert azoknak magas az oldalfaluk amik a nagy kerekesek, hiába C-gumi meg keményre fújva, ilyen súlynál már tapasztalhatod ezt. Nem beszélve a magas súlypontról.
Az alsó kis, azt hiszem 10 collos kerékkel szerelt szekeren "majdnem mindegy" hogy van a súly.
Válasz *** HM *** #5413. hozzászólásáramegfejem,de akkor megitatom veled!!!!---a 9mázsás csapatból,a legtökösebből!!!
Válasz szanberg #5414. hozzászólásáraHa nem gond hozzátenném, hogy a bebillegést, rángatást inkább a súly elosztása befolyásolja a tréleren.
Én csak 2 tonnásat vontattam, szépen középre került a rakomány kissé a rúdra ráterhelve, és szépen rángatózás nélkül vontatható volt az utánfutó "foltozott" utakon is.