Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
az nagyon nehéz nekem , nekem valami kis "finom preciz könnyüjárású" szerkezet kell ami tavasszal nem nyomja meg földet akkor sem ha nagyon nedves
itt gütlereztek már tavasszal vetés után fekete kötöttet, és nem kelt ki semmi utána, a gyűrüs után meg majdnem tökéletes volt a kelés
1 dologban egyezik a kék meg a zöld, éspediglen u.az a cég gyártotta mindkettőnek a szijfeszitőjét , valami ámerikai gyártmány
könnyen szétszedhető és javitható nem kell nyitolni semmit, csak csapágyat cserélni
Kverneland hengere van valakinek? miért nem terjedtek el jobban , miért a Heva-t meg a Dalbo-t veszi mindenki ?
mennyivel lehet drágább a Kv. emezeknél?
Pontosan most nem tudom,650 körül lehet 8 sor kukoricát 75-re vetve bőven átér.Tagok 110cm körül voltak,így van plusz is 2db.A közepe 250cm,a szárnyai 200cm körül van.Tagok közt a 3 ih csapágy is 13,5cm ,1-1 hézagolás,és így össze jön.
Válasz #275. hozzászólásra
Egyik ismerősöm is keres,de nemigen találni hirdetésekbe sem.Nekem is 2 évbe telt mire lett 2 garnitúra,1 helyben,a másik 160km-re.
Igen tetszenek ezek a hengerek,de felénk a kötött talajtól a posza homokig minden van,és látom a kollégák szenvedését mikor elmerül a henger.Én ezért csináltam fél függesztettre,csak így sokkal több anyag kell hozzá.
Egy százasért én is vennék még egy garnitúrát. De múltkor 240ér láttam itt fent egy 3tagosat. Az úgy már nem éri meg. Én is csináltam már egyet csak el kellett adnom, kellett az ára. Én a vader rolexet koppintottam le. 4méteresre.
Aktiv kft Baja.Tengelyeken kívül, sima acélból van a váza,180as U szelvény összeforgatva,összehegesztve.Több alkalommal sikerült megtúrni vele(váz felet bukott át a föld)de nincs vele baj.Dobok egy képet,igaz itt még nincs színre fújva.
Klassz a hengered esetleg van valami műszaki rajzod? Vagy valami leírás,érdekelne mert nekem is van 6db ilyen henger.illetve hol lehetne ezt megnézni.(Én Baranya megyében lakom)
Felesleges szerintem variálni. A traki egy oldalt megnyomja kerekenként 1-1 tonnával a földet, egy henger azon a fél méteren meg kb 150-300 kilóval. Nem azon múlik.
Ha másik gépre akasztod fel, akkor már állítani kellene a hengert, meg ha menet közben nem nyílegyenesen hengerezel akkor kimarad a kerék helye.
Faxa a gép! Gyűrűket hol mennyiért vetted rá? Havernak van 3x1m ugyanilyen ilyen összeakasztgatós tag. Ha találnák még hozzá 3dbot valahol akkor én is csinálnák egy ilyesmit.
Válasz #264. hozzászólásra
Lehet, hogy nem látod a traktor nyomát, de attól még lehet hogy fölösleges, sőt nedvesebb talajon káros is lehet a dupla talajnyomás.
Nekem inkább az a kérdés, hogy száraz rögös viszonyok mellet a traktor kerék van e olyan hatékony rögtörő mint a vas henger.
Ezt a hengert én gyártottam 6,5m széles 36mázsa.Munkált,vetett talajon eltünteti a keréknyomat,friss szántásba megmarad a nyom.Én semmi hátrányát nem látok annak hogy a keréknyomat is hengereli,sőt szebb a föld nincs tele traktor nyommal.
Válasz #260. hozzászólásra
Pont Mtz húzná, nálunk is van minden eszközön henger (még eke után is), de minden évben vannak olyan helyzetek amikor indokolt lenne külön menetben hengerezni, nagyon nehéz mindent úgy megcsinálni mindig, hogy soha ne érje meg lehengerezni külön menetben, úgy sem kerül sokba.
Válasz #259. hozzászólásra
és ezt mire akarod használni?
Csak külön hengerezni mi mtz-t használunk mert szinte minden eszközünkön van henger, meg a lóerő és a kerékszélesség miatt is jobb a kisebb traktor.
Gondolkozok ujj henger vásárláson, és egy rendhagyó megoldásban gondolkodok, talán hülyeség,de leírom kíváncsi vagyok véleményekre.
A hengert iker kerekes traktor húzná. A lényeg az hogy a gép úgy lenne kialakítva, hogy a traktor kerekeinek a nyomában nem dolgozik mert ott a traktorkerék úgyis tömörít. Két megoldás lehetséges vagy úgy vannak kialakítva a henger tagok hogy 1 a traktor nyomközepén tömöríti 2 meg a traktor szélétől dolgozik kifelé. Vagy pedik egy átlagos felépítménynél a keréknyom szélességében nincsenek öntvény gyűrűk hanem csak a tangely fut egy távtartóval.
Van igen.
Egy időben húztam szántáson de itt mindig nagyon szalonnás hannos az eke után nagy szintkülönbségekkel.
Omlós fődön fínom szántáson nagyon jól tud dolgozni, volt amikor elcsíptem ilyet is vele.
De pl tárcsázott fődön is ha leeresztem kicsit a simítót töri a röget meg görgeti maga előtt és aprózza közben tehát javít a rossz elcseszett talajokon is.
Hát a crosskill az tényleg nemjó vetést lezárni viszont vetés alá dolgozni meg jobb lehet!
Komolyabb vetőgéppel a cambridge után is vethető, persze nem akkor amikor a mancsos agyag talajt lehengerled aztán az megszárad mint a cserép olyan lesz.
Nem ebbe.
Egyébként megfelelő munka után jó az.
Igazából jóvolna mindkettőből egy, de ha csak egyre van della és általában ez ígyvan, akkor jobb választás lehet a cambridge mert sokoldalúbban használható véleményem szerint.
De beszélgess szomszédokkal olyanokkal akik ak örnyezetedben a Ti talajviszonyaitokon dolgozik ilyen hengerekkel
Valakinek a hengerén van simító?? Most akarok venni hengert aztán nem tudom hogy ezeken a talajokon szántásban hogy dolgozna a simító. Mert homokon láttam már szépen megy. Meg mondta az egyik kereskedő hogy a Cambridge vetés előtt úgy megnyomja a földet hogy a vetőgép nem teszi bele a magot. A Crosskill meg nem tömöríti le eléggé a földet vetés után meg ha gyorsabban megyek kipörgeti a magot a földből Ez tényleg így van???
Nekünk van egy HE-Va Tip Roller 4,5-ös simító nélkül. Nem sokat használtuk még. A gyűrűi szerintem fogják bírni a fő váz sem rossz, de azért van baja.
Pl.: maga a nyitása is egy hoki rendszer a Dalbo-éhoz, plusz amikor munkahelyzetben van gyárilag két gömbanyag fogja a "szárnyakat" illetve az oldal hengereket hogy ne tudjonak felfelé engedni, a szélei ne hajoljanak fel menetközben. Node ez barázdánál dombódalon akárhol kivitelezhetetlen és el is törik a gyári határoló ferde gömbvas. Ezen már mindkettő eltörött és ment vagy párszáz hektárt életében.
Havernak van ilyenje régebb óta Ő mondot mást is de már nem emlékszem.
Viszont a repcét ha hengerezni kell csakis ezzel fogom, mert a dalbo simítóval mindennel olyan marha nehéz hogy ihajj, ez azért jócskán könyebb lájtosabb cucc bőven elég lesz úgy gondolom
742 hozzászólás
Válasz #285. hozzászólásra
Szegecs fúrás ?
Válasz #289. hozzászólásra
mondom 5 !!!
Válasz #286. hozzászólásra
Próbára odaadom a mienket
Válasz #287. hozzászólásra
6 , de nincs jelentősége
Válasz #284. hozzászólásra
meg 2 konkurenciának is az van , nehogy má én ne legyek külömb
Válasz #285. hozzászólásra
meg mindkettőnek 5 kereke!
Válasz #284. hozzászólásra
az nagyon nehéz nekem , nekem valami kis "finom preciz könnyüjárású" szerkezet kell ami tavasszal nem nyomja meg földet akkor sem ha nagyon nedves
itt gütlereztek már tavasszal vetés után fekete kötöttet, és nem kelt ki semmi utána, a gyűrüs után meg majdnem tökéletes volt a kelés
Válasz #283. hozzászólásra
1 dologban egyezik a kék meg a zöld, éspediglen u.az a cég gyártotta mindkettőnek a szijfeszitőjét , valami ámerikai gyártmány
könnyen szétszedhető és javitható nem kell nyitolni semmit, csak csapágyat cserélni
Válasz #282. hozzászólásra
ha eszed van güttler-t veszel
Válasz #282. hozzászólásra
Munkailag finomabbat csinál az tutkó. Könnyebb nyitni is.
Válasz #281. hozzászólásra
mittomén azt mondják , hogy könnyebb nyitogatni meg ilyesmik, meg az is szempont, hogy olyan nincs minden parasztnak, mint rolex meg dalbo meg heva
Válasz #280. hozzászólásra
Itt van kverni.
Miért jobb ???? HMMMMMM.......Passszzzzzzz.
Talán, mint ha nagyobb lenne a henger, így nehezebb is.
Válasz #279. hozzászólásra
Szóval Kverneland Actiroll henger , ki látott már ilyet , miért jobb mint a rolex?
Kverneland hengere van valakinek? miért nem terjedtek el jobban , miért a Heva-t meg a Dalbo-t veszi mindenki ?
mennyivel lehet drágább a Kv. emezeknél?
Válasz #277. hozzászólásra
Pontosan most nem tudom,650 körül lehet 8 sor kukoricát 75-re vetve bőven átér.Tagok 110cm körül voltak,így van plusz is 2db.A közepe 250cm,a szárnyai 200cm körül van.Tagok közt a 3 ih csapágy is 13,5cm ,1-1 hézagolás,és így össze jön.
Válasz #276. hozzászólásra
a tiéd pont 6 méteres vagy vlamivel szélesebb? Egy tag hány centis az akasztgatósból?
Válasz #275. hozzászólásra
Egyik ismerősöm is keres,de nemigen találni hirdetésekbe sem.Nekem is 2 évbe telt mire lett 2 garnitúra,1 helyben,a másik 160km-re.
Igen tetszenek ezek a hengerek,de felénk a kötött talajtól a posza homokig minden van,és látom a kollégák szenvedését mikor elmerül a henger.Én ezért csináltam fél függesztettre,csak így sokkal több anyag kell hozzá.
Válasz #270. hozzászólásra
Egy százasért én is vennék még egy garnitúrát. De múltkor 240ér láttam itt fent egy 3tagosat. Az úgy már nem éri meg. Én is csináltam már egyet csak el kellett adnom, kellett az ára. Én a vader rolexet koppintottam le. 4méteresre.
Válasz #273. hozzászólásra
Köszi: ezt a képet,sajnos nem tudom most munka közben meg nézni,mert én még holnap is búzát vetek.
Válasz #271. hozzászólásra
Aktiv kft Baja.Tengelyeken kívül, sima acélból van a váza,180as U szelvény összeforgatva,összehegesztve.Több alkalommal sikerült megtúrni vele(váz felet bukott át a föld)de nincs vele baj.Dobok egy képet,igaz itt még nincs színre fújva.
Válasz #269. hozzászólásra
Üdv!Rajzom az nincs,kiagyaltam és összeraktam.Bács megye,Bajától 35km 55ös út,holnap akár munka közbe is.
Válasz #270. hozzászólásra
Hali! Szeretném meg tudni,honnan lehet vasanyagot(minőségit)beszerezni te készítetted.
Válasz #267. hozzászólásra
Üdv!Köszönöm!Ezek is régi összeakasztgatós hengerek voltak.200000ft volt a 2 garnitúra henger,plusz a vasanyag.Összesen kb 650be állt meg.
Válasz #264. hozzászólásra
Klassz a hengered esetleg van valami műszaki rajzod? Vagy valami leírás,érdekelne mert nekem is van 6db ilyen henger.illetve hol lehetne ezt megnézni.(Én Baranya megyében lakom)
Válasz #265. hozzászólásra
Felesleges szerintem variálni. A traki egy oldalt megnyomja kerekenként 1-1 tonnával a földet, egy henger azon a fél méteren meg kb 150-300 kilóval. Nem azon múlik.
Ha másik gépre akasztod fel, akkor már állítani kellene a hengert, meg ha menet közben nem nyílegyenesen hengerezel akkor kimarad a kerék helye.
Válasz #264. hozzászólásra
Faxa a gép! Gyűrűket hol mennyiért vetted rá? Havernak van 3x1m ugyanilyen ilyen összeakasztgatós tag. Ha találnák még hozzá 3dbot valahol akkor én is csinálnák egy ilyesmit.
Válasz #259. hozzászólásra
Hallod vannak ám problémáid....
Válasz #264. hozzászólásra
Lehet, hogy nem látod a traktor nyomát, de attól még lehet hogy fölösleges, sőt nedvesebb talajon káros is lehet a dupla talajnyomás.
Nekem inkább az a kérdés, hogy száraz rögös viszonyok mellet a traktor kerék van e olyan hatékony rögtörő mint a vas henger.
Válasz #263. hozzászólásra
Ezt a hengert én gyártottam 6,5m széles 36mázsa.Munkált,vetett talajon eltünteti a keréknyomat,friss szántásba megmarad a nyom.Én semmi hátrányát nem látok annak hogy a keréknyomat is hengereli,sőt szebb a föld nincs tele traktor nyommal.
Válasz #261. hozzászólásra
És lehengerezni azt a részt, amit a traktor jól megnyom a kerekével az nem fölösleges?
Válasz #260. hozzászólásra
Pont Mtz húzná, nálunk is van minden eszközön henger (még eke után is), de minden évben vannak olyan helyzetek amikor indokolt lenne külön menetben hengerezni, nagyon nehéz mindent úgy megcsinálni mindig, hogy soha ne érje meg lehengerezni külön menetben, úgy sem kerül sokba.
Válasz #259. hozzászólásra
szerintem ez teljesen fölösleges....
Válasz #259. hozzászólásra
és ezt mire akarod használni?
Csak külön hengerezni mi mtz-t használunk mert szinte minden eszközünkön van henger, meg a lóerő és a kerékszélesség miatt is jobb a kisebb traktor.
Gondolkozok ujj henger vásárláson, és egy rendhagyó megoldásban gondolkodok, talán hülyeség,de leírom kíváncsi vagyok véleményekre.
A hengert iker kerekes traktor húzná. A lényeg az hogy a gép úgy lenne kialakítva, hogy a traktor kerekeinek a nyomában nem dolgozik mert ott a traktorkerék úgyis tömörít. Két megoldás lehetséges vagy úgy vannak kialakítva a henger tagok hogy 1 a traktor nyomközepén tömöríti 2 meg a traktor szélétől dolgozik kifelé. Vagy pedik egy átlagos felépítménynél a keréknyom szélességében nincsenek öntvény gyűrűk hanem csak a tangely fut egy távtartóval.
Válasz #257. hozzászólásra
Simítóval 10 körül lett volna.Am kösz
Válasz #256. hozzászólásra
egész jó ár mi anno 2,5 ért vettük 4 éve csak simítóval gratula hozzá
Válasz #255. hozzászólásra
7500 ojró
Válasz #254. hozzászólásra
Jó döntés bár a simító elfért volna rá mennyiért vesztegetik vaderék manapság
Válasz #253. hozzászólásra
Na ez lett belőle
Válasz #252. hozzászólásra
Van igen.
Egy időben húztam szántáson de itt mindig nagyon szalonnás hannos az eke után nagy szintkülönbségekkel.
Omlós fődön fínom szántáson nagyon jól tud dolgozni, volt amikor elcsíptem ilyet is vele.
De pl tárcsázott fődön is ha leeresztem kicsit a simítót töri a röget meg görgeti maga előtt és aprózza közben tehát javít a rossz elcseszett talajokon is.
Válasz #251. hozzászólásra
Nektek a Dalbo-n van simító??? Szántásban szoktátok használni??
Hát a crosskill az tényleg nemjó vetést lezárni viszont vetés alá dolgozni meg jobb lehet!
Komolyabb vetőgéppel a cambridge után is vethető, persze nem akkor amikor a mancsos agyag talajt lehengerled aztán az megszárad mint a cserép olyan lesz.
Nem ebbe.
Egyébként megfelelő munka után jó az.
Igazából jóvolna mindkettőből egy, de ha csak egyre van della és általában ez ígyvan, akkor jobb választás lehet a cambridge mert sokoldalúbban használható véleményem szerint.
De beszélgess szomszédokkal olyanokkal akik ak örnyezetedben a Ti talajviszonyaitokon dolgozik ilyen hengerekkel
Valakinek a hengerén van simító?? Most akarok venni hengert aztán nem tudom hogy ezeken a talajokon szántásban hogy dolgozna a simító. Mert homokon láttam már szépen megy. Meg mondta az egyik kereskedő hogy a Cambridge vetés előtt úgy megnyomja a földet hogy a vetőgép nem teszi bele a magot. A Crosskill meg nem tömöríti le eléggé a földet vetés után meg ha gyorsabban megyek kipörgeti a magot a földből Ez tényleg így van???
Válasz #248. hozzászólásra
DE.
Viszont láttam ezeknek símítóst is.
http://www.expom.com.pl/EN/Maszyny/tytanen.html
Kérdezd a szalagro-t
Válasz #247. hozzászólásra
De ez simító nélküli. Legalábbis ennyiért szerintem. Nem?
Válasz #246. hozzászólásra
expom jacek 6,2 1,8 m+fa
Szerintetek melyik márkájú cambridge a legkedvezőbb árban? 6 méter körüli, simítós kellene.
Na és melyik kereskedőnél?
Köszi!
Nekünk van egy HE-Va Tip Roller 4,5-ös simító nélkül. Nem sokat használtuk még. A gyűrűi szerintem fogják bírni a fő váz sem rossz, de azért van baja.
Pl.: maga a nyitása is egy hoki rendszer a Dalbo-éhoz, plusz amikor munkahelyzetben van gyárilag két gömbanyag fogja a "szárnyakat" illetve az oldal hengereket hogy ne tudjonak felfelé engedni, a szélei ne hajoljanak fel menetközben. Node ez barázdánál dombódalon akárhol kivitelezhetetlen és el is törik a gyári határoló ferde gömbvas. Ezen már mindkettő eltörött és ment vagy párszáz hektárt életében.
Havernak van ilyenje régebb óta Ő mondot mást is de már nem emlékszem.
Viszont a repcét ha hengerezni kell csakis ezzel fogom, mert a dalbo simítóval mindennel olyan marha nehéz hogy ihajj, ez azért jócskán könyebb lájtosabb cucc bőven elég lesz úgy gondolom
Válasz #243. hozzászólásra
Értem. Kösz a segítséget!
Válasz #242. hozzászólásra
Jól .
Semmi baja , csak húzzák .
Cambridge gyűrűs.