Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
558 hozzászólás
Válasz #106. hozzászólásra
igen azt vettem meg elégsokat dolgoztam rajta,de mostmár össze ált.
Válasz #106. hozzászólásra
mihalyi.jozsef@globonet.hu
Válasz #104. hozzászólásra
Ok közben visszaolvastam. Azt vetted meg amit akkor nézegettél? Mert ahhoz van, csak az otthoni gépemen, modjuk én is úgy restauráltam szinte, majd felrakom vagy ha adsz egy emailcímet elküldöm.
Válasz #104. hozzászólásra
Válasz #103. hozzászólásra
az enyém ilyen
Válasz #102. hozzászólásra
Mi is 540 el, de azért kell neki a gáz, pörög az orosz rendesen. Amúgy annyival, hogy meg legyen a nyomás kukoricánál 0,18 bar. Van táblázatom de nem biztos hogy egyformák a gumiméretek meg a hajtómű. A mienk olyan mint amit Paldoo belinkelt hirdetéseket, abból a Mohácsi 12 soros ott látszik a hajtómű meg a kerékméret is. De kiskerekű függesztettét is meg tudom szerezni, mint írtam van egypár a környéken.
Válasz #101. hozzászólásra
mennyivel kell hajtani a beckert 540-1000,az ékszíj burkolatán van egy matrica,hogy max 1000 a régi tulaj azt monta,hogy 540. nincs egy táblázatod a hajtómüröl?
Válasz #100. hozzászólásra
Bármikor kérdezhetsz, ha tudok segítek. Olvasom minden nap csak nem írok annyit, mert az öreg vasakra kevesen kíváncsiak, új meg nekünk nincs.
Válasz #99. hozzászólásra
30 4ever mikor leszel akarok tőled kérdezni egy-két dolgot.
Válasz #98. hozzászólásra
Meg a hibrid
Válasz #97. hozzászólásra
Most találtam meg egy INO Becker prospektust.Jelenleg is három féle kocsival gyártják.Tárcsás,csuszócsoroszjás és még valamilyen,de azt nem látom rendesen a képen.
Válasz #89. hozzászólásra
Biztos, hogy rá lehet rakni és érdemes is az esetleges szármaradványok miatt, meg így szárazabb keményebb körülmények között is meg az előző művelet traktornyomába is biztosabban megvan a mélység.
Válasz #88. hozzászólásra
Felénk inkább közép kötött földek vannak és mindig szántás után használták őket gondolom ezért vagdalták le, de biztos 100szor jobb ha ott vannak a tárcsák. Ennek a kialakításnak az az előnye, hogy kicsi az ejtési magassága és pontosabb a tőtáv.
Válasz #93. hozzászólásra
Pedig az nagyon jó dolog! Pofonegyszerű megoldás, nincs csapágyazott kis tárcsa, mint a Cyclo-nál, én felhegesztettem az enyémet mikor megvettem, mert erősen elkopott már, de így nálam örök élet. És minden mag takarva van 100%-osan!
Válasz #92. hozzászólásra
Ja. Lehet, hogy egy Ino gyártmányú tárcsa se kerül többe, mint egy IH-ra való. És ott stimmel az átmérő is. Legalábbis tételezzük fel!
Válasz #91. hozzászólásra
Az enyémről úgy látom,hogy hiányzik a föld visszabirizgáló lemez.
Válasz #90. hozzászólásra
Ez egy új asszem Szlovén gyártmány.
Válasz #89. hozzászólásra
A lajta tárcsa átmérője akkora, mint a 6200-as Ih-nak? Mert ez attól kisebb valamivel. De lehet, hogy egy esztergályos le tudna szedni belőle. Ha a kés bírja a kemény anyagot.
Valahogy így néz ki a dolog:
Válasz #88. hozzászólásra
A Lajtának a tárcsáját nem lehet rászerkeszteni,mert az viszonylag olcsó.
Válasz #87. hozzászólásra
Nekem ott van a nyitótárcsa, még nem hullott le. Bár 1 kis lógása van. Az átmérője már kopott vagy 3-4 cm-t 1976 óta, de működik és ez a lényeg. Annyiból szeretem, hogy még szármaradvány miatt soha nem dúrt be, ez annál inkább is lényeges, mert nem szántok. De szerintem szimplán a talajba hatolása is könnyebb. Ha egyszer megszáll az ihlet lehet, hogy átalakítom a csoroszlya rendszerét valamilyen tisztán tárcsásra valami nagyobb tárcsával, a csúszó részt meg lehagyom. De idén marad egy kis felújítás: turbina csapágyak, 1 új gumi, 1-2 új tartály, talán láncok, nos és egy kis festés is ráférne már!
Válasz #86. hozzászólásra
Mert az csúszócsoroszjás de a vetőrendszere ugyanaz és az a lényeg. Amit bontottunk az is olyan volt csak ott a csoroszja előtt volt még két nyitótárcsa. Lehet hogy a tieden is volt csak annak elég kicsi csapágyai voltak és állítólag egy napot sem akart kibírni (TSZ viszonylatban) ezért levágták őket és anélkül tolták. De így is jó. Az SPCn sincs mégis vetnek vele.
Válasz #85. hozzászólásra
Az enyémen nincs ilyen tárcsa,hanem egy hóeke szerű valami ahol kipotyognak a magok,mögötte pedig a takarókerék.
Válasz #82. hozzászólásra
A gumikerék fölött látsz két csavart, az tart egy acéllemezt ami a tárcsa és a kerék közé nyúl be és kaparja a tárcsát. Eddig még nem rakódott be, mondjuk iszapban még nem húztam.
http://www.inobrezice.com/eng/seeding-drill-aeromat-a.html
Ha valaki tud bontottan nyomjelző váltó automatát vontatott beckerhez, szóljon azonnal!
Gyomaendrőd 100km-es körzetében.
Válasz #79. hozzászólásra
A képen úgy néz ki, hogy a tárcsa és a kerék nem ér össze, hanem van egy pár cm közte. Ha nedves a talaj nem rakódik be?
Válasz #75. hozzászólásra
Innen csak saccoltam, hogy úgy lehet.
Válasz #79. hozzászólásra
De mégis
Válasz #78. hozzászólásra
Voltam fényképezni csak nem tudom feltenni help!
Válasz #77. hozzászólásra
Válasz #74. hozzászólásra
Igen, csak a Monosemen van még egy kicsi "hóeke" ami a mienken nincs, ez a nagy hantokat löki félre.
http://www.kongskilde.com/Soil/dbProducts/Product.htm?productid=300
Válasz #74. hozzászólásra
Látod, vlm. olyasmi ...
http://www.agroinform.com/search?module=apro&mit=becker&order=created+DESC
Válasz #37. hozzászólásra
A tieteknek a csoroszlya elrendezése már teljesen megegyezik az új monosem, kuhn stb-vel, tehát a csoroszlyapár mellett fut szorosan a mélységtartó kerék pár?
Válasz #37. hozzászólásra
Neked gyári váltószelep van rajta, vagy maszek?
Az enyémen valami baja volt a váltónak, és a gazdája ledobta róla. Gondolkoztam már, hogy valahogy ráépítek egy IH váltót, de még csak tervezési fázisig jutottam el.
Válasz #71. hozzászólásra
Emeltdíjas telefonszámmal nem szoktak vetőgépet vinni!!
Válasz #69. hozzászólásra
Nempofázikvissza!
7245 7745 mondjuk.....
Válasz #68. hozzászólásra
Vetettem már két nyitott tartállyal is (véletlenül) a többi 4 még vetett rendesen. Csak hálistennek pont összeértem, mert körbe mentem (kis darab és mire megcsinálom a végeket kifogy a közepe is)és nem lett sorhiány meg így duplasor sem.
Válasz #66. hozzászólásra
Az rendben van,hogy 70-es kiadású a Zetor,de milyen típus?
Válasz #62. hozzászólásra
Nyomás akkor köll ha vetsz.
Mikor húzod és m1 a meghajtás és forognak a cuccok.
Válasz #63. hozzászólásra
Így műtrágya nélkül biztos hogy nem. Én eléálltam a mienknek mtzvel felemelte az első kerekét kb 30 cmre kiszálltam ráálltam semmi pedig nem vagyok könnyű 100+++. Ezért lett átalakítva akkor meg már mehetett a műgané is.
Válasz #63. hozzászólásra
Kérdés, hogy melyikét?
Ilyen 70es Zetort má láttam vele vetni.......
Válasz #60. hozzászólásra
Semmi nincs, csak vissza kell csukni meg nem elfelejteni lezárni a két csattal. A szivárgást csak szezon elején kell ellenőrizni vagy ha gyanús valamelyik sor, hogy nem fogy a mag, de a vetésellenőrző mutatja számolja meg minden.
Válasz #62. hozzászólásra
Ha állsz akkor kit izgat a nyomás......
Válasz #59. hozzászólásra
Kérdés,hogy az MTZ-elejét nem emelgeti?
Válasz #61. hozzászólásra
ha nem mondod hulyén halok meg,milessz a nyomással?
Válasz #60. hozzászólásra
Kinyitod oszt kukk.
Válasz #55. hozzászólásra
a tábla végén ha belekell nézni olyankor mi van?akkor mit kell tenni?
Válasz #58. hozzászólásra
Ja kb 1,5 km re. De nem csak egy. Két gazdának is van itt. Egy 4 és egy 6 soros + mi. Mindenki elégedett vele.