Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #851. hozzászólásra
Mindenkinek mérlegelni kell hogy mire és mennyire fogja használni.Nyilván aki 20-30-50-ha-t csinál annak nem tizen millás új gépet kell venni.Viszont aki 100-500-700-ha-t csinál és bérmunkázik,annak pedig nem 2-5 millás gépben kell gondolkodni.Ahol spórolás nem elsődleges szempont,hanem a megdolgozott ha 1 nap alatt.
Válasz #846. hozzászólásra
légyszives olvasd el az utolso hozzászolásom.nehogy félre értsd a tegnapi irásom,erről csak ez a személyes véleményem.nem tudom hogy érted-e mit akarok ebből kihozni.(a céges bulit nem lehet összekeverni a saját állománnyal.)
Válasz #847. hozzászólásra
öszintén megmondom neked,nem vennék használtat,de nem azért,mert ih,és mc.,hanem azért mert a FATEROM csak és kizárolag új gépeket vásárol.ő azt mondja erre a témára,idézem:neki nem kell másnak a megunt szarja.szoval én is ennek a hive lettem.ezért is vannak uj mtz-ink.nekünk egy uj nyugati 100-as gép,ami az állattartást kielégitené,min.10miska+fa.... szoval én egy nemegészen 2éves ih mc 125 tel 1szezont lebáláztam (comprima xc155)nemteljesen 7000bála.csak légszürö filter fujatások.azzal semmi gond nem volt.nyomkodhattam én ott mindent,az azt is csinálta,nem kergült meg,meg ilyesmi...szóval álom gép volt.tempomat-ot beállitottam,oszt jóidő.sajnos utána visszakellett ülnöm a saját gépeimre,mivel ez szezonális beugros gép volt nekünk.REMÉLEMezt GABIKA 6930 is elolvassa.de ami a lényeg,ezt tényleg komolyan mondom:egy kicsit unalmas volt vele dolgozni,miután a mtz-be visszaültem...
Fexco. Tem mĺr dolgoztŕl ilyennel.Irnĺl mčg rola valamit. Mernél venni egy ilyen multicontroller -es hasznĺltat,vagy a hagyomĺnyos ih vĺlasztanĺd? Ez a kis masina pont passzolna nekem,földmunkĺtol mindenben. Nčztem az mx 150maxum mĺr nagy.Nincs szűksčgem 3gčpre,hogy csak tavasszal meg összel hasznŕljam.Tul nagy .A 130as meg mčg elmegy,s nemhiszem,hogy leennč a gatyĺmat.+meghagynĺm a fiatalabb Mtz met mellč.
JD nem fogyaszt annyit amivel riogatnak ,mindég azok mondják akik csak meszirol látak JD-t. Az tény hogy minden uj traktor tobbet eszik mint a régi , de pl. a 6830pr osztomegbe 22-23t 15-18l/ora fogyaszt szálitásba ja és nem 30km tessz meg hanem 40-45km egy ora alatt.
Mtz is Jd is 2db Hw 8011. Siksŕgon./Alföld./ A 6330as valoban lomhŕbb jobban kell pörgetni. Van 1db 6310,s pörgösebb gčp.Hallani,ahogy peng nem hörög mint az ůj.De az mĺr nem adagolós. Ami gondjuk volt a fčk rugotörések, elsöhajtŕs lamella.Sokat bir de a jd sokat eszik. Tudom mert amikor aratunk szoktak jönni. Hordani.Az egyik srĺc azt mondta fčl tankolni,nehogy azt mondjŕk kilopta az olajat. A tulaja nagyon korrekt a semmiböl munkaŕrŕn küzdötte fel magŕt. Tudja ,hogy čn miben gondolkozom. Azt mondta itt a takarčkoskodĺst el kell feledni.Ök sem biztos ,ha csere lesz jd lesz csalodtak a 6330 ba.Ad blue technikĺsokon gondolkoznak.Mivel bérvŕllalkozok,szŕmit a ktg. Söt a 7810üket befogtŕk 2db 8t szalma hordani,s 10l kevesebbet evett visszatankolva mint a 6330 erre min 6ember a tanů! De a tulajnak is felakadt a szeme. Nagymunkĺban jo,de vacakolni nem ajŕnlott. A steyer 4115 aki vett elmentem hozzŕ 3,5l moci/fiatagri/ Ö is kicsinylette a ccm mint én,elöször,de megnyugtatott hogy jo kis gčp ez ůj szčria./ 40%os üzemanyag megtakaritŕs a 6310hez kčpest. Mindent csinŕl vele. Volt nŕla probĺn 5090M Jd de nem javasolta mert piszok nagy volt a fogyasztŕs tötyögčsnél. Bizos ugy volt,mert az ůj Steyert vette meg. Amugy a Case csaknem olyan volt mint a Steyer belül.Egy csoport. Nekem igazŕbol az elčrhetösčg szŕmit,meg tettszik is az Ih. Ŕr arŕnyaiban az egyik legjobb a piacon.A claas-t nem nagyon ajŕnljŕk az elektroguruk mert mégis csak egy Renault utod az meg panelhibĺs szčria.Leŕll szenzorhiba miatt kinyomott kuplungot črez. Stb .Na mind egy .A multicontrolleres miben tčr el a normŕl vŕltostol?. Mit kontrolŕl össze a fedčlzeti szŕmitogčp? Nekem az elsöhajtŕs összehangolĺsát mondta az invest ne legyen csuszŕs, sokminden kapcsolŕs összhangban van a szĺmitogčp miatt,mintha ember kezelnč. A pro azaz professzionális felszereltsčg mit jelent?.Azzal az irŕnyváltos baxkodással kell foglalkozni,vagy szofwer frissitčssel megoldhatň?
Válasz #840. hozzászólásra
ez kb olyan,mint nálam van 1 nagy cég(5000ha)gondolod milyen gépek.itt dolgozik egy gyerek,akinek a tesoja otthon nyomja asszem 50hektárral.kijelentette,hogy ő többet nem ül mtz-be....most meg örül ha a tesójának besegithet 1 picit a szakadék mtz.kel....te egy cégnél dolgozol,szerintem neked még nem hogy mtz-van.....................................
Válasz #839. hozzászólásra Most adtuk el a cégnél az egyetlen mtz-t ami volt.Levágtunk 1 marhát és olyan lakomát csaptunk,hogy elment,2 napig ettünk-ittunk az örömtől.Ha volt 1 kis szabadidőnk szezonba,azonnal az mtz-t kellet javítanunk hogy másnap tudjunk dolgozni vele 1 kicsit.Nem tervezek mostanában mtz-be beülni.Jövőhéten jön helyette a 6330!
Nem tudom elképzelni,hogyan tud kevesebbet fogyasztani az mtz szállítás közben.Mikor Az mtz 2200-2300-at forog az úton(jó),míg a jd 1860-nál szabályoz.Valamint a nyomaték görbéjét ha összehasonlítanánk 1 mtz-vel ott is lennének némi külömbbségek.És akkor még nem is beszéltem a váltogatásokról sem,gyorsítás lassítás.Én az ősszel lecsavartam pár kanyart a 6330-al a bunge-hoz átlagban 150q-val.120-130 km volt 1 kunkor.Nincs az az mtz amelyik kevesebb üzemanyagból megoldotta volna ezt!
Nekem sikerült egy új.6310-et adtam be,de ég és föld!A régi rugalmas fürge
traki volt,ez meg lomha lusta.Nagy csalódás volt mikor az esőt kerültem
vele.Egyébként nem fikázom mert szép halk ütőképes jó gép,de fordulaton
kell tartani mert megdöglik a munkagépek előtt.
Én úgy gondolom,hogy összehasonlítani csak úgy lehet két gépet ha mindkettő egyforma teljesítményű és egyforma munkába,egyforma munkaeszközökkel dolgozik.mtz mellé egy 80-90 lovas jd-t vagy épp ami tetszik állítsd és akkor tudod meg melyik milyen.nem véletlen,hogy nyugaton szinte minden eszközhöz megfelelő teljesítményű traktor van,tudom itt sajnos nem úgy mennek a dolgok,így próbál mindenki egy univerzális megoldást találni kisebb nagyobb sikerrel.
120 MC van. Nagyon jót mutat. Baj nincs vele, hogy lekopogjam. Dolgozni egy álom vele. A várakozáson felül teljesít, a Rapid vetőgépet tele is viszi. Rollex henger simítóval szántáson sem bírja megállítani. Nem olcsó, de egyenlőre úgy néz ki éri a pénzt.
Csak azért, mert egy 6330 nagyobb súlyokat képes megmozgatni ugyanannyi idő alatt, mint mondjuk a 1025-s (Nagyobb fajtában az az elterjedtebb). Ahhoz persze kell pótkocsi meg rakodási teljesítmény is, de ha ezek megvannak, akkor szerintem lejjebb lehet annak is vinni a fogyasztását. Nem mindegy, hogy 18-22 tonnát vagy 12-16-ot visz egy kanyarra ugyanannyi idővel. Láttam valahol 120 lova fergát mtz mellett. Ferga megszaladta 24 tonnával ugyanazt az utat a traktoros meg panaszkodott, hogy többet megevett mint az mtz a 13-14 tonnákkal... mondom, de ember mennyivel evett többet? Azt mondja mtz 10-11 liter kanyaronként ferga meg 15-16. MAAAAARGIT, hát dupla annyit vitt.
Válasz #827. hozzászólásra
most nehogymá azon ájjunk le vitatkozni,melyik a jobb a jondérvagy a mtz!!!!!!
(mivel ez nem vitatárgya természetesen az mtz)
Nem veszem kötözködésnek!Több éves tapasztalat,ugyan annyi kanyar,súly
1 hónap alatt bérmunkában (szállításban száraz időben)képes 400-600e ft-tal többet keresni az mtz!De mivel én is benne ülök a jd-t választom.
Igaza van!Sokkal többet eszik a 6330 szállításnál mint az mtz.Napi 30-40
liter különbség van.Mikor tudtál kihajtani 1 tank gázolajat az mtz-ből
pótkocsival? A 6330-ba volt hogy 120 liter ment este míg a mötözöbe
75.
Jó, de mekkora kocsit húz a 6330? Mondjuk nem mindegy milyen a terep, de itt síkon a 22 tonnással elpöröckélnek. Láttam múltkor olyan géppel egy 6 méteres 740a-t húztak, a duplakerék rajta volt, de vitte. MTZ meg oda csinál a rúdra ha le kell húzni 10 tonnát a földről.
Nekem a kisebbik IH egy cs110, ami egy-egyben steyer 9105(vagy valami hasonló) na ebben aztán van elektronyika bőben, néha az irányváltó és a nyomaték kijelzője bohóckodik, de nem befolyásolja a működést. 6000 üó-ra van benne és nagyon csípem. Kaszál,vet,pótkocsizik,sodrózik, ha kell szánt(mondjuk azt szerencsére nem nagyon kell neki), szóval igazi kis mindenes alacsony fogaztással, és egy kardán lamella cserén kívül egyéb komolyabb javítást nem kellett rajta eszközölni...
Ręgota kerülgetem a forro kŕsĺt.Megnéztem sokfčlčt.Hajduban a Jd a menö,de tul drĺga. Az ih vagy steyer megtettszett. Tartok a hiteltöl,ezčrt nemigen vŕllalok be ůjat,pedig a hasznĺlt ĺra böven elčg lenne bele. Az osztrŕk utamon lŕttam ilyet,de mŕr abban is volt 6e üo. Azt mondta a helyi szervizes 10körül bomlik kezelö fűggö.S 9e+fa črt vŕllal jav az Invest.Elčg komoly döntčs,de a fogyasztŕs tĺn nem rossz. Ismerösömnek van 5 jd 6330 de brutŕlis fogyasztĺs. mtz vel hordjĺk a kuk mert az 28l elvan amiböl a jd 45 ver be.Nekem a szénĺzŕsnĺl nem mindegy. Ha tötyög vagy vet. Čgett a müfalon 1 sĺrga kocka,meg nem volt fent az čkszij a komresszoron.Valamint ha az irŕny vŕltot hĺtra raktam ment hŕtra de elöfordult az ,hogy čgett az elörefele jel a hŕtra jel/zöld kistraktor/meg villogott. Ezčrt tartottam töle,s jutott eszembe a Multi Steyer amit ůjonnan néztem az Agrotippnčl. Ugyanaz lenne?
Válasz #816. hozzászólásra
én 125 maxxum multicontrollal báláztam 1 szezont,nagyon komoly.a jobb karfán,a kapaszkodoba rajt van minden,még irányválto is.nekem nagyon teccett.hát elektronika az van benne(csak az).de mibe nincs.szerintem nem megy az tönkre olyan hamar... amugy azt az iránykapcsolót azért emeltem ki,mert nekem tolatásokkor(is)nagyon kényelmes...
Case 130le körüliben van valakinek Multicontroller-vŕltozat? Esetleg a pro felszereltsčggel? A 6 hengeres fiatagri motorvŕltozattal. Mit fogyaszt? A tötyögéses munka sodro potkocsira jň e? Egy szecskŕzos bĺlĺzohoz pont jo volna. Mifele szerkezetek ezek? A kezelése egyszerü,viszont ĺllitolag bonyolult elektronikailag,s talĺn jobb a hagyomŕnyos vezčrlésü vŕltozat? Ez a multicontrolleres vezérlčs van a Steyer Multiban is,ami az Mt szčriĺt vŕltotta le? /pl 4115 steyer multi/
Elčg gyenge a felhozataljuk Wts kombŕjnra sos be kellett volna ferdefelhordo lŕnc+tengely kb 1m nem tudtak elöŕllni. A Jd technika 200e olcsobban adta mint adta volna a kite, ugye ahol nincs semmi a Jdhez.....
sziasztok van egy CASE MAXXUM 5150 esem es a hidrolikos szivattyu meg halt rajta erdeklodni szeretnek hogy lehete javitani mert az uj bazi draga. vagy valaki nem tudja hol lehetne egy bontost kapni ?
Hát igazság szerint egy 95ösd is elég lenne, mivbel ahoz van felszerelésünk, de ejde legyen 105 hogy simán vigyen mindent, 100hektár körül gazdálkodunk. Jó lenne egy 130/140es, az azért más kategória, de sajna nekünk számít a pénz és ez is nagy kiadást jelentene, néztük még a massey ferguson 5609est, de az még drágább és félünk a 3 dugótól. Érdekes, hogy mostanában ezeket a 100 ló körüli gépeket mind rakodásra találják ki nem nehéz melóra??!???.....
Hány ha-ra lenne?
Mi a baj a Maxxum-mal, maxxum x-line-nal?
Haveroméknak X-line 115-ös van öröm vele dolgozni kiforott egy gép.
115 ló, messze feljebb az mtz kategóriánál.
Nem rég adták ki a Maxxum CVX-et 110-130ló között.
2154 hozzászólás
Válasz #849. hozzászólásra
Gabika, mekkora (ha) a cég, és mennyi ebből a bérelt terület, hogy ilyen tuti gépparkot tudtok fenntartani?
Válasz #851. hozzászólásra
Mindenkinek mérlegelni kell hogy mire és mennyire fogja használni.Nyilván aki 20-30-50-ha-t csinál annak nem tizen millás új gépet kell venni.Viszont aki 100-500-700-ha-t csinál és bérmunkázik,annak pedig nem 2-5 millás gépben kell gondolkodni.Ahol spórolás nem elsődleges szempont,hanem a megdolgozott ha 1 nap alatt.
Válasz #847. hozzászólásra
azt biztosan tudom neked mondani,ha vennék ih-t,akkor 1000%,hogy mc.-t.
Válasz #849. hozzászólásra
és mi a véleményed rola?
Válasz #846. hozzászólásra
légyszives olvasd el az utolso hozzászolásom.nehogy félre értsd a tegnapi irásom,erről csak ez a személyes véleményem.nem tudom hogy érted-e mit akarok ebből kihozni.(a céges bulit nem lehet összekeverni a saját állománnyal.)
Válasz #848. hozzászólásra
Elolvasta.
Válasz #847. hozzászólásra
öszintén megmondom neked,nem vennék használtat,de nem azért,mert ih,és mc.,hanem azért mert a FATEROM csak és kizárolag új gépeket vásárol.ő azt mondja erre a témára,idézem:neki nem kell másnak a megunt szarja.szoval én is ennek a hive lettem.ezért is vannak uj mtz-ink.nekünk egy uj nyugati 100-as gép,ami az állattartást kielégitené,min.10miska+fa.... szoval én egy nemegészen 2éves ih mc 125 tel 1szezont lebáláztam (comprima xc155)nemteljesen 7000bála.csak légszürö filter fujatások.azzal semmi gond nem volt.nyomkodhattam én ott mindent,az azt is csinálta,nem kergült meg,meg ilyesmi...szóval álom gép volt.tempomat-ot beállitottam,oszt jóidő.sajnos utána visszakellett ülnöm a saját gépeimre,mivel ez szezonális beugros gép volt nekünk.REMÉLEMezt GABIKA 6930 is elolvassa.de ami a lényeg,ezt tényleg komolyan mondom:egy kicsit unalmas volt vele dolgozni,miután a mtz-be visszaültem...
Fexco. Tem mĺr dolgoztŕl ilyennel.Irnĺl mčg rola valamit. Mernél venni egy ilyen multicontroller -es hasznĺltat,vagy a hagyomĺnyos ih vĺlasztanĺd? Ez a kis masina pont passzolna nekem,földmunkĺtol mindenben. Nčztem az mx 150maxum mĺr nagy.Nincs szűksčgem 3gčpre,hogy csak tavasszal meg összel hasznŕljam.Tul nagy .A 130as meg mčg elmegy,s nemhiszem,hogy leennč a gatyĺmat.+meghagynĺm a fiatalabb Mtz met mellč.
Jól szét off-oltuk a témát!
Jd-ről meg Mtz-ről vitatkozunk az Ih-s topikban
JD nem fogyaszt annyit amivel riogatnak ,mindég azok mondják akik csak meszirol látak JD-t. Az tény hogy minden uj traktor tobbet eszik mint a régi , de pl. a 6830pr osztomegbe 22-23t 15-18l/ora fogyaszt szálitásba ja és nem 30km tessz meg hanem 40-45km egy ora alatt.
Válasz #821. hozzászólásra
Mtz is Jd is 2db Hw 8011. Siksŕgon./Alföld./ A 6330as valoban lomhŕbb jobban kell pörgetni. Van 1db 6310,s pörgösebb gčp.Hallani,ahogy peng nem hörög mint az ůj.De az mĺr nem adagolós. Ami gondjuk volt a fčk rugotörések, elsöhajtŕs lamella.Sokat bir de a jd sokat eszik. Tudom mert amikor aratunk szoktak jönni. Hordani.Az egyik srĺc azt mondta fčl tankolni,nehogy azt mondjŕk kilopta az olajat. A tulaja nagyon korrekt a semmiböl munkaŕrŕn küzdötte fel magŕt. Tudja ,hogy čn miben gondolkozom. Azt mondta itt a takarčkoskodĺst el kell feledni.Ök sem biztos ,ha csere lesz jd lesz csalodtak a 6330 ba.Ad blue technikĺsokon gondolkoznak.Mivel bérvŕllalkozok,szŕmit a ktg. Söt a 7810üket befogtŕk 2db 8t szalma hordani,s 10l kevesebbet evett visszatankolva mint a 6330 erre min 6ember a tanů! De a tulajnak is felakadt a szeme. Nagymunkĺban jo,de vacakolni nem ajŕnlott. A steyer 4115 aki vett elmentem hozzŕ 3,5l moci/fiatagri/ Ö is kicsinylette a ccm mint én,elöször,de megnyugtatott hogy jo kis gčp ez ůj szčria./ 40%os üzemanyag megtakaritŕs a 6310hez kčpest. Mindent csinŕl vele. Volt nŕla probĺn 5090M Jd de nem javasolta mert piszok nagy volt a fogyasztŕs tötyögčsnél. Bizos ugy volt,mert az ůj Steyert vette meg. Amugy a Case csaknem olyan volt mint a Steyer belül.Egy csoport. Nekem igazŕbol az elčrhetösčg szŕmit,meg tettszik is az Ih. Ŕr arŕnyaiban az egyik legjobb a piacon.A claas-t nem nagyon ajŕnljŕk az elektroguruk mert mégis csak egy Renault utod az meg panelhibĺs szčria.Leŕll szenzorhiba miatt kinyomott kuplungot črez. Stb .Na mind egy .A multicontrolleres miben tčr el a normŕl vŕltostol?. Mit kontrolŕl össze a fedčlzeti szŕmitogčp? Nekem az elsöhajtŕs összehangolĺsát mondta az invest ne legyen csuszŕs, sokminden kapcsolŕs összhangban van a szĺmitogčp miatt,mintha ember kezelnč. A pro azaz professzionális felszereltsčg mit jelent?.Azzal az irŕnyváltos baxkodással kell foglalkozni,vagy szofwer frissitčssel megoldhatň?
Válasz #840. hozzászólásra
ez kb olyan,mint nálam van 1 nagy cég(5000ha)gondolod milyen gépek.itt dolgozik egy gyerek,akinek a tesoja otthon nyomja asszem 50hektárral.kijelentette,hogy ő többet nem ül mtz-be....most meg örül ha a tesójának besegithet 1 picit a szakadék mtz.kel....te egy cégnél dolgozol,szerintem neked még nem hogy mtz-van.....................................
Válasz #840. hozzászólásra
Ok!Én is eladtam az összes mtz-t,csak joni van.De mint üzemeltető én
tankoltam mindegyiket!
Válasz #840. hozzászólásra
Válasz #839. hozzászólásra Most adtuk el a cégnél az egyetlen mtz-t ami volt.Levágtunk 1 marhát és olyan lakomát csaptunk,hogy elment,2 napig ettünk-ittunk az örömtől.Ha volt 1 kis szabadidőnk szezonba,azonnal az mtz-t kellet javítanunk hogy másnap tudjunk dolgozni vele 1 kicsit.Nem tervezek mostanában mtz-be beülni.Jövőhéten jön helyette a 6330!
Válasz #838. hozzászólásra
Próbáld ki!Én nem hiszem,tudom!
Nem tudom elképzelni,hogyan tud kevesebbet fogyasztani az mtz szállítás közben.Mikor Az mtz 2200-2300-at forog az úton(jó),míg a jd 1860-nál szabályoz.Valamint a nyomaték görbéjét ha összehasonlítanánk 1 mtz-vel ott is lennének némi külömbbségek.És akkor még nem is beszéltem a váltogatásokról sem,gyorsítás lassítás.Én az ősszel lecsavartam pár kanyart a 6330-al a bunge-hoz átlagban 150q-val.120-130 km volt 1 kunkor.Nincs az az mtz amelyik kevesebb üzemanyagból megoldotta volna ezt!
Válasz #836. hozzászólásra
Ha esetleg lenne még egy 6310-ed, akkor jövőre vevők lennénk rá
Nah de most már szépen szét offoljuk a topicot, bocsi srácok.
Válasz #835. hozzászólásra
Nekem sikerült egy új.6310-et adtam be,de ég és föld!A régi rugalmas fürge
traki volt,ez meg lomha lusta.Nagy csalódás volt mikor az esőt kerültem
vele.Egyébként nem fikázom mert szép halk ütőképes jó gép,de fordulaton
kell tartani mert megdöglik a munkagépek előtt.
Válasz #834. hozzászólásra
Nem még ez tény és való. Csak van egy pár a környéken.
Válasz #830. hozzászólásra
Mentél már 6330-al?
Válasz #830. hozzászólásra
Persze!Csak itt még hw 811 pót a király és ahoz mérik a tarifát.Most konkrétan siló hordásról beszélek.
Válasz #819. hozzászólásra
Én úgy gondolom,hogy összehasonlítani csak úgy lehet két gépet ha mindkettő egyforma teljesítményű és egyforma munkába,egyforma munkaeszközökkel dolgozik.mtz mellé egy 80-90 lovas jd-t vagy épp ami tetszik állítsd és akkor tudod meg melyik milyen.nem véletlen,hogy nyugaton szinte minden eszközhöz megfelelő teljesítményű traktor van,tudom itt sajnos nem úgy mennek a dolgok,így próbál mindenki egy univerzális megoldást találni kisebb nagyobb sikerrel.
Válasz #816. hozzászólásra
120 MC van. Nagyon jót mutat. Baj nincs vele, hogy lekopogjam. Dolgozni egy álom vele. A várakozáson felül teljesít, a Rapid vetőgépet tele is viszi. Rollex henger simítóval szántáson sem bírja megállítani. Nem olcsó, de egyenlőre úgy néz ki éri a pénzt.
Válasz #828. hozzászólásra
Csak azért, mert egy 6330 nagyobb súlyokat képes megmozgatni ugyanannyi idő alatt, mint mondjuk a 1025-s (Nagyobb fajtában az az elterjedtebb). Ahhoz persze kell pótkocsi meg rakodási teljesítmény is, de ha ezek megvannak, akkor szerintem lejjebb lehet annak is vinni a fogyasztását. Nem mindegy, hogy 18-22 tonnát vagy 12-16-ot visz egy kanyarra ugyanannyi idővel. Láttam valahol 120 lova fergát mtz mellett. Ferga megszaladta 24 tonnával ugyanazt az utat a traktoros meg panaszkodott, hogy többet megevett mint az mtz a 13-14 tonnákkal... mondom, de ember mennyivel evett többet? Azt mondja mtz 10-11 liter kanyaronként ferga meg 15-16. MAAAAARGIT, hát dupla annyit vitt.
Válasz #827. hozzászólásra
most nehogymá azon ájjunk le vitatkozni,melyik a jobb a jondérvagy a mtz!!!!!!
(mivel ez nem vitatárgya természetesen az mtz)
Válasz #823. hozzászólásra
Nem veszem kötözködésnek!Több éves tapasztalat,ugyan annyi kanyar,súly
1 hónap alatt bérmunkában (szállításban száraz időben)képes 400-600e ft-tal többet keresni az mtz!De mivel én is benne ülök a jd-t választom.
Válasz #826. hozzászólásra
Azért ezt add elő apámnak is majd egyszer, meg az összes környékbeli gépésznek Nem fogok leállni ezen vitatkozni.
Válasz #821. hozzászólásra
szerinted odacsinál a mtz a rudra 10tonnánál.nálad,mert nem értesz hozzá!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #819. hozzászólásra
egy 6330as kategóriájú case mennyi fapadosan?
Válasz #822. hozzászólásra
Az összes nyugati többet eszik,de nem szeretnék visszaülni az Mtz-be
Válasz #822. hozzászólásra
Nem akarok kötözködni, de fajlagosan is rosszabbul jön ki?
Válasz #821. hozzászólásra
Igaza van!Sokkal többet eszik a 6330 szállításnál mint az mtz.Napi 30-40
liter különbség van.Mikor tudtál kihajtani 1 tank gázolajat az mtz-ből
pótkocsival? A 6330-ba volt hogy 120 liter ment este míg a mötözöbe
75.
Válasz #819. hozzászólásra
Jó, de mekkora kocsit húz a 6330? Mondjuk nem mindegy milyen a terep, de itt síkon a 22 tonnással elpöröckélnek. Láttam múltkor olyan géppel egy 6 méteres 740a-t húztak, a duplakerék rajta volt, de vitte. MTZ meg oda csinál a rúdra ha le kell húzni 10 tonnát a földről.
Nekem a kisebbik IH egy cs110, ami egy-egyben steyer 9105(vagy valami hasonló) na ebben aztán van elektronyika bőben, néha az irányváltó és a nyomaték kijelzője bohóckodik, de nem befolyásolja a működést. 6000 üó-ra van benne és nagyon csípem. Kaszál,vet,pótkocsizik,sodrózik, ha kell szánt(mondjuk azt szerencsére nem nagyon kell neki), szóval igazi kis mindenes alacsony fogaztással, és egy kardán lamella cserén kívül egyéb komolyabb javítást nem kellett rajta eszközölni...
Ręgota kerülgetem a forro kŕsĺt.Megnéztem sokfčlčt.Hajduban a Jd a menö,de tul drĺga. Az ih vagy steyer megtettszett. Tartok a hiteltöl,ezčrt nemigen vŕllalok be ůjat,pedig a hasznĺlt ĺra böven elčg lenne bele. Az osztrŕk utamon lŕttam ilyet,de mŕr abban is volt 6e üo. Azt mondta a helyi szervizes 10körül bomlik kezelö fűggö.S 9e+fa črt vŕllal jav az Invest.Elčg komoly döntčs,de a fogyasztŕs tĺn nem rossz. Ismerösömnek van 5 jd 6330 de brutŕlis fogyasztĺs. mtz vel hordjĺk a kuk mert az 28l elvan amiböl a jd 45 ver be.Nekem a szénĺzŕsnĺl nem mindegy. Ha tötyög vagy vet. Čgett a müfalon 1 sĺrga kocka,meg nem volt fent az čkszij a komresszoron.Valamint ha az irŕny vŕltot hĺtra raktam ment hŕtra de elöfordult az ,hogy čgett az elörefele jel a hŕtra jel/zöld kistraktor/meg villogott. Ezčrt tartottam töle,s jutott eszembe a Multi Steyer amit ůjonnan néztem az Agrotippnčl. Ugyanaz lenne?
Válasz #816. hozzászólásra
én 125 maxxum multicontrollal báláztam 1 szezont,nagyon komoly.a jobb karfán,a kapaszkodoba rajt van minden,még irányválto is.nekem nagyon teccett.hát elektronika az van benne(csak az).de mibe nincs.szerintem nem megy az tönkre olyan hamar... amugy azt az iránykapcsolót azért emeltem ki,mert nekem tolatásokkor(is)nagyon kényelmes...
Válasz #816. hozzászólásra
Tudsz valami jó biznyict esetleg? egy maxxum130 LE körül mc-ben engem is érdekelne, lecserélném rögtön a cs110-t
Case 130le körüliben van valakinek Multicontroller-vŕltozat? Esetleg a pro felszereltsčggel? A 6 hengeres fiatagri motorvŕltozattal. Mit fogyaszt? A tötyögéses munka sodro potkocsira jň e? Egy szecskŕzos bĺlĺzohoz pont jo volna. Mifele szerkezetek ezek? A kezelése egyszerü,viszont ĺllitolag bonyolult elektronikailag,s talĺn jobb a hagyomŕnyos vezčrlésü vŕltozat? Ez a multicontrolleres vezérlčs van a Steyer Multiban is,ami az Mt szčriĺt vŕltotta le? /pl 4115 steyer multi/
Válasz #814. hozzászólásra
Elčg gyenge a felhozataljuk Wts kombŕjnra sos be kellett volna ferdefelhordo lŕnc+tengely kb 1m nem tudtak elöŕllni. A Jd technika 200e olcsobban adta mint adta volna a kite, ugye ahol nincs semmi a Jdhez.....
Válasz #813. hozzászólásra
karmantyú készletet rendelj,granit,bepcó,vagy kramp képviselettöl
Heló mindenki !!! Volt e már 210 Puma föfékhengerrel problémája valakinek???? Ha igen valami olcsó megoldást találtatok e rá ???
Válasz #809. hozzászólásra
Kérdezd meg Nŕdudvaron a Hidroszt 99 kft javit+hŕuha mond jo ŕrat.Ismerösöm O&K jŕnal 2m szivattyůjŕt 400e be bucba vŕgtŕk čs jo is
Válasz #810. hozzászólásra 2300 euro plus afa meg neztuk a
szelepeket a szuroket , de kimertuk a nyomast de nagyon keveset nyom a szivattyu meg felit sem amit kellene
Válasz #809. hozzászólásra Mennyire drága az új?....biztos,hogy a szivattyú a bűnös?... vannak szelepek, szűrők amikről a szervizesek sem tudnak!
sziasztok van egy CASE MAXXUM 5150 esem es a hidrolikos szivattyu meg halt rajta erdeklodni szeretnek hogy lehete javitani mert az uj bazi draga. vagy valaki nem tudja hol lehetne egy bontost kapni ?
Üdv! Az lenne a kérdésem hogy egy IH Mx 135-nek 2/3-ban (6-7kmh) szántásnál mennyit kellene fogyasztani hektáron?
Köszi.
sziasztok
értékesiteni fogom CASE mx 100 erőgépemet 2000 évj
3 vasu váltvaforg eke 2009 évj
4.4 kombinátor 2000 évj
tárcsa 3 méteres 2009 évj
10 millió + áfa
70 /930 24 93 számon elérhettek
Válasz #805. hozzászólásra
Hát igazság szerint egy 95ösd is elég lenne, mivbel ahoz van felszerelésünk, de ejde legyen 105 hogy simán vigyen mindent, 100hektár körül gazdálkodunk. Jó lenne egy 130/140es, az azért más kategória, de sajna nekünk számít a pénz és ez is nagy kiadást jelentene, néztük még a massey ferguson 5609est, de az még drágább és félünk a 3 dugótól. Érdekes, hogy mostanában ezeket a 100 ló körüli gépeket mind rakodásra találják ki nem nehéz melóra??!???.....
Válasz #804. hozzászólásra
Hány ha-ra lenne?
Mi a baj a Maxxum-mal, maxxum x-line-nal?
Haveroméknak X-line 115-ös van öröm vele dolgozni kiforott egy gép.
115 ló, messze feljebb az mtz kategóriánál.
Nem rég adták ki a Maxxum CVX-et 110-130ló között.
Case IH