Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 414.77 Ft USD 402.09 Ft CHF 439.56 Ft GBP 489.72 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

5866 hozzászólás
#1416 szanberg
2015-01-18 20:28:20

Válasz #1415. hozzászólásra

Nem is csak a menése, hogyne menni kis kocsi több lóval mint az enyém a nagy és van köztük legalább 4mázsa súlykülönbség is.

Az egész összhangja, futóműve útfekvése. Érezni, hogy egy komoly gép eleve fiatal 2012-es újszerű autó új technika, de ebben jó ia az összhang. Persze nem a ringen próbálgattuk. De annyira laza könnyed hogy fel sem veszi a hajtást illetve nem ott kezdődik nála a hajtás mint egy normális átlagos autónál, már ezen is tudni kell autózni mert onnantól van tempó igazán de akkor nagyon halad tényleg és nemkell benne küzdeni.

Teccik.
Én motorversenyeztem a hobbim a mániám mindig is az volt de idő híjján meg szórakozás híjján ezt egy autóval lehet összekötni és némi hiánypótlásképpen hobbizni vele, egy kis haladást egy kis erő érzetet,egy kis baromkodást a négysávoson emberkedő bmw-seket letolni hehe...
egy olyan gépbe amiben a családom a legbiztonságosabban utazik meg a munkához hétköznapi élethez is jól beilleszthető.
Plusz én nagy pénzt nemtudok beletenni, ha van valamim abból nekem még a bérelt területeimből kell megvásárolni amit lehet ésszerű áron mert sosem volt földünk amit összerakok annyi az enyém.

Szóval ebbe neleilleszteni a hármas már majdnem kicsi. Igaz az S60sem sokkal nagyobb tőle de épen annyival hogy abba meg elférünk bárhová is megyünk bármennyi időre(ilyen persze nincs, mert idő nincs rá:-)
de a hármas még szűkebb és kisebb mindenféle téren. Az 5-ös nekem a szerelmem 2003-tól de az előző széria végéből is vettem volna símán, viszont!
30i alá nem adnám mert még az sem ad annyi élményt mint a turbó. ezt mondtam már. A hétköznapokban egy centi gázt nyomva jön a 410nm nyomaték és ez jó, én élvezem.

Plusz a régi 5-ösbél is egy jóképű 530i másfélszer drágább, az E60 meg minimum dupla áron volt/van amennyiért én emezt vettem 99%-ban költségmentes állapotban.

Egyébként valami baja van ennek is, mert néha "kidobja" tempomatból mindenféle előjel nélkül és hibát sem ír, és valami vészüzemre áll mert enmbír menni, lekell venni gyújtást majd újra ráadni és rendben van. Érdekes, hogy csakis pályán van ez meg nem mindig, volt hogy 1000km-es utazáson nemvolt semmi, egy pesti felugráskor meg volthogy többször is előjött.
De amikor országúton haladtam tempomattal hosszútávon kb pályás tempóval szóval mintha ott mentem volna akkor sosem volt még ilyen, pedig mindig használom a tempomatot minden nap, falukban is benyomom 50-60között ráklikkelek és nemkell figyelnem, mert ha nemfigyelek egy miliméter gáztól is nagyon túllépi a sebességet.

No majd kiderül valami szenzor baxakodhat biztosan, annyi hogy most már dobott rá egy hibakódot majd holnap kiolvasom, eddig nemvolt ilyen nemvolt miből kiindulni.

dehát 11 éves.

#1415 jedi
2015-01-18 20:03:51

Válasz #1412. hozzászólásra

Egyébként meg biztosan nagyon megy a golf elhiszem .

#1414 jedi
2015-01-18 20:02:07

Válasz #1412. hozzászólásra
Egy 200 le -s RWD autót tudnki kell hajtani ,nem elsőkerékhajtás ezért is nagyobb az élmény , és pontosabb , kevesen tudják kihasználni megfelelően . A kedvencem a turbo benzin elsőhajtással smile thumbup .

#1413 szanberg
2015-01-18 19:25:10

Annyi, hogy egy diesel gépet akárhogy szorítassz taposod felugrik max 10 literre a fogyasztása, a benzinesnek meg 15-re is símán, igaz másként is halad ilyenkor a kettő...

#1412 szanberg
2015-01-18 19:23:16

Válasz #1411. hozzászólásra

Figyelj, biztosan igazad van, annyit éreztem ,hogy a 2006-os M-technik futóműves hármassal bár igen jól lehet úsztatni, a kis gti xarrá verte itt kér falu között és kétujjal fogtam a kormányt mintha csak lambadáznék 70-el közben meg 140-el a kanyarokban ahol az enyémmel 130-al már nagyon húzós és nyúlós azmeg mintha megsem érezné a kanyart. Hozzáteszem az én kocsim 1680 kiló és a 205-ös téli papucsok szerintem kicsit vékonkák ilyen csapatáshoz, a golfon nagyobb peresebb papucsok vannak kb olyasmi mint a cimbora hármasán amiről írok.
Ez az M-technikes hármas pedig a két kocsi között van.

Azért a gyári M-es az komolyabb mint egy gti golf, az ilyen bmw-ben még a váltó is olyan hogy ütni kell nem lágy valami, rendesen izomból kell pakolni a 20-as csőkarral hehesmile thumbup
Kár, hogy turbó nincsen rajta, pedig egy 530i egy kis csigával nekem az lenne az álom 2004-2006évjárat körüliek.

dízel autó nemkell, biztosan fogok venni még olyat is de a faxnak, egész évben dízelen ülök C13ezresen hehesmile whistling

Meg amúgy hétköznapi fogyasztásnál a 3000-es dízelek is megeszik amit megkell nekik, 8-8,5literből megy egy automata 530d vegyesben, vidéki használat meg 140-es pályás menetben.
Ez meg 8,5-9között ilyen használattal, most hogy melegítettem félórákat hogy olvadjon le az ablak meg hó minden reggel, helyben jártam, gyereket ovodába vinni kimenni telephelyre 5km-es ingázások.... így ment fel 10-10.5 lityóra, nem taposom szét, nem is kell nincs pálya alá, de dinamikusan járok nem érdekel hogy akár még spórolni is lehet 1 litert ha gyengébben használnám.

Az M-technikes hármas automata 320d, amikor hajtunk vele az is 8,8litert ír, ha igen spórolsz tojással a lábad alatt akkor 6,7-et mutat a kompjútere.

Érdekes, hogy ha a pillanatnyi átlag mondjuk 7-et mutat, az I-drive-ban az utolsó mittudomén 3000km átlagát tárolja és az 8,8liter, épen most v.melyik nap láttam benne

#1411 jedi
2015-01-17 18:31:24

Válasz #1409. hozzászólásra

A golf gti , az annyira gyári mint az m-es bmw. De ,akkor maradjunk a sima m-technik futóműnél , az nem m-es . Amiről ,Te beszélsz az olyan. Te, írtad ,hogy akármelyik e szériának odaver . . . arra válaszoltam . Az e36-nak akkora a tengelytávja mint az s60-nak ,pedig kissebb autó . A 46-90-stb ,pedig mind nagyobb tengelytávval rendelkezik . . .csak a stabilitáshoz.Biztos ,van olyan is ahol jobb ,mondjuk egy Monte Carlo szerpentinen , ahol egyesben kanyarodsz mert olyan szűk ,ott lehet a golf világa , azért is rally-nak kis autókkal eredményesen. :)

#1410 vénkabi
2015-01-17 08:50:17

Válasz #1409. hozzászólásra
smile offtopic
Ha olyan jó a verdád,és bírja a tempót, akkor még piros hó is eshet holnap reggelre!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup A festékről én gondoskodok, csak hígítóként a cola kell hozzá!

#1409 szanberg
2015-01-17 08:30:25

Válasz #1408. hozzászólásra

Megint az M-essel jössz...smile nonono

Az egy olyan stabil kis gépezet mint a mese!

2006-os 3-assal többször szoktam menni de semmi plussz valamit nem érzek benne amiről beszélsz. Feszes, jól fekszik tényleg de egy fiatal autós átlagos módon, semmi extra.
Pedig valami sportfutóműves valami a szerkezet, picit mélyebb is mint a másik ami van itt.

Az enyémtől feszesebb az biztos, rossz úton dobálósabb míg ez a 60-as lebeg.
Más a lényege a kettőnek.

de az M3-at még mindig nem értem miért sorolod ezekhez, ha RS audi lenne akkor igen az már kezd pajtása lenni neki de széria szekeret egy gyári sportpályással, naneeeeee....

#1408 jedi
2015-01-16 21:37:22

Válasz #1406. hozzászólásra
Golf GTI VI . . rövid tengelytáv , tempós kanyarban gyenge . . össze-vissza jár . . .,ha ezzel akármilyen e szériának meglepetést okozol . . .persze e21 és társai . . :D .De, tényleg . . :). E36 M3 , 25-éves autó , azzal talán rajtnál fölveszi a versenyt ha 4x4-es . ..

#1407 szanberg
2015-01-13 21:46:07

Válasz #1405. hozzászólásra

Azt meg te ne felejtsd el, hogy nekem mindig hátul van a gyerekülés és pont semmit nem számít a kormányozottság hehesmile wink

#1406 szanberg
2015-01-13 21:43:17

Válasz #1405. hozzászólásra

Alapjába véve az összes elsőkerekes alulkormányzott, de a volvo valóban az.

Főleg azért is, mert maga a kasztni alakja, motor-váltó első tengely egymáshoz képest való elhelyezkedése, nagy súlya és lágy futóműve ezt okozza.
Nomeg főleg a turbósoknál szimpla elsőkerék hajtással nagyok a hajtási befolyások is.

A hátsókerekes mindig jobban kormányozható és nem tolja el az orrát úgy én ezt tapasztaltam pedig nemsok bmw-vel mentem és nem is csapattam meg keményen, de tisztán érződik ha odafigyelsz rá.

Nekem az összkerekes nemtudom mennyivel másabb egy elsőkerekeshez képest, azt érezni hogy gáz nélkül motorféken valamiért mintha nem akarna úgy fordúlni mint azt elsőre gondolnád, de ha egy picit is csak érintőre nyomom a gázpedált akkor meg olyan könnyeddé válik hogy ihajj, akkor sokkal jobban veszi akanyart. Nyílván gázdáskor adja hajtást a hátsó tengelyre is azán másképpen mutatkozik az egész.

A fara meg magasabb az awd-seknek mert a diffi alatt fut el a kipufogó hátul és egy pici gyári emelést kap hogy ne legyen mély pontja ez az autónak, először mikor beleültem éreztem is, hogy lejtőn lefelé ülök folyton hehe, az előző elsőkerekes volt szimplán és mélyebb volt a fara is.
Viszont amikor ebben 5-en múltkor nem kicsi emberek és tele a csomagtartóval utaztunk, akkor sem ült le mint egy dinnyés kombi hehe

A kis golf GTI VI-os viszont nagyon könnyedén fordúlt, szerintem az tudna meglepetést okozni a ringen is akármilyen E- szériának

#1405 jedi
2015-01-13 20:25:52

Válasz #1402. hozzászólásra

Azt ,azért ne felejtsd el ,hogy a volvo egy alulkormányzott gép , mindíg is ilyeneket gyártott . . az ,nagy hátrány.
:)

Nincs profilkép
#1404 kori01
2015-01-12 09:17:10

Válasz #1401. hozzászólásra

én nem nézném,főleg fordot nem.

Nincs profilkép
#1403 kori01
2015-01-12 09:15:48

toyota corolla e86 az autó olyat kell bevetni rallyba.
bár brutál drága,pedig a 80-as évekből való.

#1402 szanberg
2015-01-12 08:07:56

Válasz #1400. hozzászólásra

Még a ringről jut eszembe, hogy lenne egy odavaló jó kis ütőképes szerkezet.

Szülői házam majdnem szomszédságában gyerekkori kis haverom kint dolgozik németországban, egy autós bizniszes cégnél.
Audi S1 quattro-kat gyártanak. Amolyan replica félék ezek de tökéletesen egyeznek a gyári versenyautókkal. Ilyen 300ezer eurókért viszik Dubai-ba a sejkek.

No vett egy 2012-es Golf VI GTI-t 2.0 Tfsi, most volt itthon vele. Aktív futómű, ha berakod sportba mint egy gokart olyan feszes, ha jól emlékszem 220 lovas kis könnyű szerkezet nagy kerekeken meg jól kitömve fékkel azis.
No az szalad. Van egy hoszabb egyenes itt felénk, benne egy jó partos résszel alatt egy vasúti átjáróval. Ha innen megindulunk akkor egy bizonyos pontig az enyém szűken karcol bele a 180-ba neki meg 190felé szalad, ha nem sutulna alatta a kerék 3-ban is akkor 2kilót is megütné szerintem.

De a kanyaros útakon is olyan tempóval ahol nekem a puha felfüggesztés már billen és nyúlik az ott olyan mintha csak lazakézből kétujjal a kormányt mozgatva eszi megfele.

#1401 Gergő87
2015-01-11 21:54:03

Válasz #1390. hozzászólásra

Ez a legujabb mondeo amit írtál nem szanberg? Mert az S-max alváza úgy tudom egy a mondeojéval. Hát most hogy kis motorhoz van e az automata váltó nem tudom de 2,2es 160LE Tdci motoros ez amiket én néztem.

#1400 jedi
2015-01-11 20:49:54

Válasz #1399. hozzászólásra
E39-ből igen de az régebbi ,e60 -tól nézzed abban 215 .

#1399 szanberg
2015-01-11 20:37:28

Válasz #1395. hozzászólásra

Most nézem az E90-ből a 325i az 220ovas míg 5-ös testvére "csak" 195 ugyanezzel az aggregáttal.

Hát akkor az tényleg gyors lehet, a 3-as jó feszes gokartos sportos és a kisebb könyebb autót a 220 ló repítheti fainúl, lehet még ügyesebb mint egy 530i modell.

Nincs profilkép
#1398 Szabi.
2015-01-11 20:15:45

Válasz #1384. hozzászólásra

A continak sem rossz a kinézete, kérdés van-e valakinek tapasztalata róla ?

#1397 szanberg
2015-01-11 20:04:33

S60-nál az R-es fékek biztosan jobban bírnák, a teszt is azt írta, hogy nemtudták zavarba hozni pedig gyilkolták.
IGaz szemre a tárcsa átmérők egyeznek a széria turbóséval (úgy emlékszem 310mmátmérő) de a nyereg egészen más, itt jön be a trükk hehe

#1396 szanberg
2015-01-11 20:00:26

Válasz #1395. hozzászólásra

Milyen kocsid is van pontosan????
Milyen köridőt tudsz menni vele?

Háát szerintem 4kör sem kell neki, ha keni a safőr rendesen amit bír a motor akkor a fék az xarrá ég.

Sajnos a széria autók fék alkatrészei nem strapabírók.
Egy motornál ez nem ígyvan, az mindent kibír. Ktm-en pl egy brembo tárcsa olyan hogy inkább megrottyan a verseny fékolaj de a fékhatás addig stabil, illetve lilúl a tárcsa meg szerintem sötétben fel is izzana egy kemény supermoto csapatáson, de semmi baja nincsen neki.

Személyautónál meg van, hogy kell egy vészféket abszolválni vagy 180-ról és már kajlák is a tárcsák, több ismerős járt már így.
(nekem a focussal volt olyan hogy húztam a 2,5tonnás trélert rajta két köbös tartály egyik tele vízzel....aztán vagy 110-ről megkellett állni és az amúgy már közel lefutott tárcsáknak hancsik is volt :-)

és a komolyabb márkák is ilyenek.

Épen ezen gondolkodtam, hogy valami stabilabb cuccot nemtudom miért nem produkálnak, nag tempós hosszú idejű fékezésnél jön ki mit is bír egy alkatrész

#1395 jedi
2015-01-11 19:30:37

Válasz #1394. hozzászólásra
Vannak nyílt napok , akkor is szigorú szabályok vannak .Lassitva is van a pálya , egy pár lassítót bele szoktak építeni, mondjuk olyankor még soha nem mentem. Hozzál még féktárcsát, meg betét cserélni , meg fogsz lepődeni milyen hamar elvéreznek a széria autók ,ha küldöd neki. Három -négy kör után olyan szinten elmelegszenek a fékek hogy kuka.

#1394 szanberg
2015-01-11 19:21:03

Még annyit, hogy a ringre fellehet menni civil autókkal?
Van ilyen nyíltnap?
Mert motoros nyíltnap van, de ott vannak szigorú feltételei a történetnek.

Egyszer elmennék csak úgy jóérzésből megnézni mik egy széria autó határai, azt megpedzegetni szerényen.

Szilveszter rallyn nemtudom nem e indultak húgom barátjáék, egy 20111-12körüli Subaruval versenyeznek, még külföldre is kimennek európa bajnokira

#1393 szanberg
2015-01-11 19:17:53

Válasz #1392. hozzászólásra

jaja full higiénia hehe

de tényleg keményebb lett viszont majdnem ugyanúgy rugózott az benne a pláne.

Általában az efajta igazi xar megoldások jobban sikerülnek mint várhatósmile lol

#1392 jedi
2015-01-11 19:15:15

Válasz #1391. hozzászólásra
smile thumbup ,szegény autó . Igényes a tulaj.

#1391 szanberg
2015-01-11 18:27:47

Jedi!

Eszembe jutott egy marhaság, de működik hehe

Ismerősnek E39-es 5-ös bmw-n elég lágy volt a futómű, legalábbis szerinte.

Nem vett alá sport futóművet vagy legalábbis sportosat, hanem egyszerűen a régi bevállt keményítést alkalmazta a lada-tól.
Gumibakokkal megtűzdelte a rugókat egyenletesen elosztva oszt jónapot, kész az M-es futóműsmile lolsmile lolsmile lolsmile thumbup

de amúgy működött, sokkal keményebb lettsmile thumbupsmile loveye

#1390 szanberg
2015-01-11 11:02:31

Válasz #1383. hozzászólásra

Háááát nem ismerem a ford automata váltóit, milyet raknak alájuk, annyit tudok mondani, hogy mondeóval a riasztóm szervizese volt itt, automata nagyobb benzin motorral és 400ezr felett volt benne, elmondása alapján még nemvolt felújítva a váltója sem, igaz pályán jár legtöbbet nem városozik.

Bennem az fogalmazódott meg ,hogy csak igazán nagy motorhoz jó az automata mert van egy kis + teljesítmény vesztesége a kéziváltóval szemben, plusz az automata elveszi a motor erejét olyan módon is ,hogy elpörgi elcsúsztatja a wandler és azt a kis rúgósságot is elveszíted amit egy kisebb motor amúgy kézivel tudna.

Nekem ez a véleményem, egyébként marha jó dolog, bajban is leszek mert ha egyszer veszek másik autót kézivel nemfog érdekelni ezek után ebben biztos vagyok

#1389 szanberg
2015-01-11 10:58:50

Válasz #1382. hozzászólásra

Tényleg nem értek hozzá, én a hungaroringen csak motoroztam annak idején meg egykét más pályán, szeretem az autóversenyt meg minden olyan technikai sportot amiben autó meg motor játszik.
Nekem idő sincsen ilyenekkel foglalkozni, és tudom hogy egy utazós puha lebegős kocsit vettem. Lehetett volna helyette kemény vesekő leverős történetet is, de nekem családi használatra (is) kell, illetve hogy ha gyorsan nagy távokat kell hogy megtegyek, akkor 1000km után úgy szálljak ki belőle hogy nem tört össze az utazás. No erre az S60-as az egyik legjobb szerkezet ebben biztos vagyok, épen a puha lebegős futómű hangolása végett és a világ egyik leg kényelmesebb ortopéd ülései miatt, plusz a többi műszaki tartalom kényelmi megoldás persze...

Viszont mivel szeretem ha van alattam lóerő így ebben is partiképes mert 90%-ban a 2,5-ös turbó motornak az utakon jellemzően szaladgáló autók csak csókolomot köszönhetnek. Tudod engem nem érdekel az egyenletesség bár szerintem ezek a nagyobb turbósok marhára egyenletesen mennek épen azért mert 1500-1700felett már adja közel a maximum nyomatékát ami lehet a rignen hátrán kanyarban mert idegessé válik az autó a hirtelenebb fellépő erőtől, nemlehet úgy folyatni a hosszú húzós íven mint egy hosszú tartományú 6 hengeres szívót, de ez pont nem érdekel nem ezt keresi az emberek 99%-a, én sem.
de ha sietek akkor 230-nál kapcsolja az 5. fokozatotsmile wink

Nincs profilkép
#1388 Geryyy
2015-01-11 09:29:20

Sziasztok! Trélerre otthon házilag kitámasztó talpat ki csinált már? Milyen megoldással? 2500 kg-os össztömeg. Valaki tudna segiteni benne?! :) köszi

#1387 Bárány
2015-01-11 09:26:19

Válasz #1386. hozzászólásra

Szerintem túlagyalod a választást (pont, mint ahogy én is szoktam smile sweatdrop ).
Ha mindenképp A/T kell, és ezekből választasz, a BF-fel nem tudsz hibázni.

#1386 Szab!
2015-01-11 09:17:23

Válasz #1385. hozzászólásra

2-3 ezer a kettő közti különbség. szval nem nagy tétel.

#1385 Bárány
2015-01-11 09:08:30

Válasz #1384. hozzászólásra

Én a BF-et választanám, pláne, ha még olvsóbb is. De ha a könnyű terep földesutat, tarlót jelent, komolyabb dagonya nélkül, akkor H/T-t vennék. Az műúton csendesebb, stabilabb, takarékosabb.

#1384 Szab!
2015-01-11 08:15:01

Szevasztok!

Pickup-ra kellene valami 4 évszakos gumi, ami könnyebb terepen elmegy, de orszaguton se szívja ki a tankot seperc alatt.

A BfGood Allterrain-t néztem, de most találtam egy másik márkát amit jobbnak látok. Cooper Discoverer S/T Maxx. Esetleg van valakinek ilyen vagy látott már, vagy tud róla jót-rosszatt mondani?
265/70 R17-es méretet nézek L200-as alá, nem sokkall lenne drágább a Cooper.

Meg mennyire lehet hinni a cimkézésnek? A Copper terhelési adata 121, Allter 112. Fogyasztása mindkettőnek F, meg 1 dB-el halkabb a Cooper. Ezek valósak lehetnek vagy valami odafirkantott valamik.

thx

#1383 Gergő87
2015-01-10 23:36:49

Válasz #1379. hozzászólásra

Szanberg S-max-ból a tiptronic/automata váltósat megszabad venni vagy szar az a komstrukció és csak a kézi 6 sebességes jó?

#1382 jedi
2015-01-10 23:10:42

Válasz #1381. hozzászólásra

Nem rosszindulatból írtam !! Tényleg , nem értesz hozzá , turbós egyeneshaladás . . .:)

#1381 jedi
2015-01-10 22:52:46

Olyan hozzászólásaid vannak néha, hogy aki ért hozzá és ebben mozog még annak is a szőr feláll a hátán . . .:D , ezeket szoktuk olvasni , gyere már el egy slovakiaring,vagy hungaroringre . . :).

#1380 jedi
2015-01-10 22:45:29

Válasz #1379. hozzászólásra
Ha ,nem értesz valamihez akkor ne szólj hozzá, nem az internetről kell bemásolni dolgokat . Olyan ,dolgokat írsz . . .:D .
Lehet ,itt ámítani a nagyközönséget . . ,bár most sem láttam a a szilveszter rally -n a gépedet:D .



#1379 szanberg
2015-01-10 18:25:26

Válasz #1377. hozzászólásra

Erről beszélek nyusszómusszó!

30pár lóval kevesebb meg párszáz kilóval nehezebb aztán orra alá dörgöl az M3-nak ha kell hehe

Turbó.

(az automata awd-s 60-asom amúgy 1680kg forgalmi szerint, jó nehéz)

Az R-es motor meg annyiban másabb, azonkívül hogy emeltek a turbónyomáson másfél bar-ra, hogy a turbó nyomócsövek csatlakozásai nem gumicsövek hanem peremes zárós fémbilincses megoldások fém csővel, illetve kovácsolt dugók és hajtókarok játszanak bennük, egyébként a lökettérfogat hengerfej fatengely minden egyezik.

#1378 szanberg
2015-01-10 18:11:44

Válasz #1376. hozzászólásra

A 2,7T az milyen 60-as volt??? valami faragott?

Nemcsak volvo helló!

Lényeg, hogy turbós legyensmile aikidosmile wink
Tfsi audik meg bármi ami tol rendesen hehe

#1377 jedi
2015-01-10 18:11:18

Csak ,hogy ne vitatkozzunk és a volvo-t is el kell ismerni , ez tény , bár egyenesfutásról beszélünk. http://a5.hu/auto/volvo-s60-r-teszt

#1376 jedi
2015-01-10 18:06:38

Válasz #1374. hozzászólásra

1:mikor egyenletes teljesítményleadásról beszélünk , akkor lacsony és magas fordulaton szinte ugyanazt az értéket mutatja,ezért vezethető jobban
2: ajánlom a nordsheilfe top listáját , mennyi volvo van rajta ,és mennyi bmw

#1375 jedi
2015-01-10 18:01:43

Válasz #1373. hozzászólásra
Igen ,rég voltam erre. Szóval , akkoriban beszélgettük a turbos volvokat , két autót póbáltam a ringen ,2.5-2.7 T s60. Már az első kanyarnál verhető , ahol kiegyensúlyozott teljesítmény kell (kanyar) nagy hátrányban van. Az összehasonlítási alap E90 325i volt. mindkettő lassabb nála. Ennek ellenére jó autó , az tény .

#1374 szanberg
2015-01-10 17:59:43

Válasz #1373. hozzászólásra

Hiába csalóka, ebben az élvezet, plussz egy rendes csigás az gyorsabb mint amazok...
az egyenletességről meg annyit,hogy amikor csak üveghangon halad egy 3000-as sor6-os autó az minden csak nem egyenletes...

Futóműnél meg mondtam már, hogy ne hasonlítgass egy M-est széria utazós hétköznapi autókhoz.

Megcsináltatom a cimborával a vb-s rallyautók futóművét az S60-alá, Reiger alkatrészekkel megtűzdeljük oszt leshetsz, de az pont nem az amit az előbb írtam, nem hétköznapi személyautó.
Ennyi

#1373 jedi
2015-01-10 17:51:12

Válasz #1371. hozzászólásra
Hát ,igen a sorhat egyenletesen adja le a teljesítményt míg a turbo lökésszerűen , ezért is jobb az első :D.Csalóka , futóműben meg soha nem fogja utólérni .

#1372 szanberg
2015-01-10 17:42:22

Válasz #1370. hozzászólásra

Mondjuk egy RS octavia kanyarban sem rossz, meg van még pár jó sport futóműves változat.

Nyílván nem gyári M-es de az nem is hétköznapi személyautó.

#1371 szanberg
2015-01-10 17:41:09

Válasz #1370. hozzászólásra

Szeva jedikém!
Elvotál tűnve.

Vettem másik autót ősszel, persze típustsmile wink

S60 2.5T awd automata szerkezet. Kicsit öreges az automata de amúgy mostmár nemkéne moslékkeverős pedig csak egy bő 5000km-et mentem vele de a jót könnyű megszokni.

Nagyon kacsintgattam az 530i felé, de elég langyosan mennek, igazi csalódás turbó után...smile thumbdown

Turbó nélkül nincs élet tudodsmile thumbup

#1370 jedi
2015-01-10 17:26:29

Válasz #1369. hozzászólásra
Nagyon megy egyenesben . . .:D .Turbóbenzin . .

#1369 szanberg
2015-01-09 22:01:21

Egy kis benzin dízel témázás....

csak a turbóbenzin!!!!!


#1368 VMisi
2014-12-30 14:06:32

KERESEK gondos gazdától, jó állapotú opel astra F caraván dízel autót saját részre.
Elsősorban a keleti - délkeleti országrészből.
Ha netán tudtok ilyet írjatok!




Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Figyelem! Módosult a VP4-10.1.1-21 kódszámú VP AKG2021 pályázati felhívás
Figyelem! Módosult a VP4-10.1.1-21 kódszámú VP AKG2021 pályázati felhívás
Figyeljünk az időben történő adatszolgáltatásokra és azok helyes adattartalmára!
Hirdetés
Íme négy megbízható, biztonságosan termeszthető kukoricahibrid – stabil termés a kihívások ellenére is! + VIDEÓ
John deere 623 hálós szecskázós körbálzó
John deere 623 hálós szecskázós körbálzó

5 Ft

John deere 582 maxicut hálós szecskázós körbálázó
John deere 582 maxicut hálós szecskázós...

45 Ft

7, 5méteres simítók+6méteres
7, 5méteres simítók+6méteres

1.099.999 Ft

Ortolan 180cmes ykéses szárzuzó
Ortolan 180cmes ykéses szárzuzó

850.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]