Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408.16 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP487.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
off de nem találtam neki topicot ezért meg újat nem nyitnék
egy 4.5Le Briggs rotakapa motorba milyen olajat öntsek? jó a 5w40es Total (már csak a skodába ezt szoktam rakni ezért van itthon mindig)
ill a hajtásába jó lehet a 80w140?
A motorról tudom ha 2.2 dti jelzésű akkor az isuzu motor. Megölhetetlen. Buta turbódízel motor(125 Le,majd 300Nm nyomaték) minimális elektronikával, de az japán. Soha nincs vele baj. 10ezer kilóméterenként olajcsere, és kimegy a világból. 12 éve van ilyen motoros opel a családban, szinte semmi baja nem volt. A hangja az biztos nem csendes, viszont strapabíró. A japók kisteherautóba rakták először. Ha német motoros fronterát néztél arról nem tudok mit mondani. A miénk még nem rothad, de szokásuk a régi opeleknek.
Van az asszonynak egy ilyen karaj Skodája 89-es ,az ajtón lévő sérüléstől eltekintve makulátlan 2002 óta áll.Mennyiért lehet egy ilyet eladni vagy tartogassuk majd 20év múlva sokat ér?
Túl hosszúak a végtagjaim, talán mond az valamit, hogy az XC70-ben is koppig hátratoltam az ülést. Persze kisebb autóban is el lehet férni, de ha már kifizetek egy valag pénzt, akkor legyen olyan, amilyet szeretnék. Ha olyan nincs, akkor nem költök rá sokat, magyarul marad a Previa, mert abban terpeszkedősen elférünk, csak nem vált ki érzelmet. Abban ez a kompromisszum.
Mondjuk ha egy V70-ben nem férsz el akkor nehéz lesz olyat találni amiben elfértek és személyautó nem pedig nagyputtonyos egyterű vagy kisbusz vagy akármi...
Skoda SuperB-ben van hátul akkora hely mint még semmi másban viszont elől meg én magam voltam szűken amikor benne ültem és csak szűk 190cm/95kg vagyok.
Volkswagen Sharan amiben 3külön ülés van de az meg ugyan olyan mint a previa.
A kis fókuszba basszus 3gyerekülés belefér igaz ajtótól ajtóig de belefér, és elől mi is megvagyunk kényelmesen, igaz nemtudok feküdni benne mint amúgy ha magam vagyok.
Nem is értem hogy nem lehet elférni egy nagy kombiban.
Szűk (kisebb benne a hátsó ülés, mint az XC70-ben), meg nevetségesen keveset vontathat (1100 kg).
Év végén jön ki az új XC90 - állítólag nagyobb lesz a tengelytávja, mint a mostaninak - bár félek, hogy az már elérhetetlen magasság lesz... Meg szintén év végén jön az új Freelander, amiből lesz hosszított 7személyes. Bár félek az se áll majd meg 10ből...
Dehogy nem, és tetszene is, de hátul nincs benne középen fejtámla. Sőt, igazából ülőhely se... Nekem meg három gyerekkel (gyereküléssel) kell számolnom.
Ilyet nem néztél? Esetleg elvből szóba se jöhet? Szalonban körbe néztem, és nekem tetszett. Böhöm nagy, olyan fullos, minőségi érzés volt, az ára meg igen jó.
Én elgondolkoznék rajta, ha épp aktuális lenne.
Ma megdöglött az e60.Elmentek a lovak,100-110 km/h a vége
és 4000 fordulatnál megáll.Ráköttetem az ekg-t és részecske szűrő eltömödötség lett a diagnózis.Holnap viszem herélésre,állítólag kevesebb
fog enni,és jobban fog menni.
5885 hozzászólás
Válasz #1134. hozzászólásra
belevágtam volna a fejébe 1 spájszert a leptopjával együtt!!!!!!!!!!!!!
http://www.miacsoda.com/ne-dudalj-a-hackerre-mert-porul-jarsz
Válasz #1117. hozzászólásra
Ez király!
Válasz #1130. hozzászólásra
Annyira tudtam hogy vlk betol ilyesmit
Válasz #1129. hozzászólásra
Itt nézd meg.
Válasz #1129. hozzászólásra
A gumi külső oldalán, mert belül nem kopik.
Nyári gumi teszteket melyik oldalon érdemes figyelni?
Válasz #1127. hozzászólásra
SAE 30 viszkozitású, API SG jelű re-cord olajat tettem bele a fűnyíróba. Azt mondták a szakszervízben hogy ez jó hozzá, az is 4,5 Lóerős.
Válasz #1124. hozzászólásra
akkor elmegyek az agrokerbe ott biztos lesz
köszi
Be= ne
Válasz #1123. hozzászólásra
Ha most olvastam vissza amit írtál 5w40 az nagyon vékony neki azt inkább be.
Válasz #1123. hozzászólásra
Szia!
Van külön Briggs speckó olaj azt tegyél bele, ha nincs más otthon jó az autóé is alkalmanként.
off de nem találtam neki topicot ezért meg újat nem nyitnék
egy 4.5Le Briggs rotakapa motorba milyen olajat öntsek? jó a 5w40es Total (már csak a skodába ezt szoktam rakni ezért van itthon mindig)
ill a hajtásába jó lehet a 80w140?
Válasz #1121. hozzászólásra
Dugulást irták, h vízkőoldózták, és trutymó jött ki belőle, de utána jó lett, kiszereléséhez sokat kell bontani .
Én nem mondanám hogy gyenge a fütése,bár az enyémben plüss a huzat.sajna hajlamos a fütöradiátor a szivárgásra.
Válasz #1119. hozzászólásra
Kössz, véleményeket olvastam autós oldalon, ott is a fagyoskodásra panaszkodtak, + a kilóméteróra romlik mindenkinek .
Válasz #1114. hozzászólásra
Zoli.Ha fronterát nézel a fütaradiátorra figyelj,tipus hiba kb 100e a csere,és a szervóra,hogy jó legyen.
Nem semmi botrány , ehhez hozzátartozik az is ,hogy a végeredményen nem változtat , csak a különbségek nőttek-csökkentek ,úgy olvastam
Válasz #937. hozzászólásra
nesze neked ADAC lista...
Üdv!
Ha valaki tud Heves-Nógrád-Baz megyében jó állapotú 1.6 vagy 1.8 (benzines) Renault Laguna 2-est írjon már privátban egy barátom feleségének kéne.
Válasz #1113. hozzászólásra
Köszi az infót , 2002-2004évj körülieket néztem 2,2 dieselben .
Válasz #1111. hozzászólásra
A motorról tudom ha 2.2 dti jelzésű akkor az isuzu motor. Megölhetetlen. Buta turbódízel motor(125 Le,majd 300Nm nyomaték) minimális elektronikával, de az japán. Soha nincs vele baj. 10ezer kilóméterenként olajcsere, és kimegy a világból. 12 éve van ilyen motoros opel a családban, szinte semmi baja nem volt. A hangja az biztos nem csendes, viszont strapabíró. A japók kisteherautóba rakták először. Ha német motoros fronterát néztél arról nem tudok mit mondani. A miénk még nem rothad, de szokásuk a régi opeleknek.
Válasz #1111. hozzászólásra
ez lenne
Opel Frontera-kat nézegettem, rohadnak ezek is mint a régi opelek, és érdemes hosszabb távra számitani rá / nem lenne nyüstölve/ ?http://www.hasznaltauto.hu › Személyautó › OPEL › FRONTERA
Tartogasd , most szinte értéktelen.
Válasz #1108. hozzászólásra
Makulátlan,hölgy tulaj?
Üdv mindenkinek!
Van az asszonynak egy ilyen karaj Skodája 89-es ,az ajtón lévő sérüléstől eltekintve makulátlan 2002 óta áll.Mennyiért lehet egy ilyet eladni vagy tartogassuk majd 20év múlva sokat ér?
Turbó nélkül nincs élet
Válasz #1103. hozzászólásra
Inkább cserélt le azt túrós S60-ast egy rendes szívó V8-asra:
Válasz #1101. hozzászólásra
Nem férsz el?
Nem kell azt túlbonyolítani:
http://www.youtube.com/watch?v=BgtVeszB3NQ
Válasz #1101. hozzászólásra
Rózsaszín kormány bugyi meg üléshuzatok és rögtön érzelmekkel teli utazások elé nézel.
(vagy előítéletekkel teli hehe...)
Válasz #1100. hozzászólásra
Annak az árából kijönne egy új Disco ...
Német+japán autó amúgy se kell többet.
Válasz #1099. hozzászólásra
Túl hosszúak a végtagjaim, talán mond az valamit, hogy az XC70-ben is koppig hátratoltam az ülést. Persze kisebb autóban is el lehet férni, de ha már kifizetek egy valag pénzt, akkor legyen olyan, amilyet szeretnék. Ha olyan nincs, akkor nem költök rá sokat, magyarul marad a Previa, mert abban terpeszkedősen elférünk, csak nem vált ki érzelmet. Abban ez a kompromisszum.
Válasz #1098. hozzászólásra
Vegyél egy Transporter Multivan-t konferencia ülésekkel. Abba fogtok elférni.
Válasz #1096. hozzászólásra
Mondjuk ha egy V70-ben nem férsz el akkor nehéz lesz olyat találni amiben elfértek és személyautó nem pedig nagyputtonyos egyterű vagy kisbusz vagy akármi...
Skoda SuperB-ben van hátul akkora hely mint még semmi másban viszont elől meg én magam voltam szűken amikor benne ültem és csak szűk 190cm/95kg vagyok.
Volkswagen Sharan amiben 3külön ülés van de az meg ugyan olyan mint a previa.
A kis fókuszba basszus 3gyerekülés belefér igaz ajtótól ajtóig de belefér, és elől mi is megvagyunk kényelmesen, igaz nemtudok feküdni benne mint amúgy ha magam vagyok.
Nem is értem hogy nem lehet elférni egy nagy kombiban.
Válasz #1091. hozzászólásra
Sőt: lehet eldurran az agyam, és megveszem ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mahindra/xuv500/mahindra_xuv500_2.2_d_w8_awd_kevesett_futott_tesztauto-7458907
Válasz #1095. hozzászólásra
Szűk (kisebb benne a hátsó ülés, mint az XC70-ben), meg nevetségesen keveset vontathat (1100 kg).
Év végén jön ki az új XC90 - állítólag nagyobb lesz a tengelytávja, mint a mostaninak - bár félek, hogy az már elérhetetlen magasság lesz... Meg szintén év végén jön az új Freelander, amiből lesz hosszított 7személyes. Bár félek az se áll majd meg 10ből...
Válasz #1091. hozzászólásra
Dehogy nem, és tetszene is, de hátul nincs benne középen fejtámla. Sőt, igazából ülőhely se... Nekem meg három gyerekkel (gyereküléssel) kell számolnom.
Válasz #1091. hozzászólásra
Esetleg FIAT ?
Válasz #1092. hozzászólásra
Nekem tavaly nem volt több, mint 20 ropi egy BMW pótkulcs, igaz, ott ahol rendeltem nem volt tükörrel kirakva a plafon
Válasz #1067. hozzászólásra
Piacon 20-ért megcsinálják
Válasz #1067. hozzászólásra
Egy C-Corsához 30 ropi az új kulcs feltanítva szóval az 50miatt a Bmw-nél ne csodálkozz, a villogás költségekkel jár.
Válasz #1081. hozzászólásra
Ilyet nem néztél? Esetleg elvből szóba se jöhet? Szalonban körbe néztem, és nekem tetszett. Böhöm nagy, olyan fullos, minőségi érzés volt, az ára meg igen jó.
Én elgondolkoznék rajta, ha épp aktuális lenne.
Ma megdöglött az e60.Elmentek a lovak,100-110 km/h a vége
és 4000 fordulatnál megáll.Ráköttetem az ekg-t és részecske szűrő eltömödötség lett a diagnózis.Holnap viszem herélésre,állítólag kevesebb
fog enni,és jobban fog menni.
Válasz #1088. hozzászólásra
177 lovas. az ujak mind alu blokkosak. azok betegszenek le.
Válasz #1087. hozzászólásra
Miért melyik a roszabb???
Válasz #1084. hozzászólásra
163 vagy 177 lovas? nem mind1
Válasz #1082. hozzászólásra
Ez spec nekem nem is tetszik. Ami az enyémen van jobban bejön, de izlések és pofonok. A kulcsokkal nem tudom mi lett, ennyit kapott az előző tulaj is.