Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.67 FtUSD391.08 FtCHF438.79 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Szikszai Szilárd #1453. hozzászólásáraÉn is kinéztem őket hogy megnézem jöv héten őket (Tolna, Baja), ahogy én nézem alapjaiban véve ugyan az mint a nyuszi T6050, de abból javarészt itthon csak fapad verzió van, az ih felszereltebb.
Válasz bandigh #1446. hozzászólásáraEz az olaj téma futott már itt, akkor valaki azt magyarázta meg, hogy a total dynatrans ugyanez, sőt még jobb. Mivel dolgozunk mind a kettővel, láttam eleget, elég rá egy pillantást vetni, hogy tök más olaj a kettő, akármi is van a címkén. Amúgy a CVTre nexplore kell és nem hytran.
Az meg egy elég nagy csúsztatás, hogy egy szgkba való motorolaj választékot hasonlítasz egy mg-i váltóolajjal, szerintem nem egy műfaj a kettő.
De leírtad a lényeget, mindenki azt tölt rá, amit akar...
Válasz bandigh #1446. hozzászólásáraNincs ultra és ultraction,ugyan az a kettő,nincs mágikus összetevő sem.Egyszerűen más típ,magasabb viszkozitási index,más olaj. Ne keverd a dolgokat,ha ua lenne igazad lenne.
Én csak azért tudom,mert nekem Ambrában van ugyanez csak mastertrain néven.
Válasz lac* #1443. hozzászólásáraA Hy-tran ultra-ról volt szó, nem az ultractionról ami direkt cvt-t be való. De nekem mindegy, töltsétek bele a gyárit és higgyetek a mágikus összetevőben. A gyártónak is meg kell élni, nem a traktort eladni a nagy biznisz hanem a pirosra vagy a zöldre festett hordót. Ha megállsz a a mol kúton és látsz vw, opel, meg audiba való motorolajat, attól viccesebb nincs. Nyilván teljesen másmilyen kell bele Hátulján meg rajta van hogy egy nagy olcsó középkategóriát tud az olaj maga, az összes.
Válasz Batka #1441. hozzászólásáraJól mondod. Valamiben alapvetően különbözhet a JD váltója a többitől, mert vannak olajak, amiknek külön JD változata van. (Pl. MOL Farm NH és JD, de másnál is talákoztam ilyennel, csak nem jut eszembe, melyik márka volt az.) És a specifikációban valóban nincs különbség, csak a névben, meg a gyártói jóváhagyások felsorolásában.
Válasz bandigh #1440. hozzászólásáraNézegetheted, de a viszkozitás nem minden. Nekem pont egy ilyen JD-s példát hoztak anno, két IH dolgozott egy cégnél, ahol jd géppark volt, egyszerűsítés okán ezekre is a jd-t tették. mindkettőből kidőlt a váltó egy éven belül. A váltóban ha jól dereng valami teflonbevonatú cuccok vannak és annak kell valami adalék, ha igaz. Mindenesetre én nem cserélgetném...
Válasz Batka #1435. hozzászólásáraNa kiváncsiságból meg is néztem az adatokat a JD Hy-Gard olajjal ami tudja ugyanazt az előírásokat. Viszkozitási indexben meg úgy végülis minden értékében egy kicsit azért jobb is az Ultrától
Válasz nagyzoli5 #1436. hozzászólásáraAz előbb említetten kívül az Investnél és az agro békésnél egészen biztosan van, de találtam az axiál webshopjában is. 100 liternél már érdemes megkérdezni több helyen is.
Válasz Pilátus #1428. hozzászólásáraOké, szűrőt a szűrőboltból. De olajakat , alkatrészt? Hirtelen kellene majdnem 100 liter olaj a motorba, váltóba + vagy 5-6 szűrő. Szeretném a legolcsóbban kihozni!
20/481 5113 Horváth Attila. 8 után hivd lehet többször kell csörgetned mert van vagy 3 telója ami mindig csörög. Megszerzi. Nekem jobb oldali komplett van. Sajnos arany árba mérik a kis lemezkét. Bármilyen alkatrészt megkerit hamar.
Válasz t.peti #1414. hozzászólásáraA hagyományos kereszt dobos gépeknél,véget ért a "tudomány". Ezt már 10 éve megmondták,azért mennetek a gyártók az automatizálás irányába. A hossz dobos verzióknál még megy a csűrés-csavarás. Az IDEA szerintem egy jó vas lesz.A Claas a több évtizedes múltnak köszönheti a jó hírét. Mára azért tudni kel, az anyaggal szeretnek spórolni. És erőltetik hogy min 5 évente vegyél új vasat. De már a 3 éves vasra is mondta a Német, hogy öreg és cserélni kellene.(Ez egy trakinál volt). Dolgoztam több géppel. ládásban az APS nagy előny. Kényelmes farmer kategóriában. A Laverda is tökéletes (a legtisztábban dolgozó morzsoló egyébként,bár az őzike már koppint róla)
Válasz Vinkó75 #1421. hozzászólásáraén a 3 márka közűl nagyonsok infózás eredményeképp(itt is,közép-nagygazdaságokba,mindenhol)arra jutottam,totál egyforma a 3 márka,csak dizájn különbségek vanak.és FORGALMAZÓ-ezmiatt lett nh.bármi kell az agrotec aznap jön....na ez a ih nál egy kicsit már máshogy működik(nagyon elszálltak,nem részletezem)itt meg profikkal bótótam...
Válasz szanberg #1403. hozzászólásáraitt az egyik gyereknek van 3éves magnumja,akart mégegyet venni,nem azt vett hanem optumot.ugyanolyan erős,csak kényelmesebb,jobban fordul.stb....itt a nagycégeknél 2 traktormárka van:JD+IH.
Válasz Vinkó75 #1407. hozzászólásáranemtudom melyik kategoriát nézted,de az biztos,hogy a t6 nhba se van semmiféle nyuszi betű...esetleg csak olyan feliratokat láthattál hogy:CNH.
Válasz Sötét Paraszt #1393. hozzászólásáraüdv!én meg ezt mondom:a nagy példákat emlitem:(de a közepes gazdaságokba is van)6000ha gazdaság:ugyanez a 150es 50váltó stb.vonulás:ami kifér a csővőn 51km/H....semmiféle problémák a rugoval....éjjel nappal húzzák a hors leeb permetezőt(2db)szállitanak vele 3 tengős póttal.szóval nem állnak...asszem 2évesek voltak idén az egyikbe tuti 1700 ora volt.hibamentesek!!!csendesek mint az állat,jó nagy a fülkéje....
Én valahogy a fejlesztéseiket se értem...
Az aps-t anno kitalálták de azóta semmi továbbfejlesztés, csak nyomják tele mindenféle elektronikával ami új korában még jó, mert működik, de a vas az ugyanaz vagy még kevesebb...
A cséplőrendszere a ládás piacon a két nagy konkurenstől jóval kisebb méretű, a rosta szintén.
Mégis rengeteget eladnak mert kombájn termékként nívós brand a Claas és alapjában véve nemrossz gépek.
Válasz t.peti #1411. hozzászólásáraSzerintem pont annyival drágább újkorában is mint használtan, de mindegy, engem nem érdekel a használt értéke mert ha 10ezer órát faszán gond nélkül ledolgozik akkor az pont mellékes már szerintem, mivel nem lesz nyugati mintára 3 vagy 5 évesen lecserélve, innentől kezdve a használtgép ára már nem annyira számottevő
Válasz t.peti #1411. hozzászólásáraPersze..minden idő és beletett munka kérdése. Jelenleg a Claas dolgozik rajta. Az őzike az ezred fordulóig nagy név volt(természetesen ma is tartja a nívót). De már látni itt ott hogy magyarázkodásra szorulnak.A piac és a szereplők változnak igazodnak. Mára az AGCO kijött egy olyan kombájnnal mi komolyan megmozgatja a felhasználókat. Traktornál ezek a folyamatok szintén láthatók. Azért Amcsiban főleg a Xerion...kelendő paripa.
Válasz szanberg #1405. hozzászólásáraAkkor passz, nálam ez megoldotta a problémát! Az is igaz, hogy utána fél órát kell programozgatni, hogy szóra bírja az ember, de működik.
Válasz Mokári Ádám #1406. hozzászólásáraA kolléga mondja, hogy igen jól húzza az igát, én véleményem szerint 7R-est vennék de ebből is a felszerelt 42milla a 7R-es meg 50 és végülis nincsen akkora nagy eszköze ami elé nagyon kéne az, jelenleg 180-as fiattal meg 836-os renyóval dolgozik a koma.
Axion 850 nagyon teccett nekik, fogyasztásban az a legjobb a három közül erőben olyasmi mint a 6215-ös talán parton kitartóbb egy kicsit, meg olcsóbb azért. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége melyiket veszi
Válasz szanberg #1403. hozzászólásáraNyáron egy bemutatón beleléptem a kereskedő lelki világába. Ugye a nagy "közösödés" egyik velejárója a Steyr is. Na viszont, jó sógoros áron.Ment az etetés és egyebek. Erre beszóltam. Hogy ok-é..de mi az a sok nyuszi betű az öntvényben. Mert hát akkor kékben kicsit olcsóbb az ajánlat. Hát... akkor talán menjünk ebédelni.
2154 hozzászólás
Válasz Szikszai Szilárd #1453. hozzászólásáraÉn is kinéztem őket hogy megnézem jöv héten őket (Tolna, Baja), ahogy én nézem alapjaiban véve ugyan az mint a nyuszi T6050, de abból javarészt itthon csak fapad verzió van, az ih felszereltebb.
hello!
van valakinek Case ih maxxum 125x traktora,
vásárlás előtt vagyok kellene egy kis tapasztalat a gépről.
Hello. puma 150 2017 évj röl tud valaki pár sort irni? Érdemes gondolkozni benne? Full felszerelt
Válasz bandigh #1450. hozzászólásáraValóban,te nyertél.
Megtévesztett a linkelt oldalon a címke,ahol ua a kettő.
Válasz lac* #1447. hozzászólásáraEgyik:
Link
Másik:
A másik
De mindegy is, én kiszálltam.
Válasz Batka #1448. hozzászólásáraNekem úgy rémlik: Total Dynatrans = Claas GA12
Válasz bandigh #1446. hozzászólásáraEz az olaj téma futott már itt, akkor valaki azt magyarázta meg, hogy a total dynatrans ugyanez, sőt még jobb. Mivel dolgozunk mind a kettővel, láttam eleget, elég rá egy pillantást vetni, hogy tök más olaj a kettő, akármi is van a címkén. Amúgy a CVTre nexplore kell és nem hytran.
Az meg egy elég nagy csúsztatás, hogy egy szgkba való motorolaj választékot hasonlítasz egy mg-i váltóolajjal, szerintem nem egy műfaj a kettő.
De leírtad a lényeget, mindenki azt tölt rá, amit akar...
Válasz bandigh #1446. hozzászólásáraNincs ultra és ultraction,ugyan az a kettő,nincs mágikus összetevő sem.Egyszerűen más típ,magasabb viszkozitási index,más olaj. Ne keverd a dolgokat,ha ua lenne igazad lenne.
Én csak azért tudom,mert nekem Ambrában van ugyanez csak mastertrain néven.
Válasz lac* #1443. hozzászólásáraA Hy-tran ultra-ról volt szó, nem az ultractionról ami direkt cvt-t be való. De nekem mindegy, töltsétek bele a gyárit és higgyetek a mágikus összetevőben. A gyártónak is meg kell élni, nem a traktort eladni a nagy biznisz hanem a pirosra vagy a zöldre festett hordót. Ha megállsz a a mol kúton és látsz vw, opel, meg audiba való motorolajat, attól viccesebb nincs. Nyilván teljesen másmilyen kell bele Hátulján meg rajta van hogy egy nagy olcsó középkategóriát tud az olaj maga, az összes.
Ja és csak gyári olajat bele nem azért találták ki! Csak jótanács! Farmall 95u
Agrobook
Válasz bandigh #1440. hozzászólásáraValahol elnézhetted,mert a hy-tran ultraction jobb olaj Jd hy-guardnál.Magasabb a viszkozitási indexe is,és a JD-nek ez az olaja nem tudja a MAT3540-et.
Nem tenném bele
https://www.pli-petronas.com/uk/products/agriculture-and-construction-lubricant/petronas-akcela/akcela-hy-tran-ultraction
Válasz Batka #1441. hozzászólásáraJól mondod. Valamiben alapvetően különbözhet a JD váltója a többitől, mert vannak olajak, amiknek külön JD változata van. (Pl. MOL Farm NH és JD, de másnál is talákoztam ilyennel, csak nem jut eszembe, melyik márka volt az.) És a specifikációban valóban nincs különbség, csak a névben, meg a gyártói jóváhagyások felsorolásában.
Válasz bandigh #1440. hozzászólásáraNézegetheted, de a viszkozitás nem minden. Nekem pont egy ilyen JD-s példát hoztak anno, két IH dolgozott egy cégnél, ahol jd géppark volt, egyszerűsítés okán ezekre is a jd-t tették. mindkettőből kidőlt a váltó egy éven belül. A váltóban ha jól dereng valami teflonbevonatú cuccok vannak és annak kell valami adalék, ha igaz. Mindenesetre én nem cserélgetném...
Válasz Batka #1435. hozzászólásáraNa kiváncsiságból meg is néztem az adatokat a JD Hy-Gard olajjal ami tudja ugyanazt az előírásokat. Viszkozitási indexben meg úgy végülis minden értékében egy kicsit azért jobb is az Ultrától
Válasz nagyzoli5 #1427. hozzászólásáraOlcsobb mint az invest! http://www.magtarkft.hu/
Válasz Batka #1437. hozzászólásáraBizony! Az axinál 6e-rel több a 20 literes mint az agrobékésnél.
Válasz nagyzoli5 #1436. hozzászólásáraAz előbb említetten kívül az Investnél és az agro békésnél egészen biztosan van, de találtam az axiál webshopjában is. 100 liternél már érdemes megkérdezni több helyen is.
Válasz Batka #1435. hozzászólásáraAz kell bele, és nem nagyon akarok mást belerakni!
Amúgy kösz a (agro) tippet holnap utánajárok.
Válasz nagyzoli5 #1434. hozzászólásáraHa a váltóra Hy-tran ultra van előírva, azt ne nagyon cserélgesd!
Válasz bandigh #1433. hozzászólásáraAzt mondod hagyjam az Akcelát, megfelel helyette más is? Fo.ok nehogy valami bajt csináljak a nem belevalóval.
Válasz nagyzoli5 #1431. hozzászólásáraElolvasod a kannán az olaj specifikációját és választassz egy olyat a sok közül.
Válasz nagyzoli5 #1429. hozzászólásáranálukérdemes érdeklődni.
Válasz csontii #1430. hozzászólásáraKöszi megnéztem, de az előírt Akcela olajakat nem forgalmazzák.
Válasz nagyzoli5 #1429. hozzászólásáraolajsziget.hu
Válasz Pilátus #1428. hozzászólásáraOké, szűrőt a szűrőboltból. De olajakat , alkatrészt? Hirtelen kellene majdnem 100 liter olaj a motorba, váltóba + vagy 5-6 szűrő. Szeretném a legolcsóbban kihozni!
Válasz nagyzoli5 #1427. hozzászólásáraPécsett van egy szűrő bolt és minden van de szerintem ilyen bolt is van minden megyében vagy neem?
Olajakat, szűrőket egyéb alkatrészeket ki hol szerzi be? Hol vannak a legjobb árak?
caseih.com ról keresd ki a cikkszámát,
20/481 5113 Horváth Attila. 8 után hivd lehet többször kell csörgetned mert van vagy 3 telója ami mindig csörög. Megszerzi. Nekem jobb oldali komplett van. Sajnos arany árba mérik a kis lemezkét. Bármilyen alkatrészt megkerit hamar.
Válasz fexco #1418. hozzászólásáraMint Usa-ban Case Jd uralom!
Válasz fexco #1422. hozzászólásáraÉrthető !
Válasz t.peti #1414. hozzászólásáraA hagyományos kereszt dobos gépeknél,véget ért a "tudomány". Ezt már 10 éve megmondták,azért mennetek a gyártók az automatizálás irányába. A hossz dobos verzióknál még megy a csűrés-csavarás. Az IDEA szerintem egy jó vas lesz.A Claas a több évtizedes múltnak köszönheti a jó hírét. Mára azért tudni kel, az anyaggal szeretnek spórolni. És erőltetik hogy min 5 évente vegyél új vasat. De már a 3 éves vasra is mondta a Német, hogy öreg és cserélni kellene.(Ez egy trakinál volt). Dolgoztam több géppel. ládásban az APS nagy előny. Kényelmes farmer kategóriában. A Laverda is tökéletes (a legtisztábban dolgozó morzsoló egyébként,bár az őzike már koppint róla)
Válasz Vinkó75 #1421. hozzászólásáraén a 3 márka közűl nagyonsok infózás eredményeképp(itt is,közép-nagygazdaságokba,mindenhol)arra jutottam,totál egyforma a 3 márka,csak dizájn különbségek vanak.és FORGALMAZÓ-ezmiatt lett nh.bármi kell az agrotec aznap jön....na ez a ih nál egy kicsit már máshogy működik(nagyon elszálltak,nem részletezem)itt meg profikkal bótótam...
Válasz fexco #1416. hozzászólásáraIgaz CNH ! De végül is a lényegre tapintottam, mivel terelték a témát.
Válasz mtz1221 #1419. hozzászólására15 év???na az nem kevés.........
Válasz fexco #1417. hozzászólásáraMajd 10-15 év múlva,térj vissza a témára.
Válasz szanberg #1403. hozzászólásáraitt az egyik gyereknek van 3éves magnumja,akart mégegyet venni,nem azt vett hanem optumot.ugyanolyan erős,csak kényelmesebb,jobban fordul.stb....itt a nagycégeknél 2 traktormárka van:JD+IH.
Válasz szanberg #1401. hozzászólásárajobban jártál volna ha a kubota helyett t6155öst vettél volna!!!
Válasz Vinkó75 #1407. hozzászólásáranemtudom melyik kategoriát nézted,de az biztos,hogy a t6 nhba se van semmiféle nyuszi betű...esetleg csak olyan feliratokat láthattál hogy:CNH.
Válasz Sötét Paraszt #1393. hozzászólásáraüdv!én meg ezt mondom:a nagy példákat emlitem:(de a közepes gazdaságokba is van)6000ha gazdaság:ugyanez a 150es 50váltó stb.vonulás:ami kifér a csővőn 51km/H....semmiféle problémák a rugoval....éjjel nappal húzzák a hors leeb permetezőt(2db)szállitanak vele 3 tengős póttal.szóval nem állnak...asszem 2évesek voltak idén az egyikbe tuti 1700 ora volt.hibamentesek!!!csendesek mint az állat,jó nagy a fülkéje....
Válasz Vinkó75 #1412. hozzászólásáraAmíg ilyen szinten konfekció gépek addig nem lesz normális nevük a traktor piacon
Én valahogy a fejlesztéseiket se értem...
Az aps-t anno kitalálták de azóta semmi továbbfejlesztés, csak nyomják tele mindenféle elektronikával ami új korában még jó, mert működik, de a vas az ugyanaz vagy még kevesebb...
A cséplőrendszere a ládás piacon a két nagy konkurenstől jóval kisebb méretű, a rosta szintén.
Mégis rengeteget eladnak mert kombájn termékként nívós brand a Claas és alapjában véve nemrossz gépek.
Válasz t.peti #1411. hozzászólásáraSzerintem pont annyival drágább újkorában is mint használtan, de mindegy, engem nem érdekel a használt értéke mert ha 10ezer órát faszán gond nélkül ledolgozik akkor az pont mellékes már szerintem, mivel nem lesz nyugati mintára 3 vagy 5 évesen lecserélve, innentől kezdve a használtgép ára már nem annyira számottevő
Válasz t.peti #1411. hozzászólásáraPersze..minden idő és beletett munka kérdése. Jelenleg a Claas dolgozik rajta. Az őzike az ezred fordulóig nagy név volt(természetesen ma is tartja a nívót). De már látni itt ott hogy magyarázkodásra szorulnak.A piac és a szereplők változnak igazodnak. Mára az AGCO kijött egy olyan kombájnnal mi komolyan megmozgatja a felhasználókat. Traktornál ezek a folyamatok szintén láthatók. Azért Amcsiban főleg a Xerion...kelendő paripa.
Válasz szanberg #1408. hozzászólásáraÚj korában biztos hogy olcsóbb a Claas....
De nézd meg a Renyóhoz hasonló méretű és üzemórájú JD használtpiaci árát, ugyanez igaz lesz majd ha a most új Claas megy eladósorba...
Az FPT motoros Claas erősebb mint a szintén FPT motoros NH ?
Válasz szanberg #1405. hozzászólásáraAkkor passz, nálam ez megoldotta a problémát! Az is igaz, hogy utána fél órát kell programozgatni, hogy szóra bírja az ember, de működik.
Válasz Vinkó75 #1407. hozzászólásáraHát igen....
Válasz Mokári Ádám #1406. hozzászólásáraA kolléga mondja, hogy igen jól húzza az igát, én véleményem szerint 7R-est vennék de ebből is a felszerelt 42milla a 7R-es meg 50 és végülis nincsen akkora nagy eszköze ami elé nagyon kéne az, jelenleg 180-as fiattal meg 836-os renyóval dolgozik a koma.
Axion 850 nagyon teccett nekik, fogyasztásban az a legjobb a három közül erőben olyasmi mint a 6215-ös talán parton kitartóbb egy kicsit, meg olcsóbb azért. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége melyiket veszi
Válasz szanberg #1403. hozzászólásáraNyáron egy bemutatón beleléptem a kereskedő lelki világába. Ugye a nagy "közösödés" egyik velejárója a Steyr is. Na viszont, jó sógoros áron.Ment az etetés és egyebek. Erre beszóltam. Hogy ok-é..de mi az a sok nyuszi betű az öntvényben. Mert hát akkor kékben kicsit olcsóbb az ajánlat. Hát... akkor talán menjünk ebédelni.
Válasz szanberg #1401. hozzászólásáraAzt mondod a 6215 az nagyon megy nézelődök én iside oda és most épp az van képben .
Válasz Batka #1399. hozzászólásáraAzon már túl vannak sőt többször is mert mindig jött új szerelő nagy mellénnyel aztán ugyanaz lett a vége.