Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én inkább ugy látom,hogy a korrekt munkának/pontosság,preciz munka,kifizethetö ár/ van jövője,ezért dilemmázok sokszor az áron,hogy ha sokat kérek nem hivnak jövöre ha keveset kérek magammal szurok ki. Ennyi csak a kérdés...
Válasz #1590. hozzászólásra
Szerintem nem az a cél hogy meggazdagodj a földművelésből hanem hogy normálisan meg tudj élni belőle és tudj fejleszteni is mellette .
Válasz #1588. hozzászólásra
Nem a pontossággal van a baj hanem a mélység tartással . SPC-vel is lehet hiányosan is meg pontosan is vetni . A mienk az szinte halálpontos . Alig téveszt .
Srácok! Már megint az örök dilemánál tartunk hogy mi a sok és mi a kevés!! Ha valaki kis apro parcelát vet töbszöri átszerelésel akor akár 10000Ft is kevésnek tünik.. De ha valaki igazán nagynak akár 100ha -t is be tud vetni JD 4755-1750 /12sorral akor már az a 6000ft sem hangzik roszul..Szoval ez viszonyitási kérdés!! A másik meg az hogy igazán csak kevesen gazdagodtak meg a földmüvelésböl!! Ez nem az a pája...
Válasz #1580. hozzászólásra
Azért hangsúlyoztam ki külön hogy én SPC-vel operálok nem a legjobb gép de nekem tökéletes . És vettem vele már sfoggia után újra területet .
Válasz #1579. hozzászólásra
Jónak számit?? Végülis korektnek tünik.. Mert legalább követi valamejest a gép kiálását!! Mert az tudva levö hogy hietetlenül lasitja a vetést!! De amint már irtam Én a vetésre nagyon öszpontositok!!Mert az már fél siker!! Minálunk a vonulás az ismeretlen dolog..Mert nem lehet.. lehetne érvényesiteni!! Föleg ugy hogy ha a tavasz megint elcsuszik akor örülünk ha végre befut a gép!! Kevés az a válalkozás aki a munka gépeire öszpontositot föleg a nivós vetögépekre..Felénk inkább mindenki a traktora és a kombájnra öszpontositot!! Holott a vetésre kelet volna!!
Látod, hogy milyen változóak a dolgok? Én pl. erre mondom azt, hogy nagyon kevés. Ráfizetés ugyan nincs, de haszon sem sok... Mi 7500-ért vetettünk tavaly, idén vagy ugyanannyi, vagy 8000 lesz. Az 5500-6000 Ft-os vetés felénk az SPC-re jellemző, de azzal csak a kis hobbigazdák vettetnek. Mi leszedtük a műtrágyaszórót a Monosem-ről, mert nem haladt a vetés, utána meg felraktuk a talajművelőket, és így nem fér el a műtrágyacsoroszlya. (most gondolkodom, hogyan kellene visszatenni)
szorozd fel a napi teljesítménnyel, és kijön hogy ez baromi kevés...
Nálunk ez ugy megy hogy a vetés az 6000-ft!! És a mütrágya szorás az meg 500ft/m És ki ki eldöntheti menyit is akar szorni!! Én 3m szoktam ezért a vetés dija az 7500+ áfa!! De nem sajnálom rá mert azt mondhatni hogy a vetésel sok minden eldöl!! A vetögép az 1750JD
Válasz #1563. hozzászólásra
még nem számoltunk senkinek állásidőt ,ha kitudja szolgállni a kombájnt valaki saját géppel ,nem sértődünk meg,mindenkinek pénz a pénz,de mi se szeretjük ha áll a kombájn,a sorbaállással sokan nem kalkulálnak
Ezek a variálások ojankor jönek elö amikor valaki tényleg nyomott áron dolgozik és azért agodik anyira!! Én ezért szoktam azt mondani hogy legyen 16000 ft! De én nem variálok hogy dölt vagy sok vagy kevés vagy rosz a terep.. Meg azt se hogy felvonulás- levonúlás! Meg ijenek!! Meg az se gond ha az nap regel nagy a harmat.. Van aki már regel nyolckor primául tud aratni.. hajnal ketöig!!De persze aki olcsó munkát akar..
Szia feri!! Ez is egy jó kérdés.. Ez a másik komoj véglet amiröl irsz!! Látam már hasonlót én is.. Mármint ojat hogy a három kombájn odament a megbeszélt idöpontban.. De nem tudtak aratni mert nedves volt a buzaKb:17-18 azt mondták hogy jó ha majd beszárad jönek.. hát jol beragadtak egy hejen és nem érkeztek.. Igy én letem hejetük megfogadva..egyedül vágtam amenyit birtam iletve amenyit engedtek nekem. kései indulás korai megálás.. Igy is baromi sok menyiség bement!! De mint ahogy szokot leni a vége az cudarul megázot!! Mikor megtörtént a baj csira képeség vesztés.. és szem csirázás!! Na akkor kezdödött a mutogatás.. A Három gép tulajdonosa majdnem a biroságon kötött ki!! Mondjuk közötük volt valami együtmüködési papir.. Mert adig nincs baj amig nincs baj!! Azota én eszem ágában sem lenne semi papirt aláirni!! Én csak ugy megszokásbol nyomom és föleg kicsiben.. sokszor nézek is amikór ezeket az 1000ha-t irjátok az baromi sok tud lenni ha valami megneheziti a melót!!
Válasz #1564. hozzászólásra
A felvásárlót-száritót ne is mond, ha beragad a repce utolja az árpát meg utoléri érésben a buza, a felvásárlónál meg csak 2 garat üzemel, kilométeres kocsisor...............
Válasz #1563. hozzászólásra
Ez lenne a módi! Az is előfordult már,hogy a szárító üzem volt harmadik szolgáltató,és müszaki hiba miatt megállt az beszállitás,ebben az esetben állt mindenki,kombájn száll.jármű stb.Számlázzunk a szárítósnak?
Túlokos szolgáltatók felém is vannak, pl az 1 zsirúj NH kombájnos azzal rukkolt elő, h mivel az ő gépe képes napi 25 hektárt levágni, és ha ez nem sikerül azért, mert várnia kell az üritésekre, akkoris kiszámlázza ezt a területet. Mire megkérdeztem, ha esetleg az ő hibájából kényszerülünk állni, ki e számlázhatom neki a napi 25 heki külömbségét, már elhúzta a száját.....
Válasz #1555. hozzászólásra
Ha a szerződésben kikötöd neki előre és elfogadja akkor meg lehet csinálni de amíg a gazda csak oda szalad hogy csináld meg addig ne várjon ilyesmit .
ja, a Classok felén Conspeed, a többin, meg minden más típuson csak Geringhoff! Van aki már az öreg kombájnra (pl. 106-os dominátor, 204-es Mega) is megvette már...
amúgy tapasztalatból a csőszórása töredéke az Oros-nak...
A szárzúzása meg nem is egy kategória...
vinni viszik, de teljesítményhez erő is kell.. meg a fogyasztás is nagyban motorfüggő szerintem. Pl. a Korábban már emltett szomszédunknak 540C lexionja volt, de borzalmasan sokat evett, mert a teljesítményéhez arányosan nem volt elég a motorerő...
a mi JD-nk, meg másik helyi vállalkozó 540-ese viszont nagyon keveset fogyaszt, ugyanazokkal a működési körülményekkel...
nekünk volt már 5 ládás, most meg van 6 ládás kombájnunk, de soha többé nem lesz egyik sem... Nem lehet véletlen, hogy amerikában csak rotorosok vannak, míg nyugat-európában szintén túlnyomó többségben ezeket veszik...
Ezekből a hozzászólásokból,csak az derül ki,hogy mivan akkor ha a gazda nem tudja kiszolgálni szállitókkal a bérmunkát végző kombájnokat.Most visszakérdezek,mi van akkor ha bérmunkát végző kombájn müszaki hiba miatt áll a tarlón,vagy napokat javit,ebben az esetben a gazda kötbérezze meg a kombájnost?Számoljon állásdíjat a szállitók után?Vagy akár egy napos csúszás miatt megázik 300t étkbuuza .és takarmány lesz belőle?Volt-e rá példa,hogy a bérarató elvitte a balhét?
2 nagy tulajom nem enged geringhoffal aratni,nagy a csőszórása,mi is kombájncserén gondolkodunk 430 vagy 530 lexi a befutó mert nálunk se lehet 6sornál többet használni a sok domboldal miatt,6 sort meg ezek is simán viszik
Azért 570 vagy C670, mert az még elmegy a 6 sorral kukoricában. Ez egy nagy korlát felénk. gondoltam már 12 sorra, de nem jó. A szomszéd próbálta a 8-at, de lassú sebességnél "csak" csúnya tarlót hagy, míg nagy sebességnél pedig repültek a csövek mindenfelé... egy ideig használták
úgy, hogy a saját 12 soros vetőgépók után mentek 8 sorral, a többinél meg lehagytak kettőt, de két év után el is adták, hogy nem jó...
De búzába, repcéba, naprába meg kellene a teljesítmény, kukoricában pedig a Geringhoff adapterrel lehet sebességet ereszteni neki. De a 420 paci már ott is luxus...
(Ami még jó, hogy ezek mindegyike 3,3 m széles, könnyű vele közlekedni... Már a 6 ládás JD-t is utálom ilyen szempontból...
A Kités Lexiont én is láttam, de biztosan nem venném meg (pedig a Kitétől tényleg azt hozhatnánk el, akár pénz nélkül is, amit csak akarnánk). Annak nyomós oka van, hogy valaki 3 év után beszámoltatja egy JD-be!!!
Nem egyszerű rejtett hibája lehet, hogy megérte nekik...
Válasz #1549. hozzászólásra
Felénk mindenkinek van kocsija 1-2 darab . Ez megy már kezdetek óta ha a kombájnos ad szállítót így felénk már megszokta mindenki ezt a rendszert . Így jut is marad is .
Persze ez tiszta sor.. De én már vitatkoztam magyarázkodtam ijenért anyit!! Mi azt választotuk hogy odaálitunk a jol fölmagasitot hw kocsikal!! És fölrakjuk a magunkét hogy keresünk is.. És mivel teljesen önáloan tudunk aratni és beszálitani ezért manapság már nem is törekednek anyira hogy potkocsit is vegyenek... A másik meg az hogy van aki meg is mondja hogy nem sokal kerül igy többe neki mint ha barkácsolna egy kisebb kocsival!!
Válasz #1547. hozzászólásra
Erre nálunk az a megoldás hogy ha kell a mi szállítónk akkor az rakodik először és az üres kocsik közt is mindig elsősége van hiába áll ott a gazda kocsija üresen .
Az korekt!! Nekünk is hány ijen volt!! ojan is volt amikor az ember szintén igy okoskodot a saját kocsijával.. a maradák árpáját kitetük neki a gyepre mert mi mentünk tovább.. Azota is emlegeti hogy mekora bal fék volt!! Ja meg ojan aki szintén maga akarta megoldani.. Egy nap három defekt távolsági fuharnál.. Az ember az agyát majd el dobta.. Szerintem anak is elég let leckének!! De a másik véglet meg az amikor csak ugy a biztonság kedvéért odaviszük a szálitó jármüvet és nem jut rá rakomány.. Az meg igaz hogy megnyugtató de az meg bukó!!!
Az 570?? Az meik is?? a kisebitet rotoros?? Talán bocs ezel nem vagyok képben?? De akor miért nem 580?? az bika nagy gép?? A CTS röl mi a véleményetek?? Menyire ismeritek?? A sárbogárdi kitében van egy alig futot!!!
Értem mostmár a lényeget!! Az biztos ha lehet a teher autós szálitás a leg jobb!! Amint irtam már az egészel anyi a gond hogy ere felénk nem lenének vevök az emberek!! Az aratást csak csak megfizetik.. De a szálitást.. Föleg átrakásal..!!
6793 hozzászólás
Én inkább ugy látom,hogy a korrekt munkának/pontosság,preciz munka,kifizethetö ár/ van jövője,ezért dilemmázok sokszor az áron,hogy ha sokat kérek nem hivnak jövöre ha keveset kérek magammal szurok ki. Ennyi csak a kérdés...
Válasz #1590. hozzászólásra
Szerintem nem az a cél hogy meggazdagodj a földművelésből hanem hogy normálisan meg tudj élni belőle és tudj fejleszteni is mellette .
Válasz #1588. hozzászólásra
Nem a pontossággal van a baj hanem a mélység tartással . SPC-vel is lehet hiányosan is meg pontosan is vetni . A mienk az szinte halálpontos . Alig téveszt .
Srácok! Már megint az örök dilemánál tartunk hogy mi a sok és mi a kevés!! Ha valaki kis apro parcelát vet töbszöri átszerelésel akor akár 10000Ft is kevésnek tünik.. De ha valaki igazán nagynak akár 100ha -t is be tud vetni JD 4755-1750 /12sorral akor már az a 6000ft sem hangzik roszul..Szoval ez viszonyitási kérdés!! A másik meg az hogy igazán csak kevesen gazdagodtak meg a földmüvelésböl!! Ez nem az a pája...
Válasz #1584. hozzászólásra
Az tetszik benne hogy a kivetett műtrágya mennyisége dönti el az árat
Válasz #1587. hozzászólásra
Nekem cyclo vetett még anno ami baromi pontatlan mégis 10t feletti lett a kukorica. Akkora jelentösége nincs csak inkább preztizs kérdés aszem ezis.
Válasz #1580. hozzászólásra
Azért hangsúlyoztam ki külön hogy én SPC-vel operálok nem a legjobb gép de nekem tökéletes . És vettem vele már sfoggia után újra területet .
Válasz #1581. hozzászólásra
Optima van nekem is. HD-s a tiéd?
6000/heki kuhn-al 2q mütrágyáig
Válasz #1579. hozzászólásra
Jónak számit?? Végülis korektnek tünik.. Mert legalább követi valamejest a gép kiálását!! Mert az tudva levö hogy hietetlenül lasitja a vetést!! De amint már irtam Én a vetésre nagyon öszpontositok!!Mert az már fél siker!! Minálunk a vonulás az ismeretlen dolog..Mert nem lehet.. lehetne érvényesiteni!! Föleg ugy hogy ha a tavasz megint elcsuszik akor örülünk ha végre befut a gép!! Kevés az a válalkozás aki a munka gépeire öszpontositot föleg a nivós vetögépekre..Felénk inkább mindenki a traktora és a kombájnra öszpontositot!! Holott a vetésre kelet volna!!
Válasz #1581. hozzászólásra
Cseréljetek, akkor ő fog kacsingatni, nem 8cal hanem 1000el.
Válasz #1572. hozzászólásra
Látod, hogy milyen változóak a dolgok? Én pl. erre mondom azt, hogy nagyon kevés. Ráfizetés ugyan nincs, de haszon sem sok... Mi 7500-ért vetettünk tavaly, idén vagy ugyanannyi, vagy 8000 lesz. Az 5500-6000 Ft-os vetés felénk az SPC-re jellemző, de azzal csak a kis hobbigazdák vettetnek. Mi leszedtük a műtrágyaszórót a Monosem-ről, mert nem haladt a vetés, utána meg felraktuk a talajművelőket, és így nem fér el a műtrágyacsoroszlya. (most gondolkodom, hogyan kellene visszatenni)
szorozd fel a napi teljesítménnyel, és kijön hogy ez baromi kevés...
Válasz #1578. hozzászólásra
6000ft/heki műtrágyával optimával!8km/h-val
Válasz #1578. hozzászólásra
Nem mindegy azért,hogy spc vagy accord vagy amazone vetögépröl van szo. Ezzel nem leszolni akarom de azért nem egy sulycsoport,árban sem.
Válasz #1576. hozzászólásra
Ez a felétek számított műtrágya vetési ár nagyon jó .
Én idén 5000+Fa műtrágyával . Műtrágya nélkül 4500+Fa .
De azt hangsúlyozom hogy 4 soros SPC-vel vetek .
Válasz #1576. hozzászólásra
Akkor 7500-8500Ft körül kéne kérnem területtöl függöen. A vonulásért amugy szoktatok külön pénzt kérni?
Válasz #1573. hozzászólásra
Nálunk ez ugy megy hogy a vetés az 6000-ft!! És a mütrágya szorás az meg 500ft/m És ki ki eldöntheti menyit is akar szorni!! Én 3m szoktam ezért a vetés dija az 7500+ áfa!! De nem sajnálom rá mert azt mondhatni hogy a vetésel sok minden eldöl!! A vetögép az 1750JD
Válasz #1574. hozzászólásra
Én sem akarok a saját magam ellensége lenni de tul sokat sem akarok kérni, bár a drága technikát fizessék meg ha már venni nem akarnak az igaz.
Válasz #1573. hozzászólásra
Még kevés is !!!!
Gondold el hogy menyiért szórsz el 1 hekit tárcsásal !!!
Válasz #1572. hozzászólásra
Üdv. Én is hasonlo képpen gondoltam az alapvetést de a 2000FT plusz a mütrágya miatt nem sok szerinted? Én egy 1000 gondoltam.
Válasz #1571. hozzászólásra
Vetés : 6000
forszal: +500
mütrágyával:+2000
Ez persze netó és terülerfügö!!
Sziasztok. A napraforgo és kukorica vetést ki mennyiért csinálja? Alapban,és mütrágyával valamint mikrogranulátummal együtt? Meg milyen géppel?
Válasz #1555. hozzászólásra
Válasz #1556. hozzászólásra
de a plusz lóerő se jó ,ha nem tudod kihasználni,ezért van a mega208 és 360 között 10-20% fogyasztás külömbség
Válasz #1563. hozzászólásra
még nem számoltunk senkinek állásidőt ,ha kitudja szolgállni a kombájnt valaki saját géppel ,nem sértődünk meg,mindenkinek pénz a pénz,de mi se szeretjük ha áll a kombájn,a sorbaállással sokan nem kalkulálnak
Válasz #1563. hozzászólásra
Ezek a variálások ojankor jönek elö amikor valaki tényleg nyomott áron dolgozik és azért agodik anyira!! Én ezért szoktam azt mondani hogy legyen 16000 ft! De én nem variálok hogy dölt vagy sok vagy kevés vagy rosz a terep.. Meg azt se hogy felvonulás- levonúlás! Meg ijenek!! Meg az se gond ha az nap regel nagy a harmat.. Van aki már regel nyolckor primául tud aratni.. hajnal ketöig!!De persze aki olcsó munkát akar..
Válasz #1555. hozzászólásra
Szia feri!! Ez is egy jó kérdés.. Ez a másik komoj véglet amiröl irsz!! Látam már hasonlót én is.. Mármint ojat hogy a három kombájn odament a megbeszélt idöpontban.. De nem tudtak aratni mert nedves volt a buzaKb:17-18 azt mondták hogy jó ha majd beszárad jönek.. hát jol beragadtak egy hejen és nem érkeztek.. Igy én letem hejetük megfogadva..egyedül vágtam amenyit birtam iletve amenyit engedtek nekem. kései indulás korai megálás.. Igy is baromi sok menyiség bement!! De mint ahogy szokot leni a vége az cudarul megázot!! Mikor megtörtént a baj csira képeség vesztés.. és szem csirázás!! Na akkor kezdödött a mutogatás.. A Három gép tulajdonosa majdnem a biroságon kötött ki!! Mondjuk közötük volt valami együtmüködési papir.. Mert adig nincs baj amig nincs baj!! Azota én eszem ágában sem lenne semi papirt aláirni!! Én csak ugy megszokásbol nyomom és föleg kicsiben.. sokszor nézek is amikór ezeket az 1000ha-t irjátok az baromi sok tud lenni ha valami megneheziti a melót!!
Válasz #1564. hozzászólásra
A felvásárlót-száritót ne is mond, ha beragad a repce utolja az árpát meg utoléri érésben a buza, a felvásárlónál meg csak 2 garat üzemel, kilométeres kocsisor...............
Válasz #1563. hozzászólásra
Ez lenne a módi! Az is előfordult már,hogy a szárító üzem volt harmadik szolgáltató,és müszaki hiba miatt megállt az beszállitás,ebben az esetben állt mindenki,kombájn száll.jármű stb.Számlázzunk a szárítósnak?
Válasz #1555. hozzászólásra
Túlokos szolgáltatók felém is vannak, pl az 1 zsirúj NH kombájnos azzal rukkolt elő, h mivel az ő gépe képes napi 25 hektárt levágni, és ha ez nem sikerül azért, mert várnia kell az üritésekre, akkoris kiszámlázza ezt a területet. Mire megkérdeztem, ha esetleg az ő hibájából kényszerülünk állni, ki e számlázhatom neki a napi 25 heki külömbségét, már elhúzta a száját.....
Válasz #1555. hozzászólásra
Ez egy két élű dolog
Válasz #1555. hozzászólásra
Ha a szerződésben kikötöd neki előre és elfogadja akkor meg lehet csinálni de amíg a gazda csak oda szalad hogy csináld meg addig ne várjon ilyesmit .
Válasz #1559. hozzászólásra
Sárgult a határ,
Válasz #1557. hozzászólásra
???
ez azért szorul némi magyarázatra...
Válasz #1554. hozzászólásra
ja, a Classok felén Conspeed, a többin, meg minden más típuson csak Geringhoff! Van aki már az öreg kombájnra (pl. 106-os dominátor, 204-es Mega) is megvette már...
amúgy tapasztalatból a csőszórása töredéke az Oros-nak...
A szárzúzása meg nem is egy kategória...
Válasz #1554. hozzászólásra
Nem volt gond amig a tulaj fel nem gyujtotta a tarlót ,na azóta nem arat neki geringhoff,
Válasz #1553. hozzászólásra
vinni viszik, de teljesítményhez erő is kell.. meg a fogyasztás is nagyban motorfüggő szerintem. Pl. a Korábban már emltett szomszédunknak 540C lexionja volt, de borzalmasan sokat evett, mert a teljesítményéhez arányosan nem volt elég a motorerő...
a mi JD-nk, meg másik helyi vállalkozó 540-ese viszont nagyon keveset fogyaszt, ugyanazokkal a működési körülményekkel...
nekünk volt már 5 ládás, most meg van 6 ládás kombájnunk, de soha többé nem lesz egyik sem... Nem lehet véletlen, hogy amerikában csak rotorosok vannak, míg nyugat-európában szintén túlnyomó többségben ezeket veszik...
Ezekből a hozzászólásokból,csak az derül ki,hogy mivan akkor ha a gazda nem tudja kiszolgálni szállitókkal a bérmunkát végző kombájnokat.Most visszakérdezek,mi van akkor ha bérmunkát végző kombájn müszaki hiba miatt áll a tarlón,vagy napokat javit,ebben az esetben a gazda kötbérezze meg a kombájnost?Számoljon állásdíjat a szállitók után?Vagy akár egy napos csúszás miatt megázik 300t étkbuuza .és takarmány lesz belőle?Volt-e rá példa,hogy a bérarató elvitte a balhét?
Válasz #1553. hozzászólásra
Nálunk meg az orost csak prospin lehet látni!!!
Válasz #1551. hozzászólásra
2 nagy tulajom nem enged geringhoffal aratni,nagy a csőszórása,mi is kombájncserén gondolkodunk 430 vagy 530 lexi a befutó mert nálunk se lehet 6sornál többet használni a sok domboldal miatt,6 sort meg ezek is simán viszik
Ha jó az idő teherautók jönek a konbájnok alá ha+ vizes jön a trakesz!!!
Válasz #1545. hozzászólásra
Azért 570 vagy C670, mert az még elmegy a 6 sorral kukoricában. Ez egy nagy korlát felénk. gondoltam már 12 sorra, de nem jó. A szomszéd próbálta a 8-at, de lassú sebességnél "csak" csúnya tarlót hagy, míg nagy sebességnél pedig repültek a csövek mindenfelé... egy ideig használták
úgy, hogy a saját 12 soros vetőgépók után mentek 8 sorral, a többinél meg lehagytak kettőt, de két év után el is adták, hogy nem jó...
De búzába, repcéba, naprába meg kellene a teljesítmény, kukoricában pedig a Geringhoff adapterrel lehet sebességet ereszteni neki. De a 420 paci már ott is luxus...
(Ami még jó, hogy ezek mindegyike 3,3 m széles, könnyű vele közlekedni... Már a 6 ládás JD-t is utálom ilyen szempontból...
A Kités Lexiont én is láttam, de biztosan nem venném meg (pedig a Kitétől tényleg azt hozhatnánk el, akár pénz nélkül is, amit csak akarnánk). Annak nyomós oka van, hogy valaki 3 év után beszámoltatja egy JD-be!!!
Nem egyszerű rejtett hibája lehet, hogy megérte nekik...
Válasz #1549. hozzászólásra
Felénk mindenkinek van kocsija 1-2 darab . Ez megy már kezdetek óta ha a kombájnos ad szállítót így felénk már megszokta mindenki ezt a rendszert . Így jut is marad is .
Válasz #1548. hozzászólásra
Persze ez tiszta sor.. De én már vitatkoztam magyarázkodtam ijenért anyit!! Mi azt választotuk hogy odaálitunk a jol fölmagasitot hw kocsikal!! És fölrakjuk a magunkét hogy keresünk is.. És mivel teljesen önáloan tudunk aratni és beszálitani ezért manapság már nem is törekednek anyira hogy potkocsit is vegyenek... A másik meg az hogy van aki meg is mondja hogy nem sokal kerül igy többe neki mint ha barkácsolna egy kisebb kocsival!!
Válasz #1547. hozzászólásra
Erre nálunk az a megoldás hogy ha kell a mi szállítónk akkor az rakodik először és az üres kocsik közt is mindig elsősége van hiába áll ott a gazda kocsija üresen .
Válasz #1546. hozzászólásra
Az korekt!! Nekünk is hány ijen volt!! ojan is volt amikor az ember szintén igy okoskodot a saját kocsijával.. a maradák árpáját kitetük neki a gyepre mert mi mentünk tovább.. Azota is emlegeti hogy mekora bal fék volt!! Ja meg ojan aki szintén maga akarta megoldani.. Egy nap három defekt távolsági fuharnál.. Az ember az agyát majd el dobta.. Szerintem anak is elég let leckének!! De a másik véglet meg az amikor csak ugy a biztonság kedvéért odaviszük a szálitó jármüvet és nem jut rá rakomány.. Az meg igaz hogy megnyugtató de az meg bukó!!!
Válasz #1544. hozzászólásra
Volt kuncsaft aki 2 kombájnt akart ,odaállitott 2 mtz-t mbp-vel hogy ő elszállitja ,mondom jó,de 35 az állásidő óránként,minjárt kellett a fuvar is
Válasz #1542. hozzászólásra
Az 570?? Az meik is?? a kisebitet rotoros?? Talán bocs ezel nem vagyok képben?? De akor miért nem 580?? az bika nagy gép?? A CTS röl mi a véleményetek?? Menyire ismeritek?? A sárbogárdi kitében van egy alig futot!!!
Válasz #1541. hozzászólásra
Értem mostmár a lényeget!! Az biztos ha lehet a teher autós szálitás a leg jobb!! Amint irtam már az egészel anyi a gond hogy ere felénk nem lenének vevök az emberek!! Az aratást csak csak megfizetik.. De a szálitást.. Föleg átrakásal..!!